|
|
|
|
|
|
|
Viaplay może być dostępny w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych
3 sierpnia zadebiutuje w Polsce platforma streamingowa Viaplay. Peter Norrelund, head of expansion & sport w NENT Group, właściciela serwisu zdradził portalowi Wirtualnemedia.pl, że planowana jest współpraca z innymi operatorami i produkcja seriali w Polsce.
więcej
|
Firma zarządzająca TVN z siedzibą na lotnisku. Szef KRRiT mówi o ,,spółkach słupach"
Spółka Polish Television Holding BV, zarządzająca wartym kilka miliardów złotych TVN, ma siedzibę na popularnym lotnisku Schiphol w Amsterdamie. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl m.in. ten fakt budzi zdziwienie KRRiT.
więcej
|
Michał Karnowski, Adrian Stankowski i Jacek Karnowski najpopularniejszymi ekspertami ,,Wiadomości" TVP
Michał Karnowski, Adrian Stankowski i Jacek Karnowski - to trójka komentatorów najczęściej pojawiających się w głównych wydaniach „Wiadomości” TVP w drugim kwartale br. - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Vectra wyłącza kanały analogowe w Warszawie
Sieć kablowa Vectra poinformowała abonentów ze stolicy, że od 1 sierpnia nie będą mogli oglądać wielu stacji w ofercie analogowej. Takie działania operatorów mają skłonić klientów do przejścia na ofertę cyfrową.
więcej
|
TVN opublikował korzystne dla TVN24 ekspertyzy prawne
Telewizja TVN24 opublikował pięć ekspertyz znanych prawników, którzy dowodzą, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie powinna zwlekać z przedłużeniem koncesji dla kanału i nie może kwestionować struktury właścicielskiej stacji.
więcej
|
,,Dzień dobry wakacje" od 2 sierpnia również w dni powszednie. ,,Coraz lepszy program w odpowiedzi na zaufanie widzów"
Od poniedziałku, 2 sierpnia TVN emitować będzie morning-show „Dzień dobry wakacje” również w dni powszednie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Tworzymy coraz lepszy program w odpowiedzi na zaufanie, którym obdarzają nas nasi widzowie - mówi nam Ewa Baj, producentka projektu.
więcej
|
Serial ,,Królowa i konkwistador" w TVP1
Od 12 lipca TVP1 emitować będzie kolumbijski kostiumowy serial „Królowa i konkwistador”.
więcej
|
Marek Suski o efektach zmiany ustawy medialnej: będziemy mieli jakiś wpływ na to, co się dzieje w TVN
Poseł PiS Marek Suski zaapelował do zwolenników partii o demonstracje poparcia dla projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. - Jeśli się uda tę ustawę przeprowadzić i jakaś część tych udziałów zostanie być może wykupiona też przez polskich biznesmenów, i będziemy mieli jakiś tam wpływ na to, co się dzieje w tej telewizji, to na pewno nie będzie tak jak z Polską Press, że można to było odkupić - zaznaczył Suski.
więcej
|
Dziennikarze i rodzice bohaterki ,,Zatoki świń" protestują przeciw ekranizacji książki przez HBO
„Wzywamy stację HBO do zaprzestania jakichkolwiek prac nad ekranizacją książki »Zatoka świń«” - piszą w liście otwartym dziennikarz Onetu Mikołaj Podolski, redaktor naczelny „Reportera” Janusz Szostak i rodzice jednej z bohaterek książki. Jak mówi Wirtualnemedia.pl Podolski, ten list jest "wyrazem bezsilności".
więcej
|
,,Warto rozmawiać" wróci do TVP we wrześniu? Pospieszalski: Kurski napisał odręczną notatkę
Program „Warto rozmawiać” ma wrócić na anteny Telewizji Polskiej we wrześniu - zapowiedział Jan Pospieszalski. - Mówię „podobno”, dlatego że prezes Jacek Kurski kilkakrotnie zmieniał zdanie - zaznaczył dziennikarz.
więcej
|
Finał Euro 2020 bez głosu Szpakowskiego. "Nie potrafimy szanować takich osobowości"
Dwa dni przed finałem Euro 2020 szef TVP Sport ogłosił, że Dariusz Szpakowski nie będzie komentował meczu Anglia - Włochy. - Szpakowski jako legenda przetrwa, a pan Szkolnikowski i reszta tej ferajny zostanie szybko zapomniana przez historię - komentują dziennikarze dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rzecznik Departament Stanu USA: wolna prasa niezbędna dla demokracji
"W silnych demokracjach wolna i niezależna prasa jest mile widziana. Różnorodne głosy i niezależne punkty widzenia informują społeczeństwo i pociągają do odpowiedzialności - są niezbędne dla demokracji, w tym Polski i Stanów Zjednoczonych" - napisał na Twitterze rzecznik Departamentu Stanu, Ned Price. Tymczasem Komisja Europejska przyjrzy się nowemu projektowi legislacyjnemu dotyczącemu koncesji na nadawanie programów w Polsce.
więcej
|
Biznes filmowy jest martwy. Tak uważa były szef Paramount Pictures
Były prezes i dyrektor generalny hollywoodzkich studiów, Paramount Pictures i 20th Century Fox, Barry Diller ocenił, że biznes filmowy jest martwy. Mówił o tym w wywiadzie wyemitowanym w piątek przez amerykańskie radio publiczne NPR.
więcej
|
KRRiT ma sześć ekspertyz w sprawie koncesji dla TVN24. Trzy ,,za" i trzy - ,,przeciw", których nikt nie widział
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma trzy ekspertyzy, z których wynika, że zagraniczny właściciel może przeszkadzać w przedłużeniu koncesji dla TVN24 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jednak TVN zamówił trzy inne ekspertyzy, z których płyną odwrotne wnioski: nie ma żadnych ku temu przeszkód. Problem w tym, że ekspertyz diagnozujących problemy, a zamówionych przez Radę nie widział nikt, poza jej przewodniczącym.
więcej
|
Zmarła Karina Wilhelmi-Tecław, dziennikarka TVP3 Poznań
W piątek w wieku 55 lat zmarła Karina Wilhelmi-Tecław, od ponad 20 lat związana z poznańskim ośrodkiem Telewizji Polskiej.
więcej
|
Miłosz Kłeczek o tekście nt. wsparcia publicznego dla jego firmy: czy z pomocy państwa korzystali członkowie rodziny Tuska
- Daje Panu zadanie bojowe. Niech Pan sprawdzi czy z pomocy państwa korzystali członkowie rodziny Tuska - napisał dziennikarz TVP Info Miłosz Kłeczek do Andrzeja Stankiewicza z Onetu, który szczegółowo opisał wsparcie publiczne uzyskane przez firmę należącą do Kłeczka.
więcej
|
Mateusz Borek zamiast Dariusza Szpakowskiego skomentuje finał Euro 2020
Mateusz Borek razem z Kazimierzem Węgrzynem będą komentowali w TVP1 i TVP Sport niedzielny finał piłkarskich mistrzostw Europy pomiędzy Anglią a Włochami. Zastąpią parę Dariusz Szpakowski - Andrzej Juskowiak, którzy byli wcześniej wyznaczeni na to spotkanie.
więcej
|
Grupa Polsat Plus sfinalizowała sprzedaż Polkomtel Infrastruktury za 7,07 mld zł
Cyfrowy Polsat i Polkomtel, wchodzące w skład Grupy Polsat Plus, sprzedały 8 lipca pakiet 99,99 proc. udziałów spółki Polkomtel Infrastruktura firmie Cellnex Poland - podał Cyfrowy Polsat w komunikacie prasowym.
więcej
|
Dariusz Szpakowski nie skomentuje finału Euro 2020
Niedzielny finał Euro 2020 nie zostanie skomentowany w TVP przez Dariusza Szpakowskiego. W ostatnich tygodniach Szpakowski był krytykowany za lapsusy podczas wcześniejszych transmisji. Finałowy mecz skomentują Mateusz Borek i Kazimierz Węgrzyn.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trójka straciła ponad połowę słuchalności wśród kadry zarządzającej, AntyRadio liderem wzrostów
Wśród kadry zarządzającej najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło AntyRadio. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Abp Depo: dzieło Radia Maryja to nie ideologiczna propaganda czy religijny marketing
Dzieło ewangelizacji prowadzone przez Radio Maryja i związane z nim przedsięwzięcia „nie może i nie powinno być nigdy pojmowane jako rodzaj ideologicznej propagandy czy religijnego marketingu” - mówił w niedzielę na Jasnej Górze metropolita częstochowski abp Wacław Depo.
więcej
|
|
30. Pielgrzymka Rodziny Radia Maryja: musimy obronić się przed gender i ekologizmem
Musimy się obronić przed przewrotną ideologią gender i błędnym ekologizmem, gdzie miejsce Boga zajmuje człowiek, a miejsce człowieka zajmują zwierzęta; gdzie panuje empatia do losu zwierząt, a brakuje empatii do poczętych dzieci – mówił do uczestników Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja bp Ignacy Dec.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności. Stacja wyprzedziła Radio Szczecin
Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie zostało RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i Radio Szczecin - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od grudnia ub.r. do maja br.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat nadaje od roku. "Z nikim nie zamierzamy konkurować"
- Robimy swoje najlepiej, jak potrafimy - mówi Magda Jethon, szefowa Radia Nowy Świat. Po roku stacja ma ponad 30 tys. patronów. Co piąty pochodzi z Warszawy. Jedenastu opłaciło swoje wsparcie dla stacji aż do roku 2023. - Okazuje się, że nie oczekujemy od radia wyłącznie lekkostrawnej papki i rozdawania pieniędzy. Jaka to ulga - komentuje Marzena Chełminiak, była dziennikarka Radia ZET.
więcej
|
|
W Jastarni ruszyła ,,Stacja chillout" Chillizet, w Warszawie - Chillizet Food Track
Stacja Chillizet (Eurozet) na czas wakacji uruchamia na tarasie widokowym w Jastarni „Stację chillout”. Ma to być strefa relaksu, lecz również wakacyjne studio rozgłośni.
więcej
|
|
|
|
Wpływy GroupM wzrosły o 42 proc. 20 mln zł zysku, 33 pracowników więcej
W ub.r. agencja mediowa GroupM (należąca do koncernu WPP) osiągnęła wzrost przychodów o 41,9 proc. do 533,35 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 24,1 do 20,45 mln zł. W firmie przybyło 33 pracowników.
więcej
|
Biedronka otwarta w niedziele dzięki współpracy z Pocztą Polską
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) testuje w wybranych placówkach usługę pocztową, realizowaną we współpracy z Pocztą Polską. Dzięki temu, największy detalista w kraju może w wybranych sklepach prowadzić sklepy w niedziele niehandlowe.
więcej
|
Norwegia wprowadzi obowiązek oznaczania retuszowanych zdjęć w reklamach
Norweski rząd wprowadzi obowiązek oznaczania retuszowanych zdjęć w reklamach wyświetlających się w mediach społecznościowych, aby przeciwdziałać "presji ciała" wśród nastolatków. Jak uzasadniono - dzieci bombardowane są nieprawdziwymi obrazami idealnych sylwetek.
więcej
|
Trwa przetarg na kampanię "Kolejowe ABC II"
Urząd Transportu Kolejowego rozpisał przetarg na kampanię informacyjno-edukacyjną w ramach projektu "Kolejowe ABC II".
więcej
|
Jeździł na rolkach, łapał pokemony, a dziś jest gwiazdą YouTube'a i Ekipy. Kim jest Karol "Friz" Wiśniewski?
Ma 25 lat. Jest milionerem. Jego filmy śledzi regularnie prawie 4,5 mln osób. Wkrótce wejdzie na giełdę. Karol Wiśniewski, dla wielu po prostu "Friz". Idol nastolatków. Dlaczego mu się udało? - To efekt ciężkiej pracy, bo chłopak od kilkunastu lat konsekwentnie tworzy swój kanał - ocenia prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Krwawe obrazy w kampanii o bezpieczeństwie w ruchu drogowym. ,,Tego rodzaju reklamy muszą być brutalne"
W trwającej właśnie kampanii pod hasłem „Czy to Cię tłumaczy?” dotyczącej bezpieczeństwa w ruchu drogowym mamy krew, dźwięk spadającego potrąconego ciała, siniaki i chrzęst łamanych kości. Część internautów uważa, że sceny są zbyt brutalne. Tymczasem eksperci od kreacji podkreślają, że tego rodzaju kampanie muszą być brutalne, by ich przekaz dotarł do odbiorców. - Czy lubimy takie drastyczne sceny? Jasne, że nie. Ale złagodzenie kampanii może mieć przeciwny skutek - może nie szokować i wtopić się w szum reklamowy - komentuje Marek Gonsior, doradca marki i niezależny konsultant.
więcej
|
Strejlau, Englert, Juskowiak zachęcają do szczepień przeciw Covid-19
Ekstraklasa wsparła ogólnopolską akcję promocji szczepień przeciwko COVID-19 #SzczepimySie nowym spotem. W klipie wystąpili m.in. trenerzy kadry narodowej Andrzej Strejlau i Jerzy Engel, trener Rakowa Częstochowa Marek Papszun, były reprezentant Polski i piłkarz Lecha Poznań Andrzej Juskowiak oraz pochodzący z Serbii zawodnik Legii Warszawa Filip Mladenović.
więcej
|
Za jeden post na Instagramie Ronaldo może zarobić nawet 1,6 mln dolarów. "To nie jest zwykły influencer"
Jeden z najlepiej zarabiających piłkarzy na świecie Cristiano Ronaldo może liczyć na jeszcze więcej pieniędzy. Dzięki swoim rekordowym zasięgom na Instagramie portugalska gwiazda futbolu może za jeden wpis reklamowy w tym serwisie zarobić aż 1,6 mln dolarów. - Cena za post jest duża, ale warta tego, co marka może w zamian otrzymać - ocenia ekspertka.
więcej
|
Ruszył program promocji polskich jabłek na rynek Tajlandii i Malezji
Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” po raz trzeci uzyskało dofinansowanie Komisji Europejskiej na program promujący jabłka na rynkach azjatyckich „Dar polskich sadów. Jabłka z serca Europy”. Jego celem jest zwiększenie eksportu polskich jabłek na rynek Tajlandii i Malezji.
więcej
|
Group One odpowiada za relaunch marki Doctor Brew
"Z buntu najlepsze" to hasło kampanii inicjującej relaunch marki piwa Doctor Brew. Działania przygotowują agencja z Group One - Labcon, Value Media i SalesTube.
więcej
|
Mastermind wybrane do obsługi Nepi Rockcastle Poland
Deweloper nieruchomości komercyjnych Nepi Rockcastle Poland wybrał dom mediowy Mastermind do digitalowej obsługi swoich centrów handlowych
więcej
|
Wiktoria Gąsiewska w kampanii aplikacji Pogoda Interia
Interia przygotowała nową aplikację pogodową - Pogoda Interia. Będzie ona promowana m.in. przez spoty z udziałem Wiktorii Gąsiewskiej. Akcja realizowana jest przez Grupę Polsat Plus.
więcej
|
6 mln zł od PISF na dwa filmy Patryka Vegi
Polski Instytut Sztuki Filmowej opublikował listę filmów, które w ramach programu operacyjnego otrzymają dotację na dystrybucję.
więcej
|
Tyskie i TikTok reklamowymi zwycięzcami Euro 2020
TikTok i Tyskie to zdaniem strategów marketingowych główni reklamowi zwycięzcy kończących się Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Najsłabiej w tym kontekście wypadły ich zdaniem STS, Betfan czy Euro RTV AGD.
więcej
|
W reklamach Media Expert i Castoramy tylko nazwiska gwiazd polskiej piłki
Marki nie mające praw do korzystania z wizerunków polskich piłkarzy, na fali popularności Euro 2020 w kreatywny sposób sięgają w kampaniach reklamowych po tematy piłkarskie. Ciekawe są tu przykłady komunikacji Media Expert i Castoramy. Zdaniem ekspertów, marki te ciekawie wykorzystują strategie marketingu partyzanckiego i na tym wygrywają.
więcej
|
Dorota "Bafi" Świderska w Papaya Films
Do zespołu talent management domu produkcyjnego Papaya Films dołącza Dorota "Bafi" Świderska.
więcej
|
Żabka z ekologicznym muralem w Poznaniu
W Poznaniu przy ul. Szyperskiej 23 został odsłonięty specjalny mural przedstawiający wodę Od Nowa, dostępną od zeszłego roku w sieci sklepów Żabka. Mural jest pomalowany farbami oczyszczającymi powietrze ze smogu.
więcej
|
,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Grupa Empik: wpływy 7 proc. w dół, mniej na pensje i marketing, 90 mln zł straty
Epidemia mocno wpłynęła na wyniki grupy kapitałowej Empik w ub.r.: przychody zmalały o 6,7 proc. do 1,81 mld zł, a wynik netto - z 37,96 mln zł zysku do 90,27 mln zł. Firma obniżyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i amortyzację, mocno wzrosły jej przychody z e-commerce.
więcej
|
Politycy będą korzystać z kluczy U2F do weryfikacji przy logowaniu
Po aferze z wyciekiem maili polskich polityków parlamentarzyści i rząd mają dostać klucze U2F do weryfikacji przy logowaniu do skrzynek czy serwisów internetowych. - To rozwiązanie, które pozwala w 100 procentach ochronić użytkownika przed atakiem phishingowym - ocenia Piotr Konieczny z Niebezpiecznik.pl.
więcej
|
Dla połowy użytkowników TikToka aplikacja jest miejscem zabawy
Blisko 52 proc. użytkowników TikToka wskazało aplikację jako miejsce do zabawy, odpoczynku i relaksu - wynika z trzeciej odsłony raportu agencji GetHero, poświęconego polskim użytkownikom TikToka.
więcej
|
Incel, simp, kukold i chad, czyli jak toksyczna męskość zalewa internet
Współczesne wojny i wojenki znacząco odbiegają od batalistycznych scen rodem z historycznych filmów lub obrazów Matejki, a coraz częściej przybierają „miękkie” formy. Dużo mówi się o wojnach hybrydowych, czy informacyjnych, które wykorzystują nowe technologie do szerzenia ideologicznej propagandy. Podobnie ma się rzecz z jedną z najstarszych wojen świata, czyli wojną płci - a coraz częstsze pojawianie się w przestrzeni publicznej takich określeń, jak „incel” czy „chad”, dobitnie tę tendencję potwierdzają.
więcej
|
Jeździł na rolkach, łapał pokemony, a dziś jest gwiazdą YouTube'a i Ekipy. Kim jest Karol "Friz" Wiśniewski?
Ma 25 lat. Jest milionerem. Jego filmy śledzi regularnie prawie 4,5 mln osób. Wkrótce wejdzie na giełdę. Karol Wiśniewski, dla wielu po prostu "Friz". Idol nastolatków. Dlaczego mu się udało? - To efekt ciężkiej pracy, bo chłopak od kilkunastu lat konsekwentnie tworzy swój kanał - ocenia prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Za jeden post na Instagramie Ronaldo może zarobić nawet 1,6 mln dolarów. "To nie jest zwykły influencer"
Jeden z najlepiej zarabiających piłkarzy na świecie Cristiano Ronaldo może liczyć na jeszcze więcej pieniędzy. Dzięki swoim rekordowym zasięgom na Instagramie portugalska gwiazda futbolu może za jeden wpis reklamowy w tym serwisie zarobić aż 1,6 mln dolarów. - Cena za post jest duża, ale warta tego, co marka może w zamian otrzymać - ocenia ekspertka.
więcej
|
Biedronka uruchamia na Allegro pierwszy sklep marki własnej
Dada, marka własna pieluszek dla dzieci należąca do Biedronki, wystartowała właśnie z oficjalnym sklepem na Allegro.
więcej
|
Wiktoria Gąsiewska w kampanii aplikacji Pogoda Interia
Interia przygotowała nową aplikację pogodową - Pogoda Interia. Będzie ona promowana m.in. przez spoty z udziałem Wiktorii Gąsiewskiej. Akcja realizowana jest przez Grupę Polsat Plus.
więcej
|
PiS w ciągu ostatniego roku mocno stracił w internecie na znaczeniu
Jarosław Kaczyński tydzień temu podczas kongresu Prawa i Sprawiedliwości mówił o słabości PiS w internecie. Ta wypowiedź odbiła się szerokim echem w mediach. - To celna diagnoza. PiS w ciągu ostatniego roku mocno stracił w internecie na znaczeniu - mówi Marcin Wiśniewski, autor analizy przygotowanej przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Eksperci: Pozew Trumpa przeciwko mediom społecznościowym bez szans powodzenia
Prawnicy cytowani w amerykańskich mediach nie dają większych szans na powodzenie pozwu byłego prezydenta Donalda Trumpa przeciwko Facebookowi, Twitterowi i Google'owi ws. cenzury konserwatystów. Eksperci przewidują, że pozew zostanie odrzucony przez sąd.
więcej
|
Mozilla oskarża YouTube. Algorytm rekomendujący klipy naruszające regulamin
Fundacja Mozilla opublikowała wyniki badań, z których wynika, że algorytm rekomendacji w serwisie YouTube odpowiada za rozpowszechniane wielu szkodliwych treści.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|