|
|
|
|
|
|
|
Polski rynek czeka na DAI. Kiedy rewolucja w reklamie telewizyjnej?
Technologia DAI ma pomóc nadawcom telewizyjnym w skuteczniejszej rywalizacji o budżety reklamowe z internetowymi gigantami. - Szacowana dodatkowa wartość wygenerowana dla rynku dzięki DAI to 680 mln zł rocznie, a niektórzy mówią, że nawet dwa razy więcej - ocenia Marcin Grabowski, pełnomocnik zarządu GPW ds. budowy platformy DAI. Mimo zapowiedzi cały czas jednak ten system nie działa. Dlaczego? O tym debatowano w czasie Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Zakopanem.
więcej
|
Co pokazuje telewizja w Rosji? Putin jak dziennikarz, wirus z USA, kijowski reżim, LGBT
Polscy operatorzy płatnej telewizji nie mogą oferować kanałów Rossija 24 i Pierwyj Kanał. Portal Wirtualnemedia.pl sprawdził jakie fake newsy przekazują obecnie te stacje. Od dziennikarzy i rozmówców Rosjanie mogą się dowiedzieć m.in. o gejowskich eksperymentach zachodu i śmiercionośnym wirusie Amerykanów.
więcej
|
Nowi komentatorzy w ,,Szkle kontaktowym". Wśród nich Robert Górski
W czwartek w roli komentatorki „Szkła kontaktowego” wystąpiła pisarka Sylwia Chutnik. To nie koniec debiutów, bo jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl 1 czerwca w studiu TVN24 pojawi się satyryk Robert Górski. Twórcy programu pracują nad poszerzeniem grona komentatorów. Ich poglądy mają być zróżnicowane.
więcej
|
Przepadła uchwała wzywająca Holecką i Olechowskiego do dymisji
Rada Programowa Telewizji Polskiej zaakceptowała sprawozdanie zarządu TVP o realizacji misji publicznej w 2021 roku. Opozycyjni członkowie gremium zgłosili w tej sprawie zdanie odrębne. Wcześniej przepadł projekt uchwały wzywającej m.in. Jarosława Olechowskiego i Danutę Holecką do dymisji. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl członek Rady Programowej TVP Krzysztof Luft twierdzi, że nawet KRRiT zauważa łamanie ustawy o radiofonii i telewizji przez nadawcę publicznego.
więcej
|
TVP chce wydać 18,6 mln zł na nową siedzibę w Olsztynie, jedyna oferta jest o 20 proc. droższa
W przetargu dotyczącym zaprojektowania i budowy nowej siedziby TVP3 Olsztyn złożono jedną ofertę, z ceną o 20,5 proc. wyższą niż budżet tego zlecenia określony przez Telewizję Polską.
więcej
|
Urszula Matysiak z TVP3 Gdańsk prowadzącą ,,Wstaje dzień" w TVP Info
Prezenterka Urszula Matysiak z TVP3 Gdańsk zadebiutowała jako prowadząca pasmo „Wstaje dzień” na antenie TVP Info.
więcej
|
Kolejna zmiana w kierownictwie Warner Bros. Discovery Polska
Rafał Ogrodnik obejmie stanowisko dyrektora finansowego i operacyjnego (CFO i COO) Warner Bros. Discovery w naszym kraju. Przejmie rolę odchodzącego z firmy zaledwie po kilku miesiącach pracy Jarosława Wichowskiego. Ogrodnik zastąpi też Wichowskiego w zarządzie spółki TVN.
więcej
|
Kierował największymi redakcjami i co teraz zrobi Tomasz Lis? "Byli naczelni mają ciężkie życie"
W TVP zaczął pracę, mając 24 lata. W TVN był po trzydziestce, gdy kierował "Faktami". - Podjadał wszystkim pomidory i twarożek - wspomina Tomasza Lisa jeden z byłych reporterów TVN-u. Od 19 lat co piątek komentuje wydarzenia w Radiu TOK FM. Niedawno przestał kierować "Newsweekiem". - Kompletnie zmienił ten tygodnik - ocenia Michał Karnowski.
więcej
|
Rosja walczy z telewizyjnym bojkotem. 15 nowych kanałów do końca roku
W Rosji jesienią 2022 roku może pojawić się około 15 nowych kanałów telewizyjnych. Krajowi nadawcy zamierzają w ten sposób załatać dziurę, która powstała po wycofywaniu się wielu zachodnich firm medialnych z rosyjskiego rynku po inwazji na Ukrainę.
więcej
|
Radosław Wróblewski powołany do zarządu Biznes24
Radosław Wróblewski został powołany do zarządu stacji Biznes24. Dotychczas był dyrektorem operacyjnym w spółce. W latach 2007-2013 pracował w TVN CNBC, którym wówczas kierował Roman Młodkowski.
więcej
|
1,35 mln widzów ,,Kuchennych rewolucji". TVN nie dał szans konkurencji w 16-49
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,35 mln widzów, o 310 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Naukowcy: mniej godzin przed telewizorem - mniej zawałów i udarów
Skrócenie oglądania telewizji do mniej niż jednej godziny dziennie może pomóc w zapobieganiu więcej niż jednemu na dziesięć przypadków choroby niedokrwiennej serca – informuje pismo „BMC Medicine”.
więcej
|
ATM Grupa wypłaci 16,9 mln zł dywidendy. 6,7 mln zł dla Kurzewskich, 2,9 mln zł dla Solorza
Walne zgromadzenie ATM Grupy zdecydowało, że zgodnie z rekomendacją zarządu firma wypłaci 16,86 mln zł dywidendy, po 20 groszy na akcję. W niezmienionym składzie na kolejną kadencję została powołana rada nadzorca, której przewodniczącym jest założyciel i główny akcjonariusz spółki Tomasz Kurzewski.
więcej
|
Edyta Górniak muzyczną gwiazdą Telekamer ,,Tele Tygodnia" 2022, emisja gali w TV Puls we wtorek
Muzyczną gwiazdą 25. edycji Telekamer „Tele Tygodnia” będzie Edyta Górniak. Wydarzenie będzie można oglądać we wtorek, 31 maja w TV Puls.
więcej
|
TVN i Polsat muszą zmienić standard. ,,Dodatkowy MUX niemożliwy przez TVP"
Terminu kolejnego spotkania stacji prywatnych z UKE nie wyznaczono. TVN, Polsat i TV Puls twierdzą, że TVP dzięki emisji w starym standardzie naziemnym jest uprzywilejowana. Po cichu mówią nawet o pozwaniu Skarbu Państwa. Uczestnik rozmów zdradza Wirtualnemedia.pl, że rozwiązaniem byłby np. multipleks testowy, ale pasmo zajęła TVP.
więcej
|
Program Kłeczka, Rachonia i Ziemca ,,Woronicza 17" zyskał 185 tys. widzów w TVP Info
Magazyn „Woronicza 17” od początku tego roku śledzi średnio 680 tys. widzów, o 185 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Triangle of Sadness" Rubena Ostlunda laureatem Złotej Palmy 75. festiwalu w Cannes
"Triangle of Sadness" Rubena Ostlunda otrzymał w sobotę wieczorem Złotą Palmę 75. festiwalu filmowego w Cannes. Nagrodą jury doceniono ex aequo "IO" Jerzego Skolimowskiego oraz "The Eight Mountains" Charlotte Vandermeersch i Felixa van Groeningena.
więcej
|
Ksiądz Dariusz Oko z programem w Telewizji Republika
W ramówce Telewizji Republika zadebiutował program „Oko na niedzielę”, które gospodarzem jest teolog ksiądz prof. Dariusz Oko.
więcej
|
,,Dzień dobry TVN" najchętniej oglądane w kwietniu, wyprzedziło ,,Pytanie na śniadanie"
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w kwietniu br. miało „Dzień dobry TVN”, które wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
246 tys. widzów ,,Zagadek losu" w TVN7. ,,Opowieści małżeńskie" śledziło 248 tys. osób
Nowy serial Siódemki „Zagadki losu” oglądało średnio 246 tys. widzów. Z kolei „Opowieści małżeńskie” przyciągały przed ekrany 248 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Liga Mistrzów: Liverpool - Real Madryt: Transmisja TV i online. Gdzie obejrzeć finał LM?
W sobotę w finale Ligi Mistrzów zmierzą się drużyny Liverpool FC i Real Madryt. Mecz pokażą stacje TVP 1 i Polsat Sport Premium 1 oraz serwisy internetowe Tvpsport.pl i Polsat Box Go. Spotkanie będzie można obejrzeć także w jakości 4K. Kto będzie komentować mecz?
więcej
|
Czy targetowanie kontekstowe w erze post-cookies może być efektywne? Jesteśmy w trakcie największej transformacji reklam online. Najbardziej znany sposób targetowania i śledzenia - 3rd party cookies - niebawem przejdzie do historii. Pojawia się luka dla nowoczesnych i bardziej zaawansowanych technologii, które pomagają marketerom skutecznie reklamować w sieci. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest Computer Vision. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio nadaje w Przemyślu program dla Ukrainy na częstotliwości wykorzystywanej dotąd przez RMF Ukraina
Od piątku Polskie Radio nadaje w Przemyślu swój 24-godzinny program dla Ukrainy. Emitowany jest on na częstotliwości 98,6 FM, na której przez niemal trzy miesiące nadawało RMF Ukraina. Od piątku nie można już słuchać tej stacji, zezwolenie wygasło kilka dni wcześniej.
więcej
|
|
Radiowa Trójka ściąga ludzi z TVP. "Chodzi o ujednolicenie narracji"
Nie mają doświadczenia radiowego, wcześniej pracowali w telewizji. Do Trójki w ostatnich miesiącach dołączają kolejne osoby z Telewizji Polskiej. - Trudno nie odnieść wrażenia, że zarządzający Programem Trzecim Polskiego Radia mają krótką ławkę i muszą sięgać po ludzi z TVP - ocenia medioznawca prof. Jan Kreft.
więcej
|
|
Rekordowe wyniki stacji informacyjnych: TOK FM i Polskiego Radia 24. Stały trend czy efekt wojny?
TOK FM w ostatniej fali miało 3,2 proc. udziału w rynku, a Polskie Radio 24 - 1,3 proc. Obie rozgłośnie notują najwyższe wyniki słuchalności w historii badania Radio Track. Obie tłumaczą swój sukces "rzetelnymi informacjami", które przekazują na antenie. - Poczekajmy na kolejną falę badań, by się przekonać, czy tak ochoczo szukamy newsów, czy po prostu wojna za naszą wschodnią granicą nas wystraszyła - radzi medioznawca Maciej Myśliwiec.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Polski rynek czeka na DAI. Kiedy rewolucja w reklamie telewizyjnej?
Technologia DAI ma pomóc nadawcom telewizyjnym w skuteczniejszej rywalizacji o budżety reklamowe z internetowymi gigantami. - Szacowana dodatkowa wartość wygenerowana dla rynku dzięki DAI to 680 mln zł rocznie, a niektórzy mówią, że nawet dwa razy więcej - ocenia Marcin Grabowski, pełnomocnik zarządu GPW ds. budowy platformy DAI. Mimo zapowiedzi cały czas jednak ten system nie działa. Dlaczego? O tym debatowano w czasie Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Zakopanem.
więcej
|
Polska reklama mimo wojny urosła do 2,37 mld zł. Internet zwiększa przewagę nad telewizją
W pierwszym kwartale br. wydatki reklamowe w Polsce zwiększyły się o 6,8 proc. do 2,37 mld zł, mimo że po wybuchu wojny część marketerów ograniczyła działania. Motorami wzrostu były reklama zewnętrzna i internetowa, ta druga jest liderem z coraz większą przewagą nad reklamą telewizyjną. Publicis Groupe prognozuje, że w całym br. polski rynek reklamowy zyska 4,8 proc.
więcej
|
Kina powstają po pandemii. Globalny box office z 36 mld dolarów w 2022 roku
W 2022 roku globalny box office osiągnie wartość 36 mld dolarów - wynika z prognoz firmy analitycznej Omedia. To efekt słabnącej fali pandemii i planowanych hitowych premier kinowych, na liście są między innymi „Jurassic World”, „Minionki” i sequel „Avatara”.
więcej
|
Nie ufamy influencerom przez ich nachalne promowanie produktów
Influenncer jest na szarym końcu listy najbardziej darzonych zaufaniem profesji w polskim społeczeństwie. Wynika to głównie z przesadnej lub nachalnej prezentacji promowanych przez influencerów produktów - wynika z badania LB Relations i SW Research.
więcej
|
Reklama Shopee: było "Baby Shark", teraz jest "Macarena"
Platforma zakupowa Shopee prowadzi nową kampanię promującą ofertę "6.6 Letni Festiwal Niskich Cen". W spocie kilka osób ubranych na pomarańczowo tańczy układ znany z przeboju "Macarena" i śpiewa w rytm muzyki z tego utworu wyśpiewuje o trwającej do 6 czerwca promocji.
więcej
|
Heineken planuje wybór globalnych agencji kreatywnych
Producent piwa, firma Heineken rozesłała zapytania do agencji kreatywnych. Planuje wybór agencji do globalnej obsługi reklamowej, a spotkania z ich przedstawicielami chce odbyć podczas tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions w drugiej połowie czerwca.
więcej
|
Paulina Klecz, Wojtek Jakóbczyk i Paweł Zapała w Euvic Digital
Paulina Klecz, Wojtek Jakóbczyk i Paweł Zapała dołączyli do zespołu agencji Euvic Digital (Euvic Performance).
więcej
|
Bartłomiej Pucek odszedł z IKEA
Po ponad 2,5 roku Bartłomiej Pucek odszedł z firmy IKEA. Przez ostatnie piętnaście miesięcy pracował w dziale digital firmy w szwedzkim Malmö.
więcej
|
Uchodźczyni z Ukrainy w reklamie kosmetyków Clochee
Marka kosmetyczna Clochee rozpoczęła kampanię reklamową #pielęgnujmiłość, której jedną z bohaterek jest 14-letnia Nicka, która z rodziną uciekała do Polski przed wojną w Ukrainie. Realizacją akcji zajęła się agencja prezenterki Agnieszki Hyży Ahstory.
więcej
|
Marcelina Zawadzka reklamuje bieliznę Esotiq
Prezenterka telewizyjna Marcelina Zawadzka jest bohaterką kampanii reklamującej markę bielizny i strojów plażowych Esotiq.
więcej
|
Wysokie tony w reklamach sugerują zdrowy produkt spożywczy
Jak wykazali naukowcy z Singapuru, konsumenci kojarzą reklamy zawierające wyższe tony ze zdrowszymi produktami spożywczymi – informuje pismo „Food Quality and Preference”.
więcej
|
Magdalena Zawada-Gawrońska w Agencji Warszawa
Magdalena Zawada-Gawrońska objęła stanowisko customer service director w Agencji Warszawa.
więcej
|
Park Miniatur Inwałd klientem agencji Ancymony
Ruszyła digitalowa kampania Parku Miniatur w Inwałdzie. Za realizację działań reklamowych, takich jak zakup mediów, kreacje, analityka odpowiada agencja reklamowa Ancymony.
więcej
|
Fundacja DKMS wybrała do współpracy Starcom i Performics
Agencje mediowe Starcom i Performics, należące do Publicis Groupe, wygrały w przetargu mediowym Fundacji DKMS – międzynarodowej organizacji non-profit zajmującej się walką z nowotworami krwi, edukacją na temat idei dawstwa szpiku, rejestracją Dawców oraz wsparciem pacjentów.
więcej
|
Orlen pojawi się na Węgrzech. Wprowadzi swoją markę na stacjach kupionych od MOL
185 stacji, które przejmiemy na Słowacji i na Węgrzech zmieni nazwę na Orlen. Dotyczyć to także 79 stacji niezależnego operatora na Węgrzech, który korzysta obecnie z marki Lukoil - poinformował w piątek PKN Orlen.
więcej
|
Spektakularna projekcja z okazji premiery serialu "Stranger Things"
W czwartkowy wieczór na Wawelu miała miejsce nietypowa aktywacja promująca netfliksowy serial "Stranger Things".
więcej
|
Seminis nowym klientem Communication Unlimited
Do grona klientów Communication Unlimited dołączyła należąca do firmy Bayer marka Seminis.
więcej
|
Agnieszka Cegielska w reklamie produktów Vetoquinol
Ruszyła kampania telewizyjna promująca produkty dla zwierząt firmy Vetoquinol. W spocie występuje prezenterka Agnieszka Cegielska.
więcej
|
Firma cateringowa Anny Lewandowskiej w ramach kampanii promocyjnej oferuje bezpłatne badania krwi
Firma cateringowa Anny Lewandowskiej SuperMenu właśnie wystartowała z ogólnopolską kampanię "Zdrowie bez wymówek!" w ramach której, we współpracy z platformą uPacjenta bezpłatnie przebada wszystkich swoich klientów w ich domach.
więcej
|
The North Face z kampanią skierowaną do kobiet
"The North Face: never stop exploring" to hasło nowej kampanii reklamowej popularnego producenta sprzętu I akcesoriów sportowych i outdoorowych.
więcej
|
eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję W świadomości biznesowej jasne jest, że utrzymanie dotychczasowych klientów opłaca się bardziej, niż pozyskanie nowych. Dziś najlepszym narzędziem do podnoszenia satysfakcji i lojalizacji konsumentów jest to, co działa szybko, sprawnie i daje im wrażenie wyjątkowej personalizacji. Bo to właśnie personalizacja, według badań, stanowi kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów. Jak ją osiągnąć? Odpowiedzią jest sztuczna inteligencja. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Sieci" ze spadkiem wpływów, 79 proc. z reklam. 4,5 mln zł na dywidendę
W ub.r. Fratria, wydawca m.in. „Sieci”, „Gazety Bankowej” i wPolityce.pl oraz nadawca Telewizji wPolsce.pl, zanotowała spadek przychodów o 6 proc. do 34,39 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 2,7 proc. jej zysk netto zmalał z 7,14 do 4,59 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Polityka" liderem tygodników opinii. ,,Newsweek Polska" na trzecim miejscu
Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w pierwszym kwartale br. była „Polityka”, a na podium znalazły się jeszcze „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kierował największymi redakcjami i co teraz zrobi Tomasz Lis? "Byli naczelni mają ciężkie życie"
W TVP zaczął pracę, mając 24 lata. W TVN był po trzydziestce, gdy kierował "Faktami". - Podjadał wszystkim pomidory i twarożek - wspomina Tomasza Lisa jeden z byłych reporterów TVN-u. Od 19 lat co piątek komentuje wydarzenia w Radiu TOK FM. Niedawno przestał kierować "Newsweekiem". - Kompletnie zmienił ten tygodnik - ocenia Michał Karnowski.
więcej
|
Wydawca ,,Wróżki" z prawie ćwierć miliona zysku
Wydawnictwo Te-Jot, publikujące magazyny „Wróżka”, „Gwiazdy mówią”, „Weranda” i „Weranda Country”, w ub.r. zanotowało zysk netto w wysokości 246,1 tys. zł.
więcej
|
Ander Izagirre laureatem Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za reportaż literacki
Hiszpański pisarz i reportażysta Ander Izagirre odebrał w sobotni wieczór w Warszawie Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego za reportaż literacki „Potosi. Góra, która zjada ludzi”. Była to 13. edycja tej nagrody.
więcej
|
Top 7 wydarzeń tygodnia: kolejny etap refarmingu, "Newsweek" bez Tomasza Lisa
Mijający tydzień zaczął się od zmiany standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej na znacznym obszarze Polski. Kolejnego dnia poinformowano o rozstania się Tomasza Lisa z „Newsweekiem”, co wzbudziło szereg komentarzy i spekulacji. Oto najważniejsze wydarzenia tygodnia w branży mediów i marketingu.
więcej
|
Dziennikarz "Przeglądu Sportowego" dziwi się, że tenisistka doznała ataku paniki. Po krytycznych wpisach tekst usunięto
Ze stron internetowych „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) zniknął tekst Bartosza Gębicza, w którym wyraził zdziwienie, że tenisistka Simona Halep przegrała mecz z powodu ataku paniki. Artykuł krytykowali inni dziennikarze.
więcej
|
Kamil Turecki, Katarzyna Madera i ,,Kalejdoskop" z Nagrodami im. Macieja Płażyńskiego
Laureatami tegorocznej, jedenastej edycji Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii zostali dziennikarze i redakcje z Izraela, Polski, Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Jury wybrało zwycięzców spośród 80 zgłoszeń.
więcej
|
|
|
Jak rząd chce walczyć z dezinformacją w internecie? "Profesjonalizm, obiektywizm, praca ponad podziałami"
- Chcemy pokazać, że profesjonalizmem i obiektywizmem jesteśmy w stanie w tym trudnym momencie zjednoczyć wokół siebie dużą grupę instytucji, które mają jeden cel, zbieżny z naszym - walkę ze skutkami rozprzestrzeniania się w sieci nieprawdziwych, zmanipulowanych informacji, które wpływają na życie społeczne w Polsce - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Janusz Cieszyński, pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa i sekretarz stanu ds. cyfryzacji w KPRM.
więcej
|
Moja Biedronka w końcu cyfrowa. Tak działa nowa aplikacja Biedronki
Sieć dyskontów Biedronka udostępniła nową aplikację mobilną, która daje dostęp do spersonalizowanych zniżek, pozwala płacić Blikiem bez kodu czy sprawdzić cenę produktu w sklepie. Mieliśmy okazję ją przetestować kilka dni przed oficjalnym startem.
więcej
|
Ruszyła platforma VoD dla Ukraińców. Za projektem stoi Marcin Perzyna
W internecie od kilku tygodni działa platforma wideo na żądanie UA24.tv, która adresowana jest do Ukraińców mieszkających w Polsce. Za produkcję i dystrybucję treści odpowiada firma Festival Group, kierowana przez Marcina Perzynę. Docelowo w ramach projektu ma ruszyć też kanał telewizyjny.
więcej
|
Radio 357 i Nowy Świat słuchane dłużej niż RMF FM. Radio Maryja i Jedynka przed Radiem ZET
Internetowe Radio 357 i Radio Nowy Świat notują średni dobowy czas słuchania wynoszący ponad 200 minut, tak samo jak regionalne Radio Silesia. Jedynka, Radio Maryja i VOX FM wyprzedzają pod tym względem RMF FM i Radio ZET, a wśród słuchaczy najstarszych i z największych miast liderem jest Radio 357.
więcej
|
Ile kosztuje kampania dezinformacyjna? Tysiące fałszywych lajków, komentarzy i udostępnień za 279 euro
Aby przeprowadzić kampanię dezinformacyjną w sieci wystarczą niewielkie pieniądze: za 279 euro (łącznie) można kupić tysiące spreparowanych komentarzy i „lajków”, ale także niemal 100 tys. wyświetleń. Takie wnioski płyną z raportu, udostępnionego przez Stowarzyszenie Demagog. - Dezinformacja jest łatwa, tania i szybka - konkluduje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paweł Terpiłowski, redaktor naczelny portalu Demagog.
więcej
|
Pudelek wyprzedził Plejadę, dział show-biznesowy Radia ZET i Jastrzabpost w górę
Liderem zasięgowym wśród platform o tematyce show-biznesowej pozostaje Plotek. Pudelek wysunął się przed Plejadę, a duży wzrost zasięgu zanotowała sekcja show-biznesowa portalu Radia ZET, zyskał też Jastrzabpost. Znacząco zmalały natomiast wyniki analogicznego działu na o2.pl i serwisu Party.pl.
więcej
|
OMZRiK nie musi przepraszać za nazwanie Marcina Roli z wRealu24 patostreamerem
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych poinformował, że zgodnie z orzeczeniem Sądu Apelacyjnego w Warszawie nie musi przepraszać Marcina Roli, redaktora naczelnego internetowej telewizji wRealu24, za nazwanie go patostreamerem i napisanie, że Rola „uważa się za dziennikarza”.
więcej
|
W chińskich social mediach krąży wideo z prezydentem Dudą i fałszywymi napisami
W chińskich mediach społecznościowych rozpowszechniane jest wideo z przemówieniem prezydenta Andrzeja Dudy, do którego dodano fałszywe napisy. Sugerują one, że polskie wojsko jest mobilizowane do wkroczenia na Ukrainę.
więcej
|
Anna Maria Wesołowska prowadzi program na kanale Stowarzyszenia Sędziów Polskich Iustitia
Wyjaśnianie prawnych zawiłości, ale także przybliżanie zakresu kompetencji sędziego - taki cel przyświeca cyklowi wideo podcastów, przygotowywanych na youtube’owym kanale przez sędziów ze Stowarzyszenia Sędziów Polskich Iustitia. Prowadzącą jest Anna Maria Wesołowska, produkcją filmów zajmuje się Fat Frogs Media.
więcej
|
Dziennikarz "Przeglądu Sportowego" dziwi się, że tenisistka doznała ataku paniki. Po krytycznych wpisach tekst usunięto
Ze stron internetowych „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) zniknął tekst Bartosza Gębicza, w którym wyraził zdziwienie, że tenisistka Simona Halep przegrała mecz z powodu ataku paniki. Artykuł krytykowali inni dziennikarze.
więcej
|
Rozwiąż test kierowcy i zdobądź zniżkę na OC i AC w LINK4 W internecie wystartował Ogólnopolski Test Wiedzy Kierowców. To efektowny animowany quiz, który oprócz sprawdzianu z przepisów drogowych, zapewnia dobrą zabawę, a do tego nagradza atrakcyjną zniżką na ubezpieczenie OC lub OC/AC w LINK4. Już za samo zaliczenie gry można otrzymać 10 procent rabatu lub 12 procent, jeśli udzielimy co najmniej 8 prawidłowych odpowiedzi. materiał partnerskiwięcej |
|
|