|
|
|
|
|
|
|
Jacek Furman, prezes Aflofarmu: Włączenie danych o oglądalności tv poza domem to bezpardonowa podwyżka
Od października Biuro Reklamy TVP będzie doliczać reklamodawcom widownię tv poza domem. Tym samym przyłącza się do Polsat Media, które jako pierwsze wprowadziło to rozwiązanie już z początkiem września. - Nie mam złudzeń - tu nie chodzi o dokładniejsze oszacowanie wielkości widowni - to jest bezpardonowa podwyżka. Wprowadzenie jej w środku roku, bez jakiegokolwiek okresu przygotowawczego, jest delikatnie mówiąc naruszeniem podstawowych zasad etyki w biznesie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Furman, prezes Aflofarm Farmacja Polska, największego telewizyjnego reklamodawcy w Polsce.
więcej
|
Jan Pospieszalski tylko z 800 zł miesięcznych wpłat na Zrzutce. Pracuje nad cotygodniowym programem
W ciągu dwóch tygodni Jan Pospieszalski zebrał na rozwój swojego kanału wideo zaledwie 788 zł stałego comiesięcznego finansowania. Celem jest gwarancja wpłat na poziomie 24 tys. zł. - Jesteśmy bardzo zadowoleni ze Zrzutki - deklaruje Jan Pawlicki, współorganizator kanału Pospieszalskiego. Projekt wspierany jest także bezpośrednimi wpłatami na konto.
więcej
|
Skargi do KRRiT na materiał ,,Wiadomości" z zoofilskimi zdjęciami
Trzy skargi wpłynęły we wtorek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na materiał „Wiadomości” TVP1, w którym pojawiły się zoofilskie i pedofilskie treści ze smartfonów niektórych zatrzymanych migrantów. Z naszych informacji wynika, że przygotowywane są następne skargi, które będą wpływały w następnych dniach. - Każdy widz, który doznał traumy, ma prawo żądać, by telewizja przeprosiła go i zadośćuczyniła mu doznaną krzywdę - mówi nam mec. Jacek Dubois.
więcej
|
Dariusz Szpakowski nie wrócił do komentowania piłki nożnej, z TVP Sport zniknął jego program
Dariusz Szpakowski od ponad miesiąca nie prowadzi swojego programu „4-4-2” ani nie komentuje meczów w TVP Sport. Jako przyczynę jego nieobecności podano kwestie zdrowotne.
więcej
|
Viaplay zadowolony z rozwoju serwisu w Polsce
Obsługujący NENT Group bank inwestycyjny Berenberg poinformował, że choć za wcześnie na podanie liczby wykupionych subskrypcji, to otrzymał od kierownictwa Viaplay sygnały, że w Polsce platforma streamingowa rozwija się zgodnie z planem.
więcej
|
871 tys. widzów śledzi ,,Klan" w nowym sezonie, TVP1 przegrywa z TVP2 i Polsatem
Po trzech tygodniach emisji kolejny sezon „Klanu” ogląda średnio 871 tys. widzów, o 73 tys. osób mniej niż przed rokiem. Telenowela daje Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,71 mln widzów ,,Barw szczęścia". TVP2 zdecydowanym liderem
„Barwy szczęścia” na początku sezonu 2021/2022 śledzi 1,71 mln osób. Serial daje Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,13 mln widzów teleturnieju ,,Jeden z dziesięciu" w TVP1
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” od początku nowego sezonu śledzi średnio 1,13 mln widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest czwarta w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecia w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat, Reddev i Zygmunt Solorz ogłosili wezwanie na akcje po 35 zł za szt. ,,Przed końcem roku nowa strategia"
Cyfrowy Polsat, Reddev Investments oraz Zygmunt Solorz ogłosili wezwanie do sprzedaży 263.807.651 akcji Cyfrowego Polsatu, stanowiących 41,24 proc. kapitału zakładowego i 34 proc. głosów na WZ, po cenie 35 zł za sztukę - poinformował pośredniczący w wezwaniu DM Trigon.
więcej
|
W ,,Faktach" kolejna kompilacja z ,,Wiadomości" i TVP Info. ,,Można Unię zohydzać codziennie"
„Fakty” TVN pokazały kolejny materiał złożony jedynie z fragmentów „Wiadomości” i programów publicystycznych TVP Info. Tym razem chodzi o treści mocno krytykujące Unię Europejską i jej instytucje.
więcej
|
Zoofilskie i pedofilskie zdjęcia migrantów z konferencji ministrów pokazano w ,,Wiadomościach" i TVP Info
Podczas konferencji ministrów obrony narodowej oraz spraw wewnętrznych i administracji na temat sytuacji przy granicy polsko-białoruskiej zaprezentowano treści ze smartfonów niektórych zatrzymanych migrantów, m.in. zdjęcia zoofilskie i pedofilskie. Fotografie pojawiły się także w relacjach „Wiadomości” i TVP Info z konferencji. Krytycznie skomentowała to część dziennikarzy.
więcej
|
Monika Olejnik w ,,Kropce nad i" dała posłowi PO kulę dyskotekową. ,,Był pan na urodzinach"
Pod koniec poniedziałkowego wydania „Kropki nad i” w TVN24 Monika Olejnik wręczyła posłowi PO Tomaszowi Siemoniakowi kulę dyskotekową, nawiązując do jego obecności na imprezie urodzinowej Roberta Mazurka. Zachowanie Olejnik skrytykowali niektórzy dziennikarze, a Siemoniak zapowiedział, że przeznaczy kulę na aukcję dla potrzebujących ciężko chorych dzieci.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Furman, prezes Aflofarmu: Włączenie danych o oglądalności tv poza domem to bezpardonowa podwyżka
Od października Biuro Reklamy TVP będzie doliczać reklamodawcom widownię tv poza domem. Tym samym przyłącza się do Polsat Media, które jako pierwsze wprowadziło to rozwiązanie już z początkiem września. - Nie mam złudzeń - tu nie chodzi o dokładniejsze oszacowanie wielkości widowni - to jest bezpardonowa podwyżka. Wprowadzenie jej w środku roku, bez jakiegokolwiek okresu przygotowawczego, jest delikatnie mówiąc naruszeniem podstawowych zasad etyki w biznesie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Furman, prezes Aflofarm Farmacja Polska, największego telewizyjnego reklamodawcy w Polsce.
więcej
|
Starcom, McCann Poland, McDonald's i Maspex mają najwięcej nominacji do Effie 2021
Jury tegorocznej, 22. edycji konkursu Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (Publicis Groupe), wśród agencji reklamowych - McCann Poland, a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s i Grupa Maspex.
więcej
|
Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt
Agnieszka Gozdek dołączyła do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt obejmując stanowisko strategy director & partner.
więcej
|
Tomasz Bogdanowicz szefem agencji 81/82. Stawia na promocję polskich marek
Tomasz Bogdanowicz stanął na czele nowej agencji komunikacyjno-consultingowej 81/82.
więcej
|
Glovo będzie dostarczać zakupy z Biedronki w kwadrans
Od 15 października w sześciu największych miastach Polski każdy użytkownik aplikacji Glovo będzie mógł kupić produkty z Biedronki i otrzymać je w ciągu 15 minut.
więcej
|
Partner of Promotion i Media Group wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego
Agencja Partner of Promotion wspólnie z Media Group wygrały w przetargu Urzędu Transportu Kolejowego na obsługę kampanii "Bezpiecznie Koleją - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei". Pokonały w nim m.in. Sigmę Bis, Mastermind Media i ClickAd Interactive.
więcej
|
Biedronka debiutuje z Gangiem Swojaków na TikToku
Sieć sklepów Biedronka promuje na TikToku Gang Swojaków, czyli tegoroczną edycję znanego programu lojalnościowego. Przygotowana przez agencję Wavemaker (GroupM) akcja, poza poinformowaniem konsumentów o dostępności nowej serii pluszaków, zwraca też uwagę na zagrożone gatunki polskich zwierząt.
więcej
|
Monika Brodka reklamuje swoją kolekcję odzieży Reserved (wideo)
Do sprzedaży trafia kolekcja odzieży Reserved (produkowanej przez LPP), której ambasadorką marketingową jest piosenkarka Monika Brodka.
więcej
|
Mariusz Chłopik: z PKO BP do Legii Warszawa
Z początkiem października Mariusz Chłopik obejmie funkcję pełnomocnika zarządu Legii Warszawa ds. projektów infrastrukturalnych i szkoleniowych. Poprzednio pracował w PKO Banku Polskim, a wcześniej m.in. w Centrum Informacyjnym Rządu i Agencji Rozwoju Przemysłu.
więcej
|
Katarzyna Bosacka o napojach Koral Ekipa: 20 łyżeczek cukru w litrze
Dziennikarka Katarzyna Bosacka skrytykowała skład napojów Koral Ekipa. Zarzuca produktom m.in. bardzo wysoką zawartość cukru.
więcej
|
Golden Drum prezentuje nowe statuetki produkowane w zrównoważony sposób
Festiwal Golden Drum, organizowany przez słoweńską Izbę Reklamy, odświeżył swój konkurs w zeszłym roku, gdy świat zmagał się z pandemią, "wkładając serce i duszę" w wizję zrównoważonej przyszłości. Istotną częścią zaangażowania festiwalu są statuetki, które zostały przeprojektowane zgodnie z hasłem „Re:start the future”.
więcej
|
Nowa wersja hitu "Ice Ice Baby" w reklamie zamrażarek Samsunga
Gwiazda rapu Vanilla Ice w nowej wersji swojego klasycznego teledysku "Ice Ice Baby" promuje energooszczędne korzystanie z zamrażarki Samsunga.
więcej
|
Bayer konsoliduje globalny budżet mediowy w MediaCom
Firma farmaceutyczna Bayer zakończyła wielomiesięczny przetarg na globalną obsługę mediową. Zdecydowała się skonsolidować ją w jednej agencji - MediaCom (GroupM/WPP). Oznacza to koniec współpracy z PHD i Dentsu.
więcej
|
ID Adevrtising rozpoczyna obsługę PZU
Agencja ID Advertising wygrała przetarg na obsługę firmy ubezpieczeniowej PZU w zakresie BTL.
więcej
|
T-Mobile Polska proponuje co miesiąc zmianę serwisu streamingowego
T-Mobile w nowej promocji „Rozrywka uwolniona” pozwala w ramach swojego pakietu uruchomić co miesiąc inny serwis streamingowy w jednej niezmiennej cenie.
więcej
|
Winiary w nowej loterii "inspiruje do wygrywania"
Marka Winiary (Nestlè Polska) ruszyła z akcją promocyjną majonezu dekoracyjnego pod hasłem „Inspiruj się do wygrywania”. Organizację powierzono agencji Unique One.
więcej
|
Inicjatywa "Ad Goes Green" wchodzi na plany produkcyjne
Klub Producentów Reklamowych SAR rusza z kolejnymi działaniami dotyczącymi inicjatywy "Ad Goes Green". W ramach projektu zostały właśnie opublikowane proekologiczne wytyczne do pracy na planach produkcji reklamowych.
więcej
|
Brother przedłuża współpracę z Polską Ligą Siatkówki
Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, przedłuża na kolejny sezon współpracę z Polską Ligą Siatkówki.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prezydent Andrzej Duda za przedłużeniem stanu wyjątkowego o 60 dni
Kiedy wniosek ws. przedłużenia stanu wyjątkowego zostanie do mnie skierowany, wystąpię do Sejmu o to, aby wyraził zgodę na przedłużenie tego stanu o 60 dni - powiedział prezydent Andrzej Duda po zakończeniu wtorkowego spotkania z szefami MSWiA, MON i Straży Granicznej.
więcej
|
Jerzy Targalski spoczął na Powązkach Wojskowych
We wtorek w Katedrze Polowej Wojska Polskiego w Warszawie odbyła się msza święta pogrzebowa dr. Jerzego Targalskiego, historyka, politologa, orientalisty, działacza opozycyjnego w okresie PRL i publicysty. Został pochowany na Powązkach Wojskowych.
więcej
|
Wiceszef MSZ: sytuacja z Borys i Poczobutem jest bardzo trudna, władze białoruskie odmawiają kontaktu z nimi
Sytuacja wokół Andżeliki Borys i Andrzeja Poczobuta jest bardzo trudna, władze białoruskie odmawiają kontaktu z nimi, ale nie ustajemy w wysiłkach na rzecz ich uwolnienia - powiedział PAP wiceszef MSZ Marcin Przydacz. Zaznaczył, że nacisk międzynarodowy na reżim w Mińsku jest niewystarczający.
więcej
|
Zmarł Piotr Bratkowski, pisarz i dziennikarz ,,Newsweeka"
We wtorek w wieku 66 lat zmarł Piotr Bratkowski, dziennikarz i pisarz, przez prawie dwie dekady związany z „Newsweek Polska”. Wcześniej pracował m.in. w „Gazecie Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Zuzanna Bukłaha wydawczynią serwisu internetowego ,,Dużego Formatu"
Reporterka Zuzanna Bukłaha przeszła z „Gazety Stołecznej” do „Dużego Formatu” (Agora) i została tam wydawczynią internetowej wersji serwisu. - Dawno nie czułam takiej życiowej ulgi - skomentowała dziennikarka w swoich mediach społecznościowych.
więcej
|
|
|
"Tyler Rake: Ocalenie" i "Bridgertonowie" najchętniej oglądanymi tytułami na Netfiksie
Produkcja Shondy Rhimes "Bridgertonowie" była najchętniej oglądanym serialem Netfliksa, biorąc pod uwagę pierwszy miesiąc od premiery - zdradził Ted Sarandos, Co-CEO Netfliksa. W kategorii filmowej równych nie ma sobie "Tyler Rake: Ocalenie" (eng. "Extraction").
więcej
|
Firma influencer marketingowa Stars.Space chce sprzedać akcje za 1 mln euro, wprowadza kosmetyki Stars from the Stars
Zajmująca się monetyzacją influencer marketingu spółka Stars.Space, należąca do grupy kapitałowej Hub.Tech, w 2022 roku planuje zadebiutować na rynku bocznym NewConnect warszawskiej giełdy. Natomiast w najbliższym czasie chce pozyskać do 1 mln euro w formule crowdinvestingu.
więcej
|
Brazylijska platforma streamingowa Globoplay wchodzi do Europy. W ofercie telenowele
14 października w 20 krajach europejskich i Kanadzie zadebiutuje platforma streamingowa Globoplay. Będzie oferowała brazylijskie telenowele, filmy, dokumenty, sport, programy rozrywkowe i poradnikowe.
więcej
|
Glovo będzie dostarczać zakupy z Biedronki w kwadrans
Od 15 października w sześciu największych miastach Polski każdy użytkownik aplikacji Glovo będzie mógł kupić produkty z Biedronki i otrzymać je w ciągu 15 minut.
więcej
|
Netflix testuje gry mobilne. Są trzy nowe tytuły
W ramach testów własnej oferty gier wideo Netflix udostępnił trzy nowe pozycje. Dostęp do nich mają użytkownicy z Polski, a także Hiszpanii i Włoch.
więcej
|
WP.pl przesuwa ,,Newsroom WP" i ,,Money. To się liczy" na rano, dziennikarze ,,Polityki" z cotygodniowymi wywiadami
Programy publicystyczne „Newsroom WP” i „Money. To się liczy” zostały przesunięte przez Wirtualną Polskę z godzin popołudniowych na poranne. W „Newsroom WP” w piątki osobny segment będą prowadzili dziennikarze „Polityki”.
więcej
|
Już 750 salonów CCC po cyfryzacji. Cyfrowe e-kioski dają dostęp do oferty online
750 salonów CCC w Europie Środkowej zostało wyposażonych w cyfrowe e-kioski, które umożliwią dostęp do oferty online salonów. Wdrożenie rozwiązania od Nanovo objęło Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię.
więcej
|
Funkcja Clips pozwala tworzyć serię krótkich filmów na Spotify
Spotify wraz z bohaterami kampanii “Czym jest rap?” wprowadza Clips - funkcję pozwalającą artystom na tworzenie serii krótkich filmów dostępnych na playliście "Rap Generacja".
więcej
|
Mieszkańcy Niderlandów wydają rocznie pół miliarda euro na hazard w internecie
Holendrzy wydają w ciągu roku 500 milionów euro na nielegalne gry online takie jak ruletka, bingo czy blackjack. 60 procent graczy nie ma pojęcia, że hazard online jest zabroniony w Niderlandach - informuje w poniedziałek portal NOS.
więcej
|
120 zgłoszeń do konkursu Podcast Roku. W jury Marcin Łukawski i Karolina Hytrek-Prosiecka
Ponad 120 prac wpłynęło dotychczas na konkurs im. Janusza Majki „Podcast Roku”. Konkurs jest sposobem na upamiętnienie długoletniego dziennikarza Radia Rzeszów, który zmarł na początku br. - Ojciec zapowiadał, że na emeryturze będzie zajmował się podcastem, więc taki sposób wydał nam się najbardziej naturalny - mówi syn Janusza,Tomasz Majka.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|