|
|
|
|
|
|
|
Piotr Witwicki prowadzącym i twarzą ,,Wydarzeń" Polsatu
Szef portalu Interia.pl i wieloletni dziennikarz Polsat News Piotr Witwicki dołączy do zespołu prowadzących główne wydanie „Wydarzeń” Polsatu. Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki stacji zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl, że Witwicki będzie też twarzą dziennika.
więcej
|
Próby ataków hakerskich na Canal+ online
Subskrybenci serwisu streamingowego Canal+ online otrzymują e-maile, w których nadawca ostrzega ich przed zaobserwowanymi próbami ataków hakerskich. Rzecznik Canal+ Piotr Kaniowski zdradza Wirtualnemedia.pl, że to „działania edukacyjne”.
więcej
|
Discovery zwiększyło wpływy i potroiło zysk, pomogły igrzyska i 24 mln subskrybentów discovery+
W pierwszym kwartale br., jeszcze przed fuzją z WarnerMedia, Discovery, do którego w Polsce należy TVN Grupa Discovery, zanotowało wzrost przychodów o 13 proc. do 3,16 mld dolarów i zysku neto ze 140 do 456 mln dolarów. Przyczyniły się do tego m.in. transmisje z zimowych igrzysk olimpijskich i rozwój platformy discovery+, która na koniec marca miała 24 mln subskrybentów.
więcej
|
Firma Michała Winnickiego kończy współpracę z Gold TV. I od razu chce uruchomić własny kanał muzyczny
Telestar S.A., nadawca Gold TV, wypowiedział umowę MWE Networks, należącej do Michała Winnickiego, w zakresie dystrybucji tego kanału - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Ta przestanie obowiązywać 1 maja. Michał Winnicki już zapowiada, że w przyszłym miesiącu uruchomi kanał muzyczny Nuta Gold.
więcej
|
Ostatni zdalny program TVN24 wraca do studia
Program Marcina Mellera "Drugie śniadanie mistrzów" od soboty 7 maja będzie ponownie realizowany ze studia TVN24. - Będą jednak od tego odstępstwa - zapowiada Marcin Meller. Od marca 2020 r. zarówno prowadzący jak i goście występowali w magazynie w formie zdalnej.
więcej
|
Viaplay ma w Polsce mniej subskrybentów niż po miesiącu w Holandii
Na koniec pierwszego kwartału br. Viaplay miała poza Skandynawią 1,208 mln subskrybentów, z czego większość w Holandii, w której wystartowała z początkiem marca. Kwartalne przychody platformy poszły w górę o 28,7 proc. do 1,2 mld koron szwedzkich, to największy pion biznesowy koncernu NENT Group.
więcej
|
Serialowa wersja filmu ,,Zieja" w TVP1
Od niedzieli, 22 maja telewizyjna Jedynka emitować będzie miniserial „Zieja” - będący dłuższą wersją filmu Roberta Glińskiego o tym samym tytule. Produkcja w swoim paśmie zastąpi „Stulecie Winnych”.
więcej
|
Netflix pracuje nad filmem ,,Pan Samochodzik i templariusze", premiera w 2023 roku
Platforma Netflix pracuje nad filmem „Pan Samochodzik i templariusze”. Aktualnie prowadzony jest casting dla dzieci, które wystąpią w filmie.
więcej
|
Kino Świat zmienia prezesa, poprzedni zostaje w Canal+ Polska
Od początku maja prezesem firmy Kino Świat (większość jej udziałów ma Canal+ Polska) będzie Urszula Piasecka. Zastąpi Frederica Berardi, który pozostanie wiceprezesem i dyrektorem finansowym Canal+ Polska.
więcej
|
Nowe seriale ,,Ines, pani mej duszy" i ,,W trybach zbrodni" w TVP2
We wtorek, 26 kwietnia w TVP2 odbyła się premiera hiszpańskiego serialu „Ines, pani mej duszy”. W czwartek w stacji zadebiutuje szwedzki serial kryminalny „W trybach zbrodni”.
więcej
|
TVP Sport pokaże mistrzostwa Europy w piłce nożnej kobiet
Od 6 do 31 lipca TVP Sport będzie transmitować rozgrywane w Anglii mistrzostwa Europy w piłce nożnej kobiet. Wszystkie mecze będzie można oglądać w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej, a te najważniejsze także na antenie telewizyjnej.
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ile osób słucha Polskiego Radia w DAB+? ,,Taniej byłoby wysyłać płyty CD z audycjami"
Dziennikarze Polskiego Radia narzekają, że mimo inflacji nie dostali podwyżek. W spółce mówi się o wysokich zarobkach w niszowych stacjach znanych z DAB+. Z danych Radio Track, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że choć nadawca publiczny inwestuje wiele milionów w cyfryzację, to średni zasięg dzienny jego 8 anten w DAB+ w ub.r. wyniósł 27 tys. osób.
więcej
|
|
Radio 357 ujawnia szczegóły Polskiego Topu. Podczas audycji pięć koncertów na żywo
Blenders, Rita Pax, Natalia Przybysz, Barbara Wrońska i Voo Voo wystąpią podczas drugiego wydania Polskiego Topu Radia 357. Koncerty i ostatnie trzy godziny audycji będzie można oglądać w mediach społecznościowych rozgłośni.
więcej
|
|
Radio Gdańsk uruchamia nowe studio w Starogardzie Gdańskim
W czwartek, 28 kwietnia Radio Gdańsk otwiera kolejną w ostatnim czasie redakcję lokalną. Tym razem rozgłośnia Polskiego Radia na Pomorzu uruchomi swoje studio w Starogardzie Gdańskim. - Chcemy odbudowywać sieć Radia Gdańsk - mówi jego prezes Adam Chmielecki.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Dyrektorka kreatywna marki Patrizia Aryton debiutuje na rynku wydawniczym. ,,Klasyka z twistem" przełamuje stereotypy w modzie
Po stworzeniu 25 kolekcji dla polskiego brandu Patrizia Aryton przyszedł czas na podsumowanie doświadczeń dyrektor kreatywnej marki. Patrycja Cierocka-Szumichora w swojej pierwszej książce „Klasyka z twistem” zebrała zasady, dzięki którym odbiorcy będą mogli zmienić myślenie o stylu, modzie i swojej stylizacji. Przełamuje też ważne stereotypy – jak ten o dopasowaniu stylizacji do wieku czy łączeniu kolorów. Obserwacje autorki przeplatają się z serią praktycznych porad oraz ćwiczeń, dzięki czemu każda kobieta po lekturze będzie mogła z przyjemnością komponować stylizacje.
więcej
|
"Jutro zależy od nas" w proekologicznej kampanii McDonald's
„Jutro zależy od nas” to hasło nowej platformy komunikacyjnej McDonald’s Polska, która właśnie wystartowała. Kampania skupia się wokół procesu obiegu zamkniętego opakowań w restauracjach McDonald’s, czyli dawaniu drugiego życia odpadom. Za jej realizację odpowiadają DDB Warszawa i OMD Poland.
więcej
|
Jan Mirosław i Inez Kujda: z DDB Warszawa do własnej agencji Pomysły
Jan Mirosław i Inez Kujda, przez wiele lat związani z DDB Warszawa, założyli własną agencję reklamową Pomysły.
więcej
|
WPP łączy MediaCom i Essence w jedną agencję EssenceMediaCom
Spółka GroupM, należąca do holdingu reklamowego WPP połączy agencje Essence z MediaCom w wyniku czego powstanie EssenceMediacom. Ma to być nowa agencja oferująca połączenie cyfrowego i opartego na danych DNA Essence ze skalowanym, wielokanałowym planowaniem odbiorców MediaCom i "strategiczną wiedzą mediową".
więcej
|
Macieja Orpika team liderem w MBridge - Marketing Experts
Z początkiem kwietnia dział SEO w MBridge - Marketing Experts zyskał team lidera, którym został Maciej Orpik, pracujący wcześniej na stanowisku SEO specialist.
więcej
|
PHD w Polsce z międzynarodową struktruą do obsługi Opella Healthcare
Agencja mediowa PHD stworzyła w Polce międzynarodową strukturę planowania i zakupu kampanii digital dla Opella Healthcare (Sanofi) - firmy z branży farmaceutycznej.
więcej
|
Żabka Jush wchodzi do trzech kolejnych miast
Aplikacja Jush działająca w ramach Grupy Żabka niecałe sześć miesięcy po starcie w Warszawie wchodzi do kolejnych miast. Startup Lite e-Commerce właśnie uruchomił usługę w Krakowie, a od niedawna mogą korzystać z niej mogą również mieszkańcy Katowic i Piaseczna. Jush regularnie poszerza zasięg działania w dotychczasowych lokalizacjach, dodając nowe dzielnice.
więcej
|
Coca-Cola straci do 2 proc. rocznych przychodów po wyjściu z Rosji
Koncern Coca-Cola zarobił na sprzedaży swoich produktów w I kwartale br. 10,5 mld dolarów. Firma poinformowała, że po zakończenie działalności w Federacji Rosyjskiej będzie ją kosztować do 2 proc. rocznych przychodów.
więcej
|
Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski
Lidl ruszył z kampanią reklamową z okazji jubileuszu 20 lat na polskim rynku. Dodatkowo sieć przygotowała specjalną promocję w aplikacji Lidl Plus.
więcej
|
Quality Watch i Ogólnopolski Panel Badawczy zajmą się badaniami wizerunku PKP Intercity
Konsorcjum firm Quality Watch i Ogólnopolski Panel Badawczy wygrało przetarg spółki PKP Intercity na realizację badań wizerunkowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards Poland
Rozpoczął się proces przyjmowania zgłoszeń do konkursu reklamowego Effie Awards Poland. Ostateczny termin to 11 lipca. W tym roku projekty można zgłaszać w 30 kategoriach: 13 dotyczy produktów i usług, a 17 to kategorie specjalne.
więcej
|
Link4 z nagrodą Kantar Polska. Najbardziej efektywna komunikacja marki ubezpieczeniowej
Firma Link4 została uhonorowana nagrodą przyznawaną za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej. Na 2022 rok zapowiedziano nowe kampanie.
więcej
|
Desperados reklamuje nowości na lato
Desperados (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek dwa nowe warianty piwa - bezalkoholowy Desperadosem Tropical Twist 0.0% oraz alkoholowy Desperados Exotic Rum 4,5%.
więcej
|
Papaya Young Creators z subkategorią TikTok Unique Stories
W tegorocznej edycji konkursu Papaya Young Creators pojawiła się pierwsza w jego historii konkursu kategoria otwarta - TikTok Unique Stories. Motywami przewodnimi są w niej różnorodność i inkluzywność, a nagrodami m.in. sesja mentoringowa z Moniką Brodką, Nataszą Parzymies i Curą oraz staż w Papaya Films.
więcej
|
KPH świętuje Dzień Widoczności Lesbijek kampanią z Sylwią Chutnik, dziennikarką Martą Ciastoch i Gretą Burzyńską z "Na Wspólnej"
To pierwsza taka kampania społeczna - z okazji Dnia Widoczności Lesbijek, przypadającego na 26 kwietnia, w jednym spocie wzięło udział 12 lesbijek, które odpowiedziały na jedno i to samo pytanie: "Co dziś powiedziałabyś młodszej sobie?". Wśród bohaterek spotu Kampanii Przeciw Homofobii znalazły się m.in. aktorka Greta Burzyńska znana z serialu "Na Wspólnej", pisarka Sylwia Chutnik i dziennikarka Marta Ciastoch.
więcej
|
Lidl wysyła swoich dyrektorów na studia podyplomowe
Lidl Polska w ramach rozwoju kadry menedżerskiej zapewni wszystkim dyrektorom roczny program rozwojowy. W jego ramach zapewnia im studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Disney wprowadza do sprzedaży kolekcję Disney Home
Disney wprowadził na rynek dedykowaną gamę produktów dla domu i wnętrz. Kolekcja Disney Home jest inspirowana postaciami i fabułami Disneya.
więcej
|
Jak równość może odmienić firmę? Dominika Kulczyk, Ela Bonda, Bartosz Ciołkowski i dr Konrad Maj w Debacie Wirtualnej Polski Te same prawa i płace, możliwość rozwoju bez względu na płeć, troska o zdrowie i potrzeby zatrudnionych osób - to tylko kilka kwestii poruszonych podczas ostatniej Debaty Wirtualnej Polski. Goście programu emitowanego na stronie głównej WP rozmawiali m.in. na temat rywalizacji firm o pracowniczki i pracowników oraz dynamicznie zmieniającego się rynku pracy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Właściciel Onetu z nowym modelem pracy i systemem rezerwacji biurek
Biura Ringier Axel Springer Polska, które świeciły ostatnio pustkami, mają się od maja mocniej zapełnić. Firma wprowadza system pracy, które nazwała "smart work" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W praktyce oznacza to, że każdy zespół określi sobie hybrydowy model pracy. Firma uruchomi też system rezerwacji biurek.
więcej
|
Goldbackdoor wykrada informacje z komputerów dziennikarzy. Stoi za tym Korea Północna
Grupa hakerów o nazwie APT37, powiązana z rządem Korei Północnej atakuje dziennikarzy relacjonujących sytuację w tym kraju rządzonym przez dyktaturę. Cyberprzestępcy wykorzystują złośliwy kod o nazwie Goldbackdoor, aby wykradać informacje z komputerów pracowników mediów.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" w gronie wydawców uczestniczących w programie subskrypcyjnym Google'a
Wydawany przez spółkę Infor „Dziennik Gazeta Prawna” trafił do grona ośmiu europejskich wydawców, wybranych do programu The Google News Initiative Subscriptions Academy 2022. Jego celem jest rozbudowa trwałego modelu biznesowego, opartego na płatnych subskrypcjach. "DGP" jest jedynym polskim tytułem, uczestniczącym w programie.
więcej
|
|
|
Elon Musk chce większej swobody na Twitterze. ,,Kluczem kontrola narracji"
Za 44 mld dolarów Elon Musk kupił Twittera. Jednocześnie zdradził swoje śmiałe plany dotyczące przyszłości serwisu. Branża nie kryje swoich wątpliwości i obaw związanych z nowym właścicielem Twittera, i przyjmuje obecną zmianę raczej chłodno. - Musk to człowiek biznesu, który może wreszcie doprowadzić do rentowności Twittera. Ale zapowiedzi absolutnej „wolności słowa” w serwisie budzą dreszcz niepokoju, bo mogą oznaczać brak profesjonalnej moderacji i w konsekwencji wielki chaos na platformie - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Właściciel Onetu z nowym modelem pracy i systemem rezerwacji biurek
Biura Ringier Axel Springer Polska, które świeciły ostatnio pustkami, mają się od maja mocniej zapełnić. Firma wprowadza system pracy, które nazwała "smart work" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W praktyce oznacza to, że każdy zespół określi sobie hybrydowy model pracy. Firma uruchomi też system rezerwacji biurek.
więcej
|
Viaplay ma w Polsce mniej subskrybentów niż po miesiącu w Holandii
Na koniec pierwszego kwartału br. Viaplay miała poza Skandynawią 1,208 mln subskrybentów, z czego większość w Holandii, w której wystartowała z początkiem marca. Kwartalne przychody platformy poszły w górę o 28,7 proc. do 1,2 mld koron szwedzkich, to największy pion biznesowy koncernu NENT Group.
więcej
|
Właściciel Google z wpływami i zyskiem poniżej prognoz, chce skupić akcje za 70 mld dolarów
W pierwszym kwartale br. przychody koncernu Alphabet (właściciela m.in. Google’a i YouTube’a) zwiększyły się rok do roku o 22,9 proc. do 68,01 mld dolarów, a zysk netto zmalał z 17,93 do 16,44 mld dolarów. Firma zapowiedziała, że przeznaczy do 70 mld dolarów na skup swoich akcji.
więcej
|
Sekcja Bezpieczeństwo danych w Google Play. Nowe obowiązki dla deweloperów
Google wprowadził w swoim sklepie Google Play nową sekcję o nazwie Bezpieczeństwo danych. Opcja ma dbać o prywatność użytkowników umożliwiając szybki i prosty dostęp do informacji o danych zbieranych przez konkretne aplikacje. Deweloperzy oprogramowania dostępnego w Google Play mają czas do 20 lipca 2022 roku na dodanie w sklepie odpowiednich informacji na temat swoich produktów.
więcej
|
Rafał Brzoska powiedział o niższym wzroście polskiego e-commerce, kursy akcji InPostu i Allegro zdołowane
Prezes InPostu Rafał Brzoska na kongresie gospodarczym przyznał, że w związku z obecną sytuacją makroekonomiczną firma obniża prognozę tegorocznego wzrostu polskiego rynku e-commerce do kilku proc. Szybko zareagowali na to inwestorzy: akcje Allegro potaniały o 9 proc., a InPostu o ponad 7,5 proc.
więcej
|
Nowa wersja Playstation Plus wystartuje w Polsce. Pakiety od 37 do 70 złotych miesięcznie
Firma Sony Interactive Entertainment poinformowała, że nowa usługa Playstation Plus będzie dostępna w Polsce od 22 czerwca 2022 roku. W ofercie znajdą się trzy poziomy subskrypcji: Playstation Plus Essential, Playstation Plus Extra i Playstation Plus Premium. Miesięczne ceny to 37, 58 i 70 złotych.
więcej
|
Platformy cyfrowe będą musiały weryfikować treści od użytkowników. Polska przegrała w TSUE ws. dyrektywy
Trybunał Sprawiedliwości UE oddalił skargę wniesioną przez Polskę na art. 17 dyrektywy w sprawie prawa autorskiego i praw pokrewnych na jednolitym rynku cyfrowym. Kwestionowany przez Polskę przepis nakazuje platformom cyfrowym weryfikację treści od użytkowników przed publikacją.
więcej
|
Vercom wejdzie do USA i Europy Zachodniej, kupuje MailerLite za 400 mln zł
Firma technologiczna Vercom, należąca do grupy R22, podpisała umowę dotyczącą kupna za ok. 84 mln euro (ok. 400 mln zł) udziałów w spółce MailerLite oferującej narzędzia do komunikacji e-mailowej. Podkreśla, że dzięki temu przejęciu skowo zwiększy skalę swojej działalności.
więcej
|
Elon Musk kupił Twittera. Jakie posiada firmy i majątek?
44 miliardy dolarów ma za Twittera zapłacić Elon Musk. Sporo, nawet jak na najbogatszego człowieka na świecie. W jaki sposób przedsiębiorca dorobił się swoich miliardów? Musk inwestował w najróżniejsze biznesy: płatności e-mailem, loty kosmiczne, elektryczne auta, połączenie mózgu ze sztuczną inteligencją, a nawet... satyryczne serwisy internetowe.
więcej
|
,,Rotacja" nowym podcastem w Open FM. Prowadzącymi - trójka dziennikarzy
W Open FM startuje nowy podcast – „Rotacja”, przygotowywany przez Martę Malinowską, Karola Szczęśniaka i Kamila Sosnowskiego. Będzie to cotygodniowy przegląd premierowych płyt, singli i najważniejszych muzycznych wydarzeń. Wraz z podcastem ruszyła też stacja radiowa „Rotacja Open FM”.
więcej
|
Rosja karze właściciela Facebooka za "propagandę LGBT"
Rosyjski sąd nałożył na Meta Platforms, do której należy Facebook, grzywnę w wysokości 4 milionów rubli (około 54 tys. dolarów) za nieusunięcie przez koncern, jak określono w sentencji wyroku, "propagandy LGBT".
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|