|
|
|
|
|
|
|
Nowe platformy osłabią Canal+? ,,Mamy długoterminowe umowy w zakresie TVOD"
W przyszłym roku zadebiutują platformy streamingowe Disney+, HBO Max i SkyShowtime. Nowe serwisy OTT będą oferować przede wszystkim filmy i seriale. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik Canal+ zapewnia, że firma jest przygotowana na te debiuty.
więcej
|
Krzysztof Skórzyński ma prowadzić program o skokach narciarskich. ,,To jego pasja od dawna"
Były dziennikarz TVN24 i „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński będzie pracował przy obsłudze Pucharu Świata w skokach narciarskich. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl w grę wchodzi rola prowadzącego studio lub jednego z magazynów poświęconych tej dyscyplinie.
więcej
|
TVN Grupa Discovery tłumaczy podwyżkę cen w Playerze. ,,Obecny sezon jest wyjątkowy"
Pakiet z reklamami platformy streamingowej Player zdrożał z 5 do 8 zł miesięcznie. Pakiet bez reklam z 15 do 18 zł. Biuro prasowe TVN Grupy Discovery przekonuje, że podwyżka jest związana z inwestycjami w ofertę programową, w której znalazło się więcej premier niż zwykle.
więcej
|
Producent ,,Rolnik szuka żony", ,,Na Wspólnej" i ,,BrzydUli" ze stratą, wpływy 4 proc. w dół
FremantleMedia Polska, producent m.in. programu „Rolnik szuka żony” oraz seriali „Na Wspólnej” i „BrzydUla”, w ub.r. zanotował spadek przychodów o 4,2 proc. do 37,5 mln zł, a jego wynik netto poszedł w dół z 279,2 tys. zł zysku do 339 tys. zł straty. Spółka tłumaczy, że obostrzenia epidemiczne przełożyły się na wzrost kosztów produkcji.
więcej
|
594 tys. widzów programu ,,Family Food Fight. Pojedynek na smaki" w Polsacie
Nowy kulinarny program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” śledziło średnio 594 tys. widzów. Produkcja dał Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 15,47 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Była zawodniczka MMA w Polsat News
Do grona prezenterów serwisów sportowych w kanałach Polsatu dołączyła była zawodniczka MMA Patrycja Zahorska. Wcześniej prowadziła programy dotyczące sportów walki na antenie Polsat Sport.
więcej
|
TVP ma umowę z Polską Radą Ekumeniczną: będzie nowe pasmo dokumentu o religii
Telewizja Polska ma zapewnić wsparcie w realizacji i emisji treści prezentujących rozmaite Kościoły i ich przekaz. Programy pojawiać się będą w pasmach ogólnopolskich i regionalnych oraz kanałach tematycznych - zakłada porozumienie zawarte w środę między nadawcą a Polską Radą Ekumeniczną.
więcej
|
1,17 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. Hitem mecz SL Benfica-Bayern Monachium
Nowy sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,17 mln widzów w TVP1, o 220 tys. osób mniej niż początek poprzedniego. Dotychczas najwięcej widzów zgromadził mecz SL Benfica-Bayern Monachium - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koncert ,,Ocalić od zapomnienia" we Wszystkich Świętych w Polsacie
1 listopada, w dniu Wszystkich Świętych, Telewizja Polsat pokaże koncert upamiętniający artystów, którzy zmarli.
więcej
|
Sześć duetów w ,,Lego Masters 2", emisja od 5 listopada w piątkowym prime-time TVN
Od 5 listopada w piątki o godz. 20.00 TVN emitować będzie drugą edycję programu „Lego Masters”, w której nowym jurorem będzie Kamil Bednarek. Stacja ogłosiła listę uczestników show, w której znajduje się sześć duetów.
więcej
|
,,Comedy Club 7" w Comedy Central. Rafał Rutkowski gospodarzem (wideo)
W sobotę, 23 października Comedy Central rozpocznie emisję siódmego sezonu programu „Comedy Club”, w którym występują polscy stand-up’erzy. Program już po raz trzeci prowadzi Rafał Rutkowski.
więcej
|
Czy warto nadpłacać kredyt hipoteczny? Kredyt hipoteczny to finansowanie, które wiąże z bankiem na długie lata. Czasami jednak pojawia się możliwość jego nadpłacenia albo całkowita spłata. Zanim jednak kredytobiorca zdecyduje się na taki krok, warto zastanowić się nad opłacalnością takiego rozwiązania. Sprawdź, czy i kiedy warto spłacić choćby część miesięcznych rat przed czasem. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frontex szuka w Polsce doradców od zarządzania kryzysowego
Polskie biuro Europejskiej Agencji Straży Granicznej i Przybrzeżnej (Frontex) szuka w przetargu firmy, która będzie jej doradzać w zakresie zarządzania kryzysowego (szkolenie, ćwiczenia, wsparcie, świadomość) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Dwuletnia umowa ma opiewać na kwotę 456 tys euro netto.
więcej
|
Firmy mogą zaoszczędzić do 100 mln zł w ramach ulgi sponsoringowej
Nawet 100 mln zł będą mogły zaoszczędzić w przyszłym roku firmy, które zechcą skorzystać z tzw. ulgi sponsoringowej, czyli wesprzeć instytucje kultury, uczelnie czy sport - poinformował wiceminister resortu finansów Jan Sarnowski.
więcej
|
Euvic Media zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie
Agencja Euvic Media (dawna ClickAd Interactive) wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę reklamową w internecie. Kontrakt o wartości 6,15 mln zł podpisano na 2 lata.
więcej
|
Studia Planowania IKEA w 8 miastach Polski
IKEA testuje nowe miejsca spotkań z klientami - Studia Planowania. Będę to miejsca świadczenia usług i doradztwa w kwestii wyposażenia wnętrz. Pierwsze Studio otworzyło się w ostatni czwartek w warszawskim Centrum Handlowym Wola Park.
więcej
|
Polacy podejmują decyzje zakupowe, zanim wejdą do sklepu
80 proc. klientów przed zakupami korzysta z urządzeń cyfrowych, co znacząco wpływa na wybór określonych produktów. Decyzję podejmujemy przeważnie z pomocą Facebooka i YouTube'a - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2021”.
więcej
|
Nestlé i PepsiCo we wspólnym projekcie ,,ReFlex" chcą zwiększyć poziom recyklingu
Koncerny Nestlé Polska oraz PepsiCo Polska inaugurują projekt „ReFlex”, mający na celu zwiększenie zbiórki i recyklingu odpadów opakowaniowych po elastycznych opakowaniach wielomateriałowych oraz z tworzyw sztucznych (m.in. folie po chipsach czy płatkach śniadaniowych).
więcej
|
Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku
W ramach globalnej kampanii Spotify "Equal" na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku pojawiała się piosenkarka Natalia Szroeder.
więcej
|
Remington z nową strategią komunikacji "Just For You"
Remington startuje z nową kampanią pod hasłem „Just for You", która jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Komunikację przygotowują Wavemaker i Neon Shake.
więcej
|
InPost promuje korzystanie z Paczkomatów
Ruszyła nowa kampania InPostu, której celem jest promowanie łatwości nadań i odbiorów przesyłek z Paczkomatów przy pomocy prostej aplikacji - InPost Mobile. Przygotowała ją agencja BBDO Warszawa.
więcej
|
Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung AirDresser
Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.
więcej
|
Mateusz Piziorski odpowiada za rozwój biznesu w Euvic 360e-com
Mateusz Piziorski awansował w strukturach agencji technologicznej Euvic 360e-com (Grupa Euvic) na stanowisko business develeopment directora.
więcej
|
Radek Kotarski bawi się z psem w nowej reklamie Banku Millennium
"Zrealizuj swoje innowacyjne pomysły z pożyczką gotówkową" to hasło nowej reklamy Banku Millennium z udziałem Radka Kotarskiego.
więcej
|
,,Bananowa rewolucja" na billboardach marki Yellow
Najnowsza kampania reklamowa należącej do firmy Citronex marki Yellow jest już obecna na billboardach w największych miastach Polski. Działania przygotowała Communication Unlimited.
więcej
|
Meetrics: reklamy display bardziej widoczne niż wideo
Reklamy displayowe były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale br. w porównaniu z reklamami wideo, których widoczność się pogorszyła - wynika z najnowszego raportu „Viewability Benchmarks” opublikowanego przez Meetrics.
więcej
|
PZU promuje się jako pracodawca w kampanii "Dla profesjonalistów. Dla Ciebie"
Pod hasłem "Dla profesjonalistów. Dla Ciebie" wystartowała kampania employer brandingowa PZU.
więcej
|
Rusza Sotrender Ads. Automatyczna analiza i raportowanie Facebook i Instagram Ads
Firma Sotrender, zajmująca się analityką sieci społecznościowych, wprowadza na rynek Sotrender Ads - automatyczną analizę i raportowanie Facebook i Instagram Ads.
więcej
|
Stiga nowym sponsorem technicznym Lecha Poznań
Stiga, producent urządzeń ogrodniczych, został nowym sponsorem technicznym Lecha Poznań.
więcej
|
19 Południk wzmacnia dział graficzny i digitalu
Zespół agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników - Paulinę Najbar, Piotra Kuliga i Amadeusza Długaja. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.
więcej
|
Ruszyła kampania Vegety Natur Fix - Na Dwa Sposoby (wideo)
Firma Podravka Polska rozpoczęła nową kampanię, w której promuje Vegetę Natur Fix - Na Dwa sposoby. Podkreśla w niej, że produkt może być używany zarówno do dań mięsnych, jak i wegańskich.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wyciekają kolejne maile prezesa PAP i polityków PiS. "W normalnej sytuacji to dyskwalifikujące"
W ostatnich dniach ujawniono kolejne screeny domniemanych maili prezesa Polskiej Agencji Prasowej z premierem, szefem jego kancelarii i szefem PKO BP, dotyczące m.in. uruchomienia anglojęzycznego serwisu i odpowiedzi na publikacje "Gazety Wyborczej" o aferze GetBack. - To dobrze obrazuje relacje między korespondentami, ale raczej pozostanie bez wpływu na wizerunek PAP - uważa redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota. - W PAP pracuje bardzo wielu świetnych i rzetelnych dziennikarzy. Takie historie z pewnością im nie pomagają - komentuje Marcin Makowski z Wirtualnej Polski.
więcej
|
Sytuacja dziennikarzy w Polska Press o wiele bardziej złożona, niż się wydaje. "Polskie prawo jest bezsilne"
Problematyczną sytuację dziennikarzy zatrudnionych w Polska Press po przejęciu przez Orlen podniósł na Twitterze Witold Głowacki, który w październiku 2021 roku zakończył 11-letnią współpracę z tą grupą wydawniczą. Zwrócił uwagę, że nakłanianie dziennikarzy do "stawiania oporu" z warszawskiej perspektywy jest niewspółmierne i nieadekwatne wobec realiów rynku medialnego, z jakimi mamy do czynienia chociażby w mniejszych miejscowościach. - Tam, gdzie pracy dla dziennikarzy praktycznie nie ma, odejście z Polska Press może oznaczać decyzję o pożegnaniu się z dziennikarstwem - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawcy narzekają na brak papieru i wyższe ceny w branży wydawniczej
Wydawnictwo Bauer przyznaje, że na rynku pojawił się problem niedoboru papierów graficznych. Wszystko przez pandemię, która ograniczyła dostępność surowców, a także rozwijający się handel internetowy, pochłaniający duże ilości makulatury.
więcej
|
Ostatni tekst Anki
Pamiętam swoje pierwsze teksty z Anką i nigdy nie zapomnę tego ostatniego: gdy po jej śmierci pisałyśmy go razem – mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Agata Jankowska, dziennikarka, która dokończyła tekst po zmarłej Annie Szulc dla „Forbes Woman”.
więcej
|
Wpływy Garmond Press zmalały o 12 proc., strata pogłębiła się do 5,8 mln zł
W ub.r. firma kolporterska Garmond Press SA odnotowała spadek przychodów sprzedażowych o 11,8 proc. do 233 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 2,01 mln zł do 5,8 mln zł.
więcej
|
Wolters Kluwer Polska z 40 mln zł zysku, wpływy wzrosły o 4 proc.
Przychody sprzedażowe wydawnictwa Wolters Kluwer Polska w ub.r. zwiększyły się o 3,8 proc. do 225,19 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 41,69 do 40,04 mln zł. W całości zostanie wypłacony jako dywidenda.
więcej
|
Jak mówić i pisać o osobach LGBT+? W sieci jest już drugie wydanie poradnika dla mediów
- Nieraz bardzo nas boli, jak ludzie mediów używają - zupełnie nieświadomie - nietaktownych, niewłaściwych, a niekiedy wręcz raniących słów i wyrażeń dotyczących osób nieheteronormatywnych - mówi Yga Kostrzewa, działaczka LGBT+ i jedna z autorek pierwszego w Polsce poradnika dla dziennikarzy "Jak mówić i pisać o osobach LGBT+". - Wyślemy go także posłom i posłankom, redakcjom (zwłaszcza lokalnym) oraz bibliotekom publicznym w różnych zakątkach Polski - zapowiada Grzegorz Miecznikowski, marketer i bloger, jeden z autorów poradnika.
więcej
|
Naczelny "Bilda" stracił pracę po publikacji "New York Timesa". ,,Pytania o kulturę niemieckich mediów"
Fakt, że dopiero publikacja "New York Timesa" doprowadziła do zwolnienia redaktora naczelnego niemieckiego tabloidu "Bild" Juliana Reichelta, prowokuje pytania na temat kultury w środowisku medialnym w Niemczech - podał w środę "Columbia Journalism Review", periodyk poświęcony etyce świata mediów.
więcej
|
Jakub Korus szefem projektu dziennikarstwa śledczego w ,,Newsweeku"
Jakub Korus obejmie nowo utworzone stanowisko szefa projektu dziennikarstwa śledczego w tygodniku „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
|
Nowy portal społecznościowy Donalda Trumpa zhakowany w ciągu kilku godzin
Nowy portal społecznościowy byłego prezydenta USA Donalda Trumpa, nazwany TRUTH Social i uruchomiony w środę w pierwszej wersji testowej tylko "dla zaproszonych gości" został zhakowany po kilku godzinach.
więcej
|
Meczyki.pl stawiają na wideo, w redakcji Konrad Mazur
W listopadzie do redakcji Meczyki.pl (Online Venture) dołączy Konrad Mazur, wcześniej związany z TVP Sport i Kanałem Sportowym. Będzie odpowiadał za rozwój autorskich treści wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska posadzi las za 100 tys. zł
Wirtualna Polska przeznaczy ponad 100 tys. zł na zasadzenie lasu niedaleko Siedlec. To spełnienie obietnicy, zgodnie z którą WP miała przeznaczyć złotówkę za każdy wypełniony EkoTest. W trzech etapach ogólnopolskiego testu wzięło udział właśnie ponad 100 tys. osób.
więcej
|
Meta czy Horizon? Pojawiły się pierwsze spekulacje dotyczące nowej nazwy Facebooka
Informacja o tym, że Facebook Inc. planuje zmienić nazwę firmy, wywołała lawinę spekulacji w internecie. Jak podaje bloomberg.com, Facebook może zamienić się w Meta bo adres meta.com jest powiązany z Zuckerbergiem. Platforma wprowadza również aplikacje z hasłem „Horizon”.
więcej
|
Nielsen przygotował badania dotyczące TikToka. Treści zawarte na platformie są według użytkowników "autentyczne i szczere"
Tiktok przedstawia wyniki badań dotyczących zainteresowania użytkowników i autentyczności publikowanych na aplikacji treści.
więcej
|
22 proc. Polaków zamawia jedzenie z dowozem
Średnio 25 proc. osób na całym świecie zamawia przynajmniej raz w tygodniu jedzenie na wynos. Polska znalazła się poniżej średniej, ale jednocześnie jest na trzecim miejscu wśród krajów europejskich - wynika z międzynarodowego badania, które zrealizowały niezależne agencje badawcze skupione w sieci IRIS. Polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Foodibazar wchodzi na rynek e-grocery. Chce dostarczać świeże produkty z targów i bazarów
Marka Foodibazar wkracza na polski rynek e-grocery. Model biznesowy zakłada dystrybucję świeżych produktów spożywczych prosto z targowisk i bazarów. Zamówienia składane za pośrednictwem dedykowanej platformy zostaną dostarczone bezpośrednio do klienta usługą „door to door”. Start platformy zaplanowano na początek 2022 roku.
więcej
|
Onet wygrał prawomocnie proces ws. tekstu ,,Prostytutka, wycieki i mobbing w CBA"
Warszawski Sąd Apelacyjny podtrzymał wyrok sądu pierwszej instancji i zdecydował, że wydawca portalu Onet.pl (Ringier Axel Springer Media) nie musi przepraszać byłego funkcjonariusza CBA, opisanego w tekście sprzed trzech lat. Pełnomocnik oskarżyciela rozważa wniesienie skargi kasacyjnej.
więcej
|
PayPal bada możliwość przejęcia Pinteresta
Firma PayPal z siedzibą w San Jose w Kalifornii niedawno zwróciła się do Pinteresta w sprawie potencjalnego wykupu tej platformy społecznościowej - wynika z publikacji Bloomberga. Przejęcie to kosztowałoby PayPala około 40 mld dolarów.
więcej
|
Meetrics: reklamy display bardziej widoczne niż wideo
Reklamy displayowe były w Polsce bardziej widoczne w trzecim kwartale br. w porównaniu z reklamami wideo, których widoczność się pogorszyła - wynika z najnowszego raportu „Viewability Benchmarks” opublikowanego przez Meetrics.
więcej
|
Rusza Sotrender Ads. Automatyczna analiza i raportowanie Facebook i Instagram Ads
Firma Sotrender, zajmująca się analityką sieci społecznościowych, wprowadza na rynek Sotrender Ads - automatyczną analizę i raportowanie Facebook i Instagram Ads.
więcej
|
Marta Macke z podcastem ,,Reklamiara" na INNPoland.pl
W serwisie INNPoland.pl (Grupa naTemat) pojawił się podcast „Reklamiara”, w którym Marta Macke rozmawia z najbardziej zasłużonymi menedżerami polskiej branży reklamowej.
więcej
|
Tyskie uruchamia sklep online
Kompania Piwowarska uruchomiła internetowy sklep marki piwa Tyskie. Można w nim kupić m.in. gadżety związane z tym brandem i jego historią.
więcej
|
Czy warto nadpłacać kredyt hipoteczny? Kredyt hipoteczny to finansowanie, które wiąże z bankiem na długie lata. Czasami jednak pojawia się możliwość jego nadpłacenia albo całkowita spłata. Zanim jednak kredytobiorca zdecyduje się na taki krok, warto zastanowić się nad opłacalnością takiego rozwiązania. Sprawdź, czy i kiedy warto spłacić choćby część miesięcznych rat przed czasem. materiał partnerskiwięcej |
|
|
NASK ze spadkiem wpływów o 22 proc., zysk o 19 mln zł w górę
W zeszłym roku NASK odnotował spadek przychodów o 22 proc. do 130,6 mln zł oraz wzrost zysku netto z 7,4 do 26,6 mln zł. Tak wynika ze sprawozdania finansowego Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego za 2020 r. opublikowanego przez Cyfryzację KPRM.
więcej
|
Polacy podejmują decyzje zakupowe, zanim wejdą do sklepu
80 proc. klientów przed zakupami korzysta z urządzeń cyfrowych, co znacząco wpływa na wybór określonych produktów. Decyzję podejmujemy przeważnie z pomocą Facebooka i YouTube'a - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2021”.
więcej
|
Nielsen przygotował badania dotyczące TikToka. Treści zawarte na platformie są według użytkowników "autentyczne i szczere"
Tiktok przedstawia wyniki badań dotyczących zainteresowania użytkowników i autentyczności publikowanych na aplikacji treści.
więcej
|
22 proc. Polaków zamawia jedzenie z dowozem
Średnio 25 proc. osób na całym świecie zamawia przynajmniej raz w tygodniu jedzenie na wynos. Polska znalazła się poniżej średniej, ale jednocześnie jest na trzecim miejscu wśród krajów europejskich - wynika z międzynarodowego badania, które zrealizowały niezależne agencje badawcze skupione w sieci IRIS. Polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
2/3 Polaków chciałoby spróbować podróży kamperem
Podróżowanie kamperem w Polsce nie jest popularne, bo jedynie 15 proc. osób miało okazję tego spróbować, a tylko 6 proc. robiło to więcej niż raz w życiu - wynika z badania nt. tego sposobu wypoczynku. O takiej podróży marzy jednak ok. 66 proc. Polaków.
więcej
|
|
|