|
|
|
|
|
|
|
PiS zmienia prawo, aby odebrać Grupie TVN koncesje
Doprecyzowanie regulacji umożliwiających przeciwdziałanie przez KRRiT przejęciu kontroli nad nadawcami RTV przez podmioty spoza UE zakłada projekt nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji wniesiony do Sejmu w środę przez grupę posłów PiS.
więcej
|
Strata ligi angielskiej dużym ciosem dla Canal+. Prawa przejmie Viaplay
W połowie przyszłego roku transmisje angielskiej ligi piłkarskie po ponad 25 latach znikną z Canal+ Polska, przejmie je platforma internetowa Viaplay. - Rynek praw do transmisji sportowych to jeden z bardziej konkurencyjnych cenowo i dynamicznie zmieniających obszarów biznesowych - tłumaczy Canal+. Zdaniem specjalistów od marketingu sportowego nadawcy trudno będzie zrekompensować tę stratę.
więcej
|
Twórca CNN Prima News i serbskiego Euronews pomaga uruchomić kanał Wydarzenia 24
Rusmir Nefić, menadżer i konsultant do spraw rynku medialnego, który współtworzył m.in. CNN Prima News i Euronews Serbia pomaga Polsatowi w uruchomieniu kanału Wydarzenia 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Latkowski robi film o aferze GetBack razem z Telewizją Polską. ,,Mam komfort braku cenzury"
Telewizja Polska zaangażowała się w produkcję najnowszego filmu Sylwestra Latkowskiego pt. „Wszystkie chwyty dozwolone. Afera GetBack” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Film ma być gotowy we wrześniu br., wówczas też trafi na anteny publicznej telewizji.
więcej
|
TVP nie ujawnia zarobków Miłosza Kłeczka, jego firma dostała ponad 3 mln zł wsparcia publicznego
Firma Financial Poland, której większościowym udziałowcem jest dziennikarz TVP Info Miłosz Kłeczek, od wybuchu epidemii otrzymała 3,6 mln zł pomocy publicznej. Telewizja Polska nie ujawnia, ile zarabia u niej Kłeczek, tłumacząc, że nie jest jej pracownikiem ani współpracownikiem.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" najchętniej oglądane w I półroczu
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pozycję lidera awansowało „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gwiazdy BBC z mniejszymi zarobkami. Na szczycie listy nadal Gary Lineker
Były piłkarz Gary Lineker z roczną pensją w wysokości 1,36 mln funtów jest najlepiej zarabiającą gwiazdą BBC. Zarobki najpopularniejszych prezenterów i dziennikarzy BBC zostały obniżone, ale wciąż pozostają atrakcyjne.
więcej
|
W BBC mieli zatrudnić więcej kobiet, czarnoskórych, mniejszości etnicznych. Nic z tego nie wyszło
BBC nie osiąga celów związanych z różnorodnością. Taki jest główny wniosek z najnowszego raportu przygotowanego przez brytyjskiego nadawcę publicznego. Nadal na kierowniczych stanowiskach dominują mężczyźni.
więcej
|
Hexagone MMA w Fightklubie
Kanał prezentujący sporty walki Fightklub pozyskał wyłączne prawa do transmisji gal francuskiej organizacji Hexagone MMA. Pierwsze widowisko sportowe będzie można obejrzeć już w piątek 9 lipca.
więcej
|
,,Sukcesja" powraca do HBO, premiera trzeciego sezonu jesienią (pierwszy teaser)
Jesienią HBO pokaże trzeci sezon serialu „Sukcesja”, który przedstawia historię dysfunkcyjnej amerykańskiej rodziny kontrolującej jedną z największych korporacji mediowych na świecie Waystar Royco.
więcej
|
Kanał Dizi w ofercie kolejnych operatorów i CDA TV. ,,Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji"
Emitujący tureckie seriale kanał Dizi w ciągu paru tygodni zadebiutuje w ramach nowej na rynku usługi telewizyjnej CDA TV. Stacja w ostatnim czasie trafiła do oferty kolejnych operatorów. - Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji kanału Dizi w Polsce i obserwujemy spore zainteresowanie tym produktem - mówi Jacek Koskowski, general director sales & distribution Poland w Kino Polska TV.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mindshare Polska: przychody 4 proc. w dół, 1,7 mln zł zysku
Agencja mediowa Mindshare Polska (należy do koncernu WPP) w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 4,1 proc. do 500,54 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę ze 170,4 tys. zł do 1,78 mln zł. Firma podkreśla, że w czasie epidemii pomogły jej kompetencje i rozwiązania digitalowe.
więcej
|
Agencja Tigers kupiła 50 proc. udziałów w Hello Hi Group
Agencja digitalowa Tigers objęła 50 proc. udziałów w spółce Hello Hi Group (HHG) - agencji specjalizującej się w moderacji w mediach społecznościowych oraz obsłudze klienta online. Kwoty transakcji nie podano.
więcej
|
Ministerstwo Finansów szuka agencji do kampanii promocyjnej systemu e-TOLL
Resort finansów Kampania ogłosiło przetarg na realizację kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej promocji nowego systemu poboru opłat autostradowych dla pojazdów lekkich w ramach projektu e-TOLL. Zainteresowane podmioty mogą zgłaszać oferty do 9 sierpnia.
więcej
|
Vercom kupuje Freshmail za 25 mln zł
Notowany na warszawskiej giełdzie Vercom podpisał umowę kupna 100 proc. udziałów w spółce Freshmail za 25 mln zł - poinformował Vercom w komunikacie. Kwota ta została powiększona o 2,78 mln zł zgromadzone na rachunkach bankowych Freshmail.
więcej
|
Marka Levann Anny i Roberta Lewandowskich klientem Grow Now
Agencja Grow Now (Group One) wprowadza markę Levann, należącą do Anny i Roberta Lewandowskich, na polskie i zagraniczne marketplace’y, takie jak: Amazon, Kaufland, eBay i Allegro.
więcej
|
Light Explorers - rollercoaster Ekipy youtubera Friza w Energylandii
W parku rozrywki Energylandia zostanie wkrótce oddany do użytku rollercoaster Ekipa Light Explorers, obrandowany logiem Ekipy, którą tworzą popularni youtuberzy i influencerzy z Karolem "Frizem" Wiśniewskim na czele.
więcej
|
Sinsay klientem albo albo
Polska marka odzieżowa Sinsay część grupy LPP, powierzyła agencji albo albo przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji w kanałach social media (Instagram, TikTok).
więcej
|
Adrianna Ligier i Rafał Rybarczyk w zespole Httpool Polska
Adrianna Ligier objęła stanowisko multiplatform client solution manager, a Rafał Rybarczyk stanowisko LinkedIn client solution manager w Httpool Polska.
więcej
|
Durex w nowej reklamie porównuje prezerwatywy do ubrań
Wystartowała letnia kampania Durex (Reckitt) pod hasłem „Pasuje Idealnie". Producent zachęca w niej do szukania idealnego rodzaju prezerwatyw dla siebie. Działania przygotowały DDB, Big Picture, OMD i Tears of Joy.
więcej
|
Emil Dembiński prezesem Volvo Car Poland
Nowym prezesem Volvo Car Poland został Emil Dembiński, dotychczasowy dyrektor finansowy firmy. Zastąpił na stanowisku Arkadiusza Nowińskiego, który awansował do zarządu grupy Volvo Cars na stanowisko szefa regionu EMEA.
więcej
|
Grupa Amica sponsoruje piłkarki Olympique Lyon
Marka Fagor z Grupy Amica rozpoczyna współpracę sponsorską z żeńską drużyną piłki nożnej Olympique Lyon. Kontrakt będzie obowiązywać przez trzy następne sezony, do końca czerwca 2024 roku.
więcej
|
Hyundai promuje eSUVy Easy Eco
Marka Hyundai w lipcu postawiła na kampanię promocyjnej oferty swoich eSUVów - Easy Eco. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
więcej
|
W nowej kampanii Lidla promowane pieluszki Lupilu
Lidl Polska promuje w mediach nową serię pieluszek Lupilu Premium. Hasło przewodnie promocji brzmi „Lupilu. Otula miłością”.
więcej
|
,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Joanna Lorynowicz ma zostać redaktor naczelną ,,Elle"
Była wicenaczelna „Twojego Stylu” i „Vogue” Joanna Lorynowicz ma zostać redaktor naczelną „Elle” (Burda Media Polska) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Miałaby zastąpić Marcina Świderka, który tymczasowo pełni obowiązki szefa pisma po ustąpieniu Marty Rudowicz.
więcej
|
Sąd Najwyższy oddalił skargę nadzwyczajną PG ws. czworga dziennikarzy "Wprost"
Sąd Najwyższy oddalił skargę nadzwyczajną Prokuratora Generalnego od wyroku skazującego czworo dziennikarzy tygodnika "Wprost" za zniesławienie b. redaktora naczelnego "Faktów" TVN Kamila Durczoka.
więcej
|
Kolporter zwiększył udział w rynku dystrybucji prasy
W lutym 2021 roku firma Kolporter miała 54,82 proc. udziału w rynku dystrybucji prasy. To wzrost o 1,47 proc. w porównaniu do lutego 2020 roku - wynika z danych Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
Wojciech Wężyk z Salonu24 felietonistą ,,Dziennika Bałtyckiego"
Nowym felietonistą „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa) od najbliższego piątku będzie aktywista miejski z Sopotu Wojciech Wężyk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wężyk od kilku lat jest publicystą portalu Salon24.pl.
więcej
|
Piotr Zając przeszedł z ,,Parkietu" i ,,Rzeczpospolitej" do CMC Markets
Po 10 latach pracy z „Parkietu” i „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) odszedł dziennikarz Piotr Zając. Objął funkcję głównego analityka rynkowego w polskim biurze CMC Markets.
więcej
|
|
|
Donald Trump składa pozew wobec Facebooka, Twittera i Google'a za cenzurę konserwatystów
Były prezydent USA Donald Trump ogłosił w środę złożenie pozwu zbiorowego przeciwko Facebookowi, Twitterowi i Google'owi i ich szefom za dyskryminację konserwatystów na ich platformach i ich cenzurowanie. Polityk domaga się odblokowania swoich kont przez portale.
więcej
|
YouTube walczy z obraźliwymi komentarzami. Nowe opcje dla zarządzających kanałami
YouTube testuje nowe rozwiązanie mające na celu zmniejszenie liczby obraźliwych treści pojawiających się w serwisie. Osoby zarządzające kanałami będą mieli możliwość ustalania własnych zasad dotyczących typów komentarzy, jakie użytkownicy mogą publikować pod ich klipami wideo.
więcej
|
Amerykanie i Brytyjczycy lubią TikToka. Przyciąga ich bardziej niż YouTube
Obecnie użytkownicy w USA i Wielkiej Brytanii spędzają więcej czasu w aplikacji TikTok niż na platformie YouTube - wynika z danych firmy App Annie. Amerykanie poświęcają miesięcznie 24,5 godziny na TikToku, podczas gdy przeglądanie treści w YouTube zajmuje im 22 godziny.
więcej
|
Filmy streamingowe niemile widziane na Festiwalu Filmowym w Cannes
Rozpoczął się 74. Festiwal Filmowy w Cannes. Jego szef, Thierry Fremaux oznajmił, że na imprezie nie będzie żadnego filmu wyprodukowanego dla platform streamingowych.
więcej
|
OpenApp dostarcza platformę e-commerce dla InPost Fresh
Platforma e-commerce OpenApp została wybrana przez InPost jako silnik do nowo uruchomionej aplikacji InPost Fresh. To kolejny projekt realizowany wspólnie przez InPost i OpenApp.
więcej
|
Viaplay przejmie od Canal+ transmisje angielskiej ligi piłkarskiej
NENT Group pozyskała prawa do transmisji na platformie Viaplay w pięciu krajach, m.in. Polsce, angielskiej ligi piłkarskiej Premier League w latach 2022-2028. W naszym kraju te rozgrywki od ponad dwóch dekad pokazuje Canal+.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|