|
|
|
|
|
|
|
Czarny ekran zamiast Polsatu czy TVN. Straty mogą wynieść 150 mln zł
Zmiana standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej z DVB-T na DVB-T2/HEVC sprawiła, że część gospodarstw domowych utraciło dostęp do stacji prywatnych. Zdaniem, Bogusława Kisielewskiego, prezes Kino Polska TV, nadawcy naziemnej Stopklatki TV, w związku z całą sytuacją nadawcy komercyjni mogą stracić w tym roku 150 mln zł. - Kto zwróci te pieniądze? - pyta.
więcej
|
UPC i Play razem stawiają na internet. ,,Ewolucja streamingowa przyspiesza"
Podczas pierwszej konferencji po przejęciu sieci kablowej UPC przez telekom Play skupiono się na ofercie internetowej. Jean Marc Harion, CEO obu firm stwierdził, że mamy do czynienia ze streamingową ewolucją sposobu oglądania telewizji, która przyspiesza. Dlatego m.in. w najbliższych latach zasięg usług internetowych UPC ma ulec znacznemu poszerzeniu.
więcej
|
TVN kontynuuje ,,Totalne remonty Szelągowskiej", trwają zdjęcia do piątego sezonu. Ilu widzów oglądało czwarty?
Czwarty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” oglądało średnio 781 tys. widzów. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i 16-49 oraz pozycję lidera wśród kobiet 16-49 mieszkających w miastach. Stacja będzie kontynuować program, właśnie wystartowały zdjęcia do piątego sezonu, który najprawdopodobniej trafi do jesiennej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Multipleksy eksperymentalne naziemnej telewizji cyfrowej znikną? UKE wyjaśnia
Prezes UKE Jacek Oko stwierdził, że za miesiąc emisje testowe w DVB-T2/HEVC stracą sens. Śląska TVS wznowiła jednak nadawanie multipleksu eksperymentalnego, a TVP może prowadzić podobne próby do 24 kwietnia 2023 roku. Rzecznik UKE wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że nadal można uzyskać pozwolenie na takie emisje.
więcej
|
Problemy z odbiorem telewizji w Łodzi? Emitel: Zwiększyliśmy liczbę nadajników
Po przejściu województwa łódzkiego na standard DVB-T2/HEVC część mieszkańców Łodzi narzeka na problemy z odbiorem naziemnej telewizji cyfrowej. Emitel zdradza Wirtualnemedia.pl, że musiał zrezygnować z jednego z nadajników, ale liczba obiektów nadawczych została zwiększona. Konieczne może być przestawienie anteny lub zainstalowanie anteny zewnętrznej.
więcej
|
Canal+ kończy proces zmiany oprogramowania dekoderów
Platforma Canal+ w nocy z wtorku na środę zaczęła udostępniać nowe oprogramowanie abonentom korzystającym z dekoderów 4K UltraBox+ wyprodukowanych przez firmę Technicolor (USW4001NCP-ITCA). Tym samym soft, który wprowadza interfejs przypominający serwisy streamingowe jest dostępny na wszystkich dekoderach 4K UltraBox+.
więcej
|
Polsat będzie pokazywał siatkarską Ligę Narodów i mundiale do 2032 roku
Telewizja Polsat przedłużyła do 2032 roku umowę z Volleyball World dotyczącą transmisji najważniejszych rozgrywek reprezentacji siatkarzy i siatkarek, m.in. mistrzostw świata i Ligi Narodów. - Siatkówka to nasza narodowa dyscyplina, która pod względem osiągnięć wyprzedza wszystkie pozostałe. Wspieramy siatkówkę od wielu lat jako Polsat i jako sieć Plus - podkreśla Zygmunt Solorz.
więcej
|
Brytyjczycy największymi fanami Eurowizji. Sukces transmisji w telewizji i internecie
Wszystkie relacje z konkursów tegorocznego konkursu Eurowizji obejrzało w sumie 161 mln widzów - wynika z danych Europejskiej Unii Nadawców. Największym powodzeniem transmisje z imprezy cieszyły się w Wielkiej Brytanii, a 7,6 mln widzów śledziło finał konkursu na platformie YouTube.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu, Warner TV spadł o 36 proc.
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w kwietniu 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Seriale, a liderem spadków była stacja Sci-Fi - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piąty sezon scripted-docu ,,Sekrety rodziny" w letniej ramówce Polsatu
Telewizja Polsat podczas tegorocznych wakacji będzie premierowo pokazywać piąty sezon paradokumentalnego serialu „Sekrety rodziny”. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 6 czerwca.
więcej
|
Finał Ligi Mistrzów zostanie rozegrany piłką z napisem "pokój"
Finał Ligi Mistrzów pomiędzy Liverpoolem a Realem Madryt zostanie rozegrany piłką Adidasa z napisem "pokój" w dwóch językach: rosyjskim i angielskim.
więcej
|
Cyfrowy Polsat kupi swoje akcje od spółki Zygmunta Solorza, wyda do 291 mln zł
Zarząd Cyfrowego Polsatu zdecydował, że firma kupi 13,067 mln swoich akcji po maksymalnie 22,28 zł za sztukę od spółki Embud 2 kontrolowanej przez Zygmunta Solorza, większościowego akcjonariusza Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Polsat pokaże transmisję z koncertu ,,Wodecki Twist 2022"
W sobotę 11 czerwca odbędzie się koncert „Wodecki Twist 2022”. Wydarzenie transmitować będzie Polsat. W przeszłości pokazywał je TVN.
więcej
|
Play i UPC Polska ze wspólną promocją, dla nowych klientów 2 lata abonamentu gratis
Rusza pierwsza wspólna oferta promocyjna po przejęciu operatora kablowego UPC Polska przez sieć telekomunikacyjną Play. Klienci każdego z telekomów przy zakupie wybranych usług abonamentowych otrzymają do dwóch lat gratis usługi u drugiego telekomu.
więcej
|
Nowy serial ,,Będzie bolało" od 27 maja w Canal+
W piątek, 27 maja br. w Canal+ online i Canal+ Premium odbędzie się premiera nowego serialu medycznego „Będzie bolało” z Benem Whishawem w roli głównej.
więcej
|
Na ,,pasku" w ,,Wiadomościach" dwa dni z rzędu ,,Polacy stawiają na PiS"
W głównym wydaniu „Wiadomości” dwa dni z rzędu wyniki sondaży partyjnych zapowiedziano na „pasku” zdaniem, że „Polacy stawiają na Prawo i Sprawiedliwość”. To kolejne korzystne dla władzy stwierdzenie, które jest wielokrotnie powtarzane w programie.
więcej
|
Marka Mentos w gamingu Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które realizują założenia strategii marek. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z Trójki znika Roman Dziewoński. Miał zastąpić Kydryńskiego
Z anteny radiowej Trójki zniknęła audycja Romana Dziewońskiego „Do trzech razy nuta”, emitowana w niedziele po południu. - Prowadzącemu audycję do skończyła się umowa z Programem 3 - informuje Wirtualnemedia.pl Monika Kuś, rzeczniczka prasowa Polskiego Radia.
więcej
|
|
Zbigniew Zegler odchodzi z radiowej Jedynki
Po ponad trzech latach z Programem Pierwszym Polskiego Radia żegna się dziennikarz muzyczny i prezenter Zbigniew Zegler. W przeszłości był m.in. szefem redakcji muzycznej tej anteny. W ostatnim czasie prowadził dwie audycje: „Tu jest muzyka” i „Muzyczną Jedynkę”.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Rewolucja w reklamach wyrobów medycznych i leków. Co na to agencje?
Od przyszłego roku w życie wchodzą nowe regulacje dotyczące reklamy wyrobów medycznych i produktów leczniczych. W reklamach syropów na kaszel nie zobaczymy już lekarzy czy influencerów. Część nowych regulacji zaczyna obowiązywać już 26 maja. Sprawdzamy, jak na zmiany w prawie reagują twórcy reklam.
więcej
|
Admitad otwiera biuro w Warszawie. Mateusz Łukianiuk country managerem
Zajmująca się marketingiem afiliacyjnym firma Admitad otworzyła biuro w Warszawie. Dzięki temu Polska ma stać się dla firmy ważnym ośrodkiem działalności w Europie Wschodniej. Country managerem na Polskę został Mateusz Łukianiuk.
więcej
|
Co druga Polka nie chce być matką w Polsce. Winny m.in. zakaz aborcji
Na pytanie, czy Polska jest dobrym krajem do tego, żeby zakładać rodzinę, być matką, mieć dzieci, aż 55 proc wszystkich badanych kobiet i ponad połowa matek odpowiedziało przecząco - wynika ze wspólnego badania Katarzyny Pawlikowskiej, Garden of Words i SW Research.
więcej
|
Adam Nykles chief data officerem Publicis Le Pont
Adam Nykles, obecnie chief data officer w firmie Kindred, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.
więcej
|
Ciemnoskóry mężczyzna, emerytka i były dłużnik w kampanii promującej Gdańsk jako miasto równości
Gdańsk rozpoczął emisję nowych spotów w ramach kampanii społecznej "Gdańsk miastem równości". Można je zobaczyć m.in. w TVN24.
więcej
|
Grupa Stonewall zwraca uwagę na krytyczną sytuację młodzieży LGBT+ w Polsce. W kampanii Maja Heban, Monika Dubiel, Dawid Myśliwiec
W nowej kampanii społecznej "Bal" działacze Grupy Stonewall wspierają młode osoby LGBT+. Stowarzyszenie zebrało ponad 500 historii szkolnej dyskryminacji, jakiej doświadczają osoby LGBT+. W kampanię włączono także influencerów - m.in. aktywistkę Maja Heban, Monikę czy youtubera Dawida Myśliwca.
więcej
|
Finał Ligi Mistrzów zostanie rozegrany piłką z napisem "pokój"
Finał Ligi Mistrzów pomiędzy Liverpoolem a Realem Madryt zostanie rozegrany piłką Adidasa z napisem "pokój" w dwóch językach: rosyjskim i angielskim.
więcej
|
Carrefour Polska trafi w ręce właściciela Allegro?
Polski oddział Carrefoura, obchodzący w tym roku 25-lecie, ma zostać przejęty przez fundusz Mid Europa Partners, byłego właściciela sieci Żabka i współwłaściciela Allegro - wynika z informacji dlahandlu.pl. Centrala Carrefoura na razie te doniesienia dementuje. O możliwym sprzedaży spółki Carrefour Polska mówiło się od wielu miesięcy.
więcej
|
Gucci we współpracy z FACEIT tworzy akademię gamingową
Luksusowa marka mody Gucci we współpracy z firmą organizującą turnieje FACEIT uruchamia Gucci Gaming Academy - akademię gamingową dla esportowców. Wśród jej uczestników jest dwóch Polaków.
więcej
|
Pepsi po 10 latach kończy sponsorowanie Super Bowl
Koncern Pepsi zdecydował się zakończyć sponsoring finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. Marka była przy nich obecna od 2012 roku, sponsorowała koncert w przerwie meczu finałowego.
więcej
|
Duda Nasze Polskie organizuje Mistrzostwa Polski w Grillowaniu
Agencja oS3 rusza z nową, letnią aktywacją dla marki Duda Nasze Polskie. Mistrzostwa Polski w Grillowaniu potrwają do 25 czerwca.
więcej
|
Wedel kampanią i konkursem promuje lody OH!
Firma E.Wedel rozpoczęła kampanię promującą lody OH!. Dodatkowo wspiera ją konkursem, w którym nagrodami są m.in. kurtki od Jackoba Buczyńskiego i sneakersy ze Sneaker Boyz. W akcję zaangażowano influencerów.
więcej
|
Paolo Sorrentino wyreżyserował spot dla marki Bulgari
Marka biżuteryjna Bulgari promuje się spotem "Unexpected Wonders", w którym występują aktorki Zendaya i Anne Hathaway. Reklamę wyreżyserował Paolo Sorrentino, który jest reżyserem takich filmów, jak "Wielkie Piękno" czy nominowany do Oscarów "To była ręka Boga".
więcej
|
Ballantine's angażuje postać z gry Borderlands, Mad Moxxi
Producent whisky Ballantine's wypuszcza na rynek limitowaną edycję z postacią z gry Borderlands, Mad Moxxi.
więcej
|
Bella Hadid twarzą nowej kampanii biżuterii Swarovski
Nowa kampania marki Swarovski przybiera formę portretów supermodelki Belli Hadid w różnych odsłonach.
więcej
|
eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję W świadomości biznesowej jasne jest, że utrzymanie dotychczasowych klientów opłaca się bardziej, niż pozyskanie nowych. Dziś najlepszym narzędziem do podnoszenia satysfakcji i lojalizacji konsumentów jest to, co działa szybko, sprawnie i daje im wrażenie wyjątkowej personalizacji. Bo to właśnie personalizacja, według badań, stanowi kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów. Jak ją osiągnąć? Odpowiedzią jest sztuczna inteligencja. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Co dalej z Tomaszem Lisem? RASP milczy, PO z nim nie rozmawia. ,,Czeka go dziennikarska emerytura"
Ringier Axel Springer Polska nie podaje powodów zakończenia współpracy z Tomaszem Lisem jako naczelnym "Newsweek Polska". - Tomasz Lis porzucił mainstreamowe media, zradykalizował się politycznie, ale być może będzie przechodzi właśnie na dziennikarską emeryturę, bo nie widać redakcji, które biłyby się o niego - uważa medioznawca Maciej Myśliwiec. - Tomek będzie nadal do mnie przychodził komentować rzeczywistość, wciąż pozostaje przecież Lisem - zapowiada Jacek Żakowski, prowadzący w radiu Tok FM piątkowy „Poranek”.
więcej
|
PBC przestały publikować dane o nakładach
Polskie Badania Czytelnictwa wprowadziły zmiany w Regulaminie Kontroli Rozpowszechniania Prasy. Wśród zmian jest inny sposób liczenia średniej sprzedaży dzienników, a także zaprzestanie raportowania o wysokości nakładu tytułów. - W dobie prasy cyfrowej nakład jest coraz bardziej wątpliwym miernikiem skuteczności, zasięgu i popularności tytułu, a tym samym jego pozycji rynkowej - ocenia prof. Tadeusz Kowalski.
więcej
|
Dziennikarze z mediów prywatnych bez akredytacji na zjazd ,,Solidarności". ,,Chodzi o bezpieczeństwo prezydenta"
Na rozpoczynające się w czwartek zakopiańskie obrady Krajowego Zjazdu Delegatów NSZZ „Solidarność” organizatorzy wpuszczą jedynie Polskie Radio i TVP. Akredytacji nie dostaną żadne inne media, poza tymi dwoma. Mimo protestów środowisk dziennikarskich, „Solidarność” zdania nie zmienia. - Chodzi o bezpieczeństwo prezydenta Andrzeja Dudy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Lewandowski, rzecznik prasowy „Solidarności”.
więcej
|
Przewrót w służbach bezpieczeństwa dał początek nowej erze putinowskiej Rosji
Rosja była niegdyś państwem zdominowanym przez służby bezpieczeństwa FSB, ale teraz biurokracja służb nieposiadających twarzy stała się państwem, wraz z Władimirem Putinem stojącym na jej czele – pisze amerykański magazyn „Foreign Affairs”, wyjaśniając fenomen przewrotu dokonanego przez FSB przeciwko FSB, który dał początek nowej erze putinowskiej Rosji.
więcej
|
|
|
Podatek dla Big Techów wejdzie z poślizgiem. Najszybciej w 2024 roku
Globalny podatek cyfrowy dla dużych międzynarodowych korporacji technologicznych może zacząć obowiązywać dopiero od 2024 roku - przyznała Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD). Na przeszkodzie wprowadzeniu jednolitej daniny stoją względy formalne oraz specyficzna sytuacja w różnych regionach świata.
więcej
|
Grupa CCC: 20 proc. wzrostu w e-commerce, 1 mld zł sprzedaży w Polsce
W zeszłym kwartale finansowym, od lutego do kwietnia br., Grupa CCC osiągnęła wzrost przychodów o 32,5 proc. do 1,882 mld zł, z czego wpływy z e-commerce poszły w górę o 19,2 proc. do 1,087 mld zł. Z głównych marek firmy procentowo najmocniej urosło Modivo. - Po trudnym lutym i pierwszej połowie marca, popyt w handlu zaczął się stabilizować, a kwiecień był najlepszym sprzedażowo miesiącem minionego okresu - mówi prezes firmy Marcin Czyczerski.
więcej
|
Polscy politycy coraz częściej komunikują się na TikToku. "Aplikacja niedoceniana, ale z potencjałem"
Ponad 34 proc. Polaków korzysta już z TikToka, nic zatem dziwnego, że platforma ta postrzegana jest coraz częściej przez polityków i samorządowców jako atrakcyjne narzędzie docierania do społeczeństwa. Choć wciąż wiele jest w tej kwestii do nadrobienia, a politykom trudno jest przestawić się choćby z Twittera na TikToka – wynika z badań, udostępnionych przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Prawicowy serwis przeprowadził kampanię oczerniającą Amber Heard
The Daily Wire, konserwatywno-prawicowy serwis internetowy, przeprowadził w mediach społecznościowych wartą setki tysięcy dolarów kampanię szkalującą wizerunek aktorki Amber Heard, która obecnie sądzi się w USA z byłem mężem Johnnym Deppem - ujawnił Vice.
więcej
|
Rosja blokuje polską platformę edukacyjną. Bo nie usunęła treści o wojnie w Ukrainie
W środę rosyjski regularor rynku medialnego i telekomunikacyjnego Roskomnadzor zablokował na terenie Federacji Rosyjskiej dostęp do serwisu Znanija - wariantu polskiej platformy Brainly dla uczniów z Rosji, Ukrainy, Białorusi i Kazachstanu. Przyczyną jest brak zgody platformy na usunięcie treści o wojnie w Ukrainie.
więcej
|
Google i Netflix wymarzonym miejscem pracy dla branży mediowo-reklamowej
Niemal co piąty pracownik mediów i reklamy wybrałby inną drogę zawodową, gdyby mógł cofnąć czas, a blisko połowa z nich jest zadowolona z wyboru branży. Ranking wymarzonych pracodawców otwierają big-techy z Google i Netfliksem na czele.
więcej
|
Ricky Gervais w ogniu krytyki za transfobiczne żarty w nowym show Netfliksa
Znany komik i gwiazdor "The Office" Ricky Gervais jest mocno krytykowany za swoje żarty z osób transpłciowych w swoim nowym stand-upie "SuperNature". Show można oglądać w serwisie Netflix.
więcej
|
Połowa Polaków wie, co zrobić w przypadku wyłudzenia danych osobowych
Niewiele ponad połowa Polaków wie, co należy zrobić w przypadku wyłudzenia danych osobowych, a 90 proc. wie, jak dbać o ich bezpieczeństwo - wynika z badania dla serwisu ChronPESEL.pl i KRD. Jednym z najczęściej popełnianych błędów jest publikacja w sieci zdjęcia swoich dokumentów - dodano.
więcej
|
Shoper kupuje agencję e-commerce'ową Selium
Shoper ma przedwstępną umowę kupna za 1,65 mln zł agencji Selium, zajmującej się głównie wsparciem sprzedaży na globalnych platformach e-commerceowych.
więcej
|
Żeńska reprezentacja w branży esportowej - kobiety w świecie stereotypowo zarezerwowanym dla mężczyzn W sieci można znaleźć wiele historii o kobietach-graczkach, które nie przyznawały się do swojej płci podczas rozgrywek online. Obawiały się, że nie będą traktowane na równi z resztą drużyny, w której często przeważała płeć męska. Powodem tego lęku jest stereotyp dotyczący grania w gry wideo, który przez lata utrwalał się w społeczeństwie – że jest to obszar zainteresowań przeznaczony dla mężczyzn i nie ma w nim miejsca dla kobiet. Faktyczny stan rzeczy wygląda zgoła inaczej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Co druga Polka nie chce być matką w Polsce. Winny m.in. zakaz aborcji
Na pytanie, czy Polska jest dobrym krajem do tego, żeby zakładać rodzinę, być matką, mieć dzieci, aż 55 proc wszystkich badanych kobiet i ponad połowa matek odpowiedziało przecząco - wynika ze wspólnego badania Katarzyny Pawlikowskiej, Garden of Words i SW Research.
więcej
|
Rośnie świadomość ekologiczna Polaków
Polacy całkiem dobrze orientują się w pojęciach z zakresu ekologii, a ich świadomość w tym temacie rośnie. Co piąty Polak zachowuje się wzorowo, jeśli chodzi o dbanie o środowisko i globalne myślenie o ekologii - wynika z badania Open Research.
więcej
|
Google i Netflix wymarzonym miejscem pracy dla branży mediowo-reklamowej
Niemal co piąty pracownik mediów i reklamy wybrałby inną drogę zawodową, gdyby mógł cofnąć czas, a blisko połowa z nich jest zadowolona z wyboru branży. Ranking wymarzonych pracodawców otwierają big-techy z Google i Netfliksem na czele.
więcej
|
Ponad 75 proc. Polek ma poczucie własnej atrakcyjności
75,4 proc. Polek ma poczucie własnej atrakcyjności. Z kolei 14,1 proc. rodaczek brakuje takiego przekonania. 10,5 proc. nie potrafi się w tej kwestii określić – wynika z badania przeprowadzonego przez UCE RESEARCH i platformę ePsychlodzy.pl.
więcej
|
|
|
Radio Kolor oskarża rzeczniczkę Rafała Trzaskowskiego o "segregowanie mediów". "Zarzuty są absurdalne"
"Dziennikarze Radia Kolor nie są przez panią Monikę Beuth-Lutyk informowani o wszystkich spotkaniach prezydenta Rafała Trzaskowskiego i jego urzędników z mediami" - skarży się w liście otwartym do słuchaczy Marcin Walter, szef newsroomu warszawskiego Radia Kolor. Apeluje do stołecznego ratusza, by jednakowo traktować wszystkich dziennikarzy. - Redakcja Radia Kolor dostaje wszystkie zaproszenia na konferencje, które uznajemy, że powinna otrzymać - mówi nam Monika Beuth-Lutyk, rzeczniczka Rafała Trzaskowskiego.
więcej
|
Dziennikarze z mediów prywatnych bez akredytacji na zjazd ,,Solidarności". ,,Chodzi o bezpieczeństwo prezydenta"
Na rozpoczynające się w czwartek zakopiańskie obrady Krajowego Zjazdu Delegatów NSZZ „Solidarność” organizatorzy wpuszczą jedynie Polskie Radio i TVP. Akredytacji nie dostaną żadne inne media, poza tymi dwoma. Mimo protestów środowisk dziennikarskich, „Solidarność” zdania nie zmienia. - Chodzi o bezpieczeństwo prezydenta Andrzeja Dudy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Lewandowski, rzecznik prasowy „Solidarności”.
więcej
|
Zmarł Marek Baran, rzecznik prasowy Link4 i doradca zarządu PZU
Nie żyje Marek Baran, rzecznik i dyrektor biura komunikacji ubezpieczyciela Link4, doradca zarządu w Grupie PZU.
więcej
|
|
|