|
|
|
|
|
|
|
Polsat Sport HD, TV Republika i wiele innych kanałów z testowego multipleksu Polsatu
Lada dzień powinna rozpocząć się testowa emisja kilkunastu kanałów w standardzie DVB-T2 naziemnej telewizji cyfrowej. Portal Wirtualnemedia.pl ustalił listę stacji, które będzie można oglądać w Warszawie, Wrocławiu i okolicach.
więcej
|
Jarosław Gugała odwołał występ w programie posła KO. Gawryluk: Dziennikarz nie powinien uczestniczyć w żadnej politycznej imprezie
W poniedziałek wieczorem dziennikarz Polsatu Jarosław Gugała miał być gościem w internetowym programie posła KO Macieja Laska. Skrytykowała to posłanka PiS Joanna Lichocka, a jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Gugała odwołał występ.
więcej
|
1,24 mln widzów ,,Klanu" w sezonie 2020/2021
W sezonie 2020/2021 „Klan” oglądało średnio 1,24 mln osób, o 260 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Telenowela dała Jedynce pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte miejsce w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 42,33 mln zł. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal stracił 390 tys. widzów, ale pozostał liderem pasma
Trwającą dwa dni szóstą edycję Polsat SuperHit Festiwal oglądało średnio 1,85 mln widzów, o 390 tys. mniej niż poprzednią odsłonę która się odbywała dwa lata temu przez trzy dni. Stacja w trakcie nadawania imprezy była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 9,88 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sławomir Stempniewski znika z ,,Ligi+ Extra" w Canal+ Sport
W programie „Liga+ Extra” w Canal+ Sport stałym ekspertem od spraw sędziowskich nie będzie już Sławomir Stempniewski. Zarządzany przez niego Radomiak Radom awansował właśnie do PKO BP Ekstraklasy.
więcej
|
TVP1 liderem, udany tydzień Polsatu i TVN24. Mecz Szwecja-Polska hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził mecze reprezentacji Polski na Euro 2020 ze Szwecją, studio w przerwie tego spotkania oraz „Wiadomości”. Liderem oglądalności wśród stacji zarówno w 4+ jak i 16-49 była Jedynka, duże wzrosty zanotowały Polsat i TVN24- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Monika Oomen i Lars Wagner w nowoutworzonym zespole WarnerMedia Kids EMEA
Firma WarnerMedia ogłosiła dwa transfery do nowoutworzonego zespołu menadżerów w segmencie treści dziecięcych. Monika Oomen objęła stanowisko head of brand, communications and franchise management w Kids EMEA. Lars Wagner został head of kids channels, CEE.
więcej
|
Nowy miniserial ,,Zabójca z Rillington Place" od 25 lipca w Epic Drama (wideo)
W niedzielę, 25 lipca Epic Drama rozpocznie emisję nowego miniserialu „Zabójca z Rillington Place”.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Zaborski odchodzi z RMF FM. Co dalej z ,,Popołudniową Rozmową"?
Dziennikarz Marcin Zaborski z końcem lipca odchodzi z radia RMF FM - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Nie wiadomo, jakie będą dalsze losy prowadzonej przez niego „Popołudniowej Rozmowy”, na razie znika z anteny na czas wakacji.
więcej
|
|
Rydzyk może odejść z Radia Maryja na emeryturę. ,,Możliwości jest wiele, mógłby być honorowym naczelnym"
Ojciec Tadeusz Rydzyk jest kierowany przez przełożonego zakonu na emeryturę, ma też przestać szefować Radiu Maryja, ale na razie nie skorzystał z tej sugestii - podała „Polityka”. - Nie wiem, czy w ogóle skorzysta, tu łączą się kwestie polityczne z kościelnymi - komentuje Adam Szostkiewicz z „Polityki”. Publicysta Tomasz Terlikowski mówi: - Nawet, gdyby o. Rydzyk przestał formalnie kierować radiem, może zostać w nim jako np. honorowy redaktor naczelny.
więcej
|
|
Grupa Weszło obcięła koszty o 20 proc. i wyszła na plus
Cztery spółki tworzące Grupę Weszło łącznie zanotowały w ub.r. spadek przychodów o 12,3 proc. do 3,6 mln zł, natomiast dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych o 20,1 proc. jej wynik netto poszedł w górę z 49,9 tys. zł straty do 167,3 tys. zł zysku.
więcej
|
|
126 tys. zł od słuchaczy Radia 357 dla podopiecznych Fundacji Szczęśliwej Drogi
Redakcja Radia 357 przeprowadziła antenową aukcję na rzecz podopiecznych Fundacji Szczęśliwej Drogi - zbierając ponad 126 tys. zł. Podczas trzygodzinnej piątkowej aukcji, prowadzonej przez Kubę Strzyczkowskiego, uzyskano ponad 70 tys. Resztę słuchacze wpłacili na specjalne konto.
więcej
|
|
Kinga Kosik-Burzyńska wśród prowadzących poranne pasmo w RMF FM
Od 30 czerwca do prowadzących poranną audycję w RMF FM dołączy Kinga Kosik-Burzyńska, aktorka i parodystka znana z Klubu Komediowego.
więcej
|
|
RMF FM bezkonkurencyjnym liderem w Bydgoszczy, Radio ZET wyprzedziło Eskę
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Publicis Poland z 43,7 mln zł wpływów i 1,3 mln zł zysku
W ub.r. agencja reklamowa Publicis Poland (należąca do koncernu Publicis Groupe) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,7 proc. do 43,71 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,35 do 1,31 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki
Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale.
więcej
|
Nike i Louis Vuitton wśród najcenniejszych marek świata
Nike, Adidas i Zara to najcenniejsze odzieżowe marki świata, a Louis Vuitton, Chanel i Hermes - najcenniejsze luksusowe marki świata - wynika z najnowszego raportu Kantar BrandZ za 2021 rok.
więcej
|
Google odpowiada za blisko połowę reklam na stronach z fake newsami
Google obsługuje prawie połowę całego ruchu reklamowego w witrynach z tzw. fake newsami - wynika z badania przeprowadzonego przez badaczy Lia Bozarth i Ceren Budak z University of Michigan School of Information.
więcej
|
GfK: W pandemii kupujemy rzadziej, wydajemy więcej i robimy bardziej przemyślane zakupy
Okres izolacji zmienił przyzwyczajenia zakupowe Polaków: większą wagę przywiązujemy do ceny, częściej szukaliśmy promocji i wybieraliśmy marki własne, a miejsce kosmetyków zajęły m.in. roślinne zamienniki mięsa i nabiału - wynika z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
więcej
|
Leo Burnett z obsługą reklamową Otodom
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę reklamową Otodom, serwisu z nieruchomościami, należącego do Grupy OLX.
więcej
|
Orange Polska przedstawia strategię .Grow. Monetyzacja, rozwój 5G i powrót do dywidendy
Orange Polska zaprezentował nową strategię firmy na lata 2021-2024 o nazwie .Grow. Długofalowy plan zakłada dalszą monetyzację produktów, rozwój usług 5G i światłowodowych, programy motywacyjne oraz powrót do wypłaty dywidendy związany z wynikami finansowymi spółki.
więcej
|
Agencja Feeders z digitalową obsługą marki Żywiec
Feeders Agency wygrała przetarg na stałą obsługę digital marki Żywiec (Grup Żywiec) oraz strategię obecności marki we wszystkich kanałach cyfrowych. Zakres działań agencji obejmuje obsługę mediów społecznościowych marki oraz Męskiego Grania.
więcej
|
Robert Wielgo i Włodzimierz Szmidt w Radzie Reklamy
Robert Wielgo, członek zarządu i CMO oraz Włodzimierz Szmidt, prezes IAB Polska weszli do Rady Reklamy.
więcej
|
Somersby i Garage będą obsługiwane przez Isobar Polska
Agencja Isobar Polska (Dentsu) po wygranym przetargu zajmie się obsługą marek Somersby i Garage należących do Carlsberg Polska.
więcej
|
Dominika Kozłowska communications directorem w agencji Ancymony
Dominika Kozłowska, dotychczasowa PR managerka w agencji Ancymony stanęła na czele jej działu komunikacji obejmując stanowisko communications directora.
więcej
|
Nośniki indoorowe sieci Klepierre w ofercie AMS SA
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA została wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w sieci Klepierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską i Rybnik.
więcej
|
Youtuberzy motoryzacyjni reklamują Rankomat (wideo)
Platforma Rankomat z ofertą ubezpieczeń samochodu, podjęła współpracę z youtuberami, którzy w dedykowanych filmach zaprezentowali jej możliwości oraz zachęcali do korzystania z cashback’u „Motozwrotka”. Jej bohaterami są m.in. Dla pieniędzy, Bardowscy, Povagowani, Dawid Frank, Kameralnie i Top10Wszystkiego. Za dobór youtuberów, współtworzenie strategii oraz koordynację kampanii odpowiada grupa LTTM.
więcej
|
Anna Wendzikowska ambasadorką francuskiego wina J.P. Chenet
Anna Wendzikowska, prezenterka telewizyjna znana z anteny TVN została ambasadorką marki francuskiego wina J.P. Chenet (Platinum Wines).
więcej
|
19 Południk autorem spotu dżemów Stovit (wideo)
Stovit wprowadza na rynek dżemy w różnych wariantach smakowych, z wizerunkiem Pszczółki Maya. Za zrealizowanie animowanego spotu reklamowego, na potrzeby kampanii promocyjnej, odpowiadała agencja 19 Południk.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Naczelni ,,Gazety Wyborczej": czy Michnik i Kurski mają redagować Plotek.pl?
Kierownictwo „Gazety Wyborczej” w odpowiedzi do rady nadzorczej Agory zaznacza, że nie może milczeć wobec biznesowej logiki zarządu. „Byłoby sprzeczne z wartościami, na których zbudowana została »Wyborcza« i spółka Agora S.A.” - dodają naczelni i kluczowi menedżerowie tytułu. Tymczasem Paweł Gawlik z NSZZ „Solidarność” w Agorze zapowiedział złożenie wypowiedzenia po tym, jak ogłoszono powstanie nowego związku zawodowego w spółce.
więcej
|
,,Historia bez Tajemnic" nowym dwumiesięcznikiem na rynku
10 lipca na rynku pojawi się pierwsze wydanie dwumiesięcznika historyczno-sensacyjnego „Historia bez Tajemnic” (Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska). Jego redaktorem prowadzącym jest Artur Górski.
więcej
|
Ruszył proces Borys Budka - Tomasz Sakiewicz; strony mają prowadzić rozmowy w sprawie ugody
Przed gliwickim sądem ruszył w poniedziałek proces, wytoczony przez przewodniczącego PO Borysa Budkę redaktorowi naczelnemu "Gazety Polskiej" Tomaszowi Sakiewiczowi i jej wydawcy. Chodzi o zdjęcie polityka i innych osób, pod którym napisano: "Oni roznieśli zarazę i śmierć".
więcej
|
W Hongkongu policja zatrzymała na lotnisku kolejnego dziennikarza ,,Apple Daily"
Hongkońska policja aresztowała na mocy przepisów bezpieczeństwa państwowego kolejnego dziennikarza zamkniętego prodemokratycznego dziennika „Apple Daily”. Zatrzymano go na lotnisku, gdy próbował wyjechać z miasta – podały w poniedziałek miejscowe media.
więcej
|
Wiceprzewodniczący ,,Solidarności" w Agorze odchodzi po powstaniu nowego związku
Paweł Gawlik z NSZZ „Solidarność” w Agorze zapowiedział złożenie wypowiedzenia po tym, jak ogłoszono powstanie nowego związku zawodowego w spółce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gawlik zarzuca Komitetowi Obrony „Gazety Wyborczej”, że działa w porozumieniu z naczelnymi, a nie w interesie pracowników.
więcej
|
|
|
Grupa Weszło obcięła koszty o 20 proc. i wyszła na plus
Cztery spółki tworzące Grupę Weszło łącznie zanotowały w ub.r. spadek przychodów o 12,3 proc. do 3,6 mln zł, natomiast dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych o 20,1 proc. jej wynik netto poszedł w górę z 49,9 tys. zł straty do 167,3 tys. zł zysku.
więcej
|
Ekipa: 2,2 mln zł netto z przedsprzedaży albumu ,,Sezon 3", będą kolejne klipy i trasa koncertowa
Ekipa Holding poinformowała, że przychody netto z przedsprzedaży albumu muzycznego „Ekipa - Sezon 3” wyniosły 2,71 mln zł brutto, czyli 2,2 mln zł netto. W wakacje pojawią się minimum trzy teledyski, na początku sierpnia ma ruszyć trasa koncertowa.
więcej
|
Barbora.pl będzie dostępny dla klientów z Trójmiasta. Internetowy sklep spożywczy szuka lokalnych dostawców
Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl rozpoczyna dalszą ekspansję w Polsce. Wkrótce mieszkańcy Gdańska, Gdyni i Sopotu będą mogli robić zakupy online z dostawą do domu tego samego dnia.
więcej
|
Marta Walendzik: z Ringier Axel Springier Polska do Grupy naTemat
Z początkiem lipca Marta Walendzik obejmie funkcję head of social media w Grupie naTemat. Poprzednio przez siedem lat pracowała w Ringier Axel Springier Polska.
więcej
|
Kapitalizacja Facebooka przekroczyła 1 bln USD
Poniedziałkowa sesja na nowojorskich giełdach zakończyła się wzrostami części głównych indeksów, a S&P 500 osiągnął nowy rekord na koniec dnia. Wzrosty odnotował też Nasdaq Composite. Kapitalizacja Facebooka po raz pierwszy w historii przekroczyła 1 bln USD.
więcej
|
Raport Purely: wydatki na treści przesyłane strumieniowo przekraczają 220 mld dolarów rocznie
Według raportu londyńskiej firmy fintech Purely kwota wydana na produkcję i licencjonowanie nowych treści dla platform streamingowych wzrosła w zeszłym roku o 16,4 proc., osiągając 220,2 mld dolarów. W tym roku ta suma jeszcze wzrośnie.
więcej
|
Piotr Pilewski szefem Money.pl, Sebastian Ogórek przechodzi do WP Magazynu
Od września br. stanowisko szefa serwisu Money.pl i obszaru finanse w Wirtualnej Polsce obejmie Piotr Pilewski. Sebastian Ogórek, dotychczasowy szef Money.pl, przejdzie do WP Magazynu.
więcej
|
Od 1 lipca w życie wchodzi pakiet e-commerce
Od 1 lipca w życie wchodzi pakiet e-commerce, rusza także rejestracja firm w systemie informatycznym Tax Free. Z tym dniem kolejne branże objęte zostaną obowiązkiem rejestrowania obrotu przy użyciu kas fiskalnych on-line - poinformowało w poniedziałek Ministerstwo Finansów.
więcej
|
Google odpowiada za blisko połowę reklam na stronach z fake newsami
Google obsługuje prawie połowę całego ruchu reklamowego w witrynach z tzw. fake newsami - wynika z badania przeprowadzonego przez badaczy Lia Bozarth i Ceren Budak z University of Michigan School of Information.
więcej
|
WitcherCon - w pierwszej dekadzie lipca. Event dla fanów przygotowują Netflix i CD Projekt Red
9 lipca rozpocznie się WitcherCon - pierwsze globalne święto fanów uniwersum Wiedźmina. Event odbędzie się online, przygotowują go wspólnie Netflix i CD Projekt Red. Szczegółowy program ogłoszono w poniedziałek.
więcej
|
Od lipca wniosek o pozwolenie na budowę będzie można złożyć przez internet
Za pośrednictwem portalu e-budownictwo od 1 lipca będzie można złożyć wniosek o pozwolenie na budowę wraz z załączonym projektem zagospodarowania działki - poinformował w poniedziałek wicepremier Jarosław Gowin.
więcej
|
Mężczyźni biorą ślub w nowym klipie Andrzeja Piasecznego. "Spokojnie, powoli, jeszcze chwilę, już niedługo..."
Do sieci trafił najnowszy teledysk do piosenki "Miłość" Andrzeja Piasecznego. W klipie pokazano historię zakochanych w sobie mężczyzn, którzy biorą ślub. W ciągu 24 godzin wideo zobaczyło ponad 100 tys. internautów.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|