|
|
|
|
|
|
|
Plany Viaplay w Polsce: lokalne studio i własna redakcja. Zespół ma się składać z 40-60 osób
Viaplay ma mieć w Polsce lokalne studio, tworzy także zespół, który na początku będzie składał się z ok. 40-60 osób. W jego skład wejdą także dziennikarze i komentatorzy. - Naszym celem jest zaprezentowanie każdego meczu, niezależnie czy będzie to spotkanie Bundesligi, Ligi Europy czy Ligi Konferencji, z najlepszym, profesjonalnym komentarzem w języku polskim - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Peter Norrelund, Chief Sports Officer NENT Group, właściciela Viaplay.
więcej
|
TVP1, TVN i Polsat liderami kwietnia, duży wzrost TVP2. ,,M jak miłość" i ,,Cud Życia" hitami
Liderem oglądalności w kwietniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-59 - Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły: serial „M jak miłość”, koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli” i serial „Stulecie Winnych” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ Polska podwoił zysk, wpływy 5 proc. w górę
W ub.r. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Canal+ Polska zwiększyły się o 5,2 proc. do 2,41 mld zł, a przy wzroście kosztów o 3,4 proc. do 2,16 mld zł zysk netto poszedł w górę z 88,12 do 178,25 mln zł. Swoim akcjonariuszom wypłaci 133,68 mln zł dywidendy.
więcej
|
Artur Orzech zapłacił karę TVP za niestawienie się w pracy
Dziennikarz Artur Orzech, wieloletni komentator Eurowizji, który niedawno rozstał się z Telewizją Polską miał zapłacić nadawcy kilkanaście tysięcy kary za niestawienie się na nagraniach do „Szansy na sukces”. - Nie będę tego komentował, wszyscy do mnie w tej sprawie dzwonią - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Totalne remonty Szelągowskiej" straciły 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49
Drugi sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 953 tys. widzów, o 270 tys. osób mniej niż pierwszy sezon pokazywany pół roku temu. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję lidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,55 mln widzów serialu ,,Komisarz Alex 15". TVP1 wiceliderem
Piętnasty sezon „Komisarza Alexa” śledziło średnio 1,55 mln widzów. TVP1 w czasie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,95 mln zł.
więcej
|
Konsumenci potrzebują coraz więcej telewizyjnych źródeł
Przeciętny konsument, aby być na bieżąco ze wszystkimi telewizyjnymi treściami na świecie, korzysta średnio z 5,7 różnych źródeł telewizyjnych treści - wynika z badania Hub Entertainment Research, przeprowadzonego na rynku amerykańskim.
więcej
|
TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Stulecie Winnych" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszył sezon motocyklowy. Zadbaj o ubezpieczenie! Nareszcie jest! Wiosna to najbardziej wyczekiwany moment w roku przez wszystkich wielbicieli jazdy na dwóch kółkach. Motocykliści, rowerzyści, deskorolkarze czy użytkownicy hulajnóg nareszcie mogą ruszyć w teren. Niestety okazuje się, że to też najbardziej niebezpieczny dla nich czas. Właśnie po zimie dochodzi do największej liczby wypadków. Dlatego warto zacząć sezon od ubezpieczenia, a to naprawdę niewielki wydatek. Pieniądze wydane na polisę w LINK4 wystarczą, by w razie kłopotów zapewnić sobie pomoc i ochronę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rusza radio SuperNova. "Gramy po polsku"
W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. Głosami nowej stacji zostali Katarzyna Żochowska, Jakub Adamiak, Artur Jarząbek, Marcin Śliwa, Dawid Wajda, Mateusz Kwiatkowski, Piotr Jachim, Kamil Kowalski i Monika Król. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova.
więcej
|
|
Radio 357 prześcignęło Radio Nowy Świat w miesięcznym finansowaniu
Radio 357 przegoniło Radio Nowy Świat w miesięcznym finansowaniu. Stało się to po emisji „Polskiego Topu Radia 357” - w porównaniu do dnia poprzedniego kwota wsparcia od słuchaczy skoczyła o ponad 28 tys. zł.
więcej
|
|
Szymon Sławiński za Mirosława Rogalskiego wicedyrektorem radiowej Trójki
Szymon Sławiński został zastępcą dyrektora i redaktora naczelnego radiowej Trójki. Zastąpił na tym stanowisku Mirosława Rogalskiego, który pożegnał się ze stacją przed miesiącem.
więcej
|
|
Szef festiwalu "Niepokorni Niezłomni Wyklęci" prowadzącym ,,Klub Trójki"
Reżyser i dokumentalista Arkadiusz Gołębiewski dołącza do gospodarzy „Klubu Trójki” w Programie Trzecim Polskiego Radia. Pierwszą wydanie audycji poprowadził we wtorek. Gołębiewski jest pomysłodawcą i szefem Festiwalu Filmów Dokumentalnych „Niepokorni Niezłomni Wyklęci”.
więcej
|
|
,,Zawsze blisko ludzi" w kampanii wizerunkowej Radia Gdańsk
„Zawsze blisko ludzi” - tak brzmi hasło nowej kampanii wizerunkowej Radia Gdańsk.
więcej
|
|
Zmarł Włodzimierz Oleksiak, dziennikarz Polskiego Radia
W wieku 62 lat zmarł dziennikarz Włodzimierz Oleksiak. Przez ponad 25 lat pracował w Polskim Radiu, m.in. w Informacyjnej Agencji Radiowej.
więcej
|
|
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z badań słuchalności radia za czwarty kwartał ub.r. i pierwszy kwartał br.
więcej
|
|
|
|
Polska e-reklama urosła do 5,2 mld zł w 2020 roku. Jedna trzecia wydatków w mobile'u
W ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej zwiększyła się o 4,9 proc. do 5,2 mld zł, a tylko w czwartym kwartale wzrost wyniósł 17 proc. Nakłady w internecie mobilnym poszły w górę o 21 proc. i stanowiły już 33 proc. rynku.
więcej
|
Orlen wydał w ub.r. 307 mln zł na marketing, a 21 mln zł na public relations
W ub.r. wydatki marketingowe PKN Orlen zmalały o 9,2 proc. do 307,49 mln zł, a nakłady na public relations i komunikację zwiększyły się o 13,3 proc. do 21,43 mln zł.
więcej
|
Zespół ludowy Jarzębina śpiewa w rytm "Coco Jambo" o makaronie Lubella (wideo)
Od poniedziałku w internecie emitowany jest spot "Lubella Koko Jambo" promujący 5-jajeczny makaron marki Lubella (produkowany przez Maspex). W reklamie zespół ludowy Jarzębina śpiewa o walorach makaronu w takt znanego z lat 90. hitu "Coco Jambo".
więcej
|
Bank Gospodarstwa Krajowego do obsługi mediowej wybrał Carat, odrzucił ofertę Sigma Bis
Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową jego kampanii wybierając do współpracy dom mediowy Carat Polska (dentsu Polska). W finale postępowania odrzucono ofertę agencji mediowej Sigma Bis - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mattel w nowej kampanii Barbie o tym, że "lalka może pomóc zmienić świat" (wideo)
Firma Mattel rozpoczęła największą i najważniejszą od 2015 roku kampanię reklamową marki Barbie, w którym podkreśla, że Barbie, to "lalka, która może pomóc zmienić świat". Działania reklamowe będą mieć zasięg globalny.
więcej
|
W maju Biedronka znów rozdaje vouchery na zakupy
Sieć sklepów Biedronka uruchamia kolejną odsłoną promocyjnej akcji z voucherami. Przez cały maj klienci będą mogli otrzymać kupony za zakup wybranych produktów. W każdym tygodniu pojawi się aż 6 produktów lub kategorii, przy których zakupie klienci otrzymają voucher 50% rabatu na kolejne zakupy.
więcej
|
Mural, reklamy i udział w ,,Familiadzie" w kampanii KGHM na 60-lecie (wideo)
Państwowa firma KGHM rozpoczęła pod hasłem „Przyszłość jest z miedzi!” kampanię z okazji 60-lecia swojego działania. Akcja obejmuje m.in. specjalny program, mural i udział przedstawicieli firmy w teleturnieju „Familiada”.
więcej
|
Nałęczowianka w butelkach w połowie z plastiku z recyklingu
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najpopularniejszych pojemności 1 L i 1,5 L, producent naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego typu opakowania – 0,33 L, 0,5 L oraz 0,75 L. Działaniom towarzyszy kampania pod hasłem "Uwierz w recykling", przygotowana przez Przestrzeń, Artcore, Chimney Group i dom mediowy UM Thrive.
więcej
|
Żywiec w reklamie Jasnego Lekkiego przekonuje "Nie ma lekko? Właśnie Ż jest"
Żywiec prowadzi kampanię reklamową nowego sesyjnego lagera Jasne Lekkie 4,5%. Działania przygotowały 2012 Agency, Starcom, Feeders, Opus Film, Televisor i Hope.
więcej
|
Decathlon przedłuża umowę z MullenLowe MediaHub
Sieć sklepów ze sprzętem sportowym Decathlon kontynuuje współpracę z domem mediowym MullenLowe MediaHub w zakresie obsługi mediowej.
więcej
|
IMS nie musi zwracać 3,22 mln zł pożyczek z tarczy kredytowej
Grupa kapitałowa IMS poinformowała, że jej spółki zależne uzyskały od Polskiego Funduszu Rozwoju umorzenie 3,225 mln zł pożyczek otrzymanych w ramach tzw. tarczy kredowej, natomiast będą musiały zwrócić 432 tys. zł.
więcej
|
Winiary promują nowość w ofercie - zupy warzywne (wideo)
Należąca do koncernu Nestle marka Winiary rozpoczęła kampanię promującą nowość w jej ofercie - zupy warzywne. Za realizację działań odpowiadają agencje Publicis Poland i UM Thrive.
więcej
|
Sandra Drażba i Elżbieta Szymkiewicz-Buza w Httpool Polska
Do Httpool Polska dołączyły Sandra Drażba i Elżbieta Szymkiewicz-Buza.
więcej
|
Nestea zachęca do "wypełniania każdego dnia radością"
Marka napoju Nestea (Maspex) w swojej nowej kampanii zachęca do czerpania radości z prostych przyjemności. Działania pod hasłem "Wypełnij każdy dzień radością z Nestea" prowadzi Starcom.
więcej
|
Sofa jako idealny mebel dla teściowej w nowej reklamie salonów Agata (wideo)
Salony meblowe Agata rozpoczęły nową kampanię reklamową, w której Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk rozprawiają o sofie, promowanej tu jako idealny mebel na gościnne wizyty teściowej. Działania reklamowe przygotowały agencje PZL i Spark Foundry (Publicis Media).
więcej
|
Wyzwanie Smaku Pepsi Max w nowej formule, partnerami InPost i Suntago
Wyzwanie Smaku Pepsi Max będzie miało w tym roku zmienioną formułę. Konsumenci będą mogli przetestować swoje preferencje smakowe we własnym domu, po odbiorze specjalnej przesyłki w wybranym przez siebie paczkomacie. Partnerami akcji są InPost i park wodny Suntago.
więcej
|
Martyna Wojciechowska ambasadorką Triumph
Dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska została ambasadorką kampanii bieliźnianej marki Triumph „Otwórz się na zmiany”.
więcej
|
Bartosz Nalazek w Papaya Films
Do zespołu Papaya Films dołączył operator Bartosz Nalazek.
więcej
|
10 dyscyplin sportu, które pokochaliśmy podczas lockdownu W obliczu zamknięcia obiektów sportowych na czas pandemii aktywność fizyczna nie jest łatwa. Na szczęście najnowsze dane pokazują, że dla chcącego nie ma nic trudnego. Mimo że większość z nas minimum 8 godzin dziennie spędza w domu przed komputerem, po pracy chętnie wsiadamy na rower lub zakładamy sportowe buty i ruszamy do pobliskiego parku. Jakie dyscypliny sportowe cieszą się w ostatnim czasie największą popularnością? I jak można wykorzystać tę wiedzę planując… akcje marketingowe? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska e-reklama urosła do 5,2 mld zł w 2020 roku. Jedna trzecia wydatków w mobile'u
W ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej zwiększyła się o 4,9 proc. do 5,2 mld zł, a tylko w czwartym kwartale wzrost wyniósł 17 proc. Nakłady w internecie mobilnym poszły w górę o 21 proc. i stanowiły już 33 proc. rynku.
więcej
|
Gowork liderem. Linkedin z dużym wzrostem wzrostem, w dół Pracuj i Indeed (TOP10 stron o pracy)
Wśród serwisów o pracy pozycję lidera utrzymuje Gowork.pl, a znaczące wzrosty osiągnęły Linkedin.com, Jooble.org i Jobrapido.com. Zmalały natomiast wyniki Pracuj.pl i Indeed.com.
więcej
|
Pogłoski o przejęciu czeskich platform e-commerce zdołowały kurs Allegro
Według czeskiego dziennika „Hospodarske Noviny” Allegro jest jednym z kandydatów do kupna Grupy Mall wydającej serwisy e-commerce. We wtorek akcje Allegro staniały o prawie 7 proc.
więcej
|
Twitter przejmuje platformę adblockową Scroll. Szykuje nową ofertę dla wydawców
Twitter przejął platformę Scroll, która pozwala blokować reklamy na stronach internetowych wydawców newsów. Kwota transakcji nie jest znana. Zakup ma być krokiem Twittera w stronę nowej oferty dla partnerów biznesowych.
więcej
|
Youtuber z kanału ,,Okiem kosmetologa" przegrał proces ze Skin79
Kacper Linczewski, prowadzący kanał "Okiem kosmetologa", przegrał przed sądem proces o zniesławienie firmy kosmetycznej Skin79. Twórcy zasądzono ograniczenie wolności i przeprosiny dla firmy. Wyrok jest nieprawomocny, youtuber zapowiada apelację.
więcej
|
Amazon nie zapłacił ani centa podatku CIT w Europie mimo rekordowych przychodów
Zarejestrowana w Luksemburgu europejska filia Amazona, Amazon EU SARL, nie zapłaciła w ubiegłym roku ani centa podatku CIT mimo rekordowych przychodów ze sprzedaży w Europie, sięgających 44 mld euro.
więcej
|
Grupa CCC z zyskiem EBITDA. Wpływy wyższe niż przed epidemią, 62 proc. sprzedaży przez internet
Według szacunkowych danych w zeszłym kwartale finansowym grupa CCC osiągnęła wzrost przychodów o 85 proc. do 1,43 mld zł i wyniku EBITDA ze 142 mln zł straty do 59 mln zł zysku. Na koniec kwietnia miała 1 005 sklepów stacjonarnych, o 38 mniej niż przed rokiem. E-commerce stanowił 62,5 proc. przychodów firmy.
więcej
|
Konstanty Młynarczyk dołączył do zespołu dziennikarskiego WP Tech
Były redaktor naczelny „Chipa”, Konstanty Młynarczyk, dołączył do newsroomu WP Tech (Grupa Wirtualna Polska). Będzie zajmował się zarówno technologiami, jak i tematami popularno-naukowymi. - Konstanty przychodzi do nas, aby tworzyć treści premium, także dla odbiorców, którzy na co dzień nie interesują się technologiami - mówi Marcin Bartnicki, redaktor naczelny obszaru Technologie w Wirtualnej Polsce.
więcej
|
Jakub Ceglarz przeszedł z Money.pl do Business Insider Polska
Po niemal sześciu latach pracy w Money.pl (Wirtualna Polska Media) dziennikarz Jakub Ceglarz zdecydował się na przejście do konkurencyjnego Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Wpływy grupy LPP podwoiły się, udział e-commerce 6 pkt proc. w górę
Według szacunkowych danych w grupa LPP, właściciel marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, w zeszłym kwartale finansowym (luty-kwiecień br.), osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 95 proc. do 2,3 mld zł i wyniku operacyjnego z 261 mln zł straty do 70 mln zł zysku. Udział e-commerce we wpływach firmy poszedł w górę z 33 do 39 proc.
więcej
|
TikTok ma nowego CEO
Shouzi Chew został nowym dyrektorem generalnym platformy społecznościowej TikTok.
więcej
|
Netflix przeniesie na mały ekran grę "League of Legends"
Netflix oraz Riot Games wprowadzają grę "League of Legends" na małe ekrany w limitowanym serialu animowanym "Arcane". Tytuł trafi na platformę jesienią tego roku.
więcej
|
Edipresse Polska uruchamia platformę modową Modago.pl
Edipresse Polska uruchomiło platformę modową Modago.pl. Oferuje ona dostęp do 50 tys. produktów, polskich i międzynarodowych marek.
więcej
|
InPost chce stawiać Paczkomaty na działkach kościelnych
Firma InPost zaczęła kierować do parafii propozycję wynajmu należących do nich działek pod Paczkomaty, oferuje m.in. usługę Podaj Dalej za symboliczny grosz. Stawianie automatów paczkowych na gruntach kościelnych planuje również Poczta Polska.
więcej
|
Samochody będziemy kupować w internecie, a w salonach będą serwisowane
W niedalekiej przyszłości samochody będziemy kupować w internecie, a w salonach dealerskich będą one ładowane i serwisowane - powiedział ekspert Instytutu Samar Dariusz Balcerzyk. Dodał, że do posiadanego auta będzie można dokupić dodatkowe usługi "na żądanie" - np. większą moc lub zasięg.
więcej
|
Ruszył sezon motocyklowy. Zadbaj o ubezpieczenie! Nareszcie jest! Wiosna to najbardziej wyczekiwany moment w roku przez wszystkich wielbicieli jazdy na dwóch kółkach. Motocykliści, rowerzyści, deskorolkarze czy użytkownicy hulajnóg nareszcie mogą ruszyć w teren. Niestety okazuje się, że to też najbardziej niebezpieczny dla nich czas. Właśnie po zimie dochodzi do największej liczby wypadków. Dlatego warto zacząć sezon od ubezpieczenia, a to naprawdę niewielki wydatek. Pieniądze wydane na polisę w LINK4 wystarczą, by w razie kłopotów zapewnić sobie pomoc i ochronę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Orlen wydał w ub.r. 307 mln zł na marketing, a 21 mln zł na public relations
W ub.r. wydatki marketingowe PKN Orlen zmalały o 9,2 proc. do 307,49 mln zł, a nakłady na public relations i komunikację zwiększyły się o 13,3 proc. do 21,43 mln zł.
więcej
|
Dziewięć projektów z Polski nominowanych do SABRE Awards 2021
W tegorocznej edycji międzynarodowych nagród branży public relations SABRE Awards nominowano dziewięć projektów z Polski. Przygotowały je agencje Clue PR, Canal+, d*fusion communication, Icon Strategies, Partner of Promotion, Procontent, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.
więcej
|
Barbora klientem ITBC Communication
Debiutujący w Polsce internetowy sklep spożywczy Barbora współpracuje w zakresie PR z ITBC Communication.
więcej
|
|
|