Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 6 Maja 2021
 
 
 
Reklama piwa Buh w klipie Ekipy, producent odcina się od projektu. Google sprawdzi, czy teledysk narusza standardy reklamowe
 
W nowym teledysku "Chill" youtuberów z Ekipy Friza około dwudziestu razy widać piwo Buh - wyliczyły Wirtualnemedia.pl. Mimo to producent piwa twierdzi, że nie współpracował z Ekipą przy klipie, mimo iż przekazał jej swój produkt. - Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka Buh. Administracja YouTube'a przygląda się teledyskowi. - Wideo jest już w procesie weryfikacji dodatkowej, gdyż faktycznie może być tak, że nie spełnia naszych zasad reklamowych - mówi nam Olga Sztuba z Google Polska. więcej
 
 
TVP3 Kraków i Warszawa z największymi budżetami na misję, najmniej dla Gorzowa, Olsztyna i Kielc
 
W ub.r. krakowski oddział Telewizji Polskiej na realizację misji publicznej przeznaczył 29,1 mln zł, a warszawski - 28,9 mln zł. Natomiast budżety w tym zakresie ośrodków TVP w Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie i Kielcach wynosiły tylko po ok. 7-8 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Nowy codzienny show ,,40 kontra 20" w Siódemce i Player.pl
 
Od czerwca w Siódemce i Player.pl będzie można oglądać nowy codzienny show „40 kontra 20”, polską edycję formatu „M.O.M - Milf or Missy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie na greckiej Krecie startują zdjęcia do programu, za realizację projektu odpowiada Constantin Entertainment Polska. więcej
 
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w kwietniu
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wakacje.pl w ub.r. bez 87 proc. wpływów i 38 proc. pracowników, 24 mln zł straty netto
 
Paraliż turystyki po wybuchu epidemii mocno obciążył w ub.r. wyniki firmy Wakacje.pl należącej do holdingu Wirtualna Polska. Jej przychody zmalały o 87,3 proc. do 15,97 mln zł, wynik netto - z 9,99 mln zł zysku do 24,11 mln zł straty, a liczba pracowników - o 38 proc. do 234 osób. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Canal+ Polska podwoił zysk, wpływy 5 proc. w górę więcej
 
Plany Viaplay w Polsce: lokalne studio i własna redakcja. Zespół ma się składać z 40-60 osób więcej
 
Polska e-reklama urosła do 5,2 mld zł w 2020 roku. Jedna trzecia wydatków w mobile'u więcej
 
Szef redakcji lokalnych ,,Gazety Wyborczej": niebawem dwa nowe serwisy, rozmawiamy z dziennikarzami odchodzącymi z Polska Press więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. dystrybucji audio TIME
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Autor Quizów Ringier Axel Springer
Menedżer Produktu Wiedza i Praktyka
Growth & Development Manager Wiedza i Praktyka
Head of product serwisu INNPoland.pl Grupa NaTemat
Specjalista SEO Ringier Axel Springer
Traffic/Programmatic Specialist TVP
Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz informacyjny/Reporter TIME
Autor treści o tematyce budowlanej TIME
Zapraszamy do współpracy agencja PR/marketing Wydawnictwo Federal Media Company
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP3 Kraków i Warszawa z największymi budżetami na misję, najmniej dla Gorzowa, Olsztyna i Kielc

W ub.r. krakowski oddział Telewizji Polskiej na realizację misji publicznej przeznaczył 29,1 mln zł, a warszawski - 28,9 mln zł. Natomiast budżety w tym zakresie ośrodków TVP w Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie i Kielcach wynosiły tylko po ok. 7-8 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy codzienny show ,,40 kontra 20" w Siódemce i Player.pl

Od czerwca w Siódemce i Player.pl będzie można oglądać nowy codzienny show „40 kontra 20”, polską edycję formatu „M.O.M - Milf or Missy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie na greckiej Krecie startują zdjęcia do programu, za realizację projektu odpowiada Constantin Entertainment Polska. więcej

,,Fakty" liderem programów informacyjnych w kwietniu

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Marek Sierocki skomentuje tegoroczną Eurowizję dla TVP, Aleksander Sikora reporterem

Marek Sierocki został wytypowany przez Telewizję Polską do skomentowania konkursu Eurowizja 2021 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Na miejscu w Rotterdamie jako reporter będzie Aleksander Sikora. więcej

,,Sekrety Wawelskiej Katedry" w Polsat Rodzina. Narratorem metropolita łódzki abp Grzegorz Ryś

W jesiennej ramówce Polsat rodzina pojawi się nowy cykl dokumentalny „Sekrety Wawelskiej Katedry”, którego narratorem będzie metropolita łódzki abp Grzegorz Ryś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W najbliższą sobotę o godz. 21.20 stacja wyemituje pilotażowy odcinek produkcji. - W Polsat Rodzina postanowiliśmy rozwijać sektor mini-serii dokumentalnych w jakości premium - mówi nam Radosław Sławiński, dyrektor kanałów tematycznych Telewizji Polsat. więcej

TVP3 osobną jednostką w strukturach Telewizji Polskiej, na jej czele Paweł Gajewski

Telewizja Polska od czwartku wydziela TVP3 ze struktur biura programowego. Redaktorem naczelnym i dyrektorem TVP3 zostaje Paweł Gajewski, szefem pasm wspólnych - Marcin Szypszak (przechodzi z TAI), zaś produkcją kierować będzie Beata Drobek. W ten sposób TVP chce wzmocnić lokalne swoje redakcje: w najbliższych miesiącach czeka je doinwestowanie. więcej

,,M jak miłość" od 1 odcinka w TVP Kobieta

Od 6 maja w TVP Kobieta od pierwszego odcinka będzie można zobaczyć serial „M jak miłość”. więcej

,,Gliniarze 11" jesienią w Polsacie. Trwają zdjęcia, Charlotta Zielińska i Helena Chorzelska w obsadzie

W jesiennej ramówce br. Telewizja Polsat emitować będzie jedenasty sezon docu-crime „Gliniarze”. Wystartowały zdjęcia do nowych odcinków produkcji, do obsady dołączyły Charlotta Zielińska i Helena Chorzelska. więcej

Andrzej Strejlau po Euro 2020 przestanie komentować mecze w telewizji

Były trener piłkarski Andrzej Strejlau stwierdził, że Euro 2020 będzie prawdopodobnie ostatnim dużym turniejem, przy którym będzie pracował jako komentator telewizyjny. Od prawie dwóch lat Strejlau jest związany z Telewizją Polską. więcej

Brutalne pobicie aktorki Sylwii Wysockiej

Większość tzw. mediów kolorowych informowała w środę o brutalnym pobiciu aktorki Sylwii Wysockiej znanej m.in. z serialu "Plebania". Jak podał tygodnik "Rewia" 58-letnia artystka trafiła do szpitala ze złamaną ręką oraz złamanym w kilku miejscach kręgosłupem. więcej

TVP: rekordowa oglądalność ,,Szansy na sukces" z Boys i Pietrzakiem wbrew hejterskim publikacjom zawistnych portali

- Wbrew hejterskim publikacjom zawistnych portali widzowie wybrali „Szansę na sukces” - podkreśla Telewizja Polska, informując o wynikach oglądalności odcinków programu z zespołem Boys i Janem Pietrzakiem. więcej

UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe przeciw Polsatowi i właścicielowi TVN

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie antymonopolowe przeciw Telewizji Polsat i czterem spółkom z koncernu Discovery (właściciel TVN). Dotyczy ono warunków pakietowej sprzedaży stacji operatorom satelitarnym i kablowym. więcej

Conan O'Brien w drugiej połowie roku w HBO Max

Amerykański komik i telewizyjny showman Conan O’Brien 24 czerwca ostatni raz poprowadzi swój autorski show w TBS. Później jego program będzie pojawiał się na platformie streamingowej  HBO Max - podał koncern WarnerMedia. więcej

Rusza radio SuperNova

W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,Klimat i my" - na tegorocznym Pikniku Naukowym w wersji online

„Klimat i my” – to hasło 24. Pikniku Naukowego organizowanego przez Polskie Radio i Centrum Nauki Kopernik. Z powodu pandemii koronawirusa wydarzenie odbędzie się w wersji online. Tegoroczna, wirtualna edycja rozpocznie się w sobotę 8 maja i potrwa tydzień. więcej

 
Newonce jesienią postawi na treści premium

Spółka newonce.media - właściciel internetowych newonce.net i newonce.radio, drukowanego „newonce.paper”, lokalu newonce.bar i newonce.sport jesienią postawi na treści premium. - Newonce.club to nazwa naszego „klubu subskrybentów", czyli osób, które zdecydują się płacić za dostęp do naszych treści premium - tłumaczy Michał Michalski, szef newonce. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021. TOK FM awansowało na podium

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklama piwa Buh w klipie Ekipy, producent odcina się od projektu. Google sprawdzi, czy teledysk narusza standardy reklamowe

W nowym teledysku "Chill" youtuberów z Ekipy Friza około dwudziestu razy widać piwo Buh - wyliczyły Wirtualnemedia.pl. Mimo to producent piwa twierdzi, że nie współpracował z Ekipą przy klipie, mimo iż przekazał jej swój produkt. - Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka Buh. Administracja YouTube'a przygląda się teledyskowi. - Wideo jest już w procesie weryfikacji dodatkowej, gdyż faktycznie może być tak, że nie spełnia naszych zasad reklamowych - mówi nam Olga Sztuba z Google Polska. więcej

Mniej na reklamy farmaceutyków w tv i radiu, Aflofarm ze spadkiem o 25 proc., Sanofi-Aventis 122 proc. w górę (TOP5)

W pierwszym kwartale br. firmy farmaceutyczne zmniejszyły wydatki reklamowe o 12 proc. Zredukowały nakłady na wszystkie media, poza gazetami. Największym reklamodawcą w tej branży pozostaje Aflofarm Farmacja Polska, ale to Sanofi-Aventis zwiększyło budżet w skali roku o ponad 120 proc. więcej

AMS ma umowę z władzami Warszawy na 4,92 mln zł

Władze Warszawy zawarły - bez przetargu - umowę z firmą reklamy zewnętrznej AMS SA (Agora), której wartość wynosi 4,92 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Gwiazdy walczą o równość płci - Chodakowska, Margaret, Szyc i influencerzy w kampanii #nieczekam107lat Ofeminin.pl, "Forbes Women" i UN Global Compact

Borys Szyc, Ewa Chodakowska, Kasia Mecinski, Lara Gessler, Margaret, Mateusz Damięcki, Michalina Grzesiak oraz Odeta Moro zostali ambasadorami akcji społecznej #nieczekam107lat, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nierówności płci. Projekt inaugurują Ofeminin.pl, "Forbes Women" oraz UN Global Compact. więcej

Unilever i Nestlé zobowiązują się do dobrowolnej opłaty za reklamę ekologiczną

Unilever i Nestlé są pierwszymi marketerami, którzy zobowiązali się do zapłacenia ekologicznej opłaty w wysokości 0,25 proc. kosztów produkcji reklamy. więcej

The Media Insight wygrywa przetarg Grupy Orbico

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, wygrał przetarg na obsługę Grupy Orbico. więcej

Konrad Łęcki odpowiada za SEO, a Łukasz Adamski za rozwój w Whites

Konrad Łęcki awansował na stanowisko head of SEO agencji Whites. Łukasz Adamski objął rolę szefa działu growth. Z agencją żegnają się dotychczasowy szef działu SEO - Krzysztof Beniowski i Wojciech Spychalski, pełniący dotąd funkcję szefa działu growth. więcej

Stanisław Góralczyk odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w Fixit

Stanisław Góralczyk dołączył do Fixit, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej. Objął stanowisko sales and marketing directora. więcej

Maciej Brożonowicz nowym CEO MBridge - Marketing Experts. Dariusz Balcer rozwija CGrow

Maciej Brożonowicz objął stanowisko CEO agencji marketingowej MBridge - Marketing Experts. Zastąpi na nim Dariusza Balcera, który będzie rozwijał koncept CGrow. więcej

Klaudia Jamróz influencer marketing managerem w Labcon

Klaudia Jamróz awansowała na stanowisko influencer marketing managera w należącej do Group One agencji digitalowej Labcon. Będzie rozwijać zespół influencer marketingu. więcej

McDonald's promuje kawiarnie McCafé wśród Brytyjczyków

Brytyjski oddział McDonald's rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje swoją kawę z McCafé. więcej

Podlasie promuje się hasłami z "Gwiezdnych wojen"

Z okazji obchodzonego "Dnia Gwiezdnych wojen", facebokowy profil województwa podlaskiego przygotował kreatywny zestaw grafik promujących region. więcej

,,Dodaj do ulubionych" Śmietanki Łaciate

W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali przepisów z Łaciatą w roli głównej. więcej

Lotos oficjalnym sponsorem 78. edycji Tour de Pologne

Grupa Lotos została oficjalnym sponsorem tegorocznej, 78. edycji wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, który odbędzie się w dniach 9-15 sierpnia. Spółka sponsoruje to wydarzenie od 12 lat. więcej

FedEx przez trzy lata oficjalnym sponsorem UEFA Champions League

FedEx Corp. i UEFA podpisały trzyletnią umowę, zgodnie z którą firma logistyczna zostanie sponsorem rozgrywek UEFA Champions League. więcej

Lidl sprzedaje szybkie testy antygenowe na Covid-19 za 99 zł

Lidl Polska jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza do sprzedaży testy antygenowe w kierunku SARS-COV-2, przeznaczone do samokontroli. Oferowane będę wyłącznie w zestawie pięciu sztuk i będą kosztować 19,80 zł za 1 test, czyli 99 zł za opakowanie 5-sztukowe. więcej

Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)

Platforma modowa i lifestyle'owa Zalando kontynuuje globalną kampanię „To  wszystko  zostaje  tu  z  nami  na  dobre”. Prowadzona w jej ramach aktywacja „Obraz pokolenia Z” przedstawia pięciu polskich przedstawicieli pokolenia Z,  którzy poprzez  świadome  działanie  i  swoją  codzienną  aktywność  reprezentują  wartości  takie  jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych. więcej

IKEA kieruje nową komunikację do osób 50+

IKEA rozpoczyna kampanię dotyczącą wartości różnorodności wiekowej dla biznesu i społeczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem osób po 50. roku życia na rynku pracy. Firma zachęca, by dostrzegać talenty oraz potencjał osób doświadczonych i zapewniać im równe szanse w dostępie do rozwoju zawodowego. więcej

5 zasad dla marek, jak poruszać się po świecie bez plików cookie Remi Cackel, Dyrektor ds. Danych, Teads

W ciągu ostatnich 12 miesięcy konsumpcja cyfrowa znacząco przyspieszyła, a rynek reklam online wciąż ulega zmianie. Firmy technologiczne i organy regulacyjne ogłaszają rok 2021 ostatnim rokiem ery plików cookie, do czego wszyscy będziemy musieli się dostosować. Dlatego przedstawiamy propozycje pierwszych kroków, które powinni podjąć marketerzy, aby – mimo braku możliwości korzystania z plików cookie – zapewnić wymierne korzyści z marketingu cyfrowego. więcej

Rusza radio SuperNova

W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Janusz Szymonik po 33 latach odchodzi z ,,Dziennika Zachodniego". ,,Redakcja nie będzie już niezależna"

Janusz Szymonik - wieloletni zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa) - zrezygnował z pracy w tym tytule. - Odchodzę, bo po przejęciu przez nowego właściciela redakcja nie będzie już niezależna - powiedział nam dziennikarz. To druga osoba z kierownictwa odchodząca z gazety - kilka dni temu pożegnał się redaktor naczelny, Marek Twaróg. więcej

Zamożni podatnicy w Finlandii nie ukryją już danych o zarobkach przed mediami

Fińska skarbówka przekaże mediom, zgodnie z wieloletnim zwyczajem, nazwiska osób zarabiających co najmniej 100 tys. euro, które wcześniej zastrzegły dane o swoich rocznych zarobkach - podały w środę władze administracji podatkowej. więcej

Biskupi chcą zmienić zasady obowiązujące duchownych wypowiadających się w mediach

Duchowni zgromadzeni na posiedzeniu Rady Stałej Konferencji Episkopatu Polski zdecydowali, że należy zaktualizować dokument z 2004 roku, regulujący zasady dotyczących występowania duchownych w mediach. Nowe normy mają uwzględniać także wypowiedzi w mediach społecznościowych i internecie. - Uaktualnienie tych kwestii po 17 latach wydaje się rzeczą bardzo właściwą - komentuje rzecznik KEP, ks. Leszek Gęsiak. więcej

Sąd rozpozna poza kolejnością odwołanie Rzecznika Praw Obywatelskich na zakup Polska Press przez Orlen

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpozna poza kolejnością odwołanie Rzecznika Praw Obywatelskich od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ws. zgody na przejęcie kontroli nad Polska Press przez PKN Orlen. Decyzję w tej sprawie podjęto w końcu kwietnia br. więcej

Zmarł Jerzy Lechowski, przez 40 lat dziennikarz ,,Przeglądu Sportowego" i ,,Piłki Nożnej"

W wieku 91 zmarł Jerzy Lechowski, przez wiele lat dziennikarz „Przeglądu Sportowego” i „Piłki Nożnej”, a także działacz Polskiego Związku Piłki Nożnej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Reklama piwa Buh w klipie Ekipy, producent odcina się od projektu. Google sprawdzi, czy teledysk narusza standardy reklamowe

W nowym teledysku "Chill" youtuberów z Ekipy Friza około dwudziestu razy widać piwo Buh - wyliczyły Wirtualnemedia.pl. Mimo to producent piwa twierdzi, że nie współpracował z Ekipą przy klipie, mimo iż przekazał jej swój produkt. - Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka Buh. Administracja YouTube'a przygląda się teledyskowi. - Wideo jest już w procesie weryfikacji dodatkowej, gdyż faktycznie może być tak, że nie spełnia naszych zasad reklamowych - mówi nam Olga Sztuba z Google Polska. więcej

Wakacje.pl w ub.r. bez 87 proc. wpływów i 38 proc. pracowników, 24 mln zł straty netto

Paraliż turystyki po wybuchu epidemii mocno obciążył w ub.r. wyniki firmy Wakacje.pl należącej do holdingu Wirtualna Polska. Jej przychody zmalały o 87,3 proc. do 15,97 mln zł, wynik netto - z 9,99 mln zł zysku do 24,11 mln zł straty, a liczba pracowników - o 38 proc. do 234 osób. więcej

Rusza internetowa telewizja Aktywna Częstochowa, wśród prowadzących Irek Bieleninik

W czwartek 6 maja w Częstochowie nadawanie zacznie lokalna telewizja Aktywna Częstochowa, będzie dostępna na YouTubie i Facebooku. Na początek będzie nadawała kilka godzin w tygodniu. Wydawcą jest miejscowa spółka Media Polska Press, a jednym z prezenterów będzie Irek Bieleninik. więcej

Gwiazdy walczą o równość płci - Chodakowska, Margaret, Szyc i influencerzy w kampanii #nieczekam107lat Ofeminin.pl, "Forbes Women" i UN Global Compact

Borys Szyc, Ewa Chodakowska, Kasia Mecinski, Lara Gessler, Margaret, Mateusz Damięcki, Michalina Grzesiak oraz Odeta Moro zostali ambasadorami akcji społecznej #nieczekam107lat, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nierówności płci. Projekt inaugurują Ofeminin.pl, "Forbes Women" oraz UN Global Compact. więcej

Donald Trump dalej nie będzie mógł pisać na Facebooku

Panel doradczy Facebooka (Oversight Board) podtrzymał w środę decyzję zarządu firmy, na mocy której konto Donalda Trumpa w tym serwisie zostało zawieszone w styczniu, po zamieszkach na Kapitolu wywołanych przez zwolenników byłego prezydenta USA. więcej

CDA dalej rośnie: wpływy o 31 proc., zysk o 1,05 mln zł, 349 tys. subskrybentów

W pierwszym kwartale br. CDA osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 31 proc. do 17,4 mln zł i zysku netto z 3,68 do 4,74 mln zł. Już 95,9 proc. wpływów firmy zapewnia platforma CDA Premium, w której liczba subskrybentów przez kwartał zwiększyła się minimalnie. więcej

W YouTube Originals serial ,,Best Shape of My Life" i ,,Noted"

 YouTube zapowiedział, że w płatnej wersji serwisu pojawią się nowe oryginalne produkcje firmowane przez aktora Willa Smitha i piosenkarkę Alicię Keys. Dwójka znanych na rynku twórców będzie odpowiadać za seriale dostępne w ramach oferty YouTube Originals. więcej

Facebook Workplace ma 7 mln użytkowników, ale przegrywa z konkurencją

Z platformy Workplace przeznaczonej do zdalnej pracy w firmach korzysta na świecie 7 milionów użytkowników - ujawnił Facebook. Koncern twierdzi, że podmioty używające tej usługi uznają ją za przydatne narzędzie, jednak w segmencie podobnych platform Workplace przegrywa walkę z konkurentami - Microsoftem i Slackiem. więcej

Donald Trump uruchamia na swej stronie internetowej miejsce do publikowania postów

Były prezydent USA Donald Trump uruchomił we wtorek miejsce na swej stronie internetowej, gdzie może publikować wiadomości, które mogą być później udostępniane przez innych na Twitterze i Facebooku, gdzie Trump jest zablokowany. więcej

Rusza radio SuperNova

W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Spada poparcie dla Zjednoczonej Prawicy, Hołownia przed KO

Gdyby wybory miały odbyć się w niedzielę 9 maja, to najwięcej głosów zdobyłaby Zjednoczona Prawica, którą poparłoby 27,9 proc. respondentów - wynika z nowego sondażu Research Partner. To spadek o półtora punktu procentowego w porównaniu z poprzednią fala badania. Konfederacja wyprzedza Lewicę, a ruch Szymona Hołowni KO. więcej

Kamil Michalski general managerem w Kantar

Kamil Michalski objął nowo utworzone stanowisko general managera w firmie badawczej Kantar Polska. W firmie pracuje od 2016 roku. więcej

IQS: w zespole Agnieszka Pluta, Urszula Dziekańska i Marek Michniok

Do agencji badawczej IQS dołączyły Agnieszka Pluta i Urszula Dziekańska, obie jako senior research consultantki, a także Marek Michniok - specjalista ds. realizacji badań. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ruszył nabór na Campus Polska Przyszłości firmowany przez Rafała Trzaskowskiego

Na przełomie sierpnia i września w Olsztynie tysiąc młodych ludzi z Polski i Europy weźmie udział w dyskusjach o przyszłości - Campus Polska Przyszłości. Wydarzenie firmuje Rafał Trzaskowski, który przyznał, że celem campusu jest wyłonienie młodych działaczy, przyszłych liderów. więcej

Daria Kulińska dyrektorką ds. korporacyjnych w Mars Wrigley

Z początkiem maja Daria Kulińska objęła na zastępstwo stanowisko dyrektorki ds. korporacyjnych dla segmentu Mars Wrigley w firmie Mars. Dołącza także do zespołu zarządzającego Mars Wrigley w Polsce. więcej

Siren7 klientem All Hands

Agencja marketingowa All Hands wspiera komunikacyjnie i wizerunkowo markę Siren7, której dystrybutorem w Polsce jest firma Advel Polska.  więcej

All Hands rozpoczyna obsługę marki Siren7

Agencja marketingowa All Hands rozpoczyna współpracę w zakresie wsparcia komunikacyjnego i wizerunkowego marki Siren7, której dystrybutorem w Polsce jest firma Advel Polska.   więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Firma Blue Origin planuje na 20 lipca pierwszą turystyczną wyprawę w kosmos
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj