|
|
|
|
|
|
|
TVN24 dalej bez nowej koncesji. "Mamy przygotowane różne warianty"
TVN Grupa Discovery rozpoczęła kampanię reklamową związaną z 20 urodzinami TVN24, tymczasem KRRiT dalej nie zajęła się wnioskiem nadawcy o przedłużenie koncesji. Redaktor naczelny stacji Michał Samul w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że TVN24 "ma przygotowane różne warianty".
więcej
|
Viaplay będzie pokazywać w Polsce ligę niemiecką piłkarzy ręcznych
Platforma streamingowa Viaplay, która zadebiutuje w Polsce we wrześniu, pochwaliła się na stronie internetowej posiadaniem praw do LIQUI MOLY Handball-Bundesligi, czyli niemieckiej ligi w piłce ręcznej mężczyzn.
więcej
|
Analitycy Unibetu stawiają na zwycięstwo Polaków w starciu ze Szwecją
Analitycy londyńskiej firmy Unibet w meczu Euro 2020 Szwecja-Polska dają większe szanse na wygraną naszej reprezentacji (38,46 proc., kurs 2,60).
więcej
|
Szymon Ratajczak odszedł z Canal+ Sport
Komentator meczów piłki nożnej, piłki ręcznej, a w przeszłości także siatkówki Szymon Ratajczak pożegnał się z widzami Canal+ Sport.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal nie tylko w telewizji
W nadchodzący weekend Polsat SuperHit Festival w Operze Leśnej w Sopocie. Nadawca informuje, że relacje z imprezy będzie można śledzić nie tylko na antenie, ale także na profilach w mediach społecznościowych.
więcej
|
Fokus TV najchętniej oglądany, TVP Historia wyprzedziła TVN Turbo
W maju 2021 roku zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła TVP Historia, a najwięcej straciło Water Planet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Da Vinci rozpoczyna współpracę z platformą CDA Premium
Nadawca Da Vinci nawiązał współpracę z platformą CDA Premium, dzięki której w serwisie pojawiły się programy z portfolio stacji.
więcej
|
Channel 4 protestuje przeciwko prywatyzacji. Stacja chce mieć miliard funtów przychodów w 2021 roku
Rząd Wielkiej Brytanii zapowiedział prywatyzację publicznej stacji Channel 4, do której miałoby dojść w 2022 roku. Jednak szefostwo nadawcy protestuje przeciwko tym planom twierdząc, że prywatyzacja zburzy równowagę medialną w kraju i pozbawi odbiorców cennych treści. Stacja zamierza w 2021 roku osiągnąć przychody w wysokości miliarda funtów.
więcej
|
,,Przyjaciółki 18" jesienią 2021 roku w Polsacie
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do osiemnastej serii „Przyjaciółek”. Premiera nowych odcinków zaplanowana została na jesień 2021 roku. Do obsady dołączy Paweł Ławrynowicz.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po naszym tekście stacja radiowa z Tunezji przestała grać dżingle RMF FM
Lokalne radio RM FM z Tunezji już nie gra między piosenkami dżingli RMF FM. Krakowska stacja nie chce odpowiedzieć, czy kontaktowała się z tamtejszym nadawcą.
więcej
|
|
"Gramy na to, jak na lato!" w Radiu Złote Przeboje
Od 28 czerwca na antenie Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) pojawiać się będzie więcej największych przebojów z lat 80., 90. i dwutysięcznych zgodnie z hasłem "Gramy na to, jak na lato!".
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie, duży awans Radia ZET
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od grudnia 2020 roku do maja 2021 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
41 słuchowisk i reportaży radiowych w konkursie ,,Grand PiK" w Bydgoszczy
We wtorek, 22 czerwca ruszyła 13. odsłona Konkursu Artystycznych Form Radiowych „Grand PiK”, organizowana przez Polskie Radio PiK. Pula nagród w tym roku wynosi ponad 50 tysięcy złotych, zgłoszono ponad 40 prac. Gala nagród - w piątek.
więcej
|
|
|
|
Cannes Lions: Ogilvy Polska nagrodzona Brązowym Lwem, McCann Warszawa z nominacją
Agencja Ogilvy Polska zdobyła Brązowego Lwa w kategorii Creative Strategy na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Na shortlistę w kategorii Entertainment trafił projekt "Chłopi 2050", który powstał we współpracy McCann Warszawa, Storytel, Mastercard i Gazeta.pl.
więcej
|
Rząd zmienia reguły umieszczania reklam w mediach
Rząd przyjął we wtorek projekt nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o kinematografii. Chodzi m.in. o wprowadzenie nowych regulacji dla dostawców platform udostępniających wideo oraz modyfikację przepisów dot. ochrony konsumentów, w tym szczególnie małoletnich. Zmodyfikowano także reguły umieszczania reklam w usługach medialnych.
więcej
|
Enea szykuje się do przetagu reklamowego
Państwowa spółka Enea realizuje tzw. badanie rynku w związku z planowanym przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek
Coca-Cola wprowadza nowy sposób pakowania wielopaków puszek. Papierowe opakowanie oparte na technologii KeelClip zastąpi folię termokurczliwą.
więcej
|
Cannes Lions: reklama Hyundaia z BTS najpopularniejsza na YouTube
Z okazji trwającego właśnie festiwalu kreatywności Cannes Lions YouTube przygotował zestawienie "YouTube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition". Miejsce pierwsze zajęła minimalistyczna reklama Hyundaia z udziałem koreańskiego zespołu BTS, przygotowana z okazji Dnia Ziemi.
więcej
|
Stadion w Monachium nie będzie w środę podświetlony kolorami tęczy. Nie zgodziła się na to UEFA
W czasie środowego meczu Niemiec z Węgrami na mistrzostwach Euro 2020 stadion w Monachium nie będzie oświetlony tęczowymi kolorami. Zabiegał o to Dieter Reiter, burmistrz miasta. UEFA odrzuciła jego wniosek.
więcej
|
Zbliżający się wybuch wulkanu reklamuje Chicken Box w McDonald's (wideo)
Chrupanie porównane do wybuchu wulkanu reklamuje w nowym spocie sieci McDonald's wprowadzone do oferty Chicken Boxy. Kampanię przygotowały DDB Warszawa, OMD i Papaya Films.
więcej
|
Paczki z Biedronki w Too Good To Go
Sieć Biedronka pilotażowo współpracuje z aplikacją do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go.
więcej
|
Streetcom wygrywa przetarg marki Purina One
Streetcom wygrał przetarg i zrealizuje cykl kampanii product seeding marki produktów dla zwierząt Purina One (Nestlé Polska).
więcej
|
STS przedłuża współpracę z Jagiellonią Białystok
Bukmacher STS przedłużył umowę sponsorską z Jagiellonią Białystok na kolejne cztery lata. Nowy kontrakt będzie trwał do czerwca 2025 roku.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Artur Kiełbasiński redaktorem naczelnym ,,Dziennika Bałtyckiego"
Sekretarz redakcji Radia Gdańsk, Artur Kiełbasiński, po 5 latach odchodzi z redakcji. Od lipca obejmie stanowisko redaktora naczelnego „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa). - Wyzwanie jest ogromne, ale potencjał też jest ogromny - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.. Z „Dziennika Bałtyckiego” odchodzi dotychczasowy naczelny Mariusz Szmidka.
więcej
|
Grzegorz Hajdarowicz w ,,Rzeczpospolitej" przeprasza mniejszościowego akcjonariusza jego firmy
W środowej „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) zamieszczono przeprosiny od kontrolującego spółkę Grzegorza Hajdarowicza do mniejszościowego akcjonariusza Piotra Szczęsnego, mniejszościowego akcjonariusza firmy KCI mającej większościowy pakiet akcji Gremi Media. Chodzi o słowa w wywiadzie sprzed prawie czterech lat.
więcej
|
Polityka Insight: bez części eventów wpływy 12 proc. w dół, 552 tys. zł zysku
W ub.r. wydająca płatne serwisy spółka Polityka Insight zanotowała spadek przychodów o 12,2 proc. do 6,64 mln zł, głównie w wskutek ograniczeń realizacji badań i konferencji po wybuchu epidemii. Zysk firmy minimalnie wzrósł, z 552,2 do 552,4 tys. zł.
więcej
|
Prezes Axel Springer do pracowników: możecie odejść, jeśli nie chcecie izraelskiej flagi na siedzibie firmy
Niemiecki wydawca Axel Springer, który jest właścicielem kilku izraelskich stron internetowych, powiedział w zeszłym tygodniu pracownikom, że mogą odejść, jeśli sprzeciwiają się izraelskiej fladze na siedzibie firmy - podaje we wtorek portal Times of Israel.
więcej
|
,,The Economist" rośnie w segmencie cyfrowym. Ma ponad milion internetowych subskrybentów
Brytyjski tygodnik „The Economist” zwiększa bazę swoich cyfrowych subskrybentów. Wydawca podał, że w ciągu roku przyciągnął do swojego internetowego wydania 90 tysięcy nowych abonentów, co stanowi największy wzrost w historii tytułu. Obecnie z cyfrowej wersji „The Economist” korzysta na całym świecie 1,12 mln czytelników.
więcej
|
Ruszył serwis Liberfor.com
Wystartował serwis Liberfor.com. Jego redaktorem naczelnym jest publicysta „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze Historia” Paweł Łepkowski.
więcej
|
Węgierski sąd ukarał dziennik za karykaturę przedstawiającą Jezusa
Sąd na Węgrzech uznał lewicowy dziennik „Nepszava” winnym naruszenia prawa do godności ludzkiej, wyrażającego się poprzez przynależność do chrześcijańskiej wspólnoty. Sprawa ma związek z publikacją karykatury, przedstawiającej Jezusa na krzyżu.
więcej
|
Uniwersytet Jagielloński to najlepsza uczelnia w Polsce
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie zajął pierwsze miejsce w XXII Rankingu Szkół Wyższych Perspektywy 2021. Na drugiej pozycji uplasował się Uniwersytet Warszawski, a na trzecim Politechnika Warszawska. Wśród uczelni niepublicznych wygrała Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie.
więcej
|
|
|
Michał Szafrański za darmo reklamuje platformę inwestycyjną Finax
Finansowy ekspert i bloger Michał Szafrański wraz z domem maklerskim Finax przygotował niestandardową reklamę, w której przekonuje do niskokosztowego inwestowania. To jego pierwsza reklama - nie wziął za nią pieniędzy. - W spocie nie epatujemy obietnicami sztabek złota w sejfie, bazujemy na merytoryce i edukacji - przekonuje Przemek Barankiewicz, country manager Finaxa.
więcej
|
InPost zastrzegł znaki Fresh i Deli, będzie rozwijał dostawy zakupów i posiłków
Na stronach Urzędu Patentowego pojawiła się informacja o zastrzeżeniu przez firmę logistyczną Inpost dwóch nowych znaków towarowych: InPost Fresh i InPost Deli. Z opisu wynika, że chodzi o platformy do zamawiania posiłków i zakupów z rozmaitych sklepów. – Nie komentujemy sprawy – przekazał nam Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPostu.
więcej
|
Allegro będzie inaczej premiować wysyłki w dniu zakupu
19 lipca Allegro zmieni zasady premiowania sprzedawców za szybkie wysyłki produktów kupionych przez użytkowników platformy. Rabaty będą przyznawana za wysyłki w ramach Allegro Smart! nadane w dniu zakupu.
więcej
|
TSUE: Youtube nie ponosi odpowiedzialności za pirackie treści
Operatorzy platform internetowych, co do zasady, sami nie dokonują publicznego udostępniania treści chronionych prawem autorskim bezprawnie zamieszczanych na tych platformach przez ich użytkowników - orzekł we wtorek Trybunał Sprawiedliwości UE.
więcej
|
Facebook wprowadza pokoje audio i dodatkowe opcje w podcastach
Facebook wprowadził w Stanach Zjednoczonych platformę o nazwie pokoje audio, która pozwala na grupowe spotkania audio na żywo. Rozwiązanie umożliwia wymianę myśli w formie dźwiękowej stając się konkurentem dla takich aplikacji jak Clubhouse. Facebook zaoferował także nowe możliwości korzystania z podcastów.
więcej
|
Mata pobił rekord polskiej muzyki. Złota płyta w sześć godzin, "Kiss cam" hitem na YouTube
Druga płyta rapera Maty "Młody Matczak" w sześć godzin od uruchomienia preorderu sprzedała się w 15 tysiącach egzemplarzy, zyskując status złotej. Singiel promujący krążek "Kiss cam" jest już numerem jeden na polskim YouTube.
więcej
|
HFPC włączyła się do sprawy o zniesławienie przez aktywistę i blogera
Aktywista i bloger prowadzący stronę Jawnezory.cba.pl został oskarżony o zniesławienie przez prezesa miejskiej spółki po krytycznym wpisie. Helsińska Fundacja Praw Człowieka złożyła opinię przyjaciela sądu w sprawie.
więcej
|
Steven Spielberg będzie kręcił filmy dla Netfliksa. Podpisano umowę
Reżyser Steven Spielberg i Netflix zawarli porozumienie o wieloletniej współpracy. Zgodnie z umową Spielberg i jego firma producencka Amblin Partners będą tworzyć ekskluzywne treści dla serwisu VOD. W ramach kontraktu co rok do oferty Netfliksa mają trafić dwa tytuły pochodzące od Spielberga.
więcej
|
Zebrano już ponad 100 tys. zł na polskie wydanie książki o Amidze
Kwota zbiórki crowdfundingowej na sfinansowanie polskiego wydania książki „The Story of the Commodore Amiga in Pixels” przekroczyła 100 tys. zł. Jak zaznaczają organizatorzy, „to rekord polskiego crowdfundingu w kategorii książki i komiksy”.
więcej
|
W 2020 roku Facebook przeszedł w 100 proc. na energię z OZE
Facebook w 2020 r. w 100 proc. przeszedł na korzystanie z energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych - wynika z opublikowanego we wtorek raportu niefinansowego firmy. Emisja CO2 z działalności operacyjnej Facebooka spadła o 94 proc. w stosunku do 2017 r.
więcej
|
Instagram testuje nowe sposoby monetyzacji Stories
Aplikacja Instagram sprawdza nową opcją Stories "fan club", która pozwoliłaby użytkownikom tworzyć ekskluzywne treści na Stories, dla zatwierdzonej grupy odbiorców.
więcej
|
SoftCream Software zajmie się monitorowaniem serwisów www dla Kancelarii Premiera
Spółka SoftCream Software zrealizuje projekt dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów „Dostępność cyfrowa stron jednostek samorządu terytorialnego – zasoby, szkolenia, walidatory”.
więcej
|
Sephora strategicznym partnerem Zalando
Sieć perfumerii Sephora zostaje strategicznym partnerem platformy e-commerce Zalando w kategorii kosmetyków premium.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|