|
|
|
|
|
|
|
TVN z linią zaufania i szkoleniami z etyki dla pracowników
TVN Grupa Discovery podkreśla, że funkcjonujące w spółce mechanizmy przeciwdziałające niepożądanym zachowaniom „stanowią swego rodzaju rynkowy wzór”. Firma nie zdradza, ile ostatnio rozpatrywała spraw dotyczących mobbingu i czy w związku z potwierdzonymi przypadkami rozstała się z jakimś pracownikiem bądź współpracownikiem.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów informacyjnych, duży spadek TVP3 i Polsat News
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 750 proc.), a największy spadek odnotował kanał TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Promocyjny dostęp do 4 nowych kanałów w Orange
Platforma cyfrowa Orange dołączyła do oferty IPTV 4 nowe kanały: Filmax, DIZI, Red Top TV i Red Carpet TV. Do 6 marca br. wybrani abonenci mają do nich bezpłatny dostęp. Posiadacze pakietu Canal+ mogą z kolei do końca kwietnia za darmo oglądać Canal+ 4K Ultra HD.
więcej
|
Canal+ szykuje serial "Powrót" z Bartłomiejem Topą
Skończyły się zdjęcia do serialu "Powrót" - najnowszej, komediowej produkcji Canal+ Polska z Bartłomiejem Topą w roli głównej.
więcej
|
Disney+ wyprzedzi Netflix w 2028 roku. 1,75 mld subskrypcji streamingowych
Liczba subskrypcji serwisów streamingowych do końca 2027 wzrośnie o ponad 0,5 mld. Będzie ich łącznie 1,75 mld. Z raportu Digital TV Research wynika też, że w 2028 roku Disney+ wyprzedzi pod względem liczby subskrybentów Netfliksa.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz do Tomasza Sekielskiego: cieszę się, podły łobuzie, że cierpisz, karma wraca
Jarosław Jakimowicz zamieścił na Instagramie wpis, w którym odniósł się do słów Tomasza Sekielskiego o chorobie jego żony. „Cieszę się łobuzie, że cierpisz ty, twoja rodzina, żona” – napisał, sugerując, że odnosi się do sprawy nagłaśniania rzekomego gwałtu, jakiego związany z TVP dziennikarz miał się dopuścić kilka lat temu. Historię tę upubliczniał wówczas m.in. Sekielski.
więcej
|
Kamińska, Wojewódzki, Kulesza i Gessler w spocie wiosennej ramówki TVN
Telewizja TVN zaprezentowała spot wiosennej ramówki. - Nasze gwiazdy, ich programy i seriale, mają za zadanie przede wszystkim bawić widza. Szukaliśmy czegoś, co może dać tylko telewizja, która nie boi się ryzyka, eksperymentuje, wprowadza nowe formaty - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Zdanowicz, Mosór, Cholewiński i Kaliniak gospodarzami ,,Gościa Wydarzeń 24"
Od poniedziałku, 21 lutego Wydarzenia24 i Super Polsat nadają nowy program „Gość Wydarzeń 24”. Gospodarzami cyklu zostali m.in. Katarzyna Zdanowicz, Agnieszka Mosór, Michał Cholewiński i Magdalena Kaliniak.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 16" od 4 marca w Polsacie
Od 4 marca Polsat emitować będzie szesnastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Show będzie można oglądać w piątki o godz. 20.05. Stacja rozpoczęła emisję spotu promującego program.
więcej
|
Fundacja Polsat startuje z kampanią promocyjną zachęcającą do przekazywania 1 proc. podatku
W tym tygodniu ruszyła kampania zachęcająca do przekazywania 1 proc. procenta podatku dochodowego na rzecz Fundacji Polsat. Spoty instruują co należy zrobić by wesprzeć organizację w tym zakresie.
więcej
|
Fundusze private equity przejmują koncern telewizyjny Tegna. Transakcja warta 5,4 mld dolarów
Amerykański koncern medialny Tegna, posiadający 64 lokalne stacje telewizyjne w USA zostanie przejęty przez fundusze private equity Standard General i Apollo Global Management. Wartość transakcji wynosi 5,4 mld dolarów, po jej zakończeniu dyrektor wykonawczą Tegny zostanie Deb McDermott, zaś obecny szef koncernu Dave Lougee odejdzie ze stanowiska.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Opole 2022" od 27 lutego w TVP2
W niedzielę, 27 lutego Dwójka rozpocznie emisję kolejnej serii „Szansy na sukces”. Zwycięzca cyklu zaprezentuje się na 59. KFPP, który odbędzie się w czerwcu.
więcej
|
Nowy program poradnikowy ,,Gadżet show" od 1 marca w Zoom TV, przedpremiera w FilmBox+
Od 1 marca Zoom TV emitować będzie nowy program poradnikowy „Gadżet show”. Pierwszy odcinek jest już przepremierowo dostępny w FilmBox+.
więcej
|
Światowe media relacjonują inwazję Rosji na Ukrainę: ,,Putin naszym wrogiem"
W poniedziałek wieczorem prezydent Rosji Władimir Putin wydał dekret o uznaniu niepodległości tzw. republik ludowych, uzasadniając to w orędziu telewizyjnym. Nakazał też rosyjskim wojskom wkroczenie na Ukrainę. Sytuację relacjonowały media z całego świata, wiele kanałów telewizyjnych przerwało standardowe ramówki.
więcej
|
Borys Budka po słowach Miłosza Kłeczka z TVP Info: nie widzę pytań od dziennikarzy
Szef klubu parlamentarnego PO Borys Budka na wtorkowej konferencji zignorował kolejne pytanie Miłosza Kłeczka z TVP dotyczące Donalda Tuska. - Nie widzę pytań od dziennikarzy, dziękuję bardzo - stwierdził.
więcej
|
Mateusz Górecki: jako We!Re Fantasy chcemy w pełni skupić się na influencer marketingu w obszarze gamingu - We!Re Fantasy to grupa ludzi, którzy specjalizują się w obszarze influencer marketingu, są ekspertami z wieloletnim doświadczeniem i wspólnie będą rozwijać i pracować nad tą marką - komentuje Mateusz Górecki, managing director w agencji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Billboardy ze słowami Jana Pawła II. Kto za to odpowiada?
Setki billboardów i citylightów w całej Polsce z cytatem zaczerpniętym z Jana Pawła II "Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze tej ziemi" to wg ustaleń Wirtualnemedia.pl teaserowa kampania Fundacji "Nasze dzieci" z Kornic finansowanej przez firmę Eko-Okna, której właściciel jest jednym z najbogatszych Polaków.
więcej
|
Patrycja Kościołowska e-commerce & performance marketing growth lead w SalesTube
Patrycja Kościołowska obejmuje stanowisko e-commerce & performance marketing growth lead w agencji SalesTube.
więcej
|
Konrad Mikołajczyk współwłaścicielem Film Produkcji
20 proc. udziałów domu produkcyjnego Film Produkcja przejął Konrad Mikołajczyk, członek zarządu spółki. Poprzednio jedynym udziałowcem spółki był jej prezes Stanisław Dziedzic.
więcej
|
Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise
Kacper Gilarowski awansował na stanowisko head of martech w K2 Precise (Grupa K2).
więcej
|
Rossmann, Allegro i Empik najlepiej ocenianymi pracodawcami w polskim handlu
Najlepiej ocenianymi pracodawcami z branży handlowej są Rossmann, Allegro i Empik - wynika z badania YouGov i Inquiry.
więcej
|
Polak twarzą globalnej kampanii Allianz ,,Spark Confidence"
Polski agent wyłączny Allianz Mariusz Adamczyk został twarzą globalnej kampanii tej firmy ubezpieczeniowej pod hasłem „Spark Confidence”.
więcej
|
Marc Carena prezydentem Mars Wrigley na Europę Środkowo-Wschodnią
Marc Carena został powołany na stanowisko prezydenta regionalnego na Europę, Wspólnotę Niepodległych Państw i Turcję w Mars Wrigley (właściciela takich marek, jak Mars, Snickers, Wrigley, Twix). Ostatnio pracował w McDonald's w Rosji.
więcej
|
Kampania ,,Stop depresji" w warszawskiej komunikacji miejskiej
"dePresja – bliżej, niż myślisz" to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji", które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania. Współinicjatorem akcji jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy od CCC
Holenderska top modelka Jill Kortleve wystąpiła w sesji reklamującej najnowszą kolekcję produktów Jenny Fairy na sezon wiosna-lato 2022 dostępnej w ofercie sklepów obuwniczych CCC.
więcej
|
UEFA prawdopodobnie przeniesie finał Ligi Mistrzów z Sankt Petersburga
UEFA nie wyklucza, że w związku z kryzysem ukraińsko-rosyjskim nie zorganizuje finałowego meczu Ligi Mistrzów w Sankt Petersburgu w Rosji.
więcej
|
AB InBev kreatywnym marketerem 2022 roku na Cannes Lions
Jury międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions International Festival of Creativity przyznało producentowi piwa - firmie Anheuser-Busch InBev tytuł Creative Marketer of the Year 2022.
więcej
|
Beata Sołśnia w agencji Pracownia 360
Beata Sołśnia dołączyła do zespołu agencji reklamowej full service obejmując stanowisko junior account managera.
więcej
|
Rzetelne dziennikarstwo drogą dla efektywnej i jakościowej reklamy Ostatnie dwa lata wymusiły zarówno na konsumentach, jak i firmach zwiększenie swojej obecności w świecie wirtualnym. Przełożyło się to na znaczące dwucyfrowe wzrosty w reklamie internetowej (Raport IAB’PwC AdEx). Nie obyło się to jednak bez strategicznych niemal zmian w branży marketingowej, która przez ten czas musiała odpowiedzieć na zmiany w oczekiwaniach konsumentów, „uporać się” z technologicznymi ograniczeniami dotyczącymi ochrony prywatności, a także- w dobie fake newsów - kluczowymi uczynić brand safety i brand responsibility. O tym, jak przyspieszyło to rozwój technologii i jak w związku z tym tworzyć efektywną reklamę, rozmawiamy z Julitą Ziółkowską, commercial director w Teads – globalnej platformie medialnej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polityka rusza z płatnym serwisem popularnonaukowym Pulsar
We wtorek ruszył Projekt Pulsar (projektpulsar.pl), nowy portal popularnonaukowy, który powstał w wyniku połączenia serwisów internetowych „Świata Nauki” oraz „Wiedzy i Życia”. Oba te miesięczniki wydaje spółka Polityka. Portal funkcjonuje w oparciu o subskrypcję cyfrową, jego szefem jest Karol Jałochowski, dziennikarz naukowy tygodnika „Polityka”.
więcej
|
Monika Richardson ambasadorką akcji przeciw hejtowi. Była żona Zamachowskiego do ,,Zwierciadła": to wprawia w osłupienie"
Aktorka Aleksandra Justa zwróciła się do redakcji „Zwierciadła” z listem otwartym, wyrażając zdziwienie, iż ambasadorką propagowanej przez redakcję kampanii przeciw hejtowi jest Monika Richardson. - To wprawia mnie w osłupienie. Przez sześć lat posługiwała się hejtem wobec mnie i moich dzieci w prasie - podkreśliła. Redakcja „Zwierciadła” odpowiada: to nie jest nasza akcja, nie mamy wpływu na wybór ambasadorek.
więcej
|
Dziennikarz AP nadaje relacje z Kijowa w sześciu językach
Angielski, luksemburski, hiszpański, portugalski, francuski i niemiecki - w takich językach relacje z Kijowa przedstawia Philip Crowther, dziennikarz agencji Associated Press. Nagranie z fragmentami jego sprawozdań w sześciu językach ma już prawie 12 mln wyświetleń.
więcej
|
W SDP ruszył klub historyczny, będzie dyskutował m.in. o stratach wojennych Warszawy na rzecz Niemców
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich powołał klub historyczny, jego pomysłodawczynią jest Hanna Budzisz z zarządu warszawskiego oddziału SDP. Pierwszymi tematami dyskusji klubu mają być zagrabienie dóbr przez Niemców zaraz po upadku Powstania Warszawskiego oraz działalność patriotyczna pianisty Artura Rubinsteina.
więcej
|
|
|
Właściciel GG wprowadza płatne konta i chce sprzedać udziały. ,,Przyszłość komunikatora jest zagrożona"
Firma Fintecom, do której od czterech lat należy komunikator GG, przyznała, że z powodu malejących wpływów i rosnących kosztów „przyszłość komunikatora jest zagrożona”. Planuje w ramach crowdfundingu sprzedać 10 proc. udziałów, a w komunikatorze wprowadzi konto GG Premium kosztujące 4,90 zł miesięcznie.
więcej
|
Influencer w formie awatara promuje smartfon Samsunga. Koncern testuje środowisko metawersum
Osadzony w środowisku metawersum awatar o imieniu Zero uczestniczył w promowaniu smartfona Galaxy S22 podczas imprezy zakupowej Live shopping. W ten sposób koncern chce spróbować, czy komunikacja za pośrednictwem influencerów w formie awatarów może być skuteczna.
więcej
|
Amazon walczy z fałszywymi recenzjami. Pozywa AppSally i Rebatest
Amazon złożył pozwy sądowe przeciwko handlarzom fałszywymi recenzjami o produktach, którzy organizują publikowanie motywowanych i wprowadzających w błąd opinii, w zamian za wynagrodzenie pieniężne lub rzeczowe. Na celowniku koncernu znalazły się platformy AppSally i Rebatest, które według pozwów mają zostać zamknięte.
więcej
|
Szykuje się nowy rekord Netfliksa. Platforma planuje na ten rok jeszcze więcej produkcji
Netflix ma w tym roku wypuścić jeszcze więcej oryginalnych treści niż kiedykolwiek wcześniej. Oczekuje się, że do końca 2022 r. na platformie zostanie wyemitowanych 398 premierowych programów - wynika z najnowszych prognoz firmy analitycznej Ampere Analysis.
więcej
|
InPost zaczyna współpracę z platformą Packeta
Firma logistyczna InPost będzie współpracować z czeską platformą e-commerce Packeta.
więcej
|
Allegro uruchamia wersję po angielsku, możliwe płatności w euro
Platforma Allegro uruchamia usługę, w ramach której oferty będą oferty będą dostępne w języku angielskim, a klienci z różnych krajów Unii Europejskiej będą mogli płacić za zakupy w euro. Usługa ma obejmować ponad 60 mln ofert.
więcej
|
Na WP SportoweFakty fragmenty meczów i walk z Viaplay
WP SportoweFakty zaczęły publikować najciekawsze fragmenty wydarzeń sportowych transmitowanych na platformie Viaplay.
więcej
|
Reels na polskim Facebooku
Od wtorku Rolki (Reels) na Facebooku są dostępne w ponad 150 krajach na całym świecie, w tym w Polsce. Równolegle Meta udostępnia nowe narzędzia do tworzenia i edycji filmów, miejsca oglądania Rolek, a także nowe sposoby pozwalające twórcom monetyzować ich treści.
więcej
|
Instagram zmienia limit czasu korzystania z aplikacji. Maksymalnie do trzech godzin
Instagram zmienił limit czasu korzystania z aplikacji, po którym użytkownicy otrzymują powiadomienia o tym, że spędzają w serwisie zbyt dużo czasu. Zamiast na przykład 15 minut internauci otrzymają sztywne opcje, a maksymalny limit ma wynosić nawet 3 godziny. Zabieg ma powstrzymać mniejsze zainteresowanie użytkowników Instagramem.
więcej
|
Polacy wpłacili ćwierć miliarda złotych na Zrzutka.pl w 2021 roku
Internauci w ub.r. wpłacili na Zrzutka.pl blisko ćwierć miliarda zł, przy dynamice 24 proc. rdr, dzięki czemu portal rósł dwukrotnie szybciej niż cały rynek crowdfundingu w Polsce - informuje Zrzutka.pl. Wpłacone pieniądze na zrzutki w zeszłym roku stanowią aż 40 proc. wszystkich zebranych środków w historii portalu (funkcjonuje od ośmiu lat).
więcej
|
Agata Szulc nową CEO portalu Travelist.pl
Agata Szulc objęła stanowisko CEO w portalu rezerwacyjnym Travelist.pl. Do jej obowiązków będzie należało umacnianie pozycji rynkowej marki oraz dbanie o rozwój firmy w kontekście wyzwań, przed którymi stoi obecnie branża turystyczna.
więcej
|
Shoper ze wzrostem wpływów o 85 proc. i 9 mln zł kwartalnego zysku EBITDA
Przychody ze sprzedaży grupy Shoper w czwartym kwartale 2021 r. wzrosły rdr o 85 proc. do 26,9 mln zł, a wynik EBITDA wzrósł o 59 proc. do 8,1 mln zł - podała spółka w szacunkowych danych. Rynek spodziewał się przychodów na poziomie 24,6 mln zł i EBITDA w wysokości 7,9 mln zł.
więcej
|
Jak Google Workspace ułatwia pracę zdalną? Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie modelu pracy zdalnej lub hybrydowej. Aby takie przedsięwzięcie przynosiło oczekiwane rezultaty, konieczne jest zaopatrzenie się w narzędzia, które pomagają w komunikacji i zwiększają efektywność pracowników. Jednym z rozwiązań stworzonych do pracy zdalnej jest środowisko Google Workspace. Dlaczego jest to skuteczny pakiet do pracy w domu? materiał partnerskiwięcej |
|
|