|
|
|
|
|
|
|
,,Ojciec Mateusz" w nowym paśmie stracił 1,35 mln widzów
Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,76 mln widzów, o 1,35 mln osób mniej niż serial gromadził przed rokiem w czwartki. Produkcja nadal daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Treści TVN znikają z platformy Vod.pl. ,,To wspólna decyzja"
Z należącego do Ringier Axel Springer Polska serwisu Vod.pl zostały wycofane treści oferowane przez stację TVN za pośrednictwem prowadzonej przez nią platformy Player.pl. RASP wyjaśnia, że to wspólna decyzja obu partnerów i nie wyklucza powrotu do współpracy w przyszłości.
więcej
|
Dziesiąta edycja ,,Top Model" jesienią w TVN. Wystartował casting online
Telewizja TVN rozpoczęła castingi do dziesiątej edycji „Top Model”. Reality-show na antenie stacji według wstępnych planów ma być emitowany w jesiennej ramówce tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kanapowcy 3" od 6 kwietnia w TTV
We wtorek, 6 kwietnia TTV rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Kanapowcy”.
więcej
|
TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVP2. ,,M jak miłość" i mecze Polski z Andorą i Węgrami hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość” i eliminacyjne mecze reprezentacji Polski z Andorą i Węgrami do MŚ 2022. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,92 mln widzów ,,Kabaretu na żywo", Polsat wiceliderem
Wiosenne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,92 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Telewizja Polska wyda 3,2 mln zł na sprzęt emisyjny dla TVP Kobieta
W przetargu Telewizji Polskiej dotyczącym sprzętu emisyjnego na potrzeby kanału TVP Kobieta złożono jedną ofertę z kwotą 3,17 mln zł brutto.
więcej
|
TVP Dokument i TVP Kobieta w ofercie sieci Vectra, Multimedia i Orange
Od wtorku, 30 marca kanały TVP Dokument i TVP Kobieta będzie można oglądać w sieciach kablowych Vectra i Multimedia. TVP Kobieta trafia także do oferty Orange IPTV.
więcej
|
TVP Info: rozmowy Giertycha z twórcą Soku z Buraka pozyskane legalnie, będziemy chronić nasze źródła
W niedzielę TVP Info ujawniło kolejną część internetowych rozmów adwokata Romana Giertycha i Mariusza Kozaka-Zagozdy, współtwórcy fanpage’a facebookowego Sok z Buraka. Niektórzy dziennikarze zasugerowali, że stacja otrzymała te treści od służb specjalnych. - Informacje o współpracy Giertych-Sokzburaka to efekt kilkutyg. dziennikarskiej pracy, a nie prezent od służb. Pozyskane legalnie, zweryfikowane - podkreśliło TVP Info.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Rzeszów promuje kandydatkę na prezydenta Rzeszowa z poparciem PiS
W ciągu ostatniego tygodnia na stronie Polskiego Radia Rzeszów codziennie prezentowane były informacje na temat działalności Ewy Leniart, kandydującej na prezydenta Rzeszowa, startującej z własnego komitetu (choć ma poparcie PiS). Stacja nie chciała tego komentować.
więcej
|
|
Polskie Radio szuka agencji, która wypromuje je w internecie
Polskie Radio wybiera w przetargu agencję do obsługi reklamowej w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować półtora roku.
więcej
|
|
Karolina Olszewska-Merk i Maciej Trojanowski w Radiu ZET
Od kwietnia do działu informacji Radia ZET dołączają reporterka Karolina Olszewska-Merk i redaktor wydania Maciej Trojanowski.
więcej
|
|
Audycje Okuniewskiej, Kossakowskiego, Króla, Kempy i Kurasińskiego w newonce.radio
Wiosną w internetowym newonce.radio będzie można usłyszeć nowe programy: Joanny Okuniewskiej, Przemka Kossakowskiego, Mai Strzelczyk, Króla, Artura Kurasińskiego, Walczuka & Wygusia i Agnieszki Woźniak-Starak.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Toruniu, stacja wyprzedziła Radio Gra
Nowym liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Gra i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Partner of Promotion, dsk i ClickAd Interactive wygrały przetarg na kampanię "Bezpieczny przejazd"
Agencje Partner of Promotion, agencja reklamowa dsk i ClickAd Interative wygrały przetarg spółki Polskie Linie Kolejowe na realizację kampanii społecznej pod hasłem "Bezpieczny przejazd". Jej budżet wynosi 14,76 mln zł.
więcej
|
Effie Awards 2021 tworzy kategorię komunikacji do młodych
Komitet organizacyjny nagród reklamowych Effie wprowadza do konkursu nową kategorię specjalną - Young Audience. Będzie poświęcona komunikacji kierowanej do pokolenia Z, czyli konsumentów urodzonych po 1995 roku.
więcej
|
Focus Media Group i Imagine Nation po rebrandingu. Na czele Michał Korczak
Agencje Focus Media Group i Imagine Nation dokonały rebrandingu. Do obecnych nazw dołączono wspólny claim "full immersion agencies". Dyrektorem zarządzającym obu agencji zostaje Michał Korczak.
więcej
|
Specjaliści i menadżerowie z pensjami ponad 12 tys. zł miesięcznie. Spadek przez pandemię
Średnie wynagrodzenie obecnie oferowane specjalistom i menedżerom wynosiło w ubiegłym roku 12 096 zł brutto miesięcznie, co oznacza spadek o 4 proc. w stosunku do roku poprzedniego - wynika z raport płacowego firmy doradztwa HR Antal. Aż o 15 proc. w górę poszybowały w 2020 roku zarobki prawników.
więcej
|
Polskie Radio szuka agencji, która wypromuje je w internecie
Polskie Radio wybiera w przetargu agencję do obsługi reklamowej w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować półtora roku.
więcej
|
Zmarł dziennikarz i menedżer marketingowy Kamil Ormaniec
W weekend po ciężkiej chorobie zmarł Kamil Ormaniec - przez 7 lat dziennikarz technologiczny Onetu, a ostatnio menedżer w agencji Clickad.
więcej
|
Wlazło, Michalczewski i Dziwulski na nowych stanowiskach w Hyundai Motor Poland
Z początkiem marca Hyundai Motor Poland zadecydował o przeprowadzeniu zmian w importerskiej strukturze działu marketingu i PR. Utworzono nowy sub-dział produktu, na czele którego stanął Tomasz Michalczewski. Marcin Wlazło jest odpowiedzialny za kontakty z mediami.
więcej
|
Orange Warsaw Festival nie odbędzie się w 2021 roku
Tegoroczna edycja Orange Warsaw Festival została odwołana z powodu sytuacji epidemicznej. Organizatorzy zapowiadają już, że w przyszłym roku festiwal odbędzie się w pierwszy weekend czerwca, wystąpią m.in. Tyler, The Creator i Brockhampton.
więcej
|
Grupa Śnieżka wprowadza korporacyjną identyfikację wizualną
Grupa Śnieżka, producent farb dekoracyjnych w Polsce, na Węgrzech, Ukrainie i Białorusi wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie marki korporacyjne należące do Śnieżki zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki - Śnieżka Group.
więcej
|
Facebook ruszył z globalnym przetargiem mediowym. Do wzięcia 750 mln dolarów
Facebook rozpoczął globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu platformy bronią Mindshare (GroupM) i dentsu.
więcej
|
Warka Planet of Gamers - marka piwa wchodzi w świat gamingu
Warka (Grupa Żywiec) stworzyła autorską platformę Warka Planet of Gamers, w ramach której w dniach 9-11 kwietnia odbędzie się turniej Warka Planet of Gamers Cup. O zwycięstwo zawalczy w nim ośmiu twórców.
więcej
|
Żabka wycofuje plastikowe torby
Sieć sklepów Żabka Polska wyeliminowała ze swoich sklepów jednorazowe materiały z plastiku. Torby na zakupy, tzw. zrywki oraz plastikowe wieczka do kubków na kawę zastąpiły biodegradowalne, papierowe odpowiedniki.
więcej
|
,,Ból znika z Expressem" w reklamie Ibum Express (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kapsułek Ibum Express (produkowanych przez Hasco-Lek). Jest realizowana pod hasłem „Ból znika z Expressem”.
więcej
|
Jadwiga Kijak i Konrad Olejarczyk awansowali w Mobee Dick
Jadwigę Kijak awansowała na nowe stanowisko head of research, a Konrada Olejarczyk na head of project delivery w agencji Mobee Dick.
więcej
|
Kikkoman klientem grupy dentsu
Spółki należące do grupy dentsu Polska - Isobar oraz iProspect - pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman, producenta m.in. sosu sojowego. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron internetowych, kreację, strategię oraz media buying.
więcej
|
Już 86 proc. Polaków wspiera WOŚP, w tegorocznym finale zebrano 210,8 mln zł
Aż 86 proc. Polaków popiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy - wynika z badania agencji Inquiry. Tegoroczny finał WOŚP przyniósł rekordową kwotę zebranych pieniędzy - 210,81 mln zł.
więcej
|
DeepFake użyty w kampanii Poruszamy sztukę" na ekranach digital OOH
Screen Network uruchomiło na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
więcej
|
Nichole Davies globalną szefową strategii w VMLY&Rx
Nichole Davies objęła stanowisko global chief strategy oficera w agencji VMLY&Rx. Poprzednio kierowała strategią w takich agencjach, jak Wundermna Thompson Health, Grey Health i Interbrand Health.
więcej
|
Nufarm klientem Kerris Group
Kerris Group zajmie się promocją środków ochrony roślin produkowanych przez firmę Nufarm.
więcej
|
Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Rzeczpospolita" łakomym kąskiem dla władzy. ,,Nie ma miejsca na trzy dzienniki gospodarcze"
Wydająca „Rzeczpospolitą” i „Parkiet” spółka Gremi Media, której sprzedaż rozważa Grzegorz Hajdarowicz, może być atrakcyjna dla innych wydawców z segmentu biznesowego i spółek powiązanych z obecną władzą. Od paru lat dyskutowano o konsolidacji wśród trzech gazet gospodarczych. - Pytanie brzmiało: kto pierwszy odpuści. Zdecydował się Hajdarowicz - komentuje Andrzej Andrysiak.
więcej
|
Pracownicy Domu Dziennikarza SDP nie godzą się na cięcie etatów, osiem osób zrezygnowało. ,,Wzięliście na nas pieniądze z tarczy"
Osiem z jedenastu osób zatrudnionych w należącym do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Domu Pracy Twórczej w Kazimierzu Dolnym zwolniło się w poniedziałek z pracy, po tym jak zarząd SDP zmniejszył im wymiar pracy i pensje - najpierw o połowę, a po protestach o jedną czwartą. - Oszczędności powinniśmy robić raczej w Warszawie - uważa członek zarządu SDP, Stefan Truszczyński.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: Dziennikarze nie powinni występować reklamach, szkodzą sobie i redakcjom
Dziennikarz występujący w reklamie łamie zasady zapisane w Karcie Etycznej Mediów, traci wiarygodność i szkodzi swojej redakcji – brzmi stanowisko Rady Etyki Mediów. Członkowie Rady w ten sposób zaopiniowali fakt udzielania się dziennikarki Radia Łódź w programach medycznych telewizji Toya, w których lokowano produkty.
więcej
|
Europejski Trybunał Praw Człowiek oceni działania policji i ograniczenia protestów w Polsce po skardze Ewy Siedleckiej
Dziennikarka „Polityki” Ewa Siedlecka złożyła skargę do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, w której zarzuciła funkcjonariuszom policji, że doszło do naruszenia wolności osobistej, wolności słowa, wolności zgromadzeń wobec niej oraz uczestników tzw. „kontrmiesięcznicy”.
więcej
|
"New Yorker" zmienia fragmenty artykułu Mashy Gessen
Gazeta "The New Yorker" naniosła w poniedziałek zmiany w opublikowanym na jej portalu artykule Mashy Gessen. Ambasada RP w Waszyngtonie uznaje to za otwarcie się redakcji na dialog i zapowiada dalsze działania mające na celu usunięcie tekstu lub dokonanie kolejnych korekt.
więcej
|
Marta Wardin nie jest już w zarządzie Fundacji Przekrój
Z zarządem Fundacji Przekrój pożegnała się Marta Wardin, pozostaje natomiast dyrektor wydawniczą kwartalnika „Przekrój”.
więcej
|
Brytyjskie media: nieobecność Robert Lewandowskiego ciosem dla Polaków
Nieobecność Roberta Lewandowskiego jest ogromnym ciosem dla Polaków i znacząco ułatwi reprezentacji Anglii pokonanie w środę najgroźniejszego rywala w eliminacjach piłkarskich mistrzostw świata w 2022 r. - oceniają w poniedziałek brytyjskie media.
więcej
|
|
|
Allegro najtańsze od debiutu giełdowego, kurs stracił 39 proc.
Akcje Allegro od początku stycznia potaniały o 39 proc., obecnie są wyceniane najniżej od debiutu giełdowego spółki. Zdaniem analityków nie jest to związane z wejściem Amazona na polski rynek. - Wcześniej kurs Allegro został wywindowany bardzo wysoko w efekcie zakupów indeksowych. Allegro jest nadal wyceniane wysoko - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Wachełko z Wood & Co.
więcej
|
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i 40 mln zł kwartalnego zysku, Telewizja WP na większym plusie
W czwartym kwartale ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 15,2 proc. do 218,46 mln zł oraz zysku netto z 26,86 do 40,05 mln zł. Wskutek spadków zaraz po wybuchu epidemii całoroczne wpływy zmalały o 10,8 proc., ale zysk netto się zwiększył. - W skutym covidowym lodem świecie w 2020 roku, internet był jak tlen, jak przerębel, do którego przypłynęły wszystkie ryby - opisuje prezes spółki Jacek Świderski.
więcej
|
Treści TVN znikają z platformy Vod.pl. ,,To wspólna decyzja"
Z należącego do Ringier Axel Springer Polska serwisu Vod.pl zostały wycofane treści oferowane przez stację TVN za pośrednictwem prowadzonej przez nią platformy Player.pl. RASP wyjaśnia, że to wspólna decyzja obu partnerów i nie wyklucza powrotu do współpracy w przyszłości.
więcej
|
Sztab Grzegorza Brauna po krytycznym tekście przestaje udzielać informacji serwisowi z Rzeszowa
Sztab startującego w wyborach na prezydenta Rzeszowa Grzegorza Braun od niedzieli odmawia portalowi Rzeszow-News.pl udzielania informacji dotyczących kampanii posła. To odpowiedź na krytyczną relację redaktora naczelnego witryny Marcina Kobiałki z sobotniej konferencji programowej Brauna. - Zaoszczędzimy sporo czasu, gdy nie będziemy musieli relacjonować takich pseudokonferencji - komentuje Kobiałka.
więcej
|
Bank Pekao planuje do 2024 r. osiągnięcie 3,2 mln aktywnych klientów bankowości mobilnej
Bank Pekao przedstawił strategię rozwoju do 2024 roku. Zakłada ona większą rentowność kapitału i liczby użytkowników mobilnych, jest oparta na czterech filarach: Klient, Wzrost, Efektywność i Odpowiedzialność. Pekao przyjął również politykę dywidendową na lata 2021-2024 zakładającą wskaźnik wypłaty dywidendy 50 - 75 proc. zysku netto w każdym roku.
więcej
|
Facebook ruszył z globalnym przetargiem mediowym. Do wzięcia 750 mln dolarów
Facebook rozpoczął globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu platformy bronią Mindshare (GroupM) i dentsu.
więcej
|
Ponad 20 tys. zł na wsparcie syryjskich uchodźców ze wspólnej akcji charytatywnej Gazeta.pl i PCPM
W dziesiątą rocznicę wybuchu wojny w Syrii, portal Gazeta.pl (Agora) wraz z Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej rozpoczęła akcję #PamiętamyoSyrii. Ruszyła wówczas też zbiórka, z której cały dochód - ponad 20 tys. zł przeznaczony teraz zostanie na wsparcie syryjskich uchodźców.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|