Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 31 Maja 2022
 
 
 
Więcej na TVP i Polskie Radio. Abonament RTV w górę o ponad 10 proc.
 
W Monitorze Polskim opublikowano rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczące wysokości opłat za abonament radiowo-telewizyjny w 2023 roku. Będą one wyższe o ponad 10 proc. niż w br. więcej
 
 
Robert Lewandowski zapowiada odejście z Bayernu. ,,Transfer marketingowo otworzy go na cały świat"
 
Robert Lewandowski podkreślił, że nie zamierza już grać w Bayernie Monachium, w ostatnich tygodniach spekulowano o jego przejściu do FC Barcelona. Specjaliści od marketingu sportowego oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że po przejściu do ligi hiszpańskiej lub angielskiej Lewandowski zyska na globalnej popularności. - Barcelona daje różne możliwości „wyszalenia się” marketingowego - podkreśla Adam Pawlukiewicz. więcej
 
 
Leroy Merlin nadal będzie wspierać reprezentację Polski? ,,Rozmawiamy ze wszystkimi obecnymi sponsorami"
 
W poniedziałek ogłoszono, że strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej będzie firma InPost. Nie podano jednak kwoty, którą firma Rafała Brzoski przeznaczy na wsparcie narodowej drużyny, Grzegorz Stańczuk, szef sponsoringu i marketingu w PZPN potwierdził Wirtualnemedia.pl, że prowadzi rozmowy z wszystkimi obecnymi sponsorami na temat przedłużenia umów sponsorskich, które wygasają z końcem roku. Jednym ze sponsorów pozostaje sieć Leroy Merlin bojkotowana przez część klientów za nie opuszczenie Rosji po ataku na Ukrainę. więcej
 
 
Grupa Polsat Plus zaprezentowała autobus na wodór
 
NesoBus to zasilany wodorem autobus, którego premiera miała miejsce w poniedziałek. Za jego stworzenie odpowiada Grupa Polsat Plus, która zapowiada uruchomienie seryjnej produkcji w połowie przyszłego roku. więcej
 
 
Konkurenci Disney+ nie stracą produkcji Disneya. Ale jest pewien haczyk
 
Po 14 czerwca, gdy nastąpi w Polsce start serwisu streamingowego Disney+, wybrane filmy z wytwórni należących do Walt Disney Company, nadal będzie można znaleźć w niektórych konkurencyjnych serwisach VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednak dotyczyć będzie to jedynie produkcji sprzedawanych w innym modelu niż subskrypcyjny. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kierował największymi redakcjami i co teraz zrobi Tomasz Lis? "Byli naczelni mają ciężkie życie" więcej
 
Co pokazuje telewizja w Rosji? Putin jak dziennikarz, wirus z USA, kijowski reżim, LGBT więcej
 
Jak rząd chce walczyć z dezinformacją w internecie? "Profesjonalizm, obiektywizm, praca ponad podziałami" więcej
 
Radiowa Trójka ściąga ludzi z TVP. "Chodzi o ujednolicenie narracji" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Technik Emisji TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Promo Producer / Realizator Autopromocji TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor/ka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
EVENT MANAGER 2 KOMA 7
Specjalista/ka ds. Badań i Analiz Ringier Axel Springer
Specjalista/ka ds. Komunikacji Marketingowej Ringier Axel Springer
Localisation Project Manager Smakjam
Graphic Designer AE Smakjam
Researcher Peppermint powered by Quad
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Więcej na TVP i Polskie Radio. Abonament RTV w górę o ponad 10 proc.

W Monitorze Polskim opublikowano rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczące wysokości opłat za abonament radiowo-telewizyjny w 2023 roku. Będą one wyższe o ponad 10 proc. niż w br. więcej

Grupa Polsat Plus zaprezentowała autobus na wodór

NesoBus to zasilany wodorem autobus, którego premiera miała miejsce w poniedziałek. Za jego stworzenie odpowiada Grupa Polsat Plus, która zapowiada uruchomienie seryjnej produkcji w połowie przyszłego roku. więcej

Konkurenci Disney+ nie stracą produkcji Disneya. Ale jest pewien haczyk

Po 14 czerwca, gdy nastąpi w Polsce start serwisu streamingowego Disney+, wybrane filmy z wytwórni należących do Walt Disney Company, nadal będzie można znaleźć w niektórych konkurencyjnych serwisach VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednak dotyczyć będzie to jedynie produkcji sprzedawanych w innym modelu niż subskrypcyjny. więcej

Koniec ,,BrzydUli" w TVN7. Serial stracił ponad połowę widowni

Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w sezonie 2021/2022 roku oglądało średnio 347 tys. widzów, o 458 tys. osób mniej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Stacja TVN7 zakończyła realizację serialu. więcej

W TVP1 startuje ukraiński serial zamiast "Klanu"

Od poniedziałku, 6 czerwca telewizyjna Jedynka wprowadza do ramówki ukraiński serial "Tajemnice". Nowa produkcja pojawi się w paśmie, które do tej pory wypełniała telenowela "Klan" i odcinkowy paradokument "Kasta". więcej

Serial ,,Kowalscy kontra Kowalscy 2" stracił widzów w Polsacie

Drugi sezon serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 890 tys. widzów, o 560 tys. osób mniej niż pierwszą odsłonę emitowaną rok temu w tym samym paśmie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,77 mln widzów ,,Ojca Mateusza 27" w TVP1

Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory oglądało średnio 1,77 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż serial gromadził przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Średnio 1,30 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. 2,62 mln widzów finałowego spotkania

Właśnie zakończony sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,30 mln widzów w TVP1, o 40 tys. osób mniej niż poprzedni. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził finał rozgrywek, który śledziło 2,62 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał telewizyjny kończy działalność w Polsce

31 maja. adresowy do kobiet kanał Lifetime z portfolio A+E Networks UK zakończy nadawanie na polskim rynku. Z EPG stacji wynika, że ostatnim programem, który wyemituje  jest jeden z odcinków 12 sezonu „Ślub od pierwszego wejrzenia” w nocy z wtorku na środę. więcej

Wystartowały castingi do programów ,,The Voice"

Wystartowały castingi do kolejnych edycji programów „The Voice”, które będzie można oglądać w Dwójce w sezonie 2022/2023. Prace na planach „The Voice of Poland”, „The Voice Senior” i „The Voice Kids” mają ruszyć w połowie lata. więcej

Disney+ porozumiał się z operatorem telekomunikacyjnym

Abonenci greckiej Vodafone TV będą mieli dostęp do serwisu streamingowego Disney+ w ramach podstawowej oferty. Platforma na tamtejszym rynku startuje 14 czerwca br. Tego samego dnia serwis ruszy w Polsce. Choć debiut serwisu nad Wisłą już za 2 tygodnie, to nadal nie wiadomo czy Disney+ będzie mieć w naszym kraju partnera dystrybucyjnego. więcej

Platforma cyfrowa walczy z pirackimi transmisjami w pubach

Brytyjski sąd zakazał transmisji meczów platformy cyfrowej Sky właścicielce „Railway Tavern” w dzielnicy Edmonton Green w Londynie. To pierwsza taka decyzja sądu na wyspach. Jego właścicielka Nancy Maxwell nie może pokazywać transmisji we wspominanym lokalu i w jakimkolwiek innym. więcej

Francuski dziennikarz zabity w Ukrainie, szefowa MSZ domaga się śledztwa

Śmierć dziennikarza stacji BFM TV Frederica Leclerc-Imhoffa, zabitego dzisiaj podczas relacjonowania operacji ewakuacji w pobliżu Siewierodoniecka, jest głęboko szokująca; domagamy się przeprowadzenia transparentnego śledztwa w sprawie jego śmierci - oświadczyła w poniedziałek szefowa MSZ Francji Catherine Colonna. więcej

Polsat kręci drugi sezon ,,Farmy". Emisja w zimowej ramówce

Wystartowały zdjęcia do drugiego sezonu reality-show „Farma”, który bez zmian będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka. Premiera programu w Polsacie najprawdopodobniej będzie miała miejsce na przełomie 2022 i 2023 roku - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Seriale ,,Świadek oskarżenia" i ,,Szpiedzy w Warszawie" w TVP2

W poniedziałek, 30 maja telewizyjna Dwójka rozpoczęła emisję dwóch seriali „Świadek oskarżenia” i „Szpiedzy w Warszawie”. więcej

MTV Hits ze specjalną ramówką z okazji Pride Month

W czerwcu - z okazji Pride Month - stacja MTV Hits pokaże szereg specjalnych programów. więcej

Dokumentalny cykl ,,Ostatni taniec" z Michaelem Jordanem w TVN Turbo (wideo)

W niedzielę, 5 czerwca w TVN Turbo odbędzie się premiera dokumentalnego cyklu „Ostatni taniec” z Michaelem Jordanem. Serial w polskiej telewizji emitowany będzie po raz pierwszy. więcej

Czy targetowanie kontekstowe w erze post-cookies może być efektywne?

Jesteśmy w trakcie największej transformacji reklam online. Najbardziej znany sposób targetowania i śledzenia - 3rd party cookies - niebawem przejdzie do historii. Pojawia się luka dla nowoczesnych i bardziej zaawansowanych technologii, które pomagają marketerom skutecznie reklamować w sieci. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest Computer Vision. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Więcej na TVP i Polskie Radio. Abonament RTV w górę o ponad 10 proc.

W Monitorze Polskim opublikowano rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczące wysokości opłat za abonament radiowo-telewizyjny w 2023 roku. Będą one wyższe o ponad 10 proc. niż w br. więcej

 
Kamil Szufladowicz szefem muzycznym Tuby. "newonce zaszczepił we mnie miłość do radia"

Po czterech latach pracy Kamil Szufladowicz odszedł z newonce.radia. Dołączył do Grupy Radiowej Agory, gdzie jest szefem muzycznym Tuby, internetowej platformy z rozgłośniami tematycznymi. Serwis w najbliższym czasie ma być odświeżony i skierowany przede wszystkim do młodych odbiorców. więcej

 
Koniec RMF Ukraina. Polskie Radio przejęło częstotliwości nadawcy w przygranicznych miejscowościach

Polskie Radio przejęło częstotliwości w Hrubieszowie i Przemyślu, na których od marca nadawało radio RMF Ukraina (Grupa RMF). Chodziło o tzw. częstotliwości OPI, przyznawane okresowo. - Jeśli jest więcej chętnych, staramy się przyznawać je naprzemiennie - wyjaśnia Urząd Komunikacji Elektronicznej. - W tej sytuacji nie widzimy sensu kontynuowania projektu RMF Ukraina - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Mielimonka, prezes spółki Multimedia, wchodzącej w skład Grupy RMF. więcej

 
Polskie Radio dla Ukrainy kończy nadawanie w Warszawie. Teraz częstotliwość chce przejąć Eurozet

Do północy na częstotliwości 100,6 MHz w Warszawie można słuchać Polskiego Radia dla Ukrainy. Stacji kończy się dziś okazjonalne pozwolenie na nadawanie programu dla uchodźców. O przejęcie częstotliwości na kolejne 30 dni stara się Grupa Eurozet, która ponownie chce uruchomić w stolicy Radio ZET Ukraina. więcej

 
Anna Zakrzewska przechodzi z Radia Nowy Świat do RMF FM

Reporterka Radia Nowego Świat Anna Zakrzewska od czerwca rozpocznie pracę w radiu RMF FM - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie, TOK FM i RMF FM na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Robert Lewandowski zapowiada odejście z Bayernu. ,,Transfer marketingowo otworzy go na cały świat"

Robert Lewandowski podkreślił, że nie zamierza już grać w Bayernie Monachium, w ostatnich tygodniach spekulowano o jego przejściu do FC Barcelona. Specjaliści od marketingu sportowego oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że po przejściu do ligi hiszpańskiej lub angielskiej Lewandowski zyska na globalnej popularności. - Barcelona daje różne możliwości „wyszalenia się” marketingowego - podkreśla Adam Pawlukiewicz. więcej

Leroy Merlin nadal będzie wspierać reprezentację Polski? ,,Rozmawiamy ze wszystkimi obecnymi sponsorami"

W poniedziałek ogłoszono, że strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej będzie firma InPost. Nie podano jednak kwoty, którą firma Rafała Brzoski przeznaczy na wsparcie narodowej drużyny, Grzegorz Stańczuk, szef sponsoringu i marketingu w PZPN potwierdził Wirtualnemedia.pl, że prowadzi rozmowy z wszystkimi obecnymi sponsorami na temat przedłużenia umów sponsorskich, które wygasają z końcem roku. Jednym ze sponsorów pozostaje sieć Leroy Merlin bojkotowana przez część klientów za nie opuszczenie Rosji po ataku na Ukrainę. więcej

Zniszczone plakaty "Vogue'a". Reporterka TVN24 uczestniczką happeningu

W niedzielę w Warszawie mężczyzna zamalował sprejem plakaty z całującymi się parami kobiet i mężczyzn, które przedstawiały okładki najnowszego numeru miesięcznika "Vogue". Dzień później w tym miejscu odbył się happening będący formą protestu przeciwko temu aktowi wandalizmu. Wzięła w nim udział reporterka TVN24 Marta Warchoł, która zrobiła sobie i swojej partnerce zdjęcie na tle zniszczonych plakatów. więcej

Leo Burnett wygrywa przetarg na obsługę Raffaello

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg Ferrero Polska na obsługę reklamową marki Rafaello. więcej

Które kraje mimo wojny dalej dobrze myślą o Rosji?

Negatywne opinie na temat Rosji w dużej mierze ograniczają się do Europy i innych liberalnych demokracji - wynika z globalnego badania Democracy Perception Index. Pozytywny wizerunek Rosji utrzymuje się w Chinach, Indonezji, Egipcie, Wietnamie, Algierii, Maroku, Malezji, Pakistanie i Arabii Saudyjskiej. więcej

Ministerstwo Finansów promowało Polski Ład głównie w komercyjnych mediach

Ponad 10 mln zł wydało Ministerstwo Finansów na promowanie Polskiego Ładu w mediach. Z tej kwoty niecałe 2 mln złotych skierowano na kampanie w mediach publicznych, ponad 3,5 mln zł zostało przeznaczonych na umowy dla mediów komercyjnych. więcej

UOKiK wszczyna postępowania ws. Carrefoura i Auchan Polska, chodzi o opłaty od dostawców

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowania wyjaśniające dotyczące sieci handlowych Carrefour i Auchan Polska. Zastrzeżenia UOKiK dotyczą niektórych opłat, które obie firmy pobierają do dostawców produktów rolno-spożywczych. więcej

Ukraińskie agencje mediowe jednoczą się w apelu o wsparcie swojego kraju

Ukraiński przemysł medialny przygotował manifest wymieniający praktyczne sposoby, w jakie światowy rynek może zaoferować Ukrainie swoje wsparcie w obliczu wojny z Rosją. Środowisko to apeluje m.in. o pomoc w zwalczaniu rosyjskiej dezinformacji, wspieraniu inicjatyw humanitarnych oraz zapewnianiu zatrudnienia i możliwości biznesowych. więcej

Nowy smak lodów Ekipy Friza tylko w Żabce

Od czerwca do wyłącznej sprzedaży w sklepach Żabka trafi nowy wariant lodów Koral Ekipa - sorbet o smaku kwaśne jabłko. więcej

Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim (Carlsberg Polska) przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%. więcej

GLS z międzynarodową kampanią wizerunkową

Przygotowana we współpracy z dentsuACHTUNG! kampania firmy logistycznej GLS nawiązuje do zeszłorocznego odświeżenia marki GLS. więcej

InPost sponsorem strategicznym reprezentacji Polski, logo firmy na strojach treningowych piłkarzy

W ramach zawartej właśnie umowy operator logistyczny InPost przez minimum dwa lata będzie sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych. PZPN podkreśla, że to jego rekordowa umowa sponsorska z firmą prywatną. więcej

Electrolux promuje odkurzacz Power Hygienic 800

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca nowy bezprzewodowy odkurzacz Electrolux Power Hygienic 800. Działania reklamowe obejmują telewizję i internet, w tym social media. Wkrótce w akcję włączeni zostaną influencerzy. więcej

Multikino Media oferuje reklamodawcom przygotowanie spotów

Broker reklamy kinowej Multikino Media (zarządza reklamą w sieciach kin Multikino i Cinema3D) w odpowiedzi na potrzeby firm z lokalnych rynków wprowadza do swojej oferty usługę przygotowania spotu reklamowego. więcej

Trzy chorwackie regiony turystyczne reklamują się w Polsce

W drugiej połowie maja rozpoczęła się kampania promująca trzy regiony turystyczne w Chorwacji. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. więcej

eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję

W świadomości biznesowej jasne jest, że utrzymanie dotychczasowych klientów opłaca się bardziej, niż pozyskanie nowych. Dziś najlepszym narzędziem do podnoszenia satysfakcji i lojalizacji konsumentów jest to, co działa szybko, sprawnie i daje im wrażenie wyjątkowej personalizacji. Bo to właśnie personalizacja, według badań, stanowi kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów. Jak ją osiągnąć? Odpowiedzią jest sztuczna inteligencja. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Zniszczone plakaty "Vogue'a". Reporterka TVN24 uczestniczką happeningu

W niedzielę w Warszawie mężczyzna zamalował sprejem plakaty z całującymi się parami kobiet i mężczyzn, które przedstawiały okładki najnowszego numeru miesięcznika "Vogue". Dzień później w tym miejscu odbył się happening będący formą protestu przeciwko temu aktowi wandalizmu. Wzięła w nim udział reporterka TVN24 Marta Warchoł, która zrobiła sobie i swojej partnerce zdjęcie na tle zniszczonych plakatów. więcej

,,Twój Styl" sprzedażowo tuż przed ,,Zwierciadłem", ,,Glamour" tylko z 14,1 tys. egz.

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Obecnie segment liczy tylko sześć tytułów. więcej

Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy": wpływy 66 proc. w górę, zysk zmalał o 1,4 mln zł

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, której spółki zależne wydają tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” oraz miesięcznik „Historia Do Rzeczy”, osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 65,6 proc., a jej zysk netto zmalał z 2,04 mln zł do 623 tys. zł. więcej

Maciej Piasecki odchodzi z OKO.press

Po niemal czterech latach z redakcją OKO.press żegna się Maciej Piasecki, który szerzej dał się poznać w 2020 roku, gdy został zaatakowany przez uczestników Marszu Powstania Warszawskiego. Dziennikarz przebywa teraz we Lwowie, po powrocie będzie prowadził szkolenia z bezpieczeństwa cyfrowego dla dziennikarzy, ale - jak pisze - „pozostaje otwarty na nowe współprace”. więcej

Byli dziennikarze ,,Głosu Szczecińskiego" założyli serwis Stargard.news

Emilia Chanczewska i Grzegorz Drążek pod koniec maja uruchomili lokalny serwis internetowy Stargard.news. Oboje przez 20 lat pracowali w stargardzkim oddziale „Głosu Szczecińskiego” (Polska Press). więcej

,,Newsweek" nie wyjaśnia czytelnikom odejścia Tomasza Lisa. Olejnik: ludzie utalentowani bywają trudni

- Tomek nie kieruje już „Newsweekiem”, dziękujemy mu za 10 lat wspólnej pracy - napisał lakonicznie we wstępniaku w nowym numerze tygodnika Dariusz Ćwiklak, pełniący obowiązki szefa redakcji po odejściu Tomasza Lisa. - Ludzie utalentowani bywają trudni, ambitni, wymagający - skomentowała Monika Olejnik. więcej

,,New York Magazine" publikuje listę klinik, w których Amerykanki mogą dokonać aborcji

Najnowszy numer „New York Magazine” (New York Media) opublikował listę klinik, w których Amerykanki mogą dokonać aborcji, uzupełniony 8-częściowym poradnikiem co zrobić mają mieszkanki stanów, w których dostęp do aborcji jest ograniczony lub jest ona zupełnie zakazana. Przewodnik jest też dostępny w serwisie pisma - jako interaktywna baza danych. więcej

Umorzono proces karny wytoczony Ewie Siedleckiej przez sędziów Sądu Najwyższego ws. ,,hejterów"

Sąd Okręgowy w Warszawie uchylił wyrok pierwszej instancji i umorzył sprawę karną, w której sędziowie Maciej Nawacki i Konrad Wytrykowski oskarżyli dziennikarkę „Polityki” Ewę Siedlecką o zniesławienie. - Wolność mediów obroniona. Wyrok stwierdzający, że naruszyłam wolność słowa, choć nieszkodliwie, mnie rozczarowuje - skomentowała Siedlecka. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix zamknięty w Rosji

Platforma streamingowa Netflix ostatecznie opuściła rynek Rosji - poinformował w poniedziałek portal Ukrinform. więcej

Disney+ porozumiał się z operatorem telekomunikacyjnym

Abonenci greckiej Vodafone TV będą mieli dostęp do serwisu streamingowego Disney+ w ramach podstawowej oferty. Platforma na tamtejszym rynku startuje 14 czerwca br. Tego samego dnia serwis ruszy w Polsce. Choć debiut serwisu nad Wisłą już za 2 tygodnie, to nadal nie wiadomo czy Disney+ będzie mieć w naszym kraju partnera dystrybucyjnego. więcej

Lego i Barbie to marki zabawek, o których najwięcej dyskutuje się w internecie

Klocków Lego dotyczy ponad 40 proc. wszystkich dyskusji na temat zabawek w polskim internecie -wynika z analizy SentiOne. Druga pod względem popularności jest lalka Barbie. O zabawkach najczęściej rozmawiamy na Facebooku i stronach internetowych, ale widać też ich popularność na TikToku. więcej

Serwisy informacyjne bez 15 proc. użytkowników. Onet przed WP.pl, o2.pl wyprzedziło Interię

W kwietniu br. czołowe platformy informacyjno-publicystyczne miały 15 proc. użytkowników mniej niż w marcu, spadki zanotowały wszystkie witryny z pierwszej dziesiątki. Liderem zasięgowym pozostaje Onet, na nieco dłużej internautów przyciąga WP.pl, a o2.pl pod względem liczby odwiedzających wyprzedziło Interię. więcej

Android Auto zniknie ze smartfonów. W zamian Asystent Google

Google zapowiedział, że przeznaczona dla kierowców platforma Android Auto zostanie wycofana ze smartfonów. Zamiast niej użytkownicy mają korzystać z nowego trybu jazdy opartego na Asystencie Google. Zmiana dotknie wkrótce właścicieli telefonów z systemami Android 10 i Android 11. więcej

"Królowa" czerwcowym hitem Netfliksa? To nie jedyna ciekawa propozycja miesiąca

W tym miesiącu jedną z najciekawiej zapowiadających się premier będzie w serwisie Netflix będzie polska "Królowa" z Andrzejem Sewerynem, Marią Peszek i Julią Chętnicką w obsadzie. Z nowym, finałowym już sezonem wraca "Peaky Blinders oraz trzeci sezon nominowanego do Emmy serialu "The Umbrella Academy". Na Netflix zagości także koreańska odsłona "Domu z papieru" oraz dokument "Jennifer Lopez: Halftime" opowiadający o życiu latynoskiej artystki.  więcej

Ostrzeżenie przed odcinkiem "Stranger Things" po strzelananie w Teksasie

Amerykańskim widzom Netfliksa wyświetlono specjalne ostrzeżenie przed sceną przemocy z udziałem przemocy w serialu "Stranger Things". To reakcja na ostatnią tragiczną strzelaninę w Teksasie, gdzie napastnik zabił w szkole 21 osób, w tym 19 dzieci. więcej

Rozwiąż test kierowcy i zdobądź zniżkę na OC i AC w LINK4

W internecie wystartował Ogólnopolski Test Wiedzy Kierowców. To efektowny animowany quiz, który oprócz sprawdzianu z przepisów drogowych, zapewnia dobrą zabawę, a do tego nagradza atrakcyjną zniżką na ubezpieczenie OC lub OC/AC w LINK4. Już za samo zaliczenie gry można otrzymać 10 procent rabatu lub 12 procent, jeśli udzielimy co najmniej 8 prawidłowych odpowiedzi. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Które kraje mimo wojny dalej dobrze myślą o Rosji?

Negatywne opinie na temat Rosji w dużej mierze ograniczają się do Europy i innych liberalnych demokracji - wynika z globalnego badania Democracy Perception Index. Pozytywny wizerunek Rosji utrzymuje się w Chinach, Indonezji, Egipcie, Wietnamie, Algierii, Maroku, Malezji, Pakistanie i Arabii Saudyjskiej. więcej

Lego i Barbie to marki zabawek, o których najwięcej dyskutuje się w internecie

Klocków Lego dotyczy ponad 40 proc. wszystkich dyskusji na temat zabawek w polskim internecie -wynika z analizy SentiOne. Druga pod względem popularności jest lalka Barbie. O zabawkach najczęściej rozmawiamy na Facebooku i stronach internetowych, ale widać też ich popularność na TikToku. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Huntsworth Communications po rebrandingu to Accordience

Huntsworth Communications, międzynarodowa grupa firm specjalizująca się w public relations, public affairs, komunikacji finansowej i korporacyjnej, w ramach rebrandingu zmienia nazwę na Accordience. Na czele agencji w roli CEO staje Sarah Scholefield. więcej

Neuron PR dla Banku Gospodarstwa Krajowego

Bank Gospodarstwa Krajowego w maju 2022 roku został nowym klientem agencji Neuron. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Grupa Polsat Plus zaprezentowała autobus na wodór
Pomidory pełne witaminy D
Android Auto zniknie ze smartfonów. W zamian Asystent Google
Biometria w płatnościach na fali. 1,2 bln dolarów w 2027 roku
Robot-kelner obsługuje klientów polskich restauracji Pizza Hut
Rosjanie chcą od Sony 280 mln rubli za zawieszenie PlayStation Store
Prezes Shopera zainwestował w Escolę, pomoże jej przy nowej strategii
Nowy typ ekstremalnie reaktywnych związków odkryty w atmosferze
Większość Polaków uważa, że sztuczna inteligencja jest ekscytującą technologią
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj