|
|
|
|
|
|
|
ZUS sprawdzi warunki pracy w TVN
Jeszcze w maju współpracownicy TVN mają zostać przesłuchani przez ZUS pod kątem warunków pracy i ewentualnego naruszania praw pracowniczych. To efekt skargi, jaką 1,5 roku temu złożył były współpracownik TVN, Kamil Różański wraz z grupą osób. - Warunki zatrudnienia osób w ramach współpracy z TVN są zgodne z prawem - zapewnia w rozmowie z nami Katarzyna Issat, szefowa komunikacji korporacyjnej w TVN. - Mam nadzieję, że wreszcie dojdzie do kontroli w TVN-ie - odpowiada Kamil Różalski.
więcej
|
Program TTV z celebrytami opiekującymi się niepełnosprawnymi krytykowany już przed emisją. ,,Tu nie chodzi o szczytne cele"
W najbliższą niedzielę TTV rozpoczyna emisję programu „To tylko kilka dni” z udziałem celebrytów i niepełnosprawnych. - Połączenie celebrytów z osobami z niepełnosprawnością już na starcie akcentuje nierówność ich pozycji - uważa Zofia Smełka-Leszczyńska z H+K Strategies. Zdaniem Urszuli Podrazy z Planet Partners trudno uciec od wrażenia, że nie chodzi o misję i szczytne idee, lecz promocję celebrytów i okazję do pokazania ich jako osób empatycznych.
więcej
|
Antena HD ma 0,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym. ,,Wyniki dość obiecujące"
Nowy kanał Antena HD po dziewięciu dniach nadawania ogląda średnio 24 tys. widzów, co daje stacji 0,36 proc. udziału w rynku. - Szykujemy sporo hitowych pozycji programowych na czerwiec, w tym zarówno produkcji własnych, jak i zakupów zagranicznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE Networks.
więcej
|
Canalplus.com z nową ofertą: stacje Canal+ w podstawowym pakiecie, tańszy dekoder
W serwisie Canalplus.com, działającym pod marką Canal+ Online, wprowadzono cztery nowe pakiety, z których cen ze stacjami i treściami Canal+ jest obowiązkowy. Natomiast cenę dekodera Canal+ Box 4K obniżono z 299 do 199 zł.
więcej
|
Monika Olejnik z cyklem niepolitycznych wywiadów ,,Otwarcie" na TVN24 GO
Na platformie TVN24 GO pojawił się pierwszy odcinek cyklu „Monika Olejnik. Otwarcie”, w którym dziennikarka przeprowadza wywiady z ludźmi kultury, sztuki, sportu i nauki.
więcej
|
1,45 mln widzów nowego serialu ,,Kowalscy kontra Kowalscy", Polsat liderem w 16-49
Nowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,50 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,38 mln widzów ,,MasterChefa Juniora 6", TVN liderem w 16-49
Szósty sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,38 mln osób. W porównaniu do piątego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 120 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji był trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 24,17 mln zł.
więcej
|
Fundacja Lux Veritatis dostała 6 mln zł od ministerstw i kancelarii premiera
Osiem ministerstw i kancelaria premiera zawarły w ciągu ostatnich sześciu lat umowy z Fundacją Lux Veritatis, nadawcą Telewizji Trwam, na 5,9 mln zł - wynika z cyklu odpowiedzi na interpelacje, które do wszystkich ministerstw wysłała Halina Gill-Piątek, posłanka Polski 2050.
więcej
|
681 tys. widzów nowego programu ,,Centralne biuro humoru" w TVP2
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Centralne biuro humoru” ogląda średnio 900 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Play i CANAL+ z nową ofertą. Dostęp do serwisu za 20 złotych przez 3 miesiące
Play przygotował specjalną ofertę dla fanów seriali, filmów i sportowych wrażeń. Dzięki usłudze „Zapłać z Play” abonenci operatora mogą przez 3 miesiące korzystać z dostępu do serwisu CANAL+ online za 20 zł miesięcznie.
więcej
|
Eurowizja tworzy wirtualną wioskę dla gości z całego świata
Organizatorzy konkursu Eurowizja 2021, który odbędzie się w dniach 18-21 maja br. w Rotterdamie stworzyli wirtualną wioskę, aby zapewnić międzynarodowej publiczności dostęp do „wrażeń zza kulis" z domu.
więcej
|
TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia, udany tydzień TVN7 i Fokus TV. ,,M jak miłość", ,,Stulecie Winnych" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Comedy Club 6" w Comedy Central, Rafał Rutkowski gospodarzem
Comedy Central rozpoczął emisję szóstego sezonu programu „Comedy Club”, w którym występują polscy stand-up’erzy. Program już po raz drugi prowadzi Rafał Rutkowski.
więcej
|
,,Drift My Ride" od 11 maja na IPLA.TV. Prowadzącą Karolina Pilarczyk i Mariusz Dziurleja
Karolina Pilarczyk, mistrzyni driftingu i jej team manager Mariusz Dziurleja poprowadzą nowy program „Drift My Ride”. Jego premierę zaplanowano na 11 maja, odcinki będą dostępne na platformie IPLA.TV (Cyfrowy Polsat).
więcej
|
NENT Group wyprodukuje film ,,Hilma" Lasse Hallströma
Nordic Entertainment Group (NENT Group) co roku chce wyprodukować dwa duże filmy anglojęzyczne, przedstawiające międzynarodowej publiczności historie postaci pochodzących z krajów regionu. Pierwszym obrazem stworzonym w ramach projektu jest film „Hilma”.
więcej
|
Łukasz Kazek odchodzi z ,,SuperHistorii" w Superstacji
Po roku współpracę z Superstacją (Cyfrowy Polsat) zakończył Łukasz Kazek, który prowadził w kanale program „SuperHistorie. Tajemnice przeszłości”.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Studia produkcyjne cierpią przez pandemię, obroty o jedną piątą niższe
W ubiegłym roku obroty studiów produkcyjnych wyniosły 285 mln złotych, od jedną piątą mniej niż rok wcześniej. Rok pandemiczny zakończył trzyletni okres wzrostów wpływów w branży - wynika z badania producentów, organizowanego przez Klub Producentów Reklamowych.
więcej
|
Deniz Aktürk Erdem szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej
Deniz Aktürk Erdem będzie nową szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej. Firma ustala z menadżerką warunki współpracy.
więcej
|
Władze Poznania walczą z nielegalnymi reklamami
Rozpoczęły się postępowania administracyjne przeciw podmiotom nielegalnie wieszającym reklamy wielkoformatowe na obszarze strefy ochrony konserwatorskiej – poinformował w poniedziałek poznański magistrat.
więcej
|
Finalistka ,,The Voice of Poland" zamiast Kasi Moś w reklamach Link4 (wideo)
W nowych reklamach firmy ubezpieczeniowej Link4 (Grupa PZU) w konwencji muzycznej zamiast Kasi Moś i zespołu The Chance będą występowały wokalistki Daria Reczek (znana głównie z „The Voice of Poland”) i Sylwia Przetak.
więcej
|
PWC Odra wybrała MullenLowe Group
MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych Odra, należącego do Grupy Otmuchów.
więcej
|
,,W swoim tempie" nową platformę komunikacyjną piwa Łomża. W reklamie Adam Woronowicz
Van Pur zaprezentowało nową platformę komunikacyjną piwa Łomża - „W swoim tempie”, której autorem jest agencja Brasil. W spotach marki występuje aktor Adam Woronowicz.
więcej
|
Effie Awards Polska redefiniuje kategorię Commerce
Na tegorocznym Effie Awards Polska pojawi się kategoria Commerce, która jest efektem połączenia dwóch dotychczasowych kategorii: Tech Driven oraz Performance Marketing /E-commerce. Będą w niej nagradzane najbardziej efektywne kampanie, których podstawowym celem było osiągnięcie zakładanej konwersji.
więcej
|
T-Mobile wprowadza reklamy w formacie docudramy. Będą promować program ,,Korzyści dla domu"
T-Mobile Polska zapowiedział wprowadzenie nowego programu marketingowego „Korzyści dla domu” łączącego ze sobą usługi przeznaczone dla całej rodziny. Oferta jest promowana przez reklamy oparte o nową u operatora konwencję docudramy. Pierwsze spoty są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.
więcej
|
Cezary Pazura i prawdziwy ,,Kiler" w spocie szczepień na koronawirusa (wideo)
Kancelaria premiera opublikowała nowy spot z Cezarym Pazurą promujący szczepienia przeciw covid-19. Wideo nawiązuje do komedii kultowej komedii „Kiler”.
więcej
|
ASAP&ASAP obsługuje digitalowo Emolium
Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na realizację działań digital dla marki Emolium na 2021 rok. Pokonała w nim dwóch konkurentów.
więcej
|
Lotos z kampanią reklamową przed piłkarskim Euro 2020
"Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej" - pod tym hasłem ruszyła kampania reklamowa Lotosu, sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej, przed zbliżającymi się mistrzostwami Europy.
więcej
|
Tomasz Karolak reklamuje fotowoltaikę Sunday Polska
Producent instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła Sunday Polska startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem aktora Tomasza Karolaka. Działania przygotowały Pompidowu, New PixcelForge, Havas Media i agencja Performance Labs.
więcej
|
10 tysięcy złotych do wygrania w loterii Żywca
Pod hasłem „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż” ruszyła loteria marki Żywiec.
więcej
|
Dyrektor Wieden + Kennedy odchodzi z agencji po 17 latach
Neil Christie, dyrektor ds. rynków rozwijających się w agencji reklamowej Wieden + Kennedy, odchodzi z firmy po 17 latach współpracy.
więcej
|
Publicis Poland przygotowała kampanię nowej linii sosów Winiary
Trwa kampania reklamowa czterech nowych smaków sosów marki Winiary, które właśnie pojawiły się w sprzedaży. Działania przygotowała agencja Publicis Poland,
więcej
|
5 zasad, które pomogą Twojej marce funkcjonować w nowej rzeczywistości- w świecie online bez plików cookies. Remi Cackel, Dyrektor ds. Danych, Teads Ostatnie 12 miesięcy przyniosło wzrost konsumpcji mediów cyfrowych, co przełożyło się na zmianę reguł rządzących reklamą online. Firmy technologiczne i organy odpowiedzialne za regulacje standardów digital ogłaszają rok 2021 ostatnim rokiem ery plików cookies. Poniżej przedstawiamy zasady, które powinny wdrożyć wszystkie podmioty, aby bez problemów mogły odnaleźć się w nowej rzeczywistości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tomasz Lis przez złą czcionkę jeszcze raz przeprosił Krystynę Pawłowicz za tekst w ,,Newsweeku"
W „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) kolejny raz ukazały się przeprosiny Tomasza Lisa dla Krystyny Pawłowicz. Poprzednio komunikat został opublikowany w złym formacie, miał m.in. czcionkę inną niż wskazano w wyroku sądowym.
więcej
|
Gwiazdy Hollywood i streamingowi giganci przeciwko organizatorom Złotych Globów
Hollywoodzkie Stowarzyszenie Prasy Zagranicznej (HFPA), organizator konkursu Złotych Globów, ma coraz większe problemy. Ogłoszony ostatnio przez organizację plan reform, będący odpowiedzią na krytykę za brak rasowej różnorodności w jej szeregach, nie zyskał szerokiej akceptacji. Do grona krytyków działań HFPA dołączają kolejne organizacje, w tym Netflix i Amazon, a także gwiazdy Hollywood. Scarlett Johansson oskarżyła stowarzyszenie o seksizm, a Mark Ruffalo nazwał proponowane reformy "zniechęcającymi".
więcej
|
Nowy naczelny ,,Nowin" zerwał współpracę z felietonistą, który zakpił z kupna Polska Press przez Orlen
Nowy redaktor naczelny „ Gazeta Codziennej Nowiny” (Polska Press) Arkadiusz Rogowski zerwał współpracę z felietonistą Janem Miszczakiem z powodu jego kpiny w tekście z kupna wydawnictwa przez Orlen. - Oddaję wszystkie decyzje personalne redaktorom naczelnym. Obdarzyłam ich pełnym zaufaniem. Nie można nadszarpywać wizerunku ani gazety, w której się pracuje, ani Polska Press Grupy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Dorota Kania, członkini zarządu Polska Press.
więcej
|
Witold Głowacki nie będzie już I zastępcą redaktora naczelnego ,,Naszej Historii". ,,Nie widzę dla siebie miejsca"
Dziennikarz i publicysta Witold Głowacki zrezygnował z funkcji I zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika „Nasza Historia” (Polska Press Grupa). - Współtworzyłem ten magazyn i prowadziłem go przez ponad 7 lat. Nie widzę jednak dla siebie miejsca w jego nowej formule przygotowywanej przez wydawnictwo - mówi Głowacki portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
News Corp finalizuje umowy z Google i Facebookiem. Zatrudni stu dziennikarzy w Australii
Kontrolowany przez rodzinę Murdochów koncern medialny News Corp potwierdził, że ustalił ostateczne warunki umów z Google i Facebookiem dotyczące opłat za treści wydawcy zamieszczane na obu platformach. Porozumienia dotyczą rynku australijskiego, News Corp Australia zapowiedział w ramach nowej strategii zatrudnienie w tamtejszych tytułach stu nowych wydawców i dziennikarzy.
więcej
|
Śledztwo ws. śmierci varsavianisty Jarosława Zielińskiego, prokuraturę zawiadomiła jego córka
Prokuratura Rejonowa Warszawa Żoliborz prowadzi śledztwo dotyczące okoliczności śmierci Jarosława Zielińskiego - wybitnego varsavianisty, zastępcy redaktora naczelnego magazynu „Stolica”. Zieliński zmarł 28 kwietnia, zmagał się z chorobą nowotworową.
więcej
|
Kamil Siałkowski po 15 latach opuszcza ,,Gazetę Wyborczą"
Dziennikarz i redaktor Kamil Siałkowski w poniedziałek rozstał się z „Gazetą Wyborczą” (Agora). Od czerwca będzie redaktorem w internetowym medium, na razie nie zdradza jego tytułu.
więcej
|
Do sprzedaży trafia ,,Pani domu poradnik", poświęcony polskim ziołom
We wtorek, 11 maja na rynku ukaże się nowe wydanie magazynu „Pani domu poradnik” (Wydawnictwo Bauer), poświęcony tematowi „Polskie zioła”. To już trzeci w tym roku numer poradnikowy z tej serii.
więcej
|
|
|
Netflix i Player ze spadkami, HBO GO wyprzedziło TVP VOD (top10 serwisów VoD)
W kwietniu br. większość czołowych serwisów VoD zanotowała spadki odwiedzalności. Natomiast HBOGO.pl dzięki sporemu wzrostowi wyprzedziło TVP VOD, dużo zyskały Canalplus.com i Prime Video. Liderem pozostaje Netflix przed Playerem i CDA Premium.
więcej
|
Twitter uruchomił funkcję przesyłania napiwków za wartościowe posty
Platforma społecznościowa Twitter uruchomiła funkcję, w ramach której użytkownicy mogą przesyłać pieniądze autorom postów, które im się podobają. Krytycy wskazują, że nowa funkcja może m.in. zagrażać prywatności danych.
więcej
|
Brand24 dostanie 3,8 mln zł dotacji unijnej na rozwój sztucznej inteligencji
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 otrzyma 3,8 mln złotych z unijnych funduszy na wsparcie projektu związanego z zastosowaniem sztucznej inteligencji w narzędziach analitycznych. Rozwiązanie ma zostać wdrożone w 2023 roku.
więcej
|
News Corp finalizuje umowy z Google i Facebookiem. Zatrudni stu dziennikarzy w Australii
Kontrolowany przez rodzinę Murdochów koncern medialny News Corp potwierdził, że ustalił ostateczne warunki umów z Google i Facebookiem dotyczące opłat za treści wydawcy zamieszczane na obu platformach. Porozumienia dotyczą rynku australijskiego, News Corp Australia zapowiedział w ramach nowej strategii zatrudnienie w tamtejszych tytułach stu nowych wydawców i dziennikarzy.
więcej
|
Google stworzyło narzędzie do badania języków rdzennych jak jidysz czy sycylijski
Google Arts & Culture stworzyło narzędzie Woolaroo, które bada 10 języków rdzennych takich jak m.in. jidysz, sycylijski czy kreolski luizjański. Jednocześnie platforma pozwala społecznościom językowym na ochronę języka i jego dalsze rozwijanie.
więcej
|
Brand24 przechodzi na rynek główny giełdy. Sadowski: jesteśmy już spółką dojrzałą i docenianą przez inwestorów
Zajmująca się monitoringiem internetu spółka Brand24 od wtorku 11 maja będzie notowana na rynku głównym warszawskiej giełdy.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|