Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 25 Maja 2021
 
 
 
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
 
W ub.r. przychody Burda Media Polska zmalały o 20,1 proc. do 130,75 mln zł, głównie z powodu spadku wpływów reklamowych o 35,2 proc. Średnioroczne zatrudnienie w firmie zmniejszono o 19 osób, a wynik netto poszedł w dół z 3,66 mln zł zysku do 9,83 mln zł straty - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Raport CMWP: Złe warunki pracy, problematyczna niezależność dziennikarzy Polska Press Grupy przed przejęciem przez Orlen
 
Sytuacja dziennikarzy tytułów Polska Press Grupy pogorszyła się po przejęciu wydawnictwa przez niemieckich właścicieli. Gorzej też było z płacami, a swoją niezależność dziennikarze wydawnictwa ocenili jako „problematyczną”. Takie wnioski płyną z przedstawionego w poniedziałek raportu po badaniu, zorganizowanym przez „Kurier Wnet" i Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP. więcej
 
 
Ofensywa medialna Jarosława Kaczyńskiego. "Pokazuje: ja tu rządzę"
 
Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości po długim okresie nieobecności w mediach, od kilku dni udziela obszernych wywiadów mediom innym niż TVP, Polskie Radio i TV Trwam. Zdaniem ekspertów od komunikacji i marketingu politycznego nie jest to przypadkowe. Zaznaczają, że Jarosław Kaczyński unikał obecności w mediach, gdy były pełne negatywnych przekazów. Teraz, gdy nastroje się poprawiły, postanowił do nich wrócić. - Same wywiady są bezpieczne, sensacje ostrożnie dozowane, ale jednak to coś zupełnie innego niż kontrolowane wywiady w bliższych mu mediach. Widać też, że nie są to pojedyncze komunikaty, ale element strategii medialnej, ofensywnej, odbudowującej wizerunek patrona i jedynego przywódcy obozu władzy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Raszka, członek zarządu w agencji public relations Grupa PRC Holding. więcej
 
 
Dziewiąty redaktor naczelny gazet Polska Press wymieniony
 
Od 1 czerwca redaktorem naczelnym „Gazety Wrocławskiej" (Polska Press Grupa) zostanie Alicja Giedroyć-Skiba. Obecny naczelny Arkadiusz Franas rozstaje się z wydawnictwem za porozumieniem stron. To już dziewiąta zmiana na stanowisku redaktora naczelnego w tytułach Polska Press po przejęciu firmy przez Orlen. więcej
 
 
Kurierzy Glovo strajkowali, firma proponuje spotkanie online
 
Platforma obsługująca zamówienia online Glovo zmieniła kurierom zasady rozliczenia za pokonaną trasę. W niektórych miastach wywołało to strajk kurierów. Glovo zaproponowała dostawcom spotkanie online. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polska spółka Facebooka: wpływy 32 proc. w górę, 21 mln zł zysku więcej
 
Kobiety pomijane w mediach, najbardziej w "Wiadomościach" TVP więcej
 
"Pojedynek na narracje" ws. opłaty reprograficznej. Za te urządzenia zapłacimy wyższe ceny więcej
 
Kanał Wydarzenia 24 zastąpi Superstację. Będzie dostępny naziemnie w całej Polsce więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Event Manager / Event Manager El Padre
Social & User Loyalisation Product Manager Ringier Axel Springer
Producent Transmisji Live TVN GRUPA DISCOVERY
Montażysta GPD
Senior Product Manager Ringier Axel Springer
Dziennikarz - Fakt (Dział Warszawski) Ringier Axel Springer
Agency Sales Manager Double Espresso
Specjalista ds. sprzedaży reklamy radiowej i internetowej TIME
Head of Social Media Grupy naTemat Grupa NaTemat
Specjalista ds. Planowania i Emisji Programowej TVP
Technik digitalizacji i post-produkcji Kino Polska TV SA
Młodszy specjalista ds. Emisji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
941 tys. widzów programu ,,Power Couple" w TVN

Nowy program „Power Couple” ogląda średnio 941 tys. widzów. Produkcja dała TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” i drugie miejsce w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN7 wycofuje z letniej ramówki serial ,,19+"

Telewizyjna Siódemka wycofała z letniej ramówki premierowe odcinki serialu „19+”, produkcja na antenę stacji powróci w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wydaje się, że mamy naprawdę mocną ofertę jak na sezon letni, i to zarówno w naszym serwisie VOD jak i w Siódemce - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

805 tys. widzów ,,BrzydUli". Jesienią nowe odcinki

Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 805 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła lepiej od TV Puls i TTV, ale słabiej od TV4. Wpływy z reklam wyniosły 41,35 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki produkcji trafią na antenę w jesiennej ramówce. więcej

1,47 mln widzów finału Eurowizji w TVP1 i TVP Polonia, 2,97 mln występu Brzozowskiego w II półfinale

Sobotni finał 65. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 1,48 mln widzów, o 330 tys. osób więcej niż zeszłoroczny finał. Z kolei występ polskiego reprezentanta - Rafała Brzozowskiego - w drugim półfinale śledziło 2,97 mln osób. więcej

TVP Info i Polsat News stopniowo zaczynają zapraszać gości do studia

Wraz z postępem w programie szczepień zdalne wywiady będą powoli odchodzić do lamusa. Kanały TVP Info i Polsat News zaczynają zapraszać gości do studia. Pod koniec zeszłego tygodnia na podobny krok zdecydował się TVN24, jeszcze wcześniej uczynił to Onet. więcej

Jazz 4K z koncesją od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję kanałowi muzycznemu Jazz 4K. Na początku będzie dostępny w łódzkiej sieci kablowej Toya. więcej

Ponad 230 mln zł dla klubów od spółki Ekstraklasa dzięki prawom telewizyjnym

Ekstraklasa, spółka zarządzająca rozgrywkami i pozyskująca przychody dla ligi, wypłaci klubom za sezon 2020/21 łącznie 230,5 mln zł. To o 5,5 mln zł więcej niż wynosił budżet założony na początku sezonu. więcej

Igor Sokołowski w Polsat News, będzie prowadził ,,W rytmie dnia"

W czerwcu Igor Sokołowski dołączy do zespołu Polsat News, będzie prowadził pasmo „W rytmie dnia”. Wcześniej był związany z TVN24, TVP Info i Telewizją WP. więcej

,,Receptura" nowym serialem TVN. Zagra Agnieszka Więdłocha

Wystartowały zdjęcia do nowej produkcji obyczajowej „Receptura”, którą jesienią będzie można oglądać w TVN i na Playerze. Widzowie będą śledzić w niej równolegle losy dwóch bohaterek - jednej mieszkającej we współczesnej stolicy i drugiej: żyjącej w międzywojennej Warszawie. W części historycznej w roli głównej zagra Agnieszka Więdłocha. więcej

TVP1 i TVN liderami tygodnia. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i Eurowizja 2021 hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” oraz drugi półfinał Eurowizji 2021 z udziałem Rafała Brzozowskiego. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Były korespondent TVN w Moskwie z własnym programem w TVN24 Go

Andrzej Zaucha, wieloletni korespondent TVN w Moskwie wrócił do Polski. Przygotowuje materiały dla "Faktów" TVN i prowadzi własny program na temat polityki wschodniej w aplikacji TVN24 Go. więcej

,,Szansa na sukces" ze stabilną widownią. TVP2 liderem

Program „Szansa na sukces. Opole 2021” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,47 mln widzów, tyle samo ile było rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,25 mln zł. więcej

TVP1 w niedzielę pokaże koncert ,,The best of Krzysztof Krawczyk"

W najbliższą niedzielę 30 maja w amfiteatrze w Opolu odbędzie się widowisko muzyczne „Pamiętam Ciebie z tamtych lat - The best of Krzysztof Krawczyk”. Będzie transmitowane na żywo w TVP1. więcej

Koncert ,,Nie ma jak u mamy" 26 maja w TVP1

W środę, 26 maja TVP1 pokaże widowisko muzyczne „Nie ma jak u mamy”. więcej

495 tys. widzów programu ,,Śniadanie w Polsat News i Interii"

Pokazane w niedzielę w Polsat News „Śniadanie w Polsat News i Interii” z udziałem Bogdana Rymanowskiego oglądało średnio 495 tys. widzów. To najchętniej oglądany odcinek programu w tym roku - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Kaczyński: TVP w porównaniu z TVN wzorem cnót, Kurski robi dobrą robotę

Jacek Kurski robi dobrą robotę w TVP. W porównaniu z TVN ta telewizja publiczna jest po prostu wzorem cnót wszelakich - ocenił prezes PiS i wicepremier Jarosław Kaczyński. Zapewnił też, że rząd nie wycofa się z podatku od wpływów reklamowych. więcej

Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne

Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany sprzedawca i serwis Apple, zajmująca się integracjami systemów, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Irena Piłatowska i Janina Jankowska usunięte z jury konkursu dla młodych reportażystów Polskiego Radia

Janina Jankowska i Irena Piłatowska zostały wykreślone z komisji artystycznej i z jury Konkursu Stypendialnego im. Jacka Stwory, organizowanego przez Polskie Radio. Zdecydowała o tym prezes Agnieszka Kamińska. Jankowska jest pomysłodawczynią tego konkursu. więcej

 
Marcin Zaborski i Bartłomiej Eider odchodzą z RMF FM

Z RMF FM żegnają się dziennikarz Marcin Zaborski i szef warszawskiego oddziału Bartłomiej Eider - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Radia ZET wyprzedziło Eskę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Kuba Wojewódzki będzie miał swoją kolekcję strojów kąpielowych

Showman Kuba Wojewódzki nawiązał współpracę z marką Susan Swimwear, w ramach której powstanie autorska kolekcja męskich strojów kąpielowych. Do sprzedaży kolekcja trafi w czerwcu. więcej

Agora spodziewa się w tym roku wzrostu rynku reklamy o 4-7 proc.

Spółka Agora spodziewa się poprawy sytuacji na rynku reklamy. Już obserwuje ożywienie na rynku reklamy zewnętrznej i zaznacza, że rynek skurczy się tylko w prasie papierowej. więcej

Będą rosły wydatki na reklamę alkoholu

Wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach na świecie wzrosną do 2023 roku do 7,7 mld dolarów - prognozuje agencja mediowa Zenith. Marki alkoholowe wydają na reklamę w telewizji dwa razy więcej niż marki w innych kategoriach, jednak ze względu na malejącą widownię estymowany jest roczny spadek wydatków telewizyjnych w kategorii o 2,4 proc. Reklama cyfrowa będzie stanowić 30 proc. wydatków na reklamę alkoholu w 2023 r., w porównaniu z 21 proc. w 2019 roku. więcej

Rośnie rynek darmowych serwisów wideo z reklamami. 66 mld dolarów w 2020 roku

Od 2020 do 2026 roku przychody serwisów w segmencie AVOD (darmowy dostęp do treści za reklamy) wzrośnie o 144 procent do kwoty 66 mld dolarów - wynika z prognoz firmy Digital TV Research. Najwięcej zyska rynek w Stanach Zjednoczonych. więcej

Plej przygotuje działania Energizer na 15 rynków

Agencja Plej odpowiada za kreacje do globalnej komunikacji letnich promocji marki Energizer na 15 rynkach - w krajach nordyckich, Singapurze, RPA, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Egipcie, Belgii, Luksemburgu, na Filipinach, w Korei oraz w Polsce. więcej

Lewandowscy sprzedają suplementy diety

Robert Lewandowski i jego żona Anna rozpoczynają sprzedaż suplementów diety autorskiej marki Levann. więcej

Samsung w nowej reklamie "szczypie" Apple

W nowej reklamie Samsung podśmiewa się z jakości aparatu w smartfonie iPhone 12 Pro Max, który zestawiony został z Galaxy S21 Ultra.  więcej

Fixly w nowej kampanii zachęca do realizacji marzeń

Ruszyła kampania wizerunkowa serwisu ogłoszeniowego Fixly (Grupa OLX), przygotowana przez Feeders Agency, Papaya Films i Media Concept. Jej hasło to “Zrealizuj swoje plany z Fixly”. więcej

Anna Pocenta: z Mennicy Skarbowej do Teads

Do zespołu platformy mediowej Teads dołączyła Anna Pocenta, obejmując stanowisko senior sales managera. Wcześniej pracowała m.in. w Mennicy Skarbowej, Wydawnictwie Kukbuk, Agorze, Media Point Group i IDG. więcej

LV Bet z kampanią na Euro 2020 "Łączy nas pasja", w spocie Kuba Błaszczykowski

LV BET Zakłady Bukmacherskie ruszają z telewizyjną kampanią reklamową przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W spocie występuje Kuba Błaszczykowski. więcej

Uroczy robot staje się eko-wojownikiem w nowej reklamie IKEA (wideo)

IKEA w Wielkiej Brytanii, we współpracy z agencją Mother London przygotowała kampanię pod hasłem "Change a bit for good", którą chce zainspirować Brytyjczyków do niewielkich zmian, które pomogą w walce ze zmianami klimatycznymi. więcej

Unilever wprowadza tubki do past nadające się do recyklingu

Pod koniec tego roku Unilever wprowadzi do swojej oferty past do zębów (marki m.in. Signal, Pepsodent, Closeup) tubki nadające się do recyklingu. Docelowo do 2025 roku zmiana opakowań obejmie całą linię produktów do higieny jamy ustnej. więcej

Tropikalny smak i energia w nowej reklamie bezalkoholowego Okocim Radlera (wideo)

Marka Okocim (Carlsberg Polska) wystartowała z kampanią reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują - tegoroczną nowością w swoim portfolio bezalkoholowych piw. Kampanię przygotowały Upside, Initiative oraz OTO Film. więcej

Grupa Amica z pierwszą po latach kampanią Fagor Electrodoméstico

Fagor Electrodoméstico, marka będąca częścią portfolio Grupy Amica, wystartowała z nową kampanią wizerunkową w Hiszpanii. Nawiązuje w niej m.in. do rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej oraz realizacji pasji pomimo trwającej od ponad roku pandemii. więcej

Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate

SM Mlekpol rozpoczęła kampanie reklamowe Maślanki Mrągowskiej oraz serków śmietankowych Łaciate. więcej

Mark Sinnock globalnym szefem strategii w Havas Creative

Grupa reklamowo-komunikacyjna Havas Creative awansowała swojego brytyjskiego i europejskiego szefa strategii Marka Sinnocka do nowo utworzonej roli globalnego dyrektora ds. strategii. Będzie nadal podlegał globalnemu dyrektorowi generalnemu Chrisowi Hirstowi i będzie pracował w Havas UK Village w londyńskim King's Cross. więcej

Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska

Grupa Hortex rozpoczęła digitalową odsłonę kampanii reklamowej wspierającej relaunch marki woda Jurajska. Przygotowała ją agencja ASAP&ASAP. więcej

Awanse w Papaya Films

W zespole produkcyjnym Papaya Films Weronika Orłow awansowała na stanowisko producentki, a Katarzyna Kordecka na kierowniczkę produkcji. więcej

Zastosowanie identyfikatorów 1st Party w działaniach reklamowych przekłada się na znaczny wzrost eCPM wydawców. Potwierdzają to najnowsze wyniki wspólnych badań Adform i Magnite

W środowiskach, które blokują tzw. ‘3rd Party cookies’ czyli Firefox i Safari, po zastosowaniu identyfikatorów 1st Party wartość wskaźnika eCPM wzrosła o ponad 30%. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty

W ub.r. przychody Burda Media Polska zmalały o 20,1 proc. do 130,75 mln zł, głównie z powodu spadku wpływów reklamowych o 35,2 proc. Średnioroczne zatrudnienie w firmie zmniejszono o 19 osób, a wynik netto poszedł w dół z 3,66 mln zł zysku do 9,83 mln zł straty - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Raport CMWP: Złe warunki pracy, problematyczna niezależność dziennikarzy Polska Press Grupy przed przejęciem przez Orlen

Sytuacja dziennikarzy tytułów Polska Press Grupy pogorszyła się po przejęciu wydawnictwa przez niemieckich właścicieli. Gorzej też było z płacami, a swoją niezależność dziennikarze wydawnictwa ocenili jako „problematyczną”. Takie wnioski płyną z przedstawionego w poniedziałek raportu po badaniu, zorganizowanym przez „Kurier Wnet" i Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP. więcej

Dziewiąty redaktor naczelny gazet Polska Press wymieniony

Od 1 czerwca redaktorem naczelnym „Gazety Wrocławskiej" (Polska Press Grupa) zostanie Alicja Giedroyć-Skiba. Obecny naczelny Arkadiusz Franas rozstaje się z wydawnictwem za porozumieniem stron. To już dziewiąta zmiana na stanowisku redaktora naczelnego w tytułach Polska Press po przejęciu firmy przez Orlen. więcej

,,Fakt" z nowym magazynem truestories: ,,Linie życia". Odbiorcami kobiety 50+

Począwszy od wtorku, 25 maja, dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) będzie ukazywał się z nowym tygodnikiem pt. „Linie życia”. Magazyn zawierał będzie historie z życia, jego redaktor prowadzącą została Marta Nowik. więcej

Łukaszenka zaostrza przepisy o mediach na Białorusi

Alaksandr Łukaszenka podpisał nowelizację przepisów o mediach – podała służba prasowa prezydenta Białorusi. Zmiany przewidują szereg zaostrzeń, m.in. zakaz publikacji sondaży nielicencjonowanych przez władze, możliwość ograniczenia dostępu przez prokuratora i zakaz zagranicznej własności więcej

Rada Etyki Mediów o okładce ,,Do Rzeczy" z ,,Murzynem": To dobra ilustracja

Rada Etyki Mediów nie dopatrzyła się w rasizmu w okładce tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro), na której znalazł się czarnoskóry mężczyzna z komputerowo wybieloną połową twarzy. więcej

Marta Lempart z tytułem ,,Superbohaterki Wysokich Obcasów"

Liderka Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, Marta Lempart, otrzymała tytuł „Superbohaterki Wysokich Obcasów”. Zadecydowała o tym kapituła plebiscytu. Nagroda czytelniczek i czytelników powędrowała z kolei do uczestniczki Powstania Warszawskiego - Wandy Traczyk-Stawskiej. Była to szósta już edycja plebiscytu „Wysokich Obcasów” (Agora). więcej

Ks. Mirosław Tykfer żegna się z ,,Przewodnikiem Katolickim", nowym szefem ks. Wojciech Nowicki

Ksiądz Mirosław Tykfer po 7 latach pracy odchodzi ze stanowiska redaktora naczelnego „Przewodnika Katolickiego” (Święty Wojciech Dom Medialny). Będzie proboszczem w podpoznańskich Komornikach. Stanowisko naczelnego „Przewodnika Katolickiego” obejmie ks. Wojciech Nowicki z Radia Emaus. więcej

Tomasz Niski za Wiktora Pilarczyka prezesem oddziału Polska Press w Gdańsku

Z początkiem czerwca stanowisko prezesa oddziału Polska Press w Gdańsku obejmie Tomasz Niski, zastąpi Wiktora Pilarczyka. Niski w Polska Press pracował już wcześniej przez 18 lat. więcej

Zmarła Kalina Mróz z ,,Gazety Wyborczej"

W wieku 34 lat zmarła dziennikarka „Gazety Wyborczej” Kalina Mróz. Pisała przede wszystkim o serialach i filmach. więcej

Dziennikarz uprowadzony na Białorusi. Samolot Ryanair zmuszony do lądowania w Mińsku

Białoruski opozycyjny dziennikarz Raman Pratasiewicz, współzałożyciel kanału Nexta, został zatrzymany na lotnisku w Mińsku po awaryjnym lądowaniu samolotu Ryanair. W czasie protestów na Białorusi przebywał w Polsce, był jednym z redaktorów opozycyjnego kanału Nexta. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Brand24 poprawia wyniki finansowe. Od straty do 35 tys. złotych zysku

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 w pierwszym kwartale 2021 roku zanotowała 35 tys. złotych zysku netto. To postęp w porównaniu ze stratą na poziomie 366 tys. złotych zanotowaną rok wcześniej. Brand24 ma obecnie 3610 użytkowników, a średni przychód przypadający na klienta wynosi 328 złotych. więcej

Rośnie rynek darmowych serwisów wideo z reklamami. 66 mld dolarów w 2020 roku

Od 2020 do 2026 roku przychody serwisów w segmencie AVOD (darmowy dostęp do treści za reklamy) wzrośnie o 144 procent do kwoty 66 mld dolarów - wynika z prognoz firmy Digital TV Research. Najwięcej zyska rynek w Stanach Zjednoczonych. więcej

Kuaishou z rosnącymi wynikami. Większe przychody i zysk, ponad 379 mln codziennych użytkowników

Kuaishou Technology, chińska firma prowadząca serwis Kuaishou, największego konkurenta TikToka podała wyniki biznesowe za pierwszy kwartał 2021 roku. Spółka zwiększyła swoje przychody o 36,6 procent, wzrósł także zysk. Na koniec marca z platformy korzystało każdego dnia 379,2 mln użytkowników. więcej

Instagram z nowymi narzędziami dla marek. Poda informacje o statystykach w Reels

Należący do Facebooka serwis Instagram zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań analitycznych dla użytkowników biznesowych i twórców. Platforma będzie podawała dokładne statystyki dotyczące treści zamieszczanych w sekcji Reels, udostępni też dodatkowe narzędzia w sekcji Live. więcej

Medonet z ofertą bazy Kliniki.pl

Serwis zdrowotny Medonet (Ringier Axel Springer Polska) nawiązał współpracę z bazą prywatnych klinik medycznych i estetycznych Kliniki.pl. więcej

Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne

Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany sprzedawca i serwis Apple, zajmująca się integracjami systemów, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rośnie rynek darmowych serwisów wideo z reklamami. 66 mld dolarów w 2020 roku

Od 2020 do 2026 roku przychody serwisów w segmencie AVOD (darmowy dostęp do treści za reklamy) wzrośnie o 144 procent do kwoty 66 mld dolarów - wynika z prognoz firmy Digital TV Research. Najwięcej zyska rynek w Stanach Zjednoczonych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ofensywa medialna Jarosława Kaczyńskiego. "Pokazuje: ja tu rządzę"

Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości po długim okresie nieobecności w mediach, od kilku dni udziela obszernych wywiadów mediom innym niż TVP, Polskie Radio i TV Trwam. Zdaniem ekspertów od komunikacji i marketingu politycznego nie jest to przypadkowe. Zaznaczają, że Jarosław Kaczyński unikał obecności w mediach, gdy były pełne negatywnych przekazów. Teraz, gdy nastroje się poprawiły, postanowił do nich wrócić. - Same wywiady są bezpieczne, sensacje ostrożnie dozowane, ale jednak to coś zupełnie innego niż kontrolowane wywiady w bliższych mu mediach. Widać też, że nie są to pojedyncze komunikaty, ale element strategii medialnej, ofensywnej, odbudowującej wizerunek patrona i jedynego przywódcy obozu władzy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Raszka, członek zarządu w agencji public relations Grupa PRC Holding. więcej

Zarządzanie kryzysowe: Ryanair w swoim oświadczeniu nie wspomniał słowem o Protasiewiczu

W pierwszym oświadczeniu, wydanym po ujawnieniu informacji o wymuszeniu lądowania samolotu linii lotniczej Ryanair, firma nie wspomniała słowem o uprowadzeniu opozycyjnego aktywisty, dziennikarza i blogera Romana Protasiewicza, który był na pokładzie. W sieci natychmiast pojawiły się krytyczne komentarze wobec przewoźnika. - Po Ryanairze nie można było spodziewać się niczego innego, jak kolejnej wpadki komunikacyjnej - komentuje dr Łukasz Przybysz, medioznawca i politolog. więcej

PR Lovin' dla Hamelin Brands

Agencja PR Lovin’ rozpoczęła współpracę z Hamelin, francuską firmą papierniczą. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Kurierzy Glovo strajkowali, firma proponuje spotkanie online
Ten Square Games: wpływy 83 proc. w górę, już 27 mln zł z ,,Hunting Clash"
Apple WWDC21 startuje 7 czerwca. Czego się spodziewać?
Samsung w nowej reklamie "szczypie" Apple
iPhone dominuje na rynku smartfonów. Największa sprzedaż i przychody
Orange wprowadza nowe abonamenty. Od 60 do 80 złotych za dostęp do #hello5G i promocyjna cena za HBO GO
Unilever wprowadza tubki do past nadające się do recyklingu
Kuaishou z rosnącymi wynikami. Większe przychody i zysk, ponad 379 mln codziennych użytkowników
Wymieraniu dinozaurów towarzyszyło wymieranie ssaków
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj