|
|
|
|
|
|
|
Więcej na TVP i Polskie Radio. Abonament RTV w górę o ponad 10 proc.
W Monitorze Polskim opublikowano rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczące wysokości opłat za abonament radiowo-telewizyjny w 2023 roku. Będą one wyższe o ponad 10 proc. niż w br.
więcej
|
Grupa Polsat Plus zaprezentowała autobus na wodór
NesoBus to zasilany wodorem autobus, którego premiera miała miejsce w poniedziałek. Za jego stworzenie odpowiada Grupa Polsat Plus, która zapowiada uruchomienie seryjnej produkcji w połowie przyszłego roku.
więcej
|
Konkurenci Disney+ nie stracą produkcji Disneya. Ale jest pewien haczyk
Po 14 czerwca, gdy nastąpi w Polsce start serwisu streamingowego Disney+, wybrane filmy z wytwórni należących do Walt Disney Company, nadal będzie można znaleźć w niektórych konkurencyjnych serwisach VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednak dotyczyć będzie to jedynie produkcji sprzedawanych w innym modelu niż subskrypcyjny.
więcej
|
Koniec ,,BrzydUli" w TVN7. Serial stracił ponad połowę widowni
Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w sezonie 2021/2022 roku oglądało średnio 347 tys. widzów, o 458 tys. osób mniej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Stacja TVN7 zakończyła realizację serialu.
więcej
|
W TVP1 startuje ukraiński serial zamiast "Klanu"
Od poniedziałku, 6 czerwca telewizyjna Jedynka wprowadza do ramówki ukraiński serial "Tajemnice". Nowa produkcja pojawi się w paśmie, które do tej pory wypełniała telenowela "Klan" i odcinkowy paradokument "Kasta".
więcej
|
Serial ,,Kowalscy kontra Kowalscy 2" stracił widzów w Polsacie
Drugi sezon serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 890 tys. widzów, o 560 tys. osób mniej niż pierwszą odsłonę emitowaną rok temu w tym samym paśmie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,77 mln widzów ,,Ojca Mateusza 27" w TVP1
Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory oglądało średnio 1,77 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż serial gromadził przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Średnio 1,30 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. 2,62 mln widzów finałowego spotkania
Właśnie zakończony sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,30 mln widzów w TVP1, o 40 tys. osób mniej niż poprzedni. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził finał rozgrywek, który śledziło 2,62 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał telewizyjny kończy działalność w Polsce
31 maja. adresowy do kobiet kanał Lifetime z portfolio A+E Networks UK zakończy nadawanie na polskim rynku. Z EPG stacji wynika, że ostatnim programem, który wyemituje jest jeden z odcinków 12 sezonu „Ślub od pierwszego wejrzenia” w nocy z wtorku na środę.
więcej
|
Wystartowały castingi do programów ,,The Voice"
Wystartowały castingi do kolejnych edycji programów „The Voice”, które będzie można oglądać w Dwójce w sezonie 2022/2023. Prace na planach „The Voice of Poland”, „The Voice Senior” i „The Voice Kids” mają ruszyć w połowie lata.
więcej
|
Disney+ porozumiał się z operatorem telekomunikacyjnym
Abonenci greckiej Vodafone TV będą mieli dostęp do serwisu streamingowego Disney+ w ramach podstawowej oferty. Platforma na tamtejszym rynku startuje 14 czerwca br. Tego samego dnia serwis ruszy w Polsce. Choć debiut serwisu nad Wisłą już za 2 tygodnie, to nadal nie wiadomo czy Disney+ będzie mieć w naszym kraju partnera dystrybucyjnego.
więcej
|
Platforma cyfrowa walczy z pirackimi transmisjami w pubach
Brytyjski sąd zakazał transmisji meczów platformy cyfrowej Sky właścicielce „Railway Tavern” w dzielnicy Edmonton Green w Londynie. To pierwsza taka decyzja sądu na wyspach. Jego właścicielka Nancy Maxwell nie może pokazywać transmisji we wspominanym lokalu i w jakimkolwiek innym.
więcej
|
Francuski dziennikarz zabity w Ukrainie, szefowa MSZ domaga się śledztwa
Śmierć dziennikarza stacji BFM TV Frederica Leclerc-Imhoffa, zabitego dzisiaj podczas relacjonowania operacji ewakuacji w pobliżu Siewierodoniecka, jest głęboko szokująca; domagamy się przeprowadzenia transparentnego śledztwa w sprawie jego śmierci - oświadczyła w poniedziałek szefowa MSZ Francji Catherine Colonna.
więcej
|
Polsat kręci drugi sezon ,,Farmy". Emisja w zimowej ramówce
Wystartowały zdjęcia do drugiego sezonu reality-show „Farma”, który bez zmian będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka. Premiera programu w Polsacie najprawdopodobniej będzie miała miejsce na przełomie 2022 i 2023 roku - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Seriale ,,Świadek oskarżenia" i ,,Szpiedzy w Warszawie" w TVP2
W poniedziałek, 30 maja telewizyjna Dwójka rozpoczęła emisję dwóch seriali „Świadek oskarżenia” i „Szpiedzy w Warszawie”.
więcej
|
MTV Hits ze specjalną ramówką z okazji Pride Month
W czerwcu - z okazji Pride Month - stacja MTV Hits pokaże szereg specjalnych programów.
więcej
|
Dokumentalny cykl ,,Ostatni taniec" z Michaelem Jordanem w TVN Turbo (wideo)
W niedzielę, 5 czerwca w TVN Turbo odbędzie się premiera dokumentalnego cyklu „Ostatni taniec” z Michaelem Jordanem. Serial w polskiej telewizji emitowany będzie po raz pierwszy.
więcej
|
Czy targetowanie kontekstowe w erze post-cookies może być efektywne? Jesteśmy w trakcie największej transformacji reklam online. Najbardziej znany sposób targetowania i śledzenia - 3rd party cookies - niebawem przejdzie do historii. Pojawia się luka dla nowoczesnych i bardziej zaawansowanych technologii, które pomagają marketerom skutecznie reklamować w sieci. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest Computer Vision. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Więcej na TVP i Polskie Radio. Abonament RTV w górę o ponad 10 proc.
W Monitorze Polskim opublikowano rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczące wysokości opłat za abonament radiowo-telewizyjny w 2023 roku. Będą one wyższe o ponad 10 proc. niż w br.
więcej
|
|
Kamil Szufladowicz szefem muzycznym Tuby. "newonce zaszczepił we mnie miłość do radia"
Po czterech latach pracy Kamil Szufladowicz odszedł z newonce.radia. Dołączył do Grupy Radiowej Agory, gdzie jest szefem muzycznym Tuby, internetowej platformy z rozgłośniami tematycznymi. Serwis w najbliższym czasie ma być odświeżony i skierowany przede wszystkim do młodych odbiorców.
więcej
|
|
Koniec RMF Ukraina. Polskie Radio przejęło częstotliwości nadawcy w przygranicznych miejscowościach
Polskie Radio przejęło częstotliwości w Hrubieszowie i Przemyślu, na których od marca nadawało radio RMF Ukraina (Grupa RMF). Chodziło o tzw. częstotliwości OPI, przyznawane okresowo. - Jeśli jest więcej chętnych, staramy się przyznawać je naprzemiennie - wyjaśnia Urząd Komunikacji Elektronicznej. - W tej sytuacji nie widzimy sensu kontynuowania projektu RMF Ukraina - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Mielimonka, prezes spółki Multimedia, wchodzącej w skład Grupy RMF.
więcej
|
|
Polskie Radio dla Ukrainy kończy nadawanie w Warszawie. Teraz częstotliwość chce przejąć Eurozet
Do północy na częstotliwości 100,6 MHz w Warszawie można słuchać Polskiego Radia dla Ukrainy. Stacji kończy się dziś okazjonalne pozwolenie na nadawanie programu dla uchodźców. O przejęcie częstotliwości na kolejne 30 dni stara się Grupa Eurozet, która ponownie chce uruchomić w stolicy Radio ZET Ukraina.
więcej
|
|
Anna Zakrzewska przechodzi z Radia Nowy Świat do RMF FM
Reporterka Radia Nowego Świat Anna Zakrzewska od czerwca rozpocznie pracę w radiu RMF FM - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie, TOK FM i RMF FM na podium
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Robert Lewandowski zapowiada odejście z Bayernu. ,,Transfer marketingowo otworzy go na cały świat"
Robert Lewandowski podkreślił, że nie zamierza już grać w Bayernie Monachium, w ostatnich tygodniach spekulowano o jego przejściu do FC Barcelona. Specjaliści od marketingu sportowego oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że po przejściu do ligi hiszpańskiej lub angielskiej Lewandowski zyska na globalnej popularności. - Barcelona daje różne możliwości „wyszalenia się” marketingowego - podkreśla Adam Pawlukiewicz.
więcej
|
Leroy Merlin nadal będzie wspierać reprezentację Polski? ,,Rozmawiamy ze wszystkimi obecnymi sponsorami"
W poniedziałek ogłoszono, że strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej będzie firma InPost. Nie podano jednak kwoty, którą firma Rafała Brzoski przeznaczy na wsparcie narodowej drużyny, Grzegorz Stańczuk, szef sponsoringu i marketingu w PZPN potwierdził Wirtualnemedia.pl, że prowadzi rozmowy z wszystkimi obecnymi sponsorami na temat przedłużenia umów sponsorskich, które wygasają z końcem roku. Jednym ze sponsorów pozostaje sieć Leroy Merlin bojkotowana przez część klientów za nie opuszczenie Rosji po ataku na Ukrainę.
więcej
|
Zniszczone plakaty "Vogue'a". Reporterka TVN24 uczestniczką happeningu
W niedzielę w Warszawie mężczyzna zamalował sprejem plakaty z całującymi się parami kobiet i mężczyzn, które przedstawiały okładki najnowszego numeru miesięcznika "Vogue". Dzień później w tym miejscu odbył się happening będący formą protestu przeciwko temu aktowi wandalizmu. Wzięła w nim udział reporterka TVN24 Marta Warchoł, która zrobiła sobie i swojej partnerce zdjęcie na tle zniszczonych plakatów.
więcej
|
Leo Burnett wygrywa przetarg na obsługę Raffaello
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg Ferrero Polska na obsługę reklamową marki Rafaello.
więcej
|
Które kraje mimo wojny dalej dobrze myślą o Rosji?
Negatywne opinie na temat Rosji w dużej mierze ograniczają się do Europy i innych liberalnych demokracji - wynika z globalnego badania Democracy Perception Index. Pozytywny wizerunek Rosji utrzymuje się w Chinach, Indonezji, Egipcie, Wietnamie, Algierii, Maroku, Malezji, Pakistanie i Arabii Saudyjskiej.
więcej
|
Ministerstwo Finansów promowało Polski Ład głównie w komercyjnych mediach
Ponad 10 mln zł wydało Ministerstwo Finansów na promowanie Polskiego Ładu w mediach. Z tej kwoty niecałe 2 mln złotych skierowano na kampanie w mediach publicznych, ponad 3,5 mln zł zostało przeznaczonych na umowy dla mediów komercyjnych.
więcej
|
UOKiK wszczyna postępowania ws. Carrefoura i Auchan Polska, chodzi o opłaty od dostawców
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowania wyjaśniające dotyczące sieci handlowych Carrefour i Auchan Polska. Zastrzeżenia UOKiK dotyczą niektórych opłat, które obie firmy pobierają do dostawców produktów rolno-spożywczych.
więcej
|
Ukraińskie agencje mediowe jednoczą się w apelu o wsparcie swojego kraju
Ukraiński przemysł medialny przygotował manifest wymieniający praktyczne sposoby, w jakie światowy rynek może zaoferować Ukrainie swoje wsparcie w obliczu wojny z Rosją. Środowisko to apeluje m.in. o pomoc w zwalczaniu rosyjskiej dezinformacji, wspieraniu inicjatyw humanitarnych oraz zapewnianiu zatrudnienia i możliwości biznesowych.
więcej
|
Nowy smak lodów Ekipy Friza tylko w Żabce
Od czerwca do wyłącznej sprzedaży w sklepach Żabka trafi nowy wariant lodów Koral Ekipa - sorbet o smaku kwaśne jabłko.
więcej
|
Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim (Carlsberg Polska) przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%.
więcej
|
GLS z międzynarodową kampanią wizerunkową
Przygotowana we współpracy z dentsuACHTUNG! kampania firmy logistycznej GLS nawiązuje do zeszłorocznego odświeżenia marki GLS.
więcej
|
InPost sponsorem strategicznym reprezentacji Polski, logo firmy na strojach treningowych piłkarzy
W ramach zawartej właśnie umowy operator logistyczny InPost przez minimum dwa lata będzie sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych. PZPN podkreśla, że to jego rekordowa umowa sponsorska z firmą prywatną.
więcej
|
Electrolux promuje odkurzacz Power Hygienic 800
Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca nowy bezprzewodowy odkurzacz Electrolux Power Hygienic 800. Działania reklamowe obejmują telewizję i internet, w tym social media. Wkrótce w akcję włączeni zostaną influencerzy.
więcej
|
Multikino Media oferuje reklamodawcom przygotowanie spotów
Broker reklamy kinowej Multikino Media (zarządza reklamą w sieciach kin Multikino i Cinema3D) w odpowiedzi na potrzeby firm z lokalnych rynków wprowadza do swojej oferty usługę przygotowania spotu reklamowego.
więcej
|
Trzy chorwackie regiony turystyczne reklamują się w Polsce
W drugiej połowie maja rozpoczęła się kampania promująca trzy regiony turystyczne w Chorwacji. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
więcej
|
eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję W świadomości biznesowej jasne jest, że utrzymanie dotychczasowych klientów opłaca się bardziej, niż pozyskanie nowych. Dziś najlepszym narzędziem do podnoszenia satysfakcji i lojalizacji konsumentów jest to, co działa szybko, sprawnie i daje im wrażenie wyjątkowej personalizacji. Bo to właśnie personalizacja, według badań, stanowi kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów. Jak ją osiągnąć? Odpowiedzią jest sztuczna inteligencja. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zniszczone plakaty "Vogue'a". Reporterka TVN24 uczestniczką happeningu
W niedzielę w Warszawie mężczyzna zamalował sprejem plakaty z całującymi się parami kobiet i mężczyzn, które przedstawiały okładki najnowszego numeru miesięcznika "Vogue". Dzień później w tym miejscu odbył się happening będący formą protestu przeciwko temu aktowi wandalizmu. Wzięła w nim udział reporterka TVN24 Marta Warchoł, która zrobiła sobie i swojej partnerce zdjęcie na tle zniszczonych plakatów.
więcej
|
,,Twój Styl" sprzedażowo tuż przed ,,Zwierciadłem", ,,Glamour" tylko z 14,1 tys. egz.
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Obecnie segment liczy tylko sześć tytułów.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy": wpływy 66 proc. w górę, zysk zmalał o 1,4 mln zł
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, której spółki zależne wydają tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” oraz miesięcznik „Historia Do Rzeczy”, osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 65,6 proc., a jej zysk netto zmalał z 2,04 mln zł do 623 tys. zł.
więcej
|
Maciej Piasecki odchodzi z OKO.press
Po niemal czterech latach z redakcją OKO.press żegna się Maciej Piasecki, który szerzej dał się poznać w 2020 roku, gdy został zaatakowany przez uczestników Marszu Powstania Warszawskiego. Dziennikarz przebywa teraz we Lwowie, po powrocie będzie prowadził szkolenia z bezpieczeństwa cyfrowego dla dziennikarzy, ale - jak pisze - „pozostaje otwarty na nowe współprace”.
więcej
|
Byli dziennikarze ,,Głosu Szczecińskiego" założyli serwis Stargard.news
Emilia Chanczewska i Grzegorz Drążek pod koniec maja uruchomili lokalny serwis internetowy Stargard.news. Oboje przez 20 lat pracowali w stargardzkim oddziale „Głosu Szczecińskiego” (Polska Press).
więcej
|
,,Newsweek" nie wyjaśnia czytelnikom odejścia Tomasza Lisa. Olejnik: ludzie utalentowani bywają trudni
- Tomek nie kieruje już „Newsweekiem”, dziękujemy mu za 10 lat wspólnej pracy - napisał lakonicznie we wstępniaku w nowym numerze tygodnika Dariusz Ćwiklak, pełniący obowiązki szefa redakcji po odejściu Tomasza Lisa. - Ludzie utalentowani bywają trudni, ambitni, wymagający - skomentowała Monika Olejnik.
więcej
|
,,New York Magazine" publikuje listę klinik, w których Amerykanki mogą dokonać aborcji
Najnowszy numer „New York Magazine” (New York Media) opublikował listę klinik, w których Amerykanki mogą dokonać aborcji, uzupełniony 8-częściowym poradnikiem co zrobić mają mieszkanki stanów, w których dostęp do aborcji jest ograniczony lub jest ona zupełnie zakazana. Przewodnik jest też dostępny w serwisie pisma - jako interaktywna baza danych.
więcej
|
Umorzono proces karny wytoczony Ewie Siedleckiej przez sędziów Sądu Najwyższego ws. ,,hejterów"
Sąd Okręgowy w Warszawie uchylił wyrok pierwszej instancji i umorzył sprawę karną, w której sędziowie Maciej Nawacki i Konrad Wytrykowski oskarżyli dziennikarkę „Polityki” Ewę Siedlecką o zniesławienie. - Wolność mediów obroniona. Wyrok stwierdzający, że naruszyłam wolność słowa, choć nieszkodliwie, mnie rozczarowuje - skomentowała Siedlecka.
więcej
|
|
|
Netflix zamknięty w Rosji
Platforma streamingowa Netflix ostatecznie opuściła rynek Rosji - poinformował w poniedziałek portal Ukrinform.
więcej
|
Disney+ porozumiał się z operatorem telekomunikacyjnym
Abonenci greckiej Vodafone TV będą mieli dostęp do serwisu streamingowego Disney+ w ramach podstawowej oferty. Platforma na tamtejszym rynku startuje 14 czerwca br. Tego samego dnia serwis ruszy w Polsce. Choć debiut serwisu nad Wisłą już za 2 tygodnie, to nadal nie wiadomo czy Disney+ będzie mieć w naszym kraju partnera dystrybucyjnego.
więcej
|
Lego i Barbie to marki zabawek, o których najwięcej dyskutuje się w internecie
Klocków Lego dotyczy ponad 40 proc. wszystkich dyskusji na temat zabawek w polskim internecie -wynika z analizy SentiOne. Druga pod względem popularności jest lalka Barbie. O zabawkach najczęściej rozmawiamy na Facebooku i stronach internetowych, ale widać też ich popularność na TikToku.
więcej
|
Serwisy informacyjne bez 15 proc. użytkowników. Onet przed WP.pl, o2.pl wyprzedziło Interię
W kwietniu br. czołowe platformy informacyjno-publicystyczne miały 15 proc. użytkowników mniej niż w marcu, spadki zanotowały wszystkie witryny z pierwszej dziesiątki. Liderem zasięgowym pozostaje Onet, na nieco dłużej internautów przyciąga WP.pl, a o2.pl pod względem liczby odwiedzających wyprzedziło Interię.
więcej
|
Android Auto zniknie ze smartfonów. W zamian Asystent Google
Google zapowiedział, że przeznaczona dla kierowców platforma Android Auto zostanie wycofana ze smartfonów. Zamiast niej użytkownicy mają korzystać z nowego trybu jazdy opartego na Asystencie Google. Zmiana dotknie wkrótce właścicieli telefonów z systemami Android 10 i Android 11.
więcej
|
"Królowa" czerwcowym hitem Netfliksa? To nie jedyna ciekawa propozycja miesiąca
W tym miesiącu jedną z najciekawiej zapowiadających się premier będzie w serwisie Netflix będzie polska "Królowa" z Andrzejem Sewerynem, Marią Peszek i Julią Chętnicką w obsadzie. Z nowym, finałowym już sezonem wraca "Peaky Blinders oraz trzeci sezon nominowanego do Emmy serialu "The Umbrella Academy". Na Netflix zagości także koreańska odsłona "Domu z papieru" oraz dokument "Jennifer Lopez: Halftime" opowiadający o życiu latynoskiej artystki.
więcej
|
Ostrzeżenie przed odcinkiem "Stranger Things" po strzelananie w Teksasie
Amerykańskim widzom Netfliksa wyświetlono specjalne ostrzeżenie przed sceną przemocy z udziałem przemocy w serialu "Stranger Things". To reakcja na ostatnią tragiczną strzelaninę w Teksasie, gdzie napastnik zabił w szkole 21 osób, w tym 19 dzieci.
więcej
|
Rozwiąż test kierowcy i zdobądź zniżkę na OC i AC w LINK4 W internecie wystartował Ogólnopolski Test Wiedzy Kierowców. To efektowny animowany quiz, który oprócz sprawdzianu z przepisów drogowych, zapewnia dobrą zabawę, a do tego nagradza atrakcyjną zniżką na ubezpieczenie OC lub OC/AC w LINK4. Już za samo zaliczenie gry można otrzymać 10 procent rabatu lub 12 procent, jeśli udzielimy co najmniej 8 prawidłowych odpowiedzi. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Które kraje mimo wojny dalej dobrze myślą o Rosji?
Negatywne opinie na temat Rosji w dużej mierze ograniczają się do Europy i innych liberalnych demokracji - wynika z globalnego badania Democracy Perception Index. Pozytywny wizerunek Rosji utrzymuje się w Chinach, Indonezji, Egipcie, Wietnamie, Algierii, Maroku, Malezji, Pakistanie i Arabii Saudyjskiej.
więcej
|
Lego i Barbie to marki zabawek, o których najwięcej dyskutuje się w internecie
Klocków Lego dotyczy ponad 40 proc. wszystkich dyskusji na temat zabawek w polskim internecie -wynika z analizy SentiOne. Druga pod względem popularności jest lalka Barbie. O zabawkach najczęściej rozmawiamy na Facebooku i stronach internetowych, ale widać też ich popularność na TikToku.
więcej
|
|
|