|
|
|
|
|
|
|
Poprawka PiS może zamknąć temat koncesji dla TVN24. Będzie podział TVN Grupy Discovery?
Sejm przyjął projekt nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji nazywany „Lex TVN”. Poseł PiS Marek Suski zapowiedział jednak złożenie w Senacie poprawki, która pozwoli na dalsze nadawanie kanału TVN24, którego koncesja wygaśnie pod koniec września. Jeśli poprawka przejdzie, to może dojść do podziału TVN Grupy Discovery. - Będziemy zdecydowanie i konsekwentnie bronić TVN24 i pozostałych kanałów TVN Grupa Discovery. Wynik głosowania w Sejmie w tej sprawie podważa prawo własności i godzi w sojusz Polski z USA - stwierdził zarząd TVN, komentując przyjęcie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji.
więcej
|
Stacja MTV ma 40 lat, ale przegrywa z konkurencją. ,,Utraciła wiele z kultowego statusu"
W sierpniu MTV na całym świecie obchodzi 40 urodziny. W Polsce powodów do świętowania nie ma. Stacje koncernu ViacomCBS pod względem udziału w rynku są daleko za Polo TV, Eska TV, Stars.tv, a nawet Kino Polska Muzyka. Kondycję MTV w rozmowie z Wirtualnemedia.pl komentują byli szefowie kanałów muzycznych.
więcej
|
Nowy codzienny serial ,,Tajemnice miłości" od września w TVN, przedpremiera 25 sierpnia w Player.pl
Od 1 września w dni powszednie o godz. 17.00 TVN emitować będzie nowy cykl scripted-docu „Tajemnice miłości”, z tygodniowym wyprzedzeniem produkcja będzie dostępna w Player.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za realizację serialu odpowiada Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
Konflikt Disneya ze Scarlett Johansson. ,,Gdy zmienia się konsensus rynkowy, tarcia są nieuniknione"
Koncern Disney zerwał współpracę ze Scarlett Johansson po tym, jak aktorka pozwała koncern za równoległą dystrybucję „Czarnej wdowy” w kinach i serwisach VoD. - Do tej pory było wiadomo, kto, kiedy i na czym zarabia. Gdy zmienia się konsensus rynkowy, takie tarcia są nieuniknione - ocenia Michał Kozicki.
więcej
|
Kanał informacyjny Wydarzenia 24 ma ruszyć we wrześniu. Zastąpi Superstację
Polsat zaprezentował logo kanału Wydarzenia 24, który we wrześniu zastąpi emitującą obecnie powtórki Superstację. Nowy kanał ma współpracować z Polsat News, „Wydarzeniami” i portalem Interia.pl. Nadawca chce przyciągnąć widzów m.in. nowoczesnym studiem.
więcej
|
Serial ,,Kuchnia" w soboty w Polsacie, drugi sezon ,,Kowalscy kontra Kowalscy" w wiosennej ramówce
Od 4 września w soboty o godz. 20.00 będzie można oglądać w Polsacie nowy serial „Kuchnia”. Wiosną stacja pokaże drugi sezon serialu „Kowalscy kontra Kowalscy”, który został już nagrany.
więcej
|
,,Pierwsza miłość" od 30 sierpnia w Polsacie, Kamilla Baar w obsadzie (wideo)
Od 30 sierpnia Polsat emitować będzie nowe odcinki serialu „Pierwsza miłość” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do obsady produkcji dołączą Kamilla Baar, Sylwia Nowak i Klara Williams.
więcej
|
Zarząd TVN: decyzja Sejmu podważa prawo własności, będziemy bronić TVN24 i naszych pozostałych kanałów
Będziemy zdecydowanie i konsekwentnie bronić TVN24 i pozostałych kanałów TVN Grupa Discovery. Wynik głosowania w Sejmie w tej sprawie podważa prawo własności i godzi w sojusz Polski z USA - stwierdził zarząd TVN, komentując przyjęcie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji.
więcej
|
,,Earth Festival. Gwiazdy dla Czystej Polski" 22 sierpnia w Polsacie
W niedzielę, 22 sierpnia w Uniejowie odbędzie się „Earth Festival. Gwiazdy dla Czystej Polski”. Koncert na żywo pokaże Polsat.
więcej
|
Ważą się losy lex TVN, Sejm wznowił obrady mimo przyjęcia wniosku o odroczenie obrad
W środę wieczorem Sejm wznowił obrady, uwzględniono wniosek posłów PiS o reasumpcję przegranego przez obóz rządzący głosowania ws. wniosku opozycji o odroczenie posiedzenia. Zaplanowano m.in. głosowanie dot. projektu nowelizacji ustawy medialnej określanego jako lex TVN.
więcej
|
Sejm przyjął lex TVN, Suski zapowiedział poprawkę w Senacie dot. TVN24
Sejm przegłosował zgłoszony przez posłów PiS projekt nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji określany jako lex TVN. Marek Suski zapowiedział, że w Senacie zostanie zgłoszona poprawka, na mocy której nowe przepisy nie będą dotyczyć stacji satelitarnych takich jak TVN24.
więcej
|
Lex TVN nie tak szybko, PiS przegrał głosowanie ws. odroczenia obrad
Posłowie przegłosowali w środę po południu, na wniosek klubu Koalicji Polskiej - PSL, odroczenie obrad Sejmu do września. Tym samym nie odbyło się głosowanie w sprawie nowelizacji ustawy medialnej określanej jako lex TVN.
więcej
|
W ,,Wiadomościach" krytyka protestów ws. lex TVN i polemika ze spotem TVN24 (wideo)
We wtorkowym wydaniu „Wiadomości” skrytykowano udział polityków opozycji w manifestacjach w obronie telewizji TVN. Oceniono, że niedawny spot na 20-lecie TVN24 nijak ma się do rzeczywistego zachowania dziennikarzy stacji.
więcej
|
Obrady Sejmu ws. lex TVN transmitowane także w głównym TVN. "Atak PiS na wolne media"
Środowe obrady Sejmu dotyczące m.in. nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji są transmitowane nie tylko w TVN24, lecz także w głównym kanale TVN. W TVN24 dodano czarny pasek z napisem: "Atak PiS na wolne media". Z kolei w TVP Info pokazano tylko część transmisji ze środowych obrad Sejmu.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Media Insight Polska dzięki obsłudze Kauflandu z 47 mln zł wpływów i 467 tys. zł zysku
Po rozpoczęciu obsługi sieci sklepowej Kaufland w ub.r. agencja mediowa The Media Insight Polska (należąca do koncernu WPP) osiągnęła 46,95 mln zł przychodów i 466,8 tys. zł zysku netto, wobec 9,44 mln zł wpływów i 435,7 tys. zł zysku w 2019 roku.
więcej
|
Dentsu z odbiciem w II kwartale. Polska odpowiada za ponad połowę wzrostu w Europie
Po roku spadków pogłębionych przez pandemię Dentsu Group (w Polsce należą do niej agencje Carat, iProspect, dentsu X) w drugim kwartale br. gwałtownie odbiła się od dna - poinformowała firma. Organiczny wzrost przychodów (z wyłączeniem wpływu walut, fuzji i przejęć) wyniósł 15 proc., w tym 12 proc. w przypadku działalności w Japonii i 17 proc. w dentsu International. Polska odpowiada za 54 proc. wzrost przychodów w Europie Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
Serwis Gratka wybiera K2 Precise
K2 Precise wygrała przetarg Grupy Morizon na obsługę serwisu ogłoszeniowego Gratka.
więcej
|
Wavemaker z globalnym budżetem mediowym L'Oreal
W wyniku rozstrzygnięcia przetargu na obsługę mediową firmy kosmetycznej L'Oreal agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP) obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej firmy na 25 rynkach na świecie.
więcej
|
Paulina Złotnicka po blisko trzech latach odchodzi z Danone Waters
Paulina Złotnicka, ostatnio head f media & Insight w firmie Danone Waters (właściciel marki Żywiec Zdrój) po blisko trzech latach pracy odchodzi z firmy. Rusza rekrutacja na zajmowane przez nią stanowisko - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stewardesa na szczycie Burj Khalifa reklamuje Emirates (wideo)
Linie lotnicze Eimirates postanowiły swoją nową kampanią poinformować o przywróceniu połączeń lotniczych na trasie -Dubaj. Na jej potrzeby powstał spot, w którym stewardesa w barwach przewoźnika stoi na szczycie najwyższego na świecie budynku - Burj Khalifa w Dubaju.
więcej
|
Biedronka stawia kontenery na niepotrzebne ubrania
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) udostępnia przy 500 swoich placówkach różowe kontenery na niepotrzebne ubrania. Jest to ogólnopolska zbiórka używanych ubrań, zainicjowana przez markę Vanish (Reckitt Bencksier).
więcej
|
Nowe osoby i awans w LifeTube i Glow by LifeTube
Do działu rozrywki w sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM) dołączyły dwie nowe influencer marketing managerki - Angelika Płaska i Magda Den. Agnieszka Warszawska awansowała na stanowisko senior influencer marketing managerki. Do Glow by LifeTube dołączyła junior influencer marketing managerka Zuzanna Wiśniewska.
więcej
|
Suzuki rusza z pierwszą polską kampanią "Suzuki Show. Czas hybryd" (wideo)
Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid to modele aut reklamowane w pierwszej polskiej kampanii reklamowej samochodów Suzuki. Za jej realizację odpowiadają agencje Communication Unlimited i Value Media (GroupOne).
więcej
|
Maciej Zdrojewski w Bluebird Artists
Operator Maciej Zdrojewski w sierpniu dołączył do impresariatu twórców Bluebird Artists.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Konflikt Disneya ze Scarlett Johansson. ,,Gdy zmienia się konsensus rynkowy, tarcia są nieuniknione"
Koncern Disney zerwał współpracę ze Scarlett Johansson po tym, jak aktorka pozwała koncern za równoległą dystrybucję „Czarnej wdowy” w kinach i serwisach VoD. - Do tej pory było wiadomo, kto, kiedy i na czym zarabia. Gdy zmienia się konsensus rynkowy, takie tarcia są nieuniknione - ocenia Michał Kozicki.
więcej
|
Martin Stankiewicz ogłasza koniec kariery na YouTube. Stawia na kino
Twórca internetowy Martin Stankiewicz poinformował, że kończy swoją przygodę w serwisie YouTube. Portalowi Wirtualnemedia.pl zdradza, że chce skupić się na tworzeniu filmów fabularnych. - Chciałbym realizować kino osobiste, gdzie szczerość wypływa z ekranu, ale wszystko podane w lekkiej formie, bez martyrologii - mówi nam Martin Stankiewicz.
więcej
|
Wpływy Kombinatu Medialnego braci Sekielskich zmalały o 38 proc.
Należąca do Marka i Tomasza Sekielskich spółka Kombinat Medialny zanotowała w 2020 roku ponad 924 tys. zł wpływów, wobec niemal 1,5 mln w roku 2019. - Te niższe wpływy wynikają z tego, że wcześniej zakończyliśmy zbiórki na nasze filmy i nie „wypuściliśmy” żadnej nowej produkcji - komentuje Marek Sekielski, wspólnik i członek zarządu Kombinatu.
więcej
|
Instagram walczy z hejtem. Pojawi się blokowanie komentarzy i ostrzeżenia
Platforma społecznościowa Instagram poinformowała o wprowadzeniu nowych rozwiązań, które mają pomóc w walce z mową nienawiści na niej. Użytkownicy będą mogli m.in. blokować komentarze od konkretnych grup użytkowników, ograniczać liczbę osób wysyłających wiadomości, zaś autorzy hejterskich komentarzy będą otrzymywać ostrzeżenia.
więcej
|
Google obniża pensje pracującym zdalnie
W USA osoby zatrudnione przez Google, które zdecydują się na stałe pracować zdalnie, mogą otrzymywać niższe zarobki - podała agencja Reuters, która dotarła do kalkulatora wynagrodzeń firmy.
więcej
|
Natsu szykuje się do walki w klatce na pięści. Youtuberka chce przy okazji pomóc Centrum Praw Kobiet
Natalia Kaczmarczyk, znana internautom jako Natsu, przygotowuje się do występu w High League, jednej z najnowszych federacji MMA, stworzonej przez rapera Malika Montanę. Wystąpi na freak-fightowej gali, gdzie powalczy na pięści z inną youtuberką, Lexy Chaplin. Natsu zapowiedziała, że pieniądze z reflinka przeznaczy na Centrum Praw Kobiet.
więcej
|
TikTok uruchomił polską wersję Centrum Bezpieczeństwa
TikTok w środę uruchomił polskie Centrum Bezpieczeństwa, odświeżając także poprzednią wersję dostępną na innych rynkach. Zaktualizowane centrum zawiera nowe przewodniki i narzędzia wspierające bezpieczeństwo cyfrowe wśród nastolatków.
więcej
|
Amazon ułatwia reklamowanie produktów zewnętrznych sprzedawców
Amazon zmienia regulamin w zakresie reklamacji składanych na produkty zakupione od niezależnych sprzedawców. Teraz będzie je przyjmował sam serwis.
więcej
|
Andrzej Seweryn w podwójnej roli w nowym serialu Netflixa (wideo)
W nowym polskim miniserialu Netflixa o roboczym tytule „Królowa” główną rolę zagra Andrzej Seweryn, wystąpią także Maria Peszek i Julia Chętnicka. W tym tygodniu ruszyły zdjęcia, reżyseruje Łukasz Kośmicki, a za produkcję odpowiada Opus TV.
więcej
|
Facebook zablokował rosyjską agencję Fazze dezinformującą o szczepionkach
Facebook poinformował, że usunął setki kont związanych z agencją reklamową działającą w Rosji, która próbowała płacić influencerom w mediach społecznościowych za szkalowanie szczepionek na Covid-19 produkowanych przez firmy Pfizer i AstraZeneca.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Młodzi ludzie mają poglądy lewicowe
W latach 2019-2020 zanotowano wzrost liczby lewicowych autoidentyfikacji politycznych wśród respondentów w wieku od 18 do 24 lat. Odsetek zwiększył się z 17 proc. do 30 proc. Jednocześnie odsetek osób utożsamiających się z prawicą zwiększył się z 23 proc. do 27 proc. – podał CBOS.
więcej
|
|
|