|
|
|
|
|
|
|
Koniec marek Cyfrowy Polsat i Ipla, czas na Polsat Box. "Rebranding dobrze przemyślany"
Grupa Polsat Plus w ramach rebrandingu wprowadzi nowe nazwy Polsat Box (zamiast Cyfrowego Polsatu), Polsat Box GO (zamiast Ipli) i Polsat GO. Zdaniem ekspertów marketingowych to dobry strategicznie ruch, który wpisuje się w aktualne trendy. - Polsat Box to bardzo uniwersalna i neutralna nazwa, która ani nie oferuje konsumentowi wartości dodanej, ani nie wzmacnia unikatowości oferty. Ale też nie niesie za sobą żadnych zagrożeń - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Adam Samsel, strategy director w K2 Create.
więcej
|
Polsat najwyżej ocenianą telewizją naziemną. Widzowie pozbyliby się najchętniej Trwam i TVP Info
Ponad połowa polskich widzów jest zadowolona z oferty telewizji naziemnej - wynika z cyklicznego badania domu mediowego Wavemaker. Polsat jest najwyżej ocenianą stacją nadawaną naziemnie, a kanały TVP i TV Trwam zdominowały czołówkę rankingu stacji, które widzowie zastąpiliby innymi.
więcej
|
Nowy serial ,,Skazana" od 31 sierpnia w Player.pl (teaser)
We wtorek, 31 sierpnia w serwisie Player.pl odbędzie się premiera nowego serialu „Skazana”. W główną rolę wciela się Agata Kulesza, obok niej występują m.in. Michał Czernecki, Bartłomiej Topa i Aleksandra Adamska.
więcej
|
KRRiT bez decyzji ws. koncesji TVN24 przed posiedzieniem Sejmu. Holland, Lempart i Środa apelują do wiceprezydentki USA
Barbara Labuda, Agnieszka Holland, Marta Lempart, Danuta Kuroń, Monika Płatek i Magdalena Środa zaapelowały do wiceprezydentki USA Kamali Harris w obronie TVN. Jak piszą, realizacja Lex TVN sprawi, że „jedynym źródłem informacji pozostanie telewizja publiczna”. Tymczasem KRRiT dalej nie podjęła decyzji czy przedłuży wygasającą we wrześniu koncesje TVN24.
więcej
|
Canal+ ma 22,1 mln abonentów
Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln.
więcej
|
Telewizja Puls będzie współpracować z domem mediowym Mediacore
Telewizja Puls podpisała umowę z domem mediowym Mediacore, który będzie odpowiadać za obsługę reklamową kanałów TV Puls i Puls 2.
więcej
|
Krzysztof Skiba prawomocnie wygrał proces z TVP ws. "moralnej odpowiedzialności" za śmierć Adamowicza
Gdański Sąd Apelacyjny podtrzymał w czwartek decyzję Sądu Rejonowego i oddalił wniosek Telewizji Polskiej, która pozwała Krzysztofa Skibę za słowa o jej „moralnej odpowiedzialności” za śmierć Pawła Adamowicza. - Nie mogłem tego morderstwa skomentować inaczej - tłumaczy muzyk.
więcej
|
Jakub Kręcidło dołącza do Canal+ Sport
Dziennikarz sportowy Jakub Kręcidło dołącza do redakcji Canal+ Sport. Od sierpnia 2021 będzie komentował spotkania LaLiga Santander, PKO BP Ekstraklasy oraz NBA.
więcej
|
Na widowni show Polsatu zasiądą tylko zaszczepieni przeciwko koronawirusowi
Agencja PublicoTV poszukuje osób, które zasiądą na widowni podczas nagrania programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. W show Polsatu będą mogli wziąć udział osoby, które przyjęły przynajmniej jedną dawkę szczepionki przeciwko koronawirusowi.
więcej
|
Jarosław Starczewski w zarządzie UPC Polska. Odpowiada za rozwój pionu B2B
Z początkiem sierpnia do zarządu UPC Polska dołącza Jarosław Starczewski, obejmując nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju biznesu. Przejmie odpowiedzialność za obszar B2B, w tym segmenty SE, ML oraz WHS, a także rozwój rynku i ekspansję.
więcej
|
Donald Tusk apeluje do TVP: promocja szczepień zamiast lekcji niemieckiego z moim udziałem
- Gdybyście państwo, zwracam się do TVP Info, połowę tego czasu, który od kilku tygodni poświęcacie na lekcje niemieckiego z moim udziałem przeznaczyli na promocję szczepień - zasugerował przewodniczący Platformy Obywatelskiej Donald Tusk. Krytycznie ocenił rządową kampanię ze znanymi osobami, obecnie prowadzoną pod hasłem „Ostatnia prosta”. Tuskowi odpowiedział dyrektor TAI, Jarosław Olechowski: - Odnoszę wrażenie, że Donald Tusk nie wie, co mówi.
więcej
|
Serial brazylijski ,,Paloma" w TTV
Od 16 sierpnia na antenie TTV zadebiutuje nowy brazylijski serial – „Paloma”. To historia kobiety, która dowiaduje się, że zostało jej jedynie kilka miesięcy życia. Premierowe odcinki będą emitowane od poniedziałku do piątku o godz. 14:35. Seria dostępna również będzie w serwisie Player.pl.
więcej
|
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów o 21 proc., zysk dwukrotnie w górę
Według wstępnych danych w pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów o 21 proc. do 118,96 mln zł i zysku netto z 9,35 do 18,91 mln zł. W br. dostanie 870 tys. funtów dywidendy od spółki zależnej Filmbox International.
więcej
|
Polsat Box zastąpi marki Cyfrowy Polsat i Ipla
W ramach rebrandingu marek Grupy Polsat Plus (poprzednio Cyfrowy Polsat) z rynku znikną nazwy Cyfrowy Polsat, Cyfrowy Polsat GO i Ipla, zostaną zastąpione przez Polsat Box, Polsat Box GO i Polsat GO.
więcej
|
Prezydent Tunezji odwołał prezesa telewizji publicznej
Prezydent Kais Saied, który w niedzielę zawiesił parlament i zdymisjonował rząd, odwołał w środę dotychczasowego prezesa telewizji publicznej Mohameda al-Dahacha i powierzył kierowanie telewizją tymczasowemu administratorowi.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koniec marek Cyfrowy Polsat i Ipla, czas na Polsat Box. "Rebranding dobrze przemyślany"
Grupa Polsat Plus w ramach rebrandingu wprowadzi nowe nazwy Polsat Box (zamiast Cyfrowego Polsatu), Polsat Box GO (zamiast Ipli) i Polsat GO. Zdaniem ekspertów marketingowych to dobry strategicznie ruch, który wpisuje się w aktualne trendy. - Polsat Box to bardzo uniwersalna i neutralna nazwa, która ani nie oferuje konsumentowi wartości dodanej, ani nie wzmacnia unikatowości oferty. Ale też nie niesie za sobą żadnych zagrożeń - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Adam Samsel, strategy director w K2 Create.
więcej
|
Telewizja Puls będzie współpracować z domem mediowym Mediacore
Telewizja Puls podpisała umowę z domem mediowym Mediacore, który będzie odpowiadać za obsługę reklamową kanałów TV Puls i Puls 2.
więcej
|
Od września nowe ostrzeżenia i zasady dla reklamodawców w Google Ads
21 września br. Google wprowadzi nowy system oparty na ostrzeżeniach, który ma być egzekwowany wobec reklamodawców, którzy wielokrotnie naruszają zasady Google Ads.
więcej
|
Superbet sponsorem głównym Górnika Zabrze
Firma bukmacherska Superbet została sponsorem głównym klubu piłkarskiego Górnik Zabrze. Umowa została podpisana na dwa lata z opcją przedłużenia na kolejne sezony.
więcej
|
TVP w przetargu szuka firmy do obsługi loterii
Telewizja Polska wybierze w przetargu firmę, która zajmie się na jej zlecenie organizacją i obsługą loterii audiotekstowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok.
więcej
|
400 tys. euro grzywny dla Monsanto za nielegalne pozyskiwanie danych m.in. dziennikarzy
Francuski urząd ochrony danych osobowych CNIL ukarał grzywną 400 tys. euro amerykański koncern biotechnologiczny Monsanto za nielegalne gromadzenie danych osób publicznych, dziennikarzy i aktywistów, by skłonić opinię publiczną do poparcia jego kontrowersyjnych pestycydów.
więcej
|
PiS chce, żeby sklepy z usługami pocztowymi były zamknięte w niedziele. Projekt zmiany przepisów w Sejmie
Do Sejmu został wniesiony projekt nowelizacji ustawy o ograniczeniu handlu w niedzielę i święta, który ma wyeliminować nieprawidłowe stosowania wyłączeń od zakazu - wynika z informacji na stronie Sejmu. Przedstawicielem wnioskodawców jest Janusz Śniadek z PiS.
więcej
|
Krystyna Czubówna użycza głosu w kampanii Otwartych Klatek
Stowarzyszenie Otwarte Klatki opublikowało spot przedstawiający warunki chowu kurczaków brojlerów, którego narratorką jest Krystyna Czubówna. Film jest częścią kampanii „Frankenkurczak", mającej na celu poprawę losu kurczaków hodowanych na mięso.
więcej
|
Łowicz reklamowany na melodię "Everybody" Backstreet Boys (wideo)
Grupa Maspex reklamuje w nowej kampanii sosy Łowicz. Promuje je spot zatytułowany "Więcej warzyw" do melodii znanego hitu Backstreet Boys "Everybody". Za kampanię odpowiadają agencje 2012 i Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Podwójna Dorota Szelągowska reklamuje farby Magnat Ceramic (wideo)
Trwa kampania z udziałem Doroty Szelągowskiej, gospodyni programów wnętrzarskich w stacjach TVN Grupy Discovery promująca farby Magnat Ceramic (produkowane przez przez FFiL Śnieżka).
więcej
|
Kultowy fotel IKEA w polskiej odsłonie z okazji 60-lecia firmy
Z okazji 60-lecia obecności w Polsce IKEA wprowadza do sprzedaży nową odsłonę kolekcji mebli Huslia. Jest to limitowana seria produktów, inspirowanych tradycyjnymi łowickimi wzorami, które będzie można jedynie w naszym kraju. To element kampanii, której celem było przybliżenie historii oraz istoty tej długoletniej przyjaźni.
więcej
|
PKN Orlen: 4,1 mld zł zysku w pierwszym półroczu 2021
PKN Orlen zanotował w pierwszym półroczu 2021 r. zysk w wysokości 4,116 mld zł wobec 2,123 mld przed rokiem - podała spółka w czwartkowym komunikacie. W II kwartale 2021 r. Orlen zanotował historycznie rekordowy wynik operacyjny EBITDA LIFO na poziomie 3,2 mld zł.
więcej
|
Uniqa reklamuje ubezpieczenia mieszkań i domów (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona tegorocznej kampanii firmy ubezpieczeniowej Uniqa z cyklu "Pomyśl, ile można zdziałać razem". Po odsłonie wizerunkowej oraz kampanii promującej ubezpieczenia komunikacyjne, działania skupione są wokół ubezpieczeń mieszkaniowych.
więcej
|
PiS w spocie odpowiada na słowa Donalda Tuska o ruskim ładzie (wideo)
Prawo i Sprawiedliwość opublikowało w czwartek w mediach społecznościowych spot,w którym atakuje Donalda Tuska. PiS zarzuca byłemu premierowi prorosyjskość: "wie pan sporo o "ruskim ładzie", bo sam go pan wprowadzał; Polska się zmieniła i rosyjskich porządków tu nie będzie" - mówi w spocie lektor.
więcej
|
Grzegorz Kłusek szefem nowego biznesu w Dziadku do orzechów
Grzegorz Kłusek po ponad roku pracy w agencji reklamowej Dziadek do orzechów awansował na stanowisko head of new business.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press z 98 mln zł kwartalnych wpływów i 5 mln zł straty, Orlen wycenia firmę na 200 mln zł
W drugim kwartale br. Polska Press zapewniło grupie PKN Orlen 98 mln zł przychodów i 5 mln zł straty netto. Państwowy koncern aktywa wydawnictwa wycenił na 200 mln zł netto.
więcej
|
Koniec magazynu ,,Gala". ,,Nie udało się stworzyć mediów społecznościowych wokół tytułu"
Burda Media Polska rezygnuje z wydawania dwutygodnika „Gala”. - „Vivie!” i „Party” udało się zbudować media społecznościowe wokół tytułów, a „Gali” to się chyba nie udało. Bez internetu pisma drukowane prawie nie istnieją - ocenia Zbigniew Napierała.
więcej
|
Media wspierające PiS z reklamami państwowych spółek. "To decyzja polityczna, a nie merytoryczna"
- Wyraźnie widać, jak szerokim strumieniem płyną pieniądze ze spółek skarbu państwa do mediów sprzyjających władzy. Sumy nie są powiązane z liczbą sprzedawanych egzemplarzy czy popularnością konkretnego tytułu na rynku - przyznaje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prof. Tadeusz Kowalski, ekonomista i medioznawca z UW. W ten sposób odnosi się do danych, z których wynika, że media sprzyjające obecnej władzy poprawiły w ostatnim roku swoje wyniki finansowe.
więcej
|
Dziennikarzowi ,,Gazety Radomszczańskiej" grożono śmiercią. ,,Traktujemy to bardzo poważnie"
Nieznana osoba groziła śmiercią dziennikarzowi „Gazety Radomszczańskiej” (Mepress) po artykule na temat ciąży 15-letniej podopiecznej placówki wychowawczej. - Sprawę zgłosiliśmy na policję, traktujemy to poważnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Andrysiak, wydawca pisma.
więcej
|
Wyborcza.pl z wyższą ceną promocyjną dla nowych subskrybentów
4,9 zł, a nie jak dotąd 1 zł, kosztują pierwsze cztery tygodnie subskrypcji Wyborcza.pl (Agora) w pakietach podstawowym i premium. Taki sam okres w przypadku pakietu Klubowego to wydatek rzędu 9,9 zł.
więcej
|
400 tys. euro grzywny dla Monsanto za nielegalne pozyskiwanie danych m.in. dziennikarzy
Francuski urząd ochrony danych osobowych CNIL ukarał grzywną 400 tys. euro amerykański koncern biotechnologiczny Monsanto za nielegalne gromadzenie danych osób publicznych, dziennikarzy i aktywistów, by skłonić opinię publiczną do poparcia jego kontrowersyjnych pestycydów.
więcej
|
Rośnie liczba czytelników ,,Guardiana". Wzrost przychodów o 61 procent w segmencie cyfrowym
Brytyjski dziennik „The Guardian” w ciągu roku zakończonego w marcu 2021 roku zanotował znaczący wzrost liczby czytelników w segmencie cyfrowym - poinformował wydawca. Przychody gazety z subskrypcji i datków zwiększyły się o 61 procent, prawie jedna trzecia pochodzi od odbiorców spoza Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Wydawca dziennika ,,Le Figaro" ukarany grzywną 50 tys. euro za politykę ,,ciasteczek"
Francuski urząd ds. ochrony danych (CNIL) nałożył karę 50 tys. euro na wydawcę dziennika „Le Figaro” za umieszczanie plików cookies („ciasteczek”) na komputerach użytkowników strony internetowej gazety bez ich zgody.
więcej
|
Adam Michnik po śmierci swojego brata: wiele wycierpiał z mojego powodu, choć nie z mojej winy
Redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” (Agora) Adam Michnik w nekrologu poinformował o śmierci swojego przyrodniego brata Stefana - sędziego w okresie stalinowskim, od lat bezskutecznie ściganego przez polski wymiar sprawiedliwości za zbrodnie sądowe. - Mój Brat wiele wycierpiał z mojego powodu, choć nie z mojej winy - stwierdził Adam Michnik.
więcej
|
Burda zamyka ,,Galę" i kupuje ,,Focusa"
Burda Media Polska rezygnuje z dwutygodnika „Gala”, jego ostatni numer ukaże się 23 sierpnia. Równocześnie firma uzgodniła kupno od Gruner und Jahr na polskim rynku grupy marek wydawniczych „Focus” i Focus.pl, które dotychczas wydawała na licencji.
więcej
|
|
|
Biura Google i Facebooka otwarte tylko dla zaszczepionych pracowników
Koncerny Google i Facebook ogłosiły, że do pracy stacjonarnej z biur będę mogli wrócić tylko pracownicy zaszczepieni na Covid-19. Powroty do biur zaplanowano na jesień.
więcej
|
Mateusz Borek w Viaplay. Pozostaje w TVP
Do polskiej redakcji platformy streamingowej Viaplay dołączają dziennikarze Mateusz Borek (będzie komentował mecze i prowadził studio), Szymon Ratajczak, Mariusz Hawryszczuk i Marcin Borzęcki oraz były piłkarz Radosław Gilewicz.
więcej
|
Amazon ze 113 mld dolarów wpływów i 7,8 mld zysku, w tym kwartale wzrost wyhamuje
W zeszłym kwartale Amazon osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 27 proc. do 113,08 mld dolarów oraz zysku netto z 5,24 do 7,78 mld dolarów. Koncern spodziewa się, że w trzecim kwartale br. jego przychody pójdą w górę o 10-16 proc., a zysk operacyjny zmaleje.
więcej
|
Polsat Go za darmo z reklamami, Polsat Box Go alternatywą dla Canal+ online
Telewizja Polsat wprowadza na rynek nową usługę Polsat Go, w której będzie można znaleźć programy informacyjne, rozrywkowe i seriale znane z anteny komercyjnej stacji. Nadawca chce zarabiać na reklamach.
więcej
|
Jesienią ruszą pierwsze w Polsce studia e-sportowe. Absolwenci mogą liczyć na dwa dyplomy
W ramach zajęć treningi e-sportowe i gra w uczelnianej drużynie, a wśród wykładowców trenerzy, zawodnicy i influencerzy e-sportowi. Nowy kierunek studiów zakończy się egzaminem licencjackim. Studia e-sportowe wystartują w październiku w Wyższej Szkole Kultury Fizycznej i Turystyki im. Haliny Konopackiej w podwarszawskim Pruszkowie.
więcej
|
Od września nowe ostrzeżenia i zasady dla reklamodawców w Google Ads
21 września br. Google wprowadzi nowy system oparty na ostrzeżeniach, który ma być egzekwowany wobec reklamodawców, którzy wielokrotnie naruszają zasady Google Ads.
więcej
|
Netflix wprowadza nowe zasady na planie swoich amerykańskich produkcji. Wszyscy mają być zaszczepieni
Platforma streamingowa Netflix staje się pierwszym dużym hollywoodzkim studiem, które nakazuje osobom pracującym na planie swoich amerykańskich produkcji obowiązek szczepień przeciwko koronawirusowi. Dotyczy to obsady filmów i seriali nagrywanych na zamówienie Netfliksa.
więcej
|
Wniesiono pozew zbiorowy przeciw firmie Google w imieniu użytkowników Androida
W imieniu 19,5 mln brytyjskich użytkowników telefonów z systemem Android wniesiono pozew o odszkodowanie w wysokości do 920 mln funtów przeciwko firmie Google. Przedmiotem pozwu są opłaty pobierane przy zakupie aplikacji.
więcej
|
Polski startup LiveKid nazywany "przedszkolem w smartfonie" pozyskał 9 mln zł. Wśród inwestorów January Ciszewski
Twórcy aplikacji LiveKid, z której codziennie korzysta ponad 150 tys. użytkowników w Europie, pozyskali 9 mln zł w swojej pierwszej rundzie finansowania. Głównym inwestorem jest JR Holding, firma należąca do Januarego Ciszewskiego, która niedawno wprowadziła na giełdę spółkę Ekipa popularnego youtubera Friza.
więcej
|
Facebook podwoił kwartalny zysk. Kurs w dół, bo w drugim półroczu wzrosty mogą być niższe
W drugim kwartale br. Facebook osiągnął wzrost przychodów o 56 proc. do 29,08 mld dolarów i zysku netto z 5,18 do 10,39 mld dolarów. Koncern zaznaczył, że w drugim półroczu tempo wzrostu jego wyników może znacząco spaść, przez co w handlu pozasesyjnym akcje firmy taniały nawet o 5 proc.
więcej
|
Google został ukarany grzywną za odmowę lokalizacji danych w Rosji
Sąd w Moskwie ukarał w czwartek grzywną w wys. 3 mln rubli (41 tys. USD) koncern Google za odmowę lokalizowania danych rosyjskich użytkowników na terenie Rosji. To pierwsza taka grzywna dla Google'a, który wcześniej był karany za nieusuwanie zakazanych treści.
więcej
|
Prywatne konta dla młodych użytkowników na Instagramie
Instagram wprowadza istotne zmiany, dzięki którym chce zapewnić większe bezpieczeństwo młodym użytkownikom serwisu. Główna nowość to domyślnie prywatne konta dla osób poniżej 16. roku życia.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|