|
|
|
|
|
|
|
TVP3 Kraków i Warszawa z największymi budżetami na misję, najmniej dla Gorzowa, Olsztyna i Kielc
W ub.r. krakowski oddział Telewizji Polskiej na realizację misji publicznej przeznaczył 29,1 mln zł, a warszawski - 28,9 mln zł. Natomiast budżety w tym zakresie ośrodków TVP w Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie i Kielcach wynosiły tylko po ok. 7-8 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy codzienny show ,,40 kontra 20" w Siódemce i Player.pl
Od czerwca w Siódemce i Player.pl będzie można oglądać nowy codzienny show „40 kontra 20”, polską edycję formatu „M.O.M - Milf or Missy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie na greckiej Krecie startują zdjęcia do programu, za realizację projektu odpowiada Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w kwietniu
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marek Sierocki skomentuje tegoroczną Eurowizję dla TVP, Aleksander Sikora reporterem
Marek Sierocki został wytypowany przez Telewizję Polską do skomentowania konkursu Eurowizja 2021 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Na miejscu w Rotterdamie jako reporter będzie Aleksander Sikora.
więcej
|
,,Sekrety Wawelskiej Katedry" w Polsat Rodzina. Narratorem metropolita łódzki abp Grzegorz Ryś
W jesiennej ramówce Polsat rodzina pojawi się nowy cykl dokumentalny „Sekrety Wawelskiej Katedry”, którego narratorem będzie metropolita łódzki abp Grzegorz Ryś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W najbliższą sobotę o godz. 21.20 stacja wyemituje pilotażowy odcinek produkcji. - W Polsat Rodzina postanowiliśmy rozwijać sektor mini-serii dokumentalnych w jakości premium - mówi nam Radosław Sławiński, dyrektor kanałów tematycznych Telewizji Polsat.
więcej
|
TVP3 osobną jednostką w strukturach Telewizji Polskiej, na jej czele Paweł Gajewski
Telewizja Polska od czwartku wydziela TVP3 ze struktur biura programowego. Redaktorem naczelnym i dyrektorem TVP3 zostaje Paweł Gajewski, szefem pasm wspólnych - Marcin Szypszak (przechodzi z TAI), zaś produkcją kierować będzie Beata Drobek. W ten sposób TVP chce wzmocnić lokalne swoje redakcje: w najbliższych miesiącach czeka je doinwestowanie.
więcej
|
,,M jak miłość" od 1 odcinka w TVP Kobieta
Od 6 maja w TVP Kobieta od pierwszego odcinka będzie można zobaczyć serial „M jak miłość”.
więcej
|
,,Gliniarze 11" jesienią w Polsacie. Trwają zdjęcia, Charlotta Zielińska i Helena Chorzelska w obsadzie
W jesiennej ramówce br. Telewizja Polsat emitować będzie jedenasty sezon docu-crime „Gliniarze”. Wystartowały zdjęcia do nowych odcinków produkcji, do obsady dołączyły Charlotta Zielińska i Helena Chorzelska.
więcej
|
Andrzej Strejlau po Euro 2020 przestanie komentować mecze w telewizji
Były trener piłkarski Andrzej Strejlau stwierdził, że Euro 2020 będzie prawdopodobnie ostatnim dużym turniejem, przy którym będzie pracował jako komentator telewizyjny. Od prawie dwóch lat Strejlau jest związany z Telewizją Polską.
więcej
|
Brutalne pobicie aktorki Sylwii Wysockiej
Większość tzw. mediów kolorowych informowała w środę o brutalnym pobiciu aktorki Sylwii Wysockiej znanej m.in. z serialu "Plebania". Jak podał tygodnik "Rewia" 58-letnia artystka trafiła do szpitala ze złamaną ręką oraz złamanym w kilku miejscach kręgosłupem.
więcej
|
TVP: rekordowa oglądalność ,,Szansy na sukces" z Boys i Pietrzakiem wbrew hejterskim publikacjom zawistnych portali
- Wbrew hejterskim publikacjom zawistnych portali widzowie wybrali „Szansę na sukces” - podkreśla Telewizja Polska, informując o wynikach oglądalności odcinków programu z zespołem Boys i Janem Pietrzakiem.
więcej
|
UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe przeciw Polsatowi i właścicielowi TVN
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie antymonopolowe przeciw Telewizji Polsat i czterem spółkom z koncernu Discovery (właściciel TVN). Dotyczy ono warunków pakietowej sprzedaży stacji operatorom satelitarnym i kablowym.
więcej
|
Conan O'Brien w drugiej połowie roku w HBO Max
Amerykański komik i telewizyjny showman Conan O’Brien 24 czerwca ostatni raz poprowadzi swój autorski show w TBS. Później jego program będzie pojawiał się na platformie streamingowej HBO Max - podał koncern WarnerMedia.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama piwa Buh w klipie Ekipy, producent odcina się od projektu. Google sprawdzi, czy teledysk narusza standardy reklamowe
W nowym teledysku "Chill" youtuberów z Ekipy Friza około dwudziestu razy widać piwo Buh - wyliczyły Wirtualnemedia.pl. Mimo to producent piwa twierdzi, że nie współpracował z Ekipą przy klipie, mimo iż przekazał jej swój produkt. - Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka Buh. Administracja YouTube'a przygląda się teledyskowi. - Wideo jest już w procesie weryfikacji dodatkowej, gdyż faktycznie może być tak, że nie spełnia naszych zasad reklamowych - mówi nam Olga Sztuba z Google Polska.
więcej
|
Mniej na reklamy farmaceutyków w tv i radiu, Aflofarm ze spadkiem o 25 proc., Sanofi-Aventis 122 proc. w górę (TOP5)
W pierwszym kwartale br. firmy farmaceutyczne zmniejszyły wydatki reklamowe o 12 proc. Zredukowały nakłady na wszystkie media, poza gazetami. Największym reklamodawcą w tej branży pozostaje Aflofarm Farmacja Polska, ale to Sanofi-Aventis zwiększyło budżet w skali roku o ponad 120 proc.
więcej
|
AMS ma umowę z władzami Warszawy na 4,92 mln zł
Władze Warszawy zawarły - bez przetargu - umowę z firmą reklamy zewnętrznej AMS SA (Agora), której wartość wynosi 4,92 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gwiazdy walczą o równość płci - Chodakowska, Margaret, Szyc i influencerzy w kampanii #nieczekam107lat Ofeminin.pl, "Forbes Women" i UN Global Compact
Borys Szyc, Ewa Chodakowska, Kasia Mecinski, Lara Gessler, Margaret, Mateusz Damięcki, Michalina Grzesiak oraz Odeta Moro zostali ambasadorami akcji społecznej #nieczekam107lat, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nierówności płci. Projekt inaugurują Ofeminin.pl, "Forbes Women" oraz UN Global Compact.
więcej
|
Unilever i Nestlé zobowiązują się do dobrowolnej opłaty za reklamę ekologiczną
Unilever i Nestlé są pierwszymi marketerami, którzy zobowiązali się do zapłacenia ekologicznej opłaty w wysokości 0,25 proc. kosztów produkcji reklamy.
więcej
|
The Media Insight wygrywa przetarg Grupy Orbico
Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, wygrał przetarg na obsługę Grupy Orbico.
więcej
|
Konrad Łęcki odpowiada za SEO, a Łukasz Adamski za rozwój w Whites
Konrad Łęcki awansował na stanowisko head of SEO agencji Whites. Łukasz Adamski objął rolę szefa działu growth. Z agencją żegnają się dotychczasowy szef działu SEO - Krzysztof Beniowski i Wojciech Spychalski, pełniący dotąd funkcję szefa działu growth.
więcej
|
Stanisław Góralczyk odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w Fixit
Stanisław Góralczyk dołączył do Fixit, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej. Objął stanowisko sales and marketing directora.
więcej
|
Maciej Brożonowicz nowym CEO MBridge - Marketing Experts. Dariusz Balcer rozwija CGrow
Maciej Brożonowicz objął stanowisko CEO agencji marketingowej MBridge - Marketing Experts. Zastąpi na nim Dariusza Balcera, który będzie rozwijał koncept CGrow.
więcej
|
Klaudia Jamróz influencer marketing managerem w Labcon
Klaudia Jamróz awansowała na stanowisko influencer marketing managera w należącej do Group One agencji digitalowej Labcon. Będzie rozwijać zespół influencer marketingu.
więcej
|
McDonald's promuje kawiarnie McCafé wśród Brytyjczyków
Brytyjski oddział McDonald's rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje swoją kawę z McCafé.
więcej
|
Podlasie promuje się hasłami z "Gwiezdnych wojen"
Z okazji obchodzonego "Dnia Gwiezdnych wojen", facebokowy profil województwa podlaskiego przygotował kreatywny zestaw grafik promujących region.
więcej
|
,,Dodaj do ulubionych" Śmietanki Łaciate
W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali przepisów z Łaciatą w roli głównej.
więcej
|
Lotos oficjalnym sponsorem 78. edycji Tour de Pologne
Grupa Lotos została oficjalnym sponsorem tegorocznej, 78. edycji wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, który odbędzie się w dniach 9-15 sierpnia. Spółka sponsoruje to wydarzenie od 12 lat.
więcej
|
FedEx przez trzy lata oficjalnym sponsorem UEFA Champions League
FedEx Corp. i UEFA podpisały trzyletnią umowę, zgodnie z którą firma logistyczna zostanie sponsorem rozgrywek UEFA Champions League.
więcej
|
Lidl sprzedaje szybkie testy antygenowe na Covid-19 za 99 zł
Lidl Polska jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza do sprzedaży testy antygenowe w kierunku SARS-COV-2, przeznaczone do samokontroli. Oferowane będę wyłącznie w zestawie pięciu sztuk i będą kosztować 19,80 zł za 1 test, czyli 99 zł za opakowanie 5-sztukowe.
więcej
|
Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)
Platforma modowa i lifestyle'owa Zalando kontynuuje globalną kampanię „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Prowadzona w jej ramach aktywacja „Obraz pokolenia Z” przedstawia pięciu polskich przedstawicieli pokolenia Z, którzy poprzez świadome działanie i swoją codzienną aktywność reprezentują wartości takie jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.
więcej
|
IKEA kieruje nową komunikację do osób 50+
IKEA rozpoczyna kampanię dotyczącą wartości różnorodności wiekowej dla biznesu i społeczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem osób po 50. roku życia na rynku pracy. Firma zachęca, by dostrzegać talenty oraz potencjał osób doświadczonych i zapewniać im równe szanse w dostępie do rozwoju zawodowego.
więcej
|
5 zasad dla marek, jak poruszać się po świecie bez plików cookie Remi Cackel, Dyrektor ds. Danych, Teads
W ciągu ostatnich 12 miesięcy konsumpcja cyfrowa znacząco przyspieszyła, a rynek reklam online wciąż ulega zmianie. Firmy technologiczne i organy regulacyjne ogłaszają rok 2021 ostatnim rokiem ery plików cookie, do czego wszyscy będziemy musieli się dostosować. Dlatego przedstawiamy propozycje pierwszych kroków, które powinni podjąć marketerzy, aby – mimo braku możliwości korzystania z plików cookie – zapewnić wymierne korzyści z marketingu cyfrowego.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Janusz Szymonik po 33 latach odchodzi z ,,Dziennika Zachodniego". ,,Redakcja nie będzie już niezależna"
Janusz Szymonik - wieloletni zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa) - zrezygnował z pracy w tym tytule. - Odchodzę, bo po przejęciu przez nowego właściciela redakcja nie będzie już niezależna - powiedział nam dziennikarz. To druga osoba z kierownictwa odchodząca z gazety - kilka dni temu pożegnał się redaktor naczelny, Marek Twaróg.
więcej
|
Zamożni podatnicy w Finlandii nie ukryją już danych o zarobkach przed mediami
Fińska skarbówka przekaże mediom, zgodnie z wieloletnim zwyczajem, nazwiska osób zarabiających co najmniej 100 tys. euro, które wcześniej zastrzegły dane o swoich rocznych zarobkach - podały w środę władze administracji podatkowej.
więcej
|
Biskupi chcą zmienić zasady obowiązujące duchownych wypowiadających się w mediach
Duchowni zgromadzeni na posiedzeniu Rady Stałej Konferencji Episkopatu Polski zdecydowali, że należy zaktualizować dokument z 2004 roku, regulujący zasady dotyczących występowania duchownych w mediach. Nowe normy mają uwzględniać także wypowiedzi w mediach społecznościowych i internecie. - Uaktualnienie tych kwestii po 17 latach wydaje się rzeczą bardzo właściwą - komentuje rzecznik KEP, ks. Leszek Gęsiak.
więcej
|
Sąd rozpozna poza kolejnością odwołanie Rzecznika Praw Obywatelskich na zakup Polska Press przez Orlen
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpozna poza kolejnością odwołanie Rzecznika Praw Obywatelskich od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ws. zgody na przejęcie kontroli nad Polska Press przez PKN Orlen. Decyzję w tej sprawie podjęto w końcu kwietnia br.
więcej
|
Zmarł Jerzy Lechowski, przez 40 lat dziennikarz ,,Przeglądu Sportowego" i ,,Piłki Nożnej"
W wieku 91 zmarł Jerzy Lechowski, przez wiele lat dziennikarz „Przeglądu Sportowego” i „Piłki Nożnej”, a także działacz Polskiego Związku Piłki Nożnej.
więcej
|
|
|
Reklama piwa Buh w klipie Ekipy, producent odcina się od projektu. Google sprawdzi, czy teledysk narusza standardy reklamowe
W nowym teledysku "Chill" youtuberów z Ekipy Friza około dwudziestu razy widać piwo Buh - wyliczyły Wirtualnemedia.pl. Mimo to producent piwa twierdzi, że nie współpracował z Ekipą przy klipie, mimo iż przekazał jej swój produkt. - Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka Buh. Administracja YouTube'a przygląda się teledyskowi. - Wideo jest już w procesie weryfikacji dodatkowej, gdyż faktycznie może być tak, że nie spełnia naszych zasad reklamowych - mówi nam Olga Sztuba z Google Polska.
więcej
|
Wakacje.pl w ub.r. bez 87 proc. wpływów i 38 proc. pracowników, 24 mln zł straty netto
Paraliż turystyki po wybuchu epidemii mocno obciążył w ub.r. wyniki firmy Wakacje.pl należącej do holdingu Wirtualna Polska. Jej przychody zmalały o 87,3 proc. do 15,97 mln zł, wynik netto - z 9,99 mln zł zysku do 24,11 mln zł straty, a liczba pracowników - o 38 proc. do 234 osób.
więcej
|
Rusza internetowa telewizja Aktywna Częstochowa, wśród prowadzących Irek Bieleninik
W czwartek 6 maja w Częstochowie nadawanie zacznie lokalna telewizja Aktywna Częstochowa, będzie dostępna na YouTubie i Facebooku. Na początek będzie nadawała kilka godzin w tygodniu. Wydawcą jest miejscowa spółka Media Polska Press, a jednym z prezenterów będzie Irek Bieleninik.
więcej
|
Gwiazdy walczą o równość płci - Chodakowska, Margaret, Szyc i influencerzy w kampanii #nieczekam107lat Ofeminin.pl, "Forbes Women" i UN Global Compact
Borys Szyc, Ewa Chodakowska, Kasia Mecinski, Lara Gessler, Margaret, Mateusz Damięcki, Michalina Grzesiak oraz Odeta Moro zostali ambasadorami akcji społecznej #nieczekam107lat, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nierówności płci. Projekt inaugurują Ofeminin.pl, "Forbes Women" oraz UN Global Compact.
więcej
|
Donald Trump dalej nie będzie mógł pisać na Facebooku
Panel doradczy Facebooka (Oversight Board) podtrzymał w środę decyzję zarządu firmy, na mocy której konto Donalda Trumpa w tym serwisie zostało zawieszone w styczniu, po zamieszkach na Kapitolu wywołanych przez zwolenników byłego prezydenta USA.
więcej
|
CDA dalej rośnie: wpływy o 31 proc., zysk o 1,05 mln zł, 349 tys. subskrybentów
W pierwszym kwartale br. CDA osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 31 proc. do 17,4 mln zł i zysku netto z 3,68 do 4,74 mln zł. Już 95,9 proc. wpływów firmy zapewnia platforma CDA Premium, w której liczba subskrybentów przez kwartał zwiększyła się minimalnie.
więcej
|
W YouTube Originals serial ,,Best Shape of My Life" i ,,Noted"
YouTube zapowiedział, że w płatnej wersji serwisu pojawią się nowe oryginalne produkcje firmowane przez aktora Willa Smitha i piosenkarkę Alicię Keys. Dwójka znanych na rynku twórców będzie odpowiadać za seriale dostępne w ramach oferty YouTube Originals.
więcej
|
Facebook Workplace ma 7 mln użytkowników, ale przegrywa z konkurencją
Z platformy Workplace przeznaczonej do zdalnej pracy w firmach korzysta na świecie 7 milionów użytkowników - ujawnił Facebook. Koncern twierdzi, że podmioty używające tej usługi uznają ją za przydatne narzędzie, jednak w segmencie podobnych platform Workplace przegrywa walkę z konkurentami - Microsoftem i Slackiem.
więcej
|
Donald Trump uruchamia na swej stronie internetowej miejsce do publikowania postów
Były prezydent USA Donald Trump uruchomił we wtorek miejsce na swej stronie internetowej, gdzie może publikować wiadomości, które mogą być później udostępniane przez innych na Twitterze i Facebooku, gdzie Trump jest zablokowany.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|