|
|
|
|
|
|
|
Szef portalu TV Republika zwolniony
Adam Zawadzki został zwolniony z funkcji redaktora naczelnego portalu TV Republika. Zastąpiła go Monika Maciejewska - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kolejne manifestacje w obronie wolności słowa bez dużej frekwencji. W czwartek KRRiT ma zająć się koncesją dla TVN24
W kilkunastu miastach Polski we wtorek popołudniu odbyły się manifestacje w obronie TVN. Nie zgromadziły wielu uczestników. Tymczasem w czwartek odbędzie się kolejne posiedzenie KRRiT, podczas którego dyskutowana będzie sprawa koncesji dla TVN24.
więcej
|
Michał Olszański i Joanna Górska poprowadzą program ,,Kocham. Przepraszam. Dziękuję" w Czwórce
Od 2 października w sobotę o godz. 20.00 Telewizyjna Czwórka emitować będzie nowy program „Kocham. Przepraszam. Dziękuję”. Wśród gospodarzy cyklu znajdą się m.in. Michał Olszański i Joanna Górska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" w nowym paśmie stracił 150 tys. widzów, Polsat wiceliderem rynku
Nadawany w poniedziałkowe wieczory dwunasty sezon „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 1,44 mln widzów, o 150 tys. osób mniej niż poprzednią serię emitowaną rok temu w piątki. Polsat w czasie nadawania show jest wiceliderem rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec wsparcia dla HBO Go na starszych platformach
Platforma streamingowa HBO od 21 września nie będzie już wspierana na konsoli PlayStation 3 i w starszych modelach telewizorów Samsung oraz LG.
więcej
|
838 tys. widzów ,,Pierwszej miłości" na początku nowego sezonu
Jesienne odcinki serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 838 tys. widzów, o 80 tys. osób mniej niż na początku poprzedniego sezonu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały MTV z nowymi logotypami i oprawą graficzną
Koncern ViacomCBS zmienił logotypy i oprawy graficzne części swoich kanałów muzycznych. Zmiany objęły MTV Polska, MTV Hits, Club MTV, MTV Live.
więcej
|
Wydarzenia24 w sekcji kanałów sportowych na liście programowej Polsat Box
Platforma cyfrowa Polsat Box (do niedawna Cyfrowy Polsat) zmodyfikowała listę kanałów. Stacja Wydarzenia24 jest teraz dostępna na 13 pozycji dekoderów, tuż obok popularnych kanałów sportowych, takich jak Polsat Sport Extra i Eurosport 1.
więcej
|
2,11 mln widzów oglądało mszę beatyfikacyjną prymasa Stefana Wyszyńskiego i matki Elżbiety Róży Czackiej
Łącznie 2,11 mln widzów oglądało transmisję uroczystości beatyfikacyjne prymasa Stefana Wyszyńskiego i matki Elżbiety Róży Czackiej. Zdecydowanie najwyższe wyniki msza zgromadziła w TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarła aktorka filmowa i teatralna Krystyna Kołodziejczyk-Ziębińska
Krystyna Kołodziejczyk-Ziębińska, aktorka filmowa i teatralna zmarła w poniedziałek. Miała w dorobku ponad 100 ról filmowych, telewizyjnych, teatralnych i radiowych.
więcej
|
Fox Entertainment kupuje od WarnerMedia markę medialną TMZ
Koncern Fox Entertainment przejął amerykańską markę rozrywkową TMZ od należącej do AT&T firmy WarnerMedia. Kwoty transakcji nie ujawniono, spekuluje się o co najmniej 50 milionach dolarów.
więcej
|
Sejm nie zajmie się w tym tygodniu ,,lex TVN". Terlecki: Wprowadzimy znienacka, żeby zaskoczyć dziennikarzy
W programie posiedzenia Sejmu rozpoczynającego się w środę nie ma głosowania nad zawetowaną przez Senat nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji. Wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki stwierdził, że nowelizacja zostanie wprowadzona pod obrady „znienacka, któregoś dnia”, „tak, żeby zaskoczyć dziennikarzy”.
więcej
|
,,Sukcesja" wraca z trzecim sezonem, w obsadzie Adrien Brody
Od 18 października na antenie HBO i w HBO GO zadebiutuje trzeci sezon serialu „Sukcesja”. Jego druga seria nagrodzona został siedmioma statuetkami Emmy, w tym dla najlepszego serialu obyczajowego. Na ekranie pojawią się nowe postaci, w obsadzie pojawi się Adrien Brody.
więcej
|
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej? Nowoczesny tablet z klawiaturą i rysikiem może być znakomitym biznesowym rozwiązaniem, które sprawdzi się w mobilnej pracy. Na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze nowego urządzenia, aby mieć pewność, że zapewni nam niezawodność i wydajność? Sprawdzamy je na przykładzie MatePad 11, najnowszego tabletu w ofercie Huawei. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spotify rozpoczyna swoją największą kampanię w Polsce. Zaprosiło do niej 13 artystów
Muzyczny serwis streamingowy Spotify zaprasza 13 czołowych polskich raperów i raperek do udziału w kampanii “Czym jest rap?”. W klipie promującym wystąpią m.in. Żabson, Białas, Sokół, Young Leosia czy Malik Montana.
więcej
|
Przemysław Guzik odpowiada za shopper marketing w V&P
Przemysław Guzik objął nowe stanowisko head of shopper marketing w agencji reklamowej V&P.
więcej
|
Nina Peret i Piotr Zygmunt nowym teamem kreatywnym w Walk Creative
Do agencji Walk Creative dołączył nowy zespół kreatywny. Tworzą go Nina Peret, senior art director oraz Piotr Zygmunt, senior copywriter. Będą odpowiedzialni za wsparcie zespołów obsługujących bieżących klientów agencji oraz prowadzenie działań new business.
więcej
|
McDonald's wprowadza do sprzedaży wegańskiego burgera
Oferta brytyjskiego oddziału McDonald's jeszcze we wrześniu wprowadzi pilotażowo do sprzedaży wegańską kanapkę McPlant. Od stycznia przyszłego roku wejdzie do stałego menu McDonald's na Wyspach Brytyjskich i w Irlandii.
więcej
|
Fakty reklamują Pyralginę jako ,,nr 1 na silny ból" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa leku przeciwbólowego Pyralgina (produkowanego przez Polpharmę) pod hasłem „nr 1 na silny ból”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Red8, Dynamo Film i ICE Images.
więcej
|
Biedronka wydała już ponad milion Swojaków
W ramach programu lojalnościowego Biedronki Gang Swojaków, do rąk klientów trafiło ponad milion maskotek.
więcej
|
Asseco po raz pierwszy w historii promuje się w telewizji
Od początku września trwa telewizyjna kampania reklamowa firmy informatycznej Asseco pod hasłem „Asseco - lider cyfryzacji w Polsce”. Akcję przygotował studio Timecode Film Production.
więcej
|
Škoda Enyaq iV promowana w nowej kampanii ,,Mój elektryczny SUV" (wideo)
Škoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową modelu Enyaq iV pod hasłem „Mój elektryczny SUV”. Przygotowały ją agencje Isobar Polska (Dentsu) i PHD Media.
więcej
|
Polska Grupa Górnicza w nowej kampanii "Zaprasza ciepło do domu"
Pod hasłem "Zapraszamy ciepło do domu" ruszyła nowa kampania Polskiej Grupy Górniczej. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Warsaw. Działania reklamowe, koordynowane przez Arena Media, obejmą radio oraz digital.
więcej
|
Grupa iCEA wyodrębniła spółkę ADSRight
ADSRight to nowa agencja, zajmująca się zajmuje się prowadzeniem internetowych kampanii reklamowych z holdingu Digital Now, zajmującego się obsługą e-commerce.
więcej
|
180heartbeats+Jung v. Matt z globalną kampanią dla V-ZUG
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT we współpracy z JvM/Limmat oraz JvM/TECH w Zurychu przeprowadziła cyfrową transformację marki V-ZUG. W ramach globalnej kampanii marka wprowadziła na rynek kolekcję Excellence, nad która pracowała siedem lat.
więcej
|
Decathlon daje produktom drugie życie w ramach usługi 2nd Life
Marka Decathlon wprowadza w swoich sklepach i na stronie secondlife.decathlon.pl koncept – 2nd Life polegający na sprzedaży produktów, którym dano drugie życie. Usługa testowana jest w sklepie marki na warszawskim Targówku.
więcej
|
Fundacja DKMS obala mity na temat poboru szpiku kostnego
Celem nowej akcji edukacyjnej Fundacji DKMS jest obalenie mitu, który utrwala nieprawdziwe informacje na temat dawstwa szpiku kostnego. Za jej przygotowanie odpowiada Bluerank.
więcej
|
,,Zmień EGO na EKO!" - zachęca ZTM w najnowszej kampanii
„Zamień EGO na EKO” – pod taki hasłem Zarząd Transportu Metropolitarnego, największy organizator komunikacji miejskiej w Polsce, będzie prowadził szerokie działania kampanijne, promując ekologiczny transport publiczny, w ramach „Europejskiego Tygodnia Mobilności”.
więcej
|
Sportowa marka Gym Glamour świętuje 5 lat na rynku Gym Glamour - sportowa marka odzieżowa, która powstała dla kobiet i wspólnie z nimi - w tym roku świętuje swoje 5 lat na rynku. Od początku powstania brand wyznaczał nowe kierunki zarówno jeśli chodzi o design kobiecych produktów sportowych jak i w sposobie promocji i prowadzenia dialogu z klientkami. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nowy właściciel wydawcy ,,Gazety Olsztyńskiej", prezesem Maciej Matera
Grupa WM, wydająca „Gazetę Olsztyńską”, „Dziennik Elbląski” i „Nowy Kurier Mławski”, zmieniła właściciela. Wydawnictwo od Jarosława Tokarczyka kupił Andrzej Senkowski, podwarszawski przedsiębiorca z branży samochodowej, a nowym prezesem został Maciej Matera - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dorota Kania: wierzę w powrót papierowych gazet. Naczelna ,,Gazety Wrocławskiej": nie podzielam optymizmu
- Nie podzielam optymizmu Doroty Kani co do powrotu papierowej prasy - uważa szefowa „Gazety Wrocławskiej” (Polska Press Grupa) Alicja Giedroyć-Skiba. Kania na Forum Ekonomicznym w Karpaczu mówiła o swojej wierze w powrót drukowanych gazet. - Mój sceptycyzm nie dotyczy gazet przejętych przez Orlen, lecz prasy papierowej w ogóle - precyzuje Giedroyć-Skiba w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca ,,Gazety Finansowej" bez 26 proc. wpływów i 200 tys. zł zysku
W ub.r. przychody spółki Federal Media Company FMC wydającej m.in. tygodnik „Gazeta Finansowa” zmalały o 26 proc. do 1,06 mln zł, a zysk netto - z 245,4 do 49,6 tys. zł.
więcej
|
Redakcje protestują przeciw utrudnianiu im pracy w strefie stanu wyjątkowego
30 redakcji podpisało się pod wspólnym apelem do rządzących dotyczącym zakazu pracy dziennikarzy w strefie przy granicy polsko-białoruskiej objętej stanem wyjątkowym. - Działania władz sprzeczne są z zasadą wolności słowa - czytamy w deklaracji. Z kolei Reporterzy bez Granic ogłosili „stan wyjątkowy dla wolności prasy” w Polsce.
więcej
|
|
|
Facebook nie wszystkich traktuje jednakowo. Znanym użytkownikom pozwala na więcej
Sportowcy, politycy, dziennikarze i celebryci mogą liczyć na taryfę ulgową ze strony Facebooka - tak wynika z doniesień "The Wall Street Journal". Śledztwo wykazało, że popularna sieć społecznościowa stosuje podwójne standardy i znane osoby bez żadnych ograniczeń mogą tam zamieszczać materiały naruszające regulamin Facebooka.
więcej
|
Daniel Bednarek za Michała Białońskiego szefem serwisu sportowego Interii
Kierownikiem serwisu Sport Interia (Grupa Polsat-Interia) został Daniel Bednarek, przeszedł do portalu z Onetu. Poprzedni szef witryny Michał Białoński pozostanie w redakcji.
więcej
|
Mittu Sridhara zrezygnował z wejścia do zarządu Allegro
Seshashayee Sridhara (znany także jako Mittu Sridhara) z przyczyn osobistych zrezygnował z powołania do zarządu Allegro.pl. Na razie obowiązki chief technology officera w spółce nadal będzie pełnił Marcin Mazurek.
więcej
|
Arkadiusz Seidler nowym prezesem Audioteki
Rada Nadzorcza Audoteki powierzyła funkcję prezesa zarządu Arkadiuszowi Seidlerowi, członkowi zarządu. Poprzednio spółką od 2008 do sierpnia 2020 roku kierował jej założyciel Marcin Beme.
więcej
|
Sąd w Rosji nałożył grzywny na Facebooka i Twittera za odmowę usunięcia zakazanych treści
Rosyjski sąd ukarał we wtorek grzywną amerykańskich gigantów mediów społecznościowych Facebooka i Twittera za odmowę usunięcia zakazanych treści. Za to samo wykroczenie karany jest w Rosji koncern Google, właściciel serwisu YouTube.
więcej
|
TikTok aktualizuje swoją politykę prywatności
TikTok zaktualizował i rozbudował swoją Politykę Prywatności pod kątem zrozumiałości i czytelności. Już wkrótce udostępniona zostanie także seria krótkich materiałów wideo podsumowujących najważniejsze informacje dotyczące przechowywania danych społeczności TikToka.
więcej
|
Korea Południowa nakłada 177 mln dolarów grzywny dla Google
Koreańska Komisja Sprawiedliwego Handlu (KFTC) nałożyła grzywnę w wysokości 207 mld wonów (ok. 177 mln dolarów) na firmę Alphabet Inc., do której należy Google. Komisja uznała, że gigant nadużywa swojej dominującej pozycji na rynku mobilnych systemów operacyjnych.
więcej
|
Sąd wyznaczył kaucję dla patoyoutubera Kamerzysty
Szczeciński sąd wyznaczył kaucję dla Łukasza W. "Kamerzysty", przebywającego w areszcie od kwietnia, gdzie trafił za znęcanie się nad osobą z niepełnosprawnością.
więcej
|
Mateusz Borek oskarża Shell o reklamowanie się jego nazwiskiem. Internauci punktują: to nazwa tureckiej potrawy
Dziennikarz i współtwórca Kanału Sportowego Mateusz Borek na Instagramie zastanawiał się, czy reklama Shella "najlepszy wyBorek" bazuje na jego nazwisku. Internauci szybko zwrócili uwagę, że "borek" to także nazwa tureckiej potrawy.
więcej
|
Gazeta.pl ze zmienioną formułą akcji "Reklama dla klimatu"
Gazeta.pl (Agora) zmienia formułę akcji "Reklama dla klimatu" promującej ekologiczne postawy przedsiębiorców. Reklamodawcy za promocję na stronie głównej zapłacą teraz minimum 1000 zł, a nie jak dotychczas - 1 zł.
więcej
|
Wykop dementuje: nie doszło do wycieku danych użytkowników
Przedstawiciele Wykop.pl kolejny raz zdementowali pojawiające się na portalu informacje, jakoby doszło do wycieku danych jego użytkowników.
więcej
|
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze tabletu do pracy mobilnej? Nowoczesny tablet z klawiaturą i rysikiem może być znakomitym biznesowym rozwiązaniem, które sprawdzi się w mobilnej pracy. Na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze nowego urządzenia, aby mieć pewność, że zapewni nam niezawodność i wydajność? Sprawdzamy je na przykładzie MatePad 11, najnowszego tabletu w ofercie Huawei. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Trzy czwarte Polaków boi się skutków globalnego ocieplenia
86 proc. Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76 proc. obawia się jego skutków. Mimo iż badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne jak i działania człowieka, to jednak tylko 16 proc. uważa, że każdy człowiek może mieć wpływ na sytuację klimatyczną - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
PiS nadal liderem, traci Koalicja Obywatelska
W nowym Sejmie znalazłoby się sześć ugrupowań politycznych, a wybory wygrałoby PiS (poparcie 36,4 proc.) - wynika z sondażu United Surveys dla Wirtualnej Polski. Wzrosło poparcie dla PiS i Konfederacji, znacznie spadło dla KO, spadło też dla Polski 2050.
więcej
|
|
|