Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 3 Grudnia 2021
 
 
 
Wydawca naTemat.pl odpowiada na zarzuty dot. przejęcia domeny naTemat.com.pl: kupiliśmy ją legalnie w aukcji
 
Byli właściciele poradnikowej witryny NaTemat.com.pl zarzucają spółce Glob360, właścicielowi portalu naTemat.pl, że przejęła ich domenę i celowo ją zlikwidowała. - W listopadzie kupiliśmy tę domenę legalnie, w drodze aukcji, startując jako jeden z 11 podmiotów - informuje Glob360, zaznaczając, że jeśli poprzedni właściciele NaTemat.com.pl będą powtarzać swoje zarzuty, podejmie kroki prawne. więcej
 
 
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Fakty" przed ,,Wiadomościami"
 
Pozycję lidera wśród programów informacyjnych w listopadzie br. zajął „Teleexpress” emitowany w TVP1 i TVP Info, który wyprzedził „Fakty” TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały wyraźne spadki oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Ponad 1,4 tys. publikacji o Łukaszu Mejzie w mediach
 
Od głośnych publikacji Wirtualnej Polski o nieetycznym biznesie Łukasza Mejzy, o tym wiceministrze sportu ukazało się w mediach 1414 publikacji - wynika z zestawienia Press-Service Monitoring Mediów przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Newonce wprowadza model subskrypcyjny. Koniec z darmowymi podcastami
 
W przyszłym tygodniu za możliwość przeczytania artykułów i posłuchania archiwalnych audycji na stronach grupy newonce.media trzeba będzie płacić. - Jednym z czołowych argumentów za tym, by wprowadzić model subskrypcyjny jest to, że posiadanie kolejnego źródła finansowania może ustabilizować działania firmy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Danuta Breguła, która nadzoruje rozwój biznesu cyfrowego w newonce.media. więcej
 
 
Igor Janke ma 1,7 tys. zł miesięcznie od patronów podcastu. "Skoczyłem do basenu, w którym jest niewiele wody"
 
Po trzech miesiącach od uruchomienia autorskiego podcastu „Układ otwarty”, Igor Janke ma 5,34 tys. subskrybentów na YouTube i niecałe 1,7 tys. zł miesięcznego finansowania na Patronite. - Plan jest taki, że po pół roku podcast będzie się utrzymywał. I myślę, że jest to do wykonania - komentuje. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Marcin Wąsiewicz czwartym szefem Trójki od afery z Kazikiem. "Zdeprecjonowana marka grzęźnie" więcej
 
Wniosek szefa KRRiT. Rewolucja w naziemnej telewizji i cyfrowym radiu? więcej
 
Dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" opisał w raporcie nieudane inwestycje swojego wydawcy więcej
 
Mieszkańcy województwa lubuskiego najsłabiej przygotowani na DVB-T2/HEVC więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Technical SEO Specialist TVN GRUPA DISCOVERY
Account Manager Kino Polska TV SA
Technik digitalizacji i postprodukcji Kino Polska TV SA
Dziennikarz Żeglarski.info Portal Informacyjny
Operator Obrazu TVN GRUPA DISCOVERY
Senior Sales Manager (m/f) Mobile Advertising YOC
PR MANAGER 2 KOMA 7
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Redaktor SEO TVN GRUPA DISCOVERY
Dokumentalista TVN GRUPA DISCOVERY
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej TVN GRUPA DISCOVERY
Koordynator ds marketingu internetowego / Digital marketing coordinator Eleven Sports Network
Redaktor czasopism branżowych/ sekretarz redakcji Presscom
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Fakty" przed ,,Wiadomościami"

Pozycję lidera wśród programów informacyjnych w listopadzie br. zajął „Teleexpress” emitowany w TVP1 i TVP Info, który wyprzedził „Fakty” TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały wyraźne spadki oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

655 tys. widzów nowego serialu ,,Remiza. Zawsze w akcji!", TVP1 przegrała z konkurencją

Nowy serial TVP1 „Remiza. Zawsze w akcji!” oglądało średnio 655 tys. widzów. Telenowela dała Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 13,45 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Discovery udostępni na całym świecie serial o polskich lesbijkach

Platforma streamingowa Discovery+ udostępni w 2022 roku użytkownikom z całego świata serial „Kontrola”, którego bohaterkami są dwie lesbijki. Wcześniej produkcja podbiła serwis YouTube. Jeszcze w grudniu drugi sezon serialu pojawi się w Playerze, platformie należącej do TVN Grupy Discovery. więcej

Polsat Box informuje o ,,rozszerzeniu współpracy" z Canal+

Platforma cyfrowa Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) rozesłała komunikat prasowy, w którym poinformowała o szczegółach dołączenia nowych kanałów. W informacji prasowej spółka zauważyła, że doszło do „rozszerzenia współpracy” z Canal+.  więcej

Nieobecne w Polsce kanały Discovery nadawane z pojemności TVN

Pięć kanałów w języku włoskim pojawiło się na transponderze satelitarnym wynajmowanym przez TVN Grupę Discovery. To m.in. nieobecne w Polsce stacje Discovery Real Time, DMAX, Frisbee i K2, związane z amerykańskim koncernem. więcej

Streaming, 4K, DVB-T2/HEVC, czyli złote czasy dla producentów dekoderów

Globalna sprzedaż dekoderów i przystawek do streamingu będzie w najbliższej dekadzie rosła o 9 proc. rocznie. Z prognozy Future Market Insights wynika, że wartość rynku wzrośnie z 28 mld dolarów w 2021 roku do 46,09 mld dol. w roku 2031. więcej

TVN24 pokazuje kody QR odsyłające na portal stacji

W TVN24 podczas niektórych programów zaczęły być wyświetlane kody QR, które pozwalają przejść do artykułów na portalu internetowym stacji dotyczących tematów omawianych właśnie na antenie. więcej

Morawiecki pisał do Czabańskiego i Glińskiego ws. tekstu w TVP. ,,Żeby w tzw. naszych portalach takie tezy były stawiane"

Według screena maila ze skrzynki Michała Dworczyka w kwietniu 2018 roku premier Mateusz Morawiecki poskarżył się ministrowi kultury Piotrowi Glińskiemu i szefowi Rady Mediów Narodowych Krzysztofowi Czabańskiemu na artykuł w internetowym Tygodniku TVP z tytułem „Dlaczego nie chcieliśmy pomóc Żydom?”. Artykuł ma obecnie łagodniejszy tytuł. więcej

,,Miłość i przeznaczenie" nowym tureckim serialem na antenie TVP2

W piątek, 3 grudnia, na antenie TVP2 zadebiutuje nowy turecki serial obyczajowy pt. „Miłość i przeznaczenie”. W obsadzie - aktorzy znani ze „Wspaniałego stulecia” i „Wymarzonej miłości”. Emisja serialu od poniedziałku do piątku o godz. 17:15. więcej

Red Top TV w ofercie TVN Media

Od 1 grudnia 2021 roku TVN Media, pod marką Premium TV, reprezentuje stację Red Top TV w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Za kulisami biznesu. Jak rywalizują ze sobą wielkie marki?

Biznes to walka. Walka o portfele i serca klientów. Niezależnie od tego, z czego czerpie się zyski, zawsze istnieje ktoś, kto chce robić to samo, tylko szybciej, taniej albo lepiej. Co są w stanie zrobić rywalizujące ze sobą firmy, żeby pokonać konkurencję? David Brown, twórca najpopularniejszego na świecie podcastu Business Wars, a także bestsellerowej książki "Wojny Biznesowe" od dawna zgłębia tę tematykę i próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, gdzie leżą granice rywalizacji w biznesie i dokąd to zjawisko prowadzi. Odpowiedź może zaskakiwać – praktycznie w każdym przypadku walka o prymat okazuje się gwarantem rozwoju. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Newonce wprowadza model subskrypcyjny. Koniec z darmowymi podcastami

W przyszłym tygodniu za możliwość przeczytania artykułów i posłuchania archiwalnych audycji na stronach grupy newonce.media trzeba będzie płacić. - Jednym z czołowych argumentów za tym, by wprowadzić model subskrypcyjny jest to, że posiadanie kolejnego źródła finansowania może ustabilizować działania firmy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Danuta Breguła, która nadzoruje rozwój biznesu cyfrowego w newonce.media. więcej

 
Michał Narkiewicz-Jodko, były szef Trójki, pracuje w archiwum Polskiego Radia

Były dyrektor i redaktor naczelny Programu Trzeciego Polskiego Radia został oddelegowany do pracy w archiwum Polskiego Radia. więcej

 
RMF FM dystansuje konkurencję w Lublinie. Radio ZET i Eska na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od maja do października br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Ponad 190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu. Działania SEO dla Netia.pl - case study

W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts. Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
IAB MIXX Awards: Fundacja K.I.D.S. z nagrodą Best in Show, Piotr Piętka Człowiekiem Roku

Rozstrzygnięto piętnastą edycję konkursu IAB MIXX Awards. Podczas gali wręczenia nagród najlepszą kampanią ("Best in Show") okazał się projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Najczęściej nagradzanymi kampaniami były "Lepszy dom sprawdza się w sporcie" dla IKEA Retail i Decathlon Polska, "Mały Głód x Instant Reaction Ad" dla Danone (Danio) oraz wspomniany "Najmłodszy headhunter na świecie". Wyróżnienie Człowiek Roku otrzymał Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich. więcej

Jacek Nawara dyrektorem marketingu Stellantis w Polsce

Jacek Nawara został dyrektorem marketingu w firmie motoryzacyjnej Stellantis Polska (należą do niej takie marki samochodów, jak m.in. Fiat, Alfa Romeo, Peugeot) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od 21 lat. więcej

Saatchi&Saatchi wycofała się z przetargu reklamowego Play

Agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, należąca do Publicis Group zrezygnowała z dalszego udziału w przetargu na obsługę reklamową marki telekomunikacyjnej Play (P4). Obsługi telekomu broni pracująca dla niego od 2010 roku agencja Grandes Kochonos. więcej

1,1 mln zł na kampanię promującą odbudowę Pałacu Saskiego

Na działania komunikacyjne dotyczące odbudowy Pałacu Saskiego do 4 listopada br. przeznaczono 1,1 mln zł. Działania koordynuje państwowe Biuro Programu „Niepodległa”. więcej

Reklama Orange Flex o neutralności klimatycznej nie naruszyła kodeksu branżowego

Internetowa reklama, w której Orange Flex promowano jako „pierwszą w Polsce usługę telekomunikacyjną neutralną klimatycznie”, jest rzetelna i dobrze udokumentowana - oceniła Komisji Etyki Reklamy, oddalając skargę na kampanię. więcej

,,Ceny paliw w Polsce są jednymi z najniższych w Europie" na billboardach od Orlenu, Lotosu i organizacji branżowych

Ruszyła internetowo-outdoorowa kampania pod hasłem „Ceny paliw w Polsce są jednymi z najniższych w Europie”. Jej organizatorami są państwowe firmy Orlen i Grupa Lotos, a także Polska Izba Paliw Płynnych, Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Drogowego oraz Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. więcej

Alphabet, Meta i Amazon przejmą w 2025 roku pół biliona dolarów rynku reklamowego

Światowy rynek reklamy w dużej mierze przetrwał dotychczas wpływ COVID-19 i prawdopodobnie osiągnie wartość 1 biliona dolarów w 2025 r., z czego ponad połowa tych pieniędzy trafi do trzech tylko firm: Alphabet, Meta i Amazon – wynika z najnowszego raportu Global Advertising Trends firmy WARC Data. więcej

x-kom partnerem Genzie, nowego projektu Friza

Firma x-kom została właśnie partnerem nowego projektu Karola "Friza" Wiśniewskiego pn. Genzie, w którym sześcioro internetowych twórców zamieszka pod jednym dachem, tworząc treści na różne platformy społecznościowe. więcej

Magdalena Pobikrowska head of biddable media w SalesTube

Magdalena Pobikrowska objęła stanowisko head of biddable media w SalesTube (Group One). więcej

Joshua Santana chief people officerem w PCF Group

Joshua Santana został chief people officerem w PCF Group (People Can Fly), firmie produkującej gry. więcej

Red Top TV w ofercie TVN Media

Od 1 grudnia 2021 roku TVN Media, pod marką Premium TV, reprezentuje stację Red Top TV w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg Stomilu Bydgoszcz

Agencja reklamowa Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg Stomilu Bydgoszcz (producenta węży hydraulicznych), w wyniku którego zajmie się wprowadzeniem na rynek niemiecki nowej marki tej firmy. więcej

Małgorzata Moritz dołącza do bluebird artists

Scenografka Małgorzata Moritz z początkiem grudnia pod skrzydła Natalii Starowieyskiej i jej zespołu w bluebird artists. więcej

Esport atrakcyjny dla marketerów

Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv. więcej

Esport, czyli branża łącząca pasję i profesjonalizm

Branża esportowa naturalnie kojarzona jest z grami – to w końcu na arenach CS:GO, StarCraft II czy Dota II odbywają się największe turnieje na całym świecie. Prawda jest jednak taka, że praca w esporcie wcale nie musi wiązać się z graniem w gry. Sport elektroniczny to miejsce, w którym specjaliści wielu dziedzin mogą odnaleźć miejsce dla siebie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Tomasz Krawczyk: z Polska Press do Grupy ZPR Media

Pracę w Grupie ZPR Media zaczął Tomasz Krawczyk, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w spółce Time. Poprzednio pracował w Polska Press. więcej

Sąd: ,,Gazeta Wyborcza" nie musi publikować sprostowania Obajtka ws. taśm

„Gazeta Wyborcza” (Agora) decyzją sądu nie musi publikować sprostowania prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka, w którym m.in. oświadczał, że nie skłamał przed sądem ani nie kierował spółką TT Plast. Sprawa dotyczy tzw. taśm Obajtka, o których „Wyborcza” pisała w lutym br. Wyrok nie jest prawomocny, prezes Orlenu będzie składał apelację. więcej

Byli dziennikarze ,,Dziennika Bałtyckiego" założyli serwis internetowy i tygodnik

„Zawsze Pomorze” to tytuł tygodnika regionalnego, który pojawi się w sprzedaży w piątek. Dwa dni wcześniej uruchomiono serwis informacyjny Zawszepomorze.pl. Za oba odpowiadają byli dziennikarze „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press) z Mariuszem Szmidką na czele. więcej

CMWP SDP apeluje do władz o sprawne przyznawanie akredytacji do strefy przygranicznej

Zarząd Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP zaapelował w czwartek do rządu i podległych mu służb o sprawne przyznawanie akredytacji dziennikarskich w pasie przygranicznym z Białorusią. Uważamy, że obecność prasy jest tam bardzo potrzebna - powiedziała PAP dyrektor CMWP Jolanta Hajdasz. więcej

Meghan Markle wygrywa z "The Mail On Sunday"

Była brytyjska księżna Meghan Markle wygrała prawną batalię z wydawcą tabloid "The Mail On Sunday", który opublikował treść jej prywatnego listu do ojca. więcej

Telewizyjna kampania wspiera specjalne wydanie ,,Twojego Stylu" - ,,Kobieta w Biznesie"

Na rynku ukazało się wydanie specjalne „Twojego Stylu" – „Kobieta w biznesie" (Wydawnictwo Bauer). Na okładkę trafiła Anna Lewandowska. Numer zawiera wywiady, raporty i teksty poświęcone prowadzeniu firm. Magazyn jest skierowany do kobiet, które już prowadzą swoje biznesy, ale także dla tych, które dopiero rozważają taki krok. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wydawca naTemat.pl odpowiada na zarzuty dot. przejęcia domeny naTemat.com.pl: kupiliśmy ją legalnie w aukcji

Byli właściciele poradnikowej witryny NaTemat.com.pl zarzucają spółce Glob360, właścicielowi portalu naTemat.pl, że przejęła ich domenę i celowo ją zlikwidowała. - W listopadzie kupiliśmy tę domenę legalnie, w drodze aukcji, startując jako jeden z 11 podmiotów - informuje Glob360, zaznaczając, że jeśli poprzedni właściciele NaTemat.com.pl będą powtarzać swoje zarzuty, podejmie kroki prawne. więcej

Igor Janke ma 1,7 tys. zł miesięcznie od patronów podcastu. "Skoczyłem do basenu, w którym jest niewiele wody"

Po trzech miesiącach od uruchomienia autorskiego podcastu „Układ otwarty”, Igor Janke ma 5,34 tys. subskrybentów na YouTube i niecałe 1,7 tys. zł miesięcznego finansowania na Patronite. - Plan jest taki, że po pół roku podcast będzie się utrzymywał. I myślę, że jest to do wykonania - komentuje. więcej

Tygodnik ,,Nie" podbija serwisy społecznościowe. "Ban na Twitterze mógł być zorganizowaną akcją"

We wtorek Twitter na kilka godzin zawiesił popularne konto Tygodnika „Nie”. - Podejrzewam, że była to zorganizowana akcja, bo do tej pory głównie z tego powodu miałem problemy - mówi nam Michał Marszał, administrator tego i innych profili Tygodnika „Nie” w social mediach. więcej

IAB MIXX Awards: Fundacja K.I.D.S. z nagrodą Best in Show, Piotr Piętka Człowiekiem Roku

Rozstrzygnięto piętnastą edycję konkursu IAB MIXX Awards. Podczas gali wręczenia nagród najlepszą kampanią ("Best in Show") okazał się projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Najczęściej nagradzanymi kampaniami były "Lepszy dom sprawdza się w sporcie" dla IKEA Retail i Decathlon Polska, "Mały Głód x Instant Reaction Ad" dla Danone (Danio) oraz wspomniany "Najmłodszy headhunter na świecie". Wyróżnienie Człowiek Roku otrzymał Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich. więcej

Wirtualna Polska z mniejszą rezerwą na sprawy sądowe

Holding Wirtualna Polska w pierwszych trzech kwartałach br. zmniejszył o 182 tys. zł rezerwy na sprawy sądowe. Wydawca najczęściej musi przepraszać za publikacje Pudelka. więcej

Netflix zapłaci za przeciążanie sieci w Europie? Chcą tego operatorzy

Europejscy operatorzy telekomunikacyjni chcą, żeby amerykańscy giganci internetowi, tacy jak Netflix, Facebook, Google czy YouTube pokryli część kosztów, które muszą ponosić w związku z inwestycjami w sieci 5G, światłowodowe i kablowe. więcej

Alphabet, Meta i Amazon przejmą w 2025 roku pół biliona dolarów rynku reklamowego

Światowy rynek reklamy w dużej mierze przetrwał dotychczas wpływ COVID-19 i prawdopodobnie osiągnie wartość 1 biliona dolarów w 2025 r., z czego ponad połowa tych pieniędzy trafi do trzech tylko firm: Alphabet, Meta i Amazon – wynika z najnowszego raportu Global Advertising Trends firmy WARC Data. więcej

Facebook Protect już w Polsce. Jak uruchomić nowe zabezpieczenie?

Facebook Protect jest już dostępny w Polsce. Program pomoże zabezpieczyć konta narażonych na ataki użytkowników. Jak uruchomić nową funkcję platformy? więcej

ONZ: 37 procent ludności świata nigdy nie korzystało z internetu

Liczba osób korzystających z internetu na całym świecie zwiększyła się w 2020 roku do 4,9 miliarda – wynika z raportu Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego ONZ. Dane wskazują jednocześnie, że 37 procent populacji naszego globu nigdy nie korzystało z sieci, prawie w całości dotyczy to mieszkańców krajów biednych i rozwijających się.   więcej

Białoruskie KGB podszywało się na Facebooku pod polskich dziennikarzy i aktywistów. Usunięto fałszywe profile i grupy

Koncern Meta poinformował w środę o usunięciu szeregu fałszywych grup i profili na Facebooku i Instagramie, zamieszczających posty związane z kryzysem na granicy polsko-białoruskiej. Chodzi zarówno o działające z Polski grupy zniechęcające migrantów do przyjazdu, jak i działające na Białorusi grupy krytykujące polskie działania. więcej

Twórcy Roksa.pl ostrzegają przed witrynami podszywającymi się pod serwis

Na zawieszonym niedawno portalu Roksa.pl z ofertami usług seksualnych, którego właścicielom i pracownikom postawiono zarzuty prokuratorskie, pojawiło się ostrzeżenie przed witrynami próbującymi się podszywać pod ten serwis. więcej

WP Pilot z dostępem do serwisu Legimi i prenumeraty cyfrowej tygodnika ,,Polityka"

Od grudnia w WP Pilot dostępne są trzy nowe pakiety, dające dostęp do serwisu z audiobookami i ebookami Legimi. Inny specjalny pakiet oferuje trzymiesięczną prenumeratą cyfrową tygodnika „Polityka”. więcej

Google publikuje nowe informacje na temat projektu Starline

Firma Google opublikowała nowy artykuł badawczy na temat projektu Starline. Technologia ma w przyszłości umożliwić prowadzenie czatu wideo w 3D dzięki nowatorskiemu renderowaniu obrazu w czasie rzeczywistym. więcej

Facebook kasuje ponad pół tysiąca kont związanych z chińską dezinformacją o Covid-19

Facebook usunął ponad 500 kont związanych z chińską kampanią dezinformacyjną, w której promowano twierdzenia nieistniejącego „szwajcarskiego biologa” oskarżającego USA o „wtrącanie się” w badania nad pochodzeniem Covid-19. więcej

41 proc. Polaków kupujących online korzysta ze smartfonów

Ze smartfonów korzysta 41 proc. Polaków kupujących online - wynika z najnowszego badania na potrzeby raportu z cyklu Polaków Portfel Własny: „Polacy na e-zakupach 2021”. Ponad połowa e-konsumentów najchętniej odbiera zakupy w automacie paczkowym. więcej

Za kulisami biznesu. Jak rywalizują ze sobą wielkie marki?

Biznes to walka. Walka o portfele i serca klientów. Niezależnie od tego, z czego czerpie się zyski, zawsze istnieje ktoś, kto chce robić to samo, tylko szybciej, taniej albo lepiej. Co są w stanie zrobić rywalizujące ze sobą firmy, żeby pokonać konkurencję? David Brown, twórca najpopularniejszego na świecie podcastu Business Wars, a także bestsellerowej książki "Wojny Biznesowe" od dawna zgłębia tę tematykę i próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, gdzie leżą granice rywalizacji w biznesie i dokąd to zjawisko prowadzi. Odpowiedź może zaskakiwać – praktycznie w każdym przypadku walka o prymat okazuje się gwarantem rozwoju. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Przeszło 2 tysiące złotych wydamy w tym roku na święta

W tym roku na Boże Narodzenie Polacy wydadzą średnio 2 129 zł, 11 proc. więcej niż rok temu - wynika z raportu Deloitte. 70 proc. budżetu świątecznego stanowią wydatki na żywność oraz prezenty. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ponad 1,4 tys. publikacji o Łukaszu Mejzie w mediach

Od głośnych publikacji Wirtualnej Polski o nieetycznym biznesie Łukasza Mejzy, o tym wiceministrze sportu ukazało się w mediach 1414 publikacji - wynika z zestawienia Press-Service Monitoring Mediów przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Meghan Markle wygrywa z "The Mail On Sunday"

Była brytyjska księżna Meghan Markle wygrała prawną batalię z wydawcą tabloid "The Mail On Sunday", który opublikował treść jej prywatnego listu do ojca. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Streaming, 4K, DVB-T2/HEVC, czyli złote czasy dla producentów dekoderów
Facebook Protect już w Polsce. Jak uruchomić nowe zabezpieczenie?
Przez kliknięcie w link straciła 8 tys. euro
TikTok, Among Us! i Minecrat najpopularniejsze w iPhone'ach w 2021 roku
Trzecia dawka szczepionki nie przedłuża paszportu covidowego w mObywatelu. Jest proste rozwiązanie
Google publikuje nowe informacje na temat projektu Starline
41 proc. Polaków kupujących online korzysta ze smartfonów
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj