|
|
|
|
|
|
|
Ekstraklasa chce sprzedać prawa do transmisji na cztery sezony. Czy powalczą o nie TVP, Polsat i Eurosport?
W ramach zbliżającego się przetargu piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy oferowane będą prawa do transmisji tych rozgrywek przez cztery sezony. - Przetarg odbędzie się w oparciu o gotowe propozycje pakietów, przygotowanych na bazie naszych analiz, know-how i wcześniejszych konsultacji z rynkiem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Animucki, prezes spółki Ekstraklasa. Czy do walki z Canal+ i Viaplay o te prawa może włączyć się któryś inny nadawca?
więcej
|
Sport lepiej oglądać przez satelitę czy kabel? ,,Streaming to przyszłość"
W ostatnim czasie kibicie mieli powody do narzekania na transmisje sportowe Polsat Box Go i Viaplay. Mimo wpadek NENT Group, właściciel tego drugiego serwisu streamingowego przekonuje Wirtualnemedia.pl, że „streaming to przyszłość”. Eksperci mówią o „chorobie wieku dziecięcego”.
więcej
|
Portal TVP GO z serwisem wojewodów w MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej
Widzowie naziemnej telewizji cyfrowej, których podłączone do internetu sprzęty obsługują HbbTV mogą już korzystać z portalu TVP GO. Zastąpił on aplikację nazywaną wcześniej TVP Stream. W TVP GO można znaleźć m.in. Regionalny System Ostrzegania przygotowany przez wojewodów.
więcej
|
Player.pl ogranicza emisję serialu "Moda na sukces"
Serwis Player.pl od zeszłego tygodnia zamiast siedmiu nowych odcinków "Mody na sukces" tygodniowo, udostępnia premierowo tylko trzy epizody. Platforma zapewnia jednak, że amerykańska opera mydlana pozostaje w jej ofercie.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 17" jesienią w Polsacie. Jury bez Skrzyneckiej i Cugowskiego?
Polsat w jesiennej ramówce 2022 roku pokaże 17. edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, do której niebawem ruszą poszukiwania uczestników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mateusz Borek: wielki talent komentatorski i reklamowe skoki w bok. "Poczuł się bezkarny"
Od ponad 20 lat Mateusz Borek komentuje piłkarskie spotkania naszej reprezentacji, Ligi Mistrzów oraz mecze na mundialach i Euro. Od niedawna dziennikarze komentują jego aktywność reklamowo-biznesową. - Z komentatora i dziennikarza sportowego szanowanego przez fanów piłki nożnej powoli zmienia się w człowieka lubiącego kontrowersje, a wręcz szukającego ich - ocenia Patryk Roszkowiak z agencji marketingu sportowego SportWin.
więcej
|
703 tys. widzów 12. sezonu ,,Na ratunek 112" w Polsacie
Dwunasty sezon paradokumentalnego serialu „Na ratunek 112” ogląda w Polsacie średnio 703 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska szuka firmy do loterii SMS-owej
W ramach przetargu Telewizja Polska chce wybrać firmę do realizacji i wypromowania loterii audioteksowej. Na oferty będzie czekać do 19 maja.
więcej
|
TVN będzie transmitować galę rozdania Fryderyków 2022
W piątek 29 kwietnia odbędzie się gala rozdania tegorocznej edycji Fryderyków. Wydarzenie na żywo od godz. 20.00 będzie można oglądać na antenie stacji TVN.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" liderem w I kwartale, ale straciło najwięcej widzów
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym kwartale br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
25 lat TVN i już kilku właścicieli. "Podział lokalnego rynku odchodzi do lamusa"
Telewizja TVN obchodzi w tym roku 25 lat istnienia. Tę okrągłą rocznicę stacja zapewne uczci kolejnymi zmianami. Kilka dni temu sfinalizowanego bowiem transakcję połączenia Discovery, obecnego właściciela TVN z WarnerMedia. - Grupa TVN ma wyjątkowo barwną historię zmian właścicielskich jak na polski rynek mediów - ocenia Marek Sowa, ekspert rynku mediów.
więcej
|
Eleven Sports Network: wpływy wzrosły o 10 proc., zysk trzykrotnie
W zeszłym roku finansowym Eleven Sports Network, należący do grupy Cyfrowy Polsat, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 10 proc. do 193,78 mln zł, a zysk netto nadawcy poszedł w górę z 14,65 do 46,02 mln zł.
więcej
|
400 tys. widzów śledzi 23. sezon ,,Trudnych spraw" w Polsacie
Dwudziesty trzeci sezon docu-soap „Trudne sprawy” ogląda w Polsacie średnio 400 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
10 stacji telewizyjnych, których już nie ma. Czy je pamiętasz?
Z końcem maja z Polski zniknie kolejna stacja telewizyjna. Będzie należący do A+E Networks kanał tematyczny dla kobiet Lifetime. Stacja dołączy do wielu ciekawych kanałów telewizyjnych, które zakończyły już nadawanie w naszym kraju.
więcej
|
Nowy sezon ,,Leśniczówki" z 1,11 mln oglądających, serial stracił 430 tys. widzów
Wiosną 2022 roku nadawany w Jedynce serial „Leśniczówka" ogląda średnio 1,11 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej produkcja straciła 430 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rekordy oglądalności stacji newsowych, TVP Info i TVN24 na czele. Wydarzenia24 z 27 razy lepszym wynikiem niż Superstacja
Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w marcu br. zostało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 2700 proc.), a jedyny spadek odnotował kanał TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Najstarszy docu-soap w Polsce gromadzi dziś pół miliona widzów
24. sezon docu-soap „Dlaczego ja?” ogląda w Polsacie średnio 506 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rusza nowa platforma VoD. Klasyki kina za 12,99 zł miesięcznie
Wystartował nowy serwis streamingowy FlixClassic, prezentujący klasykę kinematografii z całego świata. Za dostęp do oferty blisko 300 filmów trzeba zapłacić będzie 12,99 zł miesięcznie, jest też opcja rocznego dostępu za 129,90 zł.
więcej
|
Radosnych Świąt i bezpiecznych podróży! Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy Państwu dużo radości, odpoczynku od zgiełku i niepokojów codzienności oraz spokojnego świętowania w gronie najbliższych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kto chce nadawać w ogólnopolskim MUX DAB+? Dwa wnioski z Kielc
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała listę chętnych na nadawanie w DAB+ w konkursach dotyczących multipleksu ogólnopolskiego. Wpłynęło osiem wniosków, z czego dwa złożyły kieleckie spółki związane z Radiem FaMa. W cyfrowym eterze może zadebiutować wiele stacji wcześniej nieobecnych w analogowym.
więcej
|
|
Olga Mickiewicz za Katarzynę Pruchnicką w zarządzie Radia 357
Ewa Mieczławska i Olga Mickiewicz zostały desygnowane przez Spółdzielnię Twórców Radia 357 do zarządu rozgłośni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Mickiewicz zastąpiła we władzach spółki Katarzynę Pruchnicką, przejmując także jej kompetencje: koordynację rozwoju oferty programowej. Spółdzielnia Twórców skupia członków zespołu redakcyjnego Radia 357.
więcej
|
|
Władze Radia Łódź w liście do RMN za sytuację w stacji obwiniają związkowców
Kierownictwo Radia Łódź wysłało do Rady Mediów Narodowych list, w którym stwierdza, że za pogarszającą się sytuację w spółce ponoszą winę związkowcy usiłujący przejąć władzę w radiu. – Nie wszyscy pracownicy utożsamiają się z tezami zawartymi w wielu poprzednich artykułach - tak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl wysłanie listu uzasadnia Jarosław Kosmatka, członek kierownictwa Radia Łódź.
więcej
|
|
Polskie Radio: wpis Doroty Kozińskiej o obchodach smoleńskich jako ,,okrężnicach" i ,,odbytnicach" to mowa nienawiści
Polskie Radio uzasadnia, że zerwało współpracę z krytyczką muzyczną Dorotą Kozińską, ponieważ jej wpis facebookowy o obchodach rocznicy katastrofy smoleńskiej „narusza wszelkie zasady życia społecznego, obraża uczucia wielu osób oraz jest przykładem używania mowy nienawiści”. Kozińska we wpisie zaproponowała, żeby obchody „niemające nic wspólnego z autentyczną tragedią, jaka rozegrała się pod Smoleńskiem - nazywać okrężnicami lub odbytnicami”. Publicystka podkreśla, że jej wpis „nie spełnia prawnych znamion ‘mowy nienawiści’, o czym prawnicy PR powinni wiedzieć”, a także nie ma żadnego związku z charakterem jej współpracy z publicznym nadawcą.
więcej
|
|
Zmarł kompozytor Andrzej Korzyński, twórca Młodzieżowego Studia ,,Rytm" i Franka Kimono
W niedzielę w wieku 82 lat zmarł Andrzej Korzyński - kompozytor piosenek i muzyki do filmów. Przed wieloma laty współprowadził Młodzieżowe Studio „Rytm” w radiowej Jedynce, wymyślił postać Franka Kimono
więcej
|
|
Polskie Radio zerwało współpracę z krytyczką muzyczną po jej wpisie o obchodach rocznicy smoleńskiej
Polskie Radio zakończyło w trybie natychmiastowym współpracę z tłumaczką i krytyczką muzyczną Dorotą Kozińską, która we wpisie facebookowym dostępnym tylko dla jej znajomych skrytykowała obchody rocznicy katastrofy smoleńskiej jako upolitycznione.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Po zmianie przepisów TVN wydłużył bloki reklamowe w godz. 11-14, w Polsacie i TVP bez dużych zmian
Od listopada 2021 roku, dzięki wprowadzonym zmianom prawnym, w telewizjach i stacjach radiowych nie obowiązuje już limit 12 minut reklam w godzinie. - TVN pod względem wykorzystania możliwości płynących z nowej ustawy jest wiodącą stacją i widzimy na jego przykładzie najsilniejsze dysproporcje w godzinowych emisjach reklam - wskazuje Maciej Gronau, senior multiscreen trading manager w Publicis Groupe. - Wprowadzone zmiany pozwoliły w sposób realny zarządzić lepiej swoim czasem reklamowym stacjom, które mają świadomość, że przesadzenie z liczbą reklam w bloku miałoby dla nich negatywne skutki w postaci odpływu widowni - dodaje.
więcej
|
Jan Frycz reklamuje lody Bracia Koral
Nowym ambasadorem reklamowym lodów Bracia Koral został aktor Jan Frycz.
więcej
|
Telewizja Polska szuka firmy do loterii SMS-owej
W ramach przetargu Telewizja Polska chce wybrać firmę do realizacji i wypromowania loterii audioteksowej. Na oferty będzie czekać do 19 maja.
więcej
|
W weekend kolejne manifestacje pod sklepami Auchan i Leroy Merlin - w ponad 60 miastach
Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin działając w porozumieniu z Euromaidan-Warszawa, reprezentującym środowiska ukraińskie w Polsce, ogłasza najbliższą sobotę 23 kwietnia br. "Dniem Hańby dla wspólników Putina" i zapowiada protesty przed sklepami Leroy Merlin i Auchan w całej Polsce.
więcej
|
Oleofarm i Biedronka o jedną trzecią więcej na reklamę, Lidl, Neonet i USP Zdrowie ze spadkami (Top 10)
W ciągu dwóch pierwszych miesięcy tego roku wszystkie pozainternetowe kanały komunikacji, poza outdoorem w metrze, osiągnęły wyższe niż przed rokiem wpływy z reklam. Największą dynamikę odnotowały kina i reklama zewnętrzna. O około jedną trzecią wzrosły wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska (to właściciel sklepów Biedronka) i Oleofarmu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Performics wygrał przetarg na obsługę marki Naturell
Agencja marketingu zintegrowanego Performics (jej właścicielem jest Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę internetową marki Naturell należącej do USP Zdrowie.
więcej
|
Influencerzy z Rosji przez miesiąc stracili do 80 proc. przychodów
Rosyjscy influencerzy, którzy zamieszczali treści na Instagramie, Facebooku, YouTube, Twitch, TikTok, stracili do 80 proc. swoich przychodów w ciągu ostatniego miesiąca.
więcej
|
KFC oskarżane o mylące przedstawienie warunków na fermie kurcząt. Film przygotował influencer
Influencer Niko Omilana w superlatywach opisał w filmie warunki na fermie kurczaków, skąd trafiają do popularnej sieci fastfoodowej KFC. Aktywiści z firmy VFC pokazali jednak w swoim materiale zgoła inną perspektywę. Marka i właściciel farmy są oskarżeni o wprowadzanie konsumentów w błąd.
więcej
|
Korupcja trawi rosyjski oddział Auchan. Wojna to kolejny cios
W rosyjskim oddziale Auchan od dawna są problemy z bardzo dużą skalą korupcji wśród menedżerów. Napaść Rosji na Ukrainę i związane z nią sankcję to kolejny cios w biznes Grupy Adeo w Rosji - piszą francuskie media.
więcej
|
Mateusz Morawiecki zachęca do bojkotu firm pozostających w Rosji. ,,Rosyjskie produkty ociekają krwią"
Skoro wojna dotyczy w jakiś sposób każdego z nas, to każdy musi włączyć się w jej zastopowanie. Najbardziej oczywistym działaniem jest bojkot firm rosyjskich i zagranicznych, które nie chcą przestać zarabiać na obecności w Rosji - ocenił premier Mateusz Morawiecki.
więcej
|
,,Odwilż" w HBO MAX z Wajdą i Lindą, w Empik Go z Mazur i Myszką 1 kwietnia, równocześnie z premierą pierwszego polskiego serialu HBO MAX, w aplikacji Empik Go wystartował podcast „Odwilż”, który przybliży działania osób pracujących przy sprawach kryminalnych. Narratorami zostali Justyna Mazur i Marcin Myszka. To pierwsza tak duża współpraca platform subskrypcyjnych w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Edipresse Polska bez 26 proc. przychodów. 17,5 mln zł zysku dzięki sprzedaży siedziby
W ub.r. wydawnictwo prasowo-książkowe Edipresse Polska, niedawno przejęte przez Burdę, zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 26 proc. do 68,3 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 3,72 do 17,5 mln zł. Wzrost rentowności to efekt przede wszystkim sprzedaży za ok. 18 mln zł warszawskiej siedziby swojemu ówczesnemu właścicielowi.
więcej
|
Mateusz Borek: wielki talent komentatorski i reklamowe skoki w bok. "Poczuł się bezkarny"
Od ponad 20 lat Mateusz Borek komentuje piłkarskie spotkania naszej reprezentacji, Ligi Mistrzów oraz mecze na mundialach i Euro. Od niedawna dziennikarze komentują jego aktywność reklamowo-biznesową. - Z komentatora i dziennikarza sportowego szanowanego przez fanów piłki nożnej powoli zmienia się w człowieka lubiącego kontrowersje, a wręcz szukającego ich - ocenia Patryk Roszkowiak z agencji marketingu sportowego SportWin.
więcej
|
,,Do Rzeczy" znów drożeje o złotówkę
Cena egzemplarzowa tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wzrosła o złotówkę do 9,90 zł. To kolejna w br. podwyżka ceny pisma.
więcej
|
Kreml wykorzystuje do dezinformacji dziennikarzy z niszowych mediów zachodnich
Rosjanie wykorzystują do dezinformacji zachodnich dziennikarzy z marginalnych mediów - podał dziennik “Algemeen Dagblad”. Jako przykład podaje towarzyszącą rosyjskiej armii w Donbasie "dziennikarkę obywatelską” Sonję van den Ende.
więcej
|
Tomasz Lis kieruje ,,Newsweekiem" już od dekady. ,,Tytuł zrósł się z naczelnym"
Tomasz Lis od 10 lat jest redaktorem naczelnym tygodnika „Newsweek Polska”. Eksperci podkreślają, że pismo pod jego przywództwem jest wyraziste, choć idzie zbyt daleko w opowiadaniu się po jednej stronie politycznego sporu. - Po 10 latach tytuł tak zrósł się z naczelnym, że po jego potencjalnym odejściu niemożliwe wydaje się kontynuowanie tytułu na polskim rynku - ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej".
więcej
|
Paweł Reszka śle obrazki z wojny. ,,Jestem tylko reporterem"
Od dwóch tygodni reporter Paweł Reszka jest w Ukrainie, skąd nadaje - cieszące się ogromną popularnością - korespondencje. Publikuje je na facebookowym koncie. Charakteryzują się zwięzłym stylem, łącząc chłodną precyzję z oddawaniem głosu uczestnikom i ofiarom wojny. - Trudno mi oceniać mój styl - mówi nam reporter - Staram się pisać jasno i prosto.
więcej
|
Helios i AMS ograniczyły straty, Yieldbird z mniejszym zyskiem (wyniki spółek zależnych Agory)
Ze spółek zależnych Agory zdecydowanie największą stratę netto zanotował w ub.r. Helios, przy czym rok do roku zmalała ona czterokrotnie. Na minusie netto były też AMS, Step Inside (właściciel sieci Pasibus) i Next Film, natomiast wzrost zysku osiągnęło sprzedające reklamę radiową Doradztwo Mediowe.
więcej
|
Story House Egmont: wpływy 4 proc. w górę, 9,6 mln zł zysku netto
Wydawnictwo Story House Egmont (do połowy ub.r. działające pod nazwą Egmont Polska) w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 3,7 proc. do 97,89 mln zł i 9,57 mln zł zysku netto. Firma zatrudnia ponad 100 osób, zamierza dalej wydawać magazyny i komiksy dla dzieci oraz gry planszowe.
więcej
|
|
|
Strony główne: Onet z mniejszą przewagą nad WP.pl, o2.pl i RadioZET.pl z dużymi wzrostami
W marcu br. strony główne czołowych portali horyzontalnych osiągnęły znacznie dłuższy czas korzystania przez internautów niż w lutym. Liderująca strona główna Onetu zanotowała większy spadek liczby użytkowników niż zajmująca drugie miejsce analogiczna witryna WP.pl, natomiast sporo internautów zyskały strony główne o2.pl, RadioZET.pl i Wprost.pl.
więcej
|
Frisco z 294 mln zł wpływów, sprzedaż w Warszawie 16 proc. w górę
W ub.r. internetowy supermarket Frisco, należący do grupy Eurocash, zanotował 294 mln zł przychodów sprzedażowych. W Warszawie, stanowiącym największy rynek platformy, sprzedaż w ujęciu porównywalnym zwiększyła się o 16 proc.
więcej
|
Fake newsy zalewają internet. Jak je rozpoznać? Potrzebny zdrowy rozsądek i skuteczne narzędzia
Dezinformacja staje się coraz bardziej powszechna w internecie. Fake newsy mają przekonać nas do określonej narracji, a ich charakter wciąż ewoluuje, aby dostosować się do bieżących wydarzeń. Jak zidentyfikować dezinformację w sieci, w jaki sposób postępować z fake newsami? - Trzeba wyrobić w sobie naturalną czujność i zachować zdrowy rozsądek. Warto też używać odpowiednich narzędzi i platform do weryfikacji informacji, bo na fake newsy po prostu szkoda naszego czasu – radzą eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Algorytmy naukowców Politechniki Warszawskiej pomogą w walce z dezinformacją
Nad algorytmami, które pomogą blokować rozprzestrzenianie się fake newsów pracują naukowcy z Politechniki Warszawskiej w projekcie DISSIMILAR. Planują wykorzystać do tego mechanizmy znakowania wodnego, uczenia maszynowego i informatyki śledczej.
więcej
|
Influencerzy z Rosji przez miesiąc stracili do 80 proc. przychodów
Rosyjscy influencerzy, którzy zamieszczali treści na Instagramie, Facebooku, YouTube, Twitch, TikTok, stracili do 80 proc. swoich przychodów w ciągu ostatniego miesiąca.
więcej
|
"Furioza" z Mateuszem Damięckim najpopularniejszym filmem nieanglojęzycznym na Netfliksie
W ostatnim tygodniu widzowie Netfliksa na całym świecie najchętniej oglądali drugi sezon serialu "Bridgertonowie", a także polski film "Furioza" w reżyserii Cypriana T. Olenckiego. Jakie jeszcze tytuły znalazły się w czołówce zestawienia?
więcej
|
Rosyjski sąd zagroził Google'owi i Wikipedii grzywnami za "fałszywe" informacje o wojnie w Ukrainie
Sąd w Moskwie zagroził amerykańskiemu gigantowi internetowemu Google i właścicielowi Wikipedii - fundacji Wikimedia, grzywnami za nieusunięcie "fałszywych" informacji o konflikcie ukraińskim - podała w piątek agencja Interfax.
więcej
|
Aniagotuje.pl przed Kwestią Smaku na czele platform kulinarnych, Cookidoo przyciąga najmocniej
Najpopularniejszymi internetowymi platformami o gotowaniu pozostają dwa blogi: Aniagotuje pi Kwestia Smaku. Natomiast najwięcej czasu użytkownicy spędzają średnio na platformie Cookidoo.
więcej
|
Elon Musk chce przejąć Twittera za 43 mld dol.
Prezes Tesli Elon Musk zaoferuje przejęcie portalu społecznościowego Twitter za 54,20 dol. za akcję, czyli za ok. 43 mld dol. - poinformował w czwartek Reuters powołując się na list, który Musk wysłał do prezesa Twittera Breta Taylora. Musk dodał, że chce wycofać Twittera z giełdy.
więcej
|
Resort zdrowia: koniec codziennych raportów covidowych
Ministerstwo Zdrowia nie będzie już podawać codziennych danych covidowych, dotyczących m.in. liczby nowych przypadków koronawirusa. Statystyki te przez ponad dwa lata były przedmiotem dużego zainteresowanie mediów. - Dane będą teraz podawane w odstępach tygodniowych, w każdą środę - poinformował resort zdrowia.
więcej
|
Raport podkomisji Macierewicza wrócił - nie na portalu MON, tylko na stronie wydawcy Niezalezna.pl
W nocy w czwartku na piątek Antoni Macierewicza poinformował, że raport kierowanej przez niego podkomisji smoleńskiej znów jest dostępny w internecie. Nie opublikowano go na stronie podkomisji w ramach portalu internetowego Ministerstwa Obrony Narodowej, tylko w domenie zarejestrowanej przez spółkę Słowo Niezależne wydającą m.in. portal Niezalezna.pl.
więcej
|
Auto Assistance w LINK4 najlepszym wyborem dla kierowców Jeżdżąc samochodem, musimy liczyć się z różnymi nieprzewidzianymi scenariuszami. Kiedy życie jest reżyserem, nie zawsze mamy okazję być gwiazdą. Czasem przychodzi nam zagrać rolę osoby poszkodowanej. Pytanie, czy jesteśmy na to przygotowani? materiał partnerskiwięcej |
|
|