|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski prezesem TVP na kolejną kadencję. ,,Przepis na sukces: robić słuszne, oglądane rzeczy
- Zostałem ponownie prezesem telewizji publicznej, gdyż telewizja ta pod moim przywództwem trzyma rękę na pulsie emocji narodu i wspólnoty - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski. Dodaje, że wybór jest potwierdzeniem jego mandatu i uznaniem dla „codziennej, misyjne roboty”.
więcej
|
Polsat przenosi ,,Dancing with the stars" z piątków na poniedziałki. 12. edycja w jesiennej ramówce
Jesienią Polsat emitować będzie dwunastą edycję show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”. Program nadawany będzie w zupełnie nowym paśmie - w poniedziałki. Pierwszą ogłoszoną uczestniczką show jest Oliwia Bieniuk.
więcej
|
Kino Polska TV nie przewiduje akwizycji. Kanał Dizi ma być rentowny w tym roku
Kino Polska TV spodziewa się, że 2021 będzie dla spółki dobrym rokiem po stronie przychodów reklamowych i sprzedaży płatnych kanałów telewizyjnych - poinformował prezes Bogusław Kisielewski. Ocenia, że rynek reklamowy przyspieszy w drugiej połowie roku, a wzrost liczby subskrybentów będzie przynajmniej na ubiegłorocznym poziomie.
więcej
|
2,36 mln widzów ,,Na dobre i na złe", TVP2 nadal zdecydowanym liderem
Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 2,36 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 580 tys. widzów. Cykl nadal dawał Dwójce pozycję lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 36,91 mln zł.
więcej
|
TVP 4K już testuje w naziemnej telewizji cyfrowej i UPC Polska
Okolicznościowy kanał TVP 4K jest już dostępny w ramach naziemnej telewizji cyfrowej w standardzie DVB-T2/HEVC. Na razie stacja w wybranych godzinach prezentuje jedynie planszę z zapowiedzią transmisji meczów Euro 2020.
więcej
|
Kanał Antena nadaje z satelity Hot Bird 13E
Od 10 czerwca rusza niekodowana emisja kanału Antena z Hot Birda 13E. Dystrybucja będzie prowadzona za pośrednictwem transpondera CANAL+.
więcej
|
TVN kręci serial ,,Pajęczyna" na Player.pl, w roli głównej Joanna Kulig
Ruszyły zdjęcia do serialu „Pajęczyna”, który będzie dostępny na wyłączność na platformie Player.pl (TVN Grupa Discovery). Główną rolę gra Joanna Kulig, premierę serialu zaplanowano na jesień br.
więcej
|
Stabilna widownia ,,Kabaretu na żywo", Polsat wiceliderem
Wiosenne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,80 mln widzów, o 20 tys. osób więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 36,53 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mecenas Jarosław Grzesiak w Grupie Zygmunta Solorza
Jarosław Grzesiak, pierwszy polski prawnik biura Greenberg Traurig, a od 1999 roku jego partner zarządzający, dołączy do Zygmunta Solorza. Mecenas będzie odpowiedzialny m.in. za kwestie związane ze sprawowaniem nadzoru właścicielskiego przez Solorza nad jego grupą kapitałową.
więcej
|
Codzienny cykl ,,Strefa Kibica" na czas Euro 2020 w TVN24
Od czwartku 10 czerwca na antenie TVN24 emitowany będzie codzienny cykl „Strefa Kibica”.
więcej
|
,,Strefa Euro 12:00" nowym programem sportowym w Ipla
W piątek, 11 czerwca br. użytkownicy serwisu Ipla oraz portalu interia.pl będą mogli obejrzeć pierwszy odcinek nowego, codziennego programu na żywo - „Strefa Euro 12:00”. Nowy format będzie poświęcony piłkarskim rozgrywkom Euro 2020, poprowadzi go dziennikarka Polsatu Sport Paulina Czarnota-Bojarska.
więcej
|
Grupa Polsat zamówiła komedię romantyczną. W rolach głównych Olga Bołądź i Piotr Stramowski
Telewizja Polsat zaprezentowała pierwsze oficjalne zdjęcia z planu filmu "Miłość na pierwszą stronę". W komedii romantycznej wystąpią m.in. Olga Bołądź, Piotr Stramowski, Magdalena Schejbal i Mateusz Damięcki.
więcej
|
Jacek Kurski prezesem TVP przez kolejne cztery lata
W środę Rada Mediów Narodowych powołała prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego na kolejną, czteroletnią kadencję. W zarządzie TVP pozostanie też Mateusz Matyszkowicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stacja radiowa z Tunezji gra dżingle RMF FM. "Ktoś je nagrał albo ściągnął z internetu"
Ich nazwy dzieli jedna litera. Stacja RM FM z Tunezji wycięła więc jedno F. I między piosenkami gra dżingle polskiego RMF FM. - To naruszenie praw autorskich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Mioduszewski, radca prawny.
więcej
|
|
Abonament radiowo-telewizyjny w 2022. KRRiT podała stawki
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła rozporządzenie w sprawie wysokości opłat abonamentowych za używanie odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych w 2022 roku, pozostawiając je na dotychczasowym poziomie.
więcej
|
|
Roman Wawrzyniak w Radiu Poznań o działaczach LGBT: specjaliści od lewatyw
Dziennikarz Radia Poznań Roman Wawrzyniak w środę na antenie tej rozgłośni w lekceważący sposób mówił o działaczach LGBT z Grupy Stonewall, którzy przygotowali w Poznaniu interwencyjne mieszkanie dla ofiar przemocy.
więcej
|
|
Maciej Radkiewicz zastępcą dyrektora Agencji Promocji Polskiego Radia
Były szef biura reklamy Telewizji Polskiej Maciej Radkiewicz został zastępcą dyrektora Agencji Promocji Polskiego Radia.
więcej
|
|
Posłanka PiS broni Polskiego Radia i jego prezes, ta dziękuje za wsparcie
Joanna Lichocka, posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych, stwierdziła, że nie zgadza się z krytyczną opinią jej partyjnego kolegi Marka Suskiego o sytuacji w Polskim Radiu. Wyraziła wsparcie dla prezes nadawcy Agnieszka Kamińskiej i zespołu Trójki. Kamińska za to podziękowała.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, duży spadek Trójki
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i VOX FM - wynika badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Audycja ,,Jeszcze więcej Euro" w Radiu TOK FM
Od poniedziałku Radio TOK FM emituje specjalną audycję „Jeszcze więcej Euro”.
więcej
|
|
|
|
GPD Agency bez 19 proc. wpływów i 5 mln zł zysku
W ub.r. przychody agencji reklamowej GPD Agency zmalały o 18,7 proc. do 95,15 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 11,9 proc. zysk netto poszedł w dół z 32,38 do 25,25 mln zł. Firma podkreśla, że w pierwszych dwóch miesiącach br. jej wpływy są na zaplanowanym poziomie.
więcej
|
Gdynia ma projekt uchwały krajobrazowej
W Gdyni zbliża się koniec samowoli reklamowej. Projekt uchwały krajobrazowej, po szeregu uzgodnień i konsultacjach społecznych, jest już gotowy. Dokument ma być poddany pod głosowanie na najbliższej sesji rady miasta, która odbędzie się 23 czerwca.
więcej
|
Spark Foundry przejmuje obsługę mediową Getin Noble Banku od OMD
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Poprzednio odpowiadał za to dom mediowy OMD.
więcej
|
L'Oreal, Adidas i Uber deklarują, że 2 proc. budżetów reklamowych wydadzą w mediach należących do czarnoskórych
Spółka mediowa GroupM (WPP) ogłosiła, że grupa 20 klientów zobowiązała się wydać co najmniej dwa proc. całkowitego rocznego budżetu na media w spółkach medialnych należących do osób czarnoskórych w ramach niedawno uruchomionej inicjatywy Media Inclusion Initiative.
więcej
|
,,Cruella", ,,Godzilla vs. Kong" i ,,Jeden gniewny człowiek" zgromadziły najwięcej widzów w kinach
„Cruella”, „Godzilla vs. Kong” i „Jeden gniewny człowiek” były w pierwszy czerwcowy weekend najchętniej oglądanymi filmami w polskich kinach.
więcej
|
IKEA udostępnia swój dach pszczołom
Pszczoły pojawiły się w okolicach sklepu IKEA Janki. Na dachu magazynu zewnętrznego powstała pasieka, składająca się z dwóch uli, w których zamieszkało ok. 100 tysięcy pszczół.
więcej
|
Organizatorzy eventów stawiają na online także po pandemii
90 proc. organizatorów wydarzeń rozważa w swoich planach wpisanie formatu eventów online w ramach strategii działań w przyszłości - wynika z raportu instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
,,Green Deal, not a Grim Deal" - PGE odpowiada kampanią na nakaz zamknięcia kopalni Turów
8 czerwca w Brukseli rozpoczęła się druga odsłona międzynarodowej kampanii informacyjnej „Green Deal, not a Grim Deal - Zielony Ład, a nie dzika transformacja". - Kampania jest elementem komunikacji o społecznych, gospodarczych i środowiskowych skutkach zamknięcia kopalni Turów w wyniku nieplanowanych i nieskoordynowanych działań - informuje PGE.
więcej
|
Agencja Bazgroł zmienia nazwę na Buzzgrow
Agencji reklamowa PZL przeprowadza właśnie rebranding swojej spółki córki - agencji Bazgroł. Od początku czerwca firma kontynuuje swoją działalność pod nazwą Buzzgrow, jednocześnie odświeżając i poszerzając zakres swoich usług.
więcej
|
Tymbark promuje napój H2Owoc "Bez dodatku cukru. Bez porównania"
Ruszyła kampania reklamowa napoju H2Owoc marki Tymbark (Maspex).
więcej
|
Chanel szuka agencji do globalnej obsługi mediowej
Francuski dom mody Chanel zaprasza agencje do udziału w przetargu na globalną obsługę mediową. Budżetu broni holding WPP.
więcej
|
Kate Winslet dołącza do grona ambasadorek L'Oreal Paris
Aktorka Kate Winslet została nową globalną ambasadorką firmy kosmetycznej L'Oreal Paris. Tym samym dołączyła do grona ambasadorek promujących francuski koncern, wśród których są już m.in. Eva Longoria czy Celine Dion.
więcej
|
Walk Creative pracuje dla PayEye
W wyniku wygranego przetargu agencja Walk Creative rozpoczęła współpracę ze spółką PayEye, która wprowadziła pilotażowo system płatniczy oparty o biometrię tęczówki oka.
więcej
|
Organizacje społeczne apelują do PZU o zaprzestanie ubezpieczenia kopalni Turów i Bełchatów
Organizacje społeczne kierują do zarządu PZU apel. Grupa wciąż ubezpiecza np. odkrywkę Turów, która zgodnie z postanowieniem wiceprezes TSUE od 21.05.2021 powinna wstrzymać wydobycie. TUW PZUW należące do grupy PZU ubezpiecza też kopalnię węgla brunatnego Bełchatów oraz wszystkie duże elektrownie węglowe w Polsce, w tym Bełchatów i Turów. Aktywiści chcą wymóc na PZU zaprzestanie ubezpieczenia kopalni.
więcej
|
HiBrands odpowiada za redesign marki Przysnacki
Zespół HiBrands jest odpowiedzialny za odświeżenie marki słonych przekąsek Przysnacki, produkowanych przez Intersnack.
więcej
|
Warszawska mieszkaniówka w I kwartale 2021 roku - wnioski i podsumowania Rok temu – gdy obostrzenia związane z pandemią prawie unieruchomiły rynek – większość deweloperów i analityków branży twierdziła, że spadek cen mieszkań jest nieunikniony. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Naczelni i dziennikarze ,,Wyborczej" przeciwni planom połączenia Gazeta.pl z pionem prasy Agory. ,,Samobójcze uderzenie"
„Zdecydowanie protestujemy przeciwko planowanym zmianom w kierownictwie redakcji oraz jej podległości w ramach mediów Agory” - pisze część dziennikarzy "Gazety Wyborczej". „To samobójcze uderzenie w etos” - podkreślają jej naczelni, w tym Adam Michnik i Jarosław Kurski. Listy są pokłosiem decyzji Agory, która chce połączyć segment prasowy z portalem Gazeta.pl. W mailu do pracowników - do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl - zarząd tłumaczy ruch "konfliktem modeli biznesowych" i "wewnętrzną konkurencją".
więcej
|
Ruch dzięki umorzeniu długów ma zysk. Mniej z prasy, więcej z usług kurierskich
W ub.r. grupa kapitałowa Ruch zanotowała spadek przychodów o 11,9 proc. do 611,88 mln zł, a dzięki zastrzykowi finansowemu od Orlenu jej wynik netto poszedł w górę z 56,84 mln zł straty do 18,1 mln zł zysku. Liczba własnych placówek Ruchu zmalała o 125 do 1 528.
więcej
|
Polacy nie chcą płacić za treści w internecie, bo mogą je znaleźć za darmo
84 proc. polskich internautów nie chce płacić za dostęp do treści w sieci, 76 proc. nie rozumie, dlaczego miałoby to robić - wynika z badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Eksperci mówią wprost, że użytkownicy zapłacą tylko za absolutnie unikalne treści, których nie znajdą za darmo.
więcej
|
Piotr Skwieciński zablokowany na Facebooku za wpis, że IRA ,,likwidowała złamanych w śledztwie"
Facebook zablokował konto Piotra Skwiecińskiego za to, że w dyskusji o Ramanie Pratasiewiczu przytoczył informację o tym, iż bojownicy IRA likwidowali złamane w śledztwie osoby. Wpis ukazał się pod postem Agnieszki Romaszewskiej-Guzy. - Ciekawe czy ja też mogę zostać usunięta z Facebooka ponieważ mam niewłaściwe poglądy? - zastanawia się dziennikarka.
więcej
|
Robert Lewandowski na okładce "Sports Illustrated"
Robert Lewandowski trafił na okładkę nowego numeru prestiżowego magazynu sportowego "Sports Illustrated".
więcej
|
Maciej Chaciński i Radosław Krawczyk w Grupie ZPR Media
Maciej Chaciński został dyrektorem Biura Obsługi Klienta Grupy ZPR Media, a Radosław Krawczyk w czerwcu dołączył do zespołu jako chief product officer. Oba stanowiska są nowo utworzone.
więcej
|
Helios dostał od PFR 5 mln zł pożyczki z tarczy kredytowej
Należąca do Agory sieć kinowa Helios podpisała umowę o 5,03 mln zł częściowo bezzwrotnej pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach tarczy kredytowej dla dużych firm.
więcej
|
Zarząd Agory chce połączyć ,,Gazetę Wyborczą" i Gazeta.pl
Zarząd Agory zamierza połączyć segment prasowy spółki (obejmujący głównie „Gazetę Wyborczą” i Wyborcza.pl) i pion Gazeta.pl w jeden obszar biznesowy. Firma zaczyna przegląd opcji strategicznych dotyczących działalności internetowej.
więcej
|
Piotr Semka nadal w szpitalu, podziękował za wsparcie
Publicysta Piotr Semka poinformował, że po zakażeniu koronawirusem nadal przebywa w szpitalu i czeka go jeszcze „sporo rehabilitacji”. Podziękował za „modlitwy i życzliwe słowa”.
więcej
|
|
|
Naczelni i dziennikarze ,,Wyborczej" przeciwni planom połączenia Gazeta.pl z pionem prasy Agory. ,,Samobójcze uderzenie"
„Zdecydowanie protestujemy przeciwko planowanym zmianom w kierownictwie redakcji oraz jej podległości w ramach mediów Agory” - pisze część dziennikarzy "Gazety Wyborczej". „To samobójcze uderzenie w etos” - podkreślają jej naczelni, w tym Adam Michnik i Jarosław Kurski. Listy są pokłosiem decyzji Agory, która chce połączyć segment prasowy z portalem Gazeta.pl. W mailu do pracowników - do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl - zarząd tłumaczy ruch "konfliktem modeli biznesowych" i "wewnętrzną konkurencją".
więcej
|
Polacy nie chcą płacić za treści w internecie, bo mogą je znaleźć za darmo
84 proc. polskich internautów nie chce płacić za dostęp do treści w sieci, 76 proc. nie rozumie, dlaczego miałoby to robić - wynika z badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Eksperci mówią wprost, że użytkownicy zapłacą tylko za absolutnie unikalne treści, których nie znajdą za darmo.
więcej
|
Wirtualna Polska przed RASP i Allegro, Instagram i Netflix w górę na komputerach (Mediapanel z maja)
W maju Grupa Wirtualna Polska miała więcej użytkowników niż Grupa Ringier Axel Springer Polska i Grupa Allegro. Spore wzrosty osiągnęły YouTube oraz, na komputerach, przeglądarkowe wersje Instagrama i Netflixa.
więcej
|
Robert Lewandowski czołowym influencerem w polskim internecie. Wersow króluje na Instagramie, Friz na YouTube
Robert Lewandowski został liderem tegorocznej edycji rankingu najbardziej wpływowych osób w polskim internecie według See Bloggers oraz Influtool. W kategorii top influencerów na Instagramie miejsce pierwsze zajmuje Weronika "Wersow" Sowa, a na YouTube - Karol "Friz" Wiśniewski.
więcej
|
Allegro postawiło pierwsze automaty paczkowe, odbiory zakupów od jesieni
Allegro postawiło pierwsze cztery własne automaty paczkowe zasilane zieloną energią, z czego trzy w Warszawie i jeden w Poznaniu. Rozbudowa sieci zaplanowana jest na okres wakacyjny, a pierwsze przesyłki z nowych urządzeń klienci będą mogli odebrać jesienią br.
więcej
|
Instagram: Nasze algorytmy dobierają najlepsze treści dla użytkowników
Treści prezentowane na kontach użytkowników są dobierane starannie przez algorytmy dobrane indywidualnie do każdego internauty - zapewnia Instagram. Szef serwisu wyjaśnia, w jaki sposób funkcjonują mechanizmy platformy i w jaki sposób materiały są wyświetlane konkretnym użytkownikom w określonych sekcjach, takich jak Odkrywaj czy Reels.
więcej
|
Spotify wprowadza Radar, program wspierający młodych artystów z Polski
Spotify uruchomiło Radar Polska, lokalną edycję globalnego programu, którego celem jest wspieranie młodych artystów z Polski. W ciągu najbliższych miesięcy Spotify będzie promować obiecujących twórców, którzy znajdą się „na radarze” platformy, a wśród nich m.in. Zalia, KIWI, Julia Pośnik czy Szczyl.
więcej
|
,,Strefa Euro 12:00" nowym programem sportowym w Ipla
W piątek, 11 czerwca br. użytkownicy serwisu Ipla oraz portalu interia.pl będą mogli obejrzeć pierwszy odcinek nowego, codziennego programu na żywo - „Strefa Euro 12:00”. Nowy format będzie poświęcony piłkarskim rozgrywkom Euro 2020, poprowadzi go dziennikarka Polsatu Sport Paulina Czarnota-Bojarska.
więcej
|
Michał Dworczyk zaatakowany przez hakerów. Zapewnia, że nie wyciekły tajne dokumenty
Szef kancelarii premiera Michał Dworczyk padł najprawdopodobniej ofiarą ataku hakerów. Ktoś włamał się na skrzynki mailowe i profile społecznościowe ministra i jego żony.
więcej
|
Instagram wprowadza program partnerski dla twórców i nowe sposoby do zarabiania na treści
Instagram poinformował, że wprowadza program partnerski i tzw. sklepy dla twórców, aby pomóc im zarabiać na treściach w tym serwisie społecznościowym.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH?
Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark.
więcej
|
|
|