|
|
|
|
|
|
|
Grupa Polsat Plus stawia na energetykę i nie komentuje ,,Lex TVN"
W poniedziałek Grupa Polsat Plus zaprezentowała nową strategię. Do 2026 roku zamierza zainwestować 5 mld złotych w czystą energię. Stanie się ona kolejnym filarem biznesowym, obok telewizji, szybkiego internetu i dystrybucji treści wideo.
więcej
|
Senatorowie z USA i Polski będą razem bronić TVN. ,,Grupa ruszy po Nowym Roku"
Senator Stanisław Gawłowski po przyjęciu przez Sejm ustawy nazywanej „Lex TVN” zaproponował, żeby powołać polsko-amerykańską grupę senacką, która zajmie się obroną demokracji. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pomysł spodobał się marszałkowi Tomaszowi Grodzkiemu i gremium zacznie pracę po Nowym Roku.
więcej
|
KRRiT szybko przedłużyła koncesje stacjom Canal+
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesje satelitarne dla stacji Canal+ Film i Canal+ Sport. Nowe koncesje będą obowiązywać do 9 października 2032 roku.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz" w nowym paśmie stracił 310 tys. widzów, TVP1 liderem
Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” w piątkowe wieczory oglądało średnio 2,04 mln widzów, o 310 tys. osób mniej niż rok temu kiedy serial nadawany był w czwartki. Cykl dał TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 21,43 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy reality-show ,,Farma" od 17 stycznia w Polsacie, emisja w dni powszednie o 20.00
Od 17 stycznia w dni powszednie o godz. 20.00 Polsat emitować będzie nowy reality-show „Farma”, który będzie nadawany pięć razy w tygodniu - w dni powszednie o godz. 20.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program wyprodukowała firma Constantin Entertainment Polska, jego gospodyniami są Marcelina Zawadzka oraz Ilona Krawczyńska.
więcej
|
TVN24 rano dostępny naziemnie. ,,Olbrzymie zainteresowanie Lex TVN"
TVN Grupa Discovery zdecydowała, że od wtorku między godz. 5.55 i 10.00 na antenie naziemnego kanału TTV dostępny będzie kanał informacyjny TVN24. Firma tłumaczy decyzję dużym zainteresowaniem przyjętą przez Sejm ustawą, która nazywana jest „Lex TVN”.
więcej
|
,,The Voice of Poland 13" jesienią 2022 roku w TVP2, jury bez Sylwii Grzeszczak
Telewizyjna Dwójka jesienią 2022 roku pokaże trzynastą edycję „The Voice of Poland”, talent-show najprawdopodobniej bez zmian będzie można oglądać w sobotnim prime-time - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W jury programu nie pojawi się Sylwia Grzeszczak.
więcej
|
,,Szansa na sukces" oglądało 1,34 mln widzów. TVP2 liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2022” w jesiennej ramówce oglądało średnio 1,34 mln widzów, minimalnie mniej niż przed rokiem. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,75 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Departament Stanu o "lex TVN": chodzi o coś więcej niż jedną firmę
W sprawie ustawy medialnej w Polsce nie chodzi tylko o los jednej firmy, ale o wolność mediów i przestrzeń medialną, która zostanie rażąco naruszona - oświadczył w poniedziałek rzecznik Departamentu Stanu USA Ned Price, ponownie zachęcając prezydenta Andrzeja Dudę do zablokowania tego prawa.
więcej
|
Związkowa Alternatywa do rządu: zamiast atakować TVN zadbajcie o wyższe standardy TVP
Związek Zawodowy Związkowa Alternatywa skierował do rządzących apel, w którym nawołuje do zatroszczenia się o kondycję mediów publicznych. Jego przewodniczący zaznacza, że „TVP łamie elementarne standardy profesjonalnego dziennikarstwa, zastępując informacje propagandą rządową”.
więcej
|
CMWP SDP popiera ,,lex TVN". ,,Zmiany nie naruszą wolności słowa"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy SDP wyraziło poparcie dla uchwalonych przez Sejm zmian w ustawie o radiofonii i telewizji określanych jako "lex TVN". - Proponowane zmiany nie naruszają zasady wolności słowa, a ich celem jest jedynie ochrona rynku medialnego - ocenia. Samo Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich nie odniosło się do "lex TVN".
więcej
|
TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN. Duży wzrost TVN24
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość” oraz dzienniki „Fakty” i „Wiadomości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a Polsat wyprzedził TVN. W grupie 16-49 pierwszy był TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Srebrny bilet dla TVP za frekwencję na kinowych pokazach ,,Zenka"
Telewizja Polska dostałą nagrodę Srebrnego biletu – nagrodę Stowarzyszenia „Kina polskie” za wysoką frekwencję w kinach na filmie „Zenek”. Film, którego publiczny nadawca był koproducentem, wszedł na ekrany w lutym 2020 roku. Obejrzało go w kinach ponad pół miliona widzów.
więcej
|
,,Wielkie kolędowanie" w Wigilię w Polsacie
W piątek, 24 grudnia - w Wigilię Bożego Narodzenia - Polsat wyemituje wielogodzinne pasmo z wykonami kolęd. Na godz. 16.50 zaplanowano premierowy koncert.
więcej
|
Polsat rozpoczyna promocję ,,Sylwestera szczęścia"
Telewizja Polsat rozpoczęła promocję „Sylwestrowej mocy przebojów, czyli sylwestra szczęścia”. Podczas imprezy wystąpią m.in. Michał Wiśniewski, Dawid Kwiatkowski, Beata i Bajm oraz Gromee.
więcej
|
"Wydarzenia" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
W styczniowym cenniku reklamowym Polsatu najdroższe są spoty emitowane przy "Wydarzeniach". Kosztują ponad 40 tys. zł.
więcej
|
Nowe kanały tematyczne w telewizji Play. Na liście Ale kino+, Canal+ Kuchnia i Planete+
Sieć Play rozwija swoje usługi telewizyjne na platformach Play Now oraz Play Now TV. Do oferty dołączają kanały tematyczne od Canal+. Do pakietu Extra zostały dodane Ale kino+, Planete+, Canal+ Domo HD, Canal+ Kuchnia oraz Novelas+. Z kolei pakiet Kids wzbogaci się o MiniMini+ i TeleToon+, a pakiet Sport zyska jeszcze więcej emocji dzięki kanałowi nSport+. Dodanie nowych kanałów nie powoduje zmiany cen pakietów.
więcej
|
Komisja Europejska: ustawa medialna poważnie zagraża wolności i pluralizmowi mediów w Polsce
Ustawa medialna może skutkować wymuszoną zmianą struktury właścicielskiej spółek medialnych i poważnie zagraża wolności i pluralizmowi mediów w Polsce. Może to doprowadzić do ograniczenia wolności mediów w Polsce - powiedział na konferencji prasowej w Brukseli rzecznik KE Christian Wigand.
więcej
|
TVP przenosi ,,Sanatorium miłości 4" z zimowej do wiosennej ramówki
W przyszłym roku telewizyjna Jedynka pokaże czwarty sezon reality-show „Sanatorium miłości”, który trafi do wiosennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program był nagrywany wczesną jesienią w Polanicy-Zdrój, bez zmian prowadzącą jest Marta Manowska.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zainwestuje 5,5 mld zł w czystą energię, zapowiada dywidendę
Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat (od września działająca po marką Grupa Polsat Plus) w ramach strategii do 2026 roku zamierza zainwestować 5,5 mld zł w projekty energetyczne. Przez najbliższe trzy lata planuje wypłacać dywidendę wynoszącą minimum 1 zł na akcję. Firma zawarła przedwstępne umowy kupna pakietów w trzech innych spółkach z holdingu Zygmunta Solorza, wyda na nie ponad 1 mld zł.
więcej
|
TVP przemilczała protesty ws. ,,lex TVN", w reportażu skrytykowano byłych właścicieli TVN
W programach informacyjnych i portalu internetowym Telewizji Polskiej nie informowano o niedzielnych manifestacjach przeciw „lex TVN”. Za to wieczorem wyemitowano krytykujący TVN reportaż Marcina Tulickiego, w którym opisano przede wszystkim początki stacji i jej byłych właścicieli Jana Wejcherta i Mariusza Waltera.
więcej
|
Suski o protestach ws. ,,lex TVN": opozycja potrafi być zmobilizowana, nie ma silnych mediów wspierających rząd
- To jest kontynuacja takiego podkręcania atmosfery, „ulica i zagranica”. A Donald Tusk staje na czele tego buntu wobec demokratycznie wybranego rządu - powiedział poseł PiS Marek Suski o weekendowych manifestacjach przeciw „lex TVN”, w których uczestniczyli politycy opozycji. - Niestety w Polsce nie ma równowagi w mediach, nie ma silnych mediów, które byłyby mediami, które wspierałyby rząd - ocenił Suski.
więcej
|
Joanna Cedrych w Eleven Sports, będzie relacjonować żużlową PGE Ekstraligę
Do redakcji Eleven Sports (Grupa Polsat Plus) dołączyła dziennikarka Joanna Cedrych. Wcześniej była związana m.in. z Motowizją i Canal+ Polska.
więcej
|
Jakimowicz o "lex TVN": "Pożegnajmy to dziadostwo!"
Związany z TVP prezenter Jarosław Jakimowicz na swoim koncie na Instagramie w obraźliwych słowach odniósł się do nowelizacji ustawy medialnej określanej jako „lex TVN”. "Pożegnajmy to dziadostwo"- podpisał zdjęcie z logo TVN-u.
więcej
|
Electrolux z kampanią ,,Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania" Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii, która potrwa od 11.10 do 21.12 zaplanowano działania PR, w Social Mediach, współpracę z influencerami oraz ekspertem, video podcasty, a także wsparcie w prasie tradycyjnej, online i radio. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orange przenosi obsługę mediową z Initiative do Value Media
Dom mediowy Value Media, należący do Group One wygrał przetarg na obsługę mediową Orange Polska. Oznacza to koniec trwającej od 2015 roku współpracy operatora z agencją Initiative (Mediabrands).
więcej
|
Mamy tworzące tęczowe rodziny składają świąteczne życzenia w kampanii stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza
W 27 miastach w Polsce zawisły plakaty i billboardy, na których polskie tęczowe rodziny składają świąteczne życzenia. To kolejna odsłona kampanii "Jesteśmy rodziną" stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza.
więcej
|
Twożywo, Dentsu X, Aplan Media w przetargu reklamowym Banku Gospodarstwa Krajowego
Pięć agencji złożyło oferty w przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego na obsługę reklamową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. agencja Twożywo, Dentsu X i Aplan Media.
więcej
|
Coca-Cola przekazuje część budżetu marketingowego na cele charytatywne
Coca-Cola w ramach świątecznej kampanii "Real magic" zaprasza do wsparcia wybranych organizacji pozarządowych.
więcej
|
Group One oferuje dodatkowe benefity za staż pracy
Spółki z holdingu marketingowego Group One - Grow Now, Mediaplus, Labcon, Salestube oraz Value Media - wprowadzają dodatkowe benefity dla pracowników z minimum 5-letnim stażem. Będą to dodatkowe 2 tygodnie płatnego urlopu oraz polisa na życie w wysokości do 2,5 miliona złotych.
więcej
|
Polska wydała 3,5 mln euro na akcje informacyjne o Covid-19
Polska, Serbia i Rosja przeznaczyły w ubiegłym roku na akcje informacyjne około połowy łącznych wydatków na komunikację tematu pandemii - wynika z opracowania "CANnual Report", przygotowanego przez regionalną sieć lokalnych i niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych weCAN. Władze Polski na kampanie informacyjne o Covid-19 przeznaczyły wedle szacunków ekspertów 3,5 mln euro (16,2 ml zł po aktualnym kursie waluty).
więcej
|
"Wydarzenia" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
W styczniowym cenniku reklamowym Polsatu najdroższe są spoty emitowane przy "Wydarzeniach". Kosztują ponad 40 tys. zł.
więcej
|
Zabytkowy Wartburg "bohaterem" kampanii świątecznej Otomoto
38-letni Wartburg został głównym bohaterem nowego spotu serwisu ogłoszeniowego Otomoto (Grupa OLX). Kampanię przygotowały Madogz i Papaya Films
więcej
|
UPC z Marcinem Prokopem w świątecznej kampanii prezentują ,,Hit Mikołaja"
Trwa świąteczna kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której Marcin Prokop oferuje nowość - świąteczny pakiet domowy „Hit Mikołaja”.
więcej
|
Warszawa rozdaje świąteczne zawieszki na choinkę
W ramach świątecznej kampanii warszawski ratusz rozdaje mieszkańcom świąteczne zawieszki na choinkę. Można je znaleźć w przestrzeni publicznej.
więcej
|
"30 lat słoicyzmu" w jubileuszowej kampanii marki Rolnik
Firma Rolnik, producent przetworów warzywnych rusza z jubileuszową, długofalową komunikacją marki pod hasłem "30 lat słoicyzmu". Działania przygotowały agencje Brave Brain i Media Choice.
więcej
|
BeDigital odpowiada za promocję gry "The Invincible"
Starward Industries wybrało krakowską agencję BeDigital do obsługi i planowania mediów dla ich pierwszej gry na podstawie twórczości Stanisława Lema – "The Invincible". Wsparcie promocyjne ma wymiar ogólnoświatowy.
więcej
|
W 15 dni do eCommerce - jak przejść tę drogę? Software houses prześcigają się w ofertach wdrożeń eCommerce - nic dziwnego, bowiem polski rynek e-handlu należy do najszybciej rozwijających się w Europie. Liczba sklepów internetowych w naszym kraju zwiększa się, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten osiągnął dynamikę 25 proc. rocznie. Jaką platformę i strategię działania wybrać, by konwersja w Twoim e-sklepie rosła szybko, klienci stale powracali, a Twój budżet nie ucierpiał? Dokonaj korekty, nie rewolucji - zmień swoją platformę na open source. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Talibowie zlikwidowali 43 proc. mediów
Odkąd talibowie powrócili do władzy w Afganistanie w połowie sierpnia br., 43 proc. mediów w tym kraju zostało zamkniętych - wynika z opublikowanego w poniedziałek badania, przeprowadzonego przez organizację Reporterzy bez Granic (RSF) wraz ze Stowarzyszeniem Niezależnych Dziennikarzy Afganistanu (AJIA).
więcej
|
Millennium DM obniżył cenę docelową Agory z 23,4 zł do 16,2 zł
Analitycy Millennium DM, w raporcie z 20 grudnia, obniżyli cenę docelową akcji Agory do 16,2 zł z 23,4 zł wcześniej, podtrzymując zalecenie "kupuj".
więcej
|
|
|
Co się wydarzyło w 2021 w influencer marketingu i co nas czeka w 2022
W ramach cyklu podsumowań roku zapraszamy do przeglądu najważniejszych wydarzeń i trendów, które zdominowały ostatnie 12 miesięcy w branży influencer marketingu.
więcej
|
TikTok trzecim największym serwisem społecznościowym
TikTok wyprzedził Snapchata i Twittera pod względem globalnej liczby użytkowników. Ustępuje pola jedynie Facebookowi i Instagramowi - wynika z szacunków firmy Insider Intelligence.
więcej
|
Chińska influencerka zapłaci 210 mln dolarów kary
Viya, jedna z najpopularniejszych influencerek w Chinach ma zapłacić równowartość 210 mln dolarów do skarbu państwa. To kara za niezapłacone podatki z tytułu działalności twórczyni w sieci. Viya wykazała skruchę i zapowiedziała zapłatę grzywny w pełnej wysokości.
więcej
|
InPost po skargach do UOKiK wycofuje się z jednej opłaty, nie będzie domyślnie przekierowywał paczek
Operator logistyczny InPost w efekcie postępowania wyjaśniającego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zmienia szereg swoich praktyk. Firma rezygnuje z opłaty za weryfikację gabarytów przesyłki, wydłuży czas odbioru przesyłek z punktów o ograniczonej dostępności oraz nie będzie już domyślnie przekierowywać przesyłek z wypełnionych Paczkomatów.
więcej
|
TikTok otworzy sieć restauracji
TikTok we współpracy z Virtual Dining Concepts i Grubhub otworzy sieć restauracji. Gigant mediów społecznościowych wkracza na nowy segment rynku.
więcej
|
OEX sprzedaje akcje Divante za co najmniej 175,1 mln zł
Firma OEX podpisała umowę, na podstawie której zobowiązał się do sprzedaży wszystkich posiadanych akcji (tj. ok. 51 proc.) spółki zależnej Divante na rzecz grupy Cloudflight. Transakcja, której realizacja planowana jest na styczeń 2022 r., obejmie sprzedaż wszystkich akcji Divante, w tym przez jej pozostałych wspólników. Cena za wszystkie akcje to co najmniej 175 mln zł.
więcej
|
Dagmara Brzezińska odpowiada za sprzedaż w zarządzie spółki zarządzającej Grupą InPost
Do zarządu Integer.pl - spółki zarządzającej działalnością Grupy InPost w Polsce - dołączyła Dagmara Brzezińska. Przeszła z platformy Allegro.
więcej
|
Internet, czyli okno na świat - o dostępności i wykluczeniu cyfrowym w Rozmowach Facebooka
4,5 miliona Polek i Polaków nigdy nie korzystało z internetu*. Jak wygląda życie bez dostępu do sieci i z jakimi problemami muszą radzić sobie osoby dotknięte wykluczeniem cyfrowym? W przedostatnim odcinku trzeciego sezonu “Rozmów Facebooka” usłyszeć można m.in., według jakich kryteriów mierzona jest dostępność oraz w jaki sposób budować internet przystosowany do potrzeb wszystkich użytkowników.
więcej
|
Ubezpiecz się w LINK4 i zdobywaj nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! Kiedy dwie wiodące polskie firmy łączą siły z myślą o swoich klientach, to w efekcie takiej współpracy musi powstać wyjątkowa oferta. I tak jest właśnie w tym wypadku. ORLEN Usługi Finansowe wspólnie z LINK4 TU SA przygotowały niezwykle atrakcyjną propozycję dla kierowców posiadających kartę Programu lojalnościowego VITAY. materiał partnerskiwięcej |
|
|