|
|
|
|
|
|
|
KRRiT obejrzy program randkowy z gejami. Wpłynęły kolejne skargi na TTV
Od listopada należący do TVN Grupy Discovery kanał TTV emituje program randkowy „Prince Charming”, w którym uczestniczy 14 gejów. Produkcję obejrzy Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl wpłynęły kolejne skargi w sprawie tego formatu.
więcej
|
Koniec TVN7 i nowy konkurs KRRiT na częstotliwości? ,,W chwili obecnej nie"
25 lutego 2022 roku wygasa koncesja dla kanału TVN7. Kluczowe dla pozytywnej lub negatywnej decyzji może być stanowisko dotyczące struktury własnościowej stacji. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl wpłynęło ono do KRRiT we wtorek.
więcej
|
Zmarł dziennikarz Witold Odrobina
W wieku 50 lat zmarł dziennikarz radiowy i telewizyjny Witold Odrobina. Był związany m.in. z RMF FM, Antyradiem, Grupą TVN i Wirtualną Polską.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 16" wiosną w Polsacie. W święta specjalny odcinek z Kurdej-Szatan i Janowskim
Polsat w wiosennej ramówce 2022 roku pokaże szesnastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, do której aktualnie trwają poszukiwania uczestników - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Pod koniec grudnia stacja pokaże specjalny - świąteczny - odcinek show.
więcej
|
W reportażu TVN24 historia imigranta, który ,,przez 6 dni płynął w lodowatej wodzie". ,,Zastosowała pewien skrót myślowy"
W „Czarno na białym” w TVN24 pokazano reportaż Katarzyny Lazzeri, w którym jedna z osób opowiedziała o imigrancie z granicy polsko-białoruskiej mającym przez sześć dni płynąć w lodowanej rzece i nic nie jeść. Część dziennikarzy skrytykowała przytoczenie tej informacji, uznając ją za nieprawdopodobną. - Obawiam się, że moje słowa zostały potraktowane zbyt dosłownie. Zastosowałam pewien skrót myślowy, dotyczący trwającej sześć dni podróży, której traktem była rzeka - stwierdziła bohaterka reportażu w oświadczeniu.
więcej
|
Zaskakujące porozumienie Disney+ i właściciela HBO
Filmy 20th Century Studios, które powstaną do 2022 roku w Stanach Zjednoczonych trafią zarówno do Disney+, jak i HBO Max. Tymczasowe porozumienie jest związane z wygasającą właśnie umową dotyczącą praw do hollywoodzkich produkcji.
więcej
|
Astro ma umowę z inwestorem dot. News24, na początek sprzeda akcje za 3 mln zł
Firma Astro, produkująca „Familiadę” i nadająca kanał E-Sport TV, podpisała umowę ze spółką zależną funduszu Tier Investment, która w ciągu trzech miesięcy ma kupić akcje Astro za 3 mln zł, a docelowo zainwestować w nie maksymalnie 10 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na przygotowywany do startu kanał News24.
więcej
|
Amerykańskie kablówki straciły w trzecim kwartale ponad 650 tys. abonentów
Najwięksi dostawcy płatnej telewizji w USA stracili 653 tys. abonentów w trzecim kwartale tego roku. Wśród nich są tacy operatorzy, jak Comcast, Charter i Cox.
więcej
|
Telewizja Polska chwali się ,,świetnym startem TVP World"
W mediach społecznościowych popularnością cieszą się zrzuty z serwisu YouTube, z których wynika, że tylko kilkadziesiąt osób ogląda TVP World. Tymczasem TVP rozesłała komunikat, w którym informuje o „świetnym starcie” anglojęzycznego kanału informacyjnego.
więcej
|
Rynek kanałów sportowych skurczył się o 13 proc. TVP Sport najchętniej oglądany
W październiku 2021 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport, a na podium znalazły się jeszcze Polsat Sport i Canal+ Sport. Cały rynek stacji sportowych odnotował wyraźny spadek oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO Max prezentuje zwiastun "Santa Inc.", świątecznego serialu pełnego wulgaryzmów
"Santa Inc." to animowany serial dla dorosłych, który pojawi się na platformie HBO Max. Choć dotyczy świąt, będzie dość sprośny, a elfy przeklną nie raz. Głosu głównym bohaterom użyczą Sarah Silverman i Seth Rogen.
więcej
|
Scott Mills dyrektorem generalnym kanału BET należącego do ViacomCBS
Amerykańska stacja telewizyjna BET ma nowego dyrektora generalnego. Został nim Scott Mills, który od ponad 20 lat jest związany z ViacomCBS.
więcej
|
Żelazne alibi Borysa Szyca w nowej kampanii BBC First
Aktor Borys Szyc występuje w nowej kampanii reklamowej BBC First, promującej seriale kryminalne tej stacji telewizyjnej. Głównym elementem akcji jest interaktywne wideo.
więcej
|
Nowy podcast Joanny Okuniewskiej w Empik Music Empik Music, platforma streamingowa należąca do Grupy Empik, nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich podcasterek, Joanną Okuniewską. Od listopada w aplikacji ukazuje się cykl „Muzyczka Okuniewskiej”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enea wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy
Spółka Enea, dostawca energii ruszyła z przetargiem na obsługę reklamową. Z wybraną w nim agencją będzie pracować przez dwa lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Żyła rapuje w reklamie Frugo "Mam w d... pocisk i prawda jest taka"
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare) z udziałem skoczka narciarskiego Piotra Żyły. Sportowiec próbuje w reklamie swoich sił w rapie.
więcej
|
Resort rozwoju i technologii wybrał Tears of Joy do obsługi w social mediach
Ministerstwo Rozwoju i Technologii wybrało agencję Tears of Joy do obsługi w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę podpisano bez przetargu, a zlecenie opiewa na kwotę 1,72 mln zł netto.
więcej
|
Karolina Kusy koordynatorem hubów Reprise
Karolina Kusy awansowała na stanowisko Biddable Hub lead w agencji Reprise, należącej do grupy Mediabrands. Jest to nowe stanowisko w strukturach agencji.
więcej
|
Asiya Malinowska, Jakub Kamiński i Sebastian Pańczyk wyróżnieni tytułem Hall of Fame 2021
W tegorocznej, czwartej edycji, tytuł Hall of Fame otrzymą Sebastian Pańczyk oraz Asiya Malinowska i Jakub Kamiński z agencji Brain.
więcej
|
Gracze w GTA mogą zaszczepić swoje postacie przeciwko Covid-19
Firma Pfizer rozpoczęła w Brazylii akcję popularyzującą szczepienia przeciw Covid-19. W ramach projektu gracze mogą zaszczepić swoje wirtualne postacie w jednym z tytułów osadzonych w świecie Grand Theft Auto.
więcej
|
Świąteczny pociąg Tyskiego rusza w trasę 4 grudnia
Świąteczny pociąg marki Tyskie (Kompania Piwowarska) wyjedzie na tory już 4 grudnia. Marka zaprezentowała wizualizację składu. Pociąg ze specjalnym wagonem barowym zabierze ze sobą zwycięzców konkursu, który trwa do 30 listopada.
więcej
|
Volkswagen rusza z globalnym przetargiem mediowym, budżetu broni PHD
Volkswagen Group planuje przetarg dotyczący globalnej obsługi mediowej. Proces obejmuje wszystkie marki grupy: Volkswagena, Skodę, Audi, Seata.
więcej
|
Jaś Kapela w reklamie marki x-kom "Czarny piątek"
"Czarny piątek" to tytuł horroru, który sklep internetowy x-kom nakręcił z okazji zbliżającego się święta promocji. W produkcji gra publicysta Jaś Kapela, który jest również autorem scenariusza.
więcej
|
Święty Mikołaj gejem i jego miłosna historia w reklamie norweskiej poczty (wideo)
Norweska poczta rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię zatytułowaną "Kiedy Harry spotkał świętego Mikołaja". W czterominutowym filmie pokazano historię miłosną dwóch mężczyzn.
więcej
|
John Lewis tłumaczy się z reklamy z chłopcem w szpilkach (wideo)
Firma John Lewis w jednej ze swoich ostatnich kampanii pod hasłem "Let Life Happen" promował ubezpieczenia domu. Spot pokazujący małego chłopca, który umalowany, przebrany w sukienkę i noszący za duże szpilki demoluje dom wywołał ogromne kontrowersje i został ostatecznie wycofany.
więcej
|
Empik w świątecznej kampanii życzy ,,Wesołych przedŚwiąt"
W tegorocznej kampanii Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do Świąt - zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku.
więcej
|
Sklepy Smyk będą mogły działać w niedziele niehandlowe na podstawie umowy z GLS
Sieć sklepów Smyk, firma kurierska GLS i operator technologiczny Pointpack rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi nadawania i odbierania przesyłek w sklepach Smyk. Dzięki temu sklepy Smyk będą mogły prowadzić handel w niedziele niehandlowe.
więcej
|
Życzenie "odzyskania młodości" w reklamie niemieckiej sieci Penny (wideo)
Sieć niemieckich marketów Penny w bożonarodzeniowej kampanii "Życzenie" zwraca uwagę na problemy młodych ludzi, które pojawiły się w ich życiu w wyniku pandemii Covid-19 i związanego z nim lockdownu. Kampanię przygotowała agencja Serviceplan.
więcej
|
Kinga Jasnowska-Sobula partnerem w agencji Communication Unlimited
Strukturę partnerską agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited wzmocniła Kinga Jasnowska-Sobula, account director.
więcej
|
Empik w kampanii życzy "Wesołych Przedświąt" (wideo)
W tegorocznej świątecznej kampanii sieć salonów Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do Świąt - zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Za jej koncept kreatywny odpowiada agencja Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku.
więcej
|
Żelazne alibi Borysa Szyca w nowej kampanii BBC First
Aktor Borys Szyc występuje w nowej kampanii reklamowej BBC First, promującej seriale kryminalne tej stacji telewizyjnej. Głównym elementem akcji jest interaktywne wideo.
więcej
|
SEC Newgate CEE strategicznym partnerem MullenLowe Group
MullenLowe Group, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub zawarły umowę, która rozszerza zakres dotychczasowej współpracy.
więcej
|
Marcin Pękałło bohaterem kampanii Jan Niezbędny
Jan Niezbędny, marka należąca do firmy Sarantis, startuje z nową kampanią reklamową worków na śmieci Magnum Flex & Strong. Za projekt odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grey Group Poland.
więcej
|
Regionalna kampania Actimela z Minionkami w roli głównej
Actimel prowadzi regionalną kampanią z Minionkami w roli głównej Za koncepcję kreatywną, strategię działań, przygotowanie aplikacji mobilnej oraz opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada VMLY&R Poland.
więcej
|
Nelson Disanto dołącza do zespołu global e-commerce w Brand New Galaxy
Nelson Disanto dołącza do międzynarodowego zespołu Global E-commerce Acceleration Team (wcześniej – Global E-commerce Capability Team), który powstał w ramach Brand New Galaxy (BNG), obejmując stanowisko EVP e-commerce.
więcej
|
Rekordowe wyniki agencji Time For Friends w październiku
Rok 2021 to zmiany w branży kultury i rozrywki wymagające nietuzinkowych rozwiązań i zmian strukturalnych. Ponieważ w agencji Time For Friends wyczuwamy rynkowe niespodzianki, byliśmy w stanie nie tylko poszerzyć kompetencje, ale także nabrać wiatru w żagle osiągając rekordowe wyniki własnych produktów.
więcej
|
Każda marka może mieć oryginalne brzmienie od MassiveMusic MassiveMusic wchodzi do Polski, Europy Środkowo-Wschodniej. Przedstawiacie się jako studio nagrań największych na świecie znanych marek. Co zaproponujecie lokalnemu rynkowi? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kierownictwo ,,Wyborczej" nie akceptuje zwolnienia Jerzego B. Wójcika
Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) nie godzą się z decyzją zarządu spółki, który zwolnił Jerzego B. Wójcika, wydawcę tytułu. W redakcji przeczuwano, że rozpoczęty w czerwcu konflikt z władzami Agory przyniesie nowe , ale wyrzucenie Wójcika miało być „szokiem”.
więcej
|
Dziennikarz skazany z art. 212 za zniesławienie gminy w tekstach krytykujących opłaty za wywóz śmieci
Sąd Okręgowy w Częstochowie stwierdził, że lokalny dziennikarz Paweł Gąsiorski zniesławił w dwóch swoich tekstach gminę Rędziny, krytykując jej działania w zakresie wywozu śmieci. Nakazał mu przeprosiny, zapłatę nawiązki i zwrot kosztów sądowych. - Wyrok jest kuriozalny, będę się odwoływał - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Gąsiorski.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" ze wzrostem wpływów o 14 proc. i mniejszym zyskiem, wyda do 2 mln zł na skup akcji
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą spółki wydające „Wprost”, „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”, osiągnęła wzrost przychodów o 14 proc. do 7,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,68 mln zł do 692 tys. zł. Zarząd firmy zdecydował o przeznaczeniu maksymalnie 2 mln zł na skup akcji własnych.
więcej
|
Duński ,,Ekstra Bladet" pokaże zdjęcia nagich mężczyzn i dojrzałych kobiet
Duński tabloid „Ekstra Bladet” zapowiedział, że będzie zamieszczał na swoich łamach nie tylko zdjęcia młodych, skąpo ubranych dziewcząt, ale także nagich mężczyzn i kobiet w bardziej zaawansowanym wieku. Gazeta wyjaśnia, że chce się dostosować do obecnych trendów kulturowych i rozszerzyć swoją formułę.
więcej
|
Jerzy Wójcik zwolniony z ,,Gazety Wyborczej" po 28 latach pracy
Z „Gazety Wyborczej” (Agora) został zwolniony dyrektor wydawniczy Jerzy B. Wójcik - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zapowiedź zwolnienia Wójcika w czerwcu br. wywołała konflikt redakcji „GW” z zarządem Agory.
więcej
|
|
|
PayPal zablokował zbiórkę na Marsz Niepodległości. Powód: naruszenie zasad
Serwis PayPal zablokował konto Stowarzyszenia Marsz Niepodległości: nie można na nie wpłacać ani wypłacać z niego pieniędzy. – Po raz kolejny staliśmy się ofiarą prześladowań monopolistycznych koncernów - alarmuje biuro prasowe Stowarzyszenie. Chciało zebrać 340 tys. zł na pokrycie kosztów tegorocznego Marszu Niepodległości, teraz więc uruchomiło nową internetową zbiórkę.
więcej
|
Fałszywe wiadomości na Facebooku przyczyniają się do kryzysu migracyjnego na granicy
Dezinformujące wiadomości na platformie Facebook przyczyniają się do pogłębiającego się kryzysu migracyjnego na granicy Polski i Białorusi. Migranci otrzymywali fałszywe informacje, które sugerowały, że Polska wkrótce otworzy swoje granice.
więcej
|
Kevin Spacey ma zapłacić prawie 31 mln dolarów producentom "House of Cards"
Amerykański aktor Kevin Spacey, oskarżony o molestowanie, przegrał w sądzie. Musi teraz zapłacić odszkodowanie w wysokości 29,5 mln dolarów producentom serialu "House of Cards" m.in. za złamanie umowy, a także pokryć dodatkowe koszty związane z poniesionymi stratami po przerwaniu produkcji.
więcej
|
Sklepy Smyk będą mogły działać w niedziele niehandlowe na podstawie umowy z GLS
Sieć sklepów Smyk, firma kurierska GLS i operator technologiczny Pointpack rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi nadawania i odbierania przesyłek w sklepach Smyk. Dzięki temu sklepy Smyk będą mogły prowadzić handel w niedziele niehandlowe.
więcej
|
Cyberprzestępcy podszywają się pod spółkę KGHM Polska Miedź
Spółka KGHM Polska Miedź ostrzega przed oszustami. Cyberprzestępcy zastosowali atak phishingowy wykorzystując reklamy na serwisie Youtube.
więcej
|
Rosja do cyfrowych gigantów: albo lokalna placówka, albo blokada. Na celowniku Facebook, Google, Apple, Twitter
Władze Rosji żądają od 13 zagranicznych koncernów technologicznych, by do 1 stycznia przyszłego roku otworzyły swoje przedstawicielstwa w tym kraju. W razie odmowy grozi im blokada.
więcej
|
Twitter wprowadza nowe funkcje dla programu Birdwatch
Twitter wprowadził nowe funkcje dla programu Birdwatch, służącego do oznaczania dezinformujących treści na platformie. Uczestnicy będą mogli tworzyć anonimowe raporty dzięki systemowi generowania losowych pseudonimów.
więcej
|
Kanał "Beksy" reprezentowany przez Lifetube
Sieć partnerska i agencja influencer marketingu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) podjęła współpracę ze Studi (daw. Abstra) w zakresie obsługi sprzedażowej i reprezentacji youtubowego kanału rozrywkowego “Beksy”.
więcej
|
Młodzi muzycy w programie Music MasterClass. Startuje akcja na Patronite
Fundacja Fabryki Norblina zorganizowała program stypendialny dla młodych muzyków, którzy pod okiem doświadczonych i uznanych artystów oraz dziennikarzy mają szkolić swój talent. Do projektu zakwalifikowano siedmioro wykonawców oraz jeden zespół. Program ma wesprzeć finansowo akcja w serwisie Patronite.
więcej
|
Nowy podcast Joanny Okuniewskiej w Empik Music Empik Music, platforma streamingowa należąca do Grupy Empik, nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich podcasterek, Joanną Okuniewską. Od listopada w aplikacji ukazuje się cykl „Muzyczka Okuniewskiej”. materiał partnerskiwięcej |
|
|