|
|
|
|
|
|
|
TVP spłaciła 375 mln zł pożyczki od Skarbu Państwa, rolowała obligacje za 205 mln zł
W 2019 i ub.r. Telewizja Polska spłaciła 374,76 mln zł kapitału pożyczki zaciągniętej w połowie 2017 roku od Skarbu Państwa. Wiosną ub.r. o trzy miesiące przesunęła wykup obligacji o wartości 205 mln zł od Banku Gospodarstwa Krajowego, dodatkowo wyemitowała 3-miesięczne papiery dłużne za 95 mln zł.
więcej
|
International Press Institute zaniepokojone projektem nowelizacji ustawy medialnej. ,,PiS idzie po TVN24"
International Press Institute (IPI) opublikowało oświadczenie, w którym stwierdza, że proponowane przez PiS zmiany w ustawie medialnej są wymierzone bezpośrednio w TVN 24.
więcej
|
Od sierpnia kanały MTV zmienią logotypy
Kanały muzyczne amerykańskiego koncernu ViacomCBS na całym świecie od 2 sierpnia będą nadawane z nowymi logotypami. Tego samego dnia stację VH1 zastąpi MTV 00s z teledyskami z lat 2000-2009.
więcej
|
Player.pl kontynuuje ,,Żywioły Saszy - Ogień", trwają prace scenariuszowe nad drugim sezonem
Trwają prace scenariuszowe do drugiego sezonu serialu Player Original „Żywioły Saszy - Ogień” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Prace na planie nowych odcinków najprawdopodobniej wystartują w ciągu kilku najbliższych miesięcy.
więcej
|
Nickelodeon rezygnuje z polskiej koncesji
Choć koncesja dla kanału Nickelodeon Polska kończy się w maju 2022 roku, to nadawca dziecięcej stacji nie będzie się ubiegać o jej przedłużenie. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl koncern ViacomCBS wystąpi o koncesję w Niderlandach lub w Czechach.
więcej
|
TVP Dokument zaczyna serial ,,Tatarzy polscy" w reżyserii Nataszy Ziółkowskiej-Kurczuk
W najbliższą niedzielę TVP Dokument rozpocznie emisję serialu własnej produkcji - „Tatarzy polscy”. Reżyserką i autorką scenariusza jest dokumentalistka Natasza Ziółkowska-Kurczuk.
więcej
|
Canal+ Polska dokupił 16 proc. udziałów Kino Świat
Canal+ Polska przejął 16 proc. udziałów spółki Kino Świat, w której 70 proc. udziałów ma od jesieni 2019 roku. W zarządzie Kino Świat pozostają jego mniejszościowi udziałowcy Tomasz Karczewski i Marcin Piasecki.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do filmu ,,Fuks". Zagrają Maciej Stuhr, Janusz Gajos, Maciej Musiał i Cezary Pazura
Na początku lipca rozpoczęły się zdjęcia do filmu „Fuks 2”, który produkuje House Media Company w koprodukcji z Grupą Polsat. W produkcji wystąpią m.in. Maciej Stuhr, Janusz Gajos, Maciej Musiał, Katarzyna Sawczuk, Sonia Bohosiewicz, Cezary Pazura oraz Paulina Gałązka. Kinowa premiera ma się odbyć w przyszłym roku.
więcej
|
Canal+ będzie transmitował mecze NBA przez kolejne dwa sezony
Na mocy nowej umowy Canal+ Polska będzie pokazywał mecze ligi koszykarskiej NBA w sezonach 2021/22 i 2022/23. Jesienią br. nadawca zacznie emitować magazyn „Basket+”.
więcej
|
Telewizyjne targi BBC Studios Showcase w 2022 roku znów tylko w wersji online
Jedne z największych na świecie targów produkcji telewizyjnej - BBC Studios Showcase - w przyszłym roku znów odbędą się wyłącznie w formie zdalnej. Organizator zapowiada prezentację nowych programów i seriali.
więcej
|
TTV kontynuuje ,,Najgorsze polskie tatuaże", drugi sezon od 30 sierpnia
Od 30 sierpnia TTV emitować będzie drugi sezon programu „Najgorsze polskie tatuaże”.
więcej
|
Nowy program ,,Francja bez tajemnic" od 31 lipca w TVP Kobieta (wideo)
Od 31 lipca TVP Kobieta pokazywać będzie nowy cykl „Francja bez tajemnic”.
więcej
|
Marek Suski o nowelizacji ustawy medialnej: przyszłość projektu w barwach ciemnych, nie mamy poparcia we własnym obozie
- Jak na razie przyszłość projektu medialnego rysuje się raczej w kolorach ciemnych, a może nawet czarnych, skoro nawet we własnym obozie politycznym nie mamy poparcia dla takiego rozwiązania; trudno zrozumieć o co im chodzi, bo zachowują się jakby byli w opozycji, a nie w koalicji - ocenił w środę na antenie TV Republika poseł PiS Marek Suski.
więcej
|
W ,,Pytaniu na Śniadanie" piosenkarka w tęczowej fladze z dedykacją dla LGBT
W środę w „Pytaniu na Śniadanie” w TVP2 słowacka piosenkarka Karin Ann podczas występu pokazała tęczową flagę, a utwór zadedykowała osobom LGBT.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PiS interweniuje w sprawie umowy Biedronki i Poczty Polskiej pozwalająca na handel w niedzielę
Sieć supermarketów „Biedronka” dzięki umowie z Pocztą Polską otworzyła w ostatnią niedzielę kilkadziesiąt sklepów. Interwencję w tej sprawie zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl poseł PiS Jan Mosiński.
więcej
|
Po lodach Ekipa Friza wypromuje artykuły szkolne
Firma Herlitz, producent artykułów szkolnych rozpoczęła współpracę z Ekipą. Jednym z pierwszych wspólnych przedsięwzięć jest seria artykułów papierniczych zaprojektowanych przez członków Ekipy.
więcej
|
RMF FM i Polsat zarobiły najwięcej z rządowych reklam szczepień na covid. Bez wydatków w RASP, Agorze i TVN
Na przełomie ub. i br. rząd przeprowadził dwuetapową, płatną kampanię promująca szczepienia na Covid-19. Za emisję reklam Grupa RMF zarobiła 3 mln zł, a Telewizja Polska ponad 2,4 mln zł - wynika z dokumentów opublikowanych przez Watchdog Polska. Bartosz Węglarczyk zauważył, że w tym samym czasie kierowany przez niego Onet zamieszczał informacje o szczepieniach zupełnie za darmo.
więcej
|
Konsumenci mają coraz wyższe oczekiwania wobec biznesu
Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej środowiskowy wpływ oraz działania prezesa i zarządu. Mimo, że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, to niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów - to główne wnioski z raportu agencji public relations FleishmanHillard.
więcej
|
Modelka z trądzikiem reklamuje Asos
Brytyjska marka odzieży i kosmetyków Asos w internetowej reklamie zamieściła zdjęcie modelki z widocznym na twarzy trądzikiem. Internauci chwalą brand za ciałopozytywność i pokazywanie wizerunków kobiet zbieżnych z rzeczywistością.
więcej
|
Ponad połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych
Obecnie aż 55 proc. osób chciałoby robić zakupy w niedzielę, w tym co trzecia jest zdecydowanie za tym pomysłem - wynika z badania zleconego przez CBRE. Poparcie dla tego pomysłu wzrosło w porównaniu z zeszłym rokiem, kiedy za otwarciem sklepów w niedzielę opowiadało się 51 proc. osób.
więcej
|
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy zmienia się w Politechniką Bydgoską, jest nowe logo
Od września br. Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy przekształci się w Politechniką Bydgoską. W związku ze zmianą nazwy powstała nowa identyfikacja wizualna uczelni. W planach jest także powołanie kolejnego wydziału w strukturach politechniki.
więcej
|
Coty wprowadzi do sklepów bezdotykowe testery perfum
Koncern kosmetyczny Coty w ciągu najbliższego roku wprowadzi do sklepów detalicznych na całym świecie bezdotykowe testery zapachów. Te cyfrowe urządzenia wykorzystują technologię mikrodozowania i pozwalają na zmniejszenie zużycia perfum rozpylanych przez klientów w celu poznania zapachu.
więcej
|
Jan Błachowicz ambasadorem piwa Noszak
Jan Błachowicz, mistrz świata UFC w wadze półciężkiej został ambasadorem piwa Noszak - marki Browaru Zamkowego Cieszyn. Zawodnik podpisał dwuipółletni kontrakt, a jego wizerunek będzie wykorzystywany przez markę w działaniach marketingowych pod hasłem „Witaj Książę!”.
więcej
|
LV Bet przedłuża sponsoring Wisły Płock do 2023 roku
Firma LV Bet Zakłady Bukmacherskie pozostanie oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Wisły Płock. Umowa sponsoringowa pomiędzy klubem a bukmacherem, która wygasała z końcem sezonu 2020/2021, została przedłużona o kolejne dwa lata - do końca rozgrywek 2022/2023.
więcej
|
Noblebet oficjalnym sponsorem Widzewa Łódź
Firma bukmacherska Noblebet została nowym oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Widzew Łódź. Zastąpi LV BET Zakłady Bukmacherskie w nadchodzącym sezonie i będzie wspierać łódzki klub do końca czerwca 2022 r.
więcej
|
Snickers ze specjalną strefą na Pol'and'Rock Festival
Marka Snickers (Mars Wrigley) organizuje specjalną strefę marki z atrakcjami na Pol'and" Rock Festival.
więcej
|
Jan-Krzysztof Duda reklamuje Lenovo
Polski arcymistrz szachowy Jan-Krzysztof Duda rozpoczął współpracę z producentem sprzętu elektronicznego Lenovo.
więcej
|
ZPR Media uruchamia studio do nagrywania wideo podcastów ZPR Media S.A poszerza ofertę o własne studio do nagrywania wideo podcastów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kolporter ucierpiał w epidemii: bez 12 proc. przychodów i 10 mln zł zysku
W ub.r. przychody dystrybutora prasowego Kolporter zmalały o 11,7 proc. do 1,2 mld zł, a jego zysk netto - z 16,11 do 5,5 mln zł. Biznes firmy ucierpiał wskutek ograniczeń po wybuchu epidemii.
więcej
|
Ziemowit Kossakowski zmierzy się z Jasiem Kapelą na gali Fame MMA. ,,Robię to dla pieniędzy"
Były dziennikarz TVP Info Ziemowit Kossakowski jesienią będzie walczył na gali Fame MMA z publicystą „Krytyki Politycznej”, Jasiem Kapelą - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Walka odbywać miałaby się w oktagonie, organizatorem gali jest Marcin Najman. - Bardzo chętnie spuszę łomot temu lewackiemu publicyście - zapowiada w rozmowie z nami Kossakowski.
więcej
|
,,Gazeta Polska" wydrukowała przeprosiny z błędem na okładce
Nie Rafała, a Janusza Wojczala przeproszono na okładce ostatniego wydania „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) za wykorzystanie jego zdjęcia do fotomontażu z napisem „Uchodźcy przynieśli śmiertelne choroby”.
więcej
|
|
|
Przedłużony areszt Kamerzysty, patoyoutuber stanie przed sądem
Szczeciński sąd przedłużył w środę areszt dla mężczyzny oskarżonego o znęcanie się nad osobą z niepełnosprawnością. Według śledczych, wraz z dwiema innymi osobami nakłaniał mężczyznę do wykonywania upokarzających czynności, nagrywał to i umieścił w serwisie YouTube.
więcej
|
Twitter walczy z presją rządów. Żądania usunięcia treści autorstwa 199 dziennikarzy i mediów
Twitter podał w raporcie, że w drugiej połowie 2020 roku otrzymał od rządów różnych krajów żądania usunięcia treści opublikowanych w serwisie przez 199 dziennikarzy oraz mediów. W odpowiedzi Twitter usunął jedynie 5 wpisów pochodzących od dziennikarzy i wydawców.
więcej
|
Rośnie popularność TikToka. Liczba instalacji przekroczyła 3 miliardy
Społecznościowa aplikacja TikTok szybko przyciąga nowych użytkowników – wynika z danych firmy Sensor Tower. W drugim kwartale 2021 roku zanotowano 205 mln nowych instalacji TikToka, co oznacza że globalna liczba użytkowników platformy przekracza obecnie 3 miliardy.
więcej
|
Przełom w sztucznej inteligencji. Dzięki niej roboty same dostosują się do zmieniających się warunków
Trudne i nieznane tereny nie będą już problemem dla robotów poruszających się na nogach. Naukowcy opracowali nową technologię Rapid Motor Adaptation. Dzięki niej roboty będą w stanie szybko dostosować się do zmieniających się warunków w rzeczywistym świecie.
więcej
|
Netflix szykuje drugi sezon "Sexify", premiera w 2022 roku
Platforma Netflix ogłosiła, że powstanie drugi sezon polskiego serialu "Sexify". Premiera w przyszłym roku.
więcej
|
Gmail pokaże loga zweryfikowanych nadawców w poczcie przychodzącej. Chce walczyć z oszustwami
Wkrótce w usłudze pocztowej Gmail pojawi się nowa funkcja ułatwiająca walkę ze spamem i oszustwami internetowymi – zapowiada Google. Chodzi o mechanizm zwany w skrócie BIMI, w ramach którego maile od zweryfikowanych przez Google nadawców będą oznaczane ich autentycznym logo.
więcej
|
Gemius: wpływy 11 proc. w górę, koszty wzrosły o 7 proc., podwojona strata
Spółka Gemius SA zwiększyła w 2020 roku wpływy sprzedażowe o 11 proc. względem 2019 roku, a koszty operacyjne firmy wzrosły w tym okresie o 7,2 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Firma niemal podwoiła stratę - do 8,7 mln zł, co tłumaczy inwestycjami w jednoźródłowe badania mediów.
więcej
|
Netflix z nowościami dla rodzin. TOP 10 tytułów dla dzieci i e-maile z inspiracjami
Netflix wprowadza dwie nowe funkcje opracowane z myślą o rodzinach. Mają one pomóc im we wzmacnianiu więzi, np. dzięki wspólnemu odkrywaniu nowych tytułów. W serwisie pojawił się ranking najpopularniejszych tytułów dla dzieci, a co dwa tygodnie na adresy e-mailowe platforma roześle biuletyn z inspiracjami.
więcej
|
Zakazy stadionowe w Wielkiej Brytanii dla obrażających piłkarzy w social mediach
Na osoby, które w internecie znieważają piłkarzy z pobudek rasistowskich, będą nakładane zakazy stadionowe - zapowiedział w środę brytyjski premier Boris Johnson. To reakcja na falę obelg w stronę trzech czarnoskórych reprezentantów Anglii po finale mistrzostw Europy.
więcej
|
Skarga przeciw WhatsApp na nową politykę prywatności. "Konsumenci nie wiedzą, na co się zgadzają"
Europejska Organizacja Konsumencka złożyła skargę na nową politykę prywatności WhatsApp. Niedawno ten popularny komunikator wprowadził duże zmiany w zasadach przetwarzania danych swoich użytkowników.
więcej
|
Niewyłączone mikrofony przeszkadzają 66 proc. uczestnikom spotkań online
Prawie połowa uczestników spotkań online uważa, że włączanie kamery podczas ich trwania to oznaka szacunku - wynika z badania ClickMeeting. Co piątego badanego rozprasza, gdy prowadzący spotkanie nie patrzy w kamerę.
więcej
|
Niemal 70 proc. Polaków z różnych grup wiekowych kupuje w internecie
Niemal 70 proc. Polaków z różnych grup wiekowych kupuje online - wynika z najnowszego badania na potrzeby raportu „Polaków portfel własny: nowa normalność". Wskazano, że co trzeci z nas zamawia w ten sposób książki, a co czwarty posiłki z restauracji.
więcej
|
Krzysztof Stanowski prowadzi 24-godzinny odcinek Hejt Parku
Na Kanale Sportowym extra o godzinie 12:00 rozpoczął się specjalny odcinek programu Hejt Park, który potrwa aż 24 godziny. Program poprowadzi Krzysztof Stanowski.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Konsumenci mają coraz wyższe oczekiwania wobec biznesu
Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej środowiskowy wpływ oraz działania prezesa i zarządu. Mimo, że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, to niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów - to główne wnioski z raportu agencji public relations FleishmanHillard.
więcej
|
Gemius: wpływy 11 proc. w górę, koszty wzrosły o 7 proc., podwojona strata
Spółka Gemius SA zwiększyła w 2020 roku wpływy sprzedażowe o 11 proc. względem 2019 roku, a koszty operacyjne firmy wzrosły w tym okresie o 7,2 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Firma niemal podwoiła stratę - do 8,7 mln zł, co tłumaczy inwestycjami w jednoźródłowe badania mediów.
więcej
|
Ponad połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych
Obecnie aż 55 proc. osób chciałoby robić zakupy w niedzielę, w tym co trzecia jest zdecydowanie za tym pomysłem - wynika z badania zleconego przez CBRE. Poparcie dla tego pomysłu wzrosło w porównaniu z zeszłym rokiem, kiedy za otwarciem sklepów w niedzielę opowiadało się 51 proc. osób.
więcej
|
Niemal 70 proc. Polaków z różnych grup wiekowych kupuje w internecie
Niemal 70 proc. Polaków z różnych grup wiekowych kupuje online - wynika z najnowszego badania na potrzeby raportu „Polaków portfel własny: nowa normalność". Wskazano, że co trzeci z nas zamawia w ten sposób książki, a co czwarty posiłki z restauracji.
więcej
|
|
|
Konsumenci mają coraz wyższe oczekiwania wobec biznesu
Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej środowiskowy wpływ oraz działania prezesa i zarządu. Mimo, że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, to niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów - to główne wnioski z raportu agencji public relations FleishmanHillard.
więcej
|
Ruszył Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR
Na rynku public relations powstała inicjatywa - Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR). Instytucjonalne i organizacyjne wsparcie Klubowi zapewnia Związek Firm Public Relations. W inicjatywę włączyły się takie firmy jak Google, Allegro, Facebook, Unilever czy Samsung.
więcej
|
Schneider Electric Polska wybiera w przetargu d*fusion communication
Firma Schneider Electric Polska, będąca cyfrowym partnerem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i wydajności energetycznej, rozpoczęła współpracę w zakresie usług public relations i social media z agencją d*fusion communication.
więcej
|
Refurbed klientem K+PR
Agencja Komunikacja+PR z Grupy Komunikacja Plus rozpoczęła współpracę z marketplacem Refurbed.
więcej
|
|
|