|
|
|
|
|
|
|
Superstacja z mniejszymi wpływami i większą stratą
W ub.r. przychody sprzedażowe Superstacji, należącej do Telewizji Polsat, zmalały o 18,2 proc. do 8,01 mln zł, a jej strata netto wzrosła z 2,16 do 3,43 mln zł.
więcej
|
Koniec serialu ,,Zakochani po uszy", ostatni sezon śledziło 352 tys. widzów
Piąty - ostatni - sezon „Zakochanych po uszy” w TVN7 oglądało średnio 352 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji miała słabsze wyniki od TV4 i TV Puls, ale lepsze od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 22,22 mln zł. Od 6 września w dotychczasowym paśmie produkcji Siódemka emituje nową telenowelę „Papiery na szczęście”.
więcej
|
Festiwal w Opolu z wpadkami. "Na scenie udawany luz i drewniany Sierocki"
Artura Orzecha oburzyli prowadzący tegoroczny Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. Macieja Orłosia zdenerwowało, że "całe grono artystów pokazuje się w okienku z logo TVP". - Za dużo było wzdychania do dawnych czasów i wybitnych artystów. Przez to umyka to, co tu i teraz dzieje się ważnego w polskiej muzyce - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarek Szubrycht, dziennikarz muzyczny.
więcej
|
Firma Wojciecha Cejrowskiego bez 36 proc. wpływów, zysk trzy razy niższy
W ub.r. przychody sprzedażowe spółki W. Cejrowski zmalały o 36,4 proc. do 1,68 mln zł, a zysk netto - z 447,6 do 154 tys. zł.
więcej
|
Marcelina Zawadzka przechodzi z TVP do Polsatu, będzie współprowadzić ,,Farmę"
Telewizja Polsat reality-show „Farma” pokaże wiosną 2022 roku. Program razem z influencerką Iloną Krawczyńską poprowadzi modelka Marcelina Zawadzka, która poprzednio przez pięć lat była związana z Telewizją Polską. Produkcją show zajmie się Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
Platforma streamingowa z tureckimi serialami już dostępna w Polsce
Należący do SPI International kanał Dizi uruchomił własny serwis streamingowy. Za 4,99 zł miesięcznie można korzystać z kilkuset godzin tureckich seriali.
więcej
|
TVP chce kupić 480 nowych smartfonów
Telewizja Polska ogłosiła zamówienie publiczne, w ramach którego planuje kupić 479 smartfonów i siedem tabletów. Chodzi o nowe urządzenia, wprowadzone do sprzedaży nie wcześniej niż w 2019 roku.
więcej
|
Anna Lucińska przechodzi z TVP do Polsat Cafe, poprowadzi trzeci sezon ,,Randki z nieznajomym"
W piątek, 17 września Polsat Cafe rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Randka z nieznajomym”. Program poprowadzi Anna Lucińska, która w tej roli zastąpi Marię Konarowską.
więcej
|
TVN24 przerwał transmisję z konferencji Zbigniewa Ziobry i sprostował wypowiedź ministra
Kanał informacyjny TVN24 przerwał transmisję konferencji prasowej ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro. Prezenterka sprostowała słowa polityka o wyborze członków rad sądownictwa w innych krajach Unii Europejskiej.
więcej
|
Niewidomy dziennikarz Marcin Ryszka skomentuje dla TVP mecz Polska-Anglia
W środę o 20.45 mecz Polska-Anglia w ramach eliminacji do przyszłorocznego mundialu w Katarze. W aplikacji TVP Sport i na portalu tego nadawcy dostępna będzie wersja komentarza z udziałem Macieja Iwańskiego i Marcina Ryszki, reprezentanta Polski w blind footballu.
więcej
|
Channel 4 uruchomi na wielu rynkach platformę streamingową
Publiczny nadawca brytyjski Channel 4 chce ze swoimi treściami docierać do widzów na zagranicznych rynkach i zarabiać na reklamach. W tym celu planuje uruchomić własną platformę streamingową.
więcej
|
Eurosport z transmisjami Australian Open do 2031 roku
Eurosport nadal będzie pokazywać w Polsce wielkoszlemowy turniej Australian Open. Discovery Sports i Tennis Australia zawarły nową, wieloletnią umowę, przedłużając wyłączne prawa nadawcy do Australian Open do 2031 roku. Porozumienie obejmuje pełne prawa telewizyjne i digitalowe na wszystkich europejskich rynkach Discovery.
więcej
|
Apple TV zaprezentuje broadwayowską produkcję musicalu "Come From Away" przed rocznicą 11 września
Telewizja Apple zaprezentuje w przeddzień rocznicy ataków terrorystycznych 11 września 2001 r. sfilmowaną broadwayowską wersję kanadyjskiego musicalu "Come From Away". Jest to opowieść o prawdziwych wydarzeniach, które miały miejsca w Nowej Fundlandii w ślad za tragedią.
więcej
|
WP Pilot poszerza portfolio programów dziecięcych o kanały Disneya
We wrześniu na platformie WP Pilot pojawiły się trzy nowe kanały, adresowane do dzieci i całych rodzin: Disney Junior, Disney Channel oraz Disney XD. Dostępne są w pakietach Podstawowym, Rozszerzonym i Rozszerzonym Maxi.
więcej
|
Empik Go organizuje drugą edycję konkursu na scenariusz audio Empik Go uruchomił drugą edycję konkursu na scenariusz serialu audio skierowanego zarówno do młodych, jak i doświadczonych twórców. Zwycięski scenariusz zostanie zrealizowany w 2022 roku. W tym roku głównemu konkursowi towarzyszy dodatkowy - na opowiadanie o miłości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mariusz Smolarek za Michała Celedę naczelnym Radia ZET. ,,Dobra zmiana"
Nowym redaktorem naczelnym Radia ZET został Mariusz Smolarek. Obowiązki naczelnego w Antyradiu przejął Marcin Bąkiewicz, a w Chillizet - Dariusz Staniak. - Smolarek jest człowiekiem bardzo konsekwentnym; jako szef Radia ZET może forsować swoją wizję i dać stacji to, czego jej brakuje: zadba o szczegóły anteny. Z kolei powołanie Marcina Bąkiewicza na stanowisko szefa Antyradia to ruch znakomity, gdyż to wybitny szef muzyczny - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Assendi, były dyrektor stacji lokalnych Eurozetu i były naczelny Radia Zet.
więcej
|
|
KRRiT przeprowadzi konkursy na 8 częstotliwości radiowych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przygotowuje się do przeprowadzenia siedmiu konkursów na osiem częstotliwości w radiowym zakresie FM. Jedno z ogłoszeń ma dotyczyć dwóch częstotliwości, przeznaczonych dla dwóch miast. W województwie świętokrzyskim może zmienić się właściciel częstotliwości.
więcej
|
|
Emil Marat dyrektorem kreatywnym Radia Kolor
Emil Marat - współtwórca Radia PiN - rozpoczął pracę jako dyrektor kreatywny Radia Kolor. To nowo utworzone stanowisko w warszawskiej stacji.
więcej
|
|
W Warszawie upamiętniono pracowników rozgłośni Polskiego Radia
Prezes Polskiego Radia, Agnieszka Kamińska, wraz z szefem Rady Mediów Narodowych, Krzysztofem Czabańskim, odsłonili we wtorek w siedzibie nadawcy tablicę, poświęconą radiowcom, walczącym we wrześniu 1939 roku z okupantem. Otwarto też wystawę, obrazującą najważniejsze osoby i wydarzenia dla rozgłośni w początkach II Wojny Światowej.
więcej
|
|
Rekord FM nowym liderem słuchalności w Radomiu, duży wzrost Radia ZET
Pozycja nowego lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od lutego do sierpnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło Radio ZET, a trzecie - RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Mariusz Smolarek za Michała Celedę redaktorem naczelnym Radia ZET, nowi naczelni w Antyradiu i Chillizet
Nowym redaktorem naczelnym Radia ZET został Mariusz Smolarek, poprzednio zajmujący to stanowisko Michał Celeda będzie związany ze stacją w innej funkcji. Obowiązki naczelnego w Antyradiu przejął Marcin Bąkiewicz, a w Chillizet - Dariusz Staniak.
więcej
|
|
|
|
Agencja Whites wyda 6 mln zł na system zarządzania budżetami marketingowymi
Agencja digital marketingu Whites zainwestuje 6 mln zł w opracowanie innowacyjnego procesu zarządzania budżetami marketingowymi, bazującego na machine learningu. Projekt otrzymał dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
więcej
|
Związkowa Alternatywa przeprowadzi jednak kampanię o trudnej sytuacji w lotnictwie
Z początkiem października ma ruszyć billboardowa kampania związku zawodowego Związkowa Alternatywa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piwo Janusza Palikota reklamowe w telewizji, ale nie w TVP. "Póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji"
Aktor Piotr Stramowski został twarzą kampanii wizerunkowej piw grupy Manufaktura, warzonych w browarze w Tenczynku. Kampania telewizyjna nie objęła Telewizji Polskiej. - Nigdy nie będziemy się reklamować w TVP, póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji - mówi Janusz Palikot, właściciel Browaru Tenczynek.
więcej
|
Ekipa Friza i Koral po lodach wprowadzają do sprzedaży napoje
Pod koniec września na sklepowe półki trafią napoje pod marką Ekipa. To kolejny po lodach wspólny produkt firmy Koral i grupy influencerów Ekipa, na czele której stoi Karol "Friz" Wiśniewski. Napoje wyprodukuje Krynica Vitamin, dystrybucją oraz reklamą B2B zajmie się firma Koral, a promocją konsumencką - Ekipa.
więcej
|
Orlen ma wycofować się z F1
PKN Orlen po tym sezonie Formuły 1 najprawdopodobniej zakończy współpracę z zespołem Alfa Romeo - donoszą włoskie media.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak reklamują kolejną promocję Orange "31 dni za darmo"
Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa, informująca o nowej promocji.
więcej
|
T-Mobile Polska chce z pomocą klientów zasadzić 100 tys. drzew
Operator sieci T-Mobile Polska rusza z nowym programem, mającym chronić środowisko: Magentowe Lasy. Polegać ma on na zachęcaniu klientów biznesowych do rezygnacji z tradycyjnych faktur na elektronicznych, a za każde zaoszczędzone dwie kartki operator zasadzi jedno drzewo. W planach jest posadzenie łącznie nawet 100 tysięcy drzew.
więcej
|
Orkiestra wyskakuje z wanny w reklamie Providenta (wideo)
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nowy format kreatywny dla kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.
więcej
|
Kampania Somfy pokazuje, jak inteligentny dom wspiera w codziennych obowiązkach
Producent rozwiązań smart home Somfy ruszył z kampanią reklamową, realizowaną pod hasłem ”A Ty za co lubisz Somfy?”, w której prezentuje jak inteligentny dom wspiera w codziennych obowiązkach.
więcej
|
Serviceplan Health po wygranym przetargu przygotuje kampanię Herbapolu
Herbapol wybrał w przetargu agencję Serviceplan Health (Group One), która zajmie się nową kampanią reklamową tej marki.
więcej
|
Samsung promuje zwrot do 1000 zł za zakup pralki lub suszarki (wideo)
Firma Samsung Electronics Polska ruszyła z akcją cashback, w ramach której klientom, którzy zakupią pralkę i suszarkę tej marki zwróci 1000 zł.
więcej
|
Simon Peel szefem globalnych mediów w GSK
Simon Peel zrezygnował ze stanowiska globalnego dyrektora ds. mediów w Adidas, aby dołączyć do międzynarodowej korporacji farmaceutycznej GSK Consumer Healthcare jako szef globalnych mediów.
więcej
|
Kaufland eliminuje mikroplastik z produktów marki własnej
Sieć sklepów Kaufland Kaufland eliminuje mikroplastik z artykułów drogeryjnych marek własnych i wprowadza specjalne oznaczenie na opakowaniach.
więcej
|
Adform zaprasza 14 września na bezpłatny webinar: Jak transparentność buduje wartość w digital marketingu Marketing cyfrowy z dnia na dzień zyskuje na znaczeniu w media mixie. Dzieje się tak, ponieważ z jednej strony jest skuteczny, z drugiej strony firmy muszą dostosować się do post-pandemicznej, silnie osadzonej w online’owym świecie rzeczywistości. Biorąc to pod uwagę, konieczność transparentności prowadzonych w Internecie działań jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej i właśnie temu zagadnieniu przyjrzymy się w czasie najbliższego webinaru Adform Polska. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawnictwo Gospodarcze: przychody 23 proc. w dół, 2,1 mln zł straty
W ub.r. przychody Wydawnictwa Gospodarczego, publikującego m.in. „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”, zmalały o 23,4 proc. do 8,89 mln zł, a strata netto powiększyła się z 535,1 tys. zł do 2,15 mln zł.
więcej
|
Marcin Zasada żegna się z ,,Dziennikiem Zachodnim". ,,Nie pasowałem do redakcji ani ona do mnie"
Po niemal 20 latach z redakcji „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa) odchodzi dziennikarz Marcin Zasada, piszący o polityce i sprawach społecznych. - Nie widzę dla siebie przyszłości w nowej formule funkcjonowania „Dziennika Zachodniego”. Doszliśmy do takiego punktu, w którym ani ja nie pasowałem już do tej redakcji ani ona do mnie - mówi nam Zasada.
więcej
|
Marcin Dobski o wiadomościach do prostytutki: nie komentuję fejków, zajmują się nimi prawnicy
W poniedziałek prostytutka o pseudonimie Medroxy ujawniła prywatne wiadomości, które miał do niej wysłać dziennikarz Salon24.pl Marcin Dobski. - Nie komentuję fejków. Publikacjami, które naruszają moje dobra osobiste zajmują się prawnicy - skomentował Dobski.
więcej
|
|
|
Damian Zapłata dogadał się z CCC, kupi akcje eObuwia za 100 mln zł
CCC zawarło umowę z Damianem Zapłatą, nowym prezesem eObuwie, na podstawie której może on zainwestować 100 mln zł w akcje eObuwie do 30 listopada 2021 r., przy wycenie 100 proc. akcji tej spółki równej 6 mld zł - podało CCC w komunikacie.
więcej
|
Dezinformacje na Facebooku wzbudzają większe zainteresowanie niż prawdziwe wiadomości
Nieprawdziwe informacje wzbudzały w 2020 roku na Facebooku większe zainteresowanie i zaangażowanie niż prawdziwe, sprawdzone wiadomości - wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez New York University i francuski Université Grenoble Alpes.
więcej
|
naTemat z korespondentką w USA i trójką dziennikarzy regionalnych
Portal naTemat zaczął stałą współpracę z mieszkającą w USA reportażystką Anetą Radziejowską oraz trójką korespondentów w Polce: Dorotą Kuźnik z Dolnego Śląska, Jackiem Koślickim z Pomorza i Marcinem Szkodzińskim z Podhala.
więcej
|
Lech Podhalicz za Jacka Sobczyńskiego naczelnym newonce.net
Nowym redaktorem naczelnym serwisu newonce.net został Lech Podhalicz. Zajmujący poprzednio to stanowisko Jacek Sobczyński będzie teraz rozwijał projekty także poza grupą newonce.media.
więcej
|
Influencerka Frogshoposting nie spotka się z Żabką i agencją Cukier
Viola Kowalska, prowadząca instagramowe konto Frogshoposting, nie weźmie udziału w proponowanym przez sieć Żabka i obsługującą ją agencję Cukier spotkaniu. Detalista chciał rozwiązać w ten sposób kryzys wizerunkowy, który wybuchł w ubiegłym tygodniu po uruchomieniu nowej strategii komunikacji Żabki w social mediach. - Nie wyobrażam sobie podjęcia na ten moment współpracy. Takie wyjście to pójście na rękę i szybki kompromis - pisze autorka profilu Frogshoposting.
więcej
|
PARP: do 255 tys. zł dla firm w ramach bonu na cyfryzację
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą kupić lub licencjonować oprogramowanie oraz usługi do wdrożenia innowacji procesowych, mogą ubiegać się o nawet 255 tys. zł w ramach konkursu "Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację" - podała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
więcej
|
WP Pilot poszerza portfolio programów dziecięcych o kanały Disneya
We wrześniu na platformie WP Pilot pojawiły się trzy nowe kanały, adresowane do dzieci i całych rodzin: Disney Junior, Disney Channel oraz Disney XD. Dostępne są w pakietach Podstawowym, Rozszerzonym i Rozszerzonym Maxi.
więcej
|
Empik Go organizuje drugą edycję konkursu na scenariusz audio Empik Go uruchomił drugą edycję konkursu na scenariusz serialu audio skierowanego zarówno do młodych, jak i doświadczonych twórców. Zwycięski scenariusz zostanie zrealizowany w 2022 roku. W tym roku głównemu konkursowi towarzyszy dodatkowy - na opowiadanie o miłości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Marcin Jaworski w Brandscope
Do zespołu agencji public relations Brandscope dołącza nowy dyrektor ds. PR - Marcin Jaworski.
więcej
|
SAPR ogłasza nominowanych w pierwszej edycji PR Wings
Jury PR Wings dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród głównych w pierwszej edycji konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Swojego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu.
więcej
|
Świeża Bazylia PR obsługuje Systim
Świeża Bazylia PR rozpoczęła współpracę public relations z marką oprogramowania do zarządzania firmą w sektorze MSP Systim.
więcej
|
|
|