|
|
|
|
|
|
|
Wydarzenia24 z taką samą widownią jak Superstacja w 2015 roku. Gawryluk zadowolona z wyników
Dostępny naziemnie kanał Wydarzenia24 ma taki sam udział w rynku co Superstacja w 2015 roku, a widownia Polsat News zmniejsza się. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, szefowa pionu informacji i publicystyki twierdzi jednak, że jest zadowolona z wyników. Optymizmu nie podzielają eksperci.
więcej
|
Prezydent zawetuje ,,Lex TVN"? Lichocka mówi o ,,uleganiu propagandzie korporacji"
Senat odrzucił projekt „Lex TVN”. Teraz trafi on do Sejmu, a w razie przyjęcia na biurko prezydenta. Otoczenie Andrzeja Dudy sugeruje, że głowa państwa zawetuje ustawę. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl taki scenariusz komentuje posłanka PiS Joanna Lichocka.
więcej
|
Kuba Wojewódzki odchodzi czy zostaje w TVN? "To kpina z mediów"
Kuba Wojewódzki ogłosił "nagły, spodziewany" koniec swojego programu w TVN. Stacja zaprzeczyła, że talk-show znika z anteny. - To wszystko zbiega się w czasie z promocją jesiennej ramówki oraz usług cyfrowych TVN Grupy Discovery. Czy to przypadek? Trudno w to uwierzyć - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl medioznawca dr Krzysztof Kuźmicz.
więcej
|
,,Projekt Lady" przeniesiony z TVN do TVN7. Szósty sezon startuje 8 października
Telewizyjna Siódemka od 8 października emitować będzie szósty sezon „Projektu Lady”, aktualnie trwają zdjęcia do nowych odcinków produkcji. Dotychczas program pokazywał TVN.
więcej
|
1 mln widzów serialu ,,Rolnicy. Podlasie". Fokus TV wydłuża trzeci sezon
Trzeci sezon programu „Rolnicy. Podlasie” ogląda średnio 995 tys. widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV, kanał w paśmie nadawania audycji jest piątą najchętniej oglądaną stacją w rynku. Stacja ze względu na wysoką oglądalność produkcji wydłuża trzeci sezon o kilkanaście odcinków.
więcej
|
Amazon wprowadza własne telewizory Fire TV Omni i Fire TV 4
Amazon oficjalnie ogłosił wprowadzenie na rynek pierwszych telewizorów sygnowanych własną marką.
więcej
|
Eleven Sports 1 4K w ofercie Canal+
Do oferty Canal+ Polska dołącza stacja Eleven Sports 1 4K (z portfolio Grupy Polsat Plus).
więcej
|
,,Inspirujące kobiety 2" od 12 września w TVN Style, gospodynią Dorota Wellman
Od 12 września w niedzielne popołudnia TVN style emitować będzie drigi sezon programu „Inspirujące kobiety”, który bez zmian prowadzić będzie Dorota Wellman.
więcej
|
Zawadzka, Lisowska, Zapała, Maserak i Koterki wśród uczestników ,,Fort Boyard" na Viaplay
W najbliższą niedzielę platforma Viaplay udostępni pierwsze dwa odcinki nowej serii show „Fort Boyard”. Wystąpią w nich m.in. Marcelina Zawadzka, Ewelina Lisowska, Sławomir Zapała, Michał Koterski, Wojciech Gola, Rafał Maserak i Bilguun Ariunbataara.
więcej
|
Rafał Mikołajczyk szefem komunikacji wewnętrznej i CSR w TVN Grupie Discovery
Rafał Mikołajczyk objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w TVN Grupie Discovery.
więcej
|
,,Skazana: Historie zza krat" od 11 września w Player.pl
Od 11 września w Player.pl dostępny będzie specjalny materiał „Skazana: Historie zza krat”, który przybliży wyroki inspirowane prawdziwymi wydarzeniami. Produkcję pokaże również TVN.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Szpital New Amsterdam" od 13 października w FOX
W środę, 13 października w FOX odbędzie się premiera trzeciego sezonu serialu „Szpital New Amsterdam”.
więcej
|
Kuba Wojewódzki sugeruje koniec swojego programu w TVN. Stacja nie potwierdza
Kuba Wojewódzki w czwartkowy poranek na swoim profilu na Instagramie zasugerował zakończenie emisji jego programu w TVN. - Do zobaczenia w przyszłym roku na jednej z największych platform streamingowych - napisał Wojewódzki. TVN tego nie potwierdza.
więcej
|
Senat odrzucił "lex TVN", projekt wraca do Sejmu
Senat odrzucił w czwartek nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji określaną jako "ex TVN". Głosowało 93 senatorów, za było 53, przeciwko 37, od głosu wstrzymało się 3 senatorów. Nowelizacja trafi teraz znów pod obrady Sejmu.
więcej
|
Rekord w ,,Jednym z dziesięciu", zwycięzca zdobył 533 pkt
Tomasz Orzechowski w odcinku „Jednego z dziesięciu” w TVP1 pokazanym w tym tygodniu pobił rekord wszech czasów teleturnieju - w finale zdobył 533 punktów, błędnie odpowiadając tylko na jedno pytanie.
więcej
|
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej? Nowoczesny tablet z klawiaturą i rysikiem może być znakomitym biznesowym rozwiązaniem, które sprawdzi się w mobilnej pracy. Na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze nowego urządzenia, aby mieć pewność, że zapewni nam niezawodność i wydajność? Sprawdzamy je na przykładzie MatePad 11, najnowszego tabletu w ofercie Huawei. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko 1,8 proc. udziału Trójki, najniższy wynik w historii. Liderem RMF FM
W okresie od czerwca do sierpnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Najgorszy wynik w historii odnotowała Trójka, której udział słuchania spadł do 1,8 proc. Radio SuperNova notuje słabsze wyniki niż jego poprzednik - Radio Wawa.
więcej
|
|
Rada Europy publikuje alert w sprawie zwolnionego dziennikarza Radia Gdańsk
Na platformie Rady Europy, monitorującej zagrożenia dla wolności słowa, pojawił się alert dotyczący zwolnienia z pracy dziennikarza Radia Gdańsk, Marcina Mindykowskiego. Teraz do wpisu musi ustosunkować się przedstawicielstwo polskie przy RE. Ma na to kilka tygodni.
więcej
|
|
Radiozet.pl z magazynem weekendowym. ,,Wzmocnienie portalu i przyciągnięcie nowych użytkowników"
Portal radiozet.pl w piątek, 10 września uruchamia magazyn weekendowy z treściami premium. - To wynik konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, której celem jest wzmocnienie portalu i przyciągnięcie nowych użytkowników - komentuje Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.
więcej
|
|
|
|
Holding WPP w przetargu utrzymał obsługę mediową Unilevera
Koncern Unilever, właściciel takich marek, jak Dove, Axe, Ben&Jerry's rozstrzygnął globalny przetarg mediowy, uważany za największy przetarg na rynku w 2021 roku. Obronną ręką wyszedł z niego dotychczas pracujący dla marketera holding reklamowy WPP.
więcej
|
Leo Burnett wygrywa przetarg PZU i rozszerza współpracę ze spółką
Firma ubezpieczeniowa PZU rozszerza dotychczasową współpracę z agencją reklamową Leo Burnett Warszawa (należy do Publicis Groupe) o działania z zakresu trade marketingu i BTL.
więcej
|
Absolut Vodka z nową etykietą, to największa zmiana od 1979 roku
Absolut Vodka przedstawił nowy projekt butelki, który jest największym odświeżeniem wizerunku marki od czasu jej wprowadzenia na rynek w USA w 1979 roku. W hołdzie dla pochodzenia, dziedzictwa i autentyczności, nowy wygląd ma na celu harmonizację i unowocześnienie designu kultowego przezroczystego szklanego opakowania marki.
więcej
|
Kaufland obchodzi okrągłe urodziny kampanią ,,20 lat idę tam, gdzie wszystko mam"
Sieć sklepów Kaufland zachęca do wspólnego świętowania wszystkich klientów, dla których przygotowała liczne urodzinowe niespodzianki, konkursy i promocje. Obchody jubileuszu otwiera kampania reklamowa „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.
więcej
|
Czysta3.VC inwestuje w Metriq.cloud
Fundusz Czysta3.VC zainwestuje 1 mln zł w Metriq.cloud - startup tworzący rozwiązania z zakresu zaawansowanej analityki wideo oraz tagów i sensorów IoT, kierowane głównie dla segmentu handlu detalicznego. Jego założycielami są Andrzej Pytlik i Sebastian Nejfeld.
więcej
|
Obniżki cen już nie kuszą klientów
Na przestrzeni ostatnich pięciu lat wiele rodzajów promocji straciło na popularności, w tym przez lata najbardziej znana i lubiana obniżka cen. Zyskały natomiast m.in. loterie i możliwość zwrotu pieniędzy w przypadku, gdy produkt nie daje efektów - wynika z Monitora Promocji 2021 ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Daniel Adamus po 6 latach wraca do Spark Foundry
Daniel Adamus obejmie funkcję digital strategy & innovations senior managera w agencji mediowej Spark Foundry, należącej do Publicis Groupe.
więcej
|
Netflix z "grzeszną" loterią
Z okazji premiery finałowego sezonu serialu "Lucyfer", Netflix przygotował klimatyczną zabawę dla fanów serii.
więcej
|
Marcin Prokop i ReZigiusz wybiorą najlepsze czekolady Milka
Czekolada Milka (Mondelez) prowadzi akcję pod hasłem "Kreator smaków", w ramach której mają powstać nowe smaki czekolad. Wyboru najlepszych dokonają Marcin Prokop, ReZigiusz, Magda Bereda i Jan Dąbrowski.
więcej
|
SuperMenu Anny Lewandowskiej z kampanią wizerunkową ,,Jedz Super, poczuj się Super"
Catering dietetyczny SuperMenu rusza z kampanią wizerunkową. Udział w niej weźmie ambasadorka i założycielka marki, trenerka Anna Lewandowska. Kampania jest realizowana pod hasłem „Jedz Super, poczuj się Super”.
więcej
|
Nudna impreza w reklamie Snickers Creamy Peanut Butter (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa batonów Snickers Creamy Peanut Butter. Za przygotowanie odpowiadają Brandcomm i Mediacom, za PR zaś Garden of Words.
więcej
|
Lay's przedstawia ,,Powiedz TAK! Krakersom Lay's Oven Baked"
„Powiedz TAK! Krakersom Lay’s Oven Baked” to hasło kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek krakersów wielozbożowych od Lay's. Akcję promocyjną przygotowały VMLY&R Poland oraz dom mediowy OMD Media Direction.
więcej
|
PGNiG banerem chce poprawić jakość powietrza w Katowicach
W centrum Katowic pojawił się banner o powierzchni 130 metrów kwadratowych, wykonany ze specjalistycznego materiału pochłaniającego zanieczyszczenia powietrza.
więcej
|
"Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!" - apeluje w kampanii Kompania Piwowarska
W związku ze Światowym Dniem Świadomości FAS (Alkoholowy Zespół Płodowy), który ma przypominać przyszłym matkom o skutkach picia alkoholu w ciąży ruszyła 3. edycja kampanii społecznej pod nazwą FASOFF. Powstała we współpracy Fundacji „Dom w Łodzi” i Kompanii Piwowarskiej.
więcej
|
Kosmetyki Stars from the Stars w drogeriach Rossmann
W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii Rossmann trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars, której właścicielem jest Stars.Space.
więcej
|
Adform zaprasza 14 września na bezpłatny webinar: Jak transparentność buduje wartość w digital marketingu Marketing cyfrowy z dnia na dzień zyskuje na znaczeniu w media mixie. Dzieje się tak, ponieważ z jednej strony jest skuteczny, z drugiej strony firmy muszą dostosować się do post-pandemicznej, silnie osadzonej w online’owym świecie rzeczywistości. Biorąc to pod uwagę, konieczność transparentności prowadzonych w Internecie działań jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej i właśnie temu zagadnieniu przyjrzymy się w czasie najbliższego webinaru Adform Polska. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ruch zerwał umowę z Żabką na dostawy prasy. ,,Dotyczy nielicznych sklepów"
Firma Ruch, od prawie roku należąca do Orlenu, zerwała umowę z siecią sklepów Żabka na dostarczanie prasy. Sieć pracuje nad przywróceniem dostaw w punktach, podkreślając, że „sprawa dotyczy nielicznych sklepów”. Powodem może być planowane jesienią uruchomienie usługi Orlen Paczka: Żabka stałaby się wówczas potencjalnym konkurentem Ruchu.
więcej
|
Prezes PAP: trawi nas problem dezinformacji, z którą bardzo trudno walczyć
Trawi nas problem dezinformacji. Myślę, że nikt na świecie nie jest w stu procentach w stanie z nią walczyć – powiedział prezes PAP Wojciech Surmacz podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
więcej
|
Zmarła Anna Szulc, dziennikarka ,,Newsweeka"
W czwartek zmarła dziennikarka tygodnika „Newsweek Polska”, Anna Szulc. Z tytułem związana była od 2012 roku.
więcej
|
Startuje 4. edycja Konkursu im. Krzysztofa Millera
Do 28 października br. profesjonaliści i amatorzy mogą zgłaszać swoje zdjęcia do Konkursu im. Krzysztofa Millera na najlepszy materiał fotograficzny 2021 r. Nagroda ustanowiona przez "Gazetę Wyborczą" ma docenić odwagę patrzenia i promować zdjęcia o wyjątkowych wartościach dziennikarskich. Laureata konkursu poznamy podczas gali na przełomie listopada i grudnia.
więcej
|
"Fakt" usuwa artykuł o rzekomym locie marszałkini Sejmu rządowym śmigłowcem. "Ordynarny fake news"
Z internetowej strony "Faktu" zniknął tekst, w którym tabloid opisał przylot marszałkini Sejmu Elżbiety Witek na Forum w Karpaczu. Polityczka PiS ostro skrytykowała redakcję. - Na ordynarne fake news nie ma mojej zgody - napisała na Twiterze Elżbieta Witek.
więcej
|
|
|
PayU z mniejszym zyskiem, przychody 25 proc. w górę
W zeszłym roku finansowym operator płatności internetowych PayU (należy do koncernu Naspers) osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 24,9 proc. do 480,67 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 18,47 do 12,62 mln zł.
więcej
|
Igor Janke wraca do dziennikarstwa, uruchomił podcast ,,Układ otwarty"
Po ośmiu latach pracy w branż public relations Igor Janke wraca do mediów, zaczął realizować autorski podcast „Układ otwarty” z wywiadami. Docelowo chce go finansować ze zbiórki na Patronite.
więcej
|
Facebook przedstawił inteligentne okulary Ray-Ban Stories
Facebook zaprezentował Ray-Ban Stories: inteligentne okulary, które pozwalają na robienie zdjęć i kręcenie wideo w nowy, bardziej naturalny sposób, a także umożliwiają dzielenie się swoimi doświadczeniami, słuchanie muzyki i dzwonienie. Kosztują 299 dolarów.
więcej
|
Jarosław Kaczyński najpopularniejszym polskim politykiem Twittera
Jarosław Kaczyński, Mateusz Morawiecki i Donald Tusk - to pierwsza trójka polityków najczęściej wymienianych na Twitterze - wynika z raportu Instytutu Przywództwa.
więcej
|
Facebook oskarżany o seksizm. Wzmacnia uprzedzenia w procesie rekrutacji
Organizacja ochrony praw człowieka Global Witness zarzuciła Facebookowi łamanie zasady równości płci w sposobie obsługi ofert pracy w Wielkiej Brytanii. Stwierdziła, że algorytm był stronniczy przy profilowaniu tego, kto zobaczy oferty.
więcej
|
Zawadzka, Lisowska, Zapała, Maserak i Koterki wśród uczestników ,,Fort Boyard" na Viaplay
W najbliższą niedzielę platforma Viaplay udostępni pierwsze dwa odcinki nowej serii show „Fort Boyard”. Wystąpią w nich m.in. Marcelina Zawadzka, Ewelina Lisowska, Sławomir Zapała, Michał Koterski, Wojciech Gola, Rafał Maserak i Bilguun Ariunbataara.
więcej
|
Łukasz Kijek dyrektorem ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl
Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów newsowych Gazeta.pl (Agora), Łukasz Kijek, awansował w strukturach serwisu. Od września został także dyrektorem ds. rozwoju treści wideo i łączy obie funkcje.
więcej
|
Netflix z "grzeszną" loterią
Z okazji premiery finałowego sezonu serialu "Lucyfer", Netflix przygotował klimatyczną zabawę dla fanów serii.
więcej
|
Władze Chin nie dopuszczają nowych gier online, by walczyć z uzależnieniem
Chińskie urzędy tymczasowo wstrzymały zatwierdzanie wszelkich nowych gier online, by walczyć z uzależnieniem od gier wśród nieletnich - podał w czwartek hongkoński dziennik „South China Morning Post”, powołując się na anonimowe źródła zapoznane z decyzją.
więcej
|
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej? Nowoczesny tablet z klawiaturą i rysikiem może być znakomitym biznesowym rozwiązaniem, które sprawdzi się w mobilnej pracy. Na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze nowego urządzenia, aby mieć pewność, że zapewni nam niezawodność i wydajność? Sprawdzamy je na przykładzie MatePad 11, najnowszego tabletu w ofercie Huawei. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Obniżki cen już nie kuszą klientów
Na przestrzeni ostatnich pięciu lat wiele rodzajów promocji straciło na popularności, w tym przez lata najbardziej znana i lubiana obniżka cen. Zyskały natomiast m.in. loterie i możliwość zwrotu pieniędzy w przypadku, gdy produkt nie daje efektów - wynika z Monitora Promocji 2021 ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|