|
|
|
|
|
|
|
Amerykańscy senatorowie ostrzegają Polskę w sprawie lex TVN. Demonstracje w blisko 30 miastach
We wtorek, 10 sierpnia w ponad 30 miastach Polski odbędą się manifestacje w obronie TVN. Ponad 600 osób ze świata mediów poparło list otwarty w obronie stacji. Wspólny apel wystosowali też demokratyczni i republikańscy senatorowie z USA.
więcej
|
TVP zaprzecza, że chciała pracować z Jarosławem Kuźniarem przy podcastach. ,,Uwłaczałoby to naszej powadze"
Jarosław Kuźniar stwierdził, że Telewizja Polska zwróciła się do niego z propozycją współpracy w zakresie tworzenia podcastów, a on odmówił. - Zapytanie dotyczyło wyłącznie kwestii techniczno-realizacyjnych, nie jesteśmy zainteresowani "twarzą" p. Kuźniara - zapewnia Telewizja Polska. - Wyraźnie chodziło o ofertę handlową. Odpowiedź mogła być tylko jedna - podtrzymuje Kuźniar.
więcej
|
Telewizja Polsat rozpoczęła proces rebrandingu. ,,Najlepsze emocje, treści i produkcje"
Telewizja Polsat w tym tygodniu rozpoczęła zmianę swoich logotypów, aktualnie w stacjach objętych rebrandingiem pojawiają się na przemian zarówno stare jak i nowe identyfikacje wizualne. Zmianę promuje hasło „Teraz Ty rządzisz - wybierz swoje wszystko”.
więcej
|
,,Family Food Fight. Pojedynek na smaki" jesienią w Polsacie. Wachowicz, Gąsowski i Borowicz w jury (zwiastun)
Telewizja Polsat na początku września rozpocznie emisję nowego cotygodniowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”. Jurorami w kulinarnym show będą Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz.
więcej
|
601 tys. widzów codziennego serialu TVP1 ,,Dzikie pszczoły"
Grecki serial „Dzikie pszczoły” ogląda średnio 601 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CMWP SDP popiera ,,Lex TVN"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wyraziło poparcie dla zmian w Ustawie o radiofonii i telewizji, nazywanej „Lex TVN”. Centrum zaznacza, że celem nowelizacji jest ochrona rynku medialnego przed państwami, które mogą stanowić zagrożenie dla Polski.
więcej
|
HBO Max oferuje pierwsze odcinki wybranych seriali za darmo
Osoby, które rozważają wykupienie subskrypcji HBO Max w Stanach Zjednoczonych nie będą mogły liczyć na darmowy miesiąc. W zamian platforma streamingowa udostępnia za darmo pierwsze odcinki najpopularniejszych seriali HBO.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 19 proc. Polsat z największymi wpływami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 18,90 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Relacje z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 obejrzało dotychczas 275 mln widzów. ,,Wydarzenie o skali globalnej"
W okresie od 23 do 31 lipca relacje z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 obejrzało ponad 275 mln widzów w Europie - informuje Discovery.
więcej
|
Karolina Brzezińska przechodzi z Wyborcza.pl do TVN24.pl
Z portalu Wyborcza.pl odchodzi wydawczyni strony głównej Karolina Brzezińska. Z Agorą związana była przez dekadę, teraz zaczyna pracę w serwisie TVN24.pl.
więcej
|
Amerykańscy senatorzy o ,,lex TVN": może mieć negatywne skutki dla relacji obronnych i handlowych USA i Polski
Grupa amerykańskich senatorów z Partii Republikańskiej i Demokratycznej we wspólnym oświadczeniu oceniła, że zaproponowana przez posłów PiS nowelizacja polskiej ustawy o radiofonii i telewizji oraz zwlekanie z decyzją ws. dalszej koncesji dla TVN24 to kolejne kroki „zagrażające polskiej demokracji”. Ich zdaniem wejście w życie przepisów uderzających w TVN „może mieć negatywne konsekwencje dla stosunków obronnych, biznesowych oraz handlowych” USA i Polski.
więcej
|
Rzeczniczka KRRiT o opinii sprzed 6 lat nt. amerykańskiego właściciela TVN: nie dotyczyła przepisu o koncesji
W połowie 2015 roku wiceszef działu prawnego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ocenił, że TVN po przejęciu przez amerykański koncern Scripps nadal ma status firmy działającej w Europejskim Obszarze Gospodarczym. Teraz rzeczniczka prasowa KRRiT odcina się od tego stanowiska, podkreślając, że obecnie Krajowa Rada ma „szereg pogłębionych interpretacji art. 35.” i „znacznie szerszą wiedzę w zakresie struktury właścicielskiej Grupy Discovery”.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polsat rozpoczęła proces rebrandingu. ,,Najlepsze emocje, treści i produkcje"
Telewizja Polsat w tym tygodniu rozpoczęła zmianę swoich logotypów, aktualnie w stacjach objętych rebrandingiem pojawiają się na przemian zarówno stare jak i nowe identyfikacje wizualne. Zmianę promuje hasło „Teraz Ty rządzisz - wybierz swoje wszystko”.
więcej
|
Odbicie na rynku reklamy zewnętrznej. Po pandemii skok o ponad 143 proc.
W drugim kwartale roku rynek reklamy zewnętrznej wart był łącznie 113,1 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z pandemicznym 2020 r. o 143,2 proc. - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) i domu mediowego Starcom (Publicis).
więcej
|
Kinga Zwierzchowska szefową sprzedaży w Gorenje Group
Kinga Zwierzchowska awansowała na stanowisko head of sales w Gorenje Group. W firmie pracuje od początku 2021 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rusza dom postprodukcyjny Vein, współzałożycielem Kuba Kaliciński
Na rynku reklamowym działalność rozpoczął dom postprodukcyjny Vein. Jego założycielami są Kuba Kaliciński (CEO agencji Kalicińscy), Dominik Deras (senior colorist Young Colorists United), Piotr Nowicki (senior colorist YCU), Krzysztof Dudek (co-founder & producer YCU).
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 19 proc. Polsat z największymi wpływami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 18,90 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
IKEA sprzedaje świece o zapachu klopsików
Szwedzka sieć sklepów IKEA wprowadziła do oferty świece, które pachną jak klopsiki Huvudroll sprzedawane w jej sklepach.
więcej
|
McDonald's wprowadza obowiązkowe maseczki dla pracowników i klientów
McDonald's w Stanach Zjednoczonych wprowadził obowiązek noszenia maseczek dla swoich pracowników i klientów odwiedzających restauracje sieci.
więcej
|
,,Wiemy, że oglądacie tylko Lewego" i Kacper Ruciński w reklamach Viaplay (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa uruchomionej właśnie w Polsce platformy streamingowej Viaplay. Reklamy, z udziałem standupera Kacpra Rucińskiego, podkreślają m.in. dostępne na platformie transmisje z niemieckiej ligi piłkarskiej.
więcej
|
KFC otworzyło w Londynie hotel nawiązujący do tematyki kurczaka
Sieć fast food KFC otworzyła w Londynie tymczasowy hotel, którego wystrój nawiązuje do tematyki związanej z kurczakiem, będącym głównym składnikiem potrwa serwowanych przez tę sieć restauracji.
więcej
|
Mindshare z nowym pozycjonowaniem "Good Growth"
Sieć agencji mediowych Mindshare (GroupM/WPP) ogłosiła wprowadzenie nowego pozycjonowania określanego jako "Good Growth". Efektem tego są zmiany w przywództwie firmy.
więcej
|
Doctor Brew przekazał Kampanii Przeciw Homofobii 30 tys. zł
Producent piwa Doctor Brew podsumował akcję wpłat za hejterskie komentarze na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii. Browar przekaże aktywistom 30 tysięcy złotych.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do 54 tys. ezg. ,,Przegląd Sportowy" zyskał najwięcej w czerwcu
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w czerwcu br. było o 8,06 proc. niższe niż w czerwcu 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kamil Szewczyk szefem działów Polityka i Opinie ,,Super Expressu"
Kamil Szewczyk od 15 sierpnia będzie szefem działów Polityka i Opinie „Super Expressu” (ZPR Media) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z redakcją żegna się dotychczas kierująca działem Anna Chenevet. Pod koniec lipca z tytułem rozstał się szef działu sportowego Jakub Waśko, ale pozostaje jego współpracownikiem.
więcej
|
Katolicka Agencja Informacyjna: wpływy 15 proc. w dół, 91 tys. zł straty
W ub.r. przychody sprzedażowe Katolickiej Agencji Informacyjnej zmalały z 3,54 do 3 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 81,6 do 91,3 tys. zł.
więcej
|
CMWP SDP popiera ,,Lex TVN"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wyraziło poparcie dla zmian w Ustawie o radiofonii i telewizji, nazywanej „Lex TVN”. Centrum zaznacza, że celem nowelizacji jest ochrona rynku medialnego przed państwami, które mogą stanowić zagrożenie dla Polski.
więcej
|
|
|
Polska spółka Google z 546 mln zł wpływów i 33 mln zł zysku, ma 135 pracowników więcej
W ub.r. firma Google Poland osiągnęła wzrost przychodów o 23,5 proc. do 546,52 mln zł, jej zysk netto poszedł w górę z 25,71 do 33,02 mln zł, a liczba pracowników - z 498 do 633 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Twórca kanału "Okiem kosmetologa" trafił do więzienia
Kacper L., twórca youtubowego kanału "Okiem kosmetologa", odbywa karę pozbawiania wolności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP zaprzecza, że chciała pracować z Jarosławem Kuźniarem przy podcastach. ,,Uwłaczałoby to naszej powadze"
Jarosław Kuźniar stwierdził, że Telewizja Polska zwróciła się do niego z propozycją współpracy w zakresie tworzenia podcastów, a on odmówił. - Zapytanie dotyczyło wyłącznie kwestii techniczno-realizacyjnych, nie jesteśmy zainteresowani "twarzą" p. Kuźniara - zapewnia Telewizja Polska. - Wyraźnie chodziło o ofertę handlową. Odpowiedź mogła być tylko jedna - podtrzymuje Kuźniar.
więcej
|
Google przegrało w rosyjskim sądzie w sprawie usunięcia wideo o protestach
Koncern Google przegrał w moskiewskim sądzie z rosyjskim państwowym regulatorem internetu, urzędem Roskomnadzor, w sprawie dotyczącej żądania usunięcia nagrań wideo, które - według prokuratury - zawierały apele o udział w protestach w obronie Aleksieja Nawalnego.
więcej
|
Chińska państwowa gazeta: gry komputerowe to "duchowe opium". Tencent stracił po tych słowach 60 mld dolarów
Tencent, największy chiński producent gier komputerowych, odnotował 10-proc. spadek kursu akcji po tym, gdy w państwowych mediach pojawił się artykuł krytykujący popularne w Państwie Środka gry online. Gigant technologiczny w odpowiedzi na te zarzuty zapowiedział, że ograniczy czas grania dla nieletnich.
więcej
|
Kantar i TikTok współpracują przy realizacji Brand Lift Study
Firma badawcza Kantar została partnerem narzędzia dla reklamodawców TikTok Brand Lift Study.
więcej
|
Instagram uruchamia centrum inspiracji dla małych i średnich firm
Instagram uruchomił centrum inspiracji, umożliwiające przedsiębiorcom przeglądanie treści publikowanych przez firmy prowadzące podobną działalność.
więcej
|
Spotify Plus tańszą alternatywą dla subskrypcji Premium
Platforma streamingu audio Spotify testuje nowy rodzaj pakietu o nazwie Spotify Plus. Cena pakietu będzie niższa z uwagi na emitowane w nim reklamy.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|