|
|
|
|
|
|
|
Nielsen: Co czwarte gospodarstwo w Polsce korzysta z płatnych treści streamingowych
Telewizor coraz częściej służy do oglądania treści na platformach streamingowych, co czwarte gospodarstwo domowe wykupuje płatny dostęp do serwisów VoD. Najczęściej odbiorca śledzi filmy czy seriale na telewizorze i smartfonie - wynika z najnowszego badania Nielsen Media.
więcej
|
,,Hotel Paradise" hitem Siódemki. Trzeci sezon zyskał 184 tys. widzów
Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 722 tys. widzów, o 184 tys. osób więcej niż nadawany rok temu pierwszy sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
892 tys. widzów programu ,,Równi sobie", TVN stacją trzeciego wyboru
Nowy program „Równi sobie” ogląda średnio 892 tys. widzów, o 210 tys. osób mniej niż serial „Kod genetyczny” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Ponad 107 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwięcej - 107,4 tys. zł netto - kosztuje 30-sek. spot przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
Po sądowej wygranej TVP Polonia znów emituje ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress"
W poniedziałek, 15 marca, na antenę TVP Polonia wróciły dwa informacyjne programy Telewizji Polskiej: „Wiadomości” i „Teleexpress”. - To efekt zakończonego sukcesem procesu z byłym dystrybutorem TVP Polonia w Ameryce Północnej i Południowej - informuje Centrum Informacji TVP.
więcej
|
Stand-uperki Aleksandra Petrus i Agnieszka Matan przeciwko homofobii w kampanii Comedy Central (wideo)
We wtorek, 16 marca Comedy Central Polska opublikował kolejny odcinek formatu „Comedy Central ratuje świat”. W jego ramach stand-uperki Aleksandra Petrus i Agnieszka Matan poruszają temat homofobii.
więcej
|
Organizatorzy Złotych Globów z czarnoskórymi jurorami w składzie. W tle bojkot ze strony branży filmowej
Hollywoodzkie Stowarzyszenie Prasy Zagranicznej (HFPA), organizator konkursu Złotych Globów zapowiedziało rozszerzenie swojego składu do stu osób, z czego 13 procent mają stanowić czarnoskórzy jurorzy. To reakcja na zapowiedź bojkotu HFPA przez firmy PR oraz ich klientów z branży filmowej.
więcej
|
Małgorzata Lucińska-Sikora dyrektorem ds. zakupów programowych w Kino Polska TV
Od początku czerwca br. Małgorzata Lucińska-Sikora będzie pełniła funkcję dyrektora ds. zakupów programowych w Kino Polska TV. Zastąpi ona Magdalenę Błasiak-Bielińską, która pod koniec maja odejdzie z firmy.
więcej
|
Marcin Musiał żużlowym reporterem Eleven Sports
Współpracę z Eleven Sports zaczął Marcin Musiał, dziennikarz WP SportowychFaktów. Będzie reporterem na meczach żużlowej PGE Ekstraligi.
więcej
|
TVN Fabuła zaczyna nabór do drugiej edycji Festiwalu filmów w czasie kwarantanny
Stacja TVN Fabuła w najbliższym czasie rozpocznie nabór do projektu „Kino 2021. Nowe historie” - drugiej edycji Festiwalu filmów w czasie kwarantanny.
więcej
|
Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej Spółka Jupiter-Integration (www.jupiter.com.pl), autoryzowany przedstawiciel Apple, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także serwis, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: Webinar for Mac Business in Home Office - Wdrażanie komputerów Mac w korporacjach / Mac in Enterprise – Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej 19 i 25 marca 2021 r. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TSUE akceptuje podatek reklamowy na Węgrzech. ,,To nic dla nas nie zmienia"
Wtorkowy wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE, akceptujący podatek reklamowy na Węgrzech, niczego nie zmienia w walce polskich mediów o rzetelny projekt podatku reklamowego - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele organizacji z sektora mediów i marketingu. - Nasze racje były klarownie przedstawione i wciąż obowiązują - podkreśla Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy. - Wprowadzenie w Polsce takiego podatku byłoby niezwykle szkodliwe, zarówno gospodarczo jak i społecznie - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
więcej
|
,,Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia" to kampania Deli2.pl. ,,Lidl zainspirował nas własnymi reklamami"
Za kampanią z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” stoi Tower Investments, właściciel startującego w Warszawie e-sklepu spożywczego Deli2.pl. Po interwencji Lidla u operatorów nośników plakaty zostały usunięte. - Nie ma czynu nieuczciwej konkurencji, dopóki nie orzeknie tego sąd - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Kazimierczuk, prezes Tower Investments.
więcej
|
Carrefour chce sprzedawać na obecność przeciwciał Covid-19
Francuska sieć Carrefour chce wprowadzić do sprzedaży testy serologiczne, wykrywające przeciwciała SARS-COV-2 - dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl.
więcej
|
Tauron szykuje przetarg reklamowy, agencje mogą składać RFI
Spółka Tauron Sprzedaż zaprasza agencje do składania RFI (request for information) w związku z planowanym przetargiem na kompleksową obsługę reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Life on Mars z globalnym projektem dla Welli
Agencja Life on Mars (Brand New Galaxy) tworzy nową strategię komunikacyjną dla Wella Global.
więcej
|
Ponad 107 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwięcej - 107,4 tys. zł netto - kosztuje 30-sek. spot przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
iProspect z nowym pozycjonowaniem po integracji z Vizeum. Zmiany również w Polsce
We wtorek miała miejsce premiera nowego pozycjonowania agencji iProspect po połączeniu z Vizeum (grupa denttsu). Nowa agencja integruje dotychczasowe zespoły i kompetencje obu marek. Wprowadzone globalnie zmiany dotyczą również rynku polskiego.
więcej
|
UOKIK sprawdzi sieci sklepów. Chodzi o opłaty marketingowe i rabaty
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta przyjrzy się praktykom sieci handlowych, dotyczącym wykorzystywaniu przewagi kontraktowej do wymuszania opłat za marketing. Skontrolowane zostaną także ich działania związane z rabatami.
więcej
|
Natalia Stroe została szefową Coca-Cola Poland Services na Polskę i Kraje Bałtyckie
Od kwietnia Natalia Stroe obejmie stanowisko dyrektor generalnej dla Polski i Krajów Bałtyckich w Coca-Cola Poland Services.
więcej
|
Stand-uperki Aleksandra Petrus i Agnieszka Matan przeciwko homofobii w kampanii Comedy Central (wideo)
We wtorek, 16 marca Comedy Central Polska opublikował kolejny odcinek formatu „Comedy Central ratuje świat”. W jego ramach stand-uperki Aleksandra Petrus i Agnieszka Matan poruszają temat homofobii.
więcej
|
Artur Roguski zarządza działem social media Valkea
Na czele działu social media agencji Valkea stanął Artur Roguski.
więcej
|
Maciej Zagórski: z Mindshare Polska do Sigma Bis
Maciej Zagórski dołączył do zespołu domu mediowego Sigma Bis należącego do Grupy PZU i PKN Orlen. Poprzednio pracował w Mindshare Polska (GroupM/WPP).
więcej
|
,,Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa" - rusza akcja konsumencka Lewiatana z maskotkami
Rozpoczęła się największa w historii sieci PSH Lewiatan akcja konsumencka. Do zdobycia będą maskotki „Lewiatanki”.
więcej
|
Andrzej Chyra w spocie "Umieranie to podróż w nieznane" (wideo)
Agencja reklamowa Grey Group Poland przygotowała dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO) kampanię społeczną, której celem jest pozyskanie finansowania dla fundacji z 1% podatku oraz zmiana sposobu myślenia o śmierci i ostatnich momentach życia spędzonych w hospicjum. Narratorem w spocie jest aktor Andrzej Chyra.
więcej
|
Fundacja Viva postawiła 600 antyfutrzarskich billboardów w całej Polsce
W 48 miastach stanęło 600 billboardów i citylightów, na których widnieje hasło: „Politycy, żądamy zakazu ferm futrzarskich”. Jest to akcja społeczna zorganizowana przez Fundację Viva!, która ma przypomnieć politykom o złożonych obietnicach na temat hodowli zwierząt futerkowych.
więcej
|
Grupa Cut The Mustard otwiera Ekstrakt.Studio
Grupy Cut The Mustard otworzyła studio komunikacji wizualnej i projektów graficznych Ekstrakt. Na jego czele stanął Marcin Strzałkowski.
więcej
|
Kobieca kampania Pumy z Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Gilon i Carlą Fernandes
Marka Puma startuje z lokalną odsłoną kampanii "She Moves Us", w której ambasadorki - Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon i Carla Fernandes - mają przełamywać stereotypy na temat kobiecej jedności i wzajemnego wsparcia.
więcej
|
TSUE akceptuje podatek handlowy w Polsce i podatek reklamowy na Węgrzech, oddalono odwołania KE
Polski podatek od sprzedaży detalicznej oraz obowiązujący na Węgrzech podatek od przychodów reklamowych nie naruszają prawa Unii w dziedzinie pomocy państwa - orzekł we wtorek Trybunał Sprawiedliwości UE. Trybunał oddalił odwołania Komisji Europejskiej w obu sprawach.
więcej
|
38 proc. firm eventowych może zawiesić lub zamknąć działalność
W tym roku 38 proc. firm z branży spotkań i wydarzeń rozważa zawieszenie lub zamknięcie działalność - wynika z badania Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Pomoc rządowa pozwoliła firmom eventowym pokryć jedynie 28 proc. strat - dodano.
więcej
|
W Carrefour można oddać butelki bez paragonu
Sieć sklepów Carrefour wprowadza w kolejnych miastach w Polsce możliwość zwrotu butelek szklanych bez paragonu
Mogą z tego skorzystać klienci sieci w 8 polskich miastach - m.in. w Warszawie, Łodzi, Lublinie czy Krakowie.
więcej
|
Wojciech Rytel reprezentowany przez Gifted
Do grona reprezentowanych przez impresariat Gifted twórców dołączył operator Wojciech Rytel.
więcej
|
Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej Spółka Jupiter-Integration (www.jupiter.com.pl), autoryzowany przedstawiciel Apple, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także serwis, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: Webinar for Mac Business in Home Office - Wdrażanie komputerów Mac w korporacjach / Mac in Enterprise – Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej 19 i 25 marca 2021 r. materiał partnerskiwięcej |
|
|
TSUE akceptuje podatek reklamowy na Węgrzech. ,,To nic dla nas nie zmienia"
Wtorkowy wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE, akceptujący podatek reklamowy na Węgrzech, niczego nie zmienia w walce polskich mediów o rzetelny projekt podatku reklamowego - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele organizacji z sektora mediów i marketingu. - Nasze racje były klarownie przedstawione i wciąż obowiązują - podkreśla Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy. - Wprowadzenie w Polsce takiego podatku byłoby niezwykle szkodliwe, zarówno gospodarczo jak i społecznie - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
więcej
|
Sejmowa komisja kultury kontra Ringier Axel Springer. Chce interwencji MSZ i MKDNiS u niemieckich partnerów
Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu wyraża głębokie zaniepokojenie próbami systemowego zastraszania dziennikarzy i polskich mediów przez wydawnictwo Ringier Axel Springer - głosi przyjęty przez nią dezyderat. Zwróciła się też do MSZ oraz MKDNiS o zaakcentowanie problemu w relacjach z niemieckimi partnerami. Posłowie opozycji opuścili salę. - Wytaczanie przez RASP procesów dziennikarzom to mechanizm, który służy uciszaniu niepokornych dziennikarzy. Narusza to fundamentalną w demokracji zasadę wolności słowa - oceniła Jolanta Hajdasz, dyrektor Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
więcej
|
Onet i "Gazeta Wyborcza" ze 160 pozwami od podmiotów państwowych. Węglarczyk: władza jest w stanie zamknąć usta mediom
Instytucje i firmy państwowe oraz politycy obozu rządzącego przez ostatnie pięć lat wytoczyli prawie 100 procesów mediom wydawanym Ringier Axel Springer Polska oraz 60 "Gazecie Wyborczej". - Nie ma władzy, która nie poradzi sobie z mediami, każda jest w stanie zamknąć im usta - komentuje Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu.
więcej
|
25 marca odbędzie się pierwsza konferencja prasowa Joe Bidena
25 marca odbędzie się pierwsza konferencja prasowa prezydenta USA Joe Bidena - zapowiedziała we wtorek rzeczniczka Białego Domu Jen Psaki. Biden jest pierwszym amerykańskim prezydentem, który nie spotkał się oficjalnie z dziennikarzami przez ponad dwa miesiące od objęcia urzędu.
więcej
|
Rosja zarzuca Polsce prowadzenie nagonki na rosyjskich dziennikarzy
Władze Polski rozpoczęły "kolejną falę" nagonki na dziennikarzy z Rosji pod pretekstem zagrożenia dla bezpieczeństwa narodowego - oświadczyło we wtorek MSZ w Moskwie, komentując wydanie zakazu wjazdu dla reportera rosyjskiej telewizji państwowej Jewgienija Reszetniowa.
więcej
|
Marta Danielewicz przeszła z ,,Głosu Wielkopolskiego" do poznańskiej ,,Gazety Wyborczej"
Dziennikarka Marta Danielewicz po niedawnym odejściu z „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) dołączyła do poznańskiej redakcji „Gazety Wyborczej” (Agora) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będzie pisała głównie o zmianach klimatycznych i kwestiach ekologicznych.
więcej
|
|
|
Główni inwestorzy Allegro chcą sprzedać akcje spółki za niemal 5 mld zł
Fundusze Permira, Mid Europa Partners i Cinven, główni akcjonariusze Allegro, chcą sprzedać do 7,5 proc. jego walorów. Obecna wycena tego pakietu to 4,9 mld zł. Jesienią ub.r. w debiucie giełdowym Allegro fundusze sprzedały jego walory za 8,2 mld zł.
więcej
|
Google Play obniży do 15 procent opłaty za obsługę deweloperów. Chce wspomóc twórców aplikacji w rozwoju
Google zapowiedział, że od 1 lipca 2021 roku obniży do 15 procent opłaty za obsługę pobieraną od deweloperów gier i aplikacji za obsługę. Ulga ma dotyczyć 99 procent firm sprzedających swoje produkty i usługi w Google Play, koncern chce wesprzeć deweloperów w rozwoju ich biznesu, szczególnie w najbardziej newralgicznych fazach wzrostu.
więcej
|
Logitech zawiesił współpracę z youtuberem Łukaszem Stelmachem po wpisach o niszczeniu kościołów
Firma Logitech Polska zawiesiła współpracę z youtuberem Łukaszem Stelmachem i odcięła się od jego wpisów z zeszłego weekendu. Stelmach opisał grafikę z King Kongiem niszczącym kościoły toporem z patriotycznego pomnika, a o katolikach stwierdził: „chętnie wrzucę do worka, a ten worek gdzieś do jeziora”. Zapewnia, że jego komentarze były ironiczne.
więcej
|
Allegro: w Smart! dostawy także z Niemiec i Czech, konta będzie można łączyć w grupy rodzinne
Od 8 kwietnia w Allegro Smart! będą dostępne dostawy do Polski zakupów od sprzedawców z Czech i Niemiec. Natomiast pod koniec kwietnia pojawi się opcja grupa rodzinna mająca ułatwiać wspólne zakupy na platformie osób z jednej rodziny.
więcej
|
Facebook będzie płacił News Corp. za newsy w Australii. Podpisano umowę
Facebook oraz należący do rodziny Murdochów koncern medialny News Corp. zawarły umowę dotyczącą współpracy na rynku australijskim. W ramach partnerstwa Facebook będzie płacił wydawcy za wykorzystanie treści pochodzących z tytułów należących do News Corp.
więcej
|
naTemat rozwija platformę BRID do komunikacji marek. Na początek bank BNP Paribas
Grupa naTemat rozwija platformę o nazwie BRID, która pozwala czytelnikom współdecydować o tworzonych przez redakcję materiałach, takich jak pogłębione artykuły i wywiady, reportaże, podcasty oraz produkcje wideo. Dotychczas użytkownicy naTemat zagłosowali na materiały ze stacji meteorologicznej na Kasprowym Wierchu oraz reportaż o sytuacji polskich przedsiębiorców w dobie pandemii. Platforma jest też wykorzystywana w komunikacji typu CSR, na start artykuł o BNP Paribas.
więcej
|
Paweł Lewkowicz: z Grupy Domodi do Lokalny Rolnik
Paweł Lewkowicz objął stanowisko chief growth officera w Lokalnym Rolniku - wirtualnym targu jedzenia od rolników i drobnych wytwórców. Dotychczas był członkiem zespołu zarządzającego Grupy Domodi.
więcej
|
Poczta Polska będzie dostarczać paczki klientom drogerii Hebe
Sieć drogerii Hebe nawiązała logistyczną współpracę z Pocztą Polską, w ramach której operator ma dostarczać zamówienia ze sklepu internetowego hebe.pl. Współpraca ma być wkrótce poszerzana.
więcej
|
Sprzedaż na Zalando wzrosła w pandemii o 30 proc.
Platforma e-commerce Zalando podała, że w 2020 roku wartość sprzedaży towarów wzrosła o 30,4 proc. do 10,7 mld euro. Firma osiągnęła marżę operacyjną na poziomie 5,3 proc. Do 2030 roku Zalando chce zwiększyć roczną sprzedaż do 30 mld euro.
więcej
|
Wartość e-handlu w 2021 r. może wzrosnąć o 20-30 proc.
Wartość krajowego e-handlu w 2021 r. może wzrosnąć o 20-30 proc. - szacuje ekspert Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Dodaje, że rośnie szansa na dogonienie europejskich liderów.
więcej
|
Erbud zorganizuje nietypowy turniej w Hali Koszyki
Firma budowlana Erbud została partnerem tytularnym uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W ramach partnerstwa zorganizuje turniej na terenie Hali Koszyki w Warszawie.
więcej
|
Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej Spółka Jupiter-Integration (www.jupiter.com.pl), autoryzowany przedstawiciel Apple, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także serwis, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: Webinar for Mac Business in Home Office - Wdrażanie komputerów Mac w korporacjach / Mac in Enterprise – Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej 19 i 25 marca 2021 r. materiał partnerskiwięcej |
|
|