|
|
|
|
|
|
|
Polsat zyska dzięki Miszczakowi? ,,Próba uratowania linearnej telewizji"
Za kilka miesięcy Edward Miszczak, wieloletni dyrektor programowy TVN może objąć podobne stanowisko w Polsacie. Znawcy programingu twierdzą, że to dobry wybór, bo młodzi widzowie wybierają streaming. - Dojrzali szefowie rozumieją grupę, która ogląda TVP1, TVN czy Polsat - mówi Wirtualnemedia.pl producent dobrze znający realia Polsatu i TVN.
więcej
|
Jest decyzja UKE w sprawie MUX-3. Od kiedy TVP musi nadawać w DVB-T2?
W Dzienniku Urzędowym Urzędu Komunikacji Elektronicznej ukazało się rozporządzenie prezesa Jacka Oko w sprawie planu zagospodarowania częstotliwości dla zakresu 470-790 MHz. Z dokumentu wynika, że MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej najpóźniej 1 stycznia 2024 roku musi przejść na standard DVB-T2/HEVC.
więcej
|
Kurzajewski, Brzozowski, Tomaszewska, Kammel i Sierocki wśród gospodarzy festiwalu w Opolu
W przyszły weekend odbędzie się 59. KFPP w Opolu, w którym wystąpią m.in.: Golec uOrkiestra, Marek Piekarczyk, Piersi, Maryla Rodowicz, Sławomir, Helena Vondráčková, Zakopower, Natalia Zastępa oraz Justyna Steczkowska, która będzie świętować 50. urodziny.
więcej
|
Nowa twarz sieci Play zamiast Antoniego Królikowskiego w serialu Polsatu "Bracia"
Trwają zdjęcia do nowego cotygodniowego serialu Polsatu „Bracia”. W jednej z głównych ról Antoniego Królikowskiego zastąpił Damian Kret, który jest nową twarzą sieci Play. Premiera produkcji w Polsat Box Go odbędzie się najprawdopodobniej jesienią 2022 roku, a w Polsacie - wiosną 2023 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" najchętniej oglądane, ,,Nowy dzień" z największym spadkiem
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w maju br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
863 tys. widzów serialu ,,Policjantki i policjanci 16", jesienią nowe odcinki
Jesienne odcinki serialu „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 863 tys. osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając m.in. z TVP2, a także ze swoimi głównymi konkurentami - TV Puls i TVN7 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Kurzajewski poprowadzi ,,Cztery pory roku" w PR1. ,,Radio od zawsze było moim marzeniem"
Maciej Kurzajewski dołączy do prezenterów Polskiego Radia i od 16 czerwca w Jedynce będzie prowadzić codzienną audycję „Cztery pory roku”. - Marzyłem o tym, aby moim narzędziem pracy był sam mikrofon - komentuje portalowi Wiurtualnemedia.pl Maciej Kurzajewski.
więcej
|
Nazwa Warner Bros. Discovery przy logotypach wybranych kanałów grupy
Po połączeniu WarnerMedia z Discovery wybrane kanały tematyczne nowej grupy we Włoszech umieściły obok logotypów nazwę Warner Bros. Discovery. Do analogicznych zmian nie doszło na razie na innych rynkach, w tym polskim czy amerykańskim.
więcej
|
Poczta przyjęła 300 tys. wniosków o bon na odbiornik cyfrowy. W placówkach można kupować dekodery
300 tys. przyjętych wniosków o dofinansowanie zakupu odbiornika cyfrowego i blisko 30 tys. sprzedanych urządzeń – taki bilans przedstawiła Poczta Polska w czwartek, po niespełna trzech miesiącach od funkcjonowania bonu, mającego pomagać w kupnie sprzętu. Od 19 maja br. goście urzędów pocztowych i filii złożyli blisko 150 tysięcy wniosków.
więcej
|
Canal+ kręci trzeci sezon ,,Kruka"
Ruszyły zdjęcia do trzeciego sezonu serialu Canal+ Polska „Kruk” z Michałem Żurawskim w roli głównej. Za produkcję odpowiada Opus TV, premiera jest zapowiadana na ten rok.
więcej
|
Koniec serialu "Bunt!". Nagle przerwano zdjęcia
Telewizja TVN przerwała zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Bunt!”. Produkcja nie będzie już kontynuowana. Nie wiadomo na razie co ją może zastąpić w jesiennej ramówce TVN.
więcej
|
Prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko dziennikarzowi TVN Piotrowi Kraśce
Prokuratura Okręgowa w Warszawie skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko Piotrowi Kraśce. Znany dziennikarz został oskarżony o prowadzenie samochodu bez uprawnień.
więcej
|
Kpiny z tłumaczeń Magdaleny Ogórek w TVP Info nt. cen benzyny. ,,W tej bajce były smoki?"
Magdalena Ogórek w swoim programie „Plan dnia” w TVP Info stwierdziła, że wysokie ceny paliwa chronią Polskę przed rozkupieniem go przez obcokrajowców. Takie rozumowanie wyśmiało wielu dziennikarzy. - W tej bajce były smoki? - spytała Zuzanna Dąbrowska z Radia Maryja.
więcej
|
Exodus z kierownictwa CNN. Odchodzą Alex MacCallum i Robyn Peterson
Po przejściu CNN pod skrzydła Warner Bros. Discovery i zmianie na stanowisku szefa nadawcy, w kierownictwie stacji trwa fala odejść wyższej kadry menedżerskiej. Ze stacją żegna się Alex MacCallum, kierująca działem cyfrowym CNN, a także Robyn Peterson, dyrektor ds. technologii w CNN Digital. Wcześniej opuszczenie firmy zapowiedzieli Andrew Morse oraz Meredith Artley.
więcej
|
ME w piłce ręcznej 2022 w Viaplay
Platforma streamingowa Viaplay pozyskała prawa do transmisji Mistrzostw Europy 2022 w piłce ręcznej do lat 20, które w dniach 7-17 lipca odbędą się w Gondomar w Portugalii. Serwis pokaże na żywo mecze Polaków.
więcej
|
Disney+ daje zniżkę żołnierzom
Platforma streamingowa Disney+ oferuje 25-procentową zniżkę amerykańskim żołnierzom.
więcej
|
Czy targetowanie kontekstowe w erze post-cookies może być efektywne? Jesteśmy w trakcie największej transformacji reklam online. Najbardziej znany sposób targetowania i śledzenia - 3rd party cookies - niebawem przejdzie do historii. Pojawia się luka dla nowoczesnych i bardziej zaawansowanych technologii, które pomagają marketerom skutecznie reklamować w sieci. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest Computer Vision. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31,3 proc. udziału RMF FM, Radio ZET i PR 24 z dużymi wzrostami. Rośnie Jedynka, traci Trójka
W okresie od marca do maja br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Zyskały także Radio ZET i Polskie Radio 24, a na czele spadków znalazła się SuperNova - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Maciej Kurzajewski poprowadzi ,,Cztery pory roku" w PR1. ,,Radio od zawsze było moim marzeniem"
Maciej Kurzajewski dołączy do prezenterów Polskiego Radia i od 16 czerwca w Jedynce będzie prowadzić codzienną audycję „Cztery pory roku”. - Marzyłem o tym, aby moim narzędziem pracy był sam mikrofon - komentuje portalowi Wiurtualnemedia.pl Maciej Kurzajewski.
więcej
|
|
Wniosek do NIK o kontrolę w Krajowym Instytucie Mediów
- Pytamy dziś rządzących o zamówienie w trybie negocjacji bez wcześniejszej publikacji o przetargu dla spółki Alternatywa Polska na kwotę blisko 24 mln zł. Cała sprawa jest podejrzana - mówił wczoraj podczas konferencji w Sejmie Krzysztof Paszyk, polityk PSL. Jego partia składa wniosek do prezesa Najwyższej Izby Kontroli o weryfikację danych dotyczących wydatków Krajowego Instytutu Mediów.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Sigma Bis zajmie się obsługą mediową Stadionu Śląskiego
Agencja mediowa Sigma Bis (utworzona przez PKN Orlen i Grupę PZU) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Stadionu Śląskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Justyna Żak przeszła z Httpool Polska do TikToka
Justyna Żak, poprzednio związana z agencją Httpool Polska, została business partnership managerem w polskim biurze TikToka.
więcej
|
Mata ambasadorem adidas Originals
Raper Michał Matczak znany jako Mata został ambasadorem reklamowym marki adidas Originals.
więcej
|
Sigma Bis z kolejnym zleceniem Kancelarii Premiera. Budżet to 4 mln zł
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do PKN Orlen i Grupy PZU wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministra na zakup powierzchni reklamowej w prasie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zajmie się obsługą budżetu w kwocie 4 mln zł.
więcej
|
Stenka, Chyra, Grochowska w jubileuszowej kampanii Zalando
Platforma Zalando z okazji 10-lecia istnienia na polskim rynku rozpoczęła kampanię pod hasłem "Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda". Zaangażowano do niej wiele znanych postaci, m.in. Agnieszkę Grochowską, Andrzeja Chyrę i Danutę Stenkę.
więcej
|
Wladze Warszawy będą zlecać kampanie na rowerach miejskich
Władze Warszawy będą zlecać kampanie informacyjne na rowerach miejskich - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Moja pierwsza trucizna" - perfumy dla niemowląt o zapachu mleka matki. Wyprodukowała je firma Clovin
Firma Clovin wyprodukowała perfumy "My first poison" (red. "Moje pierwsza trucizna"). Mają zapach mleka matki. To element kampanii pokazującej, jakie szkodliwe substancje przenikają do matczynego mleka.
więcej
|
Krzysztof Zalewski i jego zespół chcą być jak The Beatles. To element promocji Disney+ w Polsce
W ramach kampanii promocyjnej debiutującego w Polsce serwisu streamingowego Disney+ muzyk Krzysztof Zalewski z zespołem postarają się odtworzyć słynny koncert zespołu The Beatles.
więcej
|
Burger King krytykowany za reklamę z okazji Pride Month. "Ta reklama mija się z celem"
W zeszłym tygodniu sieć Burger King w Austrii zaprezentowała „Whopper Pride”, który wygląda tak samo jak klasyczny hamburger, ale z „dwoma równymi bułkami” - kanapkę można dostać z dwiema górnymi lub dwiema dolnymi połówkami. Kampania trwa tylko w Austrii do 20 czerwca, ale przyciągnęła uwagę ludzi z całego świata, którzy uważają, że Burger King tą reklamą z okazji Pride Month całkowicie minął się z celem.
więcej
|
Rosjanin pozywa H&M, bo czuje się dyskryminowany
Sieć sklepów H&M została pozwana za dyskryminację rosyjskich nabywców ze względu na narodowość. Pozew został on złożony w Spasskim Sądzie Rejonowym Kraju Nadmorskiego.
więcej
|
Rafał Masny w GetHero
Do grona twórców zrzeszonych we wrocławskiej agencji dołączył Rafał Masny - jeden z założycieli grupy AbstrachujeTV, obecnie zaangażowany w autorskie projekty.
więcej
|
Smartfony Infinix wchodzą na polski rynek
Infinix Mobile, chiński producent smartfonów zapowiedział rozpoczęcie oficjalnej sprzedaży swoich produktów na polskim rynku. Smartfony mają być kierowane głównie do użytkowników młodego pokolenia.
więcej
|
Marka Cukier Królewski zmieniła nazwę flagowego produktu
Marka Cukier Królewski (Südzucker Polska) zmieniła nazwę i opakowanie swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem "Piecz, Przerabiaj, Podziel się!".
więcej
|
Polacy częściej kupują w dyskontach, ale są mniej lojalni wobec nich
W tym roku Polacy częściej niż rok wcześniej robią zakupy w dyskontach, jednocześnie są wobec nich coraz mniej lojalni – wynika z raportu Proxi.cloud. Według autorów raportu, poszukiwanie przez klientów promocji, jest głównym powodem spadku lojalności wobec dyskontów.
więcej
|
"Każdy inny, wszyscy równi" w kampanii Electroluxa
Firma Electrolux ruszyła z drugą odsłoną kampanii „Równie Dobre” pod hasłem „Wszystkie dzieciaki są równie dobre”, promującej równościowe wychowanie dzieci. W ten sposób marka realizuje jedną ze swoich kluczowych wartości – wyrównywanie szans.
więcej
|
Disney+ daje zniżkę żołnierzom
Platforma streamingowa Disney+ oferuje 25-procentową zniżkę amerykańskim żołnierzom.
więcej
|
Agencja IDH wprowadza design na nowy poziom. Na rynek wchodzi Warsaw Styles Agencja Idealia Digital Hub (IDH) otwiera się na klientów zainteresowanych nowoczesnym designem w reklamie na najwyższym poziomie. IDH uruchamia design studio Warsaw Styles. Nad wysoką jakością projektów Warsaw Styles czuwać będzie Head of Design Dawid Bogucki. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press pracuje nad nowym portalem horyzontalnym, chce go uruchomić jesienią
Polska Press Grupa pracuje nad nowym portalem horyzontalnym. - Oparty będzie również o wiadomości lokalne i regionalne - zapowiada Małgorzata Skorwider, członek zarządu wydawcy. Portal - jak ustaliliśmy - wystartuje jesienią. - Jesteśmy na ostatniej prostej. Nasza obecność na rynku w nowej roli wywoła spore zamieszanie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Polska Press.
więcej
|
Okładka ,,Wprost" z Putinem, Scholzem i Macronem zauważona w Europie
Okładka tygodnika „Wprost” (AWR Wprost), odnosząca się do kontaktów Władimira Putina z przywódcami Francji i Niemiec, została odnotowana przez europejskie media i nie tylko - tweeta na ten temat opublikował m.in. Garri Kasparow.
więcej
|
Dziennikarze w lipcu będą mogli wrócić do miejscowości przy granicy z Białorusią
Od 1 lipca przestanie obowiązywać rozporządzenie MSWiA o czasowym zakazie przebywania w 183 miejscowościach na obszarze przygranicznym województw podlaskiego i lubelskiego; w odległości 200 metrów od granicy wojewodowie wprowadzą zakaz przebywania - poinformował szef MSWiA Mariusz Kamiński. Oznacza to, że do miejscowości przygranicznych będą mogli wrócić dziennikarze.
więcej
|
,,Kopalnia" ukaże się w formie gazety
Nieregularnie ukazujący się magazyn o piłce nożnej „Kopalnia” będzie miał również formę drukowanej gazety. Pierwszy jej numer ma ukazać się w przyszłym tygodniu.
więcej
|
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium maja. Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc w czołówce
Dziennik "Rzeczpospolita" (Gremi Media) został liderem majowego rankingu najczęściej cytowanych mediów w maju według Instytutu Monitorowania Mediów. Gazeta wyprzedziła serwisy Onet i Wirtualna Polska. W swojej kategorii w czołówce są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita", ,,Gazeta Wyborcza" i ,,Dziennik Gazeta Prawna" dostaną najwięcej z opłat reprograficznych
Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol podzieliło środki z opłat reprograficznych za ub.r. Do wydawców trafi 5,74 mln zł, ponad 200 tys. zł otrzyma „Rzeczpospolita”, a po ponad 150 tys. zł „Gazeta Wyborcza” i „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej
|
|
|
Polska Press pracuje nad nowym portalem horyzontalnym, chce go uruchomić jesienią
Polska Press Grupa pracuje nad nowym portalem horyzontalnym. - Oparty będzie również o wiadomości lokalne i regionalne - zapowiada Małgorzata Skorwider, członek zarządu wydawcy. Portal - jak ustaliliśmy - wystartuje jesienią. - Jesteśmy na ostatniej prostej. Nasza obecność na rynku w nowej roli wywoła spore zamieszanie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Polska Press.
więcej
|
,,WojewódzkiKędzierski" najpopularniejszym podcastem w Polsce. Hitem Robert Lewandowski
Odcinek podcastu Piotra Kędzierskiego i Kuby Wojewódzkiego z Robertem Lewandowskim jako gościem miał 500 tys. odsłuchów po czterech dniach od premiery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ringier Axel Springer Polska zaznacza, że „WojewódzkiKędzierski” jest obecnie najpopularniejszym podcastem w Polsce (w sumie ma 2,5 mln odsłuchów) i planuje jego nowy sezon.
więcej
|
Prawie połowa Polaków nie ufa social mediom, Facebook najbardziej wiarygodny
Ponad 40 proc. Polaków nie ufa mediom społecznościowym, a więcej niż 17 procent ufa Facebookowi – wynika z badania, jakie przeprowadzili wspólnie IBRIS i Instytut Badania Mediów Społecznościowych. - To unaocznia wyzwania, jakie stają przed platformami społecznościowymi. Widać też wyraźnie, jak złą robotę zrobiły im kampanie dezinformacyjne - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Michał Fedorowicz, prezes IBIMS.
więcej
|
TikTok przyciąga na dłużej niż YouTube, WP przed RASP (Mediapanel z maja)
W maju br. Grupa Wirtualna Polska wyprzedziła pod względem zasięgu Grupę Ringier Axel Springer Polska, a duży spadek odwiedzalności zanotował OLX.pl. Najdłuższy czas korzystania przez internautę - prawie 19 godzin - osiągnęła aplikacja mobilna TikToka.
więcej
|
Spotify ma ambitne plany. 100 mld dol. przychodów i miliard użytkowników w 2023 roku
W ciągu najbliższych dziesięciu lat zwiększymy roczne przychody do 100 mld dolarów - zapowiedział Daniel Ek, współzałożyciel i szef platformy Spotify. Według zapowiedzi ostatnie inwestycje serwisu w podcasty dają coraz lepsze wyniki, w 2021 roku przyniosły 215 mln dolarów.
więcej
|
Justyna Żak przeszła z Httpool Polska do TikToka
Justyna Żak, poprzednio związana z agencją Httpool Polska, została business partnership managerem w polskim biurze TikToka.
więcej
|
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium maja. Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc w czołówce
Dziennik "Rzeczpospolita" (Gremi Media) został liderem majowego rankingu najczęściej cytowanych mediów w maju według Instytutu Monitorowania Mediów. Gazeta wyprzedziła serwisy Onet i Wirtualna Polska. W swojej kategorii w czołówce są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sieć McDonald's korzysta z Workplace. 1,9 mln pracowników do 2023 roku
Koncern Meta, do którego należy platforma komunikacji Workplace poinformowała, że rozwiązanie to wprowadzono także w wypadku sieci McDonald’s. Dzięki Workplace pracownicy restauracji mogą swobodnie komunikować się między sobą, w 2023 roku ma ich być 1,9 mln na całym świecie.
więcej
|
Agencja IDH wprowadza design na nowy poziom. Na rynek wchodzi Warsaw Styles Agencja Idealia Digital Hub (IDH) otwiera się na klientów zainteresowanych nowoczesnym designem w reklamie na najwyższym poziomie. IDH uruchamia design studio Warsaw Styles. Nad wysoką jakością projektów Warsaw Styles czuwać będzie Head of Design Dawid Bogucki. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Większość polskich firm nie ma strategii transformacji cyfrowej
Zaledwie 1 na 4 polskie firmy posiadała na początku br. gotowy dokument dotyczący strategii transformacji cyfrowej. Dominuje podejście status quo, utrzymania wydatków i zatrudnienia. Posiadanie strategii cyfryzacji jest awangardą i wyjątkiem, nie regułą - podała w czwartek firma KPMG.
więcej
|
|
|