|
|
|
|
|
|
|
KRRiT zastanawia się nad przedłużeniem koncesji TVN24. Pyta o fuzję światowych koncernów
Od roku trwa procedura związana z przedłużeniem koncesji dla TVN24. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl KRRiT spytała TVN Grupę Discovery o zapowiadaną fuzję Warner Media z Discovery. Rada obawia się, że naruszone zostanie polskie prawo.
więcej
|
W nowym badaniu KRRiT mecze Euro 2020 w TVP z wyższą oglądalnością niż w pomiarze Nielsena
Instytut Łączności w ramach programu Telemetria Polska prowadzi analizę oglądalności wybranych pozycji programowych. Z danych TePanel wynika, że niektóre mecze Euro 2020 mogą cieszyć się większą popularnością niż wynika to z danych Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
TVP Kultura 2 będzie nadawać przez całą dobę i pojawi się w USA
W sobotę, 26 czerwca kanał TVP Kultura 2 świętuje swoje pierwsze urodziny. Tego dnia nie tylko zainauguruje swoją letnią ramówkę, ale również rozpocznie emisję programu całą dobę oraz poszerzy swoją dostępność.
więcej
|
Kłopoty z działaniem Cyfrowy Polsat Go. "Mechanizmy zabezpieczające"
Kilkuset internautów narzeka w mediach społecznościowych na kłopoty z działaniem aplikacji Cyfrowy Polsat Go oraz internetowego Centrum Obsługi Klienta. Operator tłumaczy to "standardowymi mechanizmami zabezpieczającymi".
więcej
|
Małgorzata Jopek szefową marketingu kanałów Disneya w Europie Środkowej
Małgorzata Jopek została szefową marketingu kanałów Disneya w regionie Europy Środkowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Festiwal ,,Dwa Teatry" przeniesiony z Sopotu do Zamościa. "Mieszkańcy są karani przez TVP za wybory polityczne"
Żałuję, że festiwal „Dwa Teatry” nie odbędzie się w tym roku w Sopocie, kolejna dziedzina życia naszych mieszkańców zostaje upolityczniona, a mieszkańcy są karani za swoje wybory polityczne - oświadczył w środę prezydent Sopotu Jacek Karnowski.
więcej
|
Śnieżkę w filmie Disneya zagra niebiała aktorka
Rachel Zegler, aktorka o kolumbijsko-polskich korzeniach, zagra tytułową rolę w "Królewnie Śnieżce" Disneya.
więcej
|
186 tys. widzów ,,Wydarzeń wieczornych" w Polsat News
Nadawane na antenie Polsat News „Wydarzenia wieczorne” w tym roku ogląda średnio 186 tys. widzów. Stacja w czasie emisji codziennej audycji jest trzecia na tle innych kanałów informacyjnych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ kręci 8-odcinkową serię ,,Planeta Singli. Osiem historii". Premiera na koniec tego roku
Canal+ pracuje nad 8-odcinkową serią „Planeta Singli. Osiem historii”, która powstaje we współpracy z autorami cyklu „Planeta Singli”.
więcej
|
Michał Walewski w zarządzie HBO Polska
Do zarządu HBO Polska dołączył Michał Walewski, pełniący też w firmie funkcje office head i szefa sprzedaży.
więcej
|
Serial dokumentalny o sprawie Harveya Weinsteina od 13 lipca w HBO GO (wideo)
We wtorek, 13 lipca w serwisie HBO GO pojawi się nowy serial dokumentalny „Złap i ukręć łeb”. Cykl oparty jest na głośnym podcaście Ronana Farrowa opowiadającym o sprawie Harveya Weinsteina - hollywoodzkiego producenta filmowego, który molestował i gwałcił kobiety.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dwie trzecie Polaków ufa RMF FM i TVN, prawie połowa nie wierzy TVP
Najbardziej wiarygodnym z mediów w Polsce jest RMF FM, wyprzedza TVN, Polsat News, Radio ZET i Onet, natomiast najmniejsze zaufanie wzbudzają Telewizja Polska, „Gazeta Polska” i „Super Express”. Coraz mniej ważnym źródłem informacji są telewizja i prasa drukowana, natomiast zyskują media społecznościowe.
więcej
|
|
Zmarł Wojciech Karolak - kompozytor, muzyk, jazzman
Zmarł pianista, wirtuoz gry na organach Hammonda, kompozytor, wybitny jazzman Wojciech Karolak. O śmierci artysty poinformował w mediach społecznościowych dziennikarz muzyczny Hirek Wrona. Wojciech Karolak miał 82 lata.
więcej
|
|
Festiwal ,,Dwa Teatry" przeniesiony z Sopotu do Zamościa. "Mieszkańcy są karani przez TVP za wybory polityczne"
Żałuję, że festiwal „Dwa Teatry” nie odbędzie się w tym roku w Sopocie, kolejna dziedzina życia naszych mieszkańców zostaje upolityczniona, a mieszkańcy są karani za swoje wybory polityczne - oświadczył w środę prezydent Sopotu Jacek Karnowski.
więcej
|
|
Nadawca Radia Plus zwiększył przychody i zysk
W ub.r. Porozumienie Radiowe Plus, współwłaściciel Radia Plus, osiągnęło wzrost przychodów o 9,4 proc. do 6,68 mln zł oraz zysku netto z 257,1 do 759,3 tys. zł.
więcej
|
|
Radio Złote Przeboje codziennie przez godzinę bez reklam i prezenterów
Od przyszłego tygodnia Radio Złote Przeboje na całe wakacje wprowadza do ramówki godzinę programu bez bloku reklamowego. W tym czasie słuchacze usłyszą wyłącznie muzykę.
więcej
|
|
Radio Wnet nadaje już w Szczecinie. Niedługo stację będzie słychać w innych miastach
Szczecin to piąte miasto, w którym można usłyszeć Radio Wnet. Stacja założona przez Krzysztofa Skowrońskiego planuje emisję z kolejnych nadajników.
więcej
|
|
W Rock Radiu w wakacje Wielki Test z klasyki rocka i letnie koncerty
W wakacyjnej ramówce Rock Radia znajdą się m.in. programy nadawane na żywo z plenerowego studia, w którym wystąpią zespoły wyłonione podczas Festiwalu Klasyki Rocka, a także test z wiedzy o muzyce rockowej i koncerty wykonawców, których wybiorą słuchacze.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Radia ZET wyprzedziło Eskę
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Kolejne nominacje dla Polaków w Cannes: dwie dla McCann, jedna dla Ogilvy
Polskie agencje zdobyły kolejne nominacje na trwającym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021. Na shortlisty trafiły dwie kampanie agencji McCann Poland i jedna kampania Ogilvy Polska.
więcej
|
Małgorzata Jopek szefową marketingu kanałów Disneya w Europie Środkowej
Małgorzata Jopek została szefową marketingu kanałów Disneya w regionie Europy Środkowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karol Sadaj z Aion Banku na czele jury konkursu Innovation
Na czele jury tegorocznej 7. edycji konkursu Innovation (SKM SAR) stać będzie Karol Sadaj, country head Poland z Aion Banku. Trzy grupy jurorskie będą pracować pod kierownictwem Jakuba Barzaka (Storytel), Dariusza Maciołka (BNP Paribas) oraz Mateusza Felsmanna (Twin. Digital Collective).
więcej
|
Marketingowcy w innym świecie niż Polacy w czasie pandemii
Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków - to wniosek z badania agencji mediowej Wavemaker. Specjaliści zajmujący się reklamą, mimo udogodnień związanych ze swoją zdalną pracą, w ciemnych barwach kreślą obraz życia Polaków. Fałszywie oceniają też, czego w pandemii brakuje przeciętnemu konsumentowi.
więcej
|
Quebonafide polskim ambasadorem kampanii Sprite (wideo)
Polskim ambasadorem marki Sprite (Coca-Cola) został raper Quebonafide. Wystąpił w spocie "Let's be clear".
więcej
|
Heart&Brain obsługuje Perłę
W wyniku wygranego przetargu agencja Heart&Brain będzie obsługiwać reklamowo markę piwa Perła, produkowanego przez firmę Perła - Browary Lubelskie.
więcej
|
MullenLowe MediaHub z obsługą Western Union na 8 rynkach
Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union agencja MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Dentsu zmniejszy o 65 proc. liczbę podróży lotniczych pracowników
Holding reklamowy Dentsu International, do którego należą takie agencje, jak Carat, iProspect, dentsu Z ma o 65 proc. ograniczyć liczbę podróży lotniczych swoich pracowników. To element strategii związanej z ograniczaniem śladu węglowego w branży reklamowej.
więcej
|
Mikołaj Roznerski twarzą Miraculum Wars
Firma kosmetyczna Miraculum podpisała umowę z Mikołajem Roznerskim. Aktor będzie twarzą marki Wars, która właśnie przechodzi rebranding.
więcej
|
Škoda głównym partnerem Tour de France
Škoda po raz osiemnasty została sponsorem i głównym partnerem wyścigu kolarskiego Tour de France.
więcej
|
Olivier Janiak ambasadorem Natura Siberica Men
Olivier Janiak, dziennikarz i prezenter telewizyjny TVN, redaktor naczelny magazynu "Elle Man" został ambasadorem marki Natura Siberica Men. Będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych, uczestnicząc również w wydarzeniach i aktywnościach specjalnych marki.
więcej
|
Allianz przez 8 lat globalnym partnerem Ruchu Olimpijskiego i Ruchu Paraolimpijskiego
Firma Allianz oficjalnie rozpoczęła ośmioletnie, światowe partnerstwo z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Współpraca na szczeblu globalnym trwa od 14 lat.
więcej
|
Santander Bank Polska promuje się jako pracodawca
Santander Bank Polska rozpoczął kampanię employer brandingową, w której pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje i jakich pracowników poszukuje. Przygotowała ją agencja MJCC.
więcej
|
Jean-Michel Gaffé prezesem Quad Europe
Jean-Michel Gaffé został mianowany prezesem Quad Europe. Jego głównym zadaniem będzie umocnienie pozycji firmy jako partnera marketingowego dla marek.
więcej
|
Tyskie zaczepia IKEA przed meczem ze Szwedami
W kreacji reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) przed meczem Polska-Szwecja, marka nawiązała do szwedzkiej marki IKEA. Ta zabawnie zripostowała.
więcej
|
Anna Rzepka reprezentowana przez Papaya Films
Do grona twórczyń i twórców reprezentowanych przez Papaya Films dołączyła Anna Rzepka. To pierwsza operatorka w rosterze domu produkcyjnego.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Adam Michnik: Naprawa konfliktu oznacza zasadnicze zmiany strukturalne
W środę odbyło się spotkanie naczelnych „Gazety Wyborczej” (Agora) z pracownikami, a później także walne zebranie jej czytelników. Padły słowa o konflikcie między kierownictwem redakcji a zarządem Agory. - Chcemy to naprawić, ale to oznacza zasadnicze zmiany strukturalne. Jeżeli nasi koledzy z zarządu nie chcą zapisać się w historii jako ci, co zamordowali najważniejszy dziennik w tej części świata, to powinni zrozumieć, że tak jak dotąd rządzić się „Gazetą” nie da - mówił Adam Michnik.
więcej
|
Otwarto pierwszy sklep Orlen w Ruchu, 40 placówek jeszcze w tym roku
W środę PKN Orlen otworzył pierwszą placówkę sklepowo-gastronomiczną pod marką Orlen w Ruchu. Do końca roku spółka chce mieć 40 takich punktów w całym kraju oraz postawi 500 własnych automatów do odbioru paczek.
więcej
|
,,Przekrój" prawie dwa razy droższy, więcej stron w mniejszym formacie
Wraz z nowym numerem cena kwartalnika „Przekrój” wzrosła z 19,90 zł do 38 zł. Pismo ma teraz więcej stron w mniejszym rozmiarze niż dotychczas.
więcej
|
Z "Chicago Tribune" rozstaje się 40 pracowników
Prawie 40 członków redakcji odchodzi z "Chicago Tribune" w ramach programu dobrowolnych odejść, ogłoszonego pod koniec maja przez nowego właściciela wydawcy gazety, Tribune Publishing.
więcej
|
Sąd odmówił CMWP SDP prawa do bycia amicus curiae ws. Polska Press
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów odmówił Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich prawa do opinii przyjaciela sądu w sprawie nabycia Polska Press przez PKN Orlen.
więcej
|
W Meksyku zginął czwarty w tym roku dziennikarz
Ciało zabitego dziennikarza znaleziono we wtorek czasu miejscowego w bagażniku samochodu w mieście Ciudad Acuna na północy Meksyku - informuje agencja AP. To czwarte od początku roku zabójstwo przedstawiciela mediów w tym kraju.
więcej
|
Janusz Schwertner z Nagrodą im. Dariusza Fikusa. Dedykował ją wyrzucanym dziennikarzom Polska Press
Janusz Schwertner z Onetu został we wtorek laureatem Nagrody im. Dariusza Fikusa. Nagrodzono go za tekst „Miłość w czasach zarazy”. Julia Słucka z białoruskiego Press Clubu, otrzymała Nagrodę Wolności Słowa. Nagrodę Specjalną przyznano Rzecznikowi Praw Obywatelskich, Adamowi Bodnarowi oraz jego zastępcom.
więcej
|
Dominika Kulczyk, Jerzy Illg, Jacek Żakowski, KOD, Strajk Kobiet piszą do Agory w obronie ,,Wyborczej"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) opublikowała listy, jakie napisali w jej sprawie do zarządu Agory m.in. redaktor naczelny Wydawnictwa Znak Jerzy Illg, publicysta Jacek Żakowski, Wolne Sądy, KOD i Ogólnopolski Strajk Kobiet.
więcej
|
Wydanie specjalne ,,Życia na Gorąco - Diana"
24 czerwca ukaże się wydanie specjalne „Życia na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) – „Diana”. 1 lipca księżna Diana skończyłaby 60 lat.
więcej
|
|
|
Marcelina Zawadzka promowała na Instagramie e-papierosy. ,,Przez takie akcje zaufanie do influencerów spada"
Marcelina Zawadzka pokazała na Instagramie zdjęcie zestawu e-palacza, który otrzymała wraz z zaproszeniem do poprowadzenia eventu. Usunęła go po fali krytyki. Zdaniem ekspertów negatywne kampanie powodują, że marki nie chcą angażować do współpracy influencerów. - Ciemna strona rynku influencerskiego rzutuje na całą branżę, na czym cierpią jakościowi i autentyczni twórcy. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że takie publikacje są niezgodne z prawem, podobnie jak obowiązek oznaczania publikacji sponsorowanych. Wbrew negatywnym przykładom standardy współpracy influencerów z markami rosną - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Aleksandra Rutkowska, head of influencer marketing w MullenLowe Group.
więcej
|
Robert Biegaj na czele Grupy Offerista w Polsce
Działalność w Polsce zaczęła Grupa Offerista wydająca serwisy oraz aplikacje z gazetkami promocyjnymi. Jej country managerem w naszym kraju został Robert Biegaj, poprzednio przez wiele lat związany z Grupą Interia.
więcej
|
Domodi w epidemii bez 25 proc. wpływów i 14 pracowników, Homebook w osobnej spółce
W ub.r. spółka Domodi (należąca do holdingu Wirtualna Polska), która zarządza platformami e-commerce Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl, zanotowała spadek przychodów o 24,9 proc. do 68,02 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 6,07 do 2,23 mln zł. Wiosną br. Homebook został wydzielony do osobnej firmy.
więcej
|
W czasie Euro 2020 WP SportoweFakty przed Onet Sport, serwis TVP Sport najbardziej w górę
Przez pierwszy pełny tydzień Euro 2020 osiem czołowych serwisów sportowych miało 52 proc. użytkowników więcej niż dwa tygodnie wcześniej. Liderem są WP SportoweFakty przed Onet Sport i Sport.pl, a największe wzrosty osiągnęły serwis TVP Sport i sekcja sportowa o2.pl.
więcej
|
Wielka Brytania szykuje nowe przepisy dla serwisów VOD. Będą traktowane jak telewizje
Brytyjski rząd przygotowuje nowe przepisy, zgodnie z którymi streamingowe serwisy będą w tym kraju podlegać takim samym regulacjom jak tradycyjni nadawcy telewizyjni. Dla platform będzie to oznaczało nowe obowiązki, zaś brytyjski regulatorom da nowe uprawnienia.
więcej
|
Mittu Sridhara za Piotra Szybiaka w zarządzie Allegro.pl
Z końcem września z zarządu spółki Allegro.pl, należącej do notowanego na warszawskiej giełdzie Allegro, odejdzie Piotr Szybiak. Zastąpi go Seshashayee Sridhara (znany także jako Mittu Sridhara), wcześniej związany m.in. z Careem i Grupą TUI.
więcej
|
Facebook wprowadzi sklepy do WhatsAppa i na platformę Marketplace
Facebook zapowiedział, że w wybranych krajach sprzedawcy będą mogli sprzedawać swoje towary w sklepach na WhatsAppie oraz w sekcji Marketplace. Klienci zyskają z kolei więcej informacji o kupowanych produktach dzięki rozbudowaniu ocen i recenzji na Instagramie.
więcej
|
Węglarczyk: gość wycofał się z wywiadu w Onecie, bojąc się ataku ,,Wiadomości"
Redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk stwierdził, że „zagraniczny gość” wycofać się z rozmowy z dziennikarzami tego portalu. Powód: miał wystraszyć się „ataku Wiadomości TVP”. - Gratuluję Jackowi Kurskiemu niebywałego wpływu - skomentował Węglarczyk.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Marketingowcy w innym świecie niż Polacy w czasie pandemii
Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków - to wniosek z badania agencji mediowej Wavemaker. Specjaliści zajmujący się reklamą, mimo udogodnień związanych ze swoją zdalną pracą, w ciemnych barwach kreślą obraz życia Polaków. Fałszywie oceniają też, czego w pandemii brakuje przeciętnemu konsumentowi.
więcej
|
Po gotowe jedzenie Polacy chodzą do fast-foodów
Restauracja typu fast-food to miejsce, gdzie Polacy najczęściej zamawiają gotowe posiłki - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Po otwarciu gastronomii częściej zamawiamy posiłki na miejscu w restauracji niż przez internet.
więcej
|
|
|