|
|
|
|
|
|
|
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Fakty" przed ,,Wiadomościami"
Pozycję lidera wśród programów informacyjnych w listopadzie br. zajął „Teleexpress” emitowany w TVP1 i TVP Info, który wyprzedził „Fakty” TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały wyraźne spadki oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
655 tys. widzów nowego serialu ,,Remiza. Zawsze w akcji!", TVP1 przegrała z konkurencją
Nowy serial TVP1 „Remiza. Zawsze w akcji!” oglądało średnio 655 tys. widzów. Telenowela dała Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 13,45 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery udostępni na całym świecie serial o polskich lesbijkach
Platforma streamingowa Discovery+ udostępni w 2022 roku użytkownikom z całego świata serial „Kontrola”, którego bohaterkami są dwie lesbijki. Wcześniej produkcja podbiła serwis YouTube. Jeszcze w grudniu drugi sezon serialu pojawi się w Playerze, platformie należącej do TVN Grupy Discovery.
więcej
|
Polsat Box informuje o ,,rozszerzeniu współpracy" z Canal+
Platforma cyfrowa Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) rozesłała komunikat prasowy, w którym poinformowała o szczegółach dołączenia nowych kanałów. W informacji prasowej spółka zauważyła, że doszło do „rozszerzenia współpracy” z Canal+.
więcej
|
Nieobecne w Polsce kanały Discovery nadawane z pojemności TVN
Pięć kanałów w języku włoskim pojawiło się na transponderze satelitarnym wynajmowanym przez TVN Grupę Discovery. To m.in. nieobecne w Polsce stacje Discovery Real Time, DMAX, Frisbee i K2, związane z amerykańskim koncernem.
więcej
|
Streaming, 4K, DVB-T2/HEVC, czyli złote czasy dla producentów dekoderów
Globalna sprzedaż dekoderów i przystawek do streamingu będzie w najbliższej dekadzie rosła o 9 proc. rocznie. Z prognozy Future Market Insights wynika, że wartość rynku wzrośnie z 28 mld dolarów w 2021 roku do 46,09 mld dol. w roku 2031.
więcej
|
TVN24 pokazuje kody QR odsyłające na portal stacji
W TVN24 podczas niektórych programów zaczęły być wyświetlane kody QR, które pozwalają przejść do artykułów na portalu internetowym stacji dotyczących tematów omawianych właśnie na antenie.
więcej
|
Morawiecki pisał do Czabańskiego i Glińskiego ws. tekstu w TVP. ,,Żeby w tzw. naszych portalach takie tezy były stawiane"
Według screena maila ze skrzynki Michała Dworczyka w kwietniu 2018 roku premier Mateusz Morawiecki poskarżył się ministrowi kultury Piotrowi Glińskiemu i szefowi Rady Mediów Narodowych Krzysztofowi Czabańskiemu na artykuł w internetowym Tygodniku TVP z tytułem „Dlaczego nie chcieliśmy pomóc Żydom?”. Artykuł ma obecnie łagodniejszy tytuł.
więcej
|
,,Miłość i przeznaczenie" nowym tureckim serialem na antenie TVP2
W piątek, 3 grudnia, na antenie TVP2 zadebiutuje nowy turecki serial obyczajowy pt. „Miłość i przeznaczenie”. W obsadzie - aktorzy znani ze „Wspaniałego stulecia” i „Wymarzonej miłości”. Emisja serialu od poniedziałku do piątku o godz. 17:15.
więcej
|
Red Top TV w ofercie TVN Media
Od 1 grudnia 2021 roku TVN Media, pod marką Premium TV, reprezentuje stację Red Top TV w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
więcej
|
Za kulisami biznesu. Jak rywalizują ze sobą wielkie marki? Biznes to walka. Walka o portfele i serca klientów. Niezależnie od tego, z czego czerpie się zyski, zawsze istnieje ktoś, kto chce robić to samo, tylko szybciej, taniej albo lepiej. Co są w stanie zrobić rywalizujące ze sobą firmy, żeby pokonać konkurencję? David Brown, twórca najpopularniejszego na świecie podcastu Business Wars, a także bestsellerowej książki "Wojny Biznesowe" od dawna zgłębia tę tematykę i próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, gdzie leżą granice rywalizacji w biznesie i dokąd to zjawisko prowadzi. Odpowiedź może zaskakiwać – praktycznie w każdym przypadku walka o prymat okazuje się gwarantem rozwoju. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IAB MIXX Awards: Fundacja K.I.D.S. z nagrodą Best in Show, Piotr Piętka Człowiekiem Roku
Rozstrzygnięto piętnastą edycję konkursu IAB MIXX Awards. Podczas gali wręczenia nagród najlepszą kampanią ("Best in Show") okazał się projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Najczęściej nagradzanymi kampaniami były "Lepszy dom sprawdza się w sporcie" dla IKEA Retail i Decathlon Polska, "Mały Głód x Instant Reaction Ad" dla Danone (Danio) oraz wspomniany "Najmłodszy headhunter na świecie". Wyróżnienie Człowiek Roku otrzymał Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.
więcej
|
Jacek Nawara dyrektorem marketingu Stellantis w Polsce
Jacek Nawara został dyrektorem marketingu w firmie motoryzacyjnej Stellantis Polska (należą do niej takie marki samochodów, jak m.in. Fiat, Alfa Romeo, Peugeot) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od 21 lat.
więcej
|
Saatchi&Saatchi wycofała się z przetargu reklamowego Play
Agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, należąca do Publicis Group zrezygnowała z dalszego udziału w przetargu na obsługę reklamową marki telekomunikacyjnej Play (P4). Obsługi telekomu broni pracująca dla niego od 2010 roku agencja Grandes Kochonos.
więcej
|
1,1 mln zł na kampanię promującą odbudowę Pałacu Saskiego
Na działania komunikacyjne dotyczące odbudowy Pałacu Saskiego do 4 listopada br. przeznaczono 1,1 mln zł. Działania koordynuje państwowe Biuro Programu „Niepodległa”.
więcej
|
Reklama Orange Flex o neutralności klimatycznej nie naruszyła kodeksu branżowego
Internetowa reklama, w której Orange Flex promowano jako „pierwszą w Polsce usługę telekomunikacyjną neutralną klimatycznie”, jest rzetelna i dobrze udokumentowana - oceniła Komisji Etyki Reklamy, oddalając skargę na kampanię.
więcej
|
,,Ceny paliw w Polsce są jednymi z najniższych w Europie" na billboardach od Orlenu, Lotosu i organizacji branżowych
Ruszyła internetowo-outdoorowa kampania pod hasłem „Ceny paliw w Polsce są jednymi z najniższych w Europie”. Jej organizatorami są państwowe firmy Orlen i Grupa Lotos, a także Polska Izba Paliw Płynnych, Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Drogowego oraz Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
więcej
|
Alphabet, Meta i Amazon przejmą w 2025 roku pół biliona dolarów rynku reklamowego
Światowy rynek reklamy w dużej mierze przetrwał dotychczas wpływ COVID-19 i prawdopodobnie osiągnie wartość 1 biliona dolarów w 2025 r., z czego ponad połowa tych pieniędzy trafi do trzech tylko firm: Alphabet, Meta i Amazon – wynika z najnowszego raportu Global Advertising Trends firmy WARC Data.
więcej
|
x-kom partnerem Genzie, nowego projektu Friza
Firma x-kom została właśnie partnerem nowego projektu Karola "Friza" Wiśniewskiego pn. Genzie, w którym sześcioro internetowych twórców zamieszka pod jednym dachem, tworząc treści na różne platformy społecznościowe.
więcej
|
Magdalena Pobikrowska head of biddable media w SalesTube
Magdalena Pobikrowska objęła stanowisko head of biddable media w SalesTube (Group One).
więcej
|
Joshua Santana chief people officerem w PCF Group
Joshua Santana został chief people officerem w PCF Group (People Can Fly), firmie produkującej gry.
więcej
|
Red Top TV w ofercie TVN Media
Od 1 grudnia 2021 roku TVN Media, pod marką Premium TV, reprezentuje stację Red Top TV w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg Stomilu Bydgoszcz
Agencja reklamowa Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg Stomilu Bydgoszcz (producenta węży hydraulicznych), w wyniku którego zajmie się wprowadzeniem na rynek niemiecki nowej marki tej firmy.
więcej
|
Małgorzata Moritz dołącza do bluebird artists
Scenografka Małgorzata Moritz z początkiem grudnia pod skrzydła Natalii Starowieyskiej i jej zespołu w bluebird artists.
więcej
|
Esport atrakcyjny dla marketerów
Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv.
więcej
|
Esport, czyli branża łącząca pasję i profesjonalizm Branża esportowa naturalnie kojarzona jest z grami – to w końcu na arenach CS:GO, StarCraft II czy Dota II odbywają się największe turnieje na całym świecie. Prawda jest jednak taka, że praca w esporcie wcale nie musi wiązać się z graniem w gry. Sport elektroniczny to miejsce, w którym specjaliści wielu dziedzin mogą odnaleźć miejsce dla siebie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tomasz Krawczyk: z Polska Press do Grupy ZPR Media
Pracę w Grupie ZPR Media zaczął Tomasz Krawczyk, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w spółce Time. Poprzednio pracował w Polska Press.
więcej
|
Sąd: ,,Gazeta Wyborcza" nie musi publikować sprostowania Obajtka ws. taśm
„Gazeta Wyborcza” (Agora) decyzją sądu nie musi publikować sprostowania prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka, w którym m.in. oświadczał, że nie skłamał przed sądem ani nie kierował spółką TT Plast. Sprawa dotyczy tzw. taśm Obajtka, o których „Wyborcza” pisała w lutym br. Wyrok nie jest prawomocny, prezes Orlenu będzie składał apelację.
więcej
|
Byli dziennikarze ,,Dziennika Bałtyckiego" założyli serwis internetowy i tygodnik
„Zawsze Pomorze” to tytuł tygodnika regionalnego, który pojawi się w sprzedaży w piątek. Dwa dni wcześniej uruchomiono serwis informacyjny Zawszepomorze.pl. Za oba odpowiadają byli dziennikarze „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press) z Mariuszem Szmidką na czele.
więcej
|
CMWP SDP apeluje do władz o sprawne przyznawanie akredytacji do strefy przygranicznej
Zarząd Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP zaapelował w czwartek do rządu i podległych mu służb o sprawne przyznawanie akredytacji dziennikarskich w pasie przygranicznym z Białorusią. Uważamy, że obecność prasy jest tam bardzo potrzebna - powiedziała PAP dyrektor CMWP Jolanta Hajdasz.
więcej
|
Meghan Markle wygrywa z "The Mail On Sunday"
Była brytyjska księżna Meghan Markle wygrała prawną batalię z wydawcą tabloid "The Mail On Sunday", który opublikował treść jej prywatnego listu do ojca.
więcej
|
Telewizyjna kampania wspiera specjalne wydanie ,,Twojego Stylu" - ,,Kobieta w Biznesie"
Na rynku ukazało się wydanie specjalne „Twojego Stylu" – „Kobieta w biznesie" (Wydawnictwo Bauer). Na okładkę trafiła Anna Lewandowska. Numer zawiera wywiady, raporty i teksty poświęcone prowadzeniu firm. Magazyn jest skierowany do kobiet, które już prowadzą swoje biznesy, ale także dla tych, które dopiero rozważają taki krok.
więcej
|
|
|
Wydawca naTemat.pl odpowiada na zarzuty dot. przejęcia domeny naTemat.com.pl: kupiliśmy ją legalnie w aukcji
Byli właściciele poradnikowej witryny NaTemat.com.pl zarzucają spółce Glob360, właścicielowi portalu naTemat.pl, że przejęła ich domenę i celowo ją zlikwidowała. - W listopadzie kupiliśmy tę domenę legalnie, w drodze aukcji, startując jako jeden z 11 podmiotów - informuje Glob360, zaznaczając, że jeśli poprzedni właściciele NaTemat.com.pl będą powtarzać swoje zarzuty, podejmie kroki prawne.
więcej
|
Igor Janke ma 1,7 tys. zł miesięcznie od patronów podcastu. "Skoczyłem do basenu, w którym jest niewiele wody"
Po trzech miesiącach od uruchomienia autorskiego podcastu „Układ otwarty”, Igor Janke ma 5,34 tys. subskrybentów na YouTube i niecałe 1,7 tys. zł miesięcznego finansowania na Patronite. - Plan jest taki, że po pół roku podcast będzie się utrzymywał. I myślę, że jest to do wykonania - komentuje.
więcej
|
Tygodnik ,,Nie" podbija serwisy społecznościowe. "Ban na Twitterze mógł być zorganizowaną akcją"
We wtorek Twitter na kilka godzin zawiesił popularne konto Tygodnika „Nie”. - Podejrzewam, że była to zorganizowana akcja, bo do tej pory głównie z tego powodu miałem problemy - mówi nam Michał Marszał, administrator tego i innych profili Tygodnika „Nie” w social mediach.
więcej
|
IAB MIXX Awards: Fundacja K.I.D.S. z nagrodą Best in Show, Piotr Piętka Człowiekiem Roku
Rozstrzygnięto piętnastą edycję konkursu IAB MIXX Awards. Podczas gali wręczenia nagród najlepszą kampanią ("Best in Show") okazał się projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Najczęściej nagradzanymi kampaniami były "Lepszy dom sprawdza się w sporcie" dla IKEA Retail i Decathlon Polska, "Mały Głód x Instant Reaction Ad" dla Danone (Danio) oraz wspomniany "Najmłodszy headhunter na świecie". Wyróżnienie Człowiek Roku otrzymał Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.
więcej
|
Wirtualna Polska z mniejszą rezerwą na sprawy sądowe
Holding Wirtualna Polska w pierwszych trzech kwartałach br. zmniejszył o 182 tys. zł rezerwy na sprawy sądowe. Wydawca najczęściej musi przepraszać za publikacje Pudelka.
więcej
|
Netflix zapłaci za przeciążanie sieci w Europie? Chcą tego operatorzy
Europejscy operatorzy telekomunikacyjni chcą, żeby amerykańscy giganci internetowi, tacy jak Netflix, Facebook, Google czy YouTube pokryli część kosztów, które muszą ponosić w związku z inwestycjami w sieci 5G, światłowodowe i kablowe.
więcej
|
Alphabet, Meta i Amazon przejmą w 2025 roku pół biliona dolarów rynku reklamowego
Światowy rynek reklamy w dużej mierze przetrwał dotychczas wpływ COVID-19 i prawdopodobnie osiągnie wartość 1 biliona dolarów w 2025 r., z czego ponad połowa tych pieniędzy trafi do trzech tylko firm: Alphabet, Meta i Amazon – wynika z najnowszego raportu Global Advertising Trends firmy WARC Data.
więcej
|
Facebook Protect już w Polsce. Jak uruchomić nowe zabezpieczenie?
Facebook Protect jest już dostępny w Polsce. Program pomoże zabezpieczyć konta narażonych na ataki użytkowników. Jak uruchomić nową funkcję platformy?
więcej
|
ONZ: 37 procent ludności świata nigdy nie korzystało z internetu
Liczba osób korzystających z internetu na całym świecie zwiększyła się w 2020 roku do 4,9 miliarda – wynika z raportu Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego ONZ. Dane wskazują jednocześnie, że 37 procent populacji naszego globu nigdy nie korzystało z sieci, prawie w całości dotyczy to mieszkańców krajów biednych i rozwijających się.
więcej
|
Białoruskie KGB podszywało się na Facebooku pod polskich dziennikarzy i aktywistów. Usunięto fałszywe profile i grupy
Koncern Meta poinformował w środę o usunięciu szeregu fałszywych grup i profili na Facebooku i Instagramie, zamieszczających posty związane z kryzysem na granicy polsko-białoruskiej. Chodzi zarówno o działające z Polski grupy zniechęcające migrantów do przyjazdu, jak i działające na Białorusi grupy krytykujące polskie działania.
więcej
|
Twórcy Roksa.pl ostrzegają przed witrynami podszywającymi się pod serwis
Na zawieszonym niedawno portalu Roksa.pl z ofertami usług seksualnych, którego właścicielom i pracownikom postawiono zarzuty prokuratorskie, pojawiło się ostrzeżenie przed witrynami próbującymi się podszywać pod ten serwis.
więcej
|
WP Pilot z dostępem do serwisu Legimi i prenumeraty cyfrowej tygodnika ,,Polityka"
Od grudnia w WP Pilot dostępne są trzy nowe pakiety, dające dostęp do serwisu z audiobookami i ebookami Legimi. Inny specjalny pakiet oferuje trzymiesięczną prenumeratą cyfrową tygodnika „Polityka”.
więcej
|
Google publikuje nowe informacje na temat projektu Starline
Firma Google opublikowała nowy artykuł badawczy na temat projektu Starline. Technologia ma w przyszłości umożliwić prowadzenie czatu wideo w 3D dzięki nowatorskiemu renderowaniu obrazu w czasie rzeczywistym.
więcej
|
Facebook kasuje ponad pół tysiąca kont związanych z chińską dezinformacją o Covid-19
Facebook usunął ponad 500 kont związanych z chińską kampanią dezinformacyjną, w której promowano twierdzenia nieistniejącego „szwajcarskiego biologa” oskarżającego USA o „wtrącanie się” w badania nad pochodzeniem Covid-19.
więcej
|
41 proc. Polaków kupujących online korzysta ze smartfonów
Ze smartfonów korzysta 41 proc. Polaków kupujących online - wynika z najnowszego badania na potrzeby raportu z cyklu Polaków Portfel Własny: „Polacy na e-zakupach 2021”. Ponad połowa e-konsumentów najchętniej odbiera zakupy w automacie paczkowym.
więcej
|
Za kulisami biznesu. Jak rywalizują ze sobą wielkie marki? Biznes to walka. Walka o portfele i serca klientów. Niezależnie od tego, z czego czerpie się zyski, zawsze istnieje ktoś, kto chce robić to samo, tylko szybciej, taniej albo lepiej. Co są w stanie zrobić rywalizujące ze sobą firmy, żeby pokonać konkurencję? David Brown, twórca najpopularniejszego na świecie podcastu Business Wars, a także bestsellerowej książki "Wojny Biznesowe" od dawna zgłębia tę tematykę i próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, gdzie leżą granice rywalizacji w biznesie i dokąd to zjawisko prowadzi. Odpowiedź może zaskakiwać – praktycznie w każdym przypadku walka o prymat okazuje się gwarantem rozwoju. materiał partnerskiwięcej |
|
|