|
|
|
|
|
|
|
2,27 mln gospodarstw domowych może stracić dostęp do telewizji. ,,W kwietniu może dojść do małej katastrofy"
Krajowy Instytut Mediów prowadzi badania, które mają wykazać jak wielu Polaków jest przygotowanych na zmianę standardu naziemnej telewizji cyfrowej w II kwartale 2022 roku. Aż 2,27 mln gospodarstw domowych musi wymienić telewizor lub kupić nowy tuner. Przedstawiciel Samsunga alarmuje, że wiosną może zabraknąć sprzętu.
więcej
|
Nowy serial ,,Bracia" jesienią 2022 roku w Polsacie. Stramowski, Kościukiewicz, Królikowski i Rozbicki w obsadzie
Jesienią 2022 roku Polsat pokaże nowy cotygodniowy serial „Bracia”, w którym w głównych rolach wystąpią Piotr Stramowski, Mateusz Kościukiewicz, Antoni Królikowski i Nikodem Rozbicki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do serialu rozpoczną się w listopadzie br., częściowo będą realizowane w Grecji. Projekt wyprodukuje MWM Media.
więcej
|
Marcin Szypszak wicedyrektorem TVP3 ds. programowych
Nowym wicedyrektorem TVP3 ds. programowych został Marcin Szypszak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szypszak, który od maja jest już szefem pasm wspólnych tej anteny, będzie łączył obie funkcje.
więcej
|
20 proc. klientów płatnej telewizji myśli o rezygnacji z usług. Chcemy płacić za HBO, Discovery Channel i National Geographic
20 proc. polskich klientów platform i kablówek myśli o rezygnacji z usług płatnej telewizji, jest to najniższy odsetek w historii badania Projekt Cyfrowizja. Wśród kanałów, jakie skłaniają odbiorców płatnej telewizji do dalszych inwestycji, na czele plasują się HBO, Discovery Channel, National Geographic, TVN24 i Canal+.
więcej
|
TVN24 na czele oglądalności, duży spadek Polsat News we wrześniu. Udany debiut Wydarzenia24
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 542 proc.), a największy spadek odnotował kanał Biznes24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spółka BCAST ze zgodą na emisje testowe w DVB-T2/HEVC w Gdańsku
Związana z Cyfrowym Polsatem firma BCAST otrzymała od Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodę na eksperymentalne emisje w standardzie DVB-T2/HEVC w Gdańsku.
więcej
|
422 tys. widzów nowego cyklu ,,Pełny obraz" w TVP1
Pierwsze trzy wydania nowego cyklu „Pełny obraz” oglądało średnio 422 tys. osób. TVP1 w czasie emisji audycji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Remigiusz Mróz sprzedał prawa do ekranizacji ,,Czarnej Madonny", powstanie serial fabularny
Remigiusz Mróz sprzedał prawa do ekranizacji horroru „Czarna Madonna”. Na podstawie książki powstanie serial fabularny, na chwile obecną nie wiadomo kto zrealizuje projekt. Najprawdopodobniej nie będzie to ani Player.pl ani Telewizja TVN - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Adamczyk nie musi usuwać z Twittera wpisu o Romanie Giertychu
Prowadzący "Wiadomości" TVP1, Michał Adamczyk, nie musi usuwać z Twittera wpisu na temat Romana Giertycha. Majowy wyrok sądu w tej sprawie uchylił we wtorek sąd wyższej instancji, na wniosek prokuratury. Podtrzymał jednak drugi punkt wyroku, zakazujący zarzucania Giertychowi defraudacji środków finansowych.
więcej
|
Szefowa newsroomu Muzo.fm przeszła do Polsat News
Agnieszka Witkowicz-Matolicz, dotychczasowa szefowa newsroomu radia Muzo.fm przeszła do redakcji Polsat News, gdzie będzie reporterką i wydawczynią.
więcej
|
Ekspert piłkarski Maciej Szczęsny zatrzymany za jazdę po pijanemu. Czy pozostanie w TVP Sport?
Według informacji PAP policjanci zatrzymali w Warszawie do kontroli 56-letniego byłego bramkarza reprezentacji Polski w piłkę nożną Macieja Szczęsnego, od kilku lat współpracującego jako ekspert z TVP Sport. W chwili zatrzymania miał 0,6 promila w organizmie. - Jest mi potwornie wstyd - powiedział Szczęsny. - Na razie nie podejmujemy decyzji o odsunięciu Macieja Szczęsnego z pracy dla TVP Sport - powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor sportu w TVP.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Dłużniewski szefem marketingu Jokr
Krzysztof Dłużniewski został senior marketing managerem w JOKR, aplikacji q-commerce umożliwiającej codzienne zakupy z dostawą w 15 minut.
więcej
|
Logo Euro 2024 ma podkreślać różnorodność
Agencja VMLY&R zaprojektowała logo piłkarskiego Euro 2024. Powstało z flag 55 federacji członkowskich UEFA i ich odpowiednich kolorów. Grafika ma podkreślać m.in. różnorodność.
więcej
|
Poszukiwani projektanci identyfikacji wizualnej Pałacu Saskiego
Ruszył nabór do zespołu projektowego, który zajmie się przygotowaniem identyfikacji wizualnej dla Pałacu Saskiego, którego odbudowa rozpocząć się ma w najbliższych latach.
więcej
|
Allegro z nową kampanią chce dotrzeć do młodych (wideo)
Allegro ruszyło z nową kampanią, którą chce dotrzeć do młodych odbiorców. W projekt zaangażowano influencerkę Edytę Zając oraz fotografkę Martę Wojtal i stylistkę influencerkę Magdę Jagnicką. Działania realizuje agencja Ogilvy Polska.
więcej
|
Potrzebna agencja do ogólnopolskiej kampanii o HIV/AIDS
Krajowe Centrum ds. AIDS wybierze w przetargu agencję, która zajmie się zaplanowanie i przeprowadzeniem w internecie ogólnopolskiej kampanii społecznej „Czy wiesz, że...” dotyczącej problematyki HIV/AIDS oraz innych zakażeń przenoszonych drogą płciową (STIs). Działania będą realizowane jeszcze w tym roku.
więcej
|
Pracownicy Kauflandu i Lidla z dodatkiem za pracę w niedzielę
Pracownicy sieci sklepów Kaufland Polska oraz Lidl Polska otrzymają od października br. dodatek za pracę w niedziele niehandlowe. Dotyczy to pracowników sklepów oraz magazynów. Kaufland przeznaczy na ten cel 3 mln zł, a Lidl - 7 mln zł.
więcej
|
Kantar będzie testować kreacje reklamowe w mediach cyfrowych
Firma badawcza Kantar wprowadza globalnie Digital Video AI - bazujące w pełni na sztucznej inteligencji narzędzie do pomiaru efektywności kreacji reklamowych, dzięki któremu można badać i przewidywać wydajność reklam wideo przeznaczonych dla mediów cyfrowych.
więcej
|
Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w reklamach Nice to Fit You
Wystartowała kampania digitalowa marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You "można? można!". Kreację przygotowała agencja H2O Creative.
więcej
|
Volvo Car Poland kontynuuje współpracę z agencją digitalową White Bits
Agencja White Bits w wyniku wygranego przetargu będzie nadal obsługiwać Volvo Car Poland w zakresie działań digitalowych.
więcej
|
Robert Lewandowski w wirtualnej przymierzalni i reklamach nowej kolekcji 4F
Z początkiem października do sprzedaży trafiła pierwsza wspólna kolekcja treningowa "4F X RL9", przygotowana przez 4F z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim.
więcej
|
Z Digitree Group odchodzi dyrektor marketingu Judyta Mojżesz-Zimonczyk
Judyta Mojżesz-Zimonczyk po ponad 9 latach pracy żegna się z Digitree Group. Zamierza zbierać środki na budowę siedziby dla szkoły prowadzonej przez Stowarzyszenie Oświatowe Rodzice-Dzieciom w Rybniku.
więcej
|
Senat: komisje za uszczelnieniem handlu w niedziele przy niższym limicie usług pocztowych
Prawo do otwarcia w niehandlowe niedziele sklepów świadczących usługi pocztowe, jeśli przychody z tej działalności przekroczą 40 proc. przychodów danej placówki, przewiduje poprawka zgłoszona w środę przez połączone senackie komisje do noweli ustawy, która ma uszczelnić zakaz handlu w niedziele.
więcej
|
Żabka otwiera kolejne bezobsługowe sklepy
Koncept bezobsługowego sklepu Żappka Store działa już w czterech lokalizacjach w Polsce - dwóch w Poznaniu, w Krakowie i Warszawie.
więcej
|
PromoTraffic dla marki Dr Irena Eris
Agencja digitalowa PromoTraffic, zajmie się realizacją działań PPC dla marki Dr Irena Eris na rynku niemieckim.
więcej
|
TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Allegro wyprzedziło Wirtualną Polskę, w dół Radiozet.pl i mobilne OLX (Mediapanel z września)
We wrześniu br. spore wzrosty osiągnęły strony i aplikacje Grupy Polsat-Interia, ZPR Media i TVN, a także aplikacja mobilna TikTok. Grupa Allegro wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska, natomiast duże spadki zanotowały Radiozet.pl i aplikacja mobilna OLX.
więcej
|
Zaskakująca propozycja rządu Słowenii. Powstanie unijny Netflix?
Słowenia, która sprawuje przewodnictwo w Unii Europejskiej zaproponowała, aby członkowie wspólnoty postawili na europejską „suwerenność cyfrową i technologiczną” poprzez uruchomienie unijnej platformy streamingowej.
więcej
|
Internetowy second hand, w który zainwestowali Lewandowski i szef Maspexu, chce wejść na giełdę, ma połączyć się z Groclinem
Groclin podpisał list intencyjny w sprawie ustalenia wstępnych warunków kupna 100 proc. udziałów we wrocławskiej spółce z segmentu e-commerce CountMe, właściciela platformy internetowej Less_ z produktami używanymi. Rozliczenie transakcji ma nastąpić w drodze wymiany akcji Groclinu na udziały w CountMe.
więcej
|
Wielki wyciek danych na Twitchu. Udostępniono cały kod źródłowy platformy
Cyberprzestępcy włamali się na platformę Twitch, po czym udostępnili w sieci cały kod źródłowy, informacje dotyczące nowej biblioteki gier od Amazona oraz zarobki najpopularniejszych twórców.
więcej
|
Google wprowadzi obligatoryjną weryfikację dwuetapową dla użytkowników
Google zamierza wprowadzić obligatoryjną weryfikację dwuetapową (2FA) dla 150 mln użytkowników. Celem tego zabiegu jest zwiększenie bezpieczeństwa w sieci i zmniejszenie ryzyka włamania lub wycieku danych.
więcej
|
Podczas awarii Facebooka 70 mln osób dołączyło do użytkowników komunikatora Telegram
W czasie poniedziałkowej, sześciogodzinnej awarii należących do Facebooka platform, jak Messenger, WhatsApp i Instagram, 70 mln osób dołączyło do użytkowników komunikatora Telegram - powiedział we wtorek twórca tego serwisu Paweł Durow.
więcej
|
OLX zmienia regulamin pod kątem walki z pseudohodowlami zwierząt
Serwis OLX (Grupa OLX) wprowadza zmiany w kategorii "Zwierzęta". Jej nowy podział to krok w stronę utrudniania działalności pseudohodowcom.
więcej
|
Instagram zmienia zasady działania IGTV i wprowadza wspólny format wideo
Instagram łączy IGTV i filmy z kanałów w jeden format - Instagram Video. Ma to uprościć poruszanie się po aplikacji i ułatwić dostęp do treści dla użytkowników.
więcej
|
Spółka Softbanku kupiła obligacje eobuwia za 500 mln zł
eobuwie wyemitowało na rzecz spółki SVF II Motion Subco (DE) LLC powiązanej z SoftBank Vision Fund 2 niezabezpieczone obligacje o wartości 500 mln zł. Papiery są oprocentowane na 6,99 proc. w skali roku, mają zostać zamienione na akcje w przypadku debiutu giełdowego eobuwia.
więcej
|
TikTok z serią autopromocyjnych podcastów, prowadzącym Artur Kurasiński
6 października TikTok opublikował pierwszy odcinek autorskiego podcastu „Posłuchaj TikToka”. W serii audycji polski zespół platformy, wraz z klientami i twórcami, zaprezentuje reklamowe i biznesowe możliwości TikToka. Podcasty poprowadzi ekspert ds. zjawisk cyfrowych Artur Kurasiński.
więcej
|
Interia łączy serwisy Nowe Technologie Interia, Menway i Geekweek
Wystartował serwis Geekweek (Grupa Interia), który powstał w wyniku fuzji serwisów Nowe Technologie Interia, Menway oraz samego Geekweek. Znajdą się w nim materiały dotyczące nowych technologii, nauki, lifestyle’u i podróży.
więcej
|
YouTube kasuje kanały R. Kelly'ego
Gwiazdor muzyki R&B R. Kelly stracił swoje kanały na YouTube. Muzyk oskarżony jest o wykorzystywanie seksualne kobiet, w tym piosenkarki Aaliyah, gdy ta była dzieckiem. W ubiegłym miesiącu został uznany za winnego handlu kobietami w celach seksualnych oraz prowadzenia zorganizowanej przestępczości.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|