Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 28 Kwietnia 2022
 
 
 
Kurski kreślił plany przy Czabańskim i Lichockiej. ,,Możliwe złamanie ustawy o RMN"
 
Posłanka PiS Joanna Lichocka pochwaliła się rozmową Rady Mediów Narodowych, w której zasiada z zarządem TVP. Dotyczyła m.in. Teatru Telewizji i rozporządzenia must carry, must offer. TVP chce, by na jego podstawie 15 kanałów TVP3 trafiło na satelitę. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Kwiatkowski, opozycyjny członek RMN nie wyklucza, że doszło do złamania prawa. więcej
 
 
Branża reklamowa o rewolucyjnym pomyśle Netfliksa: diabeł tkwi w szczegółach
 
Netflix może w przyszłości wprowadzić tańszy pakiet z reklamami. Miałaby to być recepta na malejącą liczbę użytkowników serwisu w obliczu coraz większej konkurencji na rynku streamingu. Zdaniem przedstawicieli branży reklamowej wielu reklamodawców z chęcią będzie się promować w Netfliksie Diabeł tkwi jednak w szczegółach, bo zbyta agresywna polityka reklamowa może przynieść przeciwny skutek i odpływ klientów od platformy będzie jeszcze większy. więcej
 
 
Meta ze spadkiem zysku, Facebook nie rośnie w USA i Europie
 
W zeszłym kwartale koncern Meta przy wzroście przychodów o 6,6 proc. do 27,91 mld dolarów zanotował spadek zysku netto z 9,5 do 7,46 mld dolarów, spowodowany przez niższą rentowność biznesu reklamowego i straty segmentu VR i AR. Facebook na koniec marca miał 2,94 mld użytkowników w ujęciu miesięcznym, a wszystkie platformy koncernu - 3,64 mld. więcej
 
 
Dyskryminacja kobiet i seksizm w branży reklamowej. Są wyniki badania
 
W przypadkach przemocy, molestowania, ale i problemów ze zdrowiem psychicznym, pracowniczki polskiej branży reklamy i marketingu nie mogą liczyć na wsparcie w swoich firmach - pokazują wyniki raportu "Po stronie kobiet", przygotowanego przez przedstawicieli branży we współpracy z SW Research oraz Minds & Roses i Zróbmy Badanie. Z raportu wynika, że aż 14 proc. kobiet pracujących w branży zgłosiło naruszenie granic fizycznych czy molestowanie. więcej
 
 
Nowa rola Krzysztofa Skórzyńskiego w TVN
 
Były reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński do niedawna obsługiwał reportersko Puchar Świata w Skokach Narciarskich i pomagał redakcji TVN24 relacjonować wydarzenia na Ukrainie. Zniknął jednak z anteny kanału informacyjnego. Jeden z dziennikarzy stacji zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl, że Skórzyński jest teraz uczestnikiem programu „Mask Singer” - o tym od kilku tygodni spekulują też serwisy plotkarskie czy fani show. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Elon Musk chce większej swobody na Twitterze. ,,Kluczem kontrola narracji" więcej
 
Ile osób słucha Polskiego Radia w DAB+? ,,Taniej byłoby wysyłać płyty CD z audycjami" więcej
 
Tylko TVP w starym standardzie naziemnym? Widzowie szybko kupują sprzęty z DVB-T2/HEVC więcej
 
Internetowe stacje radiowe nie chcą nadawać w DAB+. Z jednym wyjątkiem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista w Dziale Techniki TVP
Kierownik Działu Kreacji i Produkcji TVP
Performance Analyst Yieldbird
Montażysta zwiastunów autopromocyjnych / Grafik - motion designer / Realizator autopromocji MWE NETWORKS
Performance Marketing Manager/ka (Onet.pl) Ringier Axel Springer
Redaktor programujący TVP
Autor Quizów Ringier Axel Springer
Senior Postproduction Manager COLOROFFON
JUNIOR / MID ONLINE ARTIST COLOROFFON
Asystent Techniczny Studia COLOROFFON
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kurski kreślił plany przy Czabańskim i Lichockiej. ,,Możliwe złamanie ustawy o RMN"

Posłanka PiS Joanna Lichocka pochwaliła się rozmową Rady Mediów Narodowych, w której zasiada z zarządem TVP. Dotyczyła m.in. Teatru Telewizji i rozporządzenia must carry, must offer. TVP chce, by na jego podstawie 15 kanałów TVP3 trafiło na satelitę. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Kwiatkowski, opozycyjny członek RMN nie wyklucza, że doszło do złamania prawa. więcej

Nowa rola Krzysztofa Skórzyńskiego w TVN

Były reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński do niedawna obsługiwał reportersko Puchar Świata w Skokach Narciarskich i pomagał redakcji TVN24 relacjonować wydarzenia na Ukrainie. Zniknął jednak z anteny kanału informacyjnego. Jeden z dziennikarzy stacji zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl, że Skórzyński jest teraz uczestnikiem programu „Mask Singer” - o tym od kilku tygodni spekulują też serwisy plotkarskie czy fani show. więcej

Od 1 maja krótsze odcinki ,,Power of Love. Polska", reality-show zmienia pasmo emisji

Zoom TV od 1 maja skróci każdy odcinek reality-show „Power of Love. Polska” z dwóch do jednej godziny. Program zmieni również pasmo emisji z 21.00 na 19.15 - wynika z najnowszej ramówki stacji. więcej

TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. Tylko ,,M jak miłość" z widownią powyżej 3 milionów widzów

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” oraz „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a TVP2 wyprzedziła TVN. Spadki oglądalności zanotowały czołowe stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Sąd odrzucił pozew prezydenta Opola przeciwko TVP

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu uchylił wyrok pierwszej instancji i odrzucił pozew prezydenta Opola Arkadiusza Wiśniewskiego przeciwko TVP3 Opole. Polityk domagał się sprostowania materiału o obchodach Święta Niepodległości. więcej

Marek Solon-Lipiński będzie koordynował kanały TVP dla odbiorców z zagranicy

Zastępca dyrektora biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej Telewizji Polskiej, Marek Solon-Lipiński został pełnomocnikiem zarządu spółki ds. kanałów publicznego nadawcy dla odbiorców za granicą. Ma łączyć obie funkcje. więcej

,,W kontrze" do 3 maja w TVP Info codziennie, bo Michał Rachoń na urlopie

Poranny magazyn „W kontrze” do wtorku 3 maja będzie emitowany w TVP Info codziennie. Wynika to z urlopu Michała Rachonia, gospodarza nadawanych w porannym paśmie programów „Jedziemy” i „Jedziemy dalej”. więcej

Nowy program ślubny ,,Gdzie powiem tak?" w TVP Kobieta

Od soboty 30 kwietnia TVP Kobieta emitować będzie nowy program „Gdzie powiem tak?”. To pierwsza produkcja o tematyce ślubnej nadawana w stacji. więcej

Rupert Murdoch startuje z nowym kanałem TalkTV, gwiazdą Piers Morgan

W Wielkiej Brytanii powstała stacja o profilu informacyjno-publicystycznym TalkTV. Jej twarzą jest kontrowersyjny dziennikarz i publicysta Piers Morgan. więcej

User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe

Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Z największych nadawców tylko Grupa RMF nie startuje w konkursie na częstotliwość w Kielcach

Złote Przeboje, Antyradio, Eska Rock i Radio Fama - która z tych stacji zagra w Kielcach? Na razie ich nadawcy wystartowali w konkursie rozpisanym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji o częstotliwość w tym mieście. więcej

 
Nowa wersja aplikacji RMF Classic z dostępem do platformy RMF Classic+

Na majówkę RMF Classic udostępni nową aplikację mobilną. Dzięki niej będzie można nie tylko słuchać radia, ale też mieć dostęp do uruchomionej na początku roku platformy RMF Classic+, która oferuje m.in. stream bez reklam, podcasty i dodatkowe audycje. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. RMF FM wyprzedziło TOK FM

Liderem rynku radiowego w Warszawie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
"Wielka majówka Radia ZET" na Mazurach. Stacja odwiedzi cztery miejscowości

Radio ZET przygotowuje na długi weekend majowy plenerową akcję. Od soboty do wtorku rozgłośnia odwiedzi Szczytno, Giżycko, Mrągowo i Mikołajki, skąd będą nadawane relacje Kamila Nosela. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dyskryminacja kobiet i seksizm w branży reklamowej. Są wyniki badania

W przypadkach przemocy, molestowania, ale i problemów ze zdrowiem psychicznym, pracowniczki polskiej branży reklamy i marketingu nie mogą liczyć na wsparcie w swoich firmach - pokazują wyniki raportu "Po stronie kobiet", przygotowanego przez przedstawicieli branży we współpracy z SW Research oraz Minds & Roses i Zróbmy Badanie. Z raportu wynika, że aż 14 proc. kobiet pracujących w branży zgłosiło naruszenie granic fizycznych czy molestowanie. więcej

Jak badać skuteczność reklamy OOH?

Prelegenci Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w środę mówili o potrzebie stworzenia badania jednoźródłowego obejmującego również reklamę outdoorową (OOH). - Trzeba się zastanowić, czy jesteśmy w stanie porozumieć się w ramach różnych interesariuszy rynku, żeby pewien standard lokalnie wypracować, bo jeśli tego nie zrobimy, to nas zgrillują platformy cyfrowe zza wielkiej wody - mówił Marcin Grabowski, pełnomocnik zarządu GPW ds. budowy platformy DAI. więcej

Napój Tiger promowana w nowym teledysku Young Leosi

Raperka Young Leosia opublikowała w sieci teledysk do utworu "Rok Tygrysa". Jednym z jego głównych elementów jest napój energetyczny Tiger (produkowany przez Grupę Maspex). Jego puszki często pojawiają się w klipie, m.in. w dłoniach występujących w tej produkcji tancerzy.  więcej

15 mln zł do wzięcia w przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości

Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło przetarg na kompleksową obsługę kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to 15 mln zł. więcej

McDonald's wprowadza do menu Ukraińskiego Burgera, pieniądze ze sprzedaży na pomoc humanitarną Ukrainie

W ofercie sieci gastronomicznej McDonald’s w Polsce pojawił się Ukraiński Burger. 3 zł ze sprzedaży każdego burgera zostanie przekazane na pomoc humanitarną Ukrainie. więcej

PKP Intercity wybiera w przetargu audytora mediowego

Spółka PKP Intercity firmę, która zajmie się dla niej doradztwem i audytem mediowym. Będzie z nią pracować przez 16 miesięcy i pomoże w przetargu na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Sklepy Go Sport zamknięte. To efekt rządowych sankcji

Sieć Go Sport zamknęła od środy wszystkie 25 sklepów stacjonarnych w Polsce i sklep internetowy. To efekt sankcji gospodarczych, które zostały nałożone na firmę, bo jej właścicielami poprzez singapurską spółkę są Rosjanie. W UOKiK od niedawna czeka wniosek Sport Direct o przejęcie polskiej sieci. więcej

168 tys. zł otrzyma Lech Wałęsa za promocję Pomorza

Agencja Rozwoju Pomorza ujawniła, że zawarła z Lechem Wałęsą umowę, na mocy której zapłaci za promocję regionu 168 tys. zł. więcej

Co druga cyfrowa reklama źle stargetowana

49 proc. amerykańskich konsumentów twierdzi, że spotkało się w sieci z reklamami nie odpowiadającymi ich zainteresowaniom. Dla marek kierujących takie przekazy często wiąże się to z negatywnymi konsekwencjami. więcej

Disney najmocniej angażuje emocje odbiorców

Koncern medialny The Walt Disney Company otwiera ranking MBLM, najbardziej angażujących emocjonalnie odbiorców marek. więcej

Reklama, która oszczędza energię promuje Heinekena

Aby pomóc w promowaniu energii odnawialnej, globalny browar Heineken zrezygnował ze swojego zielonego znaku towarowego i zmienił kolor na czarny w nowym, emitowanym w czasie największej oglądalności spocie "An ad that saves energy" w Brazylii. więcej

Produkty marki Kubuś już bez cukru

Kubuś (Maspex) rozpoczyna kampanię informującą klientów, że gama produktów marki nie zawiera cukru. Akcję przygotowały Brasil i Starcom. więcej

Lidl i Biedronka konkurują na piwne promocje

Majówka z pasem, co mobilizuje największe sieci handlowe - Biedronkę i Lidla - do organizacji promocji na popularną kategorię piwa. Konkurenci kuszą klientów darmowymi butelkami piwa za zakup określonej liczby sztuk. więcej

,,Zważ na twarz" w reklamie Vision Express

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci salonów optycznych Vision Express. W akcji promowane są nowe kolekcje okularów. więcej

Bank Pekao dalej sponsorem polskiej koszykówki

Bank Pekao w rozgrywkach 2022/2023 nadal będzie sponsorem polskiej koszykówki. więcej

Radosław Kotarski reklamuje Konto Mój Biznes w Banku Millennium

Trwa kampania z udziałem Radosława Kotarskiego reklamująca Konto Mój Biznes oferowane przez Bank Millennium. Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencje Change Serviceplan i Starcom. więcej

Agnieszka Hyży ambasadorką marki Lovi

Agnieszka Hyży została ambasadorką marki produktów wspierających w macierzyństwie Lovi. Jej współpraca z marką jest kontynuacją kampanii z ubiegłego roku „Lovi, kiedy kochasz najbardziej”. więcej

Artur Dziedzic wzmacnia dział kreacji Stor9

Do zespołu agencji komunikacji Stor9 dołączył Artur Dziedzic, który objął stanowisko senior copywritera. więcej

Jak równość może odmienić firmę? Dominika Kulczyk, Ela Bonda, Bartosz Ciołkowski i dr Konrad Maj w Debacie Wirtualnej Polski

Te same prawa i płace, możliwość rozwoju bez względu na płeć, troska o zdrowie i potrzeby zatrudnionych osób - to tylko kilka kwestii poruszonych podczas ostatniej Debaty Wirtualnej Polski. Goście programu emitowanego na stronie głównej WP rozmawiali m.in. na temat rywalizacji firm o pracowniczki i pracowników oraz dynamicznie zmieniającego się rynku pracy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press rozstaje się z wicenaczelnym ,,Nowości Dziennika Toruńskiego" i ,,Expressu Bydgoskiego"

Zastępca redaktora naczelnego „Nowości Dziennika Toruńskiego” i „Expressu Bydgoskiego” (Polska Press Grupa) Mariusz Załuski odchodzi z firmy, powodem jest likwidacja zajmowanego przez niego stanowiska - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W Załuski w „Nowościach” pracował od 1995 roku. więcej

Miłosz Szulc nowym prezesem spółki PL24 kupionej przez Polska Press

Członek zarządu Polska Press Grupy, Miłosz Szulc, został nowym prezesem spółki kupionej przez wydawcę – PL24. W jej ramach funkcjonować będzie najprawdopodobniej zapowiadany portal horyzontalny Polska Press. więcej

Demonstracja tym razie nie pod sklepami Leroy Merlin i Auchan. Pikieta odbędzie się pod siedzibą AFP

Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin planuje w sobotę 30 kwietnia demonstrację pod warszawską siedzibą Agence France Presse pod hasłem „Stop mordowaniu dzieci”. „Francuskie media konsekwentnie ignorują polski ruch protestu wobec francuskich firm, które żerują na wojnie w Ukrainie” - wyjaśniają organizatorzy. więcej

Karolina Rogaska wróciła do RASP. Jest dziennikarką ,,Newsweeka""

Dziennikarka Karolina Rogaska rozpoczęła niedawno pracę w redakcji tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). W przeszłości już pracowała w należącym do tej samej firmy portalu Onet. więcej

Joanna Krawczyk z ,,Gazety Wyborczej" w zarządzie Europejskiego Funduszu Mediów i Informacji

Prezeska Fundacji "Gazety Wyborczej" oraz szefowa partnerstw tego dziennika (Agora) Joanna Krawczyk została członkinią zarządu Europejskiego Funduszu Mediów i Informacji (European Media and Information Fund). Organizacja te wspiera projekty europejskich redakcji i innych podmiotów w obszarze walki z dezinformacją oraz edukacją medialną. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Branża reklamowa o rewolucyjnym pomyśle Netfliksa: diabeł tkwi w szczegółach

Netflix może w przyszłości wprowadzić tańszy pakiet z reklamami. Miałaby to być recepta na malejącą liczbę użytkowników serwisu w obliczu coraz większej konkurencji na rynku streamingu. Zdaniem przedstawicieli branży reklamowej wielu reklamodawców z chęcią będzie się promować w Netfliksie Diabeł tkwi jednak w szczegółach, bo zbyta agresywna polityka reklamowa może przynieść przeciwny skutek i odpływ klientów od platformy będzie jeszcze większy. więcej

Meta ze spadkiem zysku, Facebook nie rośnie w USA i Europie

W zeszłym kwartale koncern Meta przy wzroście przychodów o 6,6 proc. do 27,91 mld dolarów zanotował spadek zysku netto z 9,5 do 7,46 mld dolarów, spowodowany przez niższą rentowność biznesu reklamowego i straty segmentu VR i AR. Facebook na koniec marca miał 2,94 mld użytkowników w ujęciu miesięcznym, a wszystkie platformy koncernu - 3,64 mld. więcej

YouTube traci przychody reklamowe z powodu TikToka

W pierwszym kwartale 2022 roku YouTube osiągnął wpływy z reklam w wysokości 6,87 mld dolarów. To więcej o 14 procent rok do roku, ale dynamika wzrostów reklamowych w serwisie wyraźnie spadła. Dobrze radzi sobie platforma Shorts, która notuje obecnie ponad 30 mld odsłon każdego dnia. więcej

Spotted Lublin przed Pomorska.pl, sekcja regionalna Fakt.pl z dużym spadkiem

Wśród internetowych platforma z informacjami regionalnymi i lokalnymi liderem zasięgowych pozostaje Nasze Miasto, a na najdłużej internautów przyciąga Trojmiasto.pl. Po dużych wzrostach do czołówki awansowały SpottedLublin.pl i Warszawawpigulce.pl, natomiast duży spadek zanotował dział regionalny Fakt.pl. więcej

Rosyjscy użytkownicy pozywają Netflixa o przywrócenie dostępu

Rosyjscy użytkownicy serwisu Netflix złożyli pozew zbiorowy, żądając przywrócenia im dostępu do subskrypcji. Twierdzą, że serwis nie ma prawa do jednostronnego rozwiązania umowy. więcej

Money.pl wzmacnia zespół. Dołączy czterech nowych dziennikarzy

Portal Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) powiększa swój zespół. W najbliższym czasie do redakcji dołączą nowe osoby. Będą to Karolina Wysota, Weronika Szkwarek, Piotr Bera oraz Paweł Gospodarczyk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wraz z nowymi dziennikarzami zespół portalu liczyć będzie około 20 osób. więcej

Spotify z rosnącymi przychodami i stratą operacyjną. Serwis ma 422 mln użytkowników

W pierwszym kwartale 2022 roku serwis Spotify zanotował wzrost przychodów o 24 procent, zaś strata operacyjna zamknęła się kwotą 6 mln euro. Obecnie z platformy korzysta na całym świecie 422 mln użytkowników, z czego 182 mln to subskrybenci płatnej wersji Premium.   więcej

User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe

Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Zjednoczona Prawica na czele sondazu, Konfederacja z prawie 8 proc. poparcia

Na Zjednoczoną Prawicę w nowym sondażu wyborczym Research Partner głos chce oddać 32,5 proc. obywateli. W porównaniu z poprzednią falą badania spadła szacowana frekwencja wyborcza, do 56 proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marka kosmetyczna Anny Lewandowskiej w portfolio Big Picture

Do grona klientów Big Picture z kategorii beauty, dołącza marka kosmetyczna Phlov by Anna Lewandowska. więcej

Fundacja Orange powołała zespół ekspercki z edukatorkami z Ukrainy w składzie

Trzy nauczycielki z Ukrainy weszły w skład specjalnego zespołu eksperckiego, który ma doradzać Fundacji Orange w zakresie integracji społecznej i edukacji, w tym edukacji międzykulturowej dzieci i młodzieży. Kontekstem jest przyjazd do Polski tysięcy uczniów i uczennic z objętej wojną Ukrainy. więcej

Platinium Cast ma nowego klienta z branży e-commerce

Breuninger, multibrandowy sklep internetowy z luksusową modą oraz produktami beauty, home&living wybrał agencję Platinium Cast jako partnera odpowiedzialnego za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze public relations i influencer marketingu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Meta ze spadkiem zysku, Facebook nie rośnie w USA i Europie
Apple wprowadza Self Service Repair. Można samemu naprawić iPhone'a
Czarna dziura jak Speedy Gonzales. Pędzi przez kosmos z prędkością 5 mln km/h
Hakerzy wykradli dane rosyjskiej instytucji. ,,To fasada dla sieci szpiegów FSB"
T-Mobile z nową reklamą oferty dla firm
Fundacja Orange powołała zespół ekspercki z edukatorkami z Ukrainy w składzie
11 bit studios dalej bez dywidendy, zysk ma zasilić kapitał
Ekspert: Rosja czasowo zawiesiła ambicje podbicia całej Ukrainy
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj