Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 15 Czerwca 2022
 
 
 
Disney+ stawia na 4K i treści z USA. ,,To brand, ale trochę zapomniano o kontencie"
 
W serwisie Disney+ można znaleźć znacznie więcej treści w 4K niż u konkurentów. Choć interfejs jest prosty i atrakcyjny graficznie, to widzowie liczący na najnowsze filmy i lokalne produkcje mogą poczuć się trochę zawiedzeni. - Postawiono na brand - mówi Wirtualnemedia.pl Justyna Troszczyńska, właścicielka agencji konsultingu filmowego Media4Fun. więcej
 
 
Kampania "Stop Russia Now" kosztowała ponad 23 mln zł, zapłacił Bank Gospodarstwa Krajowego
 
Zorganizowanie międzynarodowej akcji informacyjnej "Stop Russia Now" zostało zlecone Bankowi Gospodarstwa Krajowego, łączny koszt kampanii wyniósł ponad 23,1 mln brutto - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramach kampanii BGK zleciła prace Fundacji Instytut Badań Rynkowych i Społecznych oraz Tak Bardzo Group. więcej
 
 
Andrzej Janisz nie będzie już komentował meczów w radiowej Jedynce, pożegnał się ze słuchaczami
 
Dziennikarz Andrzej Janisz podczas wtorkowego meczu Polska - Belgia poinformował na antenie radiowej Jedynki, że nie będzie już komentował spotkań naszej piłkarskiej reprezentacji. Z rozgłośnią jest związany od 39 lat. więcej
 
 
Problemy z odbiorem naziemnym kanału Wydarzenia24
 
Widzowie naziemnej telewizji cyfrowej narzekają od kilku dni na problemy z odbiorem kanału Wydarzenia24. Odpowiada za to nietypowa rozdzielczość 1920 x 540 pikseli, której nie mogą poprawnie odczytać niektóre telewizory i tunery. Problem dotyczy głównie telewizorów. więcej
 
 
Marcin Cejrowski nie jest już ambasadorem Ringier Axel Springer Polska. Stawia na własną agencję
 
Marcin Cejrowski przestał być ambasadorem show-biznesu w Ringier Axel Springer Polska, ale ma dalej współpracować z firmą przy różnych projektach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na początku roku stanąłem na czele nowej agencji Selective Stars & PR, której jednocześnie jestem współwłaścicielem - mówi nam Cejrowski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jak oglądać w Polsce gigantów VoD? Disney+, Netflix, HBO Max i Amazon więcej
 
Nowa wersja Gazety Wyborczej w internecie. ,,Bez fajerwerków" więcej
 
TVN24 na czele stacji informacyjnych w maju, goni go TVP Info. News 24 z zerowym udziałem więcej
 
HBO Max stracił 1,2 mln polskich użytkowników, Netflix przyciąga na ponad pięć godzin więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor portalu TVN24 (redakcja Biznes) TVN GRUPA DISCOVERY
Senior Graphic Designer Peppermint powered by Quad
Wydawca Portalu TVN24 (obszar Premium) TVN GRUPA DISCOVERY
Specjalista / Starszy Specjalista ds. PR TVP
PR Junior Account Executive / PR Account Executive MSL
Art Director / Illustrator Peppermint powered by Quad
Senior Copywriter Peppermint powered by Quad
Realizator Autopromocji / Creative producer (m/k) Kino Polska TV SA
Kierownik Produkcji TV (autopromocja) - m/k Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Disney+ stawia na 4K i treści z USA. ,,To brand, ale trochę zapomniano o kontencie"

W serwisie Disney+ można znaleźć znacznie więcej treści w 4K niż u konkurentów. Choć interfejs jest prosty i atrakcyjny graficznie, to widzowie liczący na najnowsze filmy i lokalne produkcje mogą poczuć się trochę zawiedzeni. - Postawiono na brand - mówi Wirtualnemedia.pl Justyna Troszczyńska, właścicielka agencji konsultingu filmowego Media4Fun. więcej

Problemy z odbiorem naziemnym kanału Wydarzenia24

Widzowie naziemnej telewizji cyfrowej narzekają od kilku dni na problemy z odbiorem kanału Wydarzenia24. Odpowiada za to nietypowa rozdzielczość 1920 x 540 pikseli, której nie mogą poprawnie odczytać niektóre telewizory i tunery. Problem dotyczy głównie telewizorów. więcej

359 tys. widzów nowego programu Magdaleny Ogórek ,,Plan dnia" w TVP Info

Nowy program TVP Info „Plan dnia” śledzi średnio 359 tys. widzów. Produkcja ma wyższe udziały od średnich długookresowych danych stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa TVN nie pali się do realizacji drugiej edycji ,,Prince Charming"

Grupa TVN na razie nie szykuje drugiego sezonu programu randkowego „Prince Charming”, którego pierwszą edycję kręcono rok temu w Hiszpanii. Czy druga seria w ogóle powstanie? - To pewnie kwestia czasu - odpowiada stacja. więcej

1,20 mln widzów teleturnieju ,,Jeden z dziesięciu" w TVP1

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” w sezonie 2021/2022 śledziło średnio 1,20 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki trafią do emisji jesienią. więcej

Ukraiński serial ,,Pierścionek z rubinem" od 29 czerwca w Czwórce

Od 29 czerwca w Czwórce będzie można oglądać ukraiński serial „Pierścionek z rubinem”. więcej

Jak skorzystać z Disney+? Serwis działa m.in. w Android TV, Tizen i WebOS

We wtorek w Polsce wystartował serwis streamingowy Disney+. Produkcje m.in. Marvela, Star Wars, National Geographic można oglądać m.in. na komputerach, smartfonach, tabletach i telewizorach. Założenie konta i jego aktywacja jest bardzo prosta. Nieco bardziej skomplikowany może być proces rejestracji w przypadku abonentów platformy cyfrowej Polsat Box. więcej

Apple TV pokaże wszystkie mecze amerykańskiej piłki nożnej. Umowa na 10 lat

Major League Soccer, amerykańska liga piłkarska zawarła umowę z Apple. W ramach kontraktu o nieznanej wartości od 2023 roku, przez kolejnych 10 lat każdy ligowy mecz MLS będzie transmitowany na platformie Apple TV na całym świecie, bez żadnych ograniczeń terytorialnych. więcej

One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców

Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Andrzej Janisz nie będzie już komentował meczów w radiowej Jedynce, pożegnał się ze słuchaczami

Dziennikarz Andrzej Janisz podczas wtorkowego meczu Polska - Belgia poinformował na antenie radiowej Jedynki, że nie będzie już komentował spotkań naszej piłkarskiej reprezentacji. Z rozgłośnią jest związany od 39 lat. więcej

 
Ogłoszono laureatów XXI Festiwalu "Dwa Teatry"

Spektakl telewizyjny „Król Edyp” w nowej wersji Jacka Raginis-Królikiewicza i słuchowisko "Edyp z Kolonos” w reżyserii Mariusza Malca zdobyły Grand Prix XXI Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry 2022". więcej

 
"Krawiec" w reżyserii Marka Bukowskiego z nagrodą specjalną przewodniczącego Rady Mediów Narodowych

Adaptacja dramatu Sławomira Mrożka "Krawiec" w reżyserii Marka Bukowskiego otrzymała w poniedziałek nagrodę specjalną przewodniczącego Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego. Przedstawienie doceniono m.in. za "twórczą odwagę i przenikliwość artystyczną". więcej

 
RMF FM na czele w Częstochowie. Radio Jura wypadło z podium

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF MAXXX - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od listopada ub.r. do kwietnia br. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Kampania "Stop Russia Now" kosztowała ponad 23 mln zł, zapłacił Bank Gospodarstwa Krajowego

Zorganizowanie międzynarodowej akcji informacyjnej "Stop Russia Now" zostało zlecone Bankowi Gospodarstwa Krajowego, łączny koszt kampanii wyniósł ponad 23,1 mln brutto - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramach kampanii BGK zleciła prace Fundacji Instytut Badań Rynkowych i Społecznych oraz Tak Bardzo Group. więcej

Lidl oskarża Tesco o skopiowanie logo

Niemiecka sieć dyskontów Lidl zapowiada pozwanie brytyjskiej sieci Tesco, którą oskarża o "skopiowanie" jej logo do promocji programu lojalnościowego Clubcard Prices. Proces ma kosztować każdą z sieci ponad 1 mln funtów. więcej

Zdobywca Oscara reżyserem reklamy stworzonej przez Platige Image dla amerykańskiej marki

Działająca od początku roku spółka Platige Image w Los Angeles pozyskała już kilku klientów dla których realizowane są kampanie reklamowe. Spot dla marki materacy wyreżyserował Janusz Kamiński, zdobywca Oscara za zdjęcia do filmów "Lista Schindlera" i "Szeregowiec Ryan". więcej

Czarek Jóźwik i Robert Pasut dołączają do GetHero

Do grona influencerów zrzeszonych we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero dołączyli twórcy kanału AbstrachujeTV – Czarek Jóźwik i Robert Pasut. więcej

Manufaktura Piwa Wódki i Wina z kolejną emisją obligacji. Palikot: celem 100 mln zł długu

W ramach kolejnej emisji obligacji, oprocentowanych na 10 proc., Manufaktura Piwa Wódki i Wina, której akcjonariuszami są m.in. Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki, chce pozyskać do 7,2 mln zł na wykup wcześniej sprzedanych papierów dłużnych. - Naszym celem jest posiadanie długu na poziomie około 100 mln zł i uzyskanie w perspektywie jednego, dwóch lat współczynnika długu do EBITDA na poziomie 2 do 1, który uważamy za bardzo bezpieczny - mówi Palikot. więcej

,,Latem dowozimy też w plener" w reklamach Jush od agencji PZL

Rusza nowa, letnia kampanii aplikacji Jush działającej w ramach Grupy Żabka. Za jej kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital. więcej

16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Nowa szansa dla marek

Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w świecie metawersum – wynika z badań IQS i Gameset. Prawie połowa respondentów wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. To stwarza w przyszłości nowe, obiecujące perspektywy dla reklamodawców.   więcej

Make Life Harder reklamuje Tier

Operator hulajnóg miejskich Tier rozpoczął kampanię w internecie, której strategicznym elementem jest współpraca z twórcą Make Life Harder. Działania prowadzi agencja Streetcom. więcej

Martyna Głowińska-Gryglewska odpowiada za marketing marek Modivo

Martyna Głowińska-Gryglewska objęła funkcję szefowej marketingu marek własnych platformy Modivo, należącej do Grupy CCC. więcej

Trzy samochody do wygrania w loterii Kaufland

15 czerwca rozpocznie się Wielka Letnia Loteria Kaufland. Do wygrania są samochody, karty podarunkowe do zrealizowania w sklepach sieci, zestawy produktów Kaufland oraz nagrody od partnerów Payback – karty podarunkowe, paliwowe i bilety do kina. więcej

Lotos nagrodami premiuje zakup paliwa

Pod hasłem "Wygrywaj paliwo na letnie podróże" wystartowała "Wakacyjna loteria Lotos", w ramach której każdy, kto zakupi na stacji Lotos co najmniej 25 litrów paliwa lub wyda co najmniej 16 zł w sklepie i restauracji Cafe Punkt, może zdobyć nagrodę pieniężną. Do rozlosowania jest ponad milion złotych. więcej

,,Mam smaka na Maka" znów w reklamach McDonald's

W menu sieci gastronomicznej McDonald’s pojawiły się burger Big Mac Bacon i frytki Sharing Fries. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Mam smaka na Maka”. więcej

GoldenGrid zaprojektował interface serwisu e-commerce dla Grupy Amica

Specjalizująca się w projektach UX/UI agencja GoldenGrid wzięła udział w tworzeniu serwisu zakupowego dla firmy Amica. więcej

Krzysztof Grudziński dołącza do Bluebird Artists

Impresariat Bluebird Artists reprezentuje reżysera wyspecjalizowanego w produkcja VR-owych i gamingowych - Krzysztofa Grudzińskiego. więcej

One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców

Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca Niezalezna.pl ze spadkiem wpływów i dywidendą dla Sakiewicza i Srebrnej, Albicla kosztowała prawie pół mln zł

Przychody spółki Słowo Niezależne, wydającej powiązane z „Gazetą Polską” i „Gazetą Polską Codziennie” portale Niezalezna.pl Albicla.com oraz miesięcznik „Nowe Państwo”, zmalały w ub.r. o 14,6 proc. do 9,67 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 2,7 proc. zysk netto spadł z 1,43 mln zł do 713,7 tys. zł. Wydawca wypłaci 180,3 tys. zł dywidendy, która trafi m.in. do Tomasza Sakiewicza i spółki Srebrna związanej z politykami PiS. więcej

Wyborcza.pl zdjęła ze strony głównej sekcję o wojnie w Ukrainie. ,,Zmiana objęła cały serwis"

Wraz z wprowadzeniem nowej wersji portalu Wyborcza.pl (Agora) z eksponowanego miejsca na stronie głównej usunięto sekcję o wydarzeniach w Ukrainie, m.in. licznik odmierzającym dni wojny. - Te treści wciąż są obecne na Wyborcza.pl: mają osobną, dobrze widoczną zakładkę w menu głównym - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory. więcej

Mariusz Pilis nie został szefem Europejskiej Federacji Dziennikarskiej, dostał 20. razy mniej głosów od kontrkandydatki

Wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i były szef TAI, Mariusz Pilis, przepadł w głosowaniu do zarządu Europejskiej Federacji Dziennikarskiej (European Federation of Jouralists). Pilis był kandydatem na przewodniczącego - ostatecznie funkcję tę powierzono Mai Sever, chorwackiej dziennikarce tamtejszych publicznych mediów. więcej

Redakcja ,,Głosu Szczecińskiego" ma nową siedzibę

„Głos Szczeciński” (Polska Press) przeprowadził się do nowej siedziby w biurowcu w centrum Szczecina. Na wrzesień planowane jest uruchomienie studia wideo w nowej lokalizacji. - To dowód na to, że Polska Press inwestuje w oddziały regionalne i chce rozwijać komponent, jakim są gazety papierowe – mówi redaktor naczelny tytułu Przemysław Szymańczyk. więcej

Dziennikarka ,,The Washington Post" zwolniona za krytykę redakcji. Jej szefowa w kierownictwie Komitetu Obrony Dziennikarzy

Felicia Sonmez, reporterka „The Washington Post” została zwolniona z pracy po tym, jak w internecie skrytykowała szefostwo dziennika za tolerowanie w zespole dyskryminacji kobiet i przejawów seksizmu. Sally Buzbee, redaktor naczelna The Post apelowała wcześniej o wzajemny szacunek w redakcji i wstrzymanie się od załatwiania wewnętrznych sporów w przestrzeni publicznej. Jednocześnie Buzbee, wraz z szefowymi Reutersa i Associated Press znalazła się w zarządzie Komitetu Obrony Dziennikarzy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marcin Cejrowski nie jest już ambasadorem Ringier Axel Springer Polska. Stawia na własną agencję

Marcin Cejrowski przestał być ambasadorem show-biznesu w Ringier Axel Springer Polska, ale ma dalej współpracować z firmą przy różnych projektach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na początku roku stanąłem na czele nowej agencji Selective Stars & PR, której jednocześnie jestem współwłaścicielem - mówi nam Cejrowski. więcej

Wydawca Niezalezna.pl ze spadkiem wpływów i dywidendą dla Sakiewicza i Srebrnej, Albicla kosztowała prawie pół mln zł

Przychody spółki Słowo Niezależne, wydającej powiązane z „Gazetą Polską” i „Gazetą Polską Codziennie” portale Niezalezna.pl Albicla.com oraz miesięcznik „Nowe Państwo”, zmalały w ub.r. o 14,6 proc. do 9,67 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 2,7 proc. zysk netto spadł z 1,43 mln zł do 713,7 tys. zł. Wydawca wypłaci 180,3 tys. zł dywidendy, która trafi m.in. do Tomasza Sakiewicza i spółki Srebrna związanej z politykami PiS. więcej

Video Brothers zwiększyła wpływy o 71 proc., spółka muzyczna na swoim

Youtube’owa sieć partnerska Video Brothers w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 70,6 proc. do 8,34 mln zł, 2,89 mln zł zysku netto wypłaci jako dywidendę swojemu właścicielowi i szefowi Łukaszowi Skalikowi. Natomiast wpływy jej siostrzanej spółki Video Brothers Music zmalały o 38 proc. do 1,67 mln zł. - Od tego roku Video Brothers Music będzie działać już w całości samodzielnie - zapowiada Skalik. więcej

Adobe Photoshop za darmo. Ruszyły testy

Adobe rozpoczął testowanie swojego znanego programu graficznego Photoshop w internetowej, darmowej wersji. Platforma ma być dostępna w uboższej odmianie niż w pełni komercyjny oryginał, ale oferować zestaw narzędzi wystarczający do obróbki obrazu na wysokim poziomie. Na razie próby darmowego Photoshopa są ograniczone do użytkowników w Kanadzie. więcej

Grupa Pracuj wchodzi do Niemiec. Przejęcie za 118 mln euro

Grupa Pracuj zawarła umowę kupna 100 proc. udziałów niemieckiej grupy kapitałowej Spoonbill Holding, oferującej pod szyldem softgarden usługi wspierające procesy rekrutacyjne. - Inwestując w nową spółkę, z solidną bazą klientów, skutecznym zespołem zarządzającym i bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi, wchodzimy natychmiast do pierwszej ligi w obszarze wsparcia innowacyjnej rekrutacji w Niemczech - podkreśla Przemysław Gacek, szef Grupy Pracuj. więcej

Komunikator Telegram wkrótce w płatnej wersji

Wkrótce do pierwszych użytkowników ma trafić Telegram Premium -  płatna wersja jednego z najpopularniejszych komunikatorów internetowych. Zapowiedział to jego dyrektor generalny i założyciel, Pavel Durov. więcej

Najlepiej chronią swoje dane osobowe mieszkańcy Polski północnej

Najlepiej swoje dane osobowe przed cyberoszustami chronią mieszkańcy północnej Polski - wynika z badania serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów. 23,4 proc. deklaruje tam, że ma "absolutną pewność", jak to zrobić. więcej

Opłaty za autostrady w Mapach Google

Google wprowadza nową funkcję do aplikacji Google Maps, która ma ułatwić życie kierowcom planującym podróż. Jeszcze przed wyruszeniem w trasę otrzymają oni informację o koszcie przejazdu płatnymi odcinkami autostrad. więcej

Grupa Pracuj może wziąć do 400 mln zł kredytu

Grupa Pracuj, do której należą m.in. platformy rekrutacyjne Pracuj.pl i Rabota.ua, podpisała z trzema bankami umowę, na mocy której może zaciągnąć do 400 mln zł kredytu na pięć lat. więcej

One Fulfillment by Allegro bez opłat dla nowych sprzedawców

Allegro w ramach usługi One Fulfillment by Allegro zapewnia sprzedawcom magazynowanie i wysyłkę produktów sprzedawanych na platformie. Obecnie nowi użytkownicy mogą korzystać z usługi przez 30 dni bez opłat. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad 2/3 Polaków jednorazowo wydaje od 50 do150 zł na produkty grillowe

Ponad dwie trzecie Polaków jednorazowo wydaje na produkty na grilla od 50 do150 zł. Blisko 90 proc. respondentów robiących zakupy spożywcze na grilla szuka produktów w promocjach. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marcin Cejrowski nie jest już ambasadorem Ringier Axel Springer Polska. Stawia na własną agencję

Marcin Cejrowski przestał być ambasadorem show-biznesu w Ringier Axel Springer Polska, ale ma dalej współpracować z firmą przy różnych projektach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na początku roku stanąłem na czele nowej agencji Selective Stars & PR, której jednocześnie jestem współwłaścicielem - mówi nam Cejrowski. więcej

Właściciel Apaczka.pl klientem PR Calling

Spółka Wolante Investments, właściciel serwisu wysyłkowego Apaczka.pl, działająca od 13 lat na rynku usług kurierskim, dołączyła do grona klientów PR Calling. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
RCB ostrzega: trwa nowy atak dezinformacyjny, rosyjska propaganda znów aktywna
Rząd bierze się za spoofing i smishing, będą nowe obowiązki dla telekomów i platform e-mailowych
Adobe Photoshop za darmo. Ruszyły testy
Komunikator Telegram wkrótce w płatnej wersji
Najlepiej chronią swoje dane osobowe mieszkańcy Polski północnej
AirTag wspólnikiem zabójstwa. Posłużył do namierzenia ofiary
Jak skorzystać z Disney+? Serwis działa m.in. w Android TV, Tizen i WebOS
Opłaty za autostrady w Mapach Google
NASK będzie współpracował z PZPN przy cyfryzacji
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Nowa szansa dla marek
InPost i Modivo wprowadzają pierwszy w Polsce system zamkniętego obiegu opakowań wielokrotnego użytku
Sony sprzedaje złoty walkman dla audiofilów. Cena: 3,7 tysiąca dolarów
Disney+ na telewizorach LG Smart TV w kolejnych krajach
Anonymous przejęli dane rosyjskich dronów wojskowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj