|
|
|
|
|
|
|
Emitel z 36 mln zł zysku. Więcej z telewizji i radia cyfrowego
W ub.r. operator radiofuzyjny i radiotelekomunikacyjny Emitel zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów o 0,4 proc. do 448,49 mln zł, a jego zysk netto zwiększył się z 32,12 do 35,86 mln zł.
więcej
|
,,Wydarzenia" i Polsat News są już nadawane z byłego studia Superstacji
Z powodu prac nad nowymi rozwiązaniami technologicznymi kanał informacyjny Polsat News i program „Wydarzenia” od czwartku są nadawane ze studia tymczasowego, z którego do tej pory korzystała m.in. Superstacja.
więcej
|
TVP1 liderem w czerwcu, rekord TVN7. Mecze Polaków na Euro 2020 hitami
Zdecydowanym liderem oglądalności w czerwcu br. była TVP1, która zanotowały duży wzrost udziału. Stacja wyszła na prowadzenie w grupie 16-49, wyprzedzając Polsat i TVN. Rekordowe wyniki osiągnęły TVN7 i TVP Sport. Największą widownię zgromadziły mecze reprezentacji Polski na Euro 2020 ze Szwecją, Hiszpanią i Słowacją - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Świtała znika z Polsat News, zaczyna urlop macierzyński
Prowadząca program „W rytmie dnia” (Polsat News) dziennikarka Małgorzata Świtała z początkiem lipca tymczasowo pożegna się z widzami. Powodem jest urlop macierzyński, na który się wybiera. Na wizji zastąpić ją ma Igor Sokołowski.
więcej
|
ViacomCBS NickWatch wprowadzi na rynek smartwatch NickWatch
ViacomCBS Networks International w przyszłym roku wprowadzi na rynek smartwatch NickWatch. Przeznaczone dla rodzin z dziećmi urządzenie typu wearable ma zapewnić rozrywkę, edukację i komunikację w jednym.
więcej
|
Michał Żewłakow nie będzie się odwoływał od wyroku za kolizję spowodowaną po pijanemu
Były piłkarz Michał Żewłakow, jako ekspert współpracujący z Canal+ Sport, poinformował, że jego prawnicy wycofają odwołanie od wyroku skazującego go za kolizję, którą w grudniu ub.r. spowodował pod wpływem alkoholu. - Raz jeszcze przepraszam wszystkich za moje zachowanie - podkreślił.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio nie ujawni wyników audytu w sprawie Trójki. Z radia odchodzą Zbigniew Lazar i Tomasz Kowalczewski
Marek Niedźwiecki zamknął spór sądowy z Polskim Radiem, ale pomimo to nadawca nie ujawni wyniku audytu Listy Przebojów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Przez ponad rok nie poznaliśmy tych wyników, a radio tłumaczyło to właśnie procesem, wytoczonym przez Niedźwieckiego. Teraz uzasadnienie jest inne - „tajemnica przedsiębiorstwa”. Tymczasem z publiczną rozgłośnią rozstają się Zbigniew Lazar i Tomasz Kowalczewski.
więcej
|
|
O. Rydzyk dementuje pogłoski o emeryturze. ,,Nie zamierzam nigdzie odchodzić"
- Przede wszystkim w służbie Panu Bogu, Kościołowi i Ojczyźnie nigdy nie ma żadnej emerytury. Nigdzie się zatem nie wybieram - stwierdził o. Tadeusz Rydzyk, komentując pogłoski, że w związku z osiągnięciem wieku emerytalnego dla duchownych został poproszony o ustąpienie ze stanowiska dyrektora Radia Maryja.
więcej
|
|
KRRiT przedłużyła koncesję Radiu Plus Kraków i odebrała Radiu Spała FM
Podczas czwartkowego posiedzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zapadły decyzje o przedłużeniu koncesji o 10 lat dla Radia Plus Kraków i odebraniu koncesji Radiu Spała z Tomaszowa Mazowieckiego.
więcej
|
|
Roch Kowalski i Amelia Panuszko w RMF FM
Z początkiem lipca do zespołu RMF FM dołączyli dziennikarz polityczny Roch Kowalski (poprzednio w Radiu TOK FM) i wydawczyni programów publicystycznych Amelia Panuszko (wcześniej m.in. w Polsat News, „Newsweeku”, „Wprost”).
więcej
|
|
Kolejne wielkie odejście z BBC Radio 1. Tym razem brytyjską stację opuszcza Nick Grimshaw
Po 14 latach pracy z BBC Radio 1 odchodzi Nick Grimshaw, popularny prezenter popołudniowego programu. Wcześniej swoją decyzję o odejściu z tej stacji ogłosiła Annie Mac, która z brytyjską rozgłośnią jest związana od 2004 roku.
więcej
|
|
"W podróży" i "Od kuchni" wakacyjnymi audycjami Tok FM
Od poniedziałku 5 lipca w Radiu Tok FM w ramach pasma "TOK360" pojawiać się będą wakacyjne tematy. W dni tygodnia po godz. 18.20 stacja wymiennie zaproponuje słuchaczom specjalne letnie audycje: "W podróży" i "Od kuchni".
więcej
|
|
50 lat od pierwszej emisji audycji ,,Lato z Radiem". ,,Wyjście do słuchaczy, kiedy nie było Facebooka, Instagrama, to jedno ze źródeł sukcesu"
50 lat temu, 1 lipca 1971 r., po raz pierwszy wyemitowano audycję „Lato z Radiem”. „Wyjście do słuchaczy, kiedy nie było Facebooka, Instagrama, to jedno ze źródeł sukcesu +Lata z Radiem+, audycji, która stała się przyjacielem człowieka” - mówi dziennikarz Programu 1 Polskiego Radia, wieloletni szef „Lata z Radiem”, Roman Czejarek.
więcej
|
|
RMF FM na czele rynku radiowego w Częstochowie. Twoja Polska Stacja wypadła z podium
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i Radio Jura - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od grudnia 2020 roku do maja 2021 roku.
więcej
|
|
|
|
Nie będzie zaostrzenia zakazu handlu w niedzielę? Porozumienie Jarosława Gowina jest przeciwko
Posłowie PiS i NFZZ „Solidarność” kończą pracę nad nowelizacją ustawy, która jeszcze bardziej ograniczy handel w niedzielę. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl przeciwko jest jednak Porozumienie Jarosława Gowina.
więcej
|
ClickAd Interactive, DSK i Insignia zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości
Ministerstwo Sprawiedliwości po wielu miesiącach rozstrzygnęło przetarg na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że do współpracy wybrało agencję Insignia oraz konsorcjum agencji ClickAd Interactive i DSK.
więcej
|
Przed końcem roku propozycje legislacyjne ws. reklamy politycznej online
Jeszcze przed końcem tego roku będą przyjęte propozycje legislacyjne ws. reklamy politycznej online - zapowiedziała wiceszefowa Komisji Europejskiej Viera Jourova. Podczas debaty z członkami Komitetu Regionów - unijnego ciała doradczego - Jourova mówiła o kolejnych krokach w związku z ubiegłoroczną inicjatywą Komisji dotyczącą europejskiego planu działania na rzecz demokracji.
więcej
|
Tomasz Mrysz członkiem zarządu ds. sprzedaży i marketingu w Ipopema TFI
Tomasz Mrysz objął nowo utworzone stanowisko członka zarządu ds. sprzedaży i marketingu w firmie Ipopema TFI.
więcej
|
Orlen reklamuje się jako sponsor reprezentacji Polski na igrzyska olimpijskie (wideo)
Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa PKN Orlen promująca firmę jako sponsora polskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie i paraolimpijskie. Koncern kontynuuje też komunikację marketingową związaną z Formułą 1.
więcej
|
Kamil Markiewicz business development directorem w El Padre
Z początkiem lipca Kamil Markiewicz dołączył do agencji El Padre, obejmując nowo utworzone stanowisko business development directora. Ostatnio pracował w People Group.
więcej
|
Wawel ruszył z dużym wsparciem marki Tofflairs (wideo)
Firma Wawel rozpoczęła działania komunikacyjne promujące markę cukierków Tofflairs. Za kampanię odpowiadają agencje
Creativa, Fortuna PS i agencja Trzask.
więcej
|
4Swiss w gronie klientów K2 Precise
Agencja K2 Precise (Grupa K2) rozpoczyna współpracę z marką 4Swiss - polskim producentem i dystrybutorem m.in. sprzętu gospodarstwa domowego. Agencja będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wsparcie sprzedaży w kanale online.
więcej
|
Muzeum Fryderka Chopina z kampanią promocyjną (wideo)
Pod hasłem "Twoje spotkanie z Chopinem!" ruszyła kampania promocyjna Muzeum Fryderyka Chopina.
więcej
|
Maciej Koleśnik w LocoMotive Studio
Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive Studio dołączył Maciej Koleśnik, który objął stanowisko VFX supervisor’a.
więcej
|
Startuje Loteria Narodowego Programu Szczepień
Od czwartku rusza Loteria Narodowego Programu Szczepień. Można w niej wygrać nagrody pieniężne, auta i hulajnogi elektryczne. Uczestnicy muszą być pełnoletni i przejść kompletną procedurę szczepienia.
więcej
|
Beata Tadla miała udar. Włącza się w akcję podnoszącą świadomość o tej chorobie
Dziennikarka Beata Tadla włączyła się w akcję podnoszącą świadomość na temat udarów mózgu, przeprowadzaną pod hasłem „Nie czekaj w domu. Stop udarom”. Przyznała też, że 13 lat temu sama przeszła niewielki udar - wszystko skończyło się dobrze tylko dzięki osobom z jej otoczenia, które błyskawicznie zareagowały na objawy.
więcej
|
Mediaplus autorem digitalowej kampanii dla De'Longhi
Dom mediowy Mediaplus przejmuje obsługę mediową marki De’Longhi w digitalu. Działania będą realizowane we wsparciu agencji martech & e-commerce SalesTube i obejmują planowanie i zakup mediów w modelu programmatic oraz kampanię na Facebooku i w wyszukiwarce Google.
więcej
|
Cape Morris zajmuje się obsługą JMP Flowers
Agencja Cape Morris obsługuje komunikacyjnie nową markę w portfolio JMP Flowers – JM Ptaszkowie. Ruszyła pierwsza kampania reklamowa marki.
więcej
|
,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wojciech Kozak dyrektorem ds. rozwoju online w Polska Press, odchodzi Tomasz Krawczyk
Z dniem 1 lipca Wojciech Kozak awansował w Polska Press Grupie na stanowisko dyrektora ds. rozwoju online. Tomasz Krawczyk, dotychczasowy dyrektor działu rozwoju redakcyjnego, postanowił po 23 latach rozstać się w firmą.
więcej
|
Joanna Pazio odchodzi z Polska Press, nowym rzecznikiem prasowym - Adrian Majchrzak
Po 6 latach z Grupą Polska Press żegna się jej rzeczniczka prasowa Joanna Pazio. Na jej stanowisko zarząd wydawcy powołał Adriana Majchrzaka, który przechodzi do wydawnictwa z Telewizji Republika. Wcześniej związany był m.in. z Agorą i Radiem Kolor.
więcej
|
,,Solidarność" w Agorze nie przyjmuje dymisji swojego wiceprzewodniczącego
NSZZ „Solidarność” w Agorze SA nie przyjmuje dymisji Pawła Gawlika, który zapowiedział złożenie wypowiedzenia po tym, jak w spółce powstał nowy związek zawodowy. Gawlik zarzucił mu działanie w porozumieniu z naczelnymi, a nie w interesie pracowników.
więcej
|
,,Fakt" z wakacyjnym cyklem ,,Kocham Polskę"
W piątkowych wydaniach „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) podczas wakacji będzie ukazywał się cykl „Kocham Polskę”, prezentujący najpiękniejsze regiony Polski.
więcej
|
Janina Paradowska będzie patronką miejskiego skweru w Krakowie
Publicystka prasowa i radiowa, Janina Paradowska, została patronką jednego ze skwerów w Krakowie - zdecydowali rajcy tego miasta. Z Krakowem Paradowska była związana przez długie lata, tam studiowała i mieszkała. 29 czerwca minęło pięć lat od jej śmierci.
więcej
|
Helios otwiera swoje 52. kino
W piątek w Centrum Handlowym Karolinka w Opolu zostanie otwarte kino sieci Helios. Ma sześć klimatyzowanych sal z miejscami dla ponad 900 widzów.
więcej
|
|
|
Magdalena Kotlarczyk na czele Google Polska, Artur Waliszewski pozostaje dyrektorem w Europie Środkowo-Wschodniej
Od lipca 2021 roku szefową polskiego oddziału Google została Magdalena Kotlarczyk, która wcześniej odpowiadała za dział sprzedaży w firmie. Kotlarczyk przejęła obowiązki Artura Waliszewskiego, który pozostaje dyrektorem biznesowym Google na cały region Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Jaś Kapela prowadzi zbiórkę na Patronite. Wspierającym upiecze drożdżówkę albo zaprosi na wegańską kolację
Poeta i publicysta Jaś Kapela prowadzi od tygodnia zbiórkę na Patronite. Za 1000 zł obiecuje napisać nowy wiersz. Na razie jednak ma dwóch patronów i 35 zł. - Chciałbym też zrobić dziennikarskie śledztwo w zakładach produkcji mięsa - mówi nam Jaś Kapela.
więcej
|
Charytatywny tomik wierszy Stanowskiego i Mazurka: 11 tys. egz. sprzedanych, ponad 200 tys. zł na cele charytatywne
W ciągu nieco ponad trzech tygodni internauci kupili 11 019 egz. tomiku wierszy „Kmioty polskie” Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka. W efekcie ponad 200 tys. zł zostanie przeznaczone na cele charytatywne.
więcej
|
Rosja chce kontrolować platformy streamingowe. Zagraniczni gracze będą mogli zarabiać, ale nie decydować
Poseł Anton Gorelkin z proputinowskiej partii Jedna Rosja przygotował projekt ustawy ograniczającej władzę zagranicznych firm w platformach streamingowych. Zachodnie koncerny będą mogły zarabiać pieniądze, ale nie decydować o kierunkach biznesowych.
więcej
|
Google szykuje technologię MUM. Złożone wyszukiwanie i obsługa 75 języków
Google testuje technologię Multitask Unified Model (MUM), która może zrewolucjonizować wyszukiwanie w internecie. Nowe rozwiązanie rozpoznaje i generuje treści w 75 językach, wyłapując informacje zarówno z tekstu, jak i grafiki. Google zapewnia, że algorytm ma być tysiąc razy bardziej skuteczny niż obecny BERT.
więcej
|
Ponad połowa użytkowników serwisu Netflix dzieli się danymi do konta
52,5 proc. użytkowników Netfliksa udostępnia dane do konta w serwisie osobom spoza swojego gospodarstwa domowego - wynika z danych serwisu KilltheCableBill. W praktyce oznacza to, że platforma traci rocznie na dzieleniu haseł 6 mld dolarów przychodów.
więcej
|
Przed końcem roku propozycje legislacyjne ws. reklamy politycznej online
Jeszcze przed końcem tego roku będą przyjęte propozycje legislacyjne ws. reklamy politycznej online - zapowiedziała wiceszefowa Komisji Europejskiej Viera Jourova. Podczas debaty z członkami Komitetu Regionów - unijnego ciała doradczego - Jourova mówiła o kolejnych krokach w związku z ubiegłoroczną inicjatywą Komisji dotyczącą europejskiego planu działania na rzecz demokracji.
więcej
|
TikTok zapowiada przełom. Można będzie nagrywać trzyminutowe klipy wideo
TikTok zapowiedział, że w najbliższej przyszłości pozwoli wszystkim użytkownikom na nagrywanie i zamieszczanie filmów wideo trwających do trzech minut. To znacząca zmiana w funkcjonowaniu platformy, która ma ułatwić twórcom przekazywanie przez nich unikalnych treści.
więcej
|
Norwegia walczy z retuszem zdjęć w mediach społecznościowych
W Norwegii uchwalono nowe prawo, zgodnie z którym poddane retuszowi zdjęcia będące elementami reklam i publikowane w mediach społecznościowych będą musiały być specjalnie oznaczane.
więcej
|
Wirtualna Polska pozwie za sugestie, które podważają bezpieczeństwo jej skrzynek mailowych
Służby specjalne rekomendują polskim politykom, ale także urzędnikom i VIP-om, by nie używali skrzynek mailowych na portalu Wirtualna Polska - pisze serwis wPolityce.pl. W odpowiedzi rzecznik WP, Michał Siegieda przypomina, że bezpieczeństwo usługi pocztowej jest priorytetem dla spółki. I zapowiada „zdecydowaną reakcję” na podobne twierdzenia.
więcej
|
Allegro otworzyło nowe centrum logistyczne pod Warszawą. Zatrudni ponad 1200 pracowników
Firma Allegro planuje zatrudnić do końca 2022 roku ponad 1200 osób. Będą pracować w nowym centrum logistycznym A2 Warsaw Park. - Dzięki temu klienci dostaną swoje przesyłki jeszcze szybciej - zapowiadają w Allegro.
więcej
|
Biblioteka VoD Cineman.pl i kanały na żywo w jednym pakiecie WP Pilot
Platforma streamingowa WP Pilot udostępnia od 1 lipca ofertę łączącą dostęp do kanałów telewizyjnych na żywo oraz do ponad 1500 pozycji filmowych cineman.pl.
więcej
|
Pinterest ogranicza reklamy związane z odchudzaniem
Platforma Pinterest zaktualizowała swoje zasady reklamowe, aby zachęcać reklamodawców do bardziej pozytywnych zachowań. Uważa, że zakazanie reklam wpływających na samopoczucie użytkowników będzie się opłacać na dłuższą metę, ponieważ będzie sprzyjać środowisku, w którym będą oni wygodniej spędzać czas.
więcej
|
Ruszyła Historia.interia.pl
Od lipca wystartował serwis Historia Interia (Grupa Polsat). Jego szefem został Sławomir Zagórski.
więcej
|
Rafał Mrowicki: z Radia Eska do Wirtualnej Polski
Z początkiem lipca dziennikarz Rafał Mrowicki dołączył do redakcji Wirtualnej Polski. Poprzednio był związany z Radiem Eska, a wcześniej m.in. z „Dziennikiem Bałtyckim” i Radiem Gdańsk.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|