|
|
|
|
|
|
|
Do przedłużenia koncesji dla TVN7 brakuje tylko jednego głosu
Za nieco ponad miesiąc kończy się koncesja dla TVN7. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji do tej pory nie podjęła decyzji w sprawie przyszłości naziemnej stacji. Z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że dwóch członków KRRiT sprzeciwia się przedłużeniu koncesji.
więcej
|
BBC bez abonamentu od 2027 roku? ,,Takie pomysły pojawiają się cyklicznie"
Brytyjski rząd rozważa likwidację obowiązkowego abonamentu rtv do 2027 roku. BBC ma do tego czasu opracować nowy plan biznesowy dotyczący finansowania. - U nich planuje się to 5 lat wcześniej, u nas - na przestrzeni miesiąca - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
Krytyka Jacka Kurskiego na okładce ,,Sieci". "Jak w najlepszych latach komunizmu"
Redaktorzy naczelni oceniają obecność Jacka Kurskiego na okładce ostatniego wydania „Sieci” (Fratria) jako typową ustawkę i próbę ocieplenia wizerunku. - Karnowscy gwiazdują w TVP, Kurski robi sobie PR u nich. Wymiana usług - mówi Tomasz Lis. - Ta okładka to typowa ustawka, jaką robiło się do prasy kolorowej. Osobiście - jako człowiekowi, który założył kolejną rodzinę - życzę mu szczęścia. Silnie wspiera polską demografię, to też mi się podoba, mogę mu tylko pozazdrościć - dodaje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Polsat Box omyłkowo udostępnił sygnał zakodowanych kanałów Polsat Reality, Polsat Film 2 i Polsat X
W niedzielę, 16 stycznia Polsat Box omyłkowo na chwilę udostępnił sygnał trzech zakodowanych kanałów - Polsat Reality, Polsat Film 2 i Polsat X. Grupa Polsat jak na razie nie planuje szerokiej dystrybucji analizowanych stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Hotel Paradise 5" od 21 lutego w TVN7 i Player.pl, trwają zdjęcia w Panamie
W poniedziałek, 21 lutego telewizyjna Siódemka rozpocznie emisję piątego sezonu „Hotelu Paradise”, który ponownie prowadzi Klaudia El Dursi. Dodatkowe materiały będą dostępne w serwisie Player.pl. Już trwają zdjęcia do programu, które tym razem realizowane są w Panamie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kurski mówi o ,,świętej zasadzie" must carry. Wcześniej ją krytykował
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski w rozmowie z tygodnikiem „Sieci” krytykuje platformy cyfrowe za brak wszystkich wersji regionalnych TVP3 w ich ofercie. Powołuje się na zasadzę must carry/must offer, którą sam krytykował, kiedy kanały TVP dodała do oferty platforma WP Pilot.
więcej
|
2,08 mln widzów ,,The Voice Senior 3". TVP2 liderem
Trzecią edycję „The Voice Senior” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,08 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż pokazywaną rok temu drugą odsłonę widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiany w lokalnym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
W lokalnym multipleksie naziemnej telewizji, który jest dostępny w województwie łódzkim i na północy śląskiego doszło do zamiany kanałów muzycznych. Stację 4fun.tv zastąpiła Gold TV, związana z MWE Networks.
więcej
|
,,Stepowa miłość" zastąpi ,,Kozacką miłość" w TVP2, premiera 26 stycznia
Od 26 stycznia TVP2 emitować będzie nowy serial „Stepowa miłość”, który w swoim paśmie zastąpi „Kozacką miłość”.
więcej
|
Reklamy przy "Wiadomościach" droższe niż przy "M jak miłość"
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty br. Najwięcej, bo niemal 70 tys. zł trzeba zapłacić za emisję reklamy przy "Wiadomościach" i prognozie pogody w TVP1. Niewiele mniej kosztuje spot przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
TVP1 liderem, Polsat i TVP2 wyprzedziły TVN. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Teleexpress" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość” oraz dzienniki „Fakty” i „Teleexpress”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jest 10 kandydatów do reprezentowania Polski na Eurowizji. Piosenkę wybiorą widzowie z jurorami
Telewizja Polska zdecydowała: dziesięć piosenek weźmie udział w preselekcyjnym koncercie, na podstawie którego wyłoniony zostanie utwór reprezentujący nasz kraj podczas majowego konkursu Eurowizji w Turynie. Preselekcję zaplanowano na 19 lutego, piosenkę wybiorą jurorzy razem z głosującymi widzami. Wydarzenie w Turynie ponownie skomentuje Marek Sierocki.
więcej
|
Spadek przychodu z płatnej telewizji w krajach MENA
W latach 2021-2027 o 38 proc. zmaleje przychód z płatnej telewizji w 20 krajach regionu Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej - prognozuje firma badawcza Digital TV Research.
więcej
|
,,Żony Miami" od 20 stycznia w Siódemce
Od 20 stycznia w czwartkowe i piątkowe wieczory TVN7 będzie emitować nowy program „Żony Miami”, który jest już dostępny w serwisie Player.pl.
więcej
|
PKO Bank Polski Ekstraklasa Games z magazynem ligowym na Polsat Games i w kanałach on-line
Z początkiem stycznia wystartowała rywalizacja w ramach sezonu zasadniczego turnieju EA SPORTS FIFA 22. Relacje z wydarzenia będzie można śledzić w ramach magazynu emitowanego na antenie i w kanałach on-line telewizji Polsat Games oraz na Facebooku PKO Bank Polski Ekstraklasa Games.
więcej
|
Kurski: ,,Sylwester Marzeń" symbolem rozwoju TVP, na sylwestrze Polsatu garstka widzów, sylwestry TVN jak apel poległych
Zdaniem Jacka Kurskiego sukces „Sylwestra Marzeń” to symbol rozwoju Telewizji Polskiej w ciągu 6 lat jego prezesury. Koncertowi sylwestrowemu Polsatu Kurski wytknął playback i „garstkę ludzi”, a imprezy sylwestrowe TVN porównał do apelu poległych.
więcej
|
"Farma": nowe reality-show Polsatu przedpremierowo w Polsat Box Go
Od poniedziałku, 17 stycznia w dni powszednie o godz. 20.00 Polsat emitować będzie nowy reality-show "Farma", który będzie nadawany pięć razy w tygodniu - w dni powszednie o godz. 20.00. Gospodyniami cyklu są Marcelina Zawadzka oraz Ilona Krawczyńska. Przedpremierowo odcinki programu można już oglądać na platformie subskrypcyjnej Polsat Box Go.
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Nowy Świat i Radio 357 podsumowują ostatni rok i snują plany na przyszłość
- Historia ostatniego roku to coś w rodzaju snu na jawie: od spontanicznego pomysłu na radio po poważny projekt medialny, który idzie jak burza - cieszy się Paweł Sołtys, prezes zarządu Radia 357. - W tym roku bardzo chcielibyśmy w końcu wznowić nowoświatowe koncerty. Chcemy też rozwijać ofertę podcastów - zdradza plany Magda Jethon, redaktor naczelna Radia Nowy Świat. Stream obu stacji internetowych pobrano w grudniu 2021 r. przez identyczną liczbę adresów IP.
więcej
|
|
Zmiany w Esce Rock: nowe pasmo wieczorne i sekretarz redakcji, dżingle już bez głosu Tomka Lipnickiego
Po kilkunastu latach zmieniono dżingle w Esce Rock. Wieczorem nadawane jest tam nowe pasmo "Radar", na stronie rozgłośni pojawiły się podcasty Jaro Sobierajowicza, a od sekretarzem redakcji został Mikołaj Kujawiński. - Musimy być elastyczni i nie planować wielkich rewolucji, ale raczej małe ewolucje - mówi nam Zbigniew Frączek, dyrektor programowy rozgłośni.
więcej
|
|
Tylko jeden kandydat na prezesa Radia Zachód
Podczas wtorkowego posiedzenia Rada Mediów Narodowych zajmie się zmianą statutu Radia Szczecin, które chce nadawać stację dla Polonii w Niemczech i wybierze władze Radia Zachód. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że tylko jedna osoba stara się o fotel szefa stacji.
więcej
|
|
Przeprosiny dla prezes PR od posłanki Lewicy. ,,Nie sprawdziłam informacji, podałam nieprawdę"
Posłanka Lewicy, Małgorzata Prokop-Paczkowska przeprosiła prezes Polskiego Radia, Agnieszkę Kamińską, za publiczne zarzucenie jej zatrudnienia Anny Czabańskiej w zamian za to, że Krzysztof Czabański (szef RMN) desygnował ją na szefową publicznego nadawcy. - Informacja jest nieprawdziwa, nie sprawdziłam jej, przepraszam - napisała w specjalnym oświadczeniu parlamentarzystka.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Daniel Obajtek na okładkach kilku dzienników. PKN Orlen: to akcja informacyjna
Publikacja tekstów o PKN Orlen z Danielem Obajtkiem, prezesem spółki na jedynkach wielu dzienników jednocześnie to akcja informacyjna Orlenu związana z przejęciem Lotosu. Temat tekstów zszedł jednak na plan dalszy, bo uwagę przykuł "miażdżący przekaz, który przytłacza". - Są ludzie, którzy mają niedostatek sławy, kompleks niższości albo manię wielkości, a nie potrafią posługiwać się profesjonalną komunikacją albo nie mają nic nowego do zakomunikowania. Wtedy kupują reklamę. Nie wiem, co motywowało Daniela Obajtka, ale wyszło nie wspaniale tylko śmiesznie. Niemal jak z Morawieckim w artykułach kupowanych na świecie - komentuje Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.
więcej
|
Agencje o reklamie internetowej: co wydarzyło się w 2021 roku, co przyniesie 2022?
Tym razem w ramach podsumowania roku przedstawiamy wypowiedzi menedżerów z agencji marketingu internetowego i zintegrowanego. Jakie były najważniejsze wydarzenia, zjawiska i trendy w 2021 roku? Co może przynieść bieżący rok?
więcej
|
Reklamy przy "Wiadomościach" droższe niż przy "M jak miłość"
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty br. Najwięcej, bo niemal 70 tys. zł trzeba zapłacić za emisję reklamy przy "Wiadomościach" i prognozie pogody w TVP1. Niewiele mniej kosztuje spot przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
Animex Foods wybrał do współpracy Zenith
Firma Animex Foods, do której należą takie marki, jak Berlinki, Krakus i Morliny powierzyła obsługę mediową swoich brandów agencji mediowej Zenith, należącej do Publicis Groupe.
więcej
|
Piwo Tatra po rebrandingu bez górala na etykietach i w reklamach. ,,Tatry się należą" zamiast ,,Z charakterem"
„Tatry się należą” to hasło nowej platformy komunikacji marki Tatra (Grupa Żywiec). Nad kampanią pracowały 2012 Agency, Opus Film, Starcom, przy strategicznym wsparciu CPC Brand Consultants. Rebranding opakowań przygotowała agencja Cztery czwarte, działaniami BTL marki zajmuje się Global Shopper Marketing.
więcej
|
Cezary Kulesza dołącza do zespołu strategy&growth Grupy OMD
Do zespołu Grupy OMD dołączył Cezary Kulesza, który jako strategy lead wzmocni kompetencje strategiczne i badawczo-analityczne zespołów oraz podmiotów działających pod szyldem Grupy.
więcej
|
Novak Djoković straci kontrakt z Lacoste? Sponsor analizuje wydarzania z Australii
Francuska marka odzieżowa Lacoste przyjrzy się wydarzeniom sprzed startu Novaka Djokovicia w Australian Open. Luksusowa marka jest sponsorem słynnego tenisisty.
więcej
|
Snickers z reklamą dla nieogarniających
Pod hasłem "Nie ogarniasz? Zjedz Snickers" wystartowała nowa kampania reklamowa popularnych batonów.
więcej
|
AMS wygrał przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wygrała przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach. To kolejne miasto, po Sosnowcu i Zabrzu, w którym pojawią się citylighty AMS.
więcej
|
Pyszne.pl stawia na Kanał Sportowy
Serwis do zamawiania posiłków online Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym na cały 2022 rok. To kontynuacja współpracy nawiązanej w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej.
więcej
|
ASAP&ASAP z budżetem social mediowym Iwostinu
Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na obsługę marki suplementu diety Iwostin (Perrigo Poland) w social mediach.
więcej
|
Almatur w gronie klientów Biura Podróży Reklamy
Biuro podróży Almatur wybrało agencję Biuro Podróży Reklamy do przeprowadzenia półrocznej kampanii promującej ofertę letnią obozów i wyjazdów turystycznych dla dzieci i młodzieży.
więcej
|
Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata w Rosji
Startuje kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant „Smak Japonii. O YA!” marki Oyakata(Ajinomoto Poland). Na jesieni działania promocyjne były prowadzone na rynku niemieckim, włoskim, czeskim i rumuńskim, a od 17 stycznia obejmą także Rosję. Za kampanię odpowiadają należące do Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.
więcej
|
O ponad 5 proc. wzrosły ceny detaliczne produktów spożywczych w 2021 r.
Ceny detaliczne produktów spożywczych w 2021 r. wzrosły średnio o 5,1 proc. rdr - wynika z "Indeksu cen w sklepach detalicznych w 2021". Na 12 badanych kategorii produktów, 10 zanotowało wzrost cen - najbardziej zdrożały produkty tłuszczowe i karma dla psów, staniały owoce i produkty sypkie.
więcej
|
Up&More wypromuje aplikację Sephora
Warszawska agencja Up&More wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań promujących aplikację mobilną Sephora Polska.
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Krytyka Jacka Kurskiego na okładce ,,Sieci". "Jak w najlepszych latach komunizmu"
Redaktorzy naczelni oceniają obecność Jacka Kurskiego na okładce ostatniego wydania „Sieci” (Fratria) jako typową ustawkę i próbę ocieplenia wizerunku. - Karnowscy gwiazdują w TVP, Kurski robi sobie PR u nich. Wymiana usług - mówi Tomasz Lis. - Ta okładka to typowa ustawka, jaką robiło się do prasy kolorowej. Osobiście - jako człowiekowi, który założył kolejną rodzinę - życzę mu szczęścia. Silnie wspiera polską demografię, to też mi się podoba, mogę mu tylko pozazdrościć - dodaje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Grzegorz Osiecki z ,,DGP" o słowach szefa CIR, że ,,zrobi tak jak chcemy": nie odpowiadam za to co piszą o mnie inni
Według maili ze skrzynki Michała Dworczyka szef Centrum Informacyjnego Rządu Tomasz Matynia, wskazując Grzegorza Osieckiego z „Dziennika Gazety Prawnej” do wywiadu z ówczesną minister finansów Teresą Czerwińską, stwierdził: „Osiecki zrobi tak jak chcemy”. - Odpowiadam za to co piszę sam lub z innym autorami, nie odpowiadam za to co piszą o mnie inni - skomentował Grzegorz Osiecki.
więcej
|
Były wiceszef ,,Wiosny" zarzuca ks. Stryczkowi mobbing, a dziennikarzowi Polska Press łamanie prawa prasowego
Krzysztof Lis, były wiceprezes stowarzyszenia „Wiosna”, oskarża swojego byłego przełożonego ks. Jacka Stryczka o mobbing i zachęca do złożenia pozwu przeciwko niemu. Na media Polska Press oraz na Telewizję Polską, sugerujące ostatnio, że zarzuty wobec ks. Strzyczka były nieuzasadnione, składa skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich, domagając się m.in. interwencji KRRiT.
więcej
|
,,Tygodnik Solidarność" podrożał o złotówkę
Od początku stycznia br. „Tygodnik Solidarność”, wydawany przez spółkę Tysol, kosztuje 5,90 zł, o złotówkę więcej niż poprzednio.
więcej
|
Daniel Obajtek chwali fuzję Lotosu z Orlenem na okładkach wszystkich dzienników z wyjątkiem ,,Gazety Wyborczej"
Prezes Orlenu Daniel Obajtek znalazł się na okładkach poniedziałkowych wydań większości ogólnopolskich dzienników: „Rzeczpospolitej”, „Dziennika Gazety Prawnej”, „Super Expressu”, „Faktu”, „Pulsu Biznesu”, „Gazety Polskiej Codziennie”, „Polski Times”. Sponsorowanego materiału nie zamieszczono jedynie w „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
Zmarła Maria Szczuka, przez wiele lat dziennikarka ,,Gazety Pomorskiej"
W wieku 81 lat zmarła dziennikarka ekonomiczna Maria Szczuka, przez trzy dekady związana z „Gazetą Pomorską” (Polska Press).
więcej
|
|
|
Serwisy streamingowe skoncentrują się na Europie Środkowo-Wschodniej
W 2022 roku największe platformy streamingowe świata skupią się na inwestycjach m.in. w Europie Środkowo-Wschodniej. Z raportu Ampere Analysis wynika też, że wydatki na treści wzrosną o 6 proc. w porównaniu z 2021 rokiem.
więcej
|
Luka w przeglądarce Safari. Użytkownicy kont Google jak na dłoni
W przeglądarce Safari wykryto lukę, która może narazić na zagrożenie bezpieczeństwo użytkowników. Błąd pozwala na podejrzenie danych internautów korzystających z kont obsługiwanych przez Google.
więcej
|
62-latek stworzył fałszywe sklepy internetowe. Jest podejrzany o wyłudzenie 780 tys. zł od 300 osób
62-letni mieszkaniec powiatu wałbrzyskiego jest podejrzany o oszustwo niemal 300 osób przy transakcjach internetowych. Mężczyzna w internecie oferował do sprzedaży sprzęt RTV i AGD, którego nie miał.
więcej
|
Były szef Travelist i Booking na Polskę dołącza do Nocowanie.pl
Do zespołu Nocowanie.pl (Wirtualna Polska Holding) dołączył Jakub Bączykowski, menadżer z wieloletnim doświadczeniem pracy w branży turystycznej. W lubelskiej firmie objął nowo utworzone stanowisko szefa rozwoju biznesu (head of business developement). Jego zadania będą wiązały się głównie z rozwojem bazy klientów Nocowanie.pl.
więcej
|
Sąd w Rosji nałożył karę na Google za nieusunięcie zakazanych w kraju treści
Moskiewski sąd poinformował w poniedziałek o wezwaniu holdingu Alphabet, właściciela Google, do zapłacenia ponad 52 tys. dolarów kary za nieusunięcie dostępu do zakazanych w Rosji treści.
więcej
|
Agnieszka Matracka poprowadzi program ,,GwiazDom" w Gazeta.pl
Od 18 stycznia na stronie głównej portalu Gazeta.pl (Agora) oraz w serwisie Kobieta.gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.gazeta.pl Agnieszka Matracka.
więcej
|
Brand24 ma 3,9 tys. klientów. Po podwyżce cennika wpływy wzrosły o 21 proc.
Na koniec ub.r. oferujący narzędzia do monitoringu internetu Brand24 miał 3 905 klientów, o 12,5 proc. więcej niż przed rokiem. Miesięczne powtarzalne wpływy firmy wzrosły rok do roku o 21 proc. do 1,37 mln zł, co wynika m.in. z podwyżki cennika dla nowych klientów. Spółka zapowiada też wyższe opłaty dla swoich obecnych użytkowników.
więcej
|
Rosyjskie MSZ protestuje przeciw zawieszeniu na Facebooku powiązanej z resortem strony
Władze Rosji zażądały „natychmiastowego" przywrócenia na Facebooku oficjalnej strony powiązanej z ministerstwem spraw zagranicznych, zawieszonej za publikowanie „nielegalnych treści".
więcej
|
O dylematach internetu. Trzeci sezon Rozmów Facebooka to seria ciekawych rozmów o cyfrowych problemach, która stawia też nowe pytania Trzeci sezon “Rozmów Facebooka” podjął temat wyzwań, jakie tworzy cyfrowa rzeczywistość. W dyskusjach o tym, jak we właściwy sposób na nie odpowiadać, wzięli udział uznani polscy eksperci zajmujący się nowymi technologiami i ich implikacjami na społeczeństwo - m.in. filozof i eseista Tomasz Stawiszyński, futurolożka Natalia Hatalska, czy Wojtek Sawicki i Agata Tomaszewska tworzący projekt Life On Wheelz. Osiem zróżnicowanych rozmów tworzy kompletną mozaikę nakreślającą najważniejsze dylematy życia online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Daniel Obajtek na okładkach kilku dzienników. PKN Orlen: to akcja informacyjna
Publikacja tekstów o PKN Orlen z Danielem Obajtkiem, prezesem spółki na jedynkach wielu dzienników jednocześnie to akcja informacyjna Orlenu związana z przejęciem Lotosu. Temat tekstów zszedł jednak na plan dalszy, bo uwagę przykuł "miażdżący przekaz, który przytłacza". - Są ludzie, którzy mają niedostatek sławy, kompleks niższości albo manię wielkości, a nie potrafią posługiwać się profesjonalną komunikacją albo nie mają nic nowego do zakomunikowania. Wtedy kupują reklamę. Nie wiem, co motywowało Daniela Obajtka, ale wyszło nie wspaniale tylko śmiesznie. Niemal jak z Morawieckim w artykułach kupowanych na świecie - komentuje Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.
więcej
|
Kancelaria premiera: nie prowadzimy profili Mateusza Morawieckiego na Facebooku i Instagramie
Kancelaria premiera zapewnia, że nie prowadziła ani nie prowadzi profili Mateusza Morawieckiego na Facebooku i Instagramie. Dwa lata temu wskutek błędu Facebooka okazało się, że niektóre wpisy na fanpage’u szefa rządu zamieszczał jego nieformalny doradca Mariusz Chłopik.
więcej
|
Były działacz młodzieżówek Kukiz '15 i PiS rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej
Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski, poprzednio pracujący w Państwowej Agencji Atomistyki, były szef Klubu Młodych Kukiz ‘15 i działacz warszawskiej młodzieżówki PiS.
więcej
|
Grupa Lux Med klientem 38 Content Communication
Z początkiem stycznia, do grona klientów 38 Content Communication, dołączyła Grupa Lux Med – firma z rynku prywatnych usług zdrowotnych.
więcej
|
|
|