|
|
|
|
|
|
|
Kamil Bednarek nowym jurorem w ,,Lego Masters 2"
Nowym jurorem w drugiej edycji „Lego Masters” będzie Kamil Bednarek, który zastąpi Pawła „Brodatego Geeka” Dudę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do show rozpoczną się na początku września, premiera w TVN zaplanowana jest na późną jesień.
więcej
|
Marcin Zaborski w TVN24, będzie prowadził wywiady i debaty
Z początkiem września Marcin Zaborski dołączy do zespołu TVN24. Poprzednio pracował w RMF FM, a wcześniej w radiowej Trójce.
więcej
|
Katarzyna Herman i Dorota Chotecka w drugim sezonie serialu ,,Tajemnica zawodowa"
Wystartowały zdjęcia do drugiego sezon serialu „Tajemnica zawodowa”, którego pokażą TVN i Player.pl. Do obsady nowych odcinków dołączyli Katarzyna Herman, Dorota Chotecka, Marcin Czarnik, Karolina Porcari i Mateusz Rusin - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
289 tys. widzów ,,40 kontra 20" w TVN7, na premierę czeka drugi sezon
Emitowany w Siódemce nowy program „40 kontra 20” oglądało średnio 289 tys. widzów. Stacja w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wpływy z reklam wyniosły 13,34 mln zł. Na chwilę obecną nie wiadomo kiedy stacja pokaże drugi sezon cyklu, który został już nagrany.
więcej
|
Prezydent o tzw. ustawie medialnej: to kontrowersyjne rozwiązanie
To jest bardzo kontrowersyjne rozwiązanie, które jest niezrozumiałe dla naszych amerykańskich partnerów - podkreślił prezydent Andrzej Duda pytany we wtorek w TVP Info, czy ma zamiar podpisać tzw. ustawę medialną. Ocenił też, że "repolonizacja mediów" powinna odbywać się na drodze rynkowej.
więcej
|
Mniej nowych odcinków ,,Barw szczęścia" tygodniowo, premiery od 6 września
Od 6 września telewizyjna Dwójka będzie emitować 15. sezon serialu „Barwy szczęścia”. W tym sezonie TVP zmniejszy liczbę premierowych odcinków w tygodniu z pięciu do czterech.
więcej
|
Akademia Telewizyjna pozbawiła Andrew Cuomo nagrody Emmy
Międzynarodowa Akademia Sztuk i Nauk Telewizyjnych odebrała we wtorek byłemu gubernatorowi stanu Nowy Jork Andrew Cuomo przyznawana przez nią nagrodę Emmy. Cuomo otrzymał ją w ub. roku za programy poświęcone batalii z pandemią koronawirusa.
więcej
|
Kanały Polsatu z Ligą Mistrzów dalej w ofercie Platformy Canal+, pojawią się w Canal+ online
Canal+ Polska przedłużył na najbliższe trzy sezony umowę z Telewizją Polsat dotyczącą dystrybucji kanałów Polsat Sport Premium z transmisjami piłkarskiej Ligi Mistrzów. Stacje pojawią się w ofercie platformy Canal+ online.
więcej
|
Kwalifikacje US Open w Eurosporcie w Playerze
We wtorek zaczęły się kwalifikacje US Open, w których gra pięcioro Polaków. Transmisje wszystkich spotkań eliminacyjnych dostępne są na żywo i w VOD wyłącznie w Eurosporcie w Playerze.
więcej
|
Rachel Maddow przedłuża swój kontrakt z telewizją MSNBC
Nie odchodzi z telewizji, jak jeszcze dwa tygodnie temu pisały amerykańskie media. Rachel Maddow, najlepiej oceniana przez widzów prezenterka stacji informacyjnej MSNBC, zostaje w stacji. Jej kontrakt przedłużono o kilka kolejnych lat.
więcej
|
W ,,Wiadomościach" TVP pomylono datę wybuchu II wojny światowej
W poniedziałek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP podano błędną datę wybuchu II wojny światowej. Relację z pomyłką usunięto z pełnego wydania programu w internecie.
więcej
|
AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam Grupa AFA MEDIA to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS’owe oraz agencja realizująca innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich jak i zagranicznych marek. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz Wojtusik nowym prowadzącym ,,Śniadanie Mistrzów" w RMF Classic
Związany dotychczas z Tok FM Łukasz Wojtusik będzie od września nowym prowadzącym pasmo „Śniadanie Mistrzów” na antenie RMF Classic. Zastąpi w tej roli Michała Matusa, który pożegnał się ze stacją.
więcej
|
|
Marcin Grzywacz w redakcji sportowej radiowej Trójki
Do redakcji Programu III Polskiego Radia z początkiem września dołączy dziennikarz sportowy Marcin Grzywacz, jako komentator współpracujący ze Sportklubem i Eleven Sports.
więcej
|
|
Radio ESKA w grupie komercyjnej z wyższą słuchalnością od Radia ZET
W ostatniej fali badania Radio Track (V - VII ‘21) Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 16 do 49 lat. Udział stacji w czasie słuchania wyniósł 12,3 proc., a zasięg dzienny 16,7 proc. Tym samym Radio ESKA zostało drugą najpopularniejszą stacją w Polsce w grupie komercyjnej - wyprzedzając po raz pierwszy w historii Radio ZET zarówno pod względem udziału w czasie słuchania, jak i zasięgu dziennego.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od lutego do lipca 2021 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Alior Bank klientem Sigma Bis
Alior Bank dołączył do grona klientów Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU.
więcej
|
,,Gazety Wyborczej" zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, ,,Fakt" i ,,Super Express" z dużymi spadkami (Top10)
W pierwszej połowie br. więcej niż przed rokiem z reklam zarobiły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Parkiet”. Duże spadki zanotowały natomiast m.in. „Fakt” i „Super Express” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Communication Unlimited: wpływy 33 proc. w górę, 1,3 mln zł zysku
W ub.r. przychody agencji reklamowej Communication Unlimited zwiększyły się o 33,1 proc. do 25,52 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,9 proc. zysk netto poszedł w górę z 787,6 tys. zł do 1,3 mln zł.
więcej
|
Carrefour z Majką Jeżowską chce trafić do młodych na TikToku
Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs dla młodzieży szkolnej #SzkołaCarrefoura. Wraz ze śpiewającą Majką Jeżowską marka zaprasza uczniów, by w nowym roku szkolnym celebrowali swoją wyjątkowość. Za akcję odpowiadają Saatchi & Saatchi i Prodigious Publicis Production.
więcej
|
Modelka plus size promuje nową kolekcję Zara
Hiszpańska marka odzieżowa Zara promuje swoją najnowszą kolekcję. Bohaterką kampanii jest modelka plus size, co ma podkreślać, że znana marka sieciowa wspiera body positive.
więcej
|
Żubr kupuje działki Biebrzańskiemu Parkowi Narodowemu
Fundusz Żubra, we współpracy z Biebrzańskim Parkiem Narodowym, pomaga kupować działki znajdujące się na obszarze siedlisk lęgowych orlika grubodziobego, derkacza i żurawia.
więcej
|
Andrzej Rybiński śpiewa "Nie liczę godzin i lat..." w reklamie Vision Express
Vision Express do nowej kampanii reklamowej zaprosiło Andrzeja Rybińskiego. Artysta śpiewa w klipie reklamowym swój słynny hit "Nie liczę godzin i lat…". Akcję przygotowały agencja reklamowa Walk Creative oraz Szut Szut Studio.
więcej
|
Costa Express zmienia właściciela w Polsce, przejmuje ją Coca-Cola HBC
Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu od Costa Coffee spółki wydzielonej w listopadzie 2020 roku. Costa Express to sieć kawomatów dostępnych na stacjach benzynowych, w sklepach detalicznych, obiektach sportowych i biurach. Transakcja zostanie sfinalizowana w październiku.
więcej
|
Orange w kolejnym odcinku Orange Challenge promuje szybki światłowód (wideo)
Rozpoczyna się przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa nowa kampania z cyklu Orange Challenge reklamująca "Gigaszybki Orange Światłowód".
więcej
|
Na rządowych reklamach Funduszu Odbudowy TVP i Polsat zarobiły po 1,5 mln zł, a TVN 1 mln zł
Polsat i Telewizja Polska zarobiły najwięcej na rządowych spotach, promujących unijny Fundusz Odbudowy: obie telewizje dostały po 1,5 mln zł. W płatnej kampanii wzięły też udział m.in. TVN, RMF FM, Polskie Radio, TV Trwam i TV Republika.
więcej
|
Kosmetyki Bond w nowej odsłone wsparte kampanią (wideo)
Dom mediowy Media Choice rozpoczął współpracę z marką Bond (Pharma CF), oferującą kosmetyki do codziennej pielęgnacji dla mężczyzn. Kampania digital ma służyć zwiększeniu świadomości marki i jej produktów wśród grupy docelowej. Jednym z głównych elementów jest launch nowej linii „Inspired by Whisky”.
więcej
|
Tomasz Świtała CX directorem w Spacecamp
Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp (Brand New Galaxy) na stanowisku customer experience director.
więcej
|
Platige Image rozszerza współpracę z Dell Technologies
Studio produkcji i postprodukcji Platige Image zdecydowało się na przedłużenie współpracy z firmą technologiczną Dell Technologies.
więcej
|
Francuz Killian Hayes globalnym ambasadorem Pumy
Puma ogłosiła podpisanie kontraktu z francuskim koszykarzem Killianem Hayesem.
więcej
|
TikTok współpracuje z agencją monetyzującą influencer marketing
Stars.Space, technologiczna spółka zależna z Grupy Hub.Tech, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, podpisała umowę strategiczną z TikTokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne.
więcej
|
Xiaomi zmienia nazwę swoich telefonów. Już nie będzie marki "Mi"
Xiaomi, chiński producent smartfonów, zmienia nazewnictwo swoich urządzeń. Stosowana od 10 lat marka "Mi" znika z rynku.
więcej
|
Nowy spot wizerunkowy LINK4 LINK4 rozpoczął kampanię promującą osiągnięcia firmy na przestrzeni ostatnich pięciu lat. W reklamie LINK4 podkreśla postęp w rozwoju, m.in. pozyskanie pół miliona nowych klientów, dwukrotne zwiększenie liczby sprzedanych polis, zdobycie wielu prestiżowych nagród przyznanych przez najwyższej klasy ekspertów za efektywność kampanii reklamowych. Dzisiaj LINK4 jest drugą najlepiej rozpoznawalną firmą ubezpieczeniową w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Orlen i Kluby "Gazety Polskiej" z Nagrodą Wolności Słowa od ,,Gazety Polskiej Codziennie". Kaczyński: po tej dekadzie nie sposób wyobrazić sobie rynku medialnego bez was
PKN Orlen otrzymał we wtorek Nagrodę Wolności Słowa "Gazety Polskiej Codziennie", jak uzasadniono, za uratowanie Ruchu i zakup Polska Press. Takie samo wyróżnienie przyznano też Klubom "Gazety Polskiej". Gratulacje i życzenia z okazji 10-lecia dziennika przekazali premier Mateusz Morawiecki, prezydent Andrzej Duda i prezes PiS Jarosław Kaczyński.
więcej
|
,,Gazety Wyborczej" zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, ,,Fakt" i ,,Super Express" z dużymi spadkami (Top10)
W pierwszej połowie br. więcej niż przed rokiem z reklam zarobiły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Parkiet”. Duże spadki zanotowały natomiast m.in. „Fakt” i „Super Express” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wrześniowy numer ,,Vogue Polska" pod kierownictwem nowej naczelnej w odświeżonej formule
Numerem "Spetember Issue 2021" w roli redaktorki naczelnej „Vogue Polska” (Visteria) debiutuje Ina Lekiewicz. Magazyn ma nowy layout, szatę graficzną i układ stron.
więcej
|
,,Dziennik Bałtycki": Mariusz Leśniewski nowym wicenaczelnym, odchodzi Bogdana Wachowska
Z redakcją „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa) rozstaje się dotychczasowa zastępczyni redaktora naczelnego Bogdana Wachowska. Na jej stanowisko awansował Mariusz Leśniewski, związany z tytułem od 21 lat - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Z ,,Dziennika Zachodniego" odchodzą szefowa newsroomu i wydawca
Z „Dziennikiem Zachodnim” (Polska Press) pożegnali się szefowa newsroomu Maria Olecha-Lisiecka i wydawca wydań codziennych Grzegorz Lisiecki.
więcej
|
|
|
Instagram rezygnuje z funkcji "swipe up" na rzecz naklejek
Od września na Instagarmach influencerów funkcja przesuwania ekranu "swipe up" zostanie zastąpiona naklejkami. Zmiana obejmie konta, którzy mają więcej niż 10 tys. obserwujących.
więcej
|
Netflix ogłasza swoje premiery filmowe do końca tego roku
Od września do końca grudnia Netflix zaplanował premiery 43 nowych filmów. Na ostatnie cztery miesiące tego roku na platformie pojawią się produkcje, w których wystąpią m.in. Leonardo DiCaprio, Dwayne Johnson, Gal Gadot, Idris Elba, Jennifer Lawrence czy Benedict Cumberbatch.
więcej
|
WP przewiduje dwucyfrowy wzrost reklamy internetowej w drugim półroczu
Wirtualna Polska spodziewa się dwucyfrowego wzrostu wydatków na reklamę internetową w drugim półroczu, sama zaś chce rosnąć szybciej niż rynek.
więcej
|
Wirtualna Polska za 5,9 mln zł kupiła 17banków.com, inwestuje 9,3 mln zł w firmę z mediów
Należąca do holdingu Wirtualna Polska spółka Totalmoney.pl przejęła porównywarkę kredytową 17banków.com, płacą 5,94 mln zł. Natomiast spółka Stacja Służew, którą Wirtualna Polska przejęła w maju, zainwestowała 9,31 mln zł w 6,8 proc. akcji podmiotu z branży mediów.
więcej
|
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego chce uregulować działalność instytucji finansowych w social mediach
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował we wtorek projekt zasad wykorzystywania mediów społecznościowych przez instytucje finansowe. Ma on m.in. zapobiec publikacji fake newsów i dezinformacji.
więcej
|
Daniel Dziewit: Młodzi utonęli w sieci i są w niej użytkowani
Nie jesteśmy użytkownikami, a użytkowanymi; uzależniliśmy się od cyfrowego świata i pozwoliliśmy, aby to samo spotkało nasze dzieci - powiedział w wywiadzie dla PAP Daniel Dziewit, specjalista ds. uzależnień, autor książki "Homo Enter, czyli jak nie zostać złowionym".
więcej
|
AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam Grupa AFA MEDIA to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS’owe oraz agencja realizująca innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich jak i zagranicznych marek. materiał partnerskiwięcej |
|
|