|
|
|
|
|
|
|
Viaplay już w Polsce. Woli sporty zimowe od Ekstraklasy, w promocji miesiąc za darmo
Platforma streamingowa Viaplay, oferująca głównie transmisje sportowe, startuje w Polsce. W ramach promocji przez miesiąc będzie można korzystać w niej za darmo. - Nie chcemy dzielić naszej oferty na mniejsze pakiety przeznaczone dla operatorów, lecz skupiać się na rozwijaniu całej platformy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anders Jensen, szef NENT Group, właściciela Viaplay.
więcej
|
TVP1 liderem lipca, Polsat wyprzedził TVN w 16-49. Hitem finał Euro 2020
Liderem oglądalności wśród wszystkich widzów w lipcu br. była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,Jednego z dziesięciu" z mniejszymi przychodami i zyskiem
W ub.r. spółka Euromedia TV, produkująca teleturniej „Jeden z dziesięciu” emitowany w TVP1, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 11,2 proc. do 28,4 mln zł i zysku netto z 51,9 do 3,4 tys. zł.
więcej
|
Polsat zaprezentował nowe logotypy swoich kanałów. Od września zmiana Cyfrowego Polsatu w Polsat Box
Telewizja Polsat zaprezentowała nowe logotypy swoich kanałów telewizyjnych. O tym, że wkrótce dojdzie do zmian, widzowie są też informowani na antenach poszczególnych stacji. Tymczasem od 1 września Cyfrowy Polsat zmieni się w Polsat Box, a sieć Plus zacznie posługiwać się nowym logotypem.
więcej
|
Skargi do KRRiT na materiały ,,Wiadomości" o Donaldzie Tusku
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 38 skarg na materiały „Wiadomości” TVP1 z 19 i 20 lipca dotyczącego szefa Platformy Obywatelskiej Donalda Tuska.
więcej
|
25. sezon ,,Klanu" od 6 września w TVP1. Telenowela zyska nową czołówkę
Od 6 września telewizyjna Jedynka będzie emitować 25. sezon telenoweli „Klan”, który będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie - w dni powszednie o godz. 17.55 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Wraz z premierowymi odcinkami telenoweli zadebiutuje nowa czołówka.
więcej
|
Nowy serial ,,Dzielnica strachu" i kontynuacje sprawdzonych hitów jesienią w Telewizji Puls (wideo)
Jesienna ramówka Telewizji Puls wystartuje w poniedziałek, 30 sierpnia. Nowością nadawcy będzie nowy serial „Dzielnica strachu”, który premierowo zostanie pokazany w Puls 2. Z kolei w TV Puls pojawią się nowe odcinki produkcji „Lombard. Życie pod zastaw” i „Rodzinny interes” oraz premierowe emisje w telewizji naziemnej hitów filmowych.
więcej
|
We Francji zniknie Canal+ Family, pojawią się Canal+ Docs i Canal+ Kids. Co z polskim rynkiem?
Pod koniec sierpnia z francuskiego rynku telewizyjnego zniknie stacja Canal+ Family. W zamian pojawią się jednak Canal+ Docs i Canal+ Kids. Portal Wirtualnemedia.pl spytał Canal+ w Polsce czy planuje analogiczne zmiany.
więcej
|
Canal+ online i Netflix we wspólnej ofercie za 65 zł
Canal+ Polska i Netflix wprowadzają wspólną ofertę ze swoimi internetowymi platformami subskrypcyjnymi. Usługa kosztuje 65 zł miesięcznie, w promocji przez pierwszy miesiąc 40 zł.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN - dobre wyniki TVP Sport i Eurosport 1. ,,Fakty" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, koncert „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” oraz „Teleexpress”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, ale w 16-49 - Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Outdoor TV z programami MWE Networks w Multimedia Polska
W sieci kablowej Multimedia Polska w miejscu anglojęzycznej stacji Outdoor Channel HD pojawił się polskojęzyczny kanał Outdoor TV, który nadaje programy znane ze stacji należących do firmy MWE Networks.
więcej
|
W 2026 r. ponad połowa gospodarstw domowych na świecie ze Smart TV
Za pięć lat 1,1 mld gospodarstw domowych będzie posiadać telewizor z możliwością podłączenia do sieci - tak wynika z raportu Strategy Analytics. Oznacza to, że w 2026 r. Smart TV będzie dostępny aż w 51 proc. gospodarstw domowych na całym świecie.
więcej
|
CBS Reality rozpoczyna emisję nowego programu ,,Kryminalne śledztwa PRL" (wideo)
We wtorek, 3 sierpnia o godz. 22.00 w CBS Reality zadebiutuje nowa seria dokumentalna „Kryminalne śledztwa PRL”. Tematem pierwszego odcinka będzie śledztwo w sprawie Edmunda Kolanowskiego, czyli nekrofila z Poznania.
więcej
|
Joanna Górska odeszła z Polsat News
Dziennikarka Joanna Górska poinformowała w mediach społecznościowych, że z końcem lipca zakończyła współpracę z Polsat News.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydatki na reklamy w radiu jak przed epidemią. RMF FM i Radio ZET w górę o ponad 10 proc., Jedynka - o 88 proc.
Wydatki na reklamę radiową w I połowie br. wyniosły realnie, według szacunków nadawców, ok. 335 mln zł. To ok. 18 proc. więcej w porównaniu z 2020 rokiem i ok. 1,5 proc. mniej niż w 2019 roku. - Trzeci kwartał zaczął się bardzo dobrze i liczymy, że będzie dobry mimo bardzo dobrego wyniku w 2020 roku. Liczba kampanii, zapytań i sytuacja w innych mediach, głównie w telewizji, napawa nas optymizmem - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
więcej
|
|
Radio Wrocław: 6 proc. wpływów więcej, 1,1 mln zł zysku mniej
W ub.r. abonament rtv i rekompensata stanowiły już 76,6 proc. przychodów publicznego Radia Wrocław, podczas gdy wpływy reklamowe zmalały o 14,3 proc. Łącznie rozgłośnia zanotowała wzrost przychodów o 6,2 proc. do 22 mln zł, a przy zwiększeniu się kosztów operacyjnych o 11,5 proc. do 21,55 mln zł jej zysk netto spadł z 1,34 mln zł do 218,1 tys. zł.
więcej
|
|
Były szef programowy Radia Łódź dołączy do zespołu Trójki
Były dyrektor programowy Radia Łódź, Marcin Wąsiewicz, dołączy wkrótce do zespołu radiowej Trójki – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie w I półroczu. Eska wyprzedziła Radio ZET i Trójkę
Liderem słuchalności w Lublinie w pierwszym półroczu br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Wydatki na reklamy w radiu jak przed epidemią. RMF FM i Radio ZET w górę o ponad 10 proc., Jedynka - o 88 proc.
Wydatki na reklamę radiową w I połowie br. wyniosły realnie, według szacunków nadawców, ok. 335 mln zł. To ok. 18 proc. więcej w porównaniu z 2020 rokiem i ok. 1,5 proc. mniej niż w 2019 roku. - Trzeci kwartał zaczął się bardzo dobrze i liczymy, że będzie dobry mimo bardzo dobrego wyniku w 2020 roku. Liczba kampanii, zapytań i sytuacja w innych mediach, głównie w telewizji, napawa nas optymizmem - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
więcej
|
Madogz obsługuje Kompanię Piwowarską w social mediach
Agencja Madogz wygrała przetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach digital.
więcej
|
Dentsu: wydatki reklamowe na świecie wzrosną o ponad 10 proc., a w Europie Środkowo-Wschodniej o 8,9 proc.
Globalne wydatki reklamowe na świecie wzrosną w tym roku o 10,4 proc., a w Europie Środkowo-Wschodniej o 8,9 proc. - prognozuje sieć reklamowa dentsu International w najnowszym raporcie „Global Ad Spend Forecast”.
więcej
|
Kamil Redestowicz dyrektorem kreatywnym CD Projekt Red
Kamil Redestowicz objął stanowisko creative director w studiu CD Projekt Red.
więcej
|
Potrzebna agencja do opracowania logo lotniska Warszawa-Radom
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" zaprasza agencje do składania ofert na realizację projektu graficznego i elementów systemu identyfikacji wizualnej dla Portu Lotniczego Warszawa-Radom - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziesiątki influencerów na prośbę Białego Domu promują wśrod młodych szczepienia przeciw COVID-19
Biały Dom we współpracy z agencją Village Marketing nawiązał współpracę z dziesiątkami influencerów - gwiazd Instagrama, TikToka, Twittera czy YouTube, by zachęcali młodych Amerykanów do zaszczepienia się przecie COVID-19.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace
Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów Decathlon uruchomił na swojej stronie sportowy marketplace, na którym można będzie kupić produkty od partnerów firmy.
więcej
|
Centrum Praw Kobiet edukuje o "czerwonych flagach" w związkach
Nowa kampania Centrum Praw Kobiet „Równe związki” przybrała formę kursu o zawieraniu znajomości, randkach, zgodzie na seks i BHP rozstania. Do akcji zaproszono influencerki i edukatorki, m.in. Maję Staśko i Kasię Mecinski.
więcej
|
SalesTube i Mediaplus International tworzą multimarket do obsługi BMW
Agencja martech & e-commerce SalesTube i Mediaplus International powołują wspólny hub kompetencyjny. Nowo utworzony zespół będzie prowadzić działania płatne w wyszukiwarce Google oraz kampanie reklamowe w social mediach dla marki BMW na kilkudziesięciu rynkach europejskich.
więcej
|
MC Silk reklamują trzecią edycję Blikomanii
Rozpoczęła się kolejna edycja loterii Polskiego Standardu Płatności - Blikomanii. Loteria trwa przez 4 miesiące, w puli 16 tys. nagród o łącznej wartości przekraczającej 2 mln zł.
więcej
|
"Wszystkie dzieci nasze są" Majki Jeżowskiej promują ofertę szkolną Carrefoura (wideo)
Carrefour Polska ruszył z kampanią promującą ofertę artykułów szkolnych. Tłem muzycznym spotu jest utwór Majki Jeżowskiej "Wszystkie dzieci nasze są".
więcej
|
Tyminska, Gałaszewska i Roszczyk w 180heartbeats + Jung v Matt
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wzmacnia dział client service zatrudniając Dominikę Tymińską, Magdalenę Gałaszewską i Agatę Roszczyk.
więcej
|
Jon R. Moeller nowym dyrektorem generalnym Procter&Gamble
Z początkiem listopada nowym dyrektorem generalnym firmy Procter & Gamble (należą do niej takie marki, jak m.in. Vizir, Lenor, Always) zostanie Jon R. Moeller, obecnie wiceprezes i dyrektor operacyjny.
więcej
|
McDonald's oferuje bezpłatne posiłki w zamian za zaszczepienie
W 70 restauracjach McDonald's w Kalifornii można zaszczepić się bezpłatnie przeciw COVID-19 i dodatkowo otrzymać upon na bezpłatny posiłek w tej sieci fastfood.
więcej
|
Polska Grupa Porcelanowa klientem QKA creative
Polska Grupa Porcelanowa rozpoczęła współpracę z agencją reklamową QKA creative.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawczyni ,,Magazynu Rodzinnego" odchodzi z Polska Press. ,,Nie będę brała udziału w szczuciu ludzi na siebie"
Z „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) po trzech latach pracy odchodzi Gabriela Jelonek, redaktor prowadząca ponadregionalnego „Magazynu Rodzinnego”. Nie zdradza swoich planów zawodowych. - Obiektywne dziennikarstwo leży daleko od układów politycznych - komentuje.
więcej
|
Jędrzej Nowak head of video w Time, Jan Ciszecki jego zastępcą
Z początkiem sierpnia Jędrzej Nowak objął stanowisko head of video w spółce Time. Jego zastępcą został Jan Ciszecki, do tej pory szef działu wideo i kierownik produkcji.
więcej
|
Sandra Hajduk redaktorką prowadzącą serwisu Kobieta.pl
Sandra Hajduk od sierpnia jest redaktorką prowadzącą serwisu Kobieta.pl (Burda Media Polska). Na stanowisku zastąpiła Natalię Hołownię.
więcej
|
,,Przegląd Sportowy" zawiesza współpracę z Mateuszem Borkiem, w tle sprawa dyplomu. ,,Decyzja szefa Onetu"
Po kilkunastu miesiącach współpracy z Mateuszem Borkiem, „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Media) zawiesił ją. Za tą decyzją stoi szef Onetu, Bartosz Węglarczyk - takie informacje przekazał w niedzielę Borek. Kilka dni wcześniej dziennikarz w ostrych słowach skrytykował tekst Onetu o naukowcu, u którego znaleziono fałszywe dyplomy dla sportowców i w którym pojawił się jego wątek.
więcej
|
|
|
Viaplay już w Polsce. Woli sporty zimowe od Ekstraklasy, w promocji miesiąc za darmo
Platforma streamingowa Viaplay, oferująca głównie transmisje sportowe, startuje w Polsce. W ramach promocji przez miesiąc będzie można korzystać w niej za darmo. - Nie chcemy dzielić naszej oferty na mniejsze pakiety przeznaczone dla operatorów, lecz skupiać się na rozwijaniu całej platformy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anders Jensen, szef NENT Group, właściciela Viaplay.
więcej
|
Magdalena Chudzikiewicz w zarządzie Home.pl
Magdalena Chudzikiewicz, która ostatnio pracowała w Polska Press Grupa dołączy do zarządu Home.pl - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Piotra Biczysko, który w czerwcu br. pożegnał się z firmą.
więcej
|
Na stronach porno spędzamy więcej czasu niż na Wikipedii
Jak wynika z badania Digital 2021 July Global Statshot Report, wśród najchętniej odwiedzanych witryn internetowych znalazły się pornograficzne Xvideos.com i Pornhub.com. Raport pokazuje też, że w Polsce bardzo popularne są zakupy online oraz podcasty. Polacy ufają też informacjom znalezionym w mediach społecznościowych.
więcej
|
Grupa CCC z zyskiem i wzrostem wpływów 40 proc. w górę. Już 44 proc. sprzedaży w internecie, 21 sklepów HalfPrice
Grupa CCC szacuje, że miała w drugim kwartale roku obrotowego 2021/22, czyli w okresie maj - lipiec, 2,036 mld zł przychodów i 250 mln zł EBITDA (wg MSSF16) - podała spółka w komunikacie. Sprzedaż wzrosła o 40 proc. rdr. W analogicznym okresie rok temu spółka miała 22 mln zł EBITDA.
więcej
|
Canal+ online i Netflix we wspólnej ofercie za 65 zł
Canal+ Polska i Netflix wprowadzają wspólną ofertę ze swoimi internetowymi platformami subskrypcyjnymi. Usługa kosztuje 65 zł miesięcznie, w promocji przez pierwszy miesiąc 40 zł.
więcej
|
Dziesiątki influencerów na prośbę Białego Domu promują wśrod młodych szczepienia przeciw COVID-19
Biały Dom we współpracy z agencją Village Marketing nawiązał współpracę z dziesiątkami influencerów - gwiazd Instagrama, TikToka, Twittera czy YouTube, by zachęcali młodych Amerykanów do zaszczepienia się przecie COVID-19.
więcej
|
Zoom poszedł na ugodę. Zapłaci 85 mln dolarów za naruszenie prywatności użytkowników
Właściciel popularnej platformy do wideokonferencji Zoom musi zapłacić 85 mln dolarów. W pozwie zbiorowym zarzucono firmie, że naruszyła prywatność milionów użytkowników. Zoom odrzuca te zarzuty.
więcej
|
Gigantyczna kara dla Amazona za naruszenie RODO
Luksemburski regulator nałożył na firmę Amazon karę finansową w wysokości aż 746 mln euro za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych.
więcej
|
Google Analytics 4: dokona rewolucji w tropieniu użytkowników w sieci
- Google Analytics 4 pokazuje, że zakupy internetowe są bardziej mobilne niż nam się wydawało - uważają eksperci krakowskiej agencji digitalowej PromoTraffic. Oceniają też, czy kilka miesięcy po wprowadzeniu nowej generacji narzędzia do analizy statystyk ruchu i zachowania użytkowników w sieci zmieni ono sposób, w jaki mierzone są kampanie marketingowe.
więcej
|
Jack Dorsey, prezes Twittera i Square, przejmuje australijską firmę Afterpay
Square, firma zajmująca się płatnościami cyfrowymi, zgodziła się kupić australijski Afterpay za 29 mld dolarów w akcjach, co stanowi ok. 30 proc. premii dla akcjonariuszy Afterpay.
więcej
|
Grzegorz Latosiński w Google Cloud
Grzegorz Latosiński dołączył do zespołu Google Cloud Poland na stanowisko public sector sales executive na Polskę.
więcej
|
Znany antyszczepionkowiec zgodził się przyjąć 10 tys. funtów od youtuberów za zaprzestanie krytyki AstraZeneki
W internecie opublikowano film, z którego wynika, że znany antyszczepionkowiec Piers Corbyn był skłonny przyjąć 10 tys. funtów od youtuberów podających się za inwestorów AstraZeneki w zamian za zaprzestanie krytykowania tej firmy - podały brytyjskie media. Corbyn w oświadczeniu przekazał, że nagranie jest "mocno wyedytowane".
więcej
|
YouTube zawiesza Sky News Australia z powodu dezinformacji na temat COVID
YouTube zawiesił Sky News Australia za naruszenie przepisów dotyczących rozpowszechniania dezinformacji na temat COVID -19.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|