|
|
|
|
|
|
|
Emitel szykuje się do debiutu giełdowego, Alinda wycenia go na 1,5 mld dolarów
Operator radiofuzyjny Emitel, obsługujący m.in. multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej, chce wejść w drugim kwartale br. na warszawską giełdę - podał Bloomberg. Kontrolujący spółkę fundusz Alinda Capital Partners planuje sprzedać mniejszościowy pakiet akcji, w jej radzie nadzorczej pojawiły się dwie nowe osoby.
więcej
|
,,Sanatorium miłości 3" hitem TVP1. Będzie czwarty sezon
Trzeci sezon „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,24 mln widzów, o 70 tys. osób mniej niż drugi sezon programu emitowany rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,64 mln zł. Jedynka planuje czwarty sezon audycji, właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
575 tys. widzów docu-soap ,,Lab" w TVN
Po trzech pierwszych tygodniach nowy docu-soap „Lab” ogląda średnio 575 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
1,97 mln widzów debiutu ,,Kowalscy kontra Kowalscy", 1,41 mln - ,,Pięknych i bezrobotnych" i 838 tys. - ,,Design Dream"
Pokazane w sobotę wieczorem w Polsacie pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 1,97 mln widzów. Nadany tego samego dnia debiut „Pięknych i bezrobotnych” miał 1,36 mln osób, a wyemitowany dzień później pierwszy odcinek „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” śledziło 838 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Udany tydzień TVP2, Polsatu i TVP Sport. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Viaplay będzie transmitować w Polsce kobiece ligi piłkarskie
Platforma internetowa Viaplay pozyskała na kilku rynkach, m.in. w Polsce, prawa do transmisji przez trzy sezony trzech kobiecych ligi piłki nożnej: angielskiej Superligi, włoskiej Seria A i hiszpańskiej Liga Iberdrola.
więcej
|
Comedy Central Polska z kampanią społeczną przeciwko nierównościom społecznym (wideo)
Comedy Central Polska startuje z nowymi odcinkami formatu „Comedy Central ratuje świat”, w którym poruszane są kwestie nierówności społecznych.
więcej
|
Nowy serial kostiumowy ,,Sanditon" od 15 marca w TVP2
Od poniedziałku, 15 marca TVP2 emitować będzie nowy serial kostiumowy „Sanditon”, oparty na ostatniej, niedokończonej powieści Jane Austen.
więcej
|
TVP2 pokaże ,,Moje życie XXL" o walce z otyłością
Od 14 marca w niedziele TVP2 będzie emitowała polski serial dokumentalny „Moje życie XXL” . Produkcja opowiada o ośmiu osobach zmagających się z otyłością olbrzymią.
więcej
|
Nadawca Telewizji Trwam z 430 tys. zł od Lasów Państwowych
W latach 2015-2020 Fundacja Lux Veritatis zanotowała 428,5 tys. zł przychodów od Lasów Państwowych, m.in. za działania w TV Trwam. Wielokrotnie niższe kwoty trafiły ze spółki do trzech innych podmiotów związanych z o. Tadeuszem Rydzykiem.
więcej
|
Nie żyje dziennikarka radiowa i telewizyjna Bożena Walewska
W niedzielę zmarła Bożena Walewska - długoletnia dziennikarka, redaktor i wydawczyni Telewizji Polskiej oraz Polskiego Radia, była członkini rady programowej TVP.
więcej
|
Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP" „Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Larq: Małgorzata Dzięcioł odeszła, Wojciech Byj nowym prezesem
Na stanowisko prezesa funduszu inwestycyjnego Larq został powołany Wojciech Byj, związany z jego spółkami zależnymi Synergic i Larq Fund Management. Jako prezes Larq zastąpił Małgorzatę Dzięcioł.
więcej
|
Żabka przejmuje Maczfit. Będzie oferować zdrowe dietetyczne dania
Grupa Żabka przejęła większościowy pakiet udziałów w Maczfit, jednej z firm zajmujących się na polskim rynku cateringiem dietetycznym. W ramach umowy w sklepach Żabka pojawi się oferta z segmentu modern convenience. Wartość transakcji nie jest znana, po jej zakończeniu szefem Maczfit pozostanie Maciej Lubiak.
więcej
|
AMS Digital wprowadza kampanie ratergetingowe
Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadziła do oferty tzw. kampanie retargetingowe. Można je teraz uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą digital OOH.
więcej
|
Mobile Rockets oferuje reklamy w podcastach
Agencja marketingowa Mobile Rockets uruchomiła sieć reklamową Digital Audio obejmującą ok. 30 podcastów.
więcej
|
Irka Marsze w kampanii sklepów Intermarché (wideo)
Sieć sklepów Intermarché (należąca o Grupy Muszkieterowie) prowadzi kampanię reklamową, której główną bohaterką jest Irka Marsze.
więcej
|
Lekarze większym autorytetem dla Polaków niż Ewa Chodakowska
Polacy narzekają na jakość usług medycznych, ale bardziej niż przed pandemią ufają lekarzom. Wrócili oni na szczyt rankingu autorytetów zdrowotnych, detronizując Ewę Chodakowską. Reklamy farmaceutyków irytują najbardziej spośród wszystkich kategorii, zostawiając w tyle wicelidera, czyli elektromarkety - pokazuje HealthWave 2, badanie agencji Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Platige Image prezentuje pierwszą wirtualna produkcję "Defect"
Studio Platige Image zaprezentowało swoją pierwszą produkcję zrealizowaną przy użyciu wypracowanej w dziale Platige Broadcast technologii Virtual Production.
więcej
|
Producent chemii Sika reklamuje się w telewizji
Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne, wystartował w marcu z kampanią telewizyjną w Polsce. Za jej obsługę odpowiada Wavemaker.
więcej
|
BNP Paribas zachęca szkoły do nadawania kobiecych patronatów w kampanii "Gdzie są nasze Patronki?"
W Dzień Kobiet bank BNP Paribas wystartował z kampanią "Gdzie są nasze Patronki?", w którym zachęca szkoły do przyjmowania nazwisk patronek, jednocześnie przybliżając losy niezwykłych kobiet. Kampanię promująca akcję przygotowały VMLY&R Poland i Havas Media.
więcej
|
Agencja ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę na Moderio.
więcej
|
Plus "podwaja gigabajty" w nowej kampanii reklamowej
Od marca Plus podwaja pakiety gigabajtów w wybranych głosowych ofertach abonamentowych dla klientów indywidualnych oraz dla firm, w tym w abonamencie z dostępem do 5G. Akcję wspiera nowa kampania reklamowa operatora.
więcej
|
Graal promuje jedzenie ryb
Firma Graal zainicjowała program edukacyjny, w którym zachęca konsumentów do jedzenia ryb trzy razy w tygodniu, również ryb z puszki i wyboru produktów oznaczonych znakiem „Jakość Tradycja”.
więcej
|
Operator Tomasz Madejski reprezentowany przez Gifted
Do grona reprezentowanych przez impresariat twórców Gifted dołącza operator Tomasz Madejski.
więcej
|
Triumph z globalną kampanią na Dzień Kobiet "We Are Triumph"
Marka bielizny Triumph rozpoczyna kampanię globalną "We Are Triumph". Jej bohaterkami są wyjątkowe kobiety ze wszystkich obszarów firmy - od asystentek klienta, przez marketing, IT i dział designu, które występują w serii zabawnych filmów związanych z bielizną.
więcej
|
Jacobs z okazji 125. urodzin z wizerunkową kampanią
Pod hasłem "125 lat doskonałości w filiżance" wystartowała wizerunkowa kampania marki Jacobs (JDE).
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dziennikarz Onetu relacjonował protesty podczas Strajku Kobiet, policja zarzuca mu wykroczenie
Marcin Terlik, dziennikarz Onetu (Ringier Axel Springer Polska) wielokrotnie, relacjonował protesty organizowane przez Strajk Kobiet. Podczas jednej z relacji został wylegitymowany przez policję, która postawiła mu zarzut naruszenia zakazu gromadzenia się w związku z pandemią koronawirusa.
więcej
|
Aliexpress testuje w Polsce własne automaty dostarczające paczki
Chiński serwis Aliexpress ustawił w Warszawie swój pierwszy automat służący do dostarczania paczek. Według wcześniejszych zapowiedzi urządzenia nie mają zastąpić paczkomatów InPostu, a spełniać jedynie rolę logistycznych uzupełnień.
więcej
|
Viaplay będzie transmitować w Polsce kobiece ligi piłkarskie
Platforma internetowa Viaplay pozyskała na kilku rynkach, m.in. w Polsce, prawa do transmisji przez trzy sezony trzech kobiecych ligi piłki nożnej: angielskiej Superligi, włoskiej Seria A i hiszpańskiej Liga Iberdrola.
więcej
|
Outriders szykuje film dokumentalny o końcu górnictwa węglowego
Zespół dziennikarzy Outriders rozpoczął pracę nad filmem dokumentalnym o przemianach górnictwa w Polsce i na świecie, który ma mieć swoją premierę jesienią 2021 roku. Projektem kieruje Karolina Baca-Pogorzelska.
więcej
|
W lutym Polacy wydawali więcej na odzież, płatną telewizję i serwisy streamingowe
Po otwarciu sklepów w galeriach handlowych gwałtownie wzrosła tygodniowa średnia liczba transakcji w sklepach odzieżowych i sportowych, wykonywanych kartami płatniczymi Santander Banku. W lutym sześciokrotnie wzrosły także wydatki Polaków na płatną telewizję i subskrypcję serwisów streamingowych.
więcej
|
CDA zamierza wypłacić 18,3 mln zł dywidendy
Zarząd spółki CDA, zarządzającej serwisem VoD o takiej samej nazwie, chce, żeby wypłaciła w kwietniu br. 18,33 mln zł dywidendy, po 1,80 zł na akcję. W ub.r. przekazała akcjonariuszom 7,11 mln zł.
więcej
|
Nastolatki chcą być youtuberkami, instagramerkami i tiktokerkami
Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat uznała prowadzenie kanału w mediach społecznościowych (YouTube, Instagram czy Tiktok) za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w których widzą siebie w przyszłości - pokazują wyniki badania IQS. Spore rozbieżności widać między matkami i córkami w podejściu do studiów wyższych.
więcej
|
Fame MMA o problemach z transmisją: zawiodły łącza internetowe od podwykonawcy, w zamian dostęp do poprzednich gal
- Zawiodła infrastruktura podwykonawcy odpowiedzialnego za dostarczenie łącza internetowego - tak firma Fame MMA tłumaczy duże problemy, które z odbiorem odpłatnej transmisji miało wielu użytkowników. W ramach rekompensaty daje dostęp do prawie wszystkich dotychczasowych gal.
więcej
|
Drugi sezon podcastu ,,Nagrywki Pani Szydłowskiej" w Empik Music
Empik Music kontynuuje zainicjowane jesienią „Nagrywki Pani Szydłowskiej”, czyli autorski format dziennikarki Agnieszki Szydłowskiej.
więcej
|
Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP" „Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Lekarze większym autorytetem dla Polaków niż Ewa Chodakowska
Polacy narzekają na jakość usług medycznych, ale bardziej niż przed pandemią ufają lekarzom. Wrócili oni na szczyt rankingu autorytetów zdrowotnych, detronizując Ewę Chodakowską. Reklamy farmaceutyków irytują najbardziej spośród wszystkich kategorii, zostawiając w tyle wicelidera, czyli elektromarkety - pokazuje HealthWave 2, badanie agencji Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Nastolatki chcą być youtuberkami, instagramerkami i tiktokerkami
Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat uznała prowadzenie kanału w mediach społecznościowych (YouTube, Instagram czy Tiktok) za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w których widzą siebie w przyszłości - pokazują wyniki badania IQS. Spore rozbieżności widać między matkami i córkami w podejściu do studiów wyższych.
więcej
|
Aleksandra Rosiak zarządza komunikacją Sieci Badawczej Łukasiewicz
Aleksandra Rosiak została dyrektorem departamentu komunikacji i PR oraz rzecznikiem prasowym Sieci Badawczej Łukasiewicz. Odpowiada za działania informacyjne i wizerunkowe podejmowane przez Sieć.
więcej
|
Dwie na trzy kobiety w Polsce uważa, że poprzedni rok był najgorszym okresem w ich życiu
Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020 roku straciła zawodowo, zaś niemal dwie trzecie - że poprzedni rok był najgorszym okresem w jej życiu - wynika z badań ARC Rynek i Opinia przeprowadzonych w 2020 roku.
więcej
|
|
|
Brytyjczycy krytycznie oceniają wywiad Harry'ego i Meghan
Brytyjczycy źle przyjęli głośny wywiad, którego książę Harry i księżna Meghan udzielili amerykańskiej gwieździe talk-show Oprah Winfrey - wynika z opublikowanego w poniedziałek sondażu ośrodka YouGov. Zdaniem dziennikarzy i ekspertów, zarzuty o rasizm, kłamstwa i obojętność na problemy ze zdrowiem psychicznym księżnej są mocne i w perspektywie czasu na pewno nie zostaną bez reakcji Pałacu Buckingham. Wizerunek Meghan i Harry'ego będzie oparty na polaryzacji i podgrzewaniu emocji kilku grup odbiorców - głównie zwolenników ex-royalsów i ich zagorzałych przeciwników.
więcej
|
Przewaga kobiet tylko w co dziesiątym zarządzie firmy PR w Polsce
Jak wynika z raportu Związku Firm Public Relations i firmy badawczej OpinionWay zarządy z przewagą kobiet stanowią w Polsce 12 proc. agencji public relations. To dwa razy więcej niż średnia globalna, podana w raporcie „Global Women in PR - Annual Index 2020”.
więcej
|
|
|