|
|
|
|
|
|
|
GPW wchodzi na rynek medialny. Chce sprzedawać reklamy telewizyjne nowej generacji
Giełda Papierów Wartościowych wchodzi na rynek medialny. Pracuje nad projektem „Telemetria Operator”, który zakłada budowę platformy aukcyjnej, sprzedającej spersonalizowane reklamy telewizyjne DAI.
więcej
|
Kanały TVP będzie można cofnąć nawet o tydzień
Jeszcze w tym roku TVP uruchomi nową aplikację w ramach telewizji hybrydowej Hbb TV. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl wprowadzona zostanie funkcja catch up tv, która pozwoli widzom na odtworzenie wszystkiego co pokazały kanały TVP w ciągu 7 dni. TVP nie wyklucza, że w ofercie jej platformy streamingowej znajdą się stacje komercyjne.
więcej
|
,,Wiadomości" liderem oglądalności we wrześniu, wszystkie dzienniki na minusie
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. zajęły „Wiadomości” emitowane w TVP1 i TVP Info. Wszystkie dzienniki odnotowały wyraźne spadki oglądalności, a najwięcej straciły „Wydarzenia” Polsat i Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Grupa Discovery złożyła skargę na KRRiT. ,,Chcemy, aby sąd wskazał wzorzec zachowania"
TVN Grupa Discovery złożyła skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie na bezczynność przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz na przewlekłość postępowania KRRIT w sprawie przedłużenia koncesji dla kanału TVN24.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" nadal hitem. TVP1 liderem
Ósmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,10 mln osób. W porównaniu do siódmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 270 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny 4" straciły 490 tys. widzów, TVP1 wiceliderem
Czwarty sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 1,72 mln osób, o 490 tys. widzów mniej niż gromadziła trzecia edycja nadawana dwa lata temu. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystartowała nowa ramówka TVP3. Więcej informacji lokalnych, pasma tematyczne i seriale dokumentalne
W poniedziałek, 4 października zadebiutowała na antenie jesienna ramówka TVP3. Widzowie obejrzą wiele nowych programów, m.in. „Głos Regionów. Interwencje”, „Układ” czy Poranek TVP3. Najważniejsze zmiany w ramówce widoczne są jednak w paśmie informacyjno - publicystycznym. Pojawia się też wieczorne pasmo dokumentalnego serialu.
więcej
|
Marzena Paczuska: nie zarabiam w Poczcie Polskiej ponad 20 tys. zł
Marzena Paczuska, była szefowa „Wiadomości” i członkini zarządu Telewizji Polskiej, zapewniła, że wbrew ustaleniom Onetu nie zarabia w Poczcie Polskiej ponad 20 tys. zł miesięcznie podstawowej pensji.
więcej
|
W TVP2 powtórka ,,The Voice of Poland" zaraz po premierowej emisji. ,,To reakcja na prośby widzów"
W zeszłą sobotę TVP2 dwukrotnie wyemitowała obie części „The Voice of Poland”. Zdezorientowani widzowie zgłaszali pretensje. TVP informuje: to przemyślana strategia, dublowały się inne, atrakcyjne audycje, w związku z tym podjęto decyzję o powtórzeniu programu.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. ,,Rolnik szuka żony" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość ” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat kręci trzeci sezon serialu ,,Komisarz mama". Marcin Bosak i Patricia Kazadi w obsadzie
Telewizja Polsat będzie kontynuować serial „Komisarz mama”, zdjęcia do nowych odcinków rozpoczęły się 20 września. W nowych odcinkach do stałej obsady dołączy Marcin Bosak, a gościnnie pojawi się Patricia Kazadi.
więcej
|
Asta-Net startuje z MeeVu: telewizją 4K, dostępną w pakiecie z internetem światłowodowym
Spółka Asta-Net uruchomiła telewizję MeeVu, działającą w jakości 4K w technologii IPTV, działająca dzięki szerokopasmowemu internetowi. Nowa usługa dostępna jest u operatora od poniedziałku, 4 października. Do sprzedaży wprowadzono jednocześnie kompaktowy dekoder 4K MeeVu Box.
więcej
|
Orange Slovensko wprowadza nowy dekoder STB z Android TV
Orange Slovensko wprowadza na słowacki rynek Android TV STB na platformie nangu.tv. Urządzenie ma zapewnić wysoką jakość wrażeń wizualnych oraz uproszczoną obsługę aplikacji zewnętrznych.
więcej
|
Kanały NBCUniversal pozostają na platformie YouTube TV
Amerykański koncern NBCUniversal oraz platforma YouTube TV umożliwiająca oglądanie w internecie wybranych stacji telewizyjnych doszły do porozumienia. Kanały telewizyjne sieci NBCUniversal pozostają w ofercie YouTube TV.
więcej
|
Danuta Holecka gospodynią poradnika medycznego na antenie TVP3
Szefowa „Wiadomości”, Danuta Holecka, będzie gospodynią nadawanego cyklicznie krótkiego programu w nowej ramówce TVP3, pt. „Na zdrowie. Poradnik medyczny TVP3”. Będzie także prowadziła (na zmianę z innymi dziennikarzami) codzienne „Echa dnia”.
więcej
|
Grand Prix w żużlu przez 10 lat w Eurosporcie i discovery+. ,,Ambicją dalszy rozwój żużla i 5-krotne zwiększenie globalnej oglądalności"
Przez kolejne 10 lat (od sezonu 2022) promotorem rozgrywek żużlowych organizowanych przez Międzynarodową Federację Motocyklową będzie Discovery Sports Events. Relacje będzie można oglądać na żywo w Eurosporcie oraz innych kanałach należących do Discovery. - Naszą ambicją jest dalszy rozwój żużla i pięciokrotne zwiększenie obecnej globalnej oglądalności SGP w ciągu najbliższych 3 lat - informuje François Ribeiro, szef Discovery Sports Events.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GPW wchodzi na rynek medialny. Chce sprzedawać reklamy telewizyjne nowej generacji
Giełda Papierów Wartościowych wchodzi na rynek medialny. Pracuje nad projektem „Telemetria Operator”, który zakłada budowę platformy aukcyjnej, sprzedającej spersonalizowane reklamy telewizyjne DAI.
więcej
|
Sigma Bis wygrała przetarg kancelarii premiera, zajmie się kampanią Polskiego Ładu
Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU, wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na na realizację w internecie kampanii społecznych i informacyjnych, w tym działań promujących Polski Ład - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. Cityboard Media i ClickAd Interactive.
więcej
|
Dominika Bettman za Marka Loughrana na czele Microsoftu w Polsce
W grudniu br. Dominika Bettman zacznie pracę jako dyrektor generalna polskiego oddziału Microsoftu. Zastąpi na tym stanowisku Marka Loughrana, który zarządzał firmą przez 4,5 roku.
więcej
|
Maciej Częścik nowym wiceprezesem Sokołowa. Odpowiada za handel i marketing
Od października funkcję wiceprezesa ds. handlu i marketingu w firmie spożywczej Sokołów pełni Maciej Częścik, dotychczasowy dyrektor spółki ds. cen w biurze zarządu. Zastąpił przechodzącego na emeryturę Mieczysława Walkowiaka, który piastował to stanowisko od 2000 roku.
więcej
|
Nowego Bonda obejrzało w polskich kinach ponad 440 tys. osób
W premierowy weekend film „Nie czas umierać" zebrał rekordową widownię - ponad 440 tys. osób. - podał dystrybutor tytułu Forum Film Poland.
więcej
|
Piotr Żurkowski: z Performance Media do TikToka
Piotr Żurkowski z początkiem października rozpoczął pracę w polskim oddziale TikToka. Objął stanowisko partnerships managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zenith: Wydatki na reklamę sprzętu AGD wzrosną w tym roku o 13 proc.
Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w tym roku o 13 proc., głównie dzięki ożywieniu w branży budowlano-- remontowej - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). W 2023 roku przekroczą poziom wydatków z sprzed pandemii o 24 proc., a udział digitalu wzrośnie z 55 proc. w 2020 roku do 57 proc.w 2023 roku.
więcej
|
NBP w reklamach chwali się rezerwami złota (wideo)
Narodowy Bank Polski prowadzi kampanię reklamową, w której podkreśla posiadane rezerwy złota.
więcej
|
Beiersdorf mediowo pracuje z Wavemaker, OMD i Carat
Koncern Beiersdorf, właściciel marek Nivea i Eucerin wybrała holding reklamowy WPP do współpracy. Firma nadal będzie dzielić obsługę mediową swoich marek między Wavemaker, OMD i Carat.
więcej
|
MullenLowe Warsaw po wygranym przetargu przygotowała kolejną reklamę Herbapolu
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla marki Big-Active (Herbapol-Lublin).
więcej
|
Euvic Media wypromuje fundusze unijne na Podkarpaciu
Euvic Media (dawniej ClickAd), wygrała przetarg Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego na przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z wykorzystaniem Funduszy Unijnych w województwie podkarpackim.
więcej
|
Bank Santander rusza z przetargiem mediowym
Bank Santander rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów w Europie. Chce skonsolidować obsługę mediową w jednej agencji.
więcej
|
Netflix otworzył w Paryżu sklep pop-up z atrakcjami dla fanów serialu "Squid Game"
W stolicy Francji na dwa dni otwarto sklep, w którym można było kupić pamiątki, zrobić zdjęcia i zagrać w gry znane z serialu "Squid Game". To w tej chwili jedna z najpopularniejszych nowych produkcji Netfliksa.
więcej
|
GLS odświeża identyfikację wizualną
Dostawca usług kurierskich GLS zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki.
więcej
|
Multikino głosem Fisza zachęca ,,Zatrać się w niezwykłych opowieściach"
Sieć kin Multikino rozpoczyna kampanię wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach". Lektorem spotu promującego kampanię jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz.
więcej
|
Influencerka Agatycze reklamuje kolekcję Gym Hard odzieży Sinsay
Marka Sinsay (należąca do LPP) wprowadziła do sprzedaży kolekcję Gym Hard obejmującą odzież i akcesoria treningowe. Jej ambasadorką reklamową została trenerka i influencerka Agata Sieramska, lepiej znana jako Agatycze.
więcej
|
Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. na Pringles
Firma Kellog wprowadza nowy wizerunek Pana P. - wąsatej maskotki marki chipsów Pringles. To pierwsza metamorfoza od 20 lat. Odświeżono też wygląd puszek, w których sprzedawane są te chipsy.
więcej
|
Aleksandra Burdon i Piotr Wiśniewski w zespole Circlewise
Do warszawskiego biura Circlewise, firmy zajmującej się digital marketingiem dołączyli Aleksandra Burdon jako account manager, oraz Piotr Wiśniewski jako online media manager.
więcej
|
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma własny kodeks postępowania i dobrych praktyk
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało Kodeks Postępowania i Dobrych Praktyk (KODO) w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego.
więcej
|
Nina Kordiak: z K2 Precise do AdPeak
Z początkiem października Nina Kordiak dołączyła do działu SEM w agencji AdPeak. Poprzednio pracowała w K2 Precise.
więcej
|
Włoskie kawiarki do wygrania w loterii Prima
Ogólnopolską loterię kaw marki Prima (Jacobs Douwe Egberts) wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
Toyota Yaris Cross nagrodą w loterii Goodyear
Firma oponiarska Goodyear ruszyła z loterią, w której premiuje zakup opon zimowych lub całorocznych. Nagrodą główną jest samochód Toyota Yaris Cross. Akcję wesprze kampania digitalowa.
więcej
|
TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Reporterzy rzucali dzieciom przez płot słodycze dla zrobienia lepszych zdjęć? ,,Kłamstwo, próba odwrócenia uwagi"
Fotoreporterzy w Michałowie mieli rzucać przez płot słodycze dzieciom, które przebywają w tamtejszej placówce Straży Granicznej. Informacja wraz z krótkim filmem krążyła po Twitterze, podawana bez nazwisk reporterów i bez bliższych szczegółów; trafiła m.in. do "Wiadomości" i programu publicystycznego TV Republika. W poniedziałek po południu zdementowali ją autorzy filmu, dziennikarze Onetu: - Kobieta podająca słodycze jest mieszkanką okolicznej wsi - napisali.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" publikuje wyniki ,,Pandora Papers": półrocznego śledztwa kilkuset dziennikarzy z ponad 100 krajów
600 dziennikarzy ze 117 krajów w ciągu sześciu miesięcy przebadało 12 mln dokumentów, by znaleźć informacje dotyczące majątków znanych ludzi, inwestujących w rajach podatkowych. Wyniki śledztwa, zwanego „Pandora Papers”, od poniedziałku ukazują się na łamach „Gazety Wyborczej” i na serwisie Wyborcza.pl.
więcej
|
Kluczowi wydawcy ,,Nowej Trybuny Opolskiej" odchodzą z redakcji po 22 latach
Magdalena Żołądź i Tomasz Wróblewski, kluczowi wydawcy „Nowej Trybuny Opolskiej” (Polska Press), żegnają się z tytułem po 22 latach pracy.
więcej
|
Dziennikarze ukarani sądownie za wkroczenie do strefy objętej stanem wyjątkowym
Trójka dziennikarzy - pracujących dla telewizji Arte i AFP - zostało zatrzymanych przez policję, a następnie przetrzymanych w areszcie i finalnie ukaranych przez sąd naganą, za wjechanie w strefę objętą stanem wyjątkowym. Reporterzy twierdzą, że znaleźli się tam przez pomyłkę, wykonując swoje służbowe obowiązki.
więcej
|
Wiceszef MSZ: zaproszę ambasador Wielkiej Brytanii w związku z zatrzymaniem Ziemkiewicza na lotnisku
Wiceminister spraw zagranicznych Szymon Szynkowski vel Sęk poinformował w poniedziałek, że zaprosi do resortu ambasador Wielkiej Brytanii w Polsce Annę Clunes. Rozmowa - jak przekazał - ma dotyczyć sprawy zatrzymania na londyńskim lotnisku publicysty Rafała Ziemkiewicza.
więcej
|
Na Newsweek.pl rusza seria podcastów Ewy Ewart ,,Rozmowy ze śmiercią"
Od 5 października na Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutuje pierwsza z 10 rozmów Ewy Ewart w oprawie muzycznej Zbigniewa Preisnera. „Rozmowy ze śmiercią” to podcast, w którym zaproszeni goście reprezentują różne dziedziny wiedzy, nauki, religii lub czystych doświadczeń, związanych pośrednio lub bezpośrednio ze zjawiskiem śmierci.
więcej
|
Bauer wydaje ,,Tele Tydzień Ekstra - Pożegnania"
We wtorek, 5 października, w punktach sprzedaży ukaże się „Tele Tydzień Ekstra - Pożegnania" (Wydawnictwo Bauer). To specjalne wydanie „Tele Tygodnia”, poświęcone zostało wybitnym polskim i zagranicznym artystom, sportowcom i osobowościom kultury, odeszłym w ostatnich latach.
więcej
|
|
|
Globalna awaria Facebooka, Instagrama, Messengera i Whatsappa. Możliwa przyczyna: błędne uaktualnienie protokołu BGP
Facebook i należące do niego aplikacje Instagram i Messenger ponownie zaczęły działać po północy czasu polskiego, po ponad sześciogodzinnej nieobecności w sieci. Była to największa dotąd globalna awaria serwisów z ponad 3 mld użytkowników.
więcej
|
Konkurencja skarży się na InPost, firma odpowiada: zarzuty bezpodstawne
Operator sieci do odbioru przesyłek z AliExpressu uważa, że InPost ogranicza konkurencję zapisami w umowach z właścicielami nieruchomości - podał w poniedziałek "Puls Biznesu" . - Świat Przesyłek może naruszać dobra osobiste i majątkowe InPost. Niezwłocznie podejmiemy wszelkie przewidziane prawem kroki w tym zakresie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost.
więcej
|
Modern Commerce pozyskał 80 mln zł ze sprzedaży akcji, właściciel Moliera2.com z 67 mln zł wpływów i 2 mln zł zysku
Firma Modern Commerce w ramach nowej emisji akcji pozyskała 80 mln zł, większość z tych środków przeznaczy na kupno 60 proc. udziałów spółki IT Fashion Polska Group & Partners, właściciela sklepów Moliera2.com, która od stycznia do sierpnia br. osiągnęła 66,83 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,95 mln zł zysku netto.
więcej
|
Transakcje cypryjskich spółek Rafała Brzoski wśród Pandora Papers. Brzoska: tekst jest rażącą manipulacją
W ramach ujawnienia tzw. Pandora Papers przez Międzynarodowe Konsorcjum Dziennikarzy Śledczych w „Gazecie Wyborczej” opisano kilka operacji finansowych spółek Rafała Brzoski, szefa InPostu, sugerując, że ich celem było zaniżenie podstaw opodatkowania. - Spółki na Cyprze były spółkami celowymi na potrzeby trudnej inwestycji w Rosji. Robiłem to w interesie wszystkich akcjonariuszy! Podatek osobisty PIT zawsze płaciłem, płacę i zamierzam płacić w Polsce - skomentował Brzoska.
więcej
|
Była managerka obciąża Facebooka. Własny interes ważniejszy od bezpieczeństwa użytkowników
Osoba, który udostępniła dokumenty Facebooka, w których zarzuca firmie że jego produkty podsycają nienawiść i szkodzą zdrowiu psychicznemu dzieci, ujawniła swoją tożsamość w telewizyjnym wywiadzie. Frances Haugen oskarżyła ten największy serwis społecznościowy na świecie o wybór „zysku nad bezpieczeństwem”.
więcej
|
Ze smartfonów w Polsce korzysta 70 proc. dorosłych, z telefonów komórkowych 96 proc.
Łącznie z telefonów komórkowych korzysta dziś 96 proc. dorosłych Polaków. Zdecydowana większość używa smartfona (78 proc.), a więcej niż co piąta osoba (22 proc.), z klasycznego telefonu komórkowego - poinformowało w poniedziałek Centrum Badania Opinii Społecznej.
więcej
|
Deli2 rozszerza wysyłki na cały kraj
Delikatesy online Deli2l rozwijają działalność - rozpoczynają ogólnokrajową dostawę wysyłkową zamówionych produktów.
więcej
|
InPost postawi kolejne kilkaset Paczkomatów przy sklepach Tesco w Wielkiej Brytanii
InPost zawarł umowę partnerską z Tesco, w ramach której postawi ok. 300 kolejnych Paczkomatów przy wielkoformatowych sklepach tej sieci w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Netflix otworzył w Paryżu sklep pop-up z atrakcjami dla fanów serialu "Squid Game"
W stolicy Francji na dwa dni otwarto sklep, w którym można było kupić pamiątki, zrobić zdjęcia i zagrać w gry znane z serialu "Squid Game". To w tej chwili jedna z najpopularniejszych nowych produkcji Netfliksa.
więcej
|
Globalna awaria Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsAppa
W poniedziałek po południu czasu polskiego użytkownicy zaczęli zgłaszać problemy z działaniem Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsApp. To największa od lat awaria platform społecznościowych Marka Zuckerberga.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|