|
|
|
|
|
|
|
Jesienią aż 9 stacji informacyjnych w Polsce. ,,Rynek nie jest w stanie tego utrzymać"
Po debiucie kanału Wydarzenia24 i zapowiadanym na październik starcie News24 w Polsce będzie działać aż 9 telewizji o profilu informacyjno-publicystycznym. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci oceniają szanse nowych projektów.
więcej
|
,,Fakty" wyprzedziły ,,Wiadomości" w sierpniu. Jako jedyne zyskały widzów
Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu br. awansowały „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT dalej nie przyznała polskiej koncesji TVN24. ,,Zwłoka umotywowana politycznie, zagraża pluralizmowi mediów"
Niepewność co do losów koncesji TVN24 negatywnie wpływa na wolność mediów w Polsce, zaś bezczynność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w tej kwestii to niebezpieczny precedens - pisze do przewodniczącego Rady Helsińska Fundacja Praw Człowieka. Tymczasem w czwartek - jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl - sprawa koncesji stanęła wprawdzie na posiedzeniu KRRiT, lecz głosowania nad jej przedłużeniem nie było.
więcej
|
Większość Polaków uważa, że media w naszym kraju są pluralistyczne
65 proc. Polaków uważa, że media w Polsce są pluralistyczne – wynika z sierpniowego sondażu CBOS. Przeciwnego zdania jest 17 proc. badanych.
więcej
|
Janusz Chabior i Michał Czernecki w nowym serialu Polsatu ,,Mental"
Telewizja Polsat pracuje nad nowym serialem „Mental”. W produkcji wystąpią Janusz Chabior i Michał Czernecki, a także młodzi aktorzy - Sandra Drzymalska, Martyna Byczkowska, Mateusz Górski i Kacper Olszewski.
więcej
|
Marcin Zaborski poprowadzi program ,,Jeden na jeden" w TVN24
Marcin Zaborski w TVN24 zadebiutuje 4 września, będzie prowadzącym sobotnich wydań magazynu „Jeden na jeden”. Dziennikarz poprzednio pracował w RMF FM, a wcześniej w radiowej Trójce.
więcej
|
,,MasterChef 10" od 12 września w TVN, w najbliższą niedzielę odcinek specjalny (wideo)
Od 12 września w niedzielnym prime-time TVN emitować będzie dziesiątą edycję kulinarnego programu „MasterChef”. 5 września stacja wyemituje specjalny odcinek show z okazji 10-lecia cyklu.
więcej
|
Rogalska, Kwaśniewska Olga Legosz gospodyniami ,,Miasta kobiet" w TVN Style
Marzena Rogalska, Aleksandra Kwaśniewska oraz Olga Legosz poprowadzą jesienną edycję programu TVN Style „Miasto kobiet”, który zyska nową odsłonę. Premierowe odcinki będzie można oglądać w niedziele o godz. 12.30, począwszy od 5 września.
więcej
|
TVP na promocji Polskiego Ładu zarobiła 1 mln zł, Polsat i TV Republika po kilkaset tys. zł
Telewizja Polska zarobiła na spotach promujących Polski Ład ponad 1,3 mln zł - wynika z informacji, jakie uzyskał poseł KO, Adam Szłapka. Polsat zarobił ponad 480 tys. zł, a TV Republika - niemal 250 tys. zł. Pieniędzmi na ten cel dysponował Bank Gospodarstwa Krajowego, a promocję przeprowadzano mimo tego, że Sejm nie przyjął jeszcze założeń programu.
więcej
|
Chińskie telewizje mają nie pokazywać ,,zniewieściałych" artystów
Chińskie stacje telewizyjne nie powinny pokazywać artystów o „niewłaściwych poglądach politycznych” ani prezentujących „zniewieściały” styl. Mają natomiast kultywować „patriotyczną atmosferę” - wynika z wytycznych opublikowanych w czwartek przez władze Chińskiej Republiki Ludowej.
więcej
|
Canal+ online: nowy pakiet z Polsat Sport Premium i Eleven Sports
W ofercie platformy subskrypcyjnej Canal+ online pojawił się nowy pakiet sportowy - ze stacjami Canal+ Polska, a także Polsat Sport Premium i Eleven Sports.
więcej
|
Serial ,,Układ" od 5 października w AXN (zdjęcia)
Stacja AXN od 5 października emitować będzie 8-odcinkowy serial kryminalny „Układ”, będący kontynuacją cyklu bestsellerowych powieści Igora Brejdyganta. W rolach głównych ponownie widzowie zobaczą m.in. Julię Kijowską, Dawida Ogrodnika, Kingę Preis, Zuzannę Zielińską i Sylwię Juszczak-Krawczyk oraz nowych aktorów - Adama Woronowicza i Piotra Witkowskiego.
więcej
|
Za pięć lat w Stanach Zjednoczonych platformy SVoD będą miały 450 mln subskrybentów
Do 2026 r. w Stanach Zjednoczonych ma być 450 mln subskrybentów platform oferujących wideo na żądanie - wynika z raportu brytyjskiej firmy analitycznej Digital TV Research. Najpopularniejszą platformą będzie Amazon Prime Video.
więcej
|
Rafał Pacześ poprowadzi program ,,Pacześ Show" w Comedy Central Polska
Od 13 września w Comedy Central Polska będzie można oglądać autorski format rozrywkowy Rafała Paczesia - „Pacześ Show”. - Od dłuższego czasu szukaliśmy programu typu late-night show - mówi Daniel Reszka, VP Comedy&Entertainment, Youth&Music ViacomCBS Networks CE.
więcej
|
Aleksandra Janiec: z TVN24 do Wydarzeń 24
Dziennikarka Aleksandra Janiec zadebiutowała jako prowadząca serwisy informacyjne w nowym kanale Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat). Poprzednio przez prawie 10 lat pracowała w Grupie TVN.
więcej
|
,,Gwiazdy Kabaretu 7" od 3 września w Czwórce, emisja w piątkowym prime-time (wideo)
W piątek, 3 września telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję siódmego sezonu programu „Gwiazdy Kabaretu”.
więcej
|
Serwis TVP Sport pominął słowa Roberta Lewandowskiego o tęczowej opasce
W relacji na portalu internetowym TVP Sport z konferencji prasowej kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski Roberta Lewandowskiego pomięto jego wypowiedź, że nie miałby problemów z noszeniem opaski w kolorach tęczy.
więcej
|
Empik Go organizuje drugą edycję konkursu na scenariusz audio Empik Go uruchomił drugą edycję konkursu na scenariusz serialu audio skierowanego zarówno do młodych, jak i doświadczonych twórców. Zwycięski scenariusz zostanie zrealizowany w 2022 roku. W tym roku głównemu konkursowi towarzyszy dodatkowy - na opowiadanie o miłości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Żabka kontra "frogshoposting" - marka przeprasza, ale fani stoją po stronie influencerki. Eksperci: jak można było nie dostrzec takiego potencjału pracownika
Nowa komunikacja w social mediach Żabki nie przypadła do gustu większości odbiorców. Powód? Wiele osób dopatrzyło się wyraźnej inspiracji stylem konta "frogshoposting", prowadzonego przez panią Wiolę, na co dzień sprzedawczynię w jednym ze sklepów Żabka. Marka szybko przeprosiła, ale fani wciąż są źle, że sklep zamiast zaproponować współpracę influencerce przy prowadzeniu profili w social mediach, postawił na agencję reklamową Cukier. - Nie rozumiem, jak tak duża firma nie dostrzegła potencjału Violi jej fanów - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Wojciech Kardyś, ekspert ds. komunikacji i digital marketingu.
więcej
|
Beata K. przeprosiła za jazdę po pijanemu. "Nieprędko wróci do reklam, nie zaszkodziła Coca-Coli"
Wokalistka Beata K. została zatrzymana w środę wieczorem za prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu. Artystka ostatnio występowała w reklamach Coca-Cola Zero Cukru. Koncern podkreśla, że zakończył z nią współpracę w lipcu br. i nie chce, by wymieniać nazwę firmy w tym kontekście. - Na taką sytuację nie da się przygotować. W tym konkretnym przypadku szczęściem w nieszczęściu jest brak kontekstu z marką. Szczęśliwie Coca-Cola nie prowadzi kampanii przeciwko alkoholizmowi, nie jest też marką alkoholu, ani marką samochodów. Szczęśliwie p. Beata nie została również przyłapana ze szklanką whiskey z colą w dłoni - komentuje Marek Gonsior, doradca marki i niezależny konsultant.
więcej
|
TikTok na szczycie rankingu Ad Equity Kantar
TikTok drugi rok z rzędu zajął pierwsze miejsce Media Reactions 2021, globalnego rankingu Ad Equity firmy Kantar. Na kolejnych miejscach uplasowały się Amazon, Instagram, Google i Twitter.
więcej
|
Orange Polska wprowadza cztery modele pracy. ,,Będziemy obserwować, jak to się sprawdza"
Spółka Orange wprowadziła z początkiem miesiąca cztery modele pracy w swoich biurach: w trybie hybrydowym, w terenie, w trybie stacjonarnym oraz w formie telepracy. Model pracy zależy od charakteru wykonywanych zadań, lecz podstawowym pozostaje model hybrydowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska w nowej kampanii pod hasłem "Piekarnia w sercu Lidla" promuje odświeżony koncept piekarniczy. Jej autorem jest agencja GPD.
więcej
|
TVP na promocji Polskiego Ładu zarobiła 1 mln zł, Polsat i TV Republika po kilkaset tys. zł
Telewizja Polska zarobiła na spotach promujących Polski Ład ponad 1,3 mln zł - wynika z informacji, jakie uzyskał poseł KO, Adam Szłapka. Polsat zarobił ponad 480 tys. zł, a TV Republika - niemal 250 tys. zł. Pieniędzmi na ten cel dysponował Bank Gospodarstwa Krajowego, a promocję przeprowadzano mimo tego, że Sejm nie przyjął jeszcze założeń programu.
więcej
|
Martin Winther szefem kreacji w TBWA Szwajcaria
Martin Winther, przez wiele lat związany z polską branżą reklamową, objął stanowisko creative directora w agencja TBWA w Szwajcarii.
więcej
|
Anna Brajbisz po blisko 4 latach wraca z Carata do Zenith
Anna Brajbisz dołączyła do zespołu agencji mediowej Zenith (Publicis Media) obejmując stanowisko communications & business directora. Wróciła do firmy po blisko czterech latach pracy w domu mediowym Carat (dentsu).
więcej
|
Bitcoin stał się prawnym środkiem płatniczym w Salwadorze. Po raz pierwszy na świecie
Salwador jako pierwszy kraj na świecie uznał bitcoina za prawny środek płatniczy. Kampanią promocyjną zachęca obywateli do korzystania z kryptowaluty.
więcej
|
Brad Pitt ma zwiększyć świadomość marki De Longhi (wideo)
Włoska marka ekspresów do kawy De Longhi rozpoczyna globalne działania reklamowe pod hasłem "Something Perfetto", których ambasadorem jest aktor Brad Pitt. To największa w historii marki kampania, a udział aktora ma zwiększyć świadomość marki i "napędzić" rozwój w segmencie premium.
więcej
|
Pół tysiąca szkół dostanie środki menstruacyjne od Biedronki
Biedronka we współpracy z programem „Akcja Menstruacja w Twojej szkole" przekazuje podpaski, tampony i wkładki marki własnej Femina wybranym polskim szkołom. Organizatorzy akcji planują, że do końca roku wsparcie otrzymają uczennice z około 500 placówek w Polsce.
więcej
|
Ekspresy Philips do wygrania w loterii Jacobs
Firma Jacobs Douwe Egberts, wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs pod hasłem „Kup ziarna Jacobs i graj o ekspresy Philips”.
więcej
|
Łomża tworzy łąki kwietne w miastach
Marka piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) wspólnie z Fundacją Łąka realizuje projekt Łąki Łomży. Jego celem jest propagowanie spokojnego, zrównoważonego i zdecydowanie wolniejszego trybu życia, a efektem - przeniesienie klimatu kwiatowych łąk, w formie zielonych zakątków, do centrum Kielc i Katowic.
więcej
|
Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Firma bukmacherska Betclic została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. "Wraz z firmą Betclic otwieramy się na nowe branże rynku. Obok wspólnych działań wspierających samoregulację i etykę w reklamie, rozpoczniemy w Radzie Reklamy prace nad kolejnym kodeksem branżowym" - informuje Rada.
więcej
|
iSpot ruszył z kampanią z okazji rozpoczęcia roku szkolnego
Wystartowała wrześniowa kampania autoryzowanych salonów i serwisu Apple - iSpot. W związku z powrotem do szkół i na uczelnie, marka kieruje swoją komunikację głównie do uczniów i studentów. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Value Media we współpracy z agencja SalesTube.
więcej
|
Nie ma Cię na pierwszej stronie Google'a? Nie istniejesz Wartość reklam w polskim internecie w ciągu ostatniego roku poszła w górę o 142,7 mln zł (17,5 proc.). Jedną z przyczyn wzmożonego ruchu w sieci była z pewnością pandemia, jednak e-reklama rośnie w siłę od kilku lat i nie przewiduje się, by ten trend się odmienił. W marketingu internetowym coraz lepiej radzą sobie polskie agencje, zdobywając tytuły mistrzów świata i Europy w pozycjonowaniu stron www materiał partnerskiwięcej |
|
|
Stan wyjątkowy przy granicy z Białorusią, dziennikarze nie będą tam mogli nagrywać materiałów
Prezydent Andrzej Duda podjął decyzję o wydaniu rozporządzenia o wprowadzeniu stanu wyjątkowego w przygranicznym pasie z Białorusią, czyli w części województw podlaskiego i lubelskiego - poinformował w czwartek rzecznik prezydenta Błażej Spychalski. Na tym terenie nie będzie można m.in. nagrywać materiałów wideo, co w praktyce uniemożliwi relacje telewizyjne i internetowe z działań wobec grupy imigrantów koczujących w pobliżu Usnarza Górnego.
więcej
|
Wydawnictwo Lekkie nową marką w Grupie ZPR Media
W ramach należącej do Grupy ZPR Media spółki Time SA powstała marka Wydawnictwo Lekkie, która ma specjalizować się w literaturze o charakterze rozrywkowym. Jego redaktorką naczelną jest Magda Mazur.
więcej
|
Press Service z 23 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku
W ub.r. spółka Press Service Monitoring Mediów osiągnęła wzrost przychodów o 13,3 proc. do 23,03 mln zł i zysku netto z 1,23 do 2,84 mln zł.
więcej
|
Otwarto nowe Centrum Prasowe PAP
Od września konferencje prasowe i debaty organizowane są w nowym Centrum Prasowym PAP. Oddajemy do dyspozycji klientów Centrum Prasowego PAP nie tylko nowoczesne technologie, ale też nasze wieloletnie doświadczenie - podkreślił prezes PAP Wojciech Surmacz.
więcej
|
"Rzeczpospolita" ma nowy serwis internetowy
W czwartek, 2 września, ruszyła odświeżona wersja portalu Rp.pl. Zmianie uległ wygląd i układ witryny, ale także cała platforma technologiczna, na której jest ona zbudowana. Jak informuje wydawca - tym samym zakończony został kolejny etap procesu inwestycyjnego w obszarze mediów cyfrowych Gremi Media. Jego celem nadrzędnym ma być walka o cyfrowych subskrybentów.
więcej
|
Zmarł Jacek Bednarczyk, wieloletni fotoreporter PAP
W środę wieczorem w wieku 59 lat zmarł Jacek Bednarczyk – wieloletni fotoreporter Polskiej Agencji Prasowej, z którą był związany przez 30 lat. Rejestrował życie Krakowa i Małopolski, a przede wszystkim wydarzenia kulturalne, które były jego pasją.
więcej
|
|
|
Żabka kontra "frogshoposting" - marka przeprasza, ale fani stoją po stronie influencerki. Eksperci: jak można było nie dostrzec takiego potencjału pracownika
Nowa komunikacja w social mediach Żabki nie przypadła do gustu większości odbiorców. Powód? Wiele osób dopatrzyło się wyraźnej inspiracji stylem konta "frogshoposting", prowadzonego przez panią Wiolę, na co dzień sprzedawczynię w jednym ze sklepów Żabka. Marka szybko przeprosiła, ale fani wciąż są źle, że sklep zamiast zaproponować współpracę influencerce przy prowadzeniu profili w social mediach, postawił na agencję reklamową Cukier. - Nie rozumiem, jak tak duża firma nie dostrzegła potencjału Violi jej fanów - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Wojciech Kardyś, ekspert ds. komunikacji i digital marketingu.
więcej
|
Warszawa uruchamia własną platformę VOD. Na początek koncerty Dawida Podsiadły i Artura Rojka
Spektakle teatralne, koncerty, filmy, nagrania z wystaw oraz transmisje wydarzeń odbywających się na żywo w stolicy będzie można oglądać na nowej platformie VOD Warszawa. Za kilka tygodni będzie ona dostępna w postaci aplikacji mobilnej.
więcej
|
Rosja grozi grzywnami Apple i Google. Żąda usunięcia aplikacji Nawalny
Rosyjski regulator mediów i internetu, urząd Roskomnadzor, zażądał w czwartek od koncernów Apple i Google, by usunęły ze swej oferty aplikację o nazwie Nawalny, zawierającą komunikaty ze strony internetowej opozycjonisty Aleksieja Nawalnego.
więcej
|
Twitter będzie automatycznie blokować agresywnych użytkowników
Twitter poinformował w czwartek o wprowadzeniu funkcji o nazwie Safety Mode, która będzie automatycznie blokować użytkowników agresywnych lub szerzących nienawiść wobec innych. Automatyczne blokady będą działać 7 dni. Rozwiązanie to ma służyć ograniczeniu nadużyć w sieci.
więcej
|
Twitter uruchamia nową funkcję Super Follows. Za dostęp do niektórych treści trzeba będzie płacić
Serwis społecznościowy Twitter oficjalnie uruchomił nową funkcję Super Follows. Oznacza to, że niektórzy użytkownicy będą udostępniać wybrane przez siebie wpisy tylko tym, którzy za to zapłacą. Nowe rozwiązanie na razie testowane jest w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
więcej
|
Za pięć lat w Stanach Zjednoczonych platformy SVoD będą miały 450 mln subskrybentów
Do 2026 r. w Stanach Zjednoczonych ma być 450 mln subskrybentów platform oferujących wideo na żądanie - wynika z raportu brytyjskiej firmy analitycznej Digital TV Research. Najpopularniejszą platformą będzie Amazon Prime Video.
więcej
|
"Rzeczpospolita" ma nowy serwis internetowy
W czwartek, 2 września, ruszyła odświeżona wersja portalu Rp.pl. Zmianie uległ wygląd i układ witryny, ale także cała platforma technologiczna, na której jest ona zbudowana. Jak informuje wydawca - tym samym zakończony został kolejny etap procesu inwestycyjnego w obszarze mediów cyfrowych Gremi Media. Jego celem nadrzędnym ma być walka o cyfrowych subskrybentów.
więcej
|
Krzysztof Beniowski szefem biznesu e-commerce w Gazeta.pl
We wrześniu do zespołu Gazeta.pl (Agora) powrócił Krzysztof Beniowski, który objął stanowisko szefa biznesu e-commerce. Jest odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii portalu w tym zakresie, m.in. za marketplace Avanti24.pl.
więcej
|
Facebook wyświetli użytkownikom mniej kontrowersyjnych treści politycznych
Serwis społecznościowy ogłosił, że zmniejszy nacisk na posty polityczne i aktualizacje dotyczące bieżących wydarzeń w kanałach informacyjnych użytkowników. Ograniczy również ilość materiałów tego rodzaju, które widzą na tej platformie społecznościowej. To odpowiedź na opinie użytkowników Facebooka.
więcej
|
Prezes Škoda Auto nagrywa filmiki na platformie LinkedIn. Testuje w nich różne modele swoich aut
Thomas Schäfer, dyrektor generalny Škoda Auto, wprowadza nowy format "TS X" na platformie LinkedIn. W krótkich filmach będzie regularnie zabierał swoich widzów na jazdy testowe różnymi modelami marki.
więcej
|
Korea Płd. jako pierwszy kraj zakazała wymuszania opłat od aplikacji przez Google i Apple
Korea Południowa jako pierwszy kraj na świecie uchwaliła zakaz wymuszania opłat od producentów aplikacji mobilnych przez duże platformy, takie jak Google i Apple. Władze w Seulu oceniły w środę, że przyczyni się to do rozwoju sprawiedliwego „ekosystemu mobilnego”.
więcej
|
newonce rozpoczyna strategiczną współpracę z Piano, wiodącym dostawcą usług cyfrowych w zakresie subskrypcji
W ramach nawiązanego partnerstwa powstanie cykl contentowy – podcasty, artykuły, spotkania – dotyczący zmian zachodzących w mediach, ich odbiorze oraz modelach biznesowych. Działania te poprzedzą start usługi newonce.club, czyli zapowiadanego na jesień klubu subskrypcyjnego oferującego treści premium i korzyści dostarczane przez grupę newonce i jej partnerów.
więcej
|
Żabka w ogniu krytyki za "pożyczenie" stylu komunikacji od influencerki - kasjerki
Sieć Żabka Polska ruszyła z nowym stylem komunikacji w social mediach. Internauci szybko doszukali się w nim mocnej inspiracji stylem znanym z konta pani Wioli "frogshoposting" - kasjerki jednego ze sklepów Żabki. Sieć jest w ogniu krytyki za to, że zamiast zaproponować współpracę influencerce, zleca komunikację zewnętrznej agencji. Fani oskarżają markę o kopiowanie stylu profilu p. Wioli i brak uczciwości wobec własnej załogi. Żabka Polska w przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl oświadczeniu twierdzi, że sytuacja jest "zaskakująca" i wyjaśnia ją z panią Wiolą.
więcej
|
Empik Go organizuje drugą edycję konkursu na scenariusz audio Empik Go uruchomił drugą edycję konkursu na scenariusz serialu audio skierowanego zarówno do młodych, jak i doświadczonych twórców. Zwycięski scenariusz zostanie zrealizowany w 2022 roku. W tym roku głównemu konkursowi towarzyszy dodatkowy - na opowiadanie o miłości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Większość Polaków uważa, że media w naszym kraju są pluralistyczne
65 proc. Polaków uważa, że media w Polsce są pluralistyczne – wynika z sierpniowego sondażu CBOS. Przeciwnego zdania jest 17 proc. badanych.
więcej
|
TikTok na szczycie rankingu Ad Equity Kantar
TikTok drugi rok z rzędu zajął pierwsze miejsce Media Reactions 2021, globalnego rankingu Ad Equity firmy Kantar. Na kolejnych miejscach uplasowały się Amazon, Instagram, Google i Twitter.
więcej
|
Sondaż: Zjednoczona Prawica - 37,1 proc., KO - 25 proc., Lewica - 9 proc.
Gdyby w najbliższą niedzielę odbywały się wybory do Sejmu na Zjednoczoną Prawicę głos oddałoby 37,1 proc. respondentów, na Koalicję Obywatelską - 25 proc., a 9 proc. zagłosowałoby na Lewicę - wynika z sondażu United Surveys dla "DGP" i RMF FM.
więcej
|
|
|
Żabka kontra "frogshoposting" - marka przeprasza, ale fani stoją po stronie influencerki. Eksperci: jak można było nie dostrzec takiego potencjału pracownika
Nowa komunikacja w social mediach Żabki nie przypadła do gustu większości odbiorców. Powód? Wiele osób dopatrzyło się wyraźnej inspiracji stylem konta "frogshoposting", prowadzonego przez panią Wiolę, na co dzień sprzedawczynię w jednym ze sklepów Żabka. Marka szybko przeprosiła, ale fani wciąż są źle, że sklep zamiast zaproponować współpracę influencerce przy prowadzeniu profili w social mediach, postawił na agencję reklamową Cukier. - Nie rozumiem, jak tak duża firma nie dostrzegła potencjału Violi jej fanów - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Wojciech Kardyś, ekspert ds. komunikacji i digital marketingu.
więcej
|
Beata K. przeprosiła za jazdę po pijanemu. "Nieprędko wróci do reklam, nie zaszkodziła Coca-Coli"
Wokalistka Beata K. została zatrzymana w środę wieczorem za prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu. Artystka ostatnio występowała w reklamach Coca-Cola Zero Cukru. Koncern podkreśla, że zakończył z nią współpracę w lipcu br. i nie chce, by wymieniać nazwę firmy w tym kontekście. - Na taką sytuację nie da się przygotować. W tym konkretnym przypadku szczęściem w nieszczęściu jest brak kontekstu z marką. Szczęśliwie Coca-Cola nie prowadzi kampanii przeciwko alkoholizmowi, nie jest też marką alkoholu, ani marką samochodów. Szczęśliwie p. Beata nie została również przyłapana ze szklanką whiskey z colą w dłoni - komentuje Marek Gonsior, doradca marki i niezależny konsultant.
więcej
|
Vision Group: Natalia Miller partnerem zarządzającym i head of corporate affairs
Z początkiem września br. do grona akcjonariuszy agencji Vision Group dołączyła Natalia Miller, która objęła również funkcję partnera zarządzającego oraz stanowisko head of corporate affairs. Wcześniej pracowała w firmie na stanowisku senior public relations manager.
więcej
|
Marcin Chmielewski: z Newserii do Sante
Marcin Chmielewski objął stanowisko menedżera ds. PR i contentu w firmie Sante, produkującej zdrową żywność.
więcej
|
IFA Group klientem agencji Komunikujmy
Od początku września Komunikujmy odpowiada za wizerunek, komunikację w mediach społecznościowych i relacje z mediami trójmiejskiej pracowni architektonicznej IFA Group.
więcej
|
|
|
Orange Polska wprowadza cztery modele pracy. ,,Będziemy obserwować, jak to się sprawdza"
|
ABBA powraca. Szwedzki zespół zagra serię nietypowych koncertów i wyda nowy album
|
Rosja grozi grzywnami Apple i Google. Żąda usunięcia aplikacji Nawalny
|
Sztuczna inteligencja ma wykryć niebezpieczne zachowania w polskich więzieniach
|
Bitcoin stał się prawnym środkiem płatniczym w Salwadorze. Po raz pierwszy na świecie
|
T-Mobile Polska ma 2,6 tys. stacji obsługujących 5G
|
Otvarta i Polkomtel przedłużyły o cztery lata współpracę
|
Bank Pekao wesprze klientów posługujących się językiem migowym
|
Korea Płd. jako pierwszy kraj zakazała wymuszania opłat od aplikacji przez Google i Apple
|
12. wypadek samochodu Tesli z systemem zaawansowanego wspomagania kierowcy
|
CI Games dzięki ,,Sniper Ghost Warrior Contracts 2"podwoiło wpływy i potroiło zysk, szykuje ,,Lords of the Fallen 2"
|
CD Projekt szykuje nową grę, ,,Cyberpunk 2077" i ,,Wiedźmin 3" pod koniec roku na PlayStation 5 i Xbox X/S
|
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej?
|
|
|