|
|
|
|
|
|
|
Szpakowski, Laskowski i Borek skomentują Euro 2020. Kurski: wzmacnianie narodowej wspólnoty wbrew wykluczeniu i podziałom
Wśród komentatorów Euro 2020 znajdą się m.in. Dariusz Szpakowski, Jacek Laskowski i Mateusz Borek. Telewizja Polska wszystkie mecze transmitować będzie na żywo w TVP1 lub TVP2, TVP Sport i TVP 4K oraz w internecie. - Realizujemy misję mediów publicznych, którą jest wzmacnianie narodowej wspólnoty wbrew wykluczeniu i podziałom - komentuje Jacek Kurski, prezes zarządu Telewizji Polskiej.
więcej
|
Kanał Wydarzenia 24 zastąpi Superstację. Będzie dostępny naziemnie w całej Polsce
We wrześniu informacyjno-rozrywkowa telewizja Superstacja zostanie zastąpiona przez kanał Wydarzenia 24, który będzie dostępny drogą naziemną w całej Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Panamska telewizja splagiatowała logo TVN? "Zakładamy, że jest to zbieżność przypadkowa"
W Panamie nadaje telewizja TVN, która używa identycznego logo i zbliżonej identyfikacji wizualnej do polskiej TVN. O zaskakujące podobieństwo portal Wirtualnemedia.pl spytał przedstawicielkę polskiej telewizji.
więcej
|
Dziennikarz BBC dopuścił się oszustwa, aby przeprowadzić wywiad z księżną Dianą
Stacja BBC i jej były dziennikarz Martin Bashir przeprosili rodzinę królewską i krewnych księżnej Diany za wywiad z 1995 roku z księżną. Po wewnętrznym dochodzeniu stwierdzono bowiem, że nadawca w tym przypadku „nie dochował standardów uczciwości i przejrzystości”. Rozmawiający wówczas z księżną dziennikarz sfałszował wyciągi bankowe, by dostać się do brata Diany.
więcej
|
Zmiany w TV Biełsat po raporcie NIK. Romaszewska-Guzy: kompletne nieporozumienie
Maja Solecka zastąpiła Waldemara Domańskiego na stanowisku p.o. zastępcy dyrektora ds. ekonomiczno-produkcyjnych TV Biełsat. Zmiana jest związana z wynikami kontroli NIK - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Telewizja Polska.
więcej
|
HBO Max z reklamami, koszt 10 dolarów miesięcznie
Serwis streamingowy HBO Max uruchomi na początku czerwca wersję z reklamami, która kosztować będzie miesięcznie 9,99 dol. Wersja bez reklam jest o 5 dolarów droższa.
więcej
|
"Kabaret na żywo" najdroższy dla reklamodawców w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na czerwiec najwyżej wyceniono spot w paśmie kabaretowym w niedzielne wieczory. Kosztuje 91,9 tys.zł.
więcej
|
,,Nasz nowy dom 17" od września w Polsacie, pod koniec maja ruszają zdjęcia
We wrześniu Telewizja Polsat rozpocznie emisję 17. edycji programu „Nasz nowy dom”. Prace na planie nowych odcinków mają wystartować pod koniec maja.
więcej
|
Polsat kręci komedię ,,Miłość na pierwszą stronę", Bołądź, Stramowski, Schejbal i Oświeciński w obsadzie
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do nowej komedii romantycznej „Miłość na pierwszą stronę”, która do kin trafi w 2022 roku. W filmie wystąpią m. in. Olga Bołądź, Piotr Stramowski, Magdalena Schejbal, Rafał Zawierucha, Mateusz Damięcki, Tomasz Oświeciński oraz Ewa Telega.
więcej
|
Program Anity Werner ,,Tokio. Cena sukcesu" od 23 maja w TVN24 (wideo)
W niedzielę, 23 maja w TVN24 zadebiutuje cotygodniowy autorski program Anity Werner „Tokio. Cena sukcesu”, który jest już dostępny w TVN24 GO.
więcej
|
Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany przedstawiciel Apple, prowadzący sklep internetowy z produktami Apple www.jupiter.com.pl, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także autoryzowany serwis Apple, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tok+ nową ofertą dla cyfrowych subskrybentów. Zamiast reklam - muzyka i informacje
Od czwartku, 20 maja, radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) dostępne jest też w nowej wersji - jako Tok+ Muzyka. Program w tej wersji nadawany jest bez reklam, stacja nadaje tylko muzykę, audycje i informacje. To oferta dla subskrybentów Tok FM Premium w każdym z pakietów, a w aplikacji można ją testować bezpłatnie przez 14 dni.
więcej
|
|
Rada programowa Radia Łódź w obronie byłego prezesa rozgłośni. "Możliwy spór zbiorowy załogi z pracodawcą"
Część rady programowej Radia Łódź chce przeforsować uchwałę, w której wyrażono zaniepokojenie trybem odwołania byłego prezesa rozgłośni, Dariusza Szewczyka. - Sytuacja jest tym bardziej bulwersująca, że podjęto tę decyzję bez konsultacji z radą nadzorczą spółki oraz bez podania przyczyn - podkreślono w projekcie dokumentu, rozesłanym wszystkim członkom rady.
więcej
|
|
Agora podnosi ceny reklam. W TOK FM zdrożeją o 8,4 proc.
Grupa Radiowa Agory podnosi od czerwca br. ceny reklam w swoich rozgłośniach. W TOK FM zdrożeją o 8,4 proc., a w całej sieci Agora- o 4,6 proc. Kilkuprocentową podwyżkę szykuje również Grupa Radiowa Time (ZPR Media).
więcej
|
|
Agata Słysz dołączyła do Radia 357
Dziennikarka Agata Słysz dołączyła do zespołu internetowego Radia 357. Będzie przygotowywała i prezentowała serwisy informacyjne.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Trójmieście. TOK FM i Radio ZET na podium
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium uzupełniają TOK FM i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Zapaść frekwencji kinowej, blisko 70 proc. mniej widzów w 2020 roku
Według najnowszych danych GUS, w 2020 roku liczba widzów w kinach stałych spadła o 68,4 proc. w porównaniu z rokiem 2019.
więcej
|
Plus 24 proc. więcej na reklamy, Play i Orange z dużymi spadkami
Operatorzy telekomunikacyjni w I kwartale br. ograniczyli wydatki reklamowe w mediach o ponad 8 proc. Mniej wydali m.in. na telewizję i outdoor, jednocześnie znacząco zwiększając wydatki na reklamę w gazetach i magazynach. Najwięcej wydał Polkomtel, P4 i Orange ze spadkiem.
więcej
|
Arkadiusz Dobosz dyrektorem marketingu Intermarché
Arkadiusz Dobosz został dyrektorem marketingu sieci handlowej Intermarché (Grupa Muszkieterów).
więcej
|
"Kabaret na żywo" najdroższy dla reklamodawców w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na czerwiec najwyżej wyceniono spot w paśmie kabaretowym w niedzielne wieczory. Kosztuje 91,9 tys.zł.
więcej
|
Wpływy K2 Holding wzrosły o 19 proc., sprzedaż zwiększyły także spółki marketingowe
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa K2 Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 19,2 proc. do 32,2 mln zł oraz syku netto z 646 do 868 tys. zł.
więcej
|
Mediacap dokupił 18 proc. udziałów LTTM za 1,29 mln zł
Holding Mediacap przejął 18,43 proc. udziałów firmy influencer marketingu LTTM, zapłaci za nie 1,29 mln zł.
więcej
|
Kampania Przeciw Homofobii i Facebook we wspólnej akcji "Na Wyciągnięcie Ręki" pomagają młodym osobom LGBT+
Kampania Przeciw Homofobii i Facebook ruszają ze wspólną akcją społeczną "Na wyciągnięcie ręki", która ma na celu udzielenie wsparcia młodym osobom LGBT+. Dodatkowo ma wskazać, gdzie mogą szukać pomocy - tej specjalistycznej, którą niosą organizacje społeczne, jak i tej, którą mogą dać im rówieśnicy w grupach na Facebooku.
więcej
|
Joanna Krupa w kampanii Neonet "Super look na dobre oferty"
Modelka i prezenterka Joanna Krupa została twarzą nowej kampanii elektromarketów Neonet. Akcję "Super look na dobre oferty" przygotowała agencja Opus B.
więcej
|
Lego z pierwszą kolekcją dla LGBT+ "Everyone Is Awesome"
Producent klocków Lego zaprezentował pierwszą tęczową kolekcję "Everyone Is Awesome" ("Wszyscy są niesamowici"), dedykowaną społeczności LBGT+.
więcej
|
27. Pol'and'Rock Festival 2021 z płatnymi wejściówkami
Tegoroczny Pol'and'Rock Festival odbędzie się na Lotnisku Makowice - Płoty w województwie zachodniopomorskim. Zmiana lokalizacji nie będzie jedyną - wydarzenie będzie biletowane, a za wejściówkę trzeba będzie zapłacić 49 zł. WOŚP uzasadnia, że kwota ma pokryć koszty zabezpieczenia festiwalu w czasie pandemii.
więcej
|
,,Czas na prawdziwe wakacje" w kampanii Wakacje.pl
Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl (należące do Wirtualnej Polski) wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Hasło akcji to „Czas na prawdziwe wakacje” .
więcej
|
McDonald's wyda więcej na współpracę z twórcami z mniejszości
Amerykański oddział McDonald's ogłosił, że w ciągu najbliższych czterech lat ponad dwukrotnie zwiększy nakłady reklamowe na współpracę z twórcami i agencjami reprezentującymi mniejszości.
więcej
|
Roszady w zarządzie Orange Polska. Artur Stankiewicz dołącza do kierownictwa
Orange Polska zapowiedział, że od początku lipca 2021 roku Jolanta Dudek obejmie nadzór nad działaniami spółki na rynku konsumenckim. Bożena Leśniewska poszerzy zakres swojej odpowiedzialności przez dołączenie struktur obsługi i doświadczeń klientów biznesowych do zarządzanego przez nią rynku biznesowego. Do ścisłego kierownictwa firmy dołącza Artur Stankiewicz. To zmiany związane w wprowadzeniem przez operatora nowej strategii biznesowej.
więcej
|
LEGO Duplo o potrzebie rozwoju maluchów (wideo)
Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) realizuje najnowszą kampanię reklamową LEGO Duplo, pokazującą jak ważne jest wszechstronne pobudzanie rozwoju maluchów od najmłodszych lat.
więcej
|
"Znane marki taniej" w nowej reklamie TK Maxx (wideo)
Sieć sklepów TK Maxx rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie". Jej autorami są agencje Wieden+Kennedy London, Ogilvy i Mindshare.
więcej
|
Nico Rosberg ambasadorem marki Continental
Nico Rosberg, mistrz świata Formuły1 została ambasadorem firmy oponiarskiej Continental. Wspólnie z marką będzie wspierać serię wyścigów Extreme E.
więcej
|
Fantasyexpo partnerem PGL
Agencja gamingowa Fantasyexpo została strategicznym i wyłącznym partnerem biznesowym firmy PGL i będzie ją reprezentować w nawiązywaniu współprac marketingowych związanych z najważniejszym turniejem CS:GO w 2021 roku - PGL Major Stockholm 2021.
więcej
|
Joanna Malinowska odpowiada za HR w adCookie
Do zespołu wrocławskiej agencji digitalowej adCookie dołączyła Joanna Malinowska na stanowisko HR generalist. Jest to nowo utworzone stanowisko.
więcej
|
Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany przedstawiciel Apple, prowadzący sklep internetowy z produktami Apple www.jupiter.com.pl, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także autoryzowany serwis Apple, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej |
|
|
Marcin Habel: z TVP na naczelnego dzienników Polska Press w Bydgoszczy i Toruniu
Tomasz Pietraszak, redaktor naczelny „Gazety Pomorskiej", „Expresu Bydgoskiego" i „Nowości Dziennika Toruńskiego" (Polska Press Grupa), odchodzi z wydawnictwa za porozumieniem stron. Jego obowiązki od czerwca przejmuje Marcin Habel, związany dotychczas z TVP3 Bydgoszcz.
więcej
|
Tomasz Rożek pomagał na oddziale covidowym. "Zaraz wyleje się hejt, że zabijam ludzi"
Trzymał pacjentów za rękę, karmił ich i rozgniatał im leki, których nie byli w stanie połknąć. Tylko nam Tomasz Rożek mówi, co robił na oddziałach covidowych w szpitalach na Śląsku
więcej
|
,,Nowa Trybuna Opolska" jako jedyny dziennik Polska Press bez wywiadu z Danielem Obajtkiem. ,,Reperkusji nie było"
Należąca w części do Polska Press „Nowa Trybuna Opolska” jako jedyny tytuł tego wydawcy nie opublikowała wywiadu z Danielem Obajtkiem, w którym mówił m.in. o zmianach, jakie Orlen zamierza przeprowadzić w kupionym wydawnictwie. - Nie spotkały mnie z tego powodu żadne reperkusje - mówi nam redaktor naczelny gazety, Krzysztof Zyzik.
więcej
|
Ciemnoskóra burmistrzyni Chicago nie udziela wywiadów białym dziennikarzom
Stojąca na czele Chicago Lori Lightfoot nie chce udzielać wywiadów białym dziennikarzom. To jej wyraz sprzeciwu wobec małej liczby reporterów z mniejszości w mieście, gdzie co druga osoba nie jest biała.
więcej
|
Właściciel ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" z 2,04 mln zł zysku przy 6,67 mln zł przychodów
W pierwszym kwartale br. PMPG Polskie Media, większościowy udziałowiec wydawców „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 36,9 proc. do 6,67 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę ze 106 tys. zł straty do 2,04 mln zł zysku.
więcej
|
Mariusz Bielski: z 2x45.info do ,,Wprost"
Do redakcji tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) niebawem dołączy dziennikarz sportowy Mariusz Bielski. Poprzednio był redaktorem naczelnym 2x45.info, a wcześniej pracował w Weszło.
więcej
|
,,Przegląd Sportowy" na 100. urodziny z pierwszym numerem gazety
W piątek wydanie „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) będzie w całości poświęcone 100. urodzinom tytułu. Do 32-stronicowego dziennika dodany będzie historyczny pierwszy numer z 21 maja 1921 roku.
więcej
|
Dziennikarka TUT.by wyszła na wolność po półrocznym pobycie w więzieniu
Dziennikarka niezależnego białoruskiego portalu TUT.by Kaciaryna Barysewicz wyszła w środę rano na wolność po odbyciu sześciu miesięcy kary pozbawienia wolności za „ujawnienie tajemnicy lekarskiej”. Skazano ją za artykuł o pobitym na śmierć opozycyjnym aktywiście Ramanie Bandarence.
więcej
|
|
|
Microsoft zapowiedział koniec wsparcia dla przeglądarki Internet Explorer
Od 15 czerwca 2022 roku nie będzie już wspierana komputerowa wersja przeglądarki Internet Explorer działająca na systemie operacyjnym Windows 10 - poinformował Microsoft. Firma zachęca do korzystania ze swojej nowej, szybszej i bezpieczniejszej przeglądarki - Microsoft Edge.
więcej
|
Audiobooki Storytel na Spotify jeszcze w tym roku
Platformy streamingu treści audio - Storytel i Spotify - ogłosiły partnerstwo, w ramach którego abonenci będą mogli cieszyć się biblioteką treści Storytel na Spotify, łącząc swoje dwa konta.
więcej
|
Mediacap dokupił 18 proc. udziałów LTTM za 1,29 mln zł
Holding Mediacap przejął 18,43 proc. udziałów firmy influencer marketingu LTTM, zapłaci za nie 1,29 mln zł.
więcej
|
Kampania Przeciw Homofobii i Facebook we wspólnej akcji "Na Wyciągnięcie Ręki" pomagają młodym osobom LGBT+
Kampania Przeciw Homofobii i Facebook ruszają ze wspólną akcją społeczną "Na wyciągnięcie ręki", która ma na celu udzielenie wsparcia młodym osobom LGBT+. Dodatkowo ma wskazać, gdzie mogą szukać pomocy - tej specjalistycznej, którą niosą organizacje społeczne, jak i tej, którą mogą dać im rówieśnicy w grupach na Facebooku.
więcej
|
Netflix we współpracy z KIPA organizuje warsztaty dla branży produkcji filmowej
Startuje cykl szkoleń "Kompetencje Przyszłości", które wspólnie organizują Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych (KIPA) oraz Netflix - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Za 100 mln zł Modern Commerce przejmie właściciela Moliera2
Modern Commerce, notowana na NewConnect grupa sklepów e-commerce związana z dobrami luksusowymi, przejmie 100 proc. udziałów spółki IT Fashion Polska Group & Partners, właściciela marki Moliera2.com za 100 mln zł. Równolegle zostaną przejęte pozostałe udziały należącej do Grupy spółki Mamissima z ekskluzywnymi produktami dla dzieci.
więcej
|
Wilfredo León reklamuje Sport Interia (wideo)
Rusza kampania reklamowa serwisu sportowego Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) z udziałem siatkarza Wilfredo Leóna.
więcej
|
Google otworzy w Nowym Jorku swój pierwszy tradycyjny sklep. Pokaże technologiczne możliwości marki
Google zapowiedział uruchomienie w lecie 2021 roku pierwszego fizycznego sklepu w Nowym Jorku. Koncern będzie w nim oferował między innymi smartfony z rodziny Pixel czy urządzenia z linii Nest prezentując przy okazji technologiczny potencjał marki.
więcej
|
TikTok pomoże swoim twórcom walczyć z prześladowaniem w serwisie
TikTok uruchomił nową funkcję dla twórców, która ma pomóc w łatwiejszym zarządzaniu interakcjami pod publikowanymi treściami. Twórcy zyskali możliwość usuwania wielu komentarzy jednocześnie lub zgłaszania ich za potencjalne naruszenie Zasad Społeczności TikTok.
więcej
|
Viaplay pojawi się w Holandii, chce mieć 4,5 mln subskrybentów na rynkach zagranicznych
Platforma streamingu sportowego Viaplay, należąca do skandynawskiego koncernu NENT Group, w pierwszym kwartale przyszłego roku zostanie uruchomiona w Holandii.
więcej
|
Rośnie rynek e-handlu. 43 proc. Polaków chce wydać na zakupy online więcej niż w ubiegłym roku
Między 2019 i 2020 rokiem sprzedaż dóbr online w Polsce zwiększyła się o 1/3. W 2020 roku zakupy online stanowiły 14 proc. wartości sprzedaży detalicznej, a średnio rocznie e-handel powinien rosnąć o 12 proc. Natomiast 43 proc. Polaków zamierza wydać w 2021 roku na zakupy online więcej niż w poprzednim roku - wynika z raportu PwC i Digital Experts Club.
więcej
|
Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany przedstawiciel Apple, prowadzący sklep internetowy z produktami Apple www.jupiter.com.pl, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także autoryzowany serwis Apple, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zjednoczona Prawica ma 34,4 proc. poparcia, Polska 2050 - 20,4 proc., a KO - 14,2 proc.
PiS wraz z koalicjantami może liczyć na poparcie 34,4 proc. wyborców, Polska 2050 - 20,4 proc., a Koalicja Obywatelska - na 14,2 proc. głosów - wynika z sondażu IBRiS dla "Wydarzeń" Polsatu. Udział w wyborach zadeklarowało 52 proc. badanych.
więcej
|
|
|