|
|
|
|
|
|
|
,,Archiwista" kolejnym hitem serialowym od TVP na Netfliksie
Od tygodnia serial Telewizji Polskiej „Archiwista” jest w czołowej piątce najpopularniejszych produkcji na Netfliksie w Polsce, a na początku br. chętnie oglądane na platformie były dwa inne seriale TVP: „Prokurator” i „Paradoks”. - Na miejscu Netflixa starałbym się pozyskać prawa do kontynuacji seriali, które zostały po jednym sezonie przez TVP skasowane, ale dobrze się oglądają na amerykańskiej platformie - komentuje Dawid Muszyński z naEkranie.pl.
więcej
|
Superstacja już bez nowych programów, jej dziennikarze przeszkolą się w Polsat News przed startem Wydarzeń 24
Piątek 18 czerwca to ostatni dzień nadawania premierowych programów na antenie Superstacji. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl jej dziennikarze rozpoczynają od poniedziałku szkolenia w Polsat News związane z uruchomieniem kanału Wydarzenia 24.
więcej
|
HBO nakręci serial na podstawie książki Ziemowita Szczerka ,,Cham z kulą w głowie"
HBO Europe kupiło prawa do ekranizacji książki Ziemowita Szczerka „Cham z kulą w głowie”. Jak ustaliliśmy, na kanwie powieści powstanie kilkuodcinkowy serial. - O szczegółach nie bardzo na razie mogę mówić - mówi nam pisarz.
więcej
|
Agata Zamęcka odchodzi z TVN24
Po 6 latach reporterka i prezenterka Agata Zamęcka odchodzi z TVN24. Zamierza pozostać w branży medialnej, ale nie zdradza jeszcze gdzie będzie pracować.
więcej
|
1,01 mln widzów ,,Świętego", jesienią kolejny sezon
Wiosenne odcinki serialu „Święty” oglądało średnio 1,01 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, wygrywając m.in. z Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nowy sezon widzowie stacji zobaczą jesienią.
więcej
|
,,Dzielnica strachu" pierwszym serialem Puls 2, Andrzej Młynarczyk i Filip Gurłacz w obsadzie (zdjęcia)
Telewizja Puls i ATM Grupa rozpoczęły zdjęcia do nowego serialu kryminalno-obyczajowego „Dzielnica strachu”, w rolach głównych występują: Andrzej Młynarczyk, Agata Załęcka, Maja Wachowska, Maciej Kosmala, Grażyna Strachota i Filip Gurłacz. Będzie to pierwszy serial dla kanału Puls 2, premierowe odcinki będzie można oglądać w jesiennej ramówce w codziennym prime-time.
więcej
|
Disney+ będzie wprowadzał premiery w środy zamiast w piątki. Lepsza oglądalność
Disney postanowił, że na swojej platformie SVOD Disney+ nowe produkcje będą miały swoje premiery w środy, a nie jak do tej pory w piątki. Powodem decyzji jest zanotowana przez serwis lepsza oglądalność premierowych tytułów w środku, a nie pod koniec tygodnia. W najbliższym czasie w środowej ofercie Disney+ pojawią się między innymi Monsters at Work, Turner & Hooch oraz Behind the Attraction.
więcej
|
TVP współpracuje z Dolby Laboratories przy Euro 2020
Amerykańska firma Dolby Laboratories współpracuje z Telewizją Polską w celu dostarczenia technologii audio nowej generacji Dolby AC-4 w tymczasowym kanale TVP 4K, uruchomionym z okazji Euro 2020.
więcej
|
,,Wiadomości": w badaniu Nielsena zaniżona oglądalność meczów Euro 2020
Według relacji „Wiadomości” w badaniu Nielsen Audience Measurement oglądalność transmisji w TVP z meczów Euro 2020 jest zaniżona. Jako potwierdzenie podano m.in. wyniki sondy telefonicznej w trakcie spotkania Polska - Słowacja.
więcej
|
Dokument ,,O zwierzętach i ludziach" TVP o Polakach ratujących Żydów w amerykańskich kinach
We wtorek, 22 czerwca w ponad 700 amerykańskich kinach odbędą się pokazy dokumentu „O zwierzętach i ludziach”, którego koproducentem jest Telewizja Polska. Dystrybucję kinową filmu prowadzi Biuro Sprzedaży i Współpracy Międzynarodowej TVP.
więcej
|
Zofia Wichłacz, Joanna Brodzik i Cezary Żak w obsadzie ,,Receptury". Premiera jesienią w TVN i Player.pl
Trwają zdjęcia do nowego serialu „Receptura”, który jesienią będzie można oglądać w TVN i Player.pl. Widzowie będą śledzić w niej równolegle losy dwóch bohaterek - jednej mieszkającej we współczesnej stolicy i drugiej: żyjącej w międzywojennej Warszawie. W części współczesnej role główną zagra Agnieszka Więdłocha, obok niej wystąpią również m.in. Joanna Brodzik, Cezary Żak i Jędrzej Hycnar.
więcej
|
Player.pl kręci serial ,,Behawiorysta"
Trwają zdjęcia do nowego serialu Player Oryginal „Behawiorysta” w którym występują Robert Więckiewicz, Krystian Pesta, Katarzyna Dąbrowska, Magdalena Czerwińska, Rafał Zawierucha i Ewa Kolasińska. Premiera produkcji odbędzie się za kilka miesięcy w Player.pl.
więcej
|
Posłowie i senatorzy Zjednoczonej Prawicy piszą w obronie nadawcy TV Trwam, krytykują działania Watchdog Polska
23 parlamentarzystów Zjednoczonej Prawicy wydało wspólne oświadczenie w sprawie działań prawnych Watchdog Polska wobec Fundacji Lux Veritatis i jej zarządu. Piszą, że popierają wprawdzie kontrolowanie wydatkowania pieniędzy publicznych, lecz nie godzą się na „zabiegi ukierunkowane na zablokowanie” działań Fundacji.
więcej
|
,,Turbokozak Junior" nowym programem teleTOON+
W niedziele, 20 czerwca teleTOON+ rozpocznie emisję nowego programu „Turbokozak Junior”, dziecięcej wersji znanej z Canal+ Sport audycji „Turbokozak”.
więcej
|
Osobom LGBT nie wolno pokazywać się w węgierskiej telewizji
Węgierski parlament uchwalił ustawę zakazującą propagowania homoseksualizmu w szkołach i przewidującą stworzenie ewidencji osób, które dopuściły się pedofilii. Wprowadzono także zakaz występowania osób LGBT w programach telewizyjnych przeznaczonych dla osób poniżej 18. roku życia.
więcej
|
Joe Biden przeprosił dziennikarkę CNN za ostrą odpowiedź
Prezydent USA Joe Biden przeprosił na lotnisku w Genewie dziennikarkę CNN Kaitlan Collins za swoje aroganckie zachowanie podczas wymiany zdań pod koniec konferencji prasowej po spotkaniu z Władimirem Putinem.
więcej
|
Pięć nowości w letniej ramówce Top Kids
W czerwcu Top Kids rozpocznie emisję pięciu nowych animacji „Wissper”, „Pszczółka Maja”, „Mia i ja”, „Heidi” i „Tupcio Chrupcio”.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CCC reaktywuje marki Simple, Americanos i Badura. Sklepy HalfPrice na czterech rynkach zagranicznych
Firma obuwnicza CCC kupiła prawa do trzech marek: Simple, Americanos i Badura, ich produkty będzie sprzedawała w swoich sklepach. Natomiast działającą od kilku miesięcy sieć outletową HalfPrice zamierza wprowadzić do Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.
więcej
|
ClickAd Interactive zajmie się obsługą mediową kampanii Lasów Państwowych
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Lasów Państwowych na obsługę mediową kampanii pod hasłem "Dla lasu, dla ludzi". Jej oferta okazała się lepsza od tych złożonych przez Aplan Media, Mastermind Media i Fabrykę Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mediacap łączy dawne spółki The Digitals i Boost
Udziałowcy Grupy Freundschaft (do niedawna działającej pod nazwą The Digitals) i Freundschaft Commerce (do niedawna Booost) zdecydowali, że ta pierwsza połączy się z drugą poprzez przejęcie jej majątku.
więcej
|
Agencja Tigers większościowym udziałowcem w firmie Chiny dla Każdego
Agencja digitalowa Tigers objęła 60 proc. udziałów w Chiny dla Każdego - firmie doradczo-tłumaczeniowej, która ma pomagać polskim przedsiębiorcom wejść na chiński rynek. Kwoty transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Orlen Oil sponsorem Wisły Kraków, na przodzie koszulek zastąpi LV Bet
Spółka Orlen Oil należąca do państwowego koncernu PKN Orlen została sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Jej marki będę eksponowane na przodzie koszulek zawodników, gdzie w ostatnich latach promowała się firma bukmacherska LB Bet.
więcej
|
Potrzebna agencja do rocznej kampanii "Ja Cię SERniczę"
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu pod hasłem "Ja Cię SERniczę", który potrwa rok - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Jego budżet wynosi 1,07 mln zł.
więcej
|
Ponad 30 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach" w TVN
W ofercie handlowej TVN Media na lipiec najwyżej wyceniono spoty przy niedzielnym wydaniu "Faktów" i czwartkowych powtórkach "Kuchennych Rewolucji". Trzeba zapłacić ponad 30 tys. zł netto.
więcej
|
Liczba zgłoszeń do Cannes Lions znacząco spadła
Całkowita liczba zgłoszeń do tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions spadla o 6 proc. w porównaniu z 2019 roku - informuje organizator wydarzenia, firma Acential. Nastąpił jednak wzrost liczby wpisów od niezależnych agencji i firm produkcyjnych.
więcej
|
McDonald's zainwestuje w opakowania z trawy
McDonald's w Niemczech wprowadził opakowania burgerów wykonane z papieru z dodatkiem trawy.
więcej
|
Leo Messi twarzą Hard Rock
Argentyński piłkarz Leo Messi został ambasadorem reklamowym marki Hard Rock. Umowa obowiązuje pięć najbliższych lat.
więcej
|
Karolina Niegłos w dziale kreacji agencji 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Karolina Niegłos, obejmując stanowisko creative copywriter. Dotychczas zawodowo związana była z firmą Landingi.
więcej
|
Bank Pocztowy zaprasza do zabawy - nagrody za najlepsze zdjęcia kibiców Euro 2020
„Kibicuj jak Mistrz” to hasło nowego konkursu Banku Pocztowego, którego ambasadorem jest Adam Małysz.
więcej
|
Danone wprowadza oznakowanie Nutri-Score na swoje produkty
Firma mleczarska Danone wprowadza oznakowanie Nutri-Score na swoje produkty. Ma ono ułatwić konsumentom dokonywanie prawidłowych wyborów żywieniowych. Firma przystępuję też do ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej z tym związanej.
więcej
|
Lech Free 0,0% promowany w nowej wersji (wideo)
Lech Free 0,0% postanowił ulepszyć smak swojego flagowego, bezalkoholowego lagera. Działanie promuje kampania reklamowa.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Orlen przyspiesza prace nad własnymi automatami do obsługi paczek, szuka partnerów z gruntem
Tuż po wakacjach Orlen we współpracy z Ruchem będzie chciał uruchomić Orlen Paczkę. Na początek koncern odda do użytku 200 automatów do nadawania i odbierania paczek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęło się szukanie najdogodniejszych lokalizacji pod orlenowskie urządzenia.
więcej
|
Pracownicy ,,Wyborczej" do zarządu Agory: Konflikt jest niszczący i obniżający wzajemne zaufanie
Pracownicy „Gazety Wyborczej” mają dziś przesłać kolejny list do zarządu Agory. „Transformacja nie może się odbywać w atmosferze podejrzeń i nieufności. Konflikt między zarządem spółki Agora SA a kierownictwem »Gazety Wyborczej« jest niszczący i obniżający wzajemne zaufanie” - piszą w nim. Tymczasem kierownictwo Gazeta.pl w liście, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl, sprzeciwia się „narracji koleżanek i kolegów z »Gazety Wyborczej«” i wyraża zdumienie „próbami wpływania na skład Zarządu Agory S.A. i chęcią zniwelowania zaproponowanego na początku kompromisu”.
więcej
|
Szefowie redakcji o publikowaniu maili polityków: wymagana ostrożność i weryfikacja
Publikując pojawiające się na Telegramie rzekome przecieki ze skrzynek mailowych polityków media powinny zachowywać daleko idącą ostrożność i krytycyzm - mówią dziennikarze portalowi Wirtualnemedia.pl. - Chciałbym, aby dokładnie pokazywać kontekst - apeluje Artur Kiełbasiński z Radia Gdańsk. - Nie mam wątpliwości, że publikowanie takich materiałów to słuszna polityka - ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Dziennikarze TVP i PAP wśród nagrodzonych przez SDP. Andrzej Poczobut z Nagrodą Wolności Słowa
Andrzej Poczobut został laureatem Głównej Nagrody Wolności Słowa, którą przyznało mu Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich. Dziennikarz i działacz Związku Polaków na Białorusi otrzymał ją m.in. za dziennikarski profesjonalizm i odwagę pracy w warunkach ekstremalnego zagrożenia.
więcej
|
Dom Maklerski BDM podniósł cenę docelową akcji Agory do 21,50 zł. Podtrzymuje zalecenie "kupuj"
Analitycy Domu Maklerskiego BDM w raporcie z 10 czerwca podnieśli cenę docelową akcji Agory do 21,50 zł z 14,80 zł poprzednio i podtrzymali dla nich rekomendację "kupuj".
więcej
|
Sylwia Gregorczyk-Abram w Radzie Fundacji Wysokich Obcasów
Skład Rady Fundacji Wysokich Obcasów uzupełniła Sylwia Gregorczyk-Abram, adwokatka i działaczka społeczna zaangażowana w działania na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, ochrony praworządności i systemowych zmian w systemie sprawiedliwości.
więcej
|
|
|
Orlen przyspiesza prace nad własnymi automatami do obsługi paczek, szuka partnerów z gruntem
Tuż po wakacjach Orlen we współpracy z Ruchem będzie chciał uruchomić Orlen Paczkę. Na początek koncern odda do użytku 200 automatów do nadawania i odbierania paczek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęło się szukanie najdogodniejszych lokalizacji pod orlenowskie urządzenia.
więcej
|
,,Archiwista" kolejnym hitem serialowym od TVP na Netfliksie
Od tygodnia serial Telewizji Polskiej „Archiwista” jest w czołowej piątce najpopularniejszych produkcji na Netfliksie w Polsce, a na początku br. chętnie oglądane na platformie były dwa inne seriale TVP: „Prokurator” i „Paradoks”. - Na miejscu Netflixa starałbym się pozyskać prawa do kontynuacji seriali, które zostały po jednym sezonie przez TVP skasowane, ale dobrze się oglądają na amerykańskiej platformie - komentuje Dawid Muszyński z naEkranie.pl.
więcej
|
CCC reaktywuje marki Simple, Americanos i Badura. Sklepy HalfPrice na czterech rynkach zagranicznych
Firma obuwnicza CCC kupiła prawa do trzech marek: Simple, Americanos i Badura, ich produkty będzie sprzedawała w swoich sklepach. Natomiast działającą od kilku miesięcy sieć outletową HalfPrice zamierza wprowadzić do Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.
więcej
|
Portal ,,Super Expressu" zwiększył przewagę nad Fakt.pl i Wyborcza.pl, mocno w dół Polskatimes.pl
Portal „Super Expressu” dzięki sporemu wzrostowi odwiedzalności zwiększył przewagę nad witrynami „Faktu” i „Gazety Wyborczej”, które zanotowały spadki. Procentowo najwięcej straciła Polskatimes.pl.
więcej
|
Spotify tworzy konkurencję dla Clubhouse
Spotify Greenroom to uruchomiona właśnie aplikacja dyskusji na żywo, mająca stanowić konkurencję dla Clubhouse.
więcej
|
Gazeta.pl zabiera głos w sprawie konfliktu w Agorze. ,,Nie zgadzamy się, by deprecjonowano naszą pracę"
Kierownictwo Gazeta.pl w liście, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl, sprzeciwia się „narracji koleżanek i kolegów z »Gazety Wyborczej«” i wyraża zdumienie „próbami wpływania na skład Zarządu Agory S.A. i chęcią zniwelowania zaproponowanego na początku kompromisu”.
więcej
|
Co trzeci polski internauta słucha regularnie podcastów
31 proc. polskich internautów, czyli 9 mln osób, słucha regularnie podcastów. 81 proc. robi to w domu - wynika z badania Tandem Media.
więcej
|
LVMH usprawni biznes dzięki AI od Google. Zawarto umowę
Koncern LVMH i Google Cloud ogłosiły strategiczne partnerstwo, by wspierać innowacje i opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze obliczeniowej. Obie firmy połączą siły, aby umożliwić indywidualnym markom produktów luksusowych LVMH oferowanie klientom nowych, spersonalizowanych doświadczeń, które mają sprzyjać długoterminowemu wzrostowi.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zarobki w PR: ponad 29 tys. zł dla CEO agencji, 8 tys. dla konsultanta
Prezes agencji public relations może liczyć na pensję rzędu 29,4 tys. zł miesięcznie brutto - wynika z badania Związku Firm Public Relations. Na wyższych stanowiskach menadżerskich można zarobić od 11 do 26 tys. zł miesięcznie. Początkujący w agencjach PR zarabiają około 3 tys. zł miesięcznie.
więcej
|
Prokuratura odmawia postępowania ws. Polskiej Fundacji Narodowej, NIK złoży skargę
Prokuratura Okręgowa w Warszawie odmówiła wszczęcia postępowania po zawiadomieniu Najwyższej Izby Kontroli dotyczącym utrudniania kontroli w Polskiej Fundacji Narodowej. NIK zaskarży tę decyzję do sądu.
więcej
|
Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture
Po realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil (Pralnie Społecznie Odpowiedzialne), firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania, rozszerzając tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.
więcej
|
Pełnomocnik NIK ds. mediów z zatartym wyrokiem za pobicie, NIK wydał oświadczenie już przed publikacją tekstu
Wirtualna Polska ujawniła, że Łukasz Pawelski, pełnomocnik Najwyższej Izby Kontroli ds. kontaktów z mediami, został skazany za pobicie i współpracował z biznesmenem, któremu prokuratura zarzuca kierowanie grupą przestępczą wyłudzającą VAT. Wydział prasowy NIK na artykuł zareagował już przed publikacją. - Każdy z naszych pracowników przychodząc do pracy jest drobiazgowo weryfikowany pod względem przygotowania merytorycznego czy cech charakteru - zapewnił.
więcej
|
|
|