|
|
|
|
|
|
|
Tylko TVP w starym standardzie naziemnym? Widzowie szybko kupują sprzęty z DVB-T2/HEVC
Kolejne spotkanie nadawców prywatnych z UKE nie przyniosło konsensusu w sprawie przejścia na nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w regionach, gdzie TVN i Polsat nadają w DVB-T2/HEVC widzowie ze starymi sprzętami szybko je wymieniają. Potwierdza to też menadżer z sieci sklepów MediaMarkt. Sprzedaż wzrosła kilkukrotnie.
więcej
|
Nie działa TVN i Polsat? Północnozachodnia Polska z nowym standardem nadawania
W nocy z niedzieli na poniedziałek sfinalizowano drugi etap zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Widzowie, którzy posiadają telewizory i tunery nieobsługujące DVB-T2/HEVC muszą je wymienić, aby dalej oglądać m.in. TVN, Polsat, TV Puls czy TV Trwam. TVN Grupa Discovery zapewnia Wirtualnemedia.pl, że do ostatniej chwili starała się przygotować widzów na zmianę.
więcej
|
TVP2 pokaże kolejne edycje ,,The Voice of Poland", ,,The Voice Senior" i ,,The Voice Kids". Wkrótce castingi
Telewizyjna Dwójka w sezonie 2022/2023 pokaże kolejne edycje programów „The Voice”, niebawem wystartują castingi do wszystkich produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 13. sezon „The Voice of Poland” zostanie nadany jesienią br. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 4”, a na początku przyszłego roku lub wiosną będzie można oglądać „The Voice Kids 6”.
więcej
|
Co dalej z serialem "Papiery na szczęście"? Jest decyzja TVN7
TVN7 z końcem maja kończy emisję "BrzydUli 2". Jednak druga z emitowanych w naziemnej stacji telenowel - serial "Papiery na szczęście" - ma być kontynuowana jesienią tego roku.
więcej
|
Zmiany w zarządzie producenta ,,Rolnik szuka żony", ,,Na Wspólnej" i ,,Mask Singer"
Nowym prezesem firmy FremantleMedia Polska produkującej seriale i programy telewizyjne została Daniela Matei. Do zarządu dołączył też Stuart Jackson, natomiast ze stanowiskiem prezesa pożegnał się Andrew Bott.
więcej
|
Po zamknięciu CNN+ połowa pracowników straci pracę. Mogą walczyć o 100 etatów w Warner Bros. Discovery
Koncern Warner Bros. Discovery zdecydował, że serwis streamingowy CNN+ zostanie zamknięty 30 kwietnia 2022 roku, po miesiącu od uruchomienia. Według nieoficjalnych informacji 350 osób straci pracę w planie przewidującym rekompensaty i odprawy. Stu pracowników będzie mogło ubiegać się o wolne miejsca w strukturach CNN.
więcej
|
TVP Info nowym liderem w DVB-T w marcu. Wydarzenia24 najwyżej wśród nowych kanałów
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w marcu br. w grupie 4+ było TVP Info, a w 16-49 pierwszy niezmiennie był Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVP Dokument, a najwięcej straciło Zoom TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ile osób płaci za dostęp do Netfliksa, Viaplay, Amazon Prime? ,,Widzowie są tradycyjni"
Serwisy streamingowe nie chcą się dzielić danymi o liczbie subskrybentów. Pewien obraz sytuacji na polskim rynku daje raport Ampere Analysis. Wynika z niego, że za Netflix pod koniec 2021 r. płaciło nad Wisłą 2,5 mln osób. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł też do danych dotyczących innych platform.
więcej
|
Dokument i książka Latkowskiego o aferze GetBack ukażą się w maju
Sylwester Latkowski zapowiedział, że jego film i książka o aferze GetBack ukażą się w maju. „Myślę, że dla niektórych majówka będzie bardzo ciekawa” - dodał.
więcej
|
Pszczoły zamieszkały na dachu głównej siedziby TVN
Na dachu głównej siedziby Grupy TVN w Warszawie zainstalowano cztery ule, w którym zamieszkało 80 tys. pszczół. To jedno z działań realizowanych przez firmę w ramach w ramach obchodów Tygodnia Ziemi, trwającego do 22 do 29 kwietnia.
więcej
|
Liczba abonentów płatnej telewizji w Polsce spadnie o 0,5 mln do 2027 roku
Platformy cyfrowe i sieci kablowe z 22 krajów Europy Środkowo-Wschodniej będą mieć w 2027 roku 74 mln abonentów. To spadek o 8 mln w porównaniu z 2018 rokiem. Z danych Digital TV Research wynika, że polscy operatorzy płatnej telewizji w latach 2021-2027 stracą 0,5 mln klientów.
więcej
|
Szefowie NBCU i Comcasta z wyższymi wynagrodzeniami. 34 mln dolarów dla Briana Robertsa
W 2021 roku Brian Roberts, szef koncernu Comcast uzyskał łączne wynagrodzenie w wysokości 34 mln dolarów – wynika ze sprawozdania finansowego spółki. Jeff Shell, który kieruje należącym do Comcasta NBCUniversal zarobił 21,6 mln dolarów, co oznacza wzrost o 31 procent. Serwis Peacock, prowadzony przez NBCU, na koniec 2021 roku miał w USA 24,5 mln aktywnych użytkowników.
więcej
|
Niedzielna msza święta na stałe w Polsat News. Gawryluk: tego oczekują nasi widzowi
Polsat News nie ma w planach rezygnacji z transmisji niedzielnej mszy świętej, mimo zniesienia niemal wszystkich obostrzeń pandemicznych. - Msza jest na naszej antenie, bo tego oczekują nasi widzowie. I spełniamy te oczekiwania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Wiadomości" rekordowo często o Donaldzie Tusku, wytykają mu wysoką emeryturę
W piątek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP nazwisko Donalda Tuska padło rekordowo często w br. W TVP Info przez cały dzień podkreślano, że Tusk osiągnął wiek emerytalny, wytykając mu wysokie uposażenie.
więcej
|
Producent ,,Kuchennych rewolucji" dzięki nowym programom i serialom podwoił przychody i zysk
W ub.r. firma Constantin Entertainment Polska, produkująca programy i seriale telewizyjne, m.in. „Kuchenne rewolucje” i „Nasz nowy dom”, osiągnęła wzrost wpływów o 97,5 proc. do 88,02 mln zł i zysku netto z 4,75 do 8,39 mln zł.
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Internetowe stacje radiowe nie chcą nadawać w DAB+. Z jednym wyjątkiem
Internetowe rozgłośnie - Radio 357, Radio Nowy Świat, Radio RMF24, newonce.radio i Radiospacja - nie zgłosiły się do konkursu dotyczącego nadawania na ogólnopolskim multipleksie DAB+. Jak przyznają nadawcy, nie jest to opłacalne finansowo i niewielu słuchaczy ma odbiorniki do słuchania radia cyfrowego. W Radiu Nowy Świat mówią, że rozpowszechnianie programu w tej technologii jest ekonomicznie nieuzasadnione, a w Grupie RMF podkreślają, że system DAB+ jest przestarzały i nieefektywny.
więcej
|
|
Zmalały wpływy reklamowe RMF FM. Radio ZET, Jedynka i Eska z dużymi wzrostami
W dwóch pierwszych miesiącach br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły rok do roku o blisko 6 proc. Największe wzrosty przychodów odnotowały w tym okresie Eska Wrocław i Radio Zet. Mniej za reklamach zarobiły RMF FM i RMF Classic.
więcej
|
|
RMF FM liderem w godzinach porannych w I kwartale. Jedynka najbardziej w dół
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym kwartale br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które ex aequo z Eską pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wręczono nagrody marszałka Senatu dla dziennikarzy polskich i polonijnych
Sonia Pajgert i Wiktor Pajgert z Narodowo-Kulturalnego Stowarzyszenia Polaków z Odessy; Marzena Wróbel-Szała z Polskiego Radia Zachód oraz Iwona Piętak z Radia Rzeszów - wśród laureatów konkursu o nagrodę marszałka Senatu dla dziennikarzy polskich i polonijnych.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Sigma Bis zajmie się kampaniami kancelarii premiera w internecie
Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na prowadzenie jej kampanii społecznych i informacyjnych w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmalały wpływy reklamowe RMF FM. Radio ZET, Jedynka i Eska z dużymi wzrostami
W dwóch pierwszych miesiącach br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły rok do roku o blisko 6 proc. Największe wzrosty przychodów odnotowały w tym okresie Eska Wrocław i Radio Zet. Mniej za reklamach zarobiły RMF FM i RMF Classic.
więcej
|
GUS wybiera agencję reklamową
Główny Urząd Statystyczny wybierze w przetargu agencję, która zajmie się realizacją kampanii informacyjno-promocyjnych dla projektu "Przestrzenne Dane Statystyczne w Systemie Informacyjnym Państwa" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Play: do 6 miesięcy gratis w promocji Mix i Junior Box, reklamy znów bez Barbary Kurdej-Szatan
W nowej promocji sieci telekomunikacyjnej Play nowi klienci ofert Mix mogą uzyskać do sześciu miesięcy korzystania gratis, także w wersji z zestawem Junior Box. We wspierającej to kampanii reklamowej występuje aktorka Magdalena Różczka, nie pojawia się natomiast Barbara Kurdej-Szatan.
więcej
|
Salmonella w produktach Kinder. Marka może mieć wizerunkowy problem, bo za późno zareagowała
Ferrero wycofuje w Europie część czekoladowych produktów marki Kinder, bo mogły doprowadzić do zakażenia bakterią salmonellą. To standardowe działanie, które nie powoduje utraty zaufania konsumentów do marki. - Tutaj sytuacja jest inna. Te działania wynikają z decyzji urzędników, którzy tak zareagowali na zakażenie ponad setki osób po spożyciu produktów przeznaczonych dla dzieci. Na domiar złego mówi się, że problem salmonelli był znany w belgijskiej fabryce od miesięcy. Takie informacje nie budują wizerunku odpowiedzialnej marki oferującej bezpieczne produkty dla dzieci, których zdrowie jest przecież w centrum zainteresowania rodziców - zwraca uwagę Marek Gonsior, niezależny konsultant i doradca marki.
więcej
|
Zarządy polskich oddziałów Leroy Merlin i Auchan wezwane do dymisji
Organizacja Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin zbiera podpisy pod petycją skierowaną do zarządów polskich oddziałów firm Leroy Merlin i Auchan (należą do francuskiej Grupy Adeo). Wzywa władze obu firm, by zaapelowały do francuskich właścicieli o wycofanie się z Rosji, a jeśli im się nie uda - by podali się do dymisji.
więcej
|
Bojkot marek pozostających w Rosji jest wybiórczy. Dlaczego?
Blisko dwa miesiące od militarnej inwazji Rosji na Ukrainę i nasilającego się bestialstwa agresora wobec ludności cywilnej, w tym kobiet i dzieci, mimo licznych apeli wiele zagranicznych firm dalej prowadzi działalność w Federacji Rosyjskiej. Konsumenci wypominają to markom, bojkotując je, krytykując, potępiając, tworząc wojenne grafiki itd. Jednak krytyka i bojkot nie są wobec wszystkich jednakowe. Wobec jednych silne i głośne, wobec drugich - znikome. - Odium konsumentów spada na niewielki procent firm. Płacą one dzisiaj podatek od medialnej aktywności, popularności, emocji, które chciały wywoływać przed wybuchem wojny, a także komunikacyjnych błędów popełnionych po agresji Rosji na Ukrainę - komentuje Adam Mitura, właściciel agencji InPlus Media.
więcej
|
Muzyczne nagrody w loterii piwa Lech
LOd 2 maja zacznie się loteria promująca piwo Lech (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Towarzyszy temu nowa odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Bądź Lechendą”.
więcej
|
Kampania Shopee przybiera na sile. Kiedyś w spocie tańczył nawet Cristiano Ronaldo (wideo)
Kampania platformy zakupowej Shopee z przerobioną wersją dziecięcej piosenki "Baby Shark" zirytowała wielu internautów. Marka wykorzystuje ten motyw w komunikacji od lat - w 2019 r. w reklamie wystąpił Cristiano Ronaldo, a spot z jego udziałem też spotkał się z krytyką. W sobotę Shopee zorganizowało też występy taneczne w kilku miejscach Warszawy.
więcej
|
Rodzinny obiad reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Bank
W nowej kampanii reklamowej Alior Banku promowane jest Konto Jakże Osobiste. Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja PZL i Sigma Bis.
więcej
|
Rudi Schuberth reklamuje ofertę Polomarketu na grilla
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci sklepów Polomarket z udziałem piosenkarza i satyryka Rudiego Schubertha. Promowane są produkty na grilla.
więcej
|
Grzegorz Młodawski szefem zespołu social mediów w better. gaming agency
Better. gaming agency wzmacnia zespół social media. Na jego czele stanął Grzegorz Młodawski, a Hubert Pomykała objął stanowisko social media specialist.
więcej
|
Właściciel Reserved i Sinsay planuje promocje, bo ma duże zapasy. W Rosji spisał na straty połowę sklepów
Grupa odzieżowa LPP, do której należą marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay, nie wyklucza w najbliższych kwartałach kolejnych odpisów dotyczących swojego biznesu w Rosji. Z jednej strony firma planuje podwyżki cen ubrań o 6-12 proc., z drugiej strony w najbliższym czasie może prowadzić promocje cenowe, bo ma rekordowo duże zapasy towarów.
więcej
|
Tomasz Kot w reklamie Blika zachęca ,,Bądź kotem płatności"
Ruszyła nowa kampania promująca system płatności mobilnych BLIK (Polski Standard Płatności) z udziałem aktora Tomasza Kota. Akcję przygotowały agencje z Grupy Publicis.
więcej
|
Natalia Szroeder, Tymek i Hodak ambasadorami wódki Belvedere
Wystartowała najnowsza kampania marki wódki Belvedere - Belvedere Nation. Składa się ona z trzech spotów wideo oraz sesji zdjęciowej z udziałem Natalii Szroeder, Tymka oraz Hodaka.
więcej
|
Nowy konkurent Rossmana i Hebe. Tak wygląda polski sklep drogerii dm
Niemiecka sieć dm Drogerie Markt otworzyła pierwszy sklep w Polsce - ruszył on we Wrocławiu. Dzień wcześniej uruchomiono sklep internetowy marki. Sieć w Polsce konkurować będzie przede wszystkim z Rossmanem, Hebe i Superpharm, które mają już ugruntowaną pozycję na naszym rynku.
więcej
|
Canpol babies zmienia identyfikację wizualną
Canpol babies, polska marka produktów dla dzieci gruntownie zmienia identyfikację graficzną a wraz z nią projekty swoich opakowań. Za nową tożsamość wizualną odpowiada zespół agencji HiBrands we współpracy z dr Mateuszem Machalskim.
więcej
|
Neonail zatrudnia Euvic 360e-com
Agencja technologiczna Euvic 360e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z Neonail, producentem kosmetyków i akcesoriów do dłoni i paznokci.
więcej
|
Spektakularny mural dla marki TOUS w ścisłym centrum Warszawy! W kwietniu 2022 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural hiszpańskiej marki biżuteryjnej Tous, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Media o wygranej Emmanuela Macrona: wielkie zwycięstwo, wielkie wyzwania
Po zwycięstwie prezydenta Emmanuela Macrona w wyborach prezydenckich główne francuskie dzienniki i stacje telewizyjne określają wygraną i reelekcję jako „wielkie zwycięstwo i wielkie wyzwania”, wskazując na podziały w kraju i najwyższą od 50 lat absencję wyborczą.
więcej
|
Alina Makarczuk w programie ,,UkrALINA" na portalu ,,Super Expressu"
Na portalu internetowym i kanale youtube’owym „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) zaczęto emitować program „UkrALINA”, w którym dziennikarka Radia Eska Alina Makarczuk opowiada o wojnie w Ukrainie.
więcej
|
Wydawca ,,Nie" z wyższymi przychodami i 619 tys. zł straty
Przychody spółki Urma wydającej tygodnik „Nie” w 2021 roku wyniosły 3,87 mln zł netto, z czego zdecydowana większość (3,85 mln zł) pochodziła z działalności wydawniczej. Nakład „Nie” w roku ubiegłym wynosił 2,95 mln egzemplarzy, sprzedaż w ujęciu rocznym - 1,11 mln egz.
więcej
|
Wydawca "Vogue'a" i "GQ" wycofuje się z Rosji
Amerykański koncern wydawniczy Condé Nast, wydający m.in. takie tytuły jak "Vogue", "GQ" i "Glamour", poinformował o zaprzestaniu działalności w Rosji i rozwiązaniu umowy franczyzowej z firmą Conde Nast Russia - podał w piątek portal Ukrainska Prawda.
więcej
|
|
|
Jan Pospieszalski zawiesił swój kanał na YouTube
Po kilku miesiącach działania na YouTube, Jan Pospieszalski zawiesił swój kanał, a także zlikwidował zbiórkę na jego funkcjonowanie prowadzoną na portalu Zrzutka. - Nie narzekam na brak zajęcia, aktywny jestem w innych mediach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Swoje produkcje filmowe przeniósł na portal PCH24.TV i - jak nam mówi - ma tam "bardzo dobre zasięgi".
więcej
|
Nowa odsłona wojny informacyjnej: antyszczepionkowe konta działają jako kanały kremlowskiej propagandy
Większość kont antyszczepionkowych, aktywnych w polskim internecie i mediach społecznościowych w czasie pandemii, zmieniło się teraz w konta antyukraiński i powielające narrację Kremla - alarmuje fact checkingowy serwis Demagog, zajmujący się tropieniem fake newsów. - Chociaż zazwyczaj są to treści oryginalne, czyli nie zapożyczane, to jednak powielają one rosyjskie przekazy propagandowe - mówi nam Paweł Terpiłowski, redaktor naczelny serwisu.
więcej
|
Netflix zdecydowany na wprowadzenie reklam
Niedawno Netflix zdradził plany wprowadzenia tańszego pakietu dostępu do serwisu, który ma być wspierany reklamami. Według nieoficjalnych informacji firma podjęła już decyzję o dodatkowym modelu dystrybucji treści. Jednak nie stanie się to szybko, Netflix nie będzie też organizował lokalnych zespołów do sprzedaży reklam w poszczególnych krajach.
więcej
|
W Biedronce produkty od Kanału Sportowego, na początek szklanki do piwa
Sieć sklepów Biedronka wprowadza do sprzedaży komplet szklanek do piwa sygnowany wizerunkiem twórców youtube’owego Kanału Sportowego. To kolejni twórcy internetowi, których produkty są dostępne w Biedronce.
więcej
|
Komisja Europejska grozi i nakłada większą odpowiedzialność na firmy Big Tech
Rada Europy uzgodniła ogólne warunki ustawy o usługach cyfrowych (DSA), która zmusi firmy technologiczne do przyjęcia większej odpowiedzialności za treści pojawiające się na ich platformach. Nowe zobowiązania obejmują szybsze usuwanie nielegalnych treści i towarów, wyjaśnianie użytkownikom i naukowcom sposobu działania algorytmów, oraz podejmowanie bardziej zdecydowanych działań w przypadku rozpowszechniania dezinformacji. Za nieprzestrzeganie przepisów firmom będą grozić grzywny w wysokości do sześciu procent ich rocznych obrotów.
więcej
|
Sędziowie zapowiadają prywatne akty oskarżenia i pozwy ws. tekstów Onetu i OKO.press
Pięciu sędziów, w tym były wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak, członek KRS Maciej Nawacki i Konrad Wytrykowski z Sądu Najwyższego zapowiedziało prywatne akty oskarżenia i pozwy „przeciwko wszystkim, którzy ponownie dopuścili się bezprawnych ataków i pomówień” w związku z ostatnimi publikacjami portali OKO.press i Onet.
więcej
|
Plotek przed Plejadą, Pudelek dopiero trzeci (top 10 serwisów show-biznesowych)
Na pozycję lidera zasięgowego wśród platform show-biznesowych awansował Plotek.pl, wyprzedzając Plejadę. Mniej użytkowników miały Jastrzabpost.pl, Party.pl i sekcja show-biznesowa Fakt.pl, natomiast mocno wzrosła odwiedzalność sekcji o gwiazdach portali WP.pl i o2.pl.
więcej
|
Portret Putina na Instagramie. Nie taki, jaki by chciał rosyjski prezydent
Na Instagramie pojawiła się praca białoruskiego artysty, zwracająca uwagę na rolę prezydenta Putina w wojnie w Ukrainie i jego odpowiedzialność za dokonywane tam zbrodnie. „Groza, ból, cierpienie, śmierć, okaleczone losy, zbrodnia, nieludzkość, zło - wszystko w tym obrazie.” - głosi wpis towarzyszący wizerunkowi prezydenta Rosji.
więcej
|
Ile osób płaci za dostęp do Netfliksa, Viaplay, Amazon Prime? ,,Widzowie są tradycyjni"
Serwisy streamingowe nie chcą się dzielić danymi o liczbie subskrybentów. Pewien obraz sytuacji na polskim rynku daje raport Ampere Analysis. Wynika z niego, że za Netflix pod koniec 2021 r. płaciło nad Wisłą 2,5 mln osób. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł też do danych dotyczących innych platform.
więcej
|
Wirtualna Polska z lepszą rekomendacją giełdową, analitycy spodziewają się kolejnych przejęć
Haitong Banku, w raporcie z 20 kwietnia, podwyższyli rekomendację dla Wirtualnej Polski do "kupuj" z "neutralnie", ale obniżyli cenę docelową akcji spółki do 137 zł z 156,6 zł.
więcej
|
Takiego tygodnia jeszcze nie było. Polskie filmy najchętniej oglądane przez widzów Netfliksa na świecie
"Furioza" i "Poskromienie złośnicy" to dwa najchętniej oglądane filmy wśród nieanglojęzycznych produkcji na platformie streamingowej Netflix w minionym tygodniu. Polscy użytkownicy też najczęściej wybierają rodzime obrazy, które zdominowały podium zestawienia. Jakie jeszcze tytuły znalazły się w czołówce najchętniej oglądanych filmów i seriali?
więcej
|
TikTok śrubuje rekord, Wykop i Linkedin z dużymi wzrostami (TOP10 platform społecznościowych)
W efekcie kolejnego wzrostu TikTok ma już 14,5 mln polskich użytkowników, mocno zwiększyła się też odwiedzalność Wykopu i Linkedin. Zdecydowanym liderem pozostaje Facebook, który nadal wyprzedza TikToka także pod względem średniego czasu korzystania przez internautów.
więcej
|
Snapchat ma 332 miliony użytkowników
Snap, do której należy aplikacja Snapchat, pierwszy kwartał roku 2022 zamyka z 1,06 mld dolarów przychodu. Spółka notuje także 359,6 mln dolarów straty netto, w następstwie zmian prywatności użytkowników systemu iOS, ograniczających pole manewru w obszarze działań reklamowych Snapchata. Aplikacja ma dziennie 332 mln użytkowników.
więcej
|
OnlyFans zawiesza profile twórców z Rosji
Platforma OnlyFans, służąca głównie do publikacji wideo i zdjęć erotycznych i pornograficznych, ogłosiła, że zawiesza twórcom z Rosji możliwość zarabiania na zamieszczanych treściach. Uzasadnia to sankcjami w zakresie przepływów finansowych nałożonymi na Rosję.
więcej
|
Grupa Pracuj ze wzrostem wpływów o 59 proc. 11 proc. z Ukrainy, prawdopodobne odpisy z powodu wojny
W ub.r. Grupa Pracuj osiągnęła wzrost przychodów z umów z klientami o 58,7 proc. do 475,1 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę ze 106,93 do 255,68 mln zł. 10,6 proc. wpływów osiągnęła w Ukrainie. Firma podkreśla, że w br. jest beneficjentem dalszego ożywienia na rynku pracy w Polsce.
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Bojkot marek pozostających w Rosji jest wybiórczy. Dlaczego?
Blisko dwa miesiące od militarnej inwazji Rosji na Ukrainę i nasilającego się bestialstwa agresora wobec ludności cywilnej, w tym kobiet i dzieci, mimo licznych apeli wiele zagranicznych firm dalej prowadzi działalność w Federacji Rosyjskiej. Konsumenci wypominają to markom, bojkotując je, krytykując, potępiając, tworząc wojenne grafiki itd. Jednak krytyka i bojkot nie są wobec wszystkich jednakowe. Wobec jednych silne i głośne, wobec drugich - znikome. - Odium konsumentów spada na niewielki procent firm. Płacą one dzisiaj podatek od medialnej aktywności, popularności, emocji, które chciały wywoływać przed wybuchem wojny, a także komunikacyjnych błędów popełnionych po agresji Rosji na Ukrainę - komentuje Adam Mitura, właściciel agencji InPlus Media.
więcej
|
Centrum e-Zdrowia chce zatrudnić agencję PR
Centrum e-Zdrowia chce w wyniku przetargu nawiązać współpracę z agencją public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej zadaniem będzie przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej produktów i usług Centrum e-Zdrowia skierowanej do profesjonalistów medycznych i menedżerów w sektorze ochrony zdrowia.
więcej
|
Polska zaczyna akcję ,,Stop Russsia now". Morawiecki: w Europie Zach. i Płd zbyt szybko chcieliby wrócić do normalności
Polskie władze będą prowadzić w krajach Europy zachodniej i południowej kampanię „Stop Russsia now” podkreślającą zbrodnie popełniane przez Rosjan w Ukrainie. - Akcja odbywa się pod hasłem „Stop Russsia now”, teraz, natychmiast, bo każdego dnia, w każdej godzinie, każdej minucie, brutalni rosyjscy żołnierze mordują na rozkaz Kremla - stwierdził premier Mateusz Morawiecki. Zapowiedział swoją wizytę w Niemczech.
więcej
|
|
|