|
|
|
|
|
|
|
Znacznie większy zasięg naziemnego MUX-4 z kanałami Polsatu. Relaunch TV Mobilnej?
Zasięg czwartego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-4) obejmuje obecnie ok. 35 proc. powierzchni kraju. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl wkrótce w zasięgu multipleksu Polsatu znajdzie się blisko 70 proc. Polaków.
więcej
|
Konrad Fijołek prezydentem Rzeszowa. "TVP i Polskie Radio nie wykazały się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością"
„Aktualności” TVP Rzeszów oraz serwisy Polskiego Radia Rzeszów przy opisywaniu kandydatów na prezydenta Rzeszowa nie wykazały się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością - wynika z 15-dniowego monitoringu lokalnych mediów przeprowadzonego przez Towarzystwo Dziennikarskie.
więcej
|
Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska szefową marketingu Grupy Polsat
Katarzyna Wyszomirka-Wierczewska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki komunikacji marketingowej Grupy Polsat, do której należą Polsat, Cyfrowy Polsat i Polkomtel. Jej dotychczasową funkcję objęła Karina Jakóbiak-Kapusta.
więcej
|
Ponad 2,29 mln widzów ogląda Euro 2020 w TVP
Euro 2020 w kanałach Telewizji Polskiej śledziło średnio 2,29 mln osób. Największą publiczność gromadzą spotkania w TVP1, które śledzi 1,87 mln widzów. W TVP2 jest to 1,33 mln, w TVP Sport - 717 tys., a w TVP 4K - 62 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,44 mln widzów ,,Leśniczówki" w sezonie 2020/2021, TVP1 liderem
W sezonie 2020/2021 „Leśniczówkę” oglądało średnio 1,44 mln osób. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i ostatnie w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 58,33 mln zł.
więcej
|
Canal+ rezygnuje z transmisji Ligue 1. Nie chce dzielić się prawami z Amazonem
Francuska liga zdecydowała, że część praw do pokazywania miejscowej piłkarskiej Ligue 1 przypadnie nad Loarą platformie streamingowej Amazona. Inny zwycięzca przetargu, czyli Canal+ ogłosił bojkot rozgrywek i wycofał się z walki o prawa.
więcej
|
1,98 mln widzów ,,Barw szczęścia". TVP2 zdecydowanym liderem
„Barwy szczęścia” w sezonie 2020/2021 śledziło 1,98 mln osób. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Materiał "Wiadomości" TVP1 oburzył premiera Mateusza Morawieckiego. "KRRiT nie stwierdziła naruszeń"
Po skardze Agnieszki Kublik z "Gazety Wyborczej" w sprawie materiału "Wiadomości" TVP1 na temat Polskiego Funduszu Rozwoju, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie dopatrzyła się naruszeń w działaniach nadawcy publicznego.
więcej
|
TVP1 liderem, duży wzrost TVP Sport. Mecz Holandia-Ukraina hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecze Euro 2020: Holandia-Ukraina i Belgia-Rosja oraz towarzyskie spotkanie Polska-Islandia. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial komediowy ,,Biały Lotos" od 12 lipca w HBO i HBO GO (wideo)
W poniedziałek, 12 lipca 2021 roku w HBO i HBO GO odbędzie się premiera nowego komediowego serialu „Biały Lotos”. To satyra społeczna z akcją osadzoną w ekskluzywnym kurorcie na Hawajach. Twórcą produkcji jest Mike White.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska szefową marketingu Grupy Polsat
Katarzyna Wyszomirka-Wierczewska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki komunikacji marketingowej Grupy Polsat, do której należą Polsat, Cyfrowy Polsat i Polkomtel. Jej dotychczasową funkcję objęła Karina Jakóbiak-Kapusta.
więcej
|
Marki powinny śmiać się z porażki Polaków ze Słowakami (opinia)
W przeciwieństwie do naszych piłkarzy, marki na wczorajszej porażce ze Słowakami mogą coś ugrać. Wystarczy trochę cynizmu.
więcej
|
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko ,,Vogue" i ,,Forbes" ze wzrostami (Top10)
Wpływy reklamowe magazynów po czterech miesiącach 2021 roku zmalały rok do roku o ponad 24 proc. Spadki przychodów notuje większość tytułów z czołówki. Więcej na reklamach zarobiły jedynie „Vogue” i „Forbes” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przychody Feeders Agency wzrosły o 78 proc., zysk do 434 tys. zł
Agencja reklamowa Feeders Agency w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 78,1 proc. do 5,36 mln zł oraz zysku netto z 358,7 do 434,5 tys. zł.
więcej
|
Unilever będzie pakować detergenty do papierowych butelek
Koncern Unilever wprowadzi sprzedaży detergenty do prania w papierowych opakowaniach. W przyszłym roku trafią na rynek brazylijski, później koncern wprowadzi je w całej Europie.
więcej
|
Grupa Stonewall promuje poznański Marsz Równości parodią "Wiadomości" TVP
W tym roku po przerwie spowodowanej pandemią wraca Marsz Równości w Poznaniu. Jego organizator - Grupa Stonewall - ogłosiła szczegóły wydarzenia oraz program festiwalu Poznań Pride Week 2021. Wydarzenie promuje spot w formie parodii “Wiadomości” TVP z udziałem aktorów Teatru Polskiego w Poznaniu.
więcej
|
Fabryka Marketingu zrealizuje kampanię promującą Pomorskie Szlaki Kajakowe
Fabryka Marketingu wygrała przetarg Urzędu Miejskiego w Gdańsku na kompleksową kampanię promującą Pomorskie Szlaki Kajakowe. Zlecenie jest warto ponad 1 mln zł.
więcej
|
,,Wszyscy jesteśmy drużyną narodową" w piłkarskiej kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię reklamową związaną z piłkarskim Euro 2020. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”.
więcej
|
Prószyński i S-ka śmieje się ze "stref wolnych od LGBT"
Wydawnictwo Prószyński i S-ka promuje powieść "Pod Tęczą" hasłem "Chcieli żyć w strefie wolnej od LGBT, ale los spłatał im figla…".
więcej
|
Górski i Cieślak próbują przetrwać na plaży w reklamie Orange
Orange Polska rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje 120 GB do wykorzystania na całe lato. W spocie występują Mikołaj Cieślak i Robert Górski.
więcej
|
Struss, Witkowska, Kijo i Horodyńska w kampanii nowej kolekcji Gino Rossi (wideo)
Grupa CCC wprowadziła do sprzedaży nową kapsułową kolekcję Retro Your Own Way Gino Rossi. Znajdują się w niej sneakersy w pięciu wersjach kolorystycznych i dwa modele torebek w różnych rozmiarach. W kampanii wystąpiły modelki Ewa Witkowska i Kasia Struss oraz Joanna Horodyńska i Olivia Kijo.
więcej
|
Winiary z konkursem i loterią
Marka Winiary (Nestlé Polska) rozpoczęła loterię „Makaromania” oraz ogólnopolski konkurs „Złap swój smak i wszystko gra!”. Obie akcje organizuje agencja Unique One.
więcej
|
Metaxa odkrywa klasykę w nowej kampanii reklamowej
Marka alkoholu Metaxa w swojej kampanii “Odkrywcy klasyki” zachęca do ponownego odkrywania źródeł klasyki, stanowiących nieodzowne uzupełnienie naszej nowoczesności, o których zbyt często zapominamy w nieustającej pogoni za nowinkami. Za komunikację reklamową odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
więcej
|
ASAP&ASAP autorem globalnej kampanii Niquitin
Agencja ASAP&ASAP zajmie się przygotowaniem globalnej kampanii digital dla NiQuitin - marki produktów wspomagających rzucanie palenia.
więcej
|
4F ubierze piłkarzy Korony Kielce
Marka 4F od sezonu 2021/22 zostanie partnerem technicznym pierwszoligowego klubu piłkarskiego Korona Kielce. Umowa została podpisana na trzy lata.
więcej
|
Ogilvy Polska i LEGO Polska z nagrodą Green Pencil za najlepszą na świecie kampanię o ekologii
Ogilvy Polska i LEGO Polska otrzymały nagrodę Green Pencil za najlepszą na świecie kampanię o ekologii. Przyznano ją za projekt „Green Instructions” na festiwalu One Show 2021.Po raz pierwszy nagrodzono pracę z Polski.
więcej
|
Uber promuje aplikację do podróżowania
Firma Uber wystartowała z nową kampanią pod hasłem "Dokąd teraz?". Promuje w niej aplikację do podróżowania. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje Gong, Sputnik Studio i MediaCom.
więcej
|
Kobiety z branży filmu chcą podnieść standardy pracy, ruszają z kampanią "Mamy dość"
Kodeks Etyki i Dobrych Praktyk to ogłoszony w Międzynarodowym Dniu Praw Człowieka przez Kobiety Filmu zbiór zasad, które wyznaczają standardy pracy i mają zapobiegać łamaniu przepisów i zasad etycznych w branży audiowizualnej, instytucjach kultury i uczelniach artystycznych.
więcej
|
Okocim o piłce nożnej "w dobrym składzie" w kampanii na EURO (wideo)
Marka piwa Okocim (Carlsberg Polska) rozpoczęła kompleksową kampanię digitalową nawiązującą do Euro 2020. Przygotowały ją Reprise, dom mediowy Initiative (Mediabrands) i Arskom Sport Brokers.
więcej
|
"Słowacki był Polakiem" w reklamie piwa Tyskie przed meczem Polska - Słowacja
"Największy polski poeta to Słowacki. Przejdźmy na TY" - reklamy Tyskiego z tym hasłem ukazały się w poniedziałek w "Przeglądzie Sportowym" oraz serwisach internetowych i w social media. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki "Przejdźmy na Ty" z okazji Euro 2020.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kierownictwo ,,Gazety Wyborczej": Największy w historii kryzys w relacjach z zarządem Agory
Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) określili próbę połączenia Gazeta.pl i Wyborcza.pl mianem „największego w historii kryzysu w relacjach »Wyborczej« z zarządem spółki Agora”. Dodali, że chcą połączenia, ale nie robionego „znienacka” i za ich plecami.
więcej
|
Maciej Kossowski i Miłosz Szulc w zarządzie Polska Press
W poniedziałek do zarządu Polska Press Grupy powołani zostali Maciej Kossowski z biura reklamy wydawcy oraz były prezes Ruchu Miłosz Szulc - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zarządzie pozostają prezes Tomasz Przybek i Dorota Kania.
więcej
|
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko ,,Vogue" i ,,Forbes" ze wzrostami (Top10)
Wpływy reklamowe magazynów po czterech miesiącach 2021 roku zmalały rok do roku o ponad 24 proc. Spadki przychodów notuje większość tytułów z czołówki. Więcej na reklamach zarobiły jedynie „Vogue” i „Forbes” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarka do Ramana Pratasiewicza: Nie wierzę w pana słowa, współczuję panu
Szczerze panu współczuję i nie wierze, że mówi pan szczerze. Wyobrażam sobie, co mogli z panem zrobić – powiedziała w poniedziałek w Mińsku podczas konferencji prasowej dziennikarka Taccjana Karawiankowa do występującego tam Ramana Pratasiewicza.
więcej
|
|
|
Albicla z 74 tys. użytkowników, wkrótce nowa odsłona. Sakiewicz: łapiemy drugi oddech
Pięć miesięcy po starcie serwis Albicla ma ponad 70 tys. użytkowników i przygotowuje się do wprowadzenia radykalnie odnowionej szaty informatycznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jestem bardzo zadowolony, wykonaliśmy trzy czwarte zakładanego planu - mówi nam Tomasz Sakiewicz, prezes zarządzającej serwisem spółki Słowo Niezależne. - Ten serwis nie istnieje w świadomości, nie zbudowano ciekawej oferty - komentuje znawca mediów społecznościowych, prezes INM - Eryk Mistewicz.
więcej
|
Nocowanie.pl bez 5 mln zł zysku, nie wypłaci Wirtualnej Polsce dywidendy
W ub.r. zajmująca się krajową turystyką spółka Nocowanie.pl, należąca do Wirtualnej Polski, zanotowała spadek przychodów o 16 proc. do 21,18 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 9,01 do 4,09 mln zł. Z zeszłorocznej zysku nie wypłaci swoim udziałowcom dywidendy.
więcej
|
LinkedIn radzi firmom jak zwiększyć liczbę followersów (wideo)
LinkedIn opublikował zestaw porad, które mają pomóc firmom w zyskaniu większej liczby obserwujących ich strony w społecznościowym portalu.
więcej
|
Wirtualna Polska odpowiada premierowi: Michał Dworczyk nie korzystał z uwierzytelniania dwuskładnikowego
Premier Mateusz Morawiecki stwierdził w poniedziałek, że w zeszłym tygodniu hakerzy przejęli szereg skrzynek mailowych na portalu Wirtualna Polska, m.in. szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka. Wirtualna Polska podkreśliła, że nie włamano się na jej systemy pocztowe, a Michał Dworczyk nie korzystał z systemu dwuskładnikowego uwierzytelniania.
więcej
|
Ekipa wejdzie na giełdę jesienią. Friz: dochody z social media będą ułamkiem tego, co zarabia spółka
Związana z youtuberem Karolem Wiśniewskim (lepiej znanym jako Friz) spółka Ekipa Holding ma zadebiutować na rynku giełdowym NewConnect po wakacjach. - Nasz wizerunek jest dźwignią, napędem, który spowoduje, że w przyszłości nasze dochody związane z social mediami będą tylko ułamkiem tego, co zarabia spółka, jedną z nóg - zapewnia Friz.
więcej
|
Google udostępnia Workspace dla każdego użytkownika. Nowe możliwości kontaktów i pracy zespołowej
Google ogłosił serię aktualizacji w Google Workspace, by zaoferować zintegrowane rozwiązanie do komunikacji i współpracy. Jednocześnie teraz każdy z ponad trzech miliardów użytkowników – indywidualnych internautów, a także użytkowników korporacyjnych i z sektora edukacji - ma dostęp do pełnego zestawu możliwości jakie dają produkty Google Workspace, takie jak Gmail, Czat, Kalendarz, Dysk, Dokumenty, Arkusze czy Meet.
więcej
|
SentiOne wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ma wsparcie arabskiego szejka
SentiOne, polska firma wspierająca marki w automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem AI, wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i na rynek MENA na zaproszenie funduszu inwestycyjnego Seed Group należącego do szejka Saeeda bin Ahmeda Al Maktoum, członka dubajskiej rodziny królewskiej. W ramach umowy Seed Group wesprze SentiOne w dotarciu do właściwych odbiorców, znalezieniu nowych potencjalnych klientów oraz uzyskaniu dostępu do najważniejszych decydentów w spółkach państwowych i sektorze prywatnym.
więcej
|
Ania Golonka kierowniczką Content Studio Interii
Ania Golonka została kierowniczką wewnętrznej agencji content marketingowej portalu Interia (Grupa Polsat). Zastąpiła Agnieszkę Maciaszek, która objęła funkcję dyrektorki sektora lifestyle w Grupie Interia.
więcej
|
Internetowi oszuści wyłudzili ponad 2 mln zł przy sprzedaży sprzętu RTV i AGD
Do Sądu Okręgowego w Łodzi skierowany został akt oskarżenia wobec czterech osób, które odpowiedzą za oszustwa przy internetowej sprzedaży sprzętu RTV i AGD. Pokrzywdzonych jest ponad 1,3 tys. osób, a kwota wyłudzonego mienia to ponad 2 mln zł.
więcej
|
Muzeum Auschwitz przygotowało podcasty o historii niemieckiego obozu
Muzeum Auschwitz przygotowało cykl podcastów historycznych, w których przybliża historię niemieckiego obozu w różnych aspektach. Pierwsze trzy są już dostępne na stronie instytucji oraz w kilku serwisach streamingowych – poinformowało muzeum.
więcej
|
Agora na Euro 2020 reaktywuje serwis Z czuba
Z okazji piłkarskich mistrzostw Europy Agora reaktywuje relacje Z czuba i na żywo. Będą prowadzone ze wszystkich meczów reprezentacji Polski przez duet wieloletnich autorów serwisu Zczuba.pl - Bohdana Pękackiego i Piotra Mikołajczyka. Pierwsza relacja na żywo zostanie nadana z poniedziałkowego spotkania Polska-Słowacja.
więcej
|
Akt oskarżenia wobec Margot i Łani
Prokuratura Okręgowa w Warszawie zakończyła śledztwo przeciwko aktywistkom LGBT Margot i Łani. Do sądu został skierowany akt oskarżenia, w którym prokuratura zarzuca im m.in. udział w zbiegowisku, zaatakowanie działacza fundacji pro-life i zniszczenie mienia.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|