|
|
|
|
|
|
|
Viaplay po starcie w Polsce pozyskała prawie 300 tys. subskrybentów. Eksperci: efekt nowości, ilu zostanie na dłużej?
Skandynawska NENT Group poinformowała, że w trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay zyskała poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Choć to w dużej mierze Polacy, to eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że na miarodajne dane trzeba jeszcze poczekać.
więcej
|
Po pierwszym półroczu w TVP wzrosło zatrudnienie, wynik netto - na plusie
Ponad 80 tys. zł: tyle wyniósł wynik netto Telewizji Polskiej po pierwszych sześciu miesiącach 2021 roku. Spółka pierwotnie zakładała, że półrocze zamknie minusowym wynikiem. Wzrosło też zatrudnienie u publicznego nadawcy, ale tylko w centrali.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" w nowym paśmie stracił 390 tys. widzów. 32,37 mln zł z reklam
Nadawany w poniedziałkowe wieczory dwunasty sezon „Tańca z Gwiazdami” gromadził średnio 1,35 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż poprzednią serię emitowaną rok temu w piątki. Polsat w czasie nadawania show był wiceliderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 32,37 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO Max tańsza niż HBO Go. Filmy 1,5 miesiąca po premierze kinowej
W krajach nordyckich i Hiszpanii wystartowała platforma streamingowa HBO Max. Debiutowi towarzyszy promocja dla pierwszych subskrybentów. Jeśli zarejestrują się w ciągu pierwszego miesiąca działalności serwisu, będą płacić połowę niższy abonament. Tym samym w kilku krajach europejskich jest tańszy niż dostęp do HBO Go w Polsce.
więcej
|
Premierowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" od środy w Polsacie
Od 27 października w środowe wieczory Polsat emitować będzie nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich”, które zostały nagrane tuż przed pandemią - jeszcze z udziałem Dariusza Gnatowskiego i Ryszarda Kotysa.
więcej
|
,,Winter Pass" nowym programem Eurosportu i Playera
23 listopada w Eurosporcie i na platformie Player (TVN Grupa Discovery) zadebiutuje międzynarodowy program „Winter Pass” o sportach zimowych. Przed zimowymi igrzyskami olimpijskimi nadawca będzie też pokazywał cykle „Essential Olympic Stories” i „Athletes to Watch”.
więcej
|
TVN7 pokaże wiosną kolejny sezon ,,BrzydUli"
W wiosennej ramówce TVN7 będzie emitowany kolejny sezon telenoweli „BrzydUla”. Serial po 11 latach przerwy wrócił na antenę jesienią ub.r.
więcej
|
4,4 mln Włochów wykupuje pakiety telewizyjne z Serie A
Blisko 4,4 mln mieszkańców Włoch wykupuje płatne pakiety z kanałami sportowymi, aby oglądać mecze Serie A. Dane opublikował dziennik „Il Sole 24 Ore”.
więcej
|
Wellman, Kupisz, Prokop i Kożuchowska twarzami 16. edycji akcji ,,Podaruj Misia"
W środę, 1 grudnia wystartuje 16. edycja charytatywnej akcji „Podaruj Misia”, którą organizuje Fundacja TVN „Nie jesteś sam” we współpracy z Allegro. Tym razem kolekcję pluszaków zaprojektowali m.in. Dorota Wellman, Robert Kupisz, Marcin Prokop i Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
Nowy program ,,Mieszkanie na miarę" od 31 października w HGTV
Od 31 października stacja HGTV emitować będzie nowy program „Mieszkanie na miarę”.
więcej
|
,,Rodzina nuklearna", ,,Work In Progress 2" i ,,Co robimy w ukryciu 3" w listopadzie w HBO (wideo)
W listopadzie w kanałach linearnych HBO pojawią się m.in. nowy serial „Rodzina nuklearna”, czy kolejne sezony „Work In Progress” i „Co robimy w ukryciu”.
więcej
|
Polsat Play i TVN Style liderami wśród kanałów lifestylowych, rekord TVP Kobieta
We wrześniu 2021 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w 4+ był Polsat Play, a w 16-49 pierwsze miejsce należało do TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E!, a na czele spadków uplasowało się Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kierownik działu akwizycji SVT, Stephen Mowbray dołącza do NENT Group, wydawcy platformy Viaplay
Grupa Nordic Entertainment (NENT) pozyskała Stephana Mowbaraya, szefa działu akwizycji szwedzkiego wydawcy SVT. Obejmie on funkcję kierownika działu przejęć platformy streamingowej Viaplay.
więcej
|
Media publiczne dostaną 2 mld zł w 2022 roku
W projekcie ustawy budżetowej na przyszły rok zapisano, że media publiczne - podobnie jak w bieżącym roku - mają dostać rekompensatę z tytułu utraconego abonamentu. Jednak wynosić ma ona 1,99 mld zł zamiast 1,95 mld - jak to to było w roku bieżącym. Nad projektem ustawy pracuje teraz Sejm.
więcej
|
Reportaż Katarzyny Górniak i Magdy Łucyan ,,Taka twoja uroda" w ,,Czarno na białym"
W czwartek, 28 października w ramach programu „Czarno na białym” pokazany zostanie Reportaż Katarzyny Górniak i Magdy Łucyan „Taka twoja uroda”.
więcej
|
Zadowolony klient to klucz do sukcesu Rozmowa - to coś od czego bardzo wiele zależy, i to zarówno w naszym życiu prywatnym, jak i biznesowym. Wiedzą o tym doskonale firmy, których - tak jak w LINK4 - model sprzedaży w dużej części oparty jest na bezpośrednim kontakcie z klientem. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Effie Awards 2021: rozdano 58 statuetek, McCann Poland, Starcom, Maspex i McDonald's z nagrodami za efektywność. Bez nagrody Grand Prix
Jury 22. edycji Effie Awards Poland przyznało 58 nagród - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Najbardziej efektywną agencją reklamową została McCann Poland, domem mediowym Starcom, a marketerami ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s. Dziewięć nagród Effie odebrała agencja Starcom, siedem Performics, po sześć zdobyły McCann Poland i VMLY&R Poland. Nie przyznano nagrody Grand Prix.
więcej
|
Film Produkcja bez połowy przychodów i ze stratą
W ub.r. przychody firmy Film Produkcja, zajmującej się produkcją głównie spotów reklamowych, skurczyły się o 49,2 proc. do 21,15 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 437 tys. zł zysku do 381,9 tys. zł straty. 93 proc. wpływów spółka osiągnęła z realizacji reklam.
więcej
|
Madogz i AdRebellion tworzą agencję Jellyfilmz
Agencja Madogz wraz z zespołem ekspertów od produkcji wideo z AdRebellion otwierają agencję Jellyfilmz. Na jej czele stanął Paweł Ostrowski, równocześnie strategy director i partner w Madogz.
więcej
|
Instytut Rozwoju Miast i Regionów wybiera agencję reklamową
Instytut Rozwoju Miast i Regionów szuka w przetargu agencji, która zajmie się kampanią promocyjną programu " Plan działań dla miast. Modelowa lokalność" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kontrowersje wokół zaangażowania David Beckhama w promocję mundial w Katarze
Były angielski piłkarz David Beckham podpisał lukratywny kontrakt z Katarem jako gospodarzem piłkarskich mistrzostw świata w 2022 roku. Pojawiają się głosy oburzenia na to, że idol milionów fanów futbolu na świecie będzie promować katarską imprezę - głównie ze względu na łamanie w tym kraju praw człowieka i nieprzestrzeganie praw mniejszości.
więcej
|
Jakub Eichelberger po 12 latach odszedł z DDB Warszawa
Jakub Eichelberger od ponad 12 lat związany z DDB Warszawa odszedł z agencji. Objął stanowisko head of brand w firmie Tylko zajmujące się meblami.
więcej
|
"Krwawy" ketchup Heinz na Halloween
Marka Heinz przygotowała z okazji nadchodzącego Halloween niespodziankę dla fanów - limitowaną edycję ketchupu Tomato Blood i pasujący do produktu zestaw do makijażu.
więcej
|
Nina Żukowska dyrektorką marketingu i PR Thai Wok, Karolina Godlewska marketing managerem
Sieć restauracji tajskich Thai Wok stworzy dział marketingu. Stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR objęła Nina Żukowska, a funkcję marketing managera pełni Karolina Godlewska.
więcej
|
Rossmann nową kampanią promuje markę enerBIO (wideo)
Pod hasłem „Taki skład to rozumiem” wystartowała pierwsza kampania reklamowa enerBIO - marki własnej sieci drogerii Rossmann. Za realizację odpowiada agencja Ancymony.
więcej
|
Reebok w reklamach pokazuje nowy kierunek marki (wideo)
Chcąc nadać nowy kierunek marce, Reebok zaprezentował film o nowej damskiej kolekcji „Radicalm”, który „kontynuuje ewolucję narracji marki”. W spocie występują Joyce Wrice i Candice Craig.
więcej
|
Digitree Group ze wzrostem wpływów o 33 proc.
Według szacunkowych danych w trzecim kwartale br. zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów o 32,6 proc. do 16,94 mln zł.
więcej
|
Agencja Mint Media zajmie się komunikacją nowej marki Vigo
Agencja Mint Media wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji marki artykułów gospodarstwa domowego Vigo w mediach społecznościowych. Firma będzie odpowiadała za działania brandu na Facebooku i Instagramie.
więcej
|
Up&More współpracuje z gdańskim inwestorem EDS Retail Park
Agencja interaktywna Up&More rozpoczęła od października współpracę z gdańskim inwestorem EDS Retail Park. Agencja odpowiedzialna jest za prowadzenie działań PR oraz za prowadzenie działań komunikacyjnych na LinkedIn.
więcej
|
7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej O content marketingu mówi się dużo do tego stopnia, że hasło wymyślone przez Billa Gates’a w 1996 r., czyli „Content is King”, było i jest tyle razy odmieniane przez przypadki, że przestało być już zaskakujące czy stale używane w żargonie branżowym. Niemniej content króluje w planach strategicznych i królować będzie. A kto nie uwzględni w swoich media planach tego narzędzia, straci, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dziennikarz PAP pytał na konferencji KO o "aferę mailową", jego relacja się nie ukazała. Surmacz: nie dezinformujemy
Dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej był na konferencji prasowej posłów Koalicji Obywatelskiej dotyczącej tzw. afery mailowej, m.in. wątku z depeszą PAP opartą na informacji od Michała Dworczyka, ale jego depesza się ukazała się. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl zdecydowało o tym szefostwo PAP. - Przeciwdziałamy rozprzestrzenianiu się tej kampanii dezinformacyjnej od samego początku - informuje Wojciech Surmacz, prezes PAP.
więcej
|
Wydawca ,,Men's Health" z 1 mln zł straty, zarobił mniej ze sprzedaży prasy i reklam
Firma Motor-Presse Polska, wydająca m.in. czasopisma „Men’s Health”, „Women’s Health” i „Auto Motor i Sport”, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 33,2 proc. do 11,33 mln zł. Przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 25,5 proc. jej wynik netto poszedł w dół z 242,2 tys. zł zysku do 993,2 tys. zł straty.
więcej
|
Redaktor prowadzący ,,Auto Moto" i ,,Motoru" rozstaje się z Bauerem
Krzysztof Wojciechowicz, redaktor prowadzący miesięcznika „Auto Moto” i tygodnika „Motor” (Wydawnictwo Bauer) z końcem roku rozstaje się z firmą - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ippen nie opublikuje wyników dochodzenia ws. redaktora naczelnego ,,Bilda"
Grupa medialna Ippen nie opublikuje wyników dochodzenia ws. Juliana Reichelta, byłego redaktora naczelnego „Bilda”. Przez wiele miesięcy zespół śledczy Ippen badał zarzuty przeciwko Reicheltowi - informuje portal RND.
więcej
|
Deklaracja klimatyczna ,,Gazety Wyborczej": rozwój ekologicznych działów i edukacyjny projekt dla młodych
Redakcja „Gazety Wyborczej” przygotowała swoją „Deklarację klimatyczną”, w której zapowiada m.in. jeszcze większe zaangażowanie w ochronę klimatu i środowiska. Jej treść zostanie opublikowana w środę, 27 października w papierowym wydaniu dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" przeprasza Rafała Brzoskę za nieprawdę w tekście o jego cypryjskich spółkach
Po 3 tygodniach negocjacji pomiędzy prawnikami Rafała Brzoski i Agory, we wtorek „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl zamieściły przeprosiny pod adresem CEO InPostu. Chodzi o tekst, w którym zarzucono mu operacje finansowe dokonywane celem zaniżenia podstaw opodatkowania. „Okazało się, że to nieprawda” - przyznaje redakcja „GW”. Brzoska zapewnia, że przeprosiny przyjmuje.
więcej
|
Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny - w Kaliszu
Od środy w ramach portalu Wyborcza.pl (Agora) będzie działał kolejny serwis z informacjami lokalnymi - dotyczącymi Kalisza i okolic. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”. Szefową serwisu jest naczelna poznańskiej „Wyborczej” Paula Skalnicka-Kirpsza.
więcej
|
,,Złoty Prus" dla Tomasza Sekielskiego za dwa głośne filmy
Stowarzyszenie Dziennikarzy Rzeczpospolitej Polskiej przyznało we wtorek swoje doroczne nagrody. „Złotego Prusa” dostał Tomasz Sekielski za dwa swoje głośne filmy, natomiast nagrodę dla młodego dziennikarza, zwaną „Zielonym Prusem” - Janusz Schwertner. Obaj dziennikarze związani są z portalem Onet.pl.
więcej
|
|
|
Zmiana algorytmów Facebooka zantagonizowała politycznie Polaków. ,,Nie chodziło o politykę, a o biznes"
Facebook, wprowadzając w 2018 roku zmiany w zasięgach, nie chciał „mieszać” ani w polskiej polityce, ani w polityce żadnego innego kraju. Zależało mu tylko na zysku - uważa Sylwia Czubkowska, dziennikarka technologiczna. - Tylko edukacja i świadomość mogą nas uchronić przed manipulacjami dokonywanymi z pomocą mediów społecznościowych - dodaje specjalista marketingu politycznego, Sebastian Drobczyński.
więcej
|
Minister Czarnek zaniepokojony serialem "Squid Game". Hitu Netfliksa jednak nie oglądał
- Takie treści nie powinny mieć miejsca. Nasz resort przyjrzy się tej produkcji - zapowiedział w "Fakcie" minister edukacji Przemysław Czarnek. Jednocześnie przyznał, że nie widział "Squid Game", najchętniej oglądanego serialu w historii Netfliksa. - Reakcja ministra jest kompletnie z kosmosu - komentuje Marta Wawrzyn, redaktorka serwisu Serialowa.pl.
więcej
|
Amerykańscy senatorowie: Big Tech żeruje na dzieciach i nastolatkach
Firmy Big Tech żerują na dzieciach i nastolatkach dla własnego zysku, a Kongres zamierza ich z tego rozliczyć - zapowiadali we wtorek amerykańscy senatorowie, przepytujący dyrektorów TikToka, YouTube'a i Snapchata. Politycy porównywali szkodliwy wpływ mediów społecznościowych do tego, jaki miał przemysł tytoniowy.
więcej
|
Washington Post: Facebook przez lata promował "najgorsze" treści
Algorytmy Facebooka przez lata świadomie i systematycznie promowały "niektóre z najgorszych" i najbardziej kontrowersyjnych treści na swojej platformie - podał we wtorek "Washington Post", powołując się na dokumenty wewnętrzne firmy, znane jako "Facebook Papers".
więcej
|
Zapadł wyrok w sprawie hejtu wobec posłanki Agnieszki Pomaski i prezydent Aleksandry Dulkiewicz
Na 1,2 tys. zł grzywny i 2 tys. zł nawiązki na PCK skazał Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku 61-letniego Romana B. za hejt internetowy wobec prezydent Gdańska Aleksandry Dulkiewicz i posłanki Platformy Obywatelskiej Agnieszki Pomaski.
więcej
|
Instagram udostępnia w Polsce Rolki do krótkiego wideo
Polscy użytkownicy Instagrama mogą już korzystać z narzędzia Rolki (Reels) służącego do tworzenia i publikacji krótkich treści wideo. Równocześnie udostępniono inne opcje do edycji materiałów wideo.
więcej
|
YouTube grozi twórcom treści, że nie będzie płacił za filmy dla dzieci o niskiej jakości
Google ogłosiła zmianę zasad, która ma zachęcać twórców YouTube do tworzenia i publikowania treści dla dzieci o wyższej jakości. Kanały, które się nie dostosują do tego zalecenia, mogą utracić dostęp do programu partnerskiego YouTube.
więcej
|
Natsu kończy z Teamem X, stawia na własne projekty
Influencerka Natalia Kaczmarczyk, znana jako Natsu, odchodzi z Team X. Będzie pojawiała się na nagraniach zespołu gościnnie, zapowiada już autorskie projekty.
więcej
|
Amazon może pracować nad aplikacją konkurencyjną dla Clubhouse
Amazon pracuje nad nową aplikacją społecznościową w formacie audio, która ma stanowić konkurencję dla Clubhouse. Oprogramowanie ma umożliwić użytkownikom prowadzenie własnego programu radiowego - podał portal The Verge.
więcej
|
Zniszczone książki Tokarczuk wylicytowane za ponad 40 tys. złotych, dochód na organizacje LGBT+
Ponad 40 tys. zł zebrano na aukcji książek Olgi Tokarczuk, odesłanych jej przez hejterów. Licytacja odbyła się podczas Bruno Schulz. Festiwal we Wrocławiu. Dochód zostanie przekazany na organizacje wspierające osoby LGBT+.
więcej
|
Viaplay zyskała 286 tys. subskrybentów w Polsce i krajach bałtyckich
W trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay poza Skandynawią pozyskała 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Kwartalne przychody platformy wzrosły o 14,9 proc. i stanowiły 36 proc. sprzedaży NENT Group.
więcej
|
Była pracownica Facebooka: Firma będzie dalej podsycać niepokoje na świecie
Frances Haugen, była menedżerka Facebooka podczas wystąpienia przed komisją specjalną brytyjskiego Parlamentu w poniedziałek wyznała, że firma będzie podsycała więcej niepokojów na całym świecie, ponieważ jej algorytmy są zaprojektowane tak, by promować kontrowersyjne treści.
więcej
|
Zadowolony klient to klucz do sukcesu Rozmowa - to coś od czego bardzo wiele zależy, i to zarówno w naszym życiu prywatnym, jak i biznesowym. Wiedzą o tym doskonale firmy, których - tak jak w LINK4 - model sprzedaży w dużej części oparty jest na bezpośrednim kontakcie z klientem. materiał partnerskiwięcej |
|
|