|
|
|
|
|
|
|
Grupa Polsat Plus i Zygmunt Solorz chcą skupić akcje za 2,9 mld zł
Grupa Polsat Plus podpisała ze swoim większościowym akcjonariuszem Zygmuntem Solorzem i jego spółką Reddev dotyczące wspólnego nabywania akcji w ramach wezwania. Chcą nabyć 82,9 mln walorów po 35 zł za akcję. - Zdaję sobie sprawę, że w obliczu wyzwań, których chcemy się podjąć, część spośród obecnych akcjonariuszy może nie mieć intencji dalszego pozostawania inwestorami Grupy - komentuje Solorz.
więcej
|
Co dalej z ,,Lex TVN"? Poseł Marek Suski: Mam teraz trochę innych zadań na głowie
Podczas rozpoczynającego się w środę posiedzenia, Sejm prawdopodobnie nie zajmie się projektem posłów PiS nazywanym „Lex TVN”. - Na razie to poszło w tryby i w tych trybach gdzieś się mieli - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl poseł sprawozdawca projektu Marek Suski.
więcej
|
Polska koncesja dla katolickiej telewizji z USA. KRRiT: To fundacja, a nie spółka
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji do ostatniej chwili zwlekała z przedłużeniem koncesji TVN24. Powodem był amerykański kapitał. Tylu wątpliwości ta sama rada nie miała z katolicką telewizją EWTN Polska, pośrednio także związaną z Amerykanami.
więcej
|
Co czwarty dekoder z systemem operacyjnym Android TV
W II kwartale 2021 roku 26 proc. oferowanych dekoderów działało w oparciu o system operacyjny Android TV. Z raportu firmy Dataxis wynika jednak, że udział Google w tym rynku spadł, ponieważ część operatorów stawia na własne systemy operacyjne.
więcej
|
562 tys. widzów nowego serialu ,,Remiza. Zawsze w akcji!". TVP1 przegrywa z konkurencją
Nowy serial TVP1 „Remiza. Zawsze w akcji!” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 562 tys. widzów. Telenowela daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
856 tys. widzów ,,You can dance - nowa generacja" w TVP2
Nowy program „You can dance - nowa generacja” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 856 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" w nowym paśmie zyskała 720 tys. widzów, Polsat liderem
Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time piętnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 720 tys. osób więcej niż miał początek trzynastej edycji pokazany przed rokiem w soboty po 22.00. Program daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Elektrownia - wielkie wyburzanie" i ,,Sam tata i pełna chata" jesiennymi nowościami Polsat Play
W piątek, 1 października w Polsat Play wystartuje jesienna ramówka. Nowościami w stacji będą dwa cykle „Elektrownia - wielkie wyburzanie” i „Sam tata i pełna chata”.
więcej
|
,,The Voice of Poland" straciło 230 tys. widzów. TVP2 wiceliderem
Dwunastą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,51 mln osób. W porównaniu do jedenastej serii widownia show wzrosła o 230 tys. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP chce promować się na Facebooku jako ,,stabilna i nowoczesna instytucja"
We wtorek na Facebooku ma wystartować profil Telewizji Polskiej „TVP – włącz się”. Spółka chce za jego pomocą pokazać się jako instytucja wyznaczająca trendy.
więcej
|
,,Kabaret na żywo" hitem Polsatu, program zyskał 260 tys. widzów
Jesienne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,94 mln widzów, o 260 tys. osób więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Na sygnale" po przeniesieniu do TVP1 straciło widzów
Początek kolejnego sezonu „Na sygnale” w TVP1 ogląda średnio 1,03 mln osób. Jest to o 250 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu kiedy produkcja emitowana była w TVP2. Jedynka w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. ,,M jak miłość "i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość ” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wycofany program Ewy Stankiewicz bez nowego terminu emisji. Kolaudacji nie było, trwają negocjacje
Nie ma nowego terminu emisji programu Ewy Stankiewicz, w którym dziennikarka - rozmawiając z ministrem Piotrem Naimskim - krytykowała politykę energetyczną rządu. Z naszych informacji wynika, że wciąż nie było zapowiadanej, niezbędnej kolaudacji. - Nie chcę tego komentować - mówi nam autorka materiału.
więcej
|
W Polsat Box Go wybrane mecze Ligi Mistrzów w jakości 4K
W płatnym serwisie streamingowym Polsat Box Go można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA, na żywo i na wielu urządzeniach, a wybrane spotkania będą także oferowane w jakości 4K.
więcej
|
Zmarł dziennikarz i PR-owiec Marcjusz Włodarczyk, ostatnio związany z TVP
W wieku 54 lat zmarł Marcjusz Włodarczyk, dziennikarz w ostatnich latach związany z Telewizją Polską. Wcześniej pracował w innych mediach i jako menedżer ds. PR.
więcej
|
Nowy serial ,,Osaczony" w Polsat Box Go
Od 27 września w Polsat Box Go dostępny jest nowy serial „Osaczony”, który Telewizja Polsat realizowała w zeszłym roku. W roli głównej 6-odcinkowej produkcji występuje Leszek Lichota, w obsadzie znajduję się też m.in.: Eryk Lubos, Ilona Ostrowska i Maria Dębska.
więcej
|
Kim Kardashian prowadzącą "Saturday Night Live"
Celebrytka Kim Kardashian pojawi się gościnnie jako prowadząca rozrywkowy show "SNL" w stacji NBC.
więcej
|
Oprogramowanie ransomware staje się coraz większym zagrożeniem dla firm
Coraz więcej holenderskich firm pada ofiarami cyberprzestępców. Hakerzy szyfrują pliki w systemach komputerowych i żądają okupu. Ostatnio ofiarą ransomware padła telewizja RTL, która za odblokowanie swych plików zmuszona była zapłacić 8,5 tys. euro.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Kudelski nowym szefem komunikacji korporacyjnej w PKO BP
Funkcję rzecznika prasowego i dyrektora komunikacji korporacyjnej w PKO Banku Polskim objął Robert Kudelski. Poprzednia rzeczniczka prasowa Aleksandra Gieros-Brzezińska przeszła do działu sponsoringu i reklamy w PKO BP.
więcej
|
POT szuka agencji do zagranicznej kampanii "Poland. More than you expected"
Polska Organizacja Turystyczna wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kompleksową obsługą wizerunkowej kampanii pod hasłem "Poland. More than you expected". Będzie realizowana na kilku wybranych rynkach zagranicznych.
więcej
|
Nastolatka masakruje parę LGBT słowami ministra Czarnka w spocie inicjatywy Wolna Szkoła
Drugi spot kampanii Wolna Szkoła poświęcony jest słowom ministra edukacji Przemysława Czarnka na temat osób LGBT.
więcej
|
Balenciaga tworzy wirtualne ubrania dla Fortnite
Luksusowa marka odzieżowa Balenciaga staje się wirtualna: popularna gra komputerowa Fortnite (Epic Games) będzie miała sklep Balenciaga, w którym gracze będą mogli kupować wirtualne stroje. Ubrania będą również dostępne w sklepach stacjonarnych.
więcej
|
Unilever wprowadza w Polsce hybrydowy model pracy
Koncern Unilever, właściciel m.in. takich marek jak: Knorr, Dove, czy Domestos, pod koniec października br. wprowadza model pracy hybrydowej w warszawskim biurze. Pracownicy - raz w roku - będą mogli również pracować zdalnie przez miesiąc z dowolnego miejsca na świecie.
więcej
|
Cleo ambasadorką kosmetyków OnlyBio
Wokalistka Cleo została ambasadorką nowej kampanii marki naturalnych kosmetyków OnlyBio.
więcej
|
Allegro w nowej kampanii promuje Allegro Smart (wideo)
Platforma zakupowa Allegro rozpoczęła nową kampanię na platformie „Nasz największy sklep”, w której pokazuje, że Allegro Smart! to nie tylko dostęp do okazji, lecz także dużo interesujących funkcji. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy.
więcej
|
Rossmann zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej
Sieć drogerii Rossmann w nowej kampanii reklamowej zachęca w niej do skompletowania wzorowej wyprawki szkolnej, w której oprócz nowego plecaka i piórnika znajdzie się również wiedza, o tym jak kształtować dobre nawyki. Akcję przygotowuje agencja NAV agency.
więcej
|
Rozpoczęła się kampania promująca XVIII Konkurs Chopinowski (wideo)
Rozpoczyna się kampania XVIII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina, który odbędzie się 2-23 października w Filharmonii Narodowej w Warszawie. Tegoroczna odsłona będzie promowana na całym świecie spotem reklamowym.
więcej
|
Bebiko 2 reklamuje się hasłem ,,Instynkt mamy"
Nutricia wraz z marką Bebiko 2 ruszają z kampanią reklamową „Instynkt mamy". Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw.
więcej
|
Żywiec Zdrój po raz 12. zachęca najmłodszych do picia wody
Startuje 12. edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój (Danone) „Mamo, tato wolę wodę!”.
więcej
|
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko senior account managerem w Kamikaze
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko dołączyła do agencji Kamikaze, obejmując stanowisko senior account manager.
więcej
|
Piwo Łomża w wagonach Warsa
Firma Van Pur została oficjalnym partnerem Wars, spółki odpowiedzialnej za wszystkie wagony restauracyjne Polskich Kolei Państwowych.
więcej
|
Jolanta Leniec dołącza do Timecode Film Production
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Jolanta Leniec. Będzie odpowiadać za organizację i rozwój konkursu Timecode Akcja Animacja.
więcej
|
Marta Górska zmienia stanowisko w Independent Digital
Marta Górska objęła stanowisko project managera w Independent Digital, firmie zajmującej się cyfrową dystrybucją muzyki.
więcej
|
Ruszyła kampania Podejmij Wyzwanie ,,21 dni z Acuvue"
Wystartowała kampania marki soczewek Acuvue (Johnson & Johnson). Jej celem jest jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z Acuvue” w aplikacji Twoje Acuvue. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska (dentsu).
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
50 dziennikarzy przez cztery miesiące pracowało przy cyklu publikacji o układach w państwowych spółkach
W poniedziałek w „Gazecie Wyborczej”, na portalach Wyborcza.pl i Onet.pl, a także w Radiu Zet - ruszył nowy reporterski cykl, pt. „Partia i Spółki”. Pracowało nad nim 50 reporterów z wszystkich trzech redakcji. - Do śledztwa wykorzystaliśmy narzędzia informatyczne i metody, które nasi dziennikarze poznali przy okazji współpracy w konsorcjach międzynarodowych, badających ucieczki do rajów podatkowych - opisuje Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Zarząd Polska Press wpisany do KRS, ale rejestr wciąż nieaktualny
Cały obecny zarząd Polska Press trafił właśnie do Krajowego Rejestru Sądowego. Są w nim teraz prezes Tomasz Przybek, a ponadto Dorota Kania, Miłosz Szulc i Maciej Kossowski. - to kolejne etapy zmian, które przybliżają nas do osiągnięcia stabilności i przejrzystości w funkcjonowaniu spółki - komentuje prezes Przybek. Z rejestru nie zniknęli jednak dwaj członkowie poprzedniego zarządu.
więcej
|
Szef MSWiA chce wydłużenia stanu wyjątkowego o 60 dni, apeluje do dziennikarzy o odpowiedzialność za słowa
Bardzo was proszę o rozwagę i odpowiedzialność za słowa; nie możemy się zgodzić na to, aby waszymi rękami Łukaszenka osiągał swoje polityczne i propagandowe cele - apelował w poniedziałek do dziennikarzy szef MSWiA Mariusz Kamiński. Poinformował, że zarekomenduje rządowi przedłużenie stanu wyjątkowego przy granicy z Białorusią o kolejne 60 dni.
więcej
|
Polskie Wydawnictwo Rolnicze z mniejszymi przychodami i zyskiem, liczy na powrót eventów
W ub.r. przychody Polskiego Wydawnictwa Rolniczego zmalały o 3,7 proc. do 41,92 mln zł, a zysk netto - z 532,1 do 360,2 tys. zł. W związku z epidemią firma realizowała eventy hybrydowo, spodziewa się ich powrotu w stacjonarnej formule.
więcej
|
30 lat temu zmarł Stefan Kisielewski - kompozytor, "oficjalny przeciwnik socjalizmu" w PRL
30 lat temu, 27 września 1991 r., zmarł Stefan Kisielewski, kompozytor, pisarz i publicysta, "nadwiślański Bernard Shaw", "oficjalny przeciwnik socjalizmu" w PRL. Trzy dni wcześniej na Warszawskiej Jesieni odbyło się prawykonanie jego koncertu fortepianowego.
więcej
|
|
|
Orlen uruchomił 200 automatów paczkowych, do końca 2022 r. chce ich mieć 2 tys.
PKN Orlen ogłosił, że do 2030 roku przeznaczy blisko 11 mld zł w rozwój działalności detalicznej, inwestując m.in. w urządzenia do przyjmowania i wydawania paczek pod nazwą Orlen Paczka. Zainstalował już 200 takich automatów, za rok chce ich mieć 2 tys.
więcej
|
Friz szuka nowych influencerów w programie "Twoje 5 minut"
Na YouTube zadebiutował program internetowy "Twoje 5 minut", w którym Karol "Friz" Wiśniewski wyłoni nowe osoby z potencjałem na influencerów.
więcej
|
Niezadowolenie z życia główną przyczyną hejtu w internecie
15 proc. dorosłych Polaków w ciągu ostatniego roku osobiście doświadczyło hejtu w internecie - wynika z badania opinii społecznej przeprowadzonego dla Ciekawe Liczby na panelu Ariadna. Hejtu doświadczyła aż co czwarta osoba (24 proc.) w wieku 18-24 lata. Zdaniem ankietowanych główne przyczyny hejtu to brak satysfakcji z życia (37 proc.), chęć zwrócenia na siebie uwagi i zyskania rozgłosu (33 proc.), frustracja (32 proc.) lub zazdrość (31 proc.).
więcej
|
AliExpress zaoferuje polskim użytkownikom bezpłatną wysyłkę 80 proc. produktów
Chińska platforma e-commerce zapowiada aktualizację swojej polskiej wersji, w ramach pojawi się specjalne oferty produktów za 1 zł, a dla ponad 80 proc. produktów dostępna będzie darmowa wysyłka, bez minimalnej wartości zamówienia.
więcej
|
W informacjach i publicystyce na czele Onet przed o2.pl i WP, TVN24.pl i RMF24.pl ze spadkami (TOP10)
Wśród witryn z informacjami i publicystyką ogólnopolską liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, kolejne pozycje zajmują o2.pl i WP.pl. Duży wzrost osiągnęła Gazeta.pl, a znacząco zmalały wyniki TVN24.pl i RMF24.pl.
więcej
|
TVP chce promować się na Facebooku jako ,,stabilna i nowoczesna instytucja"
We wtorek na Facebooku ma wystartować profil Telewizji Polskiej „TVP – włącz się”. Spółka chce za jego pomocą pokazać się jako instytucja wyznaczająca trendy.
więcej
|
Facebook zawiesza prace nad Instagramem dla dzieci
Facebook, który spotkał się z ostrą krytyką ze strony prawodawców i użytkowników za plany dotyczące uruchomienia Instagrama dla dzieci poinformował, że wstrzymuje prace nad projektem Instagram Kids. „Instagram będzie nadal koncentrować się na bezpieczeństwie nastolatków i rozszerzaniu funkcji nadzoru rodzicielskiego” - podała firma.
więcej
|
Szefowa YouTube'a odpiera zarzuty o cenzurę i uległość wobec Rosji. ,,Musimy brać pod uwagę lokalne prawo"
Szefowa YouTube Susan Wojcicki stwierdziła, że choć wolność słowa jest fundamentalną wartością firmy, to w kontaktach z władzami innych państw musi brać pod uwagę inne czynniki, jak np. lokalne prawo. Wojcicki odpowiedziała w ten sposób na pytanie o usunięcie filmów Aleksieja Nawalnego przed rosyjskimi wyborami.
więcej
|
Władze Chin chcą ograniczyć czas spędzany przez nieletnich w internecie
Chiny wprowadzają nowe regulacje dla operatorów świadczących usługi online, by ograniczyć czas spędzany przez najmłodszych użytkowników w internecie - poinformowały w poniedziałek chińskie media.
więcej
|
mBank: Allegro będzie tracić udział w polskim e-commerce, dalej rekomendacja ,,sprzedaj"
Analitycy BM mBanku, w raporcie z 20 września, obniżyli cenę docelową akcji Allegro do 52,4 zł z 54 zł wcześniej i podtrzymali dla spółki rekomendację "sprzedaj".
więcej
|
Balenciaga tworzy wirtualne ubrania dla Fortnite
Luksusowa marka odzieżowa Balenciaga staje się wirtualna: popularna gra komputerowa Fortnite (Epic Games) będzie miała sklep Balenciaga, w którym gracze będą mogli kupować wirtualne stroje. Ubrania będą również dostępne w sklepach stacjonarnych.
więcej
|
TikTok ma już miliard użytkowników na całym świecie
Liczba użytkowników platformy TikTok przekroczyła miliard na całym świecie.
więcej
|
Sklep internetowy ccc.eu debiutuje w Grecji i w Chorwacji
Grecja i Chorwacja to dwa kolejne kraje, w których debiutuje sklep internetowy ccc.eu polskiej spółki obuwniczej CCC. Obecnie platforma dostępna jest na 12 rynkach europejskich.
więcej
|
Contentive - nowy projekt Digitree Group
Digitree Group rusza z nowym projektem opartym na content marketingu i reklamie natywnej. Ogromne potrzeby rynku w zakresie treści udostępnianych w Internecie zaspokajać będzie spółka zależna INIS, łącząc tym samym produkcję contentu najwyższej jakości z najskuteczniejszymi metodami jego dystrybucji, w tym rozwiązaniami programatycznymi. Grupa widzi w projekcie potencjał do zbudowania kluczowej przewagi rynkowej.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Niezadowolenie z życia główną przyczyną hejtu w internecie
15 proc. dorosłych Polaków w ciągu ostatniego roku osobiście doświadczyło hejtu w internecie - wynika z badania opinii społecznej przeprowadzonego dla Ciekawe Liczby na panelu Ariadna. Hejtu doświadczyła aż co czwarta osoba (24 proc.) w wieku 18-24 lata. Zdaniem ankietowanych główne przyczyny hejtu to brak satysfakcji z życia (37 proc.), chęć zwrócenia na siebie uwagi i zyskania rozgłosu (33 proc.), frustracja (32 proc.) lub zazdrość (31 proc.).
więcej
|
|
|