|
|
|
|
|
|
|
Platforma TVP z kanałem w 4K. Kurski: Polacy otrzymają za darmo funkcjonalności, za które płacą
W 2022 roku rozpocznie działalność naziemno-internetowa platforma cyfrowa Telewizji Polskiej. Prezes TVP Jacek Kurski zdradził portalowi Wirtualnemedia.pl, że jej oferta będzie alternatywą dla operatorów płatnej telewizji. Atutem platformy ma być kanał TVP 4K z m.in. serialami i programami rozrywkowymi.
więcej
|
350 godzin transmisji z Tokio w TVP. Szkolnikowski: Wysyłamy rekordową liczbę ekip reporterskich
Telewizja Polska ma prawo do 350 godzin transmisji ze zbliżających się igrzysk olimpijskich w Tokio. W czwartek przedstawiono szczegóły dotyczące m.in. ramówki i obsługi tej imprezy. Poinformowano również o podpisaniu umowy z Polskim Komitetem Olimpijskim.
więcej
|
Canal+ wygasza usługę nc+ GO
Od 19 lipca abonenci platformy satelitarnej Canal+ stracą możliwość oglądania kanałów z usługi nc+ Go na dwóch urządzeniach jednocześnie. Będą mogli za to oglądać na dwóch urządzeniach treści z usługi Canal+ online.
więcej
|
Samuel Pereira ubolewa, że zasugerował przyjęcie łapówki przez Tomasza Grodzkiego
Redaktor naczelny portalu TVP.info Samuel Pereira opublikował na Twitterze ubolewanie za wpis, w którym stwierdził, że marszałek Senatu Tomasz Grodzki przyznał, że przyjął łapówkę w kopercie. To efekt ugody zawartej po tym, jak Grodzki oskarżył Pereirę z art. 212 Kodeksu karnego o zniesławienie.
więcej
|
Discovery pokaże igrzyska olimpijskie w całości w Playerze. 500 godzin relacji w Eurosporcie
TVN Grupa Discovery pokaże 3,5 tys. godzin transmisji z Letnich Igrzysk Olimpijskich w Playerze i 500 godzin w kanałach Eurosport 1 i Eurosport 2. W Tokio grupa będzie mieć trzech reporterów. - Wykorzystamy cały potencjał i międzynarodowy zasięg Discovery oraz lokalną silę TVN Grupa Discovery, aby opowiedzieć niesamowite olimpijskie historie tak wielu widzom, jak to tylko możliwe - komentuje Dorota Żurkowska, dyrektor Eurosportu w Polsce.
więcej
|
,,Wakacyjna trasa Dwójki" zyskała 390 tys. widzów, TVP2 liderem rynku
Koncerty w ramach tegorocznej edycji „Wakacyjnej trasy Dwójki” po trzech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,59 mln osób, o 390 tys. widzów więcej niż przed rokiem. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP ma ofertę reklamową na igrzyska w Tokio: 2 mln zł za pakiet sponsorski
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przedstawiło ofertę reklamową przygotowaną na nadchodzące letnie igrzyska olimpijskie Tokio 2020. Najwięcej - 2 mln zł netto - trzeba zapłacić za pakiet sponsorski obejmujący emisję 1500 billboardów.
więcej
|
Bez Adama Strycharczuka w jury ,,Twoja twarz brzmi znajomo 15", Adam Zdrójkowski kolejnym uczestnikiem
W 15. edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jurorem nie będzie Adam Strycharczuk. Kolejnym zapowiedzianym przez Polsat uczestnikiem będzie Adam Zdrójkowski. Cykl będzie można oglądać w jesiennej ramówce.
więcej
|
Borek o odsunięciu Szpakowskiego od komentowania finału Euro: ,,Chciałbym, żeby zabrał głos"
- Chciałbym, żeby Darek Szpakowski, z którym rozmawiałem kilka razy, zajął publicznie stanowisko. Bo najłatwiej jest zadzwonić do pięciu kolegów, by ktoś napisał jakiś tekst. To jest w ogóle głupie - mówił w programie "Hejt Park" Mateusz Borek, komentujący finałowy mecz Euro 2020 w Telewizji Polskiej.
więcej
|
Nowy program ,,Walk the line. Prosto do celu" od 30 sierpnia w TTV
30 sierpnia w TTV zadebiutuje nowy program „Walk the line. Prosto do celu”, który będzie nadawany w poniedziałkowym i wtorkowym prime-time.
więcej
|
Telewizja Polska z ofertą reklamową dla małych i średnich firm
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przygotowało specjalną ofertę dla małych i średnich firm zainteresowanych promocją na jej antenach. W lipcu i sierpniu proponuje im pakiety "Letni debiut w TVP".
więcej
|
Bartosz Kwiatek wśród prowadzących ,,Wydarzeń 12:50"
Bartosz Kwiatek w czwartek po raz pierwszy poprowadził „Wydarzenia 12:50”, które nadawane są w Polsacie i Polsacie News.
więcej
|
Eleven Sports pokaże Formułę 1 na torze w Silverstone w odświeżonej formule
W najbliższy weekend widzowie Eleven Sports będą mogli śledzić rywalizację kierowców Formuły 1 na torze Silverstone. Zmagania o Grand Prix Wielkiej Brytanii zostaną przeprowadzone w nowym formacie, dzięki czemu każdego dnia walka będzie toczyła się o istotną stawkę.
więcej
|
,,Co robimy w ukryciu 2" od 26 lipca w FOX (wideo)
W poniedziałek, 26 lipca w FOX odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu „Co robimy w ukryciu”.
więcej
|
Nowy serial ,,Sceny z życia małżeńskiego" we wrześniu w HBO i HBO GO, Oscar Isaac oraz Jessica Chastain w rolach głównych (wideo)
We wrześniu do oferty HBO i HBO GO trafi nowy serial „Sceny z życia małżeńskiego”, który został oparty na podstawie klasycznej już historii autorstwa Ingmara Bergmana.
więcej
|
TVN24 w spocie przypomina słowa Kaczyńskiego o mediach i afery rządów PiS (wideo)
TVN24 opublikował spot przytaczający słowa Jarosława Kaczyńskiego o kontrolnej funkcji mediów oraz afery i protesty z okresu rządów Zjednoczonej Prawicy.
więcej
|
Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mediacom Warszawa bez 10,6 proc. wpływów i z 2,8 mln zł zysku
W ub.r. agencja mediowa Mediacom Warszawa (należy do koncernu WPP) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 10,6 proc. do 723,71 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,85 do 2,83 mln zł.
więcej
|
TVP ma ofertę reklamową na igrzyska w Tokio: 2 mln zł za pakiet sponsorski
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przedstawiło ofertę reklamową przygotowaną na nadchodzące letnie igrzyska olimpijskie Tokio 2020. Najwięcej - 2 mln zł netto - trzeba zapłacić za pakiet sponsorski obejmujący emisję 1500 billboardów.
więcej
|
Google nagrodzi za kampanie na YouTube
Google ogłosiło pierwszą polską edycję konkursu YouTube Works Awards. Nagrodzeni zostaną w nim marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube.
więcej
|
Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort
Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. Działania przygotowały Saatchi&Saatchi, Sales&More i Spot&Dot, Lucky Luciano i Insignia.
więcej
|
Szymon Szmigiel: z CDA do Channel Factory
Po ponad trzech latach Szymon Szmigiel kończy współpracę z biurem reklamy serwisu wideo CDA. Przechodzi do firmy Channel Factory, zajmującej się reklamą na YouTube.
więcej
|
Nestle chce wprowadzić do oferty mięso produkowane w laboratorium
Koncern spożywczy Nestle rozpoczął współpracę ze startupem Future Meat Technologies Ltd. z Izraela. Efektem tej kooperacji ma być wprowadzenie do oferty mięsa produkowanego w laboratorium.
więcej
|
Lufthansa będzie używać tylko neutralnych płciowo określeń. Nigdy więcej ,,panie i panowie"
Lufthansa Group stara się być bardziej inkluzywna. Grupa lotnicza pracuje nad tym od jakiegoś czasu, zmiany zostaną wkrótce wdrożone. Polegają przede wszystkim na zrezygnowaniu ze stosowania określających płeć powitań "panie" i "panowie".
więcej
|
Telewizja Polska z ofertą reklamową dla małych i średnich firm
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przygotowało specjalną ofertę dla małych i średnich firm zainteresowanych promocją na jej antenach. W lipcu i sierpniu proponuje im pakiety "Letni debiut w TVP".
więcej
|
Pokaz mody Tomasza Ossolińskiego na inaugurację kampanii Electrolux "Pierz, susz, noś dłużej"
Electrolux rusza z nową odsłoną kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, w której inspiruje do proekologicznych wyborów i pokazuje jak poprzez drobne zmiany zachowań dbać o środowisko naturalne. W ramach akcji marka uruchamia w Gdańsku Strefę Electrolux, którą zainauguruje pokaz mody Tomasza Ossolińskiego. Kampanię przygotowują Cut The Mustard, Zenith i Awena.
więcej
|
Dentsu sprzedaje swoją główną siedzibę w Tokio
Holding reklamowy Dentsu zawarł przedwstępną umowę na sprzedaż budynku swojej siedziby głównej w Tokio. To element szerszej restrukturyzacji biznesu koncernu.
więcej
|
"Wiem, że dobrze jem" - Katarzyna Bosacka w nowej reklamie Bakomy (wideo)
„Wiem, że dobrze jem” - to nowa platforma komunikacyjna marki jogurtów Bakoma Naturalny Gęsty przygotowana przez agencję H2O Creative. Twarzą kampanii została Katarzyna Bosacka.
więcej
|
OTCF rusza z kampanią olimpijską marki 4F (wideo)
Należąca do OTCF marka 4F, sponsor ośmiu kadr narodowych na Olimpiadzie w Tokio, wystartowała z kampanią wizerunkową w telewizji, digitalu i kinie. Jej realizacją zajęły się agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).
więcej
|
Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu reklamują Konto Jakże Osobiste Alior Banku
Alior Bank rozpoczął kampanie z influencerami promującą Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną Alior Mobile. W akcję zaangażowani zostali youtuberzy Grupy Filmowej Darwin oraz blogerki: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu oraz W kawiarence. Za koncepcję i realizację działań odpowiadają Agencja PZL oraz Buzzgrow.
więcej
|
Nikodem Witkowski head of creative w Unilever Polska
Unilever Polska, właściciel takich marek, jak Dove, Axe, Big Milk utworzył nowe stanowisko head of creative. Funkcję tę powierzono Nikodemowi Witkowskiemu, który z firmą związany jest od 2019 roku.
więcej
|
Adobe klientem agencji Reprise
Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Reprise, należącą do Mediabrands dołączyła firma Adobe Polska.
więcej
|
Aztorin dalej oficjalną marką zegarków Ekstraklasy
Na dwa kolejne sezony rozgrywek przedłużona zostaje umowa pomiędzy Ekstraklasą a Aztorin - oficjalną marką zegarków ligi.
więcej
|
ZPR Media uruchamia studio do nagrywania wideo podcastów ZPR Media S.A poszerza ofertę o własne studio do nagrywania wideo podcastów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" powołała grupę projektową, zajmie się wydzieleniem tytułu do osobnej spółki
Kierownictwo „Gazety Wyborczej” powołało trzyosobową grupę projektową, która ma przeprowadzić proces wydzielenia tytułu do spółki zależnej Agory. W jej skład weszli Joanna Mosiej-Sitek (liderka), Miłosz Malinowski i Piotr Stasiński - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paweł Napieralski za Marka Rodwalda prezesem poznańskiego oddziału Polska Press
Prezesem poznańskiego oddziału Polska Press od czwartku jest Paweł Napieralski. Dotychczasowy szef regionu, Marek Rodwald, odchodzi z firmy.
więcej
|
50 organizacji twórców chce, aby opłata reprograficzna objęła smartfony
Ponad 50 organizacji twórców podpisało apel w sprawie ustawy o uprawnieniach artysty zawodowego. Chcą, aby opłatą reprograficzną objąć smartfony. „Symboliczna opłata od nich powinna stanowić podstawę systemu wsparcia dla artystów” - uważają.
więcej
|
W Ostrowie Wielkopolskim ruszy oddział serwisu NaszeMiasto.pl. ,,Sukces Marcina Wątrobińskiego"
Wydawany przez Polska Press „Głos Wielkopolski” uruchomi w sierpniu serwis NaszeMiasto.pl dla Ostrowa Wielkopolskiego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - To tak naprawdę sukces Marcina Wątrobińskiego, który w ciągu miesiąca doprowadził do reaktywacji - mówi nam Wojciech Wybranowski, redaktor naczelny dziennika. Wkrótce kolejne serwisy mają debiutować w następnych miastach Wielkopolski.
więcej
|
Zmarł holenderski dziennikarz śledczy postrzelony w zeszłym tygodniu
Holenderski dziennikarz śledczy Peter R. de Vries nie żyje - podała telewizja RTL News. De Vries w minionym tygodniu został postrzelony w Amsterdamie. De Vries zmarł w szpitalu w wyniku odniesionych ran. Miał 64 lata.
więcej
|
UOKiK przeprowadzi badanie rynku przed decyzją ws. kupna Edipresse Polska przez Burdę
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapowiedział, że w sprawie przejęcia Edipresse Polska przez Burda Media Polska, konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
więcej
|
Setki tys. zł na promocję Puszcza.tv w mediach Tomasza Sakiewicza
Fundacja Niezależne Media, której współzałożycielem jest Tomasz Sakiewicz, z dotacji na Puszcza.tv wydała setki tys. zł na promocję serwisu w mediach związanych z Sakiewiczem, m.in. Niezalezna.pl, „Gazecie Polskiej” i „Gazecie Polskiej Codziennie”.
więcej
|
|
|
Polska influencerka sprzedała wirtualną miłość za prawie milion złotych
Działająca na TikToku influencerka Marti Renti sprzedała niezamienny token cyfrowy (NFT) za 969 937 zł.
więcej
|
Krzysztof Stanowski przez całą dobę prowadził "Hejt Park". Zebrał w tym czasie ponad 340 tys. zł
24 godziny trwał specjalny odcinek "Hejt Parku", internetowego programu Krzysztofa Stanowskiego na Kanale Sportowym Extra. W tym czasie dziennikarz rozmawiał z gośćmi w studiu, odbierał telefony od widzów i zbierał pieniądze na cele charytatywne. "Dziękuję wszystkim, którzy oglądali, wpłacali, ale w szczególności tym, którzy mi o różnych dziwnych porach towarzyszyli w studiu" - napisał Stanowski po zakończeniu programu.
więcej
|
Wydawca wPolityce.pl przeprasza Węglarczyka i Stankiewicza za sugerowanie im działań destabilizujących państwo
Portal wPolityce.pl (Fratria) zamieścił w czwartek przeprosiny dla redaktora naczelnego Onetu Bartosza Węglarczyka oraz publicysty tego portalu Andrzeja Stankiewicza za przypisywanie im działań prowadzonych "na rzecz Berlina i Moskwy". Chodzi o tekst z 2018 roku, którym wPolityce.pl odpowiadało na materiał z Onetu. - Pozwę każdego, kto będzie mi wmawiał, kto jest patriotą, a kto nie – komentuje Węglarczyk.
więcej
|
Video Brothers ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 2,5 mln zł zysku
Spółki Video Brothers i Video Brothers Music zajmujące się obsługą treści wideo i muzycznych w ub.r. zanotowały łącznie 7,59 mln zł przychodów sprzedażowych, o 25,3 proc. niż ta pierwsza rok wcześniej, oraz 2,55 mln zł zysku netto.
więcej
|
Brand24 z piątku z rzędu wzrostowym kwartałem, zyskał 127 klientów
Na koniec czerwca br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Bran24 miała 3 737 aktywnych klientów, o 127 więcej niż na koniec marca br. To piąty z rzędu kwartał, w którym liczba jej klientów się zwiększyła.
więcej
|
Google nagrodzi za kampanie na YouTube
Google ogłosiło pierwszą polską edycję konkursu YouTube Works Awards. Nagrodzeni zostaną w nim marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube.
więcej
|
Twitter wycofuje Fleets
Z Twittera wkrótce zniknie funkcjonalność Fleets, podobna do Stories z Facebooka i Instagrama. Nie spełniła ona oczekiwań zarządzających serwisem.
więcej
|
Netflix wejdzie na rynek gamingowy. Zatrudnił byłego szefa EA i Facebooka
Netflix utworzył nowe stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju gier. Objął je Mike Verdu, były wiceprezes Facebooka i dyrektor Electronic Arts. Spekuluje się, że platforma szykuje się w tej sposób na ekspansję na rynku gamingowym.
więcej
|
Allegro wprowadza konta rodzinne
Platforma Allegro wprowadza nową funkcjonalność - konto rodzinne Allegro Family. Może z niego korzystać do 10 osób.
więcej
|
Gdański sąd stracił kontrolę na fanpage'em - seria wpisów kulinarnych
Na facebookowym fanpage’u Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe od kilku dni pojawiają się dziwaczne wpisy, m.in. z przepisami kulinarnymi w języku wietnamskim. Pracownicy sądu stracili kontrolę nad profilem, sprawę zgłoszono już prokuraturze.
więcej
|
Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej |
|
|