|
|
|
|
|
|
|
TVN Grupa Discovery uruchomi naziemną wersję platformy Player
W naziemnym multipleksie eksperymentalnym TVN Grupy Discovery w DVB-T2/HEVC prowadzone są testy aplikacji Player w Hbb TV. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl niedługo nadawca we współpracy z Samsungiem rozszerzy swoją ofertę w telewizji hybrydowej.
więcej
|
Szef KRRiT wzywa nadawców do przedstawienia struktury własnościowej
Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT, wezwał wszystkich nadawców telewizyjnych i radiowych z koncesjami w Polsce, by przedstawiły swoją aktualną strukturę własnościową. To pokłosie głośnej sprawy przedłużenia koncesji satelitarnej dla TVN24.
więcej
|
Nadawca stacji Metro ze stratą większą od wpływów, koncesja naziemna warta 7,1 mln zł mniej
Spółka Green Content (należy do Discovery Polska) nadająca kanał Metro w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 20,1 proc. do 12,28 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 10,99 do 16,66 mln zł. Wpłynął na to odpis w wysokości 7,1 mln zł dotyczący posiadanej koncesji na emisję w naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Polsat Games w ofercie Canal+. Zmieniła się kolejność kilkudziesięciu programów
Pod koniec ub. tygodnia Canal+ zmienił pozycję 27. kanałów na liście swoich programów. Do oferty operatora trafił też Polsat Games, a Puls2 zmienił standard nadawania z SD na HD.
więcej
|
RPO interweniuje ws. wykluczenia niesłyszących z przekazu TVP
Rzecznik Praw Obywatelskich Marcin Wiącek interweniował ws. skargi, która w ostatnim czasie wpłynęła do jego biura Chodzi o transmisję uroczystości państwowych na antenie Telewizji Polskiej 15 sierpnia 2021 roku. Stacja miała wówczas nie zapewnić tłumaczenia transmisji na język migowy. O działania podjęte w tej sprawie zapytaliśmy m.in. telewizję publiczną.
więcej
|
Zmarł aktor Krzysztof Kiersznowski
W wieku 70 lat zmarł aktor Krzysztof Kiersznowski, znany przede wszystkim z ról drugoplanowych w filmach i serialach.
więcej
|
,,Jedziemy" i ,,Jedziemy dalej" Michała Rachonia ze wzrostem oglądalności w TVP Info
W jesiennej ramówce magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledzi średnio 300 tys. widzów. Wyższą widownię - 370 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej”. Obie części audycji zanotowały wyraźne wzrosty względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mniej kanałów naziemnych za kilka lat? Powstała organizacja, która ma to zablokować
W Niemczech powstało stowarzyszenie, które ma wspólnie zapobiec przekazaniu części częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej na potrzeby operatorów komórkowych. Założycielami organizacji są m.in. nadawcy publiczni i producenci sprzętu audiowizualnego.
więcej
|
W cenniku reklamowym Polsatu najdroższe pasmo kabaretowe, 105 tys. zł za 30-sekundowy spot
Na 105,4 tys. zł netto wyceniono 30-sekundowy spot w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie. Polsat Media ogłosiło cennik reklamowy na listopad.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" najchętniej oglądane w 4+, a ,,Dzień dobry TVN" - w 16-49
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przychody Canal+ rosną dzięki inwestycjom poza Francją
W ciągu pierwszych trzech kwartałów br. przychody Grupy Canal+ wyniosły 4,29 mld euro. To wzrost o niemal 5 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2020 roku. Vivendi, właściciel Canal+ tłumaczy to przede wszystkim rozwojem międzynarodowym i działalnością Studiocanal.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami w DVB-T, TV Puls na podium w 16-49. Antena HD najwyżej wśród nowych kanałów
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w we wrześniu br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN, który wyprzedził Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO notuje wzrost globalnych subskrybentów pomimo spadków w Stanach Zjednoczonych
Pomimo spadku liczby subskrybentów w Stanach Zjednoczonych HBO notuje wzrost globalnych abonentów platformy SVoD HBO Max na globalnym rynku.
więcej
|
,,Polskie żony" i ,,Dr Emma" listopadowymi nowościami Polsat Cafe
Od 1 listopada Polsat Cafe emitować będzie nowy program reality „Polskie żony”. Z kolei od 20 listopada widzowie stacji zobaczą serial „Dr Emma”.
więcej
|
Fundacja ,,Twarze depresji" odcina się od słów Bożeny Dykiel w ,,Dzień dobry TVN"
Fundacja organizująca kampanię społeczną „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” podkreśliła, że słowa o depresji wypowiedziane przez Bożenę Dykiel, jedną z ambasadorek akcji, w sobotnim „Dzień dobry TVN” to wyłącznie jej osobiste opinie.
więcej
|
Jeszcze przed wypadkiem na planie filmu z Baldwinem dwukrotnie wypaliła broń
Na planie filmu "Rust" z udziałem Aleca Baldwina, zanim jeszcze tragicznie zginęła autorka zdjęć, co najmniej dwukrotnie wypaliła broń - podał w sobotę "New York Times". Według innych źródeł aktorowi może zostać postawiony zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci.
więcej
|
TVP organizuje Międzynarodowy Festiwal TV Heart of Europe
Od 3 do 5 listopada Telewizja Polska organizuje w Warszawie Międzynarodowy Festiwal Telewizyjny Heart of Europe. Będzie to konkurs produkcji telewizyjnych nadawców publicznych z Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Debata telewizyna Jarosław Kaczyński - Donald Tusk realna? "Prezes PiS nie ma w tym interesu"
- Kaczyński boi się jak ognia rzutkości i swobody bycia Donalda. To jego największy wróg, a z wrogiem nie stajemy do walki, tylko go niszczymy - uważa prof. Wiesław Godzic, medioznawca. Kilka dni temu Jarosław Kaczyński powiedział, że jest gotowy do debaty z Donaldem Tuskiem, jeśli ten przeprosi. Lider PO spełnił warunek. "Teraz datę i miejsce poproszę" - napisał do prezesa PiS. Odpowiedzi nie dostał. - Kaczyński nadal ma traumę roku 2007, gdy przegrał - przypomina dr Mirosław Oczkoś, ekspert od wizerunku i marketingu politycznego.
więcej
|
TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 we wrześniu, Nick Jr awansował na podium
Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych we wrześniu br. w grupie wiekowej 4-12 lat było TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mogło Top Kids Jr, a najwięcej straciło Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W ,,Dzień dobry TVN" sprzeczka z Bożeną Dykiel o depresji i koronawirusie. "Pandemia dla nas jest jakimś obozem"
W sobotnim wydaniu „Dzień dobry TVN” aktorka Bożena Dykiel stwierdziła, że przyczyną depresji jest niedobór pierwiastka litu, a koronawirus nie jest groźniejszy od grypy. Pokazała też okulary mające pozytywnie wpływać na jej zdrowie. - Żeby nie stracić kontaktu z rzeczywistością, przenieśmy się do Dagmary Kaczmarek-Szałkow - skomentowała współprowadząca Agnieszka Woźniak-Starak.
więcej
|
Alec Baldwin: jestem załamany śmiertelnym wypadkiem na planie; współpracuję z policją
Jestem załamany wypadkiem, w którym zginęła operatorka filmowa Halyna Hutchins; jej mąż i rodzina mogą liczyć na moje wsparcie - przekazał w piątek aktor Alec Baldwin. Dodał, że współpracuje z policją w wyjaśnieniu wypadku. Według wstępnych ustaleń Baldwin przypadkowo postrzelił kobietę.
więcej
|
Śmiertelny wypadek na planie westernu "Rust z udziałem Aleca Baldwina
Na planie westernu "Rust" kręconego w stanie Nowy Meksyk, z udziałem znanego aktora Aleca Baldwina, doszło w czwartek do śmiertelnego postrzelenia 42-letniej kobiety. Druga osoba została ranna. Według wstępnych ustaleń policji osoby te zostały przypadkowo postrzelone przez Baldwina.
więcej
|
Zadowolony klient to klucz do sukcesu Rozmowa - to coś od czego bardzo wiele zależy, i to zarówno w naszym życiu prywatnym, jak i biznesowym. Wiedzą o tym doskonale firmy, których - tak jak w LINK4 - model sprzedaży w dużej części oparty jest na bezpośrednim kontakcie z klientem. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poranki w Trójce bez Łukasza Ciechańskiego
Łukasz Ciechański nie jest już gospodarzem porannego programu w Trójce. Swoje muzyczne audycje prowadzi teraz w czwartki, piątki i soboty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W porannym programie będzie się pojawiał podczas ewentualnych nieplanowanych nieobecności prowadzących - informuje nas Polskie Radio.
więcej
|
|
Szef KRRiT wzywa nadawców do przedstawienia struktury własnościowej
Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT, wezwał wszystkich nadawców telewizyjnych i radiowych z koncesjami w Polsce, by przedstawiły swoją aktualną strukturę własnościową. To pokłosie głośnej sprawy przedłużenia koncesji satelitarnej dla TVN24.
więcej
|
|
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, tym razem w trybie pilnym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednie postępowanie unieważniono, bo nie wpłynęła wystarczająca liczba ofert, a te które otrzymano miały zbyt wysokie ceny.
więcej
|
|
Europejscy nadawcy radiowi chcą wpisania asystentów głosowych do unijnej dyrektywy
- Postulujemy, by unijne rozporządzenie o rynku cyfrowym uwzględniało inteligentne głośniki i asystentów głosowych. Inaczej użytkownikom grozi utrata różnorodności. Boimy się, że będziemy pomijani w wyszukiwaniu przez największych graczy, takich jak Google, Amazon czy Apple - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Karcz, radca prawny Grupy RMF. Podobne postulaty zgłaszają nadawcy radiowi z Francji i Niemiec.
więcej
|
|
Radio Łódź nie wie, na jakich częstotliwościach nadaje
Publiczna rozgłośnia Polskiego Radia w Łodzi przez wiele dni nadawała dżingle, które wprowadzały słuchaczy w błąd. - Zdarzyła się pomyłka produkcyjno-lektorska - przyznają w stacji.
więcej
|
|
Jak mierzy się słuchalność radia w Polsce?
Od lipca do września br. zdecydowanym liderem rynku radiowego był RMF FM, Trójka miała rekordowo niski wynik. Wiemy o tym dzięki badaniu Radio Track. Nie wszyscy wierzą w takie wyniki. Na Wirtualnemedia.pl przybliżamy jak wygląda proces pozyskiwania informacji na temat słuchalności radia w naszym kraju.
więcej
|
|
Piotr Kubiak dyrektorem programowym Radia Gdańsk
Piotr Kubiak objął stanowisko dyrektora ds. programu i rozwoju Radia Gdańsk. Z rozgłośnią związany jest od 2018 roku, wcześniej pracował m.in. jako rzecznik prasowy w Grupie Energa. W radiu prowadzi rozmowy polityczne.
więcej
|
|
RMF FM liderem w II i III kwartale w Poznaniu. Eska wyprzedziła TOK FM
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i TOK FM - wynika z fali badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał br.
więcej
|
|
"Wielka chmura zmian" - nowy podcast na Tokfm.pl i w aplikacji Tok FM
Od października co czwartek na stronie Tokfm.pl i w aplikacji Tok FM (Grupa Radiowa Agory) można odsłuchać podcastu Karola Jurgi i Karoliny Wasielewskiej „Wielka chmura zmian”. Autorzy przyjrzą się zmianom zachodzącym w cyfrowym świecie.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Scam na celowniku UOKiK
Po kryptoreklamie następnym niepokojącym zjawiskiem na rynku influencer marketingu, któremu przyjrzy się UOKiK, może być scam. Jak zdradza w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny, regulator odbiera pierwsze skargi na praktyki scamerów.
więcej
|
Państwowa Inspekcja Pracy może zająć się Papaya Films
Stowarzyszenie Łączy Nas Wiele złożyło skargę do Państwowej Inspekcji Pracy na dom produkcyjny Papaya Films. To konsekwencja opisanych nagłośnionych przez aktywistę Jana Śpiewaka anonimowych zgłoszeń współpracowników firmy, w których pojawiły się liczne zarzuty o naruszenia praw pracowniczych.
więcej
|
Tajna zmowa Google i Facebooka w sprawie przetargów na reklamy
Szczegóły dotyczące domniemanej zmowy między Google i Facebookiem w celu zdławienia konkurencji w internetowej przestrzeni reklamowej zostaną upublicznione w tym tygodniu - nakazał sąd federalny w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Monika Bronowska, Mediabrands: klient płaci agencji za kompetencje, a nie za zakupione GRP
- Model biznesowy agencji mediowych nieuchronnie się zmienia. Coraz częściej klient płaci za kompetencje agencji, a nie za wolumen zakupowy. Przechodzimy z modelu wolumenowego na jakościowo-kompetencyjny. Teraz agencja rozliczana jest z efektywności komunikacji, a nie z ilości zakupionych GRP. Agencje mediowe wciąż są potrzebne, choć w innym modelu niż do tej pory - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Monika Bronowska, CEO Central Eastern Europe Mediabrands.
więcej
|
Unilever chce utrzymać wydatki marketingowe mimo rosnących kosztów
Koncern Unilever, właściciel takich marek, jak Axe, Dove chce nadal inwestować w „długoterminową kondycję” swoich marek pomimo presji rosnących kosztów surowców. Marketer twierdzi, że obecny poziom inwestycji w markę i marketing jest na „właściwym poziomie”.
więcej
|
Agencja Funktional testuje czterodniowy tydzień pracy
Agencja kreatywno-strategiczna Funktional w ramach testów skróci tydzień pracy o jeden dzień. Ma to poprawić efektywność i kreatywność zespołu.
więcej
|
Reklama książki Remigiusza Mroza nie pojawi się w warszawskiej komunikacji, powodem zakrwawiony medalik
W tramwajach, autobusach i metrze w Warszawie nie będą pokazywane reklamy nowej powieści Remigiusza Mroza "Przepaść". Powód? Ryzyko obrazy uczuć religijnych.
więcej
|
W cenniku reklamowym Polsatu najdroższe pasmo kabaretowe, 105 tys. zł za 30-sekundowy spot
Na 105,4 tys. zł netto wyceniono 30-sekundowy spot w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie. Polsat Media ogłosiło cennik reklamowy na listopad.
więcej
|
Alfa Romeo promowana w pierwszej globalnej kampanii (wideo)
Marka samochodów Alfa Romeo (Stellantis) rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię reklamową, która wprowadza hashtag #AlfaRomeoExperience.
więcej
|
Oknoplast z nową strategią komunikacji, stawia na potrzeby klienta (wideo)
Firma Oknoplast, producent stolarki okiennej wprowadza nową strategię komunikacji. Jej nowa kampania ma być "odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb.
więcej
|
Fundacja ,,Twarze depresji" odcina się od słów Bożeny Dykiel w ,,Dzień dobry TVN"
Fundacja organizująca kampanię społeczną „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” podkreśliła, że słowa o depresji wypowiedziane przez Bożenę Dykiel, jedną z ambasadorek akcji, w sobotnim „Dzień dobry TVN” to wyłącznie jej osobiste opinie.
więcej
|
Kabaret Łowcy.B reklamuje sklepy i warsztaty samochodowe ProfiAuto
Sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych ProfiAuto podjęła współpracę z kabaretem Łowcy.B. Kampania „Łowcy usterek” w krzywym zwierciadle pokazuje nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych.
więcej
|
Live shopping, audio, Metawers, AR, VR czy QR. Oto trendy w marketingu mediów społecznościowych w 2022 roku
Praca z domu i przejście do hybrydowych modeli współpracy, milowy krok w cyfryzacji i e-commerce odegrały dużą rolę w przestrzeni mediów społecznościowych. Czego można się spodziewać po Facebooku, Twitterze, Instagramie i innych platformach w 2022 roku?
więcej
|
Żywność będzie jeszcze droższa, w IV kw. nawet o ok. 10 proc.
Ceny w sklepach będą rosły, w ujęciu rocznym w IV kwartale br. żywność może być o 10-12 proc. droższa - uważają autorzy badania cen w sklepach detalicznych we wrześniu br. Julita Pryzmont i Karol Kamiński.
więcej
|
Lekkoatleci Kacper Lewalski i Patryk Grzegorzewicz ambasadorami New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi lekkoatleci - średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
więcej
|
Dzień przed 1 listopada sklepy Biedronka zamknięte
31 października sklepy Biedronki (Jeronimo Martins Polska) będą nieczynne - podała sieć w komunikacie prasowym.
więcej
|
YouTube Brandcast już 28 października. Sprawdź, jak zarejestrować się na wydarzenie YouTube Brandcast to niezwykle dynamiczna konferencja, która co roku dostarcza reklamodawcom, marketerom i agencjom najświeższych danych, inspiracji oraz narzędzi dostępnych na YouTube. Druga polska edycja tego wydarzenia, która odbędzie się online już 28 października, skupi się na najnowszych trendach na platformie, które pojawiły się w ciągu ostatnich kilku lat. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dwóch członków Rady Mediów Narodowych chce odwołania prezesa PAP
Kolejna odsłona afery mailowej uderza w prezesa Polskiej Agencji Prasowej. Jeśli wiadomości Wojciecha Surmacza są prawdziwe, to szef PAP doradzał premierowi. Dwóch członków Rady Mediów Narodowych w rozmowie z Wirtualnemedia.pl domaga się odwołania Surmacza.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" szykuje przeprosiny dla Rafała Brzoski po tekście o Pandora Papers
Agora osiągnęła porozumienie z InPostem dotyczące tekstu „Gazety Wyborczej” o transakcjach cypryjskich spółek Rafała Brzoski – ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Na mocy ustaleń w najbliższych dniach w "GW" i na jej portalu internetowym pojawią się przeprosiny dla Brzoski.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" przeprasza i usuwa tekst o zarobkach w PAN. Kurski: to nasze poważne uchybienie warsztatowe
Z portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) usunięto artykuł Kamila Kuleszy z hipotetycznymi zarzutami dotyczącymi zarządzania Polską Akademią Nauk. - Artykuł ten nosi wszelkie cechy paszkwilu i nie powinien był ukazać się w „Gazecie Wyborczej”. Nie zdawaliśmy sobie również sprawy z tego, że Kamil Kulesza jest w sporze prawnym z PAN, a zatem nie jest bezstronny - wyjaśnił Jarosław Kurski, pierwszy wicenaczelny „GW”.
więcej
|
Węgierek, Sikorski, Lisiecki, Sakiewicz w komisji ds. mediów i marketingu PZPN
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożej powołał nowy skład Komisji ds. mediów i marketingu. Wśród jego członków są m.in. Małgorzata Węgierek - szefowa Havas Media Group, Szymon Sikorski - CEO agencji Publicon, Michał Lisiecki - prezes PMPG Polskie Media SA i Tomasza Sakiewicza (redaktor naczelny "Gazety Polskiej").
więcej
|
"Gazeta Wyborcza" ma opublikować sprostowanie szefa Orlenu do tekstu o tzw. ,,taśmach Obajtka"
Sąd Okręgowy w Warszawie zobowiązał szefa portalu Wyborcza.pl (Agora) do publikacji sprostowania artykułu z lutego br. - Sędzia wskazał, że wolność słowa w równym stopniu dotyczy prasy, jak i jednostek, w tym mojej osoby - oświadczył w piątek prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Na Twitterze dodał: „Prawda zawsze się obroni”.
więcej
|
Dziennikarze odcięci od informacji z granicy. "Dzięki temu władza ma monopol"
- Mamy dziennikarzy, korespondentów wojennych na całym świecie, którzy relacjonują zdarzenia z centrum wojny. A w demokratycznym państwie, w środku Europy, dziennikarz nie może przebywać przy granicy i pokazywać, jak służby postępują z kilkudziesięcioma migrantami. Nie widzę tutaj żadnego innego uzasadnienia, poza chęcią kontroli ze strony władzy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Szymon Ossowski, prodziekan na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Medioznawca podkreśla, że mamy do czynienia z tłumieniem krytyki prasowej. Nie ma też wątpliwości, że takie postępowanie ogranicza wolność mediów i szkodzi polskiej demokracji. A to z kolei potwierdzają raporty organizacji międzynarodowych, jak m.in. Ranking Wolności Prasy 2021 Reporterów Bez Granic.
więcej
|
Szef koncernu Axel Springer po zwolnieniu naczelnego "Bilda": powinniśmy byli rozstać się z nim wcześniej
Szef koncernu medialnego Axel Springer Mathias Doepfner zwrócił się do pracowników w wewnętrznej wiadomości wideo po odejściu redaktora naczelnego tabloidu "Bild". Wyraził w niej ubolewanie i przyznał: "Nie ulega wątpliwości, że powinniśmy byli rozstać się z Julianem Reicheltem pół roku temu".
więcej
|
Wyciekły kolejne maile prezesa PAP, Poufna Rozmowa reaguje śmiechem na zawiadomienie do prokuratury
W serwisie Poufna Rozmowa pojawiły się screeny kolejnych domniemanych maili prezesa Polskiej Agencji Prasowej Wojciecha Surmacza pozyskanych ze skrzynki szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka. Dotyczą m.in. wywiadu z premierem w zagranicznej gazecie i pozyskania informacji o wycofaniu się kandydatki na Rzecznika Praw Dziecka. Redakcja Poufnej Rozmowy zapowiedziała, że mimo zawiadomienie złożonego przez Surmacza w prokuraturze będzie „nadal ujawniać tajemnice polskiej polityki”.
więcej
|
|
|
Scam na celowniku UOKiK
Po kryptoreklamie następnym niepokojącym zjawiskiem na rynku influencer marketingu, któremu przyjrzy się UOKiK, może być scam. Jak zdradza w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny, regulator odbiera pierwsze skargi na praktyki scamerów.
więcej
|
Kanał Sportowy szykuje platformę streamingową i aplikację mobilną
Z początkiem 2022 roku ma ruszyć darmowa platforma streamingowa Kanału Sportowego, a dwa-trzy miesiące później pojawi się jego aplikacja na urządzenia mobilne i smart TV. - Będziemy produkować dużo więcej programów, żeby je w inny sposób pokazywać i komercjalizować - zapowiedział Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.
więcej
|
Tajna zmowa Google i Facebooka w sprawie przetargów na reklamy
Szczegóły dotyczące domniemanej zmowy między Google i Facebookiem w celu zdławienia konkurencji w internetowej przestrzeni reklamowej zostaną upublicznione w tym tygodniu - nakazał sąd federalny w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Google obniży prowizję dla twórców aplikacji
Na oficjalnym blogu Androida pojawił się nowy wpis informujący o obniżeniu prowizji dla twórców aplikacji opartych na modelu subskrypcji z 30 na 15 proc. Nowelizacja zasad wejdzie w życie 1 stycznia 2022 roku.
więcej
|
Facebook przyczynił się szerzenia dezinformacji na temat wyborów prezydenckich w USA
Amerykańskie media opisały w sobotę nowy zestaw wewnętrznych dokumentów Facebooka, z których wynika, że zdaniem pracowników firmy portal przyczyniał się do radykalizacji i szerzenia dezinformacji na temat wyborów prezydenckich w USA i zbyt słabo reagował na sygnały od pracowników o zauważanych nieprawidłowościach.
więcej
|
Edyta Sidwa na czele eBilet Polska, w zarządzie Bartosz Troński
Edyta Sidwa dotychczasowa head of customers oraz członkini zarządu spółki eBilet Polska objęła funkcję prezeski. Zastąpiła tym samym Marcina Dakowskiego, który dołączył do spółki w 2020 roku. Równocześnie na stanowisko wiceprezesa powołany został Bartosz Troński, dotychczas odpowiedzialny w eBilet za obszar commerce.
więcej
|
Facebook wydaje najwięcej na lobbing
Nakłady na lobbing Facebooka wzrosły o 6,7 proc. w porównaniu z ostatnim kwartałem i o 3,9 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem 2020 roku - podał Bloomberg. Kwota ta przewyższyła sumy wydane na ten cel przez innych gigantów technologicznych, takich jak Amazon, Microsoft i Google Alphabet.
więcej
|
Live shopping, audio, Metawers, AR, VR czy QR. Oto trendy w marketingu mediów społecznościowych w 2022 roku
Praca z domu i przejście do hybrydowych modeli współpracy, milowy krok w cyfryzacji i e-commerce odegrały dużą rolę w przestrzeni mediów społecznościowych. Czego można się spodziewać po Facebooku, Twitterze, Instagramie i innych platformach w 2022 roku?
więcej
|
Akcje spółki Snap spadły o ponad 20 proc. Firma obwinia Apple
Akcje spółki Snap spadły o 22 proc. po czwartkowym ogłoszeniu zysków za trzeci kwartał br. Ma to bezpośredni związek z szacowanym spadkiem zysków z reklam, ze względu na wprowadzone w tym roku przez Apple zmiany polityki prywatności.
więcej
|
Nowe funkcje na Instagramie. Wśród nich m.in. międzyplatformowe publikowanie treści
Na platformie społecznościowej Instagram pojawią się nowe funkcje. Użytkownicy otrzymają możliwość międzyplatformowego publikowania treści, funkcję "Collabs" oraz możliwość postowania za pośrednictwem PC, Maca i iPada.
więcej
|
Zadowolony klient to klucz do sukcesu Rozmowa - to coś od czego bardzo wiele zależy, i to zarówno w naszym życiu prywatnym, jak i biznesowym. Wiedzą o tym doskonale firmy, których - tak jak w LINK4 - model sprzedaży w dużej części oparty jest na bezpośrednim kontakcie z klientem. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Węgierek, Sikorski, Lisiecki, Sakiewicz w komisji ds. mediów i marketingu PZPN
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożej powołał nowy skład Komisji ds. mediów i marketingu. Wśród jego członków są m.in. Małgorzata Węgierek - szefowa Havas Media Group, Szymon Sikorski - CEO agencji Publicon, Michał Lisiecki - prezes PMPG Polskie Media SA i Tomasza Sakiewicza (redaktor naczelny "Gazety Polskiej").
więcej
|
Partnerzy w agencji R4S Adama Hofmana rozstają się, powstała nowa spółka
Agencja R4S, której współwłaścicielem jest Adam Hofman, były poseł i rzecznik prasowy PiS, dzieli się na dwie spółki. Hofman i Robert Pietryszyn będą zarządzać firmą zajmującą się strategiami komunikacyjnymi i biznesowymi, a Mariusz Sokołowski i Michał Wiórkiewicz - spółką skupioną na public relations.
więcej
|
Facebook wydaje najwięcej na lobbing
Nakłady na lobbing Facebooka wzrosły o 6,7 proc. w porównaniu z ostatnim kwartałem i o 3,9 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem 2020 roku - podał Bloomberg. Kwota ta przewyższyła sumy wydane na ten cel przez innych gigantów technologicznych, takich jak Amazon, Microsoft i Google Alphabet.
więcej
|
Planet Partners dla CloudFerro
Planet Partners rozpocze?ło stała? wspo?łprace? z polskim dostawca? usług chmury obliczeniowej CloudFerro.
więcej
|
|
|