Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 23 Lutego 2022
 
 
 
Kamińska chwali się sukcesami w Polskim Radiu. Suski: Nie są mi znane
 
Rada Mediów Narodowych zdecydowała, że Agnieszka Kamińska będzie dalej kierować Polskim Radiem. Podczas posiedzenia prezes miała chwalić się sukcesami. Przewodniczący Rady Programowej Polskiego Radia Marek Suski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jest jednak bezlitosny. więcej
 
 
Billboardy ze słowami Jana Pawła II. Kto za to odpowiada?
 
Setki billboardów i citylightów w całej Polsce z cytatem zaczerpniętym z Jana Pawła II "Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze tej ziemi" to wg ustaleń Wirtualnemedia.pl teaserowa kampania Fundacji "Nasze dzieci" z Kornic finansowanej przez firmę Eko-Okna, której właściciel jest jednym z najbogatszych Polaków. więcej
 
 
Właściciel GG wprowadza płatne konta i chce sprzedać udziały. ,,Przyszłość komunikatora jest zagrożona"
 
Firma Fintecom, do której od czterech lat należy komunikator GG, przyznała, że z powodu malejących wpływów i rosnących kosztów „przyszłość komunikatora jest zagrożona”. Planuje w ramach crowdfundingu sprzedać 10 proc. udziałów, a w komunikatorze wprowadzi konto GG Premium kosztujące 4,90 zł miesięcznie. więcej
 
 
TVN z linią zaufania i szkoleniami z etyki dla pracowników
 
TVN Grupa Discovery podkreśla, że funkcjonujące w spółce mechanizmy przeciwdziałające niepożądanym zachowaniom „stanowią swego rodzaju rynkowy wzór”. Firma nie zdradza, ile ostatnio rozpatrywała spraw dotyczących mobbingu i czy w związku z potwierdzonymi przypadkami rozstała się z jakimś pracownikiem bądź współpracownikiem. więcej
 
 
TVN24 liderem kanałów informacyjnych, duży spadek TVP3 i Polsat News
 
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 750 proc.), a największy spadek odnotował kanał TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Co oznaczają ostatnie zmiany w Radiu SuperNova i w Esce? "Benbenek nie sprzeda radia, ale staje się balastem w ZPR-ach" więcej
 
Prof. Kawecki krytykuje szefa KRRiT i oczekuje dalszych działań wobec TVN więcej
 
Tomasz Sekielski: zawzięty reporter na fali wznoszącej więcej
 
Widownia telewizji się starzeje więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
AdTech Digital Media Manager TVP
Dziennikarz/ Dziennikarka Fakt.pl Ringier Axel Springer
Wydawca Serwisów Lifestyle TVN GRUPA DISCOVERY
Koordynator TVP.PL TVP
COPYWRITER/KA Kino Polska TV SA
Młodszy technik digitalizacji i postprodukcji Kino Polska TV SA
Technik digitalizacji i postprodukcji Kino Polska TV SA
Wydawca TVP.PL TVP
Kierownik Działu Kreacji i Produkcji TVP
Account Manager 2 KOMA 7
Dziennikarz internetowy w SUPERBIZ.PL Grupa ZPR Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN z linią zaufania i szkoleniami z etyki dla pracowników

TVN Grupa Discovery podkreśla, że funkcjonujące w spółce mechanizmy przeciwdziałające niepożądanym zachowaniom „stanowią swego rodzaju rynkowy wzór”. Firma nie zdradza, ile ostatnio rozpatrywała spraw dotyczących mobbingu i czy w związku z potwierdzonymi przypadkami rozstała się z jakimś pracownikiem bądź współpracownikiem. więcej

TVN24 liderem kanałów informacyjnych, duży spadek TVP3 i Polsat News

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 750 proc.), a największy spadek odnotował kanał TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Promocyjny dostęp do 4 nowych kanałów w Orange

Platforma cyfrowa Orange dołączyła do oferty IPTV 4 nowe kanały: Filmax, DIZI, Red Top TV i Red Carpet TV. Do 6 marca br. wybrani abonenci mają do nich bezpłatny dostęp. Posiadacze pakietu Canal+ mogą z kolei do końca kwietnia za darmo oglądać Canal+ 4K Ultra HD. więcej

Canal+ szykuje serial "Powrót" z Bartłomiejem Topą

Skończyły się zdjęcia do serialu "Powrót" - najnowszej, komediowej produkcji Canal+ Polska z Bartłomiejem Topą w roli głównej. więcej

Disney+ wyprzedzi Netflix w 2028 roku. 1,75 mld subskrypcji streamingowych

Liczba subskrypcji serwisów streamingowych do końca 2027 wzrośnie o ponad 0,5 mld. Będzie ich łącznie 1,75 mld. Z raportu Digital TV Research wynika też, że w 2028 roku Disney+ wyprzedzi pod względem liczby subskrybentów Netfliksa. więcej

Jarosław Jakimowicz do Tomasza Sekielskiego: cieszę się, podły łobuzie, że cierpisz, karma wraca

Jarosław Jakimowicz zamieścił na Instagramie wpis, w którym odniósł się do słów Tomasza Sekielskiego o chorobie jego żony. „Cieszę się łobuzie, że cierpisz ty, twoja rodzina, żona” – napisał, sugerując, że odnosi się do sprawy nagłaśniania rzekomego gwałtu, jakiego związany z TVP dziennikarz miał się dopuścić kilka lat temu. Historię tę upubliczniał wówczas m.in. Sekielski. więcej

Kamińska, Wojewódzki, Kulesza i Gessler w spocie wiosennej ramówki TVN

Telewizja TVN zaprezentowała spot wiosennej ramówki. - Nasze gwiazdy, ich programy i seriale, mają za zadanie przede wszystkim bawić widza. Szukaliśmy czegoś, co może dać tylko telewizja, która nie boi się ryzyka, eksperymentuje, wprowadza nowe formaty - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska. więcej

Zdanowicz, Mosór, Cholewiński i Kaliniak gospodarzami ,,Gościa Wydarzeń 24"

Od poniedziałku, 21 lutego Wydarzenia24 i Super Polsat nadają nowy program „Gość Wydarzeń 24”. Gospodarzami cyklu zostali m.in. Katarzyna Zdanowicz, Agnieszka Mosór, Michał Cholewiński i Magdalena Kaliniak. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo 16" od 4 marca w Polsacie

Od 4 marca Polsat emitować będzie szesnastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Show będzie można oglądać w piątki o godz. 20.05. Stacja rozpoczęła emisję spotu promującego program. więcej

Fundacja Polsat startuje z kampanią promocyjną zachęcającą do przekazywania 1 proc. podatku

W tym tygodniu ruszyła kampania zachęcająca do przekazywania 1 proc. procenta podatku dochodowego na rzecz Fundacji Polsat. Spoty instruują co należy zrobić by wesprzeć organizację w tym zakresie. więcej

Fundusze private equity przejmują koncern telewizyjny Tegna. Transakcja warta 5,4 mld dolarów

Amerykański koncern medialny Tegna, posiadający 64 lokalne stacje telewizyjne w USA zostanie przejęty przez fundusze private equity Standard General i Apollo Global Management. Wartość transakcji wynosi 5,4 mld dolarów, po jej zakończeniu dyrektor wykonawczą Tegny zostanie Deb McDermott, zaś obecny szef koncernu Dave Lougee odejdzie ze stanowiska. więcej

,,Szansa na sukces. Opole 2022" od 27 lutego w TVP2

W niedzielę, 27 lutego Dwójka rozpocznie emisję kolejnej serii „Szansy na sukces”. Zwycięzca cyklu zaprezentuje się na 59. KFPP, który odbędzie się w czerwcu. więcej

Nowy program poradnikowy ,,Gadżet show" od 1 marca w Zoom TV, przedpremiera w FilmBox+

Od 1 marca Zoom TV emitować będzie nowy program poradnikowy „Gadżet show”. Pierwszy odcinek jest już przepremierowo dostępny w FilmBox+. więcej

Światowe media relacjonują inwazję Rosji na Ukrainę: ,,Putin naszym wrogiem"

W poniedziałek wieczorem prezydent Rosji Władimir Putin wydał dekret o uznaniu niepodległości tzw. republik ludowych, uzasadniając to w orędziu telewizyjnym. Nakazał też rosyjskim wojskom wkroczenie na Ukrainę. Sytuację relacjonowały media z całego świata, wiele kanałów telewizyjnych przerwało standardowe ramówki. więcej

Borys Budka po słowach Miłosza Kłeczka z TVP Info: nie widzę pytań od dziennikarzy

Szef klubu parlamentarnego PO Borys Budka na wtorkowej konferencji zignorował kolejne pytanie Miłosza Kłeczka z TVP dotyczące Donalda Tuska. - Nie widzę pytań od dziennikarzy, dziękuję bardzo - stwierdził. więcej

Mateusz Górecki: jako We!Re Fantasy chcemy w pełni skupić się na influencer marketingu w obszarze gamingu

- We!Re Fantasy to grupa ludzi, którzy specjalizują się w obszarze influencer marketingu, są ekspertami z wieloletnim doświadczeniem i wspólnie będą rozwijać i pracować nad tą marką - komentuje Mateusz Górecki, managing director w agencji. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kamińska chwali się sukcesami w Polskim Radiu. Suski: Nie są mi znane

Rada Mediów Narodowych zdecydowała, że Agnieszka Kamińska będzie dalej kierować Polskim Radiem. Podczas posiedzenia prezes miała chwalić się sukcesami. Przewodniczący Rady Programowej Polskiego Radia Marek Suski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jest jednak bezlitosny. więcej

 
Jedynka wyprzedziła reklamowo Trójkę, liderem RMF FM przed Radiem ZET (Top10)

Wydatki na reklamę radiową w 2021 roku cennikowo wzrosły o blisko 8 proc., do 9,4 mld zł. Najwyższy wzrost przychodów reklamowych osiągnęła Jedynka, z kolei Trójka zanotowała spadek o ponad jedną czwartą. Zdecydowanym liderem jest RMF FM. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie, RMF FM i TOK FM na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Agnieszka Kamińska wybrana ponownie na prezesa Polskiego Radia

Rada Mediów Narodowych wybrała Agnieszkę Kamińską na prezesa Polskiego Radia. Była jedyną kandydatką na to stanowisko. Kamińska pełni rolę jednoosobowego zarządu od stycznia 2020 roku. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl wniosek o przeprowadzenie konkursu został odrzucony. więcej

 
Ponad 190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu. Działania SEO dla Netia.pl - case study

W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts. Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Billboardy ze słowami Jana Pawła II. Kto za to odpowiada?

Setki billboardów i citylightów w całej Polsce z cytatem zaczerpniętym z Jana Pawła II "Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze tej ziemi" to wg ustaleń Wirtualnemedia.pl teaserowa kampania Fundacji "Nasze dzieci" z Kornic finansowanej przez firmę Eko-Okna, której właściciel jest jednym z najbogatszych Polaków. więcej

Patrycja Kościołowska e-commerce & performance marketing growth lead w SalesTube

Patrycja Kościołowska obejmuje stanowisko e-commerce & performance marketing growth lead w agencji SalesTube. więcej

Konrad Mikołajczyk współwłaścicielem Film Produkcji

20 proc. udziałów domu produkcyjnego Film Produkcja przejął Konrad Mikołajczyk, członek zarządu spółki. Poprzednio jedynym udziałowcem spółki był jej prezes Stanisław Dziedzic. więcej

Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise

Kacper Gilarowski awansował na stanowisko head of martech w K2 Precise (Grupa K2). więcej

Rossmann, Allegro i Empik najlepiej ocenianymi pracodawcami w polskim handlu

Najlepiej ocenianymi pracodawcami z branży handlowej są Rossmann, Allegro i Empik - wynika z badania YouGov i Inquiry. więcej

Polak twarzą globalnej kampanii Allianz ,,Spark Confidence"

Polski agent wyłączny Allianz Mariusz Adamczyk został twarzą globalnej kampanii tej firmy ubezpieczeniowej pod hasłem „Spark Confidence”. więcej

Marc Carena prezydentem Mars Wrigley na Europę Środkowo-Wschodnią

Marc Carena został powołany na stanowisko prezydenta regionalnego na Europę, Wspólnotę Niepodległych Państw i Turcję w Mars Wrigley (właściciela takich marek, jak Mars, Snickers, Wrigley, Twix). Ostatnio pracował w McDonald's w Rosji. więcej

Kampania ,,Stop depresji" w warszawskiej komunikacji miejskiej

"dePresja – bliżej, niż myślisz" to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji", które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania. Współinicjatorem akcji jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. więcej

Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy od CCC

Holenderska top modelka Jill Kortleve wystąpiła w sesji reklamującej najnowszą kolekcję produktów Jenny Fairy na sezon wiosna-lato 2022 dostępnej w ofercie sklepów obuwniczych CCC. więcej

UEFA prawdopodobnie przeniesie finał Ligi Mistrzów z Sankt Petersburga

UEFA nie wyklucza, że w związku z kryzysem ukraińsko-rosyjskim nie zorganizuje finałowego meczu Ligi Mistrzów w Sankt Petersburgu w Rosji.   więcej

AB InBev kreatywnym marketerem 2022 roku na Cannes Lions

Jury międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions International Festival of Creativity przyznało producentowi piwa - firmie Anheuser-Busch InBev tytuł Creative Marketer of the Year 2022. więcej

Beata Sołśnia w agencji Pracownia 360

Beata Sołśnia dołączyła do zespołu agencji reklamowej full service obejmując stanowisko junior account managera. więcej

Rzetelne dziennikarstwo drogą dla efektywnej i jakościowej reklamy

Ostatnie dwa lata wymusiły zarówno na konsumentach, jak i firmach zwiększenie swojej obecności w świecie wirtualnym. Przełożyło się to na znaczące dwucyfrowe wzrosty w reklamie internetowej (Raport IAB’PwC AdEx). Nie obyło się to jednak bez strategicznych niemal zmian w branży marketingowej, która przez ten czas musiała odpowiedzieć na zmiany w oczekiwaniach konsumentów, „uporać się” z technologicznymi ograniczeniami dotyczącymi ochrony prywatności, a także-  w dobie fake newsów - kluczowymi uczynić brand safety i brand responsibility. O tym, jak przyspieszyło to rozwój technologii i jak w związku z tym tworzyć efektywną reklamę, rozmawiamy z Julitą Ziółkowską, commercial director w Teads – globalnej platformie medialnej. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Polityka rusza z płatnym serwisem popularnonaukowym Pulsar

We wtorek ruszył Projekt Pulsar (projektpulsar.pl), nowy portal popularnonaukowy, który powstał w wyniku połączenia serwisów internetowych „Świata Nauki” oraz „Wiedzy i Życia”. Oba te miesięczniki wydaje spółka Polityka. Portal funkcjonuje w oparciu o subskrypcję cyfrową, jego szefem jest Karol Jałochowski, dziennikarz naukowy tygodnika „Polityka”. więcej

Monika Richardson ambasadorką akcji przeciw hejtowi. Była żona Zamachowskiego do ,,Zwierciadła": to wprawia w osłupienie"

Aktorka Aleksandra Justa zwróciła się do redakcji „Zwierciadła” z listem otwartym, wyrażając zdziwienie, iż ambasadorką propagowanej przez redakcję kampanii przeciw hejtowi jest Monika Richardson. - To wprawia mnie w osłupienie. Przez sześć lat posługiwała się hejtem wobec mnie i moich dzieci w prasie - podkreśliła. Redakcja „Zwierciadła” odpowiada: to nie jest nasza akcja, nie mamy wpływu na wybór ambasadorek. więcej

Dziennikarz AP nadaje relacje z Kijowa w sześciu językach

Angielski, luksemburski, hiszpański, portugalski, francuski i niemiecki - w takich językach relacje z Kijowa przedstawia Philip Crowther, dziennikarz agencji Associated Press. Nagranie z fragmentami jego sprawozdań w sześciu językach ma już prawie 12 mln wyświetleń. więcej

W SDP ruszył klub historyczny, będzie dyskutował m.in. o stratach wojennych Warszawy na rzecz Niemców

Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich powołał klub historyczny, jego pomysłodawczynią jest Hanna Budzisz z zarządu warszawskiego oddziału SDP. Pierwszymi tematami dyskusji klubu mają być zagrabienie dóbr przez Niemców zaraz po upadku Powstania Warszawskiego oraz działalność patriotyczna pianisty Artura Rubinsteina. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Właściciel GG wprowadza płatne konta i chce sprzedać udziały. ,,Przyszłość komunikatora jest zagrożona"

Firma Fintecom, do której od czterech lat należy komunikator GG, przyznała, że z powodu malejących wpływów i rosnących kosztów „przyszłość komunikatora jest zagrożona”. Planuje w ramach crowdfundingu sprzedać 10 proc. udziałów, a w komunikatorze wprowadzi konto GG Premium kosztujące 4,90 zł miesięcznie. więcej

Influencer w formie awatara promuje smartfon Samsunga. Koncern testuje środowisko metawersum

Osadzony w środowisku metawersum awatar o imieniu Zero uczestniczył w promowaniu smartfona Galaxy S22 podczas imprezy zakupowej Live shopping. W ten sposób koncern chce spróbować, czy komunikacja za pośrednictwem influencerów w formie awatarów może być skuteczna. więcej

Amazon walczy z fałszywymi recenzjami. Pozywa AppSally i Rebatest

Amazon złożył pozwy sądowe przeciwko handlarzom fałszywymi recenzjami o produktach, którzy organizują publikowanie motywowanych i wprowadzających w błąd opinii, w zamian za wynagrodzenie pieniężne lub rzeczowe. Na celowniku koncernu znalazły się platformy AppSally i Rebatest, które według pozwów mają zostać zamknięte. więcej

Szykuje się nowy rekord Netfliksa. Platforma planuje na ten rok jeszcze więcej produkcji

Netflix ma w tym roku wypuścić jeszcze więcej oryginalnych treści niż kiedykolwiek wcześniej. Oczekuje się, że do końca 2022 r. na platformie zostanie wyemitowanych 398 premierowych programów - wynika z najnowszych prognoz firmy analitycznej Ampere Analysis. więcej

InPost zaczyna współpracę z platformą Packeta

Firma logistyczna InPost będzie współpracować z czeską platformą e-commerce Packeta. więcej

Allegro uruchamia wersję po angielsku, możliwe płatności w euro

Platforma Allegro uruchamia usługę, w ramach której oferty będą oferty będą dostępne w języku angielskim, a klienci z różnych krajów Unii Europejskiej będą mogli płacić za zakupy w euro. Usługa ma obejmować ponad 60 mln ofert. więcej

Na WP SportoweFakty fragmenty meczów i walk z Viaplay

WP SportoweFakty zaczęły publikować najciekawsze fragmenty wydarzeń sportowych transmitowanych na platformie Viaplay. więcej

Reels na polskim Facebooku

Od wtorku Rolki (Reels) na Facebooku są dostępne w ponad 150 krajach na całym świecie, w tym w Polsce. Równolegle Meta udostępnia nowe narzędzia do tworzenia i edycji filmów, miejsca oglądania Rolek, a także nowe sposoby pozwalające twórcom monetyzować ich treści. więcej

Instagram zmienia limit czasu korzystania z aplikacji. Maksymalnie do trzech godzin

Instagram zmienił limit czasu korzystania z aplikacji, po którym użytkownicy otrzymują powiadomienia o tym, że spędzają w serwisie zbyt dużo czasu. Zamiast na przykład 15 minut internauci otrzymają sztywne opcje, a maksymalny limit ma wynosić nawet 3 godziny. Zabieg ma powstrzymać mniejsze zainteresowanie użytkowników Instagramem. więcej

Polacy wpłacili ćwierć miliarda złotych na Zrzutka.pl w 2021 roku

Internauci w ub.r. wpłacili na Zrzutka.pl blisko ćwierć miliarda zł, przy dynamice 24 proc. rdr, dzięki czemu portal rósł dwukrotnie szybciej niż cały rynek crowdfundingu w Polsce - informuje Zrzutka.pl. Wpłacone pieniądze na zrzutki w zeszłym roku stanowią aż 40 proc. wszystkich zebranych środków w historii portalu (funkcjonuje od ośmiu lat). więcej

Agata Szulc nową CEO portalu Travelist.pl

Agata Szulc objęła stanowisko CEO w portalu rezerwacyjnym Travelist.pl. Do jej obowiązków będzie należało umacnianie pozycji rynkowej marki oraz dbanie o rozwój firmy w kontekście wyzwań, przed którymi stoi obecnie branża turystyczna. więcej

Shoper ze wzrostem wpływów o 85 proc. i 9 mln zł kwartalnego zysku EBITDA

Przychody ze sprzedaży grupy Shoper w czwartym kwartale 2021 r. wzrosły rdr o 85 proc. do 26,9 mln zł, a wynik EBITDA wzrósł o 59 proc. do 8,1 mln zł - podała spółka w szacunkowych danych. Rynek spodziewał się przychodów na poziomie 24,6 mln zł i EBITDA w wysokości 7,9 mln zł. więcej

Jak Google Workspace ułatwia pracę zdalną?

Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie modelu pracy zdalnej lub hybrydowej. Aby takie przedsięwzięcie przynosiło oczekiwane rezultaty, konieczne jest zaopatrzenie się w narzędzia, które pomagają w komunikacji i zwiększają efektywność pracowników. Jednym z rozwiązań stworzonych do pracy zdalnej jest środowisko Google Workspace. Dlaczego jest to skuteczny pakiet do pracy w domu? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rossmann, Allegro i Empik najlepiej ocenianymi pracodawcami w polskim handlu

Najlepiej ocenianymi pracodawcami z branży handlowej są Rossmann, Allegro i Empik - wynika z badania YouGov i Inquiry. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Przemysław Mitraszewski prezesem Związku Firm Public Relations. W zarządzie Bacińska, Życińska i Bogusz

Szef agencji Lighthouse Przemysław Mitraszewski został nowym prezes zarządu Związku Firm Public Relations. Funkcję wiceprezesów pełnić będą: Agnieszka Bacińska (Walk PR), Małgorzata Bogusz (Vision Group) oraz Katarzyna Życińska (38 Content Communication). Ponadto Małgorzata Bogusz będzie pełnić funkcję skarbnika ZFPR. więcej

Glovo klientem Grayling

Platforma Glovo powierzyła opiekę nad działaniami z zakresu public affairs w Polsce agencji Grayling Poland. więcej

Kinga Woźniakowska w zespole Brandscope

Do zespołu w Brandscope - agencji public relations z Trójmiasta - dołączyła Kinga Woźniakowska. Objęła stanowisko specjalisty ds. PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Influencer w formie awatara promuje smartfon Samsunga. Koncern testuje środowisko metawersum
Remigiusz Kopoczek dyrektorem NCBR
Uwaga na fałszywe wideo dotyczące inwazji na Ukrainę
Te smartfony Xiaomi dostaną Androida 13
Za 200 mln euro właściciel Play i UPC kupuje historyczny hotel Lambert w Paryżu
T-Mobile oferuje klientom możliwość doliczania mikropłatności do rachunku
Virgin Mobile oferuje nowy abonament grupowy: 50 GB od 20 zł miesięcznie za kolejne numery
Nowy projektor, TV Stick i samochodowy kompresor od Xiaomi. Ceny od 229 do 2699 złotych
PO z poparciem dla komisji śledczej PE w sprawie Pegasusa; PiS: komisja zostanie wykorzystana do walki politycznej
Cellcom i NovelSat planują pilotaż wideo na żywo w 5G
UODO: 545 tys. zł kary dla Santander Bank Polska, bo były pracownik miał dostęp do platformy ZUS
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj