|
|
|
|
|
|
|
Andrzej Muszyński: Nie chcieliśmy produkcji pokazujących świat ogarnięty epidemią
- W produkcjach, które tego nie wymagały, sceny bliskości redukowało się w pierwszej kolejności. Podobnie zresztą, jak sceny z dużą ilością statystów. Logistyka produkcji w covidowym szaleństwie jest trudna - o produkcjach w czasie epidemii mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy.
więcej
|
Skargi na ,,Magię nagości" do KRRiT. Zoom TV złoży wyjaśnienia
Zoom TV miał od 14 maja emitować polską wersję show „Magia nagości”, jednak przesunął jego premierę bezterminowo, nie podając oficjalnych powodów tej decyzji. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała w sumie 5 skarg na format, teraz nadawca musi złożyć wyjaśnienia - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,51 mln widzów teleturnieju ,,Milionerzy"
Wiosenny sezon „Milionerów” oglądało średnio 1,51 mln osób. TVN w czasie emisji teleturnieju zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 34,07 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Produkcja TVN ,,Czarna owca" 13 sierpnia w kinach, pod koniec roku na Player.pl
Komediodramat „Czarna owca” o współczesnej rodzinie produkcji TVN Grupy Discovery w tym roku - 13 sierpnia pojawi się na dużym ekranie i na platformie Player.pl. Za reżyserię odpowiada Aleksander Pietrzak, a w rolach głównych wystąpią Arkadiusz Jakub, Magdalena Popławska i Kamil Szeptycki.
więcej
|
Kodeks pracy zamiast konstytucji, czyli o słoniach i mrówkach w mediach (felieton)
Gwiazdy mediów głośno protestują przeciw zagrożeniom praworządności. Natomiast kiedy naruszane lub omijane są prawa szeregowych pracowników bliskich im mediów, solidarnie milczą - pisze w felietonie Tomasz Wojtas.
więcej
|
TVN i TVN24 z 9 nagrodami na World Media Festivals
Dziennikarze TVN i TVN 24 (TVN Grupa Discovery) otrzymali 9 nagród podczas 22. edycji Television & Corporate Media Awards na World Media Festivals. Ich materiały można obejrzeć w Player.pl i na TVN24 GO.
więcej
|
Paramount+ ma 36 mln subskrybentów
Serwis streamingowy Paramount+, należący do ViacomCBS, na koniec pierwszego kwartału tego roku miał 36 milionów płacących użytkowników - podał nadawca. Skorygowany zysk kwartalny ViacomCBS wyniósł 961 mln dolarów, co stanowi wzrost o o 39 proc.
więcej
|
Program informacyjny ,,Raport tygodnia" od 15 maja w kanale Metro
Od 15 maja kanał Metro emitować będzie cotygodniowy program informacyjny „Raport tygodnia”.
więcej
|
Zawieszono prace nad prospektem giełdowym Canal+ Polska
Komisja Nadzoru Finansowego podała, że prace nad prospektem Canal+ Polska zostały zawieszone. Firma w listopadzie wycofała ofertę publiczną, a prospekt ponownie złożyła w marcu.
więcej
|
1,38 mln widzów ,,Alarmu!" w tym roku w TVP1
W tym roku „Alarm!” ogląda średnio 1,38 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia audycji niemal się nie zmieniła - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Z Disneya odchodzi jeden z kluczowych menadżerów
Craig Hunegs złożył rezygnację ze stanowiska president of entertainment w koncernie Walt Disney Television. Współpracę z gigantem zakończy 31 maja.
więcej
|
309 tys. widzów ,,W kontrze" Ogórek i Jakimowicza w TVP Info
Po kilku miesiącach emisji nowy magazyn Magdaleny Ogórek i Jarosława Jakimowicza „W kontrze” w TVP Info śledzi średnio 309 tys. widzów. Program ma wyższe wyniki od średnich dobowych stacji. TVP Info w paśmie nadawania audycji zajmuje drugie miejsce wśród stacji informacyjnych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarł Krzysztof Kuligowski, operator dźwięku w Polsacie
W piątek rano zmarł nagle Krzysztof Kuligowski. Miał 64 lat, przez 27 lat pracował jako operator dźwięku w Telewizji Polsat.
więcej
|
Giro d'Italia w Eurosporcie
W sobotę, 8 maja w Turynie startuje kolarski wyścig Giro d’Italia. Pokazywać go będzie Eurosport 1 i Eurosport Player przez cały czas trwania - czyli przez ponad trzy tygodnie. Komentować będą Adam Probosz i Dariusz Baranowski.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymna, Kondrat, Stuhr i Doda w ,,Budzynce" Radia Nowy Świat
Internetowe Radio Nowy Świat zaczyna akcję antenową „Budzynka”, w ramach której zainteresowanych słuchaczy będą budzili dziennikarze stacji, a także inne znane osoby, m.in. Anna Dymna, Marek Kondrat, Maciej Stuhr i Dorota Rabczewska-Stępień.
więcej
|
|
Polskie Radio wydało album poświęcony artystom na emigracji, mecenasem Polska Fundacja Narodowa
Agencja Muzyczna Polskiego Radia wydała dwupłytowy album „Sercem Polak, a talentem świata obywatel”. Zawiera on utwory kilkudziesięciu kompozytorów polskich, tworzących za granicą na emigracji. Album patronem objęła Rada Mediów Narodowych, mecenatem - Polska Fundacja Narodowa.
więcej
|
|
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
KRRiT tłumaczy opóźnienia w DAB+ pandemią
W tym roku - wedle zapowiedzi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - miało ruszyć postępowanie na ogólnopolski radiowy multipleks cyfrowy DAB+. - Rok 2020 nie był sprzyjający dla rozwoju radiofonii cyfrowej DAB+ z powodu między innymi ograniczeń związanych z pandemią Covid-19 - tłumaczy nam Teresa Brykczyńska, rzeczniczka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Na razie zaplanowano jedynie konkurs na multipleks lokalny - w Poznaniu i Rzeszowie.
więcej
|
|
Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach popołudniowych, Audytorium 17 na czele wzrostów
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym kwartale br. w godzinach popołudniowych (15.00.00 - 17.59.59) w dni powszednie zajęło RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Audytorium 17, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Maciej Rusiński z nowojorskiego Klubu ,,Gazety Polskiej" współpracownikiem Polskiego Radia
Rezydujący w Stanach Zjednoczonych Maciej Rusiński został nowym współpracownikiem Polskiego Radia. Będzie przygotowywał korespondencje z Nowego Jorku - informuje portal Wirtualnemedia.pl rzeczniczka prasowa publicznego nadawcy. Rusiński jest szefem Klubu „Gazety Polskiej” w tym mieście.
więcej
|
|
|
|
Rok z pracą zdalną. Powrotu do biur nie ma, pracodawcy pomagają w przygotowaniu "home office"
Od marca ubiegłego roku większość branży kreatywnej pracuje zdalnie. Jak wynika z rozmów przeprowadzonych przez portal Wirtualnemedia.pl, agencje reklamowe i PR będą pracowały w trybie łączącym biuro z home office. O całkowitym powrocie do biur nikt raczej nie myśli. Wiele agencji proponuje pracownikom wypożyczenie sprzętu i pozapłacowe benefity dla poprawy dobrostanu psychicznego.
więcej
|
Tomas Lauko i Joana da Cunha Costa Andrade w zarządach Leo Burnett, Publicis Poland i MSL Group
Do zarządów polskich spółek Burnett, Publicis i MSL Group dołączyli Tomas Lauko i Joana da Cunha Costa Andrade, menedżerowie z regionalnych struktur Publicis Groupe. Zastąpili m.in. Jarosława Ziębińskiego i Tomasza Pawlikowskiego, którzy niedawno odeszli z koncernu.
więcej
|
Michał Kidała country directorem w Business Factory
Michał Kidała objął funkcję country director Poland w agencji digitalowej Business Factory. Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Chabrzyk, która odeszła z firmy.
więcej
|
Jaguar Land Rover zmienia globalny model marketingowy
Koncern motoryzacyjny Jaguar Land Rover zmienia swoje globalne działania marketingowe w ramach strategii dążenia do bycia twórcą najbardziej wyróżniających się luksusowych pojazdów, zapewniających klientom bardziej spersonalizowane wrażenia, z kreatywnością i technologią u podstaw. Dlatego wybiera do współpracy agencję Accenture, która połączy siły z agencją Spark44.
więcej
|
Laptopy sieją spustoszenie w kampanii Darkly Funny CleanMyMac (wideo)
Najnowsza kampania CleanMyMac stawia komputery Mac w sytuacjach życia lub śmierci. Dwie reklamy podszyte czarnym humorem i zbliżającą się "komputerową wściekłością" stworzone przez agencję TBWA Helsinki, przedstawiają agenta odkrywającego bombę oraz grupę specjalistów z branży lotniczej, którzy mają misję ratowania Ziemi.
więcej
|
Mediacap później poda wyniki finansowe
Holding marketingowo-badawczy Mediacap przesunął o kilka tygodni publikację swoich wyników finansowych za pierwszy kwartał i pierwsze półrocze br.
więcej
|
Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej odsłonie reklam oranżady Hellena Party
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamującej Oranżadę Hellena Party. Gwiazdę każdej imprezy promują młode artystki - Viki Gabor i Roxie Węgiel.
więcej
|
Kampanie lodów Koral. Od Maryli Rodowicz, przez Dodę po Ekipę
Historia firmy Koral sięga 1979 roku, założona została przez dwóch braci - Marcina i Józefa. Przez lata jej kampanie jak w soczewce pokazywały zmieniające się trendy w marketingu i reklamie. Do współpracy byli zapraszani Maryla Rodowicz i Daniel Olbrychski, Doda czy Joanna Krupa. Ostatni sukces sprzedażowy przyniosły jednak nie gwiazdy telewizji czy estrady, a youtuberzy.
więcej
|
Ed Sheeran sponsorem angielskiej drużyny piłkarskiej Ipswich Town
Brytyjski wokalista Ed Sheeran został sponsorem lokalnej angielskiej drużyny piłkarskiej Ipswich Town. Artysta na co dzień jest fanem drużyny, mieszka w regionie Ipswich we wschodniej Anglii.
więcej
|
,,Święto mistrzów grillowania" w promocji OBI (wideo)
Sklepy budowlane OBI prowadzą kampanię promującą produkty związane z gillowaniem.
więcej
|
Pizza za 10 zł w promocji Vitay na Orlenie (wideo)
PKN Orlen rozpoczął promocję, w której uczestnicy programu Vitay przy tankowaniu za minimum 100 zł mogą kupić pizzę za 10 zł. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
Radosław Kotarski i pobudzająca kawa reklamują pożyczkę w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium zaczął kolejną kampanię z udziałem twórcy internetowego Radosława Kotarskiego promującą pożyczkę gotówkową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, Film Produkcja i Starcom.
więcej
|
P&G honoruje rodziców olimpijskich kampanią na igrzyska w Tokio (wideo)
Firma Procter & Gamble rozpoczęła w tym tygodniu kampanię nawiązującą do zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, odnawiając jej temat, jakim jest pozdrawianie rodziców, którzy zachęcają dzieci do osiągania sportowych sukcesów.
więcej
|
Dacia promuje się na lidera obsługi posprzedażowej
Rusza kampania wizerunkowa serwisu aut Dacia. Działania przygotowała agencja Publicis Worldwide Polska oraz Filmokracja i OMD.
więcej
|
Marki na przełomie dekad: Colian
W naszym cyklu "Marki na przełomie dekad", w którym prezentujemy dokonania marek i ich osiągnięcia w minionej dekadzie oraz kamienie milowe w ich rozwoju, a także zakreślimy wyzwania, które stają przed nimi u progu trzeciego dziesięciolecia XXI wieku prezentujemy firmę Colian, producenta m.in. wafli Grześki i Oranżady Hellena. O najważniejszych wydarzeniach w jej historii opowiada Wirtualnemedia.pl Jan Kolański, prezes spółki.
więcej
|
Dino Polska ma już 1,5 tys. sklepów i 27 tys. pracowników. Wpływy 24 proc. w górę
W I kwartale przychody Dino Polska zwiększyły się rok do roku o 24,3 proc. do 2,76 mld zł, a zysk netto - ze 103,9 do 144,8 mln zł. Firma na koniec marca miała 1 532 sklepy, o 59 więcej niż na koniec ub.r.
więcej
|
Sprzedaż lodów Kaktus, Milka i Oreo wspierana loterią
Firma Froneri rozpoczęła loterie wspierające sprzedaż lodów Kaktus Shake, Milka oraz Oreo. Promocji sprzedażowej towarzyszy kampania promocyjna w telewizji oraz w digitalu. Za realizację działań reklamowych w mediach odpowiada agencja mediowa UM, będąca częścią grupy Mediabrands.
więcej
|
Aleksandra Wilczak dołącza do LVL UP Media
Aleksandra Wilczak dołączyła do zespołu LVL UP Media na stanowisku junior media planner.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dorota Kania o tezie, że do Polska Press wyznaczył ją Kaczyński: fantasmagorie
Według Onetu i „Gazety Wyborczej” o nominacji Doroty Kani do zarządu wydawnictwa Polska Press przejętego przez Orlen osobiście zdecydował prezes PiS Jarosław Kaczyński. - Po pełnym fantasmagorii tekście Onetu widać, jak bardzo się boją Polska Press. I słusznie - skomentowała Kania.
więcej
|
Marquard Media Polska w upadłości, sąd wyznaczył syndyka
Sąd Rejonowy w Warszawie ogłosił upadłość wydawnictwa Marquard Media Polska, a na jego syndyka wyznaczył Aleksandrę Strynkiewicz-Kondracką. Wierzyciele mają 30 dni na zgłaszanie swoich roszczeń.
więcej
|
Łukasz Cieśla przeszedł z ,,Głosu Wielkopolskiego" do Onetu
Były dziennikarz „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) Łukasz Cieśla dołączył do redakcji Onetu (Ringier Axel Springer Polska). Został poznańskim reporterem portalu. - Zamierzam w dalszym ciągu zajmować się tematami śledczymi - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Naczelni ,,Gazety Wyborczej": opiszemy upadek narodowo-populistycznego państwa PiS
- W 1989 r. opisywaliśmy upadek państwa komunistycznego w Polsce. Teraz opiszemy upadek narodowo-populistycznego państwa PiS - zapowiedzieli redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” (Agora) Adam Michnik i jej wicenaczelni w tekście z okazji 32. rocznicy uruchomienia „GW”.
więcej
|
Media o teoriach spiskowych Edyty Górniak. "Brak reakcji na celebryckie poglądy szkodzi"
Edyta Górniak, piosenkarka i celebrytka, od kilku miesięcy w mediach społecznościowych jest bardziej znana z głoszenia teoriach antyszczepionkowych czy krytyki noszenia maseczek, niż ze swojej twórczości. Była osobowością telewizyjną, a stała się „koronasceptyczną gwiazdą”.
więcej
|
"The New York Times" ma już ponad 7,8 mln cyfrowych subskrypcji. Zysk w górę o ponad 50 proc.
The New York Times Company, wydawca "The New York Times", w pierwszym kwartale tego roku osiągnął 68 mln. dolarów zysku operacyjnego, co oznacza wzrost o 54 proc. rok do roku. Wydawca ma już 7,8 mln płacących cyfrowych subskrybentów.
więcej
|
Politechnika Warszawska i ,,Dziennik Gazeta Prawna" uruchamiają podyplomowe studia z cyfryzacji mediów
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) we współpracy ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej uruchamia studia podyplomowe na kierunku „Cyfryzacja mediów”. Opiekunem merytorycznym projektu ze strony dziennika jest zastępca redaktora naczelnego - Marek Tejchman.
więcej
|
Nagroda im. Płażyńskiego: uhonorowano dziennikarzy i media służące Polonii
Ewelina Mokrzecka została laureatką tegorocznej Nagrody im. Macieja Płażyńskiego w kategorii „dziennikarz medium polonijnego”. Rozstrzygnięto 10 już edycję tej nagrody, przyznawanej dziennikarzom i mediom służącym Polonii. Jej organizatorem i pomysłodawcą jest Press Club Polska.
więcej
|
Z plebiscytu Polska Press wykluczono lekarza, który u Pospieszalskiego skrytykował lockdowny
Z plebiscytu Osobowość Roku „Gazety Krakowskiej” i „Dziennika Polskiego” (Polska Press) został wykluczony dr Zbigniew Martyka, który wiele razy, m.in. w programie „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego, krytykował obostrzenia epidemiczne wprowadzane przez polskie. - Wybór kandydatur odbył się przed objęciem przeze mnie funkcji - tłumaczy Wojciech Mucha, nowy naczelny obu dzienników.
więcej
|
Marek Twaróg żegna się z czytelnikami ,,Dziennika Zachodniego". ,,Hołdowałem niezależnemu dziennikarstwu"
- Odchodzę z podniesionym czołem. Zawsze hołdowałem idei niezależnego dziennikarstwa - napisał w „Dzienniku Zachodnim” (Polska Press Grupa) Marek Twaróg, który żegna się z funkcją redaktora naczelnego dziennika. - Mam nadzieję, że - gdy wreszcie będzie to możliwe - spotkam się też z zespołem - komentuje. Nowym redaktorem naczelnym „Dziennika Zachodniego” został Grzegorz Gajda.
więcej
|
|
|
W Wirtualnej Polsce działała komisja ds. nieprawidłowości, odchodzi wicenaczelny działu WP Tech
W Wirtualnej Polsce w ostatnich dniach działała komisja, która badała zgłoszenia kilku pracowników dotyczące zastępcy redaktora naczelnego WP Tech Piotra Urbaniaka. W piątek stwierdziła, że "zachowania wicenaczelnego tego obszaru były niezgodne z wartościami promowanymi w WP i naruszały standardy pracy". Zakończono z nim współpracę za porozumieniem stron.
więcej
|
Buh i nie ma Buha. Marka znika z teledysku Ekipy "Chill"
Ekipa zmieniła teledysk do singla "Chill" - w nowej wersji na butelkach nie ma już etykiet piwa Buh. Potwierdza to ponowna weryfikacja YouTube'a. - W wideo nie pojawia się ani jedna wzmianka piwa Buh - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Sztuba z Google Polska.
więcej
|
Allegro pozwoli anulować zakupy u wszystkich sprzedawców
Od początku lipca kupujący na Allegro będą mogli anulować zamówienie w ciągu trzech dni od zakupu u wszystkich sprzedawców z kontami firmowymi. Natomiast nieopłacone zamówienia będą kasowane przez platformę po 7 lub 30 dniach od zakupu.
więcej
|
Silny cios Apple w segment reklamy. Tylko 13 procent użytkowników iPhone'ów pozwala na śledzenie przez aplikacje
Jedynie 13 procent użytkowników iPhone’ów na świecie i 5 procent w USA zgadza się na śledzenie ich poczynań w internecie przez aplikacje - wynika z danych firmy Flurry Analytics. To konsekwencja zmian wprowadzonych przez Apple w systemie iOS 14.5, która mocno uderza w segment firm internetowych i możliwość precyzyjnego targetowania reklam.
więcej
|
"The New York Times" ma już ponad 7,8 mln cyfrowych subskrypcji. Zysk w górę o ponad 50 proc.
The New York Times Company, wydawca "The New York Times", w pierwszym kwartale tego roku osiągnął 68 mln. dolarów zysku operacyjnego, co oznacza wzrost o 54 proc. rok do roku. Wydawca ma już 7,8 mln płacących cyfrowych subskrybentów.
więcej
|
Michał Sadowski, Brand24: marzyłem o medialnej ciszy
To była wielka ulga. Pamiętam, że zastanawialiśmy się, co zaczną mówić ci wszyscy, którzy wcześniej uznali, że już po nas. Myślałem sobie: „to teraz wam wszystkim pokażemy” - tak chwilę podpisania porozumienia z Facebookiem wspomina Michał Sadowski, CEO Brand24. Firma zajmująca się monitoringiem internetu wychodzi z kryzysu, chce teraz wzmocnić swoją wartość i skupić się na generowaniu zysków.
więcej
|
Youtuber, który nagrał znęcanie się nad niepełnosprawnym, zostanie dłużej w areszcie
Do połowy czerwca szczeciński sąd przedłużył areszt dla youtubera posługującego się pseudonimami Kamuś i Kamarzysta, który wraz z dwiema innymi osobami poniżał mężczyznę z niepełnosprawnością. Sprawcy zarejestrowali film i umieścili go w internecie.
więcej
|
Viaplay będzie transmitować zawody w darcie i snookerze
NENT Group, właściciel platform Viaplay, podpisał z firmą Matchroom Sport umowę dotyczącą pokazywania przez pięć lat najważniejszych zawodów w darcie i snookerze. Kontrakt obejmuje m.in. Polskę.
więcej
|
Portal TripAdvisor usunął komentarz o Muzeum Auschwitz
Amerykański portal turystyczny TripAdvisor poinformował w piątek na Twitterze, że usunął niestosowny komentarz na temat Muzeum Auschwitz po interwencji tej placówki. Początkowo TravelAdvisor uznał początkowo, że wpis ten był zgodny z jego zasadami zamieszczania komentarzy.
więcej
|
SE.pl z większą przewagą nad Fakt.pl, mocno w górę serwisy ,,GW" i ,,DGP"
W marcu br. serwisy czołowych dzienników ogólnopolskich miały 3 proc. użytkowników więcej niż w lutym. Portal „Super Expressu” zwiększył przewagę nad Fakt.pl, duże wzrosty osiągnęły Gazetaprawna.pl i Wyborcza.biz, a znacząco zmalały wyniki Polskatimes.pl.
więcej
|
Twitter zawiesza konta przekazujące słowa Donalda Trumpa wykluczonego z tej platformy
Twitter zawiesił w tym tygodniu kilka kont, których - jak wskazała firma - "ewidentnym celem" było przekazywanie wiadomości byłego prezydenta USA Donalda Trumpa, wykluczonego w styczniu bezterminowo z tej platformy.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|